Ajax-loader

Amikor ​1941 őszén a németek először vetették be a Focke Wulf Fw 190-est, a szövetségesek megrémültek. Az új német vadászgép gyorsaságban, emelkedésben és zuhanórepülésben is túltett a Spitfire V-ösön, a RAF akkor legjobb vadászrepülőgépén. Utóbbinak csak egyetlen előnye volt a 190-essel szemben: kisebb volt a fordulósugara.
Az Fw 190-est minden hadszíntéren bevetették, elfogó vadászrepülőgépként, csatagépként, vadászbombázóként, éjszakai vadászként és felderítő repülőgépként is. A háború utolsó tizennyolc hónapjában a Luftwafféra egyre nagyobb nyomás nehezedett, az Fw 190-es egységek pedig igen súlyos veszteségeket szenvedtek. Ennek ellenére egy támadó Fw 190-es látványa még a háború végén is félelmet ébresztett az ellenséges pilótákban.
A repülőgép történetét volt Fw 190-es pilóták és a repülőgépet tervező csapat vezetője, Kurt Tank professzor beszámolói teszik érdekessé és hitelessé, és sok korabeli fényképfelvétel illusztrálja az elmondottakat.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

5.0
átlagos pontszám i
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
folyamatban lévő rukk / happ

Címkék

Kollekciók