Ajax-loader

kollekció: Pénz, gazdaság, üzleti élet

“Pénzzel mindent lehet. Csak szégyent vallani nem.”
(Rejtő Jenő)


Richard North Patterson - Gigászok ​harca
Összefér-e ​a becsület a politikával? Lehet-e tisztességes úton hatalomhoz jutni? Corey Grace háborús hős, zseniális politikus, és Amerika egyik legszexibb pasija. Tökéletes elnökjelölt lenne, ha végre megtanulná, hogy ne a lelkiismeretére hallgasson, hanem a tanácsadóira. Világmegváltó tervekkel vág bele a kampányba, de egy múltbéli tragédia és egy heroinista filmcsillaggal folytatott viszonya miatt egyre nehezebben találja a helyét a politika porondján. Az Amerikai Egyesült Államok elnökségéért vívott brutális küzdelemben – árulás, pusztító titkok, félelmetes politikai játszmák és a média botrányéhsége közepette – lassan felőrlődik, és a valódi hatalom bábja lesz…

Don Failla - A ​45 másodperces prezentáció, amely megváltoztatja az életedet
Don ​Failla legendás könyve, az MLM SikerABC, amely eddig 23 nyelven, 4 millió példányban kelt el, immár átdolgozva olvasható, kibővítve egy lényeges tudnivalóval: "A 45 másodperces Prezentáció, amely megváltoztatja az életedet" Ma mire számíthatsz? - Egy újabb napra, amely az ébresztőóra csörgésével kezdődik? - Egy újabb napra, amikor egész nap nem láthatod a gyermekeidet? - Egy újabb napra, amikor valaki más számára dolgozol? - Egy újabb napra, amit nem tölthetsz együtt a családoddal? - Egy újabb évre, amely nyaralás nélkül telik el? - Egy újabb napra, amelyet megmérgez a jövotol való félelem? Milyen jövőt TUDSZ elérni? - Egy új világszemlélettel ébredsz! - Figyelemmel kísérheted gyermekeidet, ahogy felnőnek! - Kiemelkedsz a környezetedből, és saját magadnak dolgozol! - Sok időt tölthetsz együtt a családoddal! - Van időd és pénzed a nyaralásra! - Reális terveid vannak a jövődről!

Járosi Péter - dr. Madár Péter - dr. Sági Judit - dr. Schepp Zoltán - dr. Sóvágó Lajos - Szabó Zoltán - dr. Szebellédi István - ifj. dr. Zeller Gyula - Pénzügyek ​alapjai
BUDAPESTI ​GAZDASÁGI FŐISKOLA PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI FŐISKOLAI KAR RÉSZÉRE

James P. Womack - Daniel T. Jones - Lean ​szemlélet
A ​veszteségmenetes, jól működő vállalat alapja A szerzőpáros alapműve egyfajta szemléletet mutat be: azt, hogyan tehetünk szert a folyamatos fejlesztés képességére, hogyan alakíthatjuk folyamatainkat a valós vevői igényekhez, és hogyan teremthetünk minőségorientált, rugalmas szervezetet, amely a teljes ellátási lánc mentén a valódi értékteremtésre koncentrál. Ráadásul mindezt egyre kevesebb ráfordítással. Ha sikeresen elsajátítjuk e szemléletet, megtanulhatunk elérni "egyre kevesebből egyre többet". A Lean Thinking 2003-as kiadásának előszava is érinti az akkori válságot: "Az érdeklődés hatalmas lendületet vett, amikor végül mégis beigazolódott az előrejelzés: 2001-ben recesszió, majd 2002-ben pénzügyi hanyatlás következett be. A lean szemlélet 2001-ben - közel öt évvel a megjelenése után és mindennemű népszerűsítés nélkül - újra felkerült a Business Week népszerűségi listájára az üzleti könyvek kategóriájában. Kiadónk szerint ez példa nélküli eset volt." A nemzetközi tapasztalat tehát azt mutatja, hogy a szerzők biztos útmutatóval szolgálnak ahhoz, hogy a vállalatok hogyan tudják túlélni a nehéz időszakokat, és ami még fontosabb, hogyan tudnak felkészülni a jövőben az ehhez hasonló helyzetekre. A könyv szerzői rengeteg adat, esettanulmány és teljesítmény elemzésével kezdték munkájukat, küldetésüknek tekintve a klasszikus tömegtermelés paradigmái között rekedt vállalatok fejlesztését. Bebizonyosodott, hogy a tömegtermelés kevésbé hatékony módszerei, elvei és szokásai megértek a váltásra, és kibontakozóban van egy új irányzat, amely már nem pusztán új módszerek és technikák alkalmazását jelenti. A szerzők, James P. Womack és Daniel T. Jones különféle vállalatok tapasztalatait elemezve kereste azokat az általános érvényű szabályokat, amelyek technológiától, terméktől és piaci tevékenységtől függetlenül sikerre vezették azokat. Munkájuk eredményeképpen letisztult az az öt alapelv, amelyek ma a lean szemlélet alappilléreit jelentik. Meglátjuk majd a könyvben, hogy a recept viszonylag egyszerű, és egyúttal ebben rejlik annak nehézsége is. A könyv számtalan gyakorlati példája utat mutat a sikeres alkalmazáshoz, összefoglalva az esetleges buktatókat és nehézségeket is.

A_%e2%80%8bkeresztapa
elérhető
45

Mario Puzo - A ​Keresztapa
A ​Maffia napi aktualitásként él az emberek tudatában, hiszen lépten-nyomon hallat magáról. Az olvasó bizonyára érdeklődéssel és izgalommal olvassa majd regényalakban is a filmvászonról jól ismert, Francis Ford Coppola és Marlon Brando jóvoltából halhatatlanná és világhírűvé vált, Amerikában letelepedett Keresztapa, Don Corleone fordulatos, elképesztő epizódokban gazdag történetét. Módunkban áll végigkísérni a Szicíliából Amerikába vándorolt Corleone família idősebb és ifjabb nemzedékeinek, barátainak, ellenségeinek sorsát, életét - és természetesen halálát, hiszen a szereplők legfontosabb jellemvonása az, hogy tetteiket az Amerikában is virágzó Maffia parancsai határozzák meg, amelyek között a legfontosabb a szinte közhelynek számító, ám a szervezet tagjai által mindig halálosan komolyan vett vendetta, vagyis a vérbosszú.

Kopányi Mihály - Petró Katalin - Vági Márton - Közgazdaságtan ​I. – Mikroökonómia
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Img_0004
Vállalkozás alapfokon I. Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Vállalkozás alapfokon I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

David Barber - Vagyonteremtők
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szénási Lászlóné - Piacgazdasági ​fogalomtár
Az ​elmúlt évtizedben végigkísérhettük azokat a vállalkozási formákat, gazdasági és pénzügyi konstrukcióknak, intézményrendszereknek a fejlődését, amelyek végérvényesen megalapozták a valódi piacgazdaság kereteit. Napi ügyeink, fontosabb vásárlásaink, tanulmányaink, munkahelyi pénzügyeink intézése során számtalan új fogalommal találkoz(t)unk. A fogalmakat pontos jelentésük ismerete nélkül is sokan és sokszor használjuk. Elképzeléseink szerint ez a kis könyv útbaigazítást ad a középiskolai tanulóknak, a főiskolai hallgatóknak, a kezdő szakembereknek és mindazoknak, akik a mindennapi életben foglalkoznak a gazdasági élet fogalomrendszerével, illetve tájékozódni kívánnak ezen a területen. A könyv általános ismereteket tartalmaz és jellegénél fogva az egyes részterületek speciális fogalmait nem tárgyalja teljes részleteséggel. Reméljük, hogy a könyv használatával megkönnyítjük a napi gazdasági események közötti eligazodást.

Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A ​rábeszélőgép
Hogyan ​hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.

Oliviero Toscani - Reklám, ​te mosolygó hulla
Világszerte ​jól emlékeznek azokra a 4x3 méteres óriásplakátokra, melyeken egy meztelen fenékre tetoválva állt a felirat: "H. I. V. positive". És emlékeznek a szívbe markoló, drámai riportfelvételekre, sarkukban a közismert emblémával: "United Colors of Benetton". E reklámkampányok mindenütt szenvedélyes vitákat robbantottak ki, plakátjaikat több országban betiltották, másutt múzeumokban őrzik. A Benetton művészeti vezetője és reklámfotósa, Oliviero Toscani - e botrányt kavaró reklámhadjáratok szellemi atyja - ebben a könyvében válaszol az őt ért kritikákra, és kifejti nézeteit a reklám céljáról. Szerinte a "rózsaszín", szexi és butyuta tucatreklámok kora végérvényesen a múlté. Olyanok kellenek, melyek gondolatokat ébresztenek, vitára késztetnek, felkavarják a reklámvilág állóvizét. Mai korunk égető kérdéseire irányítják a figyelmet, kíméletlenül és kendőzetlenül. Elolvashatjuk első, római kampányának történetét, ahol Jézus-farmernadrágokat hirdetett "Ne légyen néked farmered énelőttem" felirattal; találkozását Fioruccival, Benettonnal, Claudia Schifferrel, Fidel Castróval; kalandját a Gáza utcáin készült katalógusfelvételekkel, párbeszédét az act Up-mozgalommal. Toscani könyve nemcsak a reklámszakembereknek szól. Élvezetes olvasmány mindazoknak, akiket izgat a reklám különös, ellentmondásokkal teli világa.

Thomas L. Friedman - És ​mégis lapos a Föld
Az ​És mégis lapos a Föld első angol nyelvű kiadását már két javított, bővített változat követte, amelyek anyagát mi e második magyar kiadásban tesszük közzé. Thomas L. Friedman, a könyv Pulitzer-díjas újságíró szerzője a következőképpen indokolja az újabb kiadás megjelentetését: "Miért vesződöm azzal, hogy megírjam e könyv második bővített kiadását egy évvel azután, hogy megjelent az első bővített kiadás, amit az eredeti csak egy évvel előzött meg? Nagyon rövid, tömör választ tudok erre adni: azért, mert meg tudtam tenni és mert meg kellett tennem. Bővebben és pontosabban: a könyvben ábrázolt technológiai erők hatására a könyvkiadás folyamatai is felgyorsultak, és most már viszonylag könnyű egy egész könyvet rövid idő alatt jelentősen átszerkeszteni, kiegészíteni. Így értem, hogy meg tudtam tenni. Annak azonban, hogy miért kellett megtennem, több oka is van. Elsősorban az, hogy a világot laposító erők nem szűntek meg hatni, amikor 2005 áprilisában a könyv első kiadása megjelent; mindezeket a folyamatokat figyelemmel akartam kísérni és be akartam építeni átfogó elméletembe."

Szun-ce - A ​háború művészete
A ​kínai történelem egyik legizgalmasabb és legmozgalmasabb időszakába kalauzol a jelen kötetben olvasható három ókori kínai hadtudományi klasszikus. A politikaelméleti, filozófiai vagy akár pszichológiai műveknek is tekinthető alkotásokból nemcsak háborúról és békéről, jó és rossz kormányzásról, erényről és gonoszságról tanítanak, hanem a konfliktuskezelés és érdekérvényesítés útvesztőiben is eligazítanak. A háború művészete az elmúlt kétezer év legnagyobb hatású hadtudományi műve Kínában és egész Kelet-Ázsiában. Szerzője, a Kr. e. 6-5. században élt hadvezér, Szun-ce a hagyományos értelemben vett hadi ügyek mellett a versenyhelyzetekben alkalmazandó taktikával és stratégiával is foglalkozik, tanításait pedig a mai napig az élet legkülönbözőbb területein alkalmazzák. A Vu Csinek tulajdonított A hadviselés szabályai a katonai irányítás és a civil kormányzás kérdéseit járja körül, míg a kötet harmadik szövege, A tábornagy metódusa a csatatéri taktika helyett a szervezésre, az igazgatásra és a fegyelemre helyezi a hangsúlyt. Szun-ce és társai felfedik Kína felemelkedésének titkát, amely a világ megértéséhez is közelebb viszi a mai kor emberét.

Émile Durkheim - Az ​öngyilkosság
Durheim ​munkája a szociológiai irodalom immár klasszikus alkotása, s bár a megírása óta eltelt közel egy évszázad alatt nagyon fejlődött a szociológia módszertana Az öngyilkosság ma is időszerű, ma is hat: nem véletlenül hivatkoznak a legmodernebb módszertani könyvek Durkheimre, és a könyvéből átvett részeken mutatják be a követendő módszerességet. A problémát Durkheim látta meg és rendszerezte elsőként; vizsgálatának módszeres végigvezetése máig példaszerű. A ma alkalmazott világosabb, tisztázottabb fogalmak jelentős részét az ő koncepciójából fejlesztették ki. A könyv nagy jelentőségű szociológiatörténeti szempontból, kezdő és képzett szociológusok ma is sokat meríthetnek gondolataiból.

Covers_201351
Közgazdasági ​kislexikon Ismeretlen szerző
elérhető
3

Ismeretlen szerző - Közgazdasági ​kislexikon
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Politikai_kissz%c3%b3t%c3%a1r
Politikai ​kisszótár Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Politikai ​kisszótár
A ​kötetben általános politikai, gazdaságpolitikai, munkásmozgalmi, nemzetközi politikai, diplomáciai és katonapolitikai fogalmak, kifejezések és elnevezések, valamint fontosabb nemzetközi és hazai politikai események szerepelnek - ezek rövid ismertetését és értelmezését adjuk. A címszavak kiválasztásában nem törekedtünk teljességre. Felhasználva az előző kiadások kapcsán tett javaslatokat is, szándékunk az volt, hogy azokról a fogalmakról, szervezetekről és eseményekről írjunk, amelyekkel szinte naponta találkozunk a sajtóban és a politikai irodalomban.

D._gergely_anik%c3%b3_-_f%c3%b6ld%c3%bcnk_orsz%c3%a1gai
Földünk ​országai Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Földünk ​országai
Földrajz, ​történelem, államszervezet, gazdaság, politika, oktatás, egészségügy a legfontosabb, legfrissebb tények és adatok földünk országairól.

Dunder Krisztián - Digitális ​sikertörténetek
Ön ​most minden bizonnyal az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyvet tartja a kezében, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról -mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott - akár ma is használja -, s most belülről is megismerheti történeteiket. Dunder Krisztián-a könyv szerzője „Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el őket és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a következő Steve Jobs." Bőgel György Professor of Management - CEU Business School „Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy netán ilyesmin törik a fejüket.” Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó, a SzEK.org elnöke

Dr. Gacsályi István - Dietmar Meyer - Misz József - Dr. Simonits Zsuzsanna - Közgazdaságtan ​II. Makroökonómia
Mikor ​az előző, középiskolai Makroökonómia című tankönyv írásához készülődtünk, felmerült bennünk a kérdés: mennyi legyen a tananyag és milyen szinten kell azt a szakirányú középiskolában oktatni? Tapasztalatainkat csak az egyetemi oktatásból meríthettük, s ezek azt mutatták, hogy a makroökonómia a közgazdaságtan nehéz tárgyai közé tartozik. Az új tankönyv elkészítését már sok visszajelzés segítette, amelyeket az elmúlt évek során tanároktól és diákoktól kaptunk. A régi kiadáshoz képest néhány változtatást hajtottunk végre. A legfontosabb közülük az, hogy könyvünket kibővítettük a nemzetközi gazdasági kérdéseket tárgyaló fejezettel, amellyel a tárgykör teljessé vált. Ezenkívül módosult - főleg didaktikai megfontolások alapján - a makroökonómiai alapismereteket bemutató fejezet, amelynek egyszerűbb tárgyalási módja inkább a lényegesebb összefüggésekre irányítja az olvasó figyelmét. Az egyik legnehezebb témának, a pénznek a bemutatását most nem egy önálló fejezet keretében oldottuk meg, hanem az egész könyv gondolatmenetének megfelelően a piaci kategóriákba beágyazva. Reméljük, hogy ezekkel a változtatásokkal sikerült az időigényes és fáradságot követelő tanulási folyamatot megkönnyítenünk. Vitás kérdésekről lévén szó, távol áll tőlünk a döntőbíró szerepének eljátszása. Tananyagunk írásakor az a szándék vezérelt bennünket, hogy az olvasót meglévő mikroökonómiai ismeretei alapján a makroökonómia terén is önálló gondolkodásra késztessük, s megkönnyítsük egyéni véleményének kialakítását, határozottabb állásfoglalásának megfogalmazását. A szerzők

Sas István - Az ​ötletes reklám - Útikalauz a kreativitás birodalmába
Útikalauz ​a kreativitás birodalmába. A szerző, aki maga is sikeres alkotó, a világ legszellemesebb reklámjait bemutatva kalauzol végig egy különleges útvonalon. Néhány "megálló" a sok közül: Alkotás út, Szabadság tér, Fantázia Plaza, Feneketlen Tó, Ötletgyár. Közben megismerhetjük az "emberi elme különlegesen kedves szüleményeit" az amerikai kreatív forradalomtól kezdve napjainkig. Meglepően sokszínű gyűjtemény, kreatív példatár és lebilincselő olvasmány azoknak akik szeretik, és azoknak is, akik ki nem állhatják a reklámot.

Kornai János - Régi ​és új ellentmondások és dilemmák
"...Ezek ​a kérdések a végső problémához vezetnek: mehet-e egy szocialista országban a reformfolyamat sokkal messzebb, mint ameddig Magyarországon eljutott? Vagy a mai Magyarország jelzi többé-kevésbé a reform határait? A további, kisebb rendszerbeli változások, bármennyire kívánatosak is, e kérdés lényegét illetően irrelevánsak. A szerző kénytelen őszintén bevallani ambivalenciáját. Mint magyar állampolgár reméli, hogy az előbbiekben felvetett kérdésekre pozitívak lesznek a válaszok. Mint alkalmi tanácsadó megpróbálhatja a vázolt irányba befolyásolni a folyamatot. Mint kutató fenntartja a jogot a kétkedésre."

Rek%c3%a1m
Reklám, ​vagy amit akartok Ismeretlen szerző
elérhető
13

Ismeretlen szerző - Reklám, ​vagy amit akartok
Reklám. ​Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető. Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet szerzői: Berényi Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli, Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta, Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László, Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi Ferenc.

Dennis S. Goldner - Hogyan ​építsünk nagy és sikeres multi-level marketing üzletet
Ma ​már sok évtizedes tapasztalat bizonyítja, hogy az MLM AZ ANYAGI SIKER EGYIK LEGBIZTOSABB ÚTJA. Segítségével egyedül csak az Egyesült Államokban több mint 350000-en lettek milliomosok. De a világon sok millióra tehető azok száma, akik az MLM-nek köszönhetik anyagi függetlenségüket. Az MLM AZONBAN TÖBB, MINT AZ ANYAGI BOLDOGULÁS ÚTJA. Lehetővé teszi azt is, hogy végre örömünket leljük a munkánkban; hogy önmagunkra támaszkodva érjünk el sikereket és így megszilárdult önbizalommal vágjunk neki az élet problémáinak; hogy megtanuljunk alkotó módon, energikusan cselekedni; hogy erőt érezzünk magunkban ahhoz, hogy másokat is hozzásegítsünk a sikerhez. Itt a könyv, amely tartalmazza annak receptjét, - hogyan sokszorozzuk meg a jövedelmünket, - hogyan építsünk fel egy sikeres és stabil MLM vállalkozást, - hogyan válasszuk ki azokat az üzlettársainkat, akik eredményesen segítenek egy hatékony MLM szervezet felépítésében, - hogyan válhatunk olyan hatékonnyá, hogy legyen időnk szeretteinkkel együtt élvezni az életet

Frank Bettger - Bettger ​avagy a felemelkedés iskolája
Menedzserképzés, ​marketing

Julius Mader - Haramiák ​kincse
A ​kiváló német publicistának eddig megjelent könyveit is nagy érdeklődéssel fogadta az olvasóközönség. Legújabb könyvében a hitleri banditizmus eddig kevésbé ismert ténykedésével foglalkozik: hogyan harácsoltak össze a nácik temérdek vagyont. A rabolt értékeket az összeomlás idején külföldön helyezték biztonságba, hogy a háború után Nyugat-Németországban revansista célokat, illetve a nácizmus feltámasztását, háborús bűnösök mentését szolgálhassák. A szerző bemutatja a Himmlerféle biztonsági szolgálat és az SD pénzhamisító tevékenységét, a pénzhamisítás módszereit, kinek milyen szerep jutott "papírfegyverek" gyártásában és terjesztésében. A könyv további részében megtudunk egyet s mást a Toplitz-tó titkairól, ahová a náci főkolomposok a háború végén féltve őrzött titkaikat süllyesztették (iratokat, hamispénzt, értékeket stb.). A tóba süllyesztett ládákat csak részben tudták kiemelni. Miért? Milyen erők akadályozzák meg a titok teljes feltárását és mi célból? És hová lettek a már kiemelt ládák? S mi van a mai pénzhamisító akciókkal? Érdekes, izgalmas, nagyrészt ismeretlen adaokra derül fény Mader legújabb könyvében, amely méltán tarthat igényt nagy érdeklődésre.

Csíkszentmihályi Mihály - Jó ​üzlet
A ​Jó üzletben a szerző feltárja azokat az értékeket, amelyek segítik a jövőképpel bíró vezetőket vállalkozásuk sikeres és humánus vezetésében. Ezek a vezetők az anyagi és szellemi lét határán egyensúlyozva egyaránt elkötelezettek három alapelv iránt: • a társadalom javát szolgáló, és a munkaerőt a legjobb teljesítményre sarkalló célok nyújtása; • a munkában való fejlődés elősegítése révén a dolgozók bizalmának és tiszteletének elnyerése; és • olyan termék létrehozása, amely az emberiség javát szolgálja, nem pusztán jövedelmet termel. Bármely pozícióban legyen is az olvasó - kezdő munkavállalótól a vezetőig -, lényegbevágó tanulságokat szűrhet le és tökéletesítheti munkáját. A Jó üzlet bizonyára klasszikussá válik mindazok számára, akik az üzleti élet változó világában értéket tulajdonítanak az egyén szerepének.

Bocskay Katalin - Dr. Gacsályi István - Misz József - Dr. Simonits Zsuzsanna - Makroökonómiai ​példatár és feladatgyűjtemény
A ​feladatgyűjtemény szerkezete szorosan követi a makroökonómiai tankönyv fejezetbeosztását, és az egyes fejezetek végén tartalmazza az összes feladat megoldását. A feladatgyűjtemény a következő feladattípusokból áll: igaz-hamis kérdések, feleletválasztás, relációanalízis, számítási feladatok, geometriai feladatok. A példatár végén néhány írásbeli felvételi feladatsort közlünk a felvételi felkészülés elősegítésére.

P%c3%a9nz%c3%bcgytan
Pénzügytan Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Pénzügytan
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kertész Márta - Tőzsdeismeretek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bobbi Linkemer - A ​jó önéletrajz fél siker!
Honnan ​tudhatja, mit keres a munkaadó?, Hogyan írjon képzettségéről, szakmai tapasztalatairól?, Néhány bevált életrajz modell, Forma, stílus, külalak, tartalom - hasznos jótanácsok.

Nassim Nicholas Taleb - The ​Black Swan
What ​have the invention of the wheel, Pompeii, the Wall Street Crash, Harry Potter and the internet got in common? Why are all forecasters con-artists? What can Catherine the Great's lovers tell us about probability? And, why should you never run for a train or read a newspaper? This book is all about Black Swans: the random events that underlie our lives, from bestsellers to world disasters. Their impact is huge; they're impossible to predict; yet after they happen we always try to rationalize them. A rallying cry to ignore the 'experts', "The Black Swan" shows us how to stop trying to predict everything - and take advantage of uncertainty.

Koncepci%c3%b3001
Koncepció ​és kritika Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Koncepció ​és kritika
Nyers ​Rezső: Liska Tibor "a kelet-közép-európai szocialista útkeresők táborához tartozik, akik számon kérik a szocialista gazdasági gyakorlattól a hatékonyságot, számon kérik a bürokrácia kiküszöbölését, bírálják a teljesítmény-visszatartás tendenciáját, hiányolják a teljesítményhez igazodó jövedelemelosztást". Bársony Jenő: "A szocialista vállalkozás ügyének kezdeményező "atyamestere" hazánkban közgazdaságtudományunk egyik sajátos egyénisége, Liska Tibor. Nemcsak a kisvállalkozások ügyének agitatív szószólója, szerveződésük támogatója, hanem egy olyan elméleti rendszer kidolgozója, amelynek lényege a reális szocializmus eddigi formáitól...eltérő, alternatív szocializmusmodell, amely az állami vagy társulatcsoport-tulajdonnal szemben a "személyes-társadalmi tulajdonon" alapul." N. Macrae: "Az első és meglepő dolog az, hogy Liskának elméletileg valószínűleg igaza van. A második és még meglepőbb dolog, hogy ezen az úton néhány kezdeti lépés gyakorlatilag megvalósítható, és csakugyan meg is valósult."

Kollekciók