Ajax-loader

'fizika' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Tomcsányi Péter - Varga Antal - Fizika ​II. középiskolák számára
A ​természetet több tudományág kutatja. a biológus, a kémikus, a geológus és a fizikus ugyanazt a világot vizsgálja, csupán más-más szempontok alapján. Azonban annyi ismeretre tett szert az emberiség az évezredek óta tartó "kíváncsiskodása" során, hogy napjainkban a tudományterületeket nehéz élesen elhatárolni egymástól. Így arra a kérdésre sem könnyű válaszolni, hogy mi is az a fizika. Alapvetően azonban elmondható, hogy a fizika az élettelen természet olyan jelenségeit írja le, melyek során az anyag nem változik meg. A fizika tudományát sokan távolságtartással fogadják. Már az első találkozás előtt különösnek, érthetetlennek, idegennek érzik azt. Holott a fizika egy hétköznapi, kézzelfogható, ismerős világról szól: a mi világunkat magyarázza. A fizikai jelenségek körülvesznek bennünket, nélkülük nem is tudnánk elképzelni életünket. Közlekedünk, felkapcsoljuk a villanyt, gépeket használunk, családi költségvetést készítünk a fogyasztásról, igyekszünk megvédeni környezetünket: mindezekhez szükséges ismernünk a fizika alapjait.

Karácsonyi Rezső - Egy ​a valóság s ezer a ruhája I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Randall Munroe - Mi ​lenne, ha?
Tudják, ​mekkora az az erő, amellyel Yoda mester felemelte az űrhajót a mocsárból? Sokan vakarjuk a fejünket, amikor gyermekünk vagy gyermekkorú ismerősünk furcsánál furcsább kérdéseket tesz fel, a legkülönfélébb tudományágakban. Randall Munroe szülei a fejvakaráson túl megpróbálták megválaszolni ezeket, így az érdeklődő gyermekből érdeklődő felnőtt lett, aki kedvenc kérdéseit hamarosan vicces formában válaszolta meg saját honlapján. A szerző nélkül soha nem tudnánk meg, hogy valójában, tényleg milyen nehéz megtalálni a lelki társunkat, vagy hogy mi történik egy marhaszelettel, ha (megfelelő magasságból) földre dobjuk. Egy biztos: a szerző gondolatmeneteinek fele a Föld elpusztításával végződik, így ajánlatos komolyan venni a figyelmeztetést: ,,Ezt otthon semmiképpen ne próbálja ki!"

Hegyesi László - Mihály László - Szimuláció ​az elektronikában
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Boruzs János - Jacsmenik Erika - Tudod-e, ​hogy...
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Varga Antal - Fizika ​- Optika, hőtan
A ​tankönyvsorozat kötetei a fizika tudományának klasszikus felépítését követik. Az első kötet a mechanikai ismereteket foglalja össze, a másodikban részben a hőtani és fénytani jelenségek szerepelnek. A harmadik kötetben találhatjuk az elektromosság és mágnesség körébe eső ismereteket, míg a negyedik kötetet a modern fizikai eredmények leírásának szentelték a szerzők. Témakörök: geometriai optika; fizikai optika; hőmérséklet, hőtágulás, hőközlés; gáztörvények, halmazállapot-változások, kalorimetria; hőterjedés.

Villamoss%c3%a1gtan_p%c3%a9ldat%c3%a1r
Villamosságtan ​példatár Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Villamosságtan ​példatár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hack Frigyes - Kugler Sándorné - Tóth Géza - Négyjegyű ​függvénytáblázatok / Matematikai, fizikai, kémiai összefüggések
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Csajági Sándor - Dr. Fülöp Ferenc - Fizika ​9.
Gondolkodtál ​már azon, miért dőlünk előre a járműveken hirtelen fékezéskor? Kíváncsi vagy arra, hogyan képes felemelkedni a rakéta? Szeretnéd megérteni, hogy mi tartja a Holdat a Föld körüli, a Földet pedig a Nap körüli pályán? Érdekel, hogy az energiafelhasználás miért vált napjaink egyik legfontosabb megoldandó problémájává? FEDEZD FEL A VILÁGOT!

