Ajax-loader

Egy ​kandidátusi disszertáció keretei között megkíséreltem felmérni a nevelés eredményét a tanulók erkölcsi ítéletei vonatkozásában és összevetni a nevelés eredményét a tanulók erkölcsi ítéletei vonatkozásában és összevetni a nevelési célnak megfelelő, a reformdokumentumokban megfogalmazott nevelési követelményekkel. A kutatási téma megválasztását az objektív szükségleteken kívül egy szubjektív igény is befolyásolta: mint a nevelési tervet kidolgozó munkacsoport egy tagját engem is érdekelt, izgatott a “visszajelentés”, mi a hatása, van-e eredménye a nevelés ezen újszerű dokumentuma felhasználásának? A nevelési követelmények, a “kell” oldalárál nézve: hogyan formálódott a gyerekek erkölcsi arculata? S a gyerekek erkölcsi arculatának ismeretében hogyan lehet megfogalmazni a következő követelményt. A kérdésekre vizsgálatok újabb kérdéseket adtak fel, adnak fel – gondolom – minden kutatónak.
A disszertáció rövidített változatát azzal a céllal és reménnyel adom közre, hogy a vizsgálat adatai segítik majd az olvasót a tanulók megismerésében és jelenleginél jobb, differenciáltabb megítélésében.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

-
átlagos pontszám
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
kívánságlistán
0
folyamatban lévő rukk / happ
0
lezárult rukk / happ

Címkék

Kollekciók