Ajax-loader

'gazdaság' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Kevin Hogan - Az ​üzlet titkos nyelve
A ​legnagyobb vezetők nem csupán beszélnek, ők célok mentén kommunikálnak. Szavakkal, testbeszéddel és energiával. Az üzlet olyan, mint egy pókerjátszma; a rendelkezésre álló legjobb információk alapján tudatosan vállalunk kockázatokat és hozunk meg nehéz döntéseket. A pókerben és az üzletben mindig segít, ha tudjuk, mit gondol másik. Őszinte vagy öntelt? Az igazat mondja-e vagy azt, amit hallani szeretnénk? Kevin Hogan az üzletépítés nézőpontjából tárja fel a testi és verbális kommunikáció alapjait és főként, hogy ez miként befolyásolja az üzleti magatartást, cselekedetet és a végkimenetelt. Ez a praktikus útmutató a modern kutatásokon, hiteles forrásokon és valós élethelyzeteken alapul. Bemutatja, hogyan válhatunk a testi és verbális kommunikáció mesterévé, irányítva a másoknak közvetített hatásos információt. Azonban ahhoz, hogy igazán sikeres szakemberré váljunk, többre lesz szükségünk kommunikációs képességeknél. Mindannyian érezzük, hogy az orrunk előtt zajlik egyfajta kommunikáció, ami túlmutat a szavakon, de azt is tudjuk, hogy még nem törtük fel a kódját. Ez a könyv megteszi. Ha meg akarjuk érteni az üzleti élet igazi kommunikációját (ami a negédes társalgás felszíne alatt történik), és ezt a saját javunkra akarjuk fordítani, tanuljuk meg e könyv tartalmát az elsőtől az utolsó szóig. Az üzlet titkos nyelve nem maradhat sokáig titokban! Rendeltetése szerint az üzleti élet olvasóinak klasszikusa lesz.

Mark Thompson - Brian Tracy - Most ​építs nagy üzletet!
Frances ​Hesselbein és Marshall Goldsmith előszavával. Készen állnak a vállalkozásuk lendületes gyarapítására? Hajlandók újjal próbálkozni, hogy rátermettebb munkatársakat és jövedelmezőbb ügyfeleket vonzanak maguk köré? Ha igen, akkor ez a könyv világos, hét lépésre lebontott, kipróbált módszerekkel lesz ön és csapatának a segítségére. E két üzleti guru gyakorlatias marketing fortélyai mindenre megtanítják önöket, amire csak egy vezetőnek vagy cégtulajdonosnak szüksége van. Szó esik többek között A profi üzleti terv megszerkesztéséről; Rátermett munkatársak toborzásáról, lelkesítéséről és megtartásáról; Az elsőrangú termék és szolgáltatás összehangolásáról a piaci igényekkel. Vaslogikájú stratégia, gondolatébresztő példák, személyes tapasztalatok és a történelem tanulságai avatják ezt a munkát minden idők leghasználhatóbb üzleti könyvévé. Ebben számos, a világ legkiválóbbjaival készített interjúk is segítenek nekik. Itt az idő, hogy önök is fellendítsék a maguk cégét olyanná, amelyikkel mindenki újra meg újra szeretne üzletet kötni. - Mark Thompson vezetői tanácsadóként ténykedik. Olyan befektető, akit a Forbes Magazin a világ ötven üzleti gondolkodója között tartja számon. Brian Tracy Amerika első számú motivációs trénere, aki az évek során több ezreket oktatott olyan neves vállalatoknál, mint az IBM, a Ford, a Federal Express, a Hewlett Packard, a Pepsi.

Stephen R. Covey - A ​kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása
Világhírű ​könyvében Stephen R. Covey elvközpontú oldalról közelít a személyes és szakmai problémák megoldásához. Lényeglátó megfigyeléseivel és briliáns anekdotáival lépésről lépésre mutatja meg, hogyan juttathatjuk érvényre életünkben a 7 alapelvet, melyek biztonságot adnak a változások kezelésében, bölcsességet és erőt a lehetőségek kihasználásában. „Ez a kitűnő könyv teljesen megváltoztatta az életemet." Tom Peters, az In Search of Excellence szerzője „Ez a könyv arra késztet, hogy átgondoljam problémáimat, és arra, hogy betartsam tanácsait." Rich DeVos, az Amway alapítója „Az elvek, melyekre A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása megtanított, igazi változásokat hoztak az életembe." Ken Blanchard, Az egyperces menedzser szerzője Stephen R. Covey nemzetközileg elismert vezetési szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, a FranklinCovey cég társelnöke. Életműve az elvközpontú élet és az elvközpontú vezetés tanítása. A Harvardon diplomázott, doktorátust a Brigham Young Egyetemen szerzett, ahol a szervezeti magatartás és az üzleti vezetés professzoraként dolgozott. Utah államban, a Sziklás-hegységben él feleségével, Sandrával és családjával.

Soros György - Pénzügyi ​vihar Európában és az Egyesült Államokban
A ​legendás üzletember legújabb könyvében a Financial Times és a New York Review of Booksban megjelent tanulmányait foglalja össze. A 2008-as hitelválság és következményei című művének folytatásaként is felfogható bestseller közérthető magyarázatokkal, lényegre törő eszmefuttatásokkal világítja meg az amerikai és az európai piacokon - s ennek következtében a világgazdaságban - tapasztalható válságot. Kitér a gazdasági összeomlást megalapozó hibás intézkedésekre, és nagy fejezetet szán az euroválság összetett problematikájának.

Napoleon Hill - Gondolkodj ​és gazdagodj!
Több ​mint 30 millió példányban kelt el világszerte. Ez a világhírű sikerkönyv, az üzleti motivációról, a saját erőből történő vagyonszerzésről szóló művek etalonja, most XXI. századi ötletekkel és példákkal mutatja be, mi tesz valakit igazán sikeressé. Ezt a merész kérdést Napoleon Hill tette fel, és ma őt is nagy győztesként tartják számon, könyvének sikere egyedülálló a világon

Robert Skidelsky - Edward Skidelsky - Mennyi ​az elég?
2012 ​egyik sikerkönyvét tartja a kezében az olvasó. Szerzője Robert Skidelsky, a University of Warwick Politikai Gazdaságtan Professor Emeritusa, akinek John Maynard Keynesről írt háromkötetes monográfiája számos díjat kapott, 1991-ben lovaggá ütötték, 1994-ben pedig a Brit Akadémia tagja lett, és fia, Edward Skidelsky egyetemi oktató, a University of Exeter tanára. Könyvükkel, ahogy írják, az volt a céljuk, hogy ,,segítsünk újragondolni, mit is akarunk kezdeni az életünkkel: mi célt szolgál a pénz, és mit jelent a >>jó élet<<. Ennek részeként felelevenítettük azokat a filozófiai és erkölcsi ideákat, amelyek ugyan divatjamúltak, de korántsem halottak. [...] Az emberek igyekeznek a lehető legtöbbet elérni az adott keretek között, de él bennük a vágy, hogy egy jobb rendszerben éljenek. Ezzel a könyvvel szerettünk volna segíteni, hogy közösen megtaláljuk ezt a jobb rendszert. [...] Azt szeretnénk, ha a társadalmi berendezkedés a jó életre ösztönözne - ha megkönnyítené az emberek számára, hogy kilépjenek a mókuskerékből, például úgy, hogy felismerik: létezik olyan élet, amelyben a pénzkeresés nem játszik meghatározó szerepetˮ.

Michael E. Porter - Versenystratégia
Michael ​Porter Versenystratégia című könyve manapság aktuálisabb Magyarországon, mint volt első magyar nyelvű, 1993-as megjelenése idején. Porter a globális verseny új kihívásaira adott sikeres vállalati, iparági válaszokat elsőként rendszerezte a stratégiai pozíciók, versenytárselemzés, versenyelőnyök stb. fogalmakat bevezetve. Gyakorlatias gondolat- és eszközrendszere a vállalati stratégiaalkotásban maradandónak bizonyult, egyúttal alapját képezi az iparági és regionális klaszterek, helyi innovációs rendszerek fejlesztésének is. Könyve nemcsak az egyetemi oktatásban alkalmazható, hanem az európai és globális versenyben való sikeres helytállás vállalati stratégiájának kidolgozásához is.

David C. Korten - Tőkés ​társaságok világuralma
A ​harvard professzora tényszerüen ismerteti a globalizmus terjeszkedési stratégiáját, taktikáját és hosszútávú gazdasági tarthatatlanságát...

Matolcsy György - Egyensúly ​és növekedés
A ​Magyar Nemzeti Bank kiemelt feladatának tekinti a hazai pénzügyi kultúra fejlesztését, ezért a rendelkezésére álló eszközökkel segíteni kívánja a közgazdasági oktatást valamint a pénzügyi műveltség szélesítését. Az első ilyen, a közgazdasági és pénzügyi tudás gyarapítása érdekében írt kötetet tartja kezében az Olvasó. Az Egyensúly és Növekedés részletesen bemutatja mindazokat az új gazdaságpolitikai elgondolásokat, innovációkat és eszközöket, amelyek a magyar gazdaság 2010 és 2014 közötti, gazdaságtörténeti szempontból is jelentős sikeréhez vezettek, megvalósítva a költségvetési és pénzügyi stabilizációt, s ezzel megteremtették a fenntartható növekedés alapfeltételeit.

Douglas Kennedy - Kísértés
Sally ​becsületére legyen mondva, egyetlenegyszer sem sürgetett, hogy hagyjam ott a családomat. Legalábbis az elkövetkező nyolc hónapban, amíg befejeztem a sorozat második évadának munkálatait, és igazi szakértővé nem váltam a Sallyvel folytatott viszony nyomainak eltüntetésében. Ahogy közeledett a sorozat három általam írt részének leadási határideje, és egyre stresszesebb lett a helyzet - azzal az ürüggyel, hogy muszáj a külvilágtól elzárva rohamtempóban melóznom, ha időben el akarok készülni -, két hétre átköltöztem a Santa Barbara-i Four Seasons Hotelbe. Bár tényleg keményen hajtottam, az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a két hétből egyet, valamint a hétvégéket Sally velem töltötte... Magam is sokszor meglepődtem, hogy milyen profin tüntetem el a találkozók nyomait, és hogy milyen könnyedén találok ki történeteket, amikkel a kimaradásaimat indokoltam... Régebben mindig pocsék hazudozónak tartottam magamat. Ennek ékes bizonyítéka volt, hogy egyetlen korábbi félrelépésem alkalmával, 1999-ben Lucy egy szép napon rám nézett, és így szólt: - Lefeküdtél valakivel, igaz? Részlet

Palotai Dániel - Virág Barnabás - Versenyképesség ​és növekedés
A ​Magyar Nemzeti Bank törvényi feladatai közé tartozik a hazai pénzügyi kultúra és közgazdasági gondolkodás fejlesztése, valamint elsődleges céljának veszélyeztetése nélkül a Kormány gazdaságpolitikájának támogatása. A Magyar Nemzeti Bank könyvsorozatának második kötetét tartja kezében az Olvasó. A "Versenyképesség és növekedés" című kiadvánnyal a Bank a fenti mandátumát szolgálva a fenntartható gazdasági növekedésről és versenyképességről szóló közös gondolkodáshoz kíván hozzájárulni. Áttekinti a hazai és nemzetközi tapasztalatokat, majd átfogó képet ad a gazdasági felzárkózást leginkább meghatározó tényezőkről. Azonosítja azokat a területeket, amelyeken leginkább szükséges az előrelépés, és javaslatokat tesz olyan reformokra, amelyek hozzájárulhatnak a versenyképesség növeléséhez.

Kiss Mariann - Marketing
Számos ​komoly és komolytalan könyv jelenik meg a magyarul még mindig 'idegenül' hangzó marketingről. Pedig mindenki 'marketingel', a sarki fűszerestől a Boeing-kereskedőkig. A komoly könyvek közül alig van olyan, amelyet egyetemistától a multinacionális cégnél dolgozó kereskedőn át a kis rőfösig mindenki megért. Ez a könyv éppen ilyen: érthetően, élvezetesen és szemléletesen tanítja a szatócsot, kezdő sales-est és marketingest, és ötleteket ad a már gyakorlott szakembernek is. Kiss műve áttekintést ad a piac, a kereskedő és vevő magatartásától a termék-, ár- és eladási politikán át a reklámig. Bemutatja, hogyan változott a kereskedelmi magatartás az elmúlt évtizedekben, miben rejlik a modern szemlélet lényege. Ábrákkal, diagramokkal mutatja be a folyamatokat, továbbá azt, hogyan lehet eladási tevékenységünk sikeres. A marketing és eladás folyamatait, lehetőségeit, előtervezését is ki lehet fejezni logikai, matematikai képletekkel. A kötet által felhozott képletek megmozgatják a kereskedő fantáziáját; van, amelyik például megmutatja, mennyit lehet nyerni azzal, ha a vevők sokasága nem áll sorba időtlen időkig 10 dkg parizerért (hiszen annak egyéb forintban kifejezhető konzekvenciái is vannak), milyen marketing fogások hasznosak, és melyek az eleve veszteségesek. KISS Mariann a Budapesti Műszaki Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán oktat. Eddig több hasznos műve jelent meg a marketing és sales különböző ágazatairól.

Debreczeni József - A ​fideszes rablógazdaság
Két ​éve jelent meg Debreczeni József A politika fertője című könyve, amely a fekete pártfinanszírozás rendszerét mutatta be. A fideszes rablógazdaság ennek a folytatásaként írja le a 2010 utáni Orbán-Simicska-rezsim jellegét és működését. Itt már nem a politika illegális gazdasági hátországáról van szó, melynek a dolga: előteremteni a hatalomért folyó küzdelem anyagi erőforrásait. A roppant hatalmi és gazdasági fölhalmozás ugyanis extrém módon kapcsolódnak. Az utóbbi maga is cél, amelynek eszköze: a hatalom. A szerző számtalan dokumentált tény összegyűjtésével és rendszerbe állításával rajzol döbbenetes képet a fideszes "szervezett felvilág" kialakulásáról és működéséről.

Veiszer Alinda - Bridge ​generáció
Veiszer ​Alinda Prima Primissima-díjas riporter. 2011-ig kulturális televíziós műsorok házigazdája, melyek közül a leghosszabb ideig, öt évig, a Záróra című portrésorozata futott. Elsősorban beszélgetéseket készít, közéleti és kulturális témákban. Most fiatal ötletemberekkel készített interjúkat arról, hogyan épül a sikeres üzlet. Az interjúk történetté álltak össze. A Bridge Generáció történetévé. Veiszer Alinda új kötete betekintést enged az első három magyar startup vállakozás, a Prezi, a LogMeIn és a Ustream életébe. Az ismert televíziós műsorvezető-szerkesztőtől megszokott, izgalmas interjúkban, történetekben a tulajdonosok személyes gondolatain keresztül ismerhetjük meg e cégek történetét, mindennapjait. Őszintén vallanak a kezdetek nehézségeiről, a sikerhez vezető útról, a kitűzött célokról, sikerekről és bukásokról, csakúgy mint sajátos élet- és cégfilozófiájukról, illetve az általuk létrehozott Budapest Bridge céljairól. LogMeIn, Prezi, Ustream. A startup világ magyar sztárjai. Három cég, öt arc. Még egyikük sem múlt el negyvenegy éves. Ha szeretnék, megtehetnék, hogy a lábukat lógassák egy napfényes tengerparton, de ők a cégeiket és az ötleteiket akarják kiteljesíteni. Mindannyiuk szenvedélye a gyerekkorukból ered, és izgalmasabbnál izgalmasabb művészeti és üzleti kísérletekből szerezték tapasztalataikat. Van, aki már gyerekként is számítógépfüggő volt, van, aki fehérneműt próbált eladni, és van, aki elméleti fizikusnak készült. Egy azonban közös: semmi sem tudta kioltani a kreativitásukat, és semmi sem tántorította el őket a céljaiktól. Üzletemberré képezték magukat, és figyelték a Szilícium-völgyet, maguk is oda vágytak. Aztán rájuk is felfigyeltek. A legtehetségesebb magyar és nemzetközi mérnökök, programozók és dizájnerek csatlakoztak hozzájuk, a legnagyobb cégek kezdtek beszállni a vállalkozásaikba. Ők mégsem hagyták el Magyarországot. Mindannyiuknak fontos, hogy jelen legyenek, hogy adjanak valamit az országnak. Nemrégiben összefogtak. Megalakították a Bridge Budapestet, hogy sikertörténeteiket megsokszorozva járulhassanak hozzá Magyarország változásához. A szavukra már sokan figyelnek, a tetteiket sokan követik. Vajon sikerül-e még nagyobbat álmodniuk? Megteremthetik-e egy egész országban ugyanazt a légkört, amelyet a saját cégeikben már létrehoztak? Erre tették fel a jelenüket, ők öten.

Balogh Ottó - Szökési ​terv
Megtervezted ​már a szökésed a KUDARC, SZEGÉNYSÉG, FÜGGŐSÉG földjéről? Én egész életemben szökéseket terveztem. Nagyváradon születtem, de megszöktem Romániából. Elvégeztem egy egyetemet, de megszöktem a másodikról. Megszöktem a szüleimtől, a kötelező sorkatonai szolgálattól. Otthagytam a földrajztanári szakmámat. 29 különböző helyen éltem. Mindezt a SIKER, a BŐSÉG, a SZABADSÁG földjéért, mely nem tudtam, hol van. De tudtam, hogy VAN. Hosszú út és sok elmélkedés árán rájöttem, nem az számít, hogy Kelet-Európában születtem, és hogy itt élek... Hanem az, hogy mindössze négy út van, mely négyféle életstílushoz vezet. Négyféle élet... A világ minden táján az első háromból mindenki szökni akar. A negyedikbe mindenki megérkezni... Feltérképeztem számodra négy életstílust. Ha te is szabad akarsz lenni, szükséged van a térképre, amit csak ez a könyv tartalmaz. És akkor megérkezhetsz. A ++ negyedben van számodra is hely.

Chikán Attila - Bevezetés ​a vállalatgazdaságtanba
A ​könyv a vállalati működés elvi alapjait és gyakorlati problémáit tárgyalja, s ezek magyarázatát adja. Törzsét a vállalati küldetésből és stratégiából levezetett folyamatok és funkciók vizsgálata képezi: egységes szerkezetben tárgyalja a marketing, az innováció, az emberi erőforrás menedzsment, az információmenedzsment, az értékteremtő folyamatok (termelés, szolgáltatás, logisztika) és a vállalati pénzügyek kérdéseit. Jelentős teret szentel e mellett a vállalatok társadalmi szerepének, a piaci és állami szabályozás, a globalizáció, a civil társadalom keretébe foglalva a vállalati működést. A könyv alapvető elvi problémákat (így például a fogyasztói és tulajdonosi értékteremtés harmonizálását, vagy a vállalati értékláncok és ellátási láncok viszonyait) éppúgy tárgyalja, mint a tényleges vállalati döntések mechanizmusait, következményeit. A tartalom kifejtését a gyakorlati vállalati működés szakirodalmából vett nagy számú példa segíti.

Daruka Magdolna - Simanovszky Zoltán - Mikroökonómia ​feladatgyűjtemény
Ez ​a feladatgyűjtemény azok számára készült, akik a dr. Solt Katalin, tanszékvezető főiskolai tanár által írt Mikroökonómia tankönyvet használják közgazdaságtan tanulmányaik során. Célja, hogy az egyáltalán nem könnyű mikroökonómia tárgy elsajátítását megkönnyítse. Feladatgyűjteményünk többnyire komplex feladatokat tartalmaz, amelyek egy-egy témakör teljes anyagának összefüggéseit tartalmazza a tankönyvnek megfelelően a következő témakörökben: A fogyasztói magatartás A kerslet A termelés A vállalati kínálat tökéletes verseny esetén A monopólium Oligopólium és monopolisztikus verseny A termelési tényezők piaca Az általános egyensúly

Forgács Imre - Globális ​Egyesült Államok?
A ​történeti krónikák évezredek óta az uralkodók, a nagy hadvezérek és miniszterelnökök tetteinek leírásával ragadták meg olvasóik képzeletét. A Big Data és a pénzügyi világháló korában viszont a nemzetállami politikusok már csak szánalmas bábfigurák a hatalom valódi gyakorlóihoz képest. Miközben ádáz médiaharcukat vívják a négyévenkénti újraválasztásukért, többségüknek fogalma sincs a 21. század legnagyobb kihívásairól. Pedig a hálózati világgazdaságban már ma sem ők, hanem a számítógép billentyűjét lenyomó brókerek jelölik ki a „nyerteseket” és döntenek a lemaradók sorsáról – természetesen a pénzügyi befektetők megbízása alapján. Reális a veszély, hogy egyszerűen törölni fogják mindazok fejlődési esélyeit, akik továbbra is csak a hősi múltjukon és a „nemzetek Európája” panoptikumba illő ábrándjain merengenek. Forgács Imre jogász, a Bajnai-kormány volt igazságügyi és rendészeti minisztere. Legutóbbi könyve 2012-ben jelent meg a Gondolat Kiadónál, Európa elrablása 2.0 címmel.

David Ogilvy - Ogilvy ​a reklámról
David ​Ogilvy, „az amerikai reklámipar mágusa” (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója könyv­ében elárulja nekünk: • hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, • hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, • hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, • a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, • hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást… Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.

Alexander von Schönburg - Pénz ​nélkül gazdagon
A ​gazdagság már jó ideje nem számít exkluzivitásnak. Az elszegényedők ellenben egy fajta avantgárdot képviselnek, végtére is - egy nem is oly távoli jövőben - mindannyian lényegesen szegényebbek leszünk. De a stílusos elszegényedést tanulni kell. Ha egyszer tényleg rákényszerülünk, hogy alaposan lomtalanítsunk, megszokásainkat átgondoljuk, az esélyt ad arra, hogy az élet valóban luxus dolgait megtanuljuk értékelni. Az elszegényedés arra is megtaníthat, hogy egyáltalán rádöbbenjünk mi a fontos – vallja a könyv szerzője, Alexander von Schönburg, Széchenyi István ükunokája. „Az emberi nagyság, legtisztábban a vereségben mutatkozik meg. Fair győztesnek lenni nem különösebben nehéz, annál ritkább viszont a jó vesztes, aki tartással és, és ideális esetben még egy csepp humorral képes elfogadni a leereszkedést.” „Az egyik legcsodálatosabb dolog, amit a szegénység hőseitől tanulhatunk, az egy cseppet sem könyvelői a sikernek és a balsikernek. Azoknak az embereknek, akik kétségbeejtő helyzetekben is képesek megtartani a büszkeségüket, mindenekelőtt egy közös tulajdonságuk van: vészhelyzetekben is irányítók maradnak. A méltóságuk független minden fajta külső befolyástól, és rendelkeznek azzal a képességgel, hogy a balsikert esélyként fogják fel”.

Serge Latouche - A ​nemnövekedés diszkrét bája
Latouche ​professzor ideális filozófus és ideális mozgalmár. Az általa bevezetett és most megjelent könyvében körüljárt 'nemnövekedés' egy valódi forradalmi fogalom, amely képes lehet elérni a szökési sebességet, kiszabadulni az 'elégedett társadalmak', a 'néma társadalmak' hermetikus karanténjaiból, a mesterségesen fenntartott közöny mocsarából, és terjedésnek indulni ... Jó hír, és jó könyv! Roppant izgalmas olvasnivaló, amely kellemes és érdekfeszítő beavatást jelent korunk globális kihívásainak rendszerébe, azaz abba, hogy mi a szitu nagyban, és mi mindent tehetünk mi, kis pontok ...

John Riedl - Joseph Konstan - Szájt-propaganda
Az ​elmúlt években nem egy előadáson hallhattuk, cikkben olvashattuk, melyek azok a termékek, szolgáltatások, amik az interneten keresztül jól értékesíthetők. Az aktuális eladási toplistákon, a legnagyobb webáruházak polcain mindig szerepel a könyv, a cd, a video, a számítástechnikai, elektronikai és híradástechnikai eszközök. A Szájtpropaganda arra vállalkozik, hogy bemutassa, milyen eszközrendszer szolgálja a hatékony online marketingmunkát, hogyan lehet ajánló rendszereket alkalmazva növelni az internetes értékesítés volumenét. A könyvben szereplő collaborative filtering megoldásokat és az ajánló rendszereket, a piacvezető amerikai dotcom vállalatok már évek óta sikerrel alkalmazzák.

Varga Károly - Ördögi ​kör
Izgalmas ​és termékeny területre indult a könyv szerzője, amikor korunk és társadalmi rendszerünk egyik legjelentősebb gazdasági elméletét - Kornai János: A hiány című könyvének elemzéseit, bizonyításait - a társadalom-lélektan területére vetítette. Hiszen mindennapi tapasztalataink szerint is markáns összefüggések érvényesülnek az emberi erőforrás sorsát illetően - egy erőforrás-korlátos gazdaságban, a munkakedv vagy munkafegyelem kényszerű és hamis alternatíváiban, az "emberi tényező" szerepét leértékelő "hiánygazdaság" viszonyai között: nap mint nap érzékelhetjük, ahogyan eltorzul az eladók és vevők pszichikai attitűdje, nem ismeretlen az ellenszenvező légkör destrukciója sem vagy a "társadalmi csapdáknak" felemás gazdasági viszonyok alapján szövődő rendszere. Varga Károly azonban nemcsak a gazdasági-társadalmi "ördögi kör" szemléletes leírását, elemzését adja izgalmas, szellemes tanulmányában, de programot is kínál: jelzi a kitörés lehetőségét a torzító összefüggések közül.

Somlai Péter - Hivatalnoki ​szervezet és intenzív iparosítás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Vahl Tamás - A ​zsiráf nyaka
Vahl ​Tamás elismert magyar üzletember életének húsz évét a multinacionális cégek világában töltötte. A zsiráf nyaka két évtized tapasztalatát fogalmazza meg fordulatos, szórakoztató és közérthető nyelven - egyszerre szól leendő munkavállalókhoz, multiknál dolgozókhoz, a cégek vezetőihez és a politikai döntéshozókhoz. Vahl Tamás saját tapasztalatain túl más cégvezetők tanácsát és véleményét is kikérte, így A zsiráf nyaka olyan sűrű információ és véleménygyűjtemény, melyre korábban nem volt még példa a magyar gazdasági életben. Ez a könyv annak szól, aki - jövendőbeli munkavállaló: ez a könyv ad néhány orientációs pontot, ami megkönnyíti elviselni következő évtizedek betanuló időszakát, ha multihoz szegődne, - tulajdonos: minden multinak megvan az a pontja, ahol sebezhető, de sokkal nagyobb esély van megtalálni azokat a területeket, ahol van mód az együttműködésre, - politikus: használhatja, ami jó, okos szabályozással pedig korlátozhatja, ami káros egy adott társadalom boldogulásának szempontjából.

Philippe Cazman - Maradjon ​otthon és gazdagodjon meg!
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Józsa László - Marketingstratégia
A ​könyv a nagysikerű Marketingstratégia könyv aktualizált, kétnyelvű változata, kiegészítve Luiz Moutinho nemzetközi esettanulmányaival. A könyvet elsősorban azoknak ajánljuk, akik angol nyelven tanulják a marketinget. A könyv kétnyelvű, így az is haszonnal forgathatja, aki néha még bizonytalan az angol szaknyelvben, illetve azok is, akik olyan vállalatnál dolgoznak, ahol elengedhetetlen az angol nyelv szakmai ismerete.

Robert T. Kiyosaki - Sharon L. Lechter - Cashflow ​négyszög
A ​CASHFLOW-négyszög megmutatja, miért van, hogy egyesek kevesebbet dolgoznak, mint mások, mégis többet keresnek, kevesebb adót fizetnek és nagyobb anyagi biztonságban élnek. Mindössze azt kell tudni hozzá, melyik "negyedben" dolgozzunk és mikor. Elgondolkozott már azon: * Mi a különbség egy alkalmazott és egy cégtulajdonos között? * Miért van, hogy egyes befektetők alacsony kockázat mellett sok pénzt keresnek, ugyanakkor mások épphogy egyenesben tudnak maradni? * Miért vándorol némely alkalmazott egyik munkahelyrõl a másikig, míg mások otthagyják az állásukat és saját üzleti birodalmat építenek? * Miért akart az ipari korban a legtöbb szülõ orvost, könyvelőt vagy ügyvédet faragni gyermekéből . . . és miért kerültek nehéz helyzetbe az információs korban éppen ezeknek a szakmáknak a képviselői? Ez a könyv megválaszol néhányat a fenti kérdések közül, ezen kívül segítséget nyújt, hogy megtaláljuk saját utunkat az anyagi függetlenség felé az egyre növekvõ méreteket öltõ pénzügyi változások világában. Kiknek szól ez a könyv? * Azoknak, akik hajlandók feladni a munkahelyi biztonságot és megkeresni saját anyagi függetlenségük világát. * Azoknak, akik készek mélyreható szakmai és anyagi változásokat eszközölni életükben. * Azoknak, akik készek átlépni az ipari korból az információs korba. A Gazdag papa, szegény papa szerzőinek legújabb könyve új lehetőségeket, új irányokat, új anyagi jövőt mutat.

Osho - Hatalom, ​politika és változás
Osho ​megfordítja a közismert bölcsességet, miszerint „a hatalom korrumpál” – állítása szerint akik hatalomra vágynak, már eleve korruptak, s amint elérik céljukat, korrupciójuk nyilvánvalóvá válik. Ezért tehát még azok is, akik azért törnek hatalomra, hogy radikális változásokat vigyenek véghez, legjobb szándékaik ellenére is gyakran elbuknak. Osho megvizsgálja, honnan származik a hatalomvágy, és hogyan jut kifejezésre nem csupán a politikában, de mindennapi emberi kapcsolatainkban is. Eközben fölvázol egy olyan látomásos jövőt, amelyben a párkapcsolatok és a társadalom nem a mások fölött gyakorolt hatalmon alapulnak, hanem minden ember egyediségének fel- és elismerésén. Szeretném, ha mélyen beivódna a lényetekbe, hogy az út legvégére értünk – nem maradt más, mint táncolni és örülni. Hogy a most élményét átéljétek, teljesen el kell törölni a holnapot. Nem a világ végét jövendölöm; csakhogy minden annyira biztosan és logikusan afelé tart, hogy szinte lehetetlennek tűnik elkerülni. Engem nem az érdekel, hogyan lehetne elkerülni – ha el lehet, akkor el is fogjuk –, hanem inkább az, hogyan lehetne benneteket meggyőzni, hogy elkerülhetetlen, és hogy nincs jövő, amelyre az energiáitokat pazarolni érdemes, ezért inkább koncentráljatok a jelen pillanatra. És amikor ez az energia itt és most közös energiává válik, akkor megtörténik a fényrobbanás, és életetekben először önmagatok lehettek – örök és halhatatlan lények, akik nem ismerik a halált, akik soha nem tapasztalták meg a sötétséget. Osho eredeti előadásmódját tiszteletben tartva, a könyvhöz tartozó DVD angol nyelvű, a menüben angol és magyar feliratozás választható.

Kubik István - A ​negyedik piramis
Talán ​egy ország múltja, jelene sem forrt annyira egybe egy folyammal, mint a Nílus partjai mentén fekvő Egyiptomé. Egyiptom a Nílus ajándéka - írja Herodotos, az ókor nagy történetírója, és ez ma is szállóige.

Ismeretlen szerző - 1000 ​Fragen 1000 Antworten - Wirtschaftsdeutsch
A ​könyv 13 témát dolgoz fel. Minden téma kérdésekkel kezdődik, melyekre modelí-válaszok és társalgási vázlatok adnak magyarázatot, a szószedet pedig minden olyan üzleti szakszót tartalmaz, mely a középfokú üzleti nyelvvizsgához szükséges.

Puczkó László - Rátz Tamara - Az ​attrakciótól az élményig
Ez ​az első kötet a témában, amely nyomot hagy, képbe hoz és felráz! Puczkó László és Rátz Tamara Az attrakciótól az élményig című könyvének középpontjában az a turista/látogató/fogyasztó áll, aki vizsgálja, elemzi, értékeli a természeti és kulturális örökség közzétételének különböző gyakorlatait. A szerzők jól elkülönítik az információ és az interpretáció fogalmát, megértetve, hogy hol ér véget az egyik, s hol kezdődik a másik, s egyúttal bemutatják az élmény különböző vetületeit is. Állításaikat a pszichológia, a gazdaságtan és a kultúratudomány oldaláról egyaránt alátámasztják. A kötet mértékadó mintákat ad az interpretációk tervezéséhez. Példáit olyan területről hozza, mint a tematikus út, a helyben megőrzött örökség, a múzeum, illetve a tudatosan művelt angolszász minták a helyi örökség-színhelyektől a mega-múzeumokig. A szemlélet őszinte, kritikus, szellemes, elegáns és támogató: önvizsgálathoz és ösztönző továbblépéshez egyaránt segítséget nyújt. A kutatások, elemzések, tervezések kézikönyveként is használható, s egyben sorvezetőként is szolgál. A kiadványt mindazoknak a szakembereknek ajánljuk, akik terveznek, létrehoznak, fenntartanak és fejlesztenek különböző attrakciókat - akár látogatóközpontokban, múzeumokban, turisztikai és örökséghelyszíneken, kulturális és hagyományőrző civil szervezetek munkájában vagy más keretek között. Alapvető kézikönyvként használhatják azok a felsőfokú és felnőttképző intézmények is, melyek a mű tematikáját érintő területekre képeznek szakembereket. Bárd Edit Duna Múzeum, PR és marketing munkatárs Káldy Mária igazgató, Szabadtéri Néprajzi Múzeum, Múzeumi Oktatási és Képzési Központ Szabó Zsuzsanna igazgató, Szabadtéri Néprajzi Múzeum, Üzemeltetési és Ismeretátadási Igazgatóság.

Kollekciók