Halász Tibor - dr. Jurisits József - Szűcs József - Fizika ​11. - Rezgések és hullámok - Modern fizika
A ​tankönyv jellemzői: ‒ Az egyes tanórákon feldolgozható egységek a téma lehetőségeihez mérten a tanulók meglévő gyakorlati ismereteiből indulnak ki, kísérletekre, mérésekre alapozva vizsgálják a jelenségeket, tulajdonságokat. Ezekre építve tudatos, gyakran viszszatérő, gondolati ritmust képező lépéseken keresztül, fokozatosan bővítve alkothatók meg a fogalmak és törvények, előbb kvalitatív, majd ha lehetőség van rá, kvantitatív formában. ‒ A leckéket követő Megjegyzések részben a fogalmak megértését, tartalmi elmélyítését segítő magyarázatok találhatók. ‒ A Gondolkodtató kérdések, Feladatok és Érdekességek a logikus gondolkodást, az elméleti tudás gyakorlati alkalmazását segítik, valamint fizikatörténeti érdekességekre, a fizika társadalmi és technikai hatására, jelentőségére hívják fel a figyelmet. ‒ Az egyéni gyakorlást segíti, hogy a tankönyv végén megtalálhatók a leckékhez kapcsolódó, tanórán vagy házi feladatként használható feladatok eredményei, illetve megoldásai. ‒ A tankönyv színes és szemléletes képanyaga (hangulati rajzok, fotók, ábrák, vázlatok, grafikonok, táblázatok) a tanulói tevékenységekhez is alapanyagot nyújt, jól kiegészíti a szöveget, szemléletessé teszi és segít értelmezni a legfontosabb gondolatokat.

Szittya Ottó - Digitális ​és analógtechnika informatikusoknak 1.
A ​kötet főbb témakörei: Villamosságtani alapok összefoglalása; A logikai rendszerleírás alapjai; Elektronikus áramkörök építőelemei; Jellegzetes elektronikus áramkörök; Digitális áramkörök; Digitális hálózatok; Kombinációs hálózatok kialakítási kérdései; Sorrendi hálózatok kialakítási kérdései.

Vargha Magdolna - Fizika ​összefoglalás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jacques Piccard - 11000 ​méter mélységben
Helyi ​idő szerint 13 óra 06 perckor a Trieste elérte a Mariana-árok legmélyebb pontját, 10916 métert. A nyomásmérő 1156 atmoszférát mutatott Mindjárt a megérkezésünket követően a fényszóró által megvilágított körbe beúszott egy 30 cm hosszú csontos hal. Nos hát: egyetlen pillanat alatt választ kaptunk arra a kérdésre, amely évtizedek óta foglalkoztatja az oceanográfusokat, hogy lehetséges-e az élet extrém körülmények között. Beigazolódott: az élet a tengerekben és az óceánokban mindenütt, minden mélységben, fejlett szervezeti formában is lehetséges.

Bonifert Domonkosné - Miskolczi Józsefné - Molnár Györgyné - Fizika ​példatár
Fizikai ​feladatok gyűjteménye 12-16 éveseknek.

Csákány Antalné - Károlyházy Frigyes - Fizika ​6.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dégen Csaba - Simon Péter - Elblinger Ferenc - Fizika ​11.
A ​tankönyv célja a fizika tantárgy érdekessé és érthetővé tétele, valamint a fizika és mindennapjaink kapcsolatának bemutatása. A könyv szép kivitelű, gazdagon illusztrált. Tudományos érdekességeket, naprakész információkat is tartalmaz. A Fizika 11. tankönyvben számos olyan tartalmi és formai újdonság van, ami (jelenleg) egyetlen más fizikakönyvben sem található meg. A fejezeteket oldalpár nyitja: baloldalon a fejezet egy kísérletének videó-képkockái láthatók, jobboldalon a fejezet témájának rövid ismertetése szerepel. Minden lecke új oldalon kezdődik két nyitóképpel és egy nyitó kérdéssel, valamint egy mindennapi jelenségről szóló rövid szöveggel és kérdéssel. A leckéket alcímek tagolják, segítve a tananyag követését, a szövegben való tájékozódást. A leckékben szereplő tartalmi elemek: kísérletek leírása tapasztalattal és következtetéssel, kidolgozott feladat(ok), olvasmány(ok), kérdések és feladatok. A fejezetek végén rajzos összefoglalás található. A könyv végén a feladatok végeredményeit közöljük. A könyvet tárgymutató zárja.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Varga Antal - Fizika ​- Mechanika
Mai, ​gyorsan változó világunkban a természettudományos ismeretek bizonyos szinten az általános műveltség részévé váltak. Mindennapjaink elképzelhetetlenek már a gépek nélkül, sőt gyerekkortól kezdve játszunk velük, használjuk őket. Egyre több munkahelyen és a humán kutatásban is nélkülözhetetlenné váltak a számítógépek. A modern ember nyitott a világ és annak természeti érdekességei iránt. A tudósok kutatásai a mindennapi jelenségek megértésén túl egyaránt irányulnak a mikrovilág és az Univerzum, illetve az élet megismerése felé. Világunk és érdeklődésünk kitágult. A természeti környezet törvényeinek és gyakran csodálatra méltó jelenségeink felismeréséhez, megértéséhez azonban legtöbbször nem kellenek mély matematikai ismeretek. Miért csúszik meg az autó, hogyan könnyíthetjük meg fizikai munkánkat, milyen a zene fizikája, miért emeli le a háztetőt a szél, miért sokszínűek a növények és állatok, hogyan emelkedik fel a repülőgép, miért porlasztja el a legnagyobb követ is az időjárás, hogyan javítsuk meg a karácsonyfa égősorát, vagy miért rugalmas és miért kemény egy anyag - szinte nem lehet abbahagyni a kérdéseket! Mind-mind olyan probléma, amelyekkel nap mint nap találkozhatunk. Igazán illik tehát elismerni, legalább alapfokon, környezetünk és a természet meghatározó törvényeit. Több más tudományággal együtt a fizika is természeti környezetünk, és emellett, az ismeretek felhasználásának, alkalmazásának lehetőségeit kutatja. Ez a könyv igyekszik segítséget adni Neked a világ fizikai törvényeinek megismerését. Az ismeretek tárgyalása a kísérleti fizika szemszögéből történik. Központi helyet kapnak a jelenségek, megfigyelések, kísérletek, s csak ezeket követi a tartalmi magyarázat, a törvényszerűség. Az egyes témakörökkel kapcsolatban sok alkalmazás, hétköznapi jelenség és más érdekesség szerepel benne. Az írók törekedtek a kevés matematika, kevés absztrakció alkalmazására. A könyv igazodik a matematikai tantervekhez, igyekszik minél kevesebb matematikai eszközt használni, s csak fokozatosan veti be azokat. Célkitűzésünk elsősorban az volt, hogy a könyv a gimnáziumi fizikai ismereteket érdekesen, szemléletesen, a természetben rejlő szépségeket bemutatva, a tárgy iránt egyébként nem túlságosan érdeklődő diák számára is feldolgozhatóan tárgyalja. Ez a fizika tankönyv egy négy kötetes sorozat első tagja. A négy kötet feldolgozza a teljes gimnáziumi fizika tananyagot. A könyv szerkezete nem kötődik szorosan a tanítási órákhoz, de természetesen közvetít egyfajta logikai sorrendet, amely szükség esetén követhető. A tárgyalás egységes. Felépítése, szemlélete, az ismeretek szintje alkalmassá teszi a könyvet, mind a hat-, illetve nyolcosztályos gimnázium 13-17 éves korosztályában, mind a négyosztályos gimnázium 15-18 éves korosztályában a fizika tanulásának segítésére. Nem törekszik tehát a felsőfokú továbbtanulásra való előkészítésre, de elegendő az érettségire való felkészülésre. Az olvasás során találkozol megjegyzésekkel, kiegészítésekkel, olvasmányokkal. Ezek nem tartoznak a szorosan vett tananyaghoz, valóban megjegyzések, szakmai kiegészítések, esetleg kicsit magasabb szinten, illetve érdekességek. Ha van kedved, olvasd el őket! Minden nagyobb fejezet végén találsz összefoglalást, amely rendszerezi az ott tárgyalt megtanulandó fogalmakat, törvényeket.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Tomcsányi Péter - Varga Antal - Fizika ​9.
Elsősorban ​a gimnáziumok igényei alapján készült, a kerettanterv szerinti felépítésű tankönyvcsalád. A középszintű érettségi eredményes letételéhez szükséges ismereteket tartalmazza, elsősorban a fizikából továbbtanulni nem szándékozó diákoknak ajánlható.

Arany Tóth László - Várnagy István - Fizika ​I.
Az ​emberi értelem és képzelet képes átfogni a természet színpadának milliárd fényévekben mérhető távolságait. Ezen az óriás színpadon véget nem érő szakadatlan változások sorozataként észleljük a természet nagy színjátékait. Megfigyelőhelyünket, a Földet is szüntelenül alakítják a természet erői. A primitív ember rettegve tisztelte ezeket az erőket; a gondolkodó ember felfedezte, hogy a változásokat nem szeszélyes akarat, hanem megismerhető törvények szabályozzák. A természetkutatás céllá vált: feltárni a múltat, megérteni a jelent, megsejteni a jövőt a legsajátosabb emberi törekvések egyike lett. A természetkutatás eredményei biztosítják, hogy az ember saját szolgálatába állíthatja a természet erőit. A "megszelídített" elektromosság pl. - amelyet korábban csak tüzes villámok alakjában ismert és rettegett az ember - a XX. század alapjává vált.

Eötvös Loránd - Eötvös ​Lóránd tudományos és művelődéspolitikai írásaiból
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szántó Lajos - Jól ​felkészültem-e? Fizika 8.
A ​fizikáról - mint tantárgyról - a diákok, sőt a felnőttek körében is igen eltérőek a vélemények. Van, aki azt mondja, neki nem okozott különösebben sem gondot, sem örömet, mások így kiáltanak fel: ,Álmomban se jöjjön elő!", de szerencsére nem kevés azoknak a száma sem, akiknek sok öröme, sikere van e tantárggyal kapcsolatban. Ők azok, - akik megértik a fizikában az egymásraépülést, az összefüggéseket, - akik kísérletezés közben izgalommal kutatják a természeti jelenségek okait, törvényszerűségeit, - akiknek nem okoz nehézséget egy-egy meghatározás, összefüggés, törvény megtanulása, - akik nem riadnak vissza sem az egyszerűbb, sem az esetlegesen többszörösen összetett számításos feladatok megoldásától, - akik a siker nyújtotta öröm érzését élik át, ha ismereteiket egy-egy jelenség megértésében, logikai problémák megoldásában alkalmazni tudják. Elsősorban a fizika fontosságát, szépségeit felismerők azok, akik a természettudományok, műszaki tudományok alapján készült csodálatos emberi alkotásokat (rádió, televízió, távcső, autó, röntgenkészülék, számítógép, automata gépsorok stb.) nemcsak használni akarják, hanem kíváncsiak azok működésének fizikai alapjaira is. Ők tudják, hogy mindez lehetséges, de ehhez az kell, hogy a fizika tananyagot megértsék, megtanulják, begyakorolják, gyakorlati alkalmazását kipróbálják, tudásszintjüket - a tanári ellenőrzés előtt - felmérjék, a hiányokat pótolják. Mindehhez kíván segítséget nyújtani ez a kiadvány. E kérdés- és feladatgyűjteményben az általános iskola 8. osztályos fizika tananyagából találhatók kérdések, rajzkészítési és -kiegészítési felhívások, számításos feladatok, problémák, melyek az ismeretek gyakorlati alkalmazását igénylik. A kérdések a tananyag egészére kiterjedően segítik a felidézést, a fogalmak tartalmának megismerését, a lényegkiemelést, támogatva ezzel mind a megértést, mind a megtanulást, lehetőséget adva az önellenőrzéshez, a hiányosságok felméréséhez. A számításos feladatok között az egyszerűtől a többszörösen összetettig, sokféle változat előfordul (gyakran táblázatos, rajzos, szöveges változatban), s mind ezek, mind pedig egy-egy jelenség lejátszódásának, egy-egy eszköz működési elvének elemzésére adott lehetőség igen hatékonyan szolgálhatja a gondolkodás fejlődését. Összefoglalva: e kérdés- és feladatgyűjtemény a lényegkiemelő jellegével segíti a fizika 8. osztályos anyagának megértését, gyakorlását, s lehetőséget ad a tanulóknak az önellenőrzéshez, a hiányosságok feltáráshoz. A kérdések és feladatok többsége olyan, hogy a fizikaórán használt témazáró feladatlapokon is szerepelhetnek. így a témazáró feladatlapok megoldásához jó edzési lehetőséget biztosít ezek megoldása. Ehhez azonban az kell, hogy a megoldást mindenki önállóan végezze, s csak ezután hasonlítsa össze a saját megoldását a kiadvány második részében található válaszokkal. A * jellel jelölt feladatok megoldása meghaladja a NAT-ban előírtakat. A kiadvány eredményes hasznosításához kíván elmélyült munkát, türelmet, erős akaratot a SZERZŐ

Szántó Lajos - Jól ​felkészültem-e? Fizika 7. osztály
A ​korábbi tantervekhez készült hagyományos szemléletű munkafüzet segédkönyvként szakkörön vagy a fizika otthoni tanulásához továbbra is használható. Alkalmat kínál arra, hogy a tanulók felelevenítsék az ismereteiket, elmélyítsék az újonnan elsajátított fizikai fogalmakat, összefüggéseket. Mivel tartalmazza a feladatok megoldásait, önellenőrzésre is lehetőséget ad.

Horváth Árpád - Jedlik ​Ányos
Jedlik ​Ányos (1800-1895) Jedlik Ányos a XIX. század kiemelkedő magyar fizikusa. Számos nagy fontosságú felfedezés fűződik a nevéhez. Mindenkit megelőzve megalkotta az elektromotort, az egysarki dinamógépet, az első akkumulátort, felfedezte az elektromágneses forgások elvét, az általa szerkesztett "villámfeszítőket" a bécsi világkiállításon ezrek csodálták meg. Tudományos eredményeit napjainkban is hasznosítják az iparban.

Fizika_2.
elérhető
2

Holics László - Fizika 2.
MODERN FIZIKA - Relativitás elmélete - Atomfizika és kvantummechanika - Sokrészecske - rendszer valószínűségi leírása - Anyagok szerkezete - Magfizika - Elemi részek és az univerzum

Selmeczi Kálmán - Schnöller Antal - Villamosságtan ​Példatár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Atanasz Nikolaev - Todor Dimcsev - A ​megszelídített atom
Aligha ​akad olyan átlagműveltségű fiatal, aki ne hallott volna róla, vagy legalábbis nagy vonalakban ne ismerné az atombomba és a hidrogénbomba működési elvét. Annál kevesebben tudják viszont, hogy milyen hatalmas az a terület, ahol az atomenergiát békés célokra használják fel: az iparban, a mezőgazdaságban, az orvostudományban, kémiában, stb. Az atomenergia pótolhatatlan segítőtársunk immár, de hogy mire használjuk fel - pusztításra vagy a természet elleni nemes küzdelemre-, az tőlünk is függ. A bolgár tudós szerzőpáros könyve közérthető formában ismerteti az atomenergia békés célú felhasználásának megvalósult és a jövőben elérhető számtalan lehetőségét.

Covers_206093
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Természettudományi ​összefoglaló
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Molnár Miklós - Farkas Zsuzsanna - Fizika ​10.
Tankönyvünk ​a kerettanterv és az érettségi követelményrendszer alapján, az érettségi vizsgák tapasztalatainak figyelembevételével készült. A kötet szakmailag igényes, de könnyed stílusú, tartalmában és formájában is színes. Minden lényeges tényanyagot tartalmaz, kreatív gondolkodásra, aktív tanulásra késztet. A mindennapi tapasztalatokra építve, szinte az összes középiskolai tantárggyal együttműködve, azokból példát hozva környezettudatos és emberközpontú szemléletet alakít ki. A fizika iránt érdeklődő diákok megkapnak e könyvben minden, a további fejlődésükhöz szükséges lehetőséget és inspirációt. Gazdag és igényes képanyagával, rengeteg gyakorlati példájával, kísérletcentrikus felépítésével alkalmas arra, hogy a fizika iránt kevésbé érdeklődő tanulókhoz is közelebb hozza ezt a szép, de nehéz tudományt. Használatát ezért ajánljuk a gimnáziumokban és a szakközépiskolákban egyaránt.

Covers_205758
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Fizika ​és számítástechnika / Mechanika
A ​fizika a természetben lejátszódó jelenségek, folyamatok vizsgálatával foglalkozó tudományok (természettudományok) egyike. Erre utal az elnevezés, amely a görög physis (füzisz), természet szóból ered. A fizika a jelenségek leírásával és a jelenségekre jellemző törvények feltárásával foglalkozik. A fizikai törvényke általában matematikai formában is kifejezhetők. A fizikát egymással kölcsönös kapcsolatban levő két ágra szokták osztani: a kísérleti fizikára és az elméleti fizikára. A különbség a kettő között az alkalmazott módszerekben van.

Szokolai Tibor - Fizikai ​feladatok gyűjteménye I-II.
A ​háromkötetesre tervezett példatár első része hat fejezetben - az egyenes vonalú mozgások kinematikájától a munka, energia, teljesítmény témakörével bezárólag - példákat közöl az egyszerűbb feladattól a bonyolultabb felé haladva. A példák sorrendjénél arra is ügyelt az összeállító, hogy a megoldásokhoz csak olyan ismeretekre legyen szükség, amelyeknek a tanulók már birtokában vannak. A kötet második fele a megoldásokat tartalmazza, a nehezebb példák esetében részletes levezetéseket is közöl. - A feladatgyűjtemény alkalmat kínál a tanuló önálló munkájára és jó segítség a tanároknak is.

Abonyi Ivánné - Szentesi György - Mihály Szabolcs - Űrhajózási ​lexikon
A ​nagy sikerre való tekintettel immár második kiadásban megjelenő mű az első magyar nyelvű lexikon a világűr meghódításával és hasznosításával kapcsolatos új ismeretekről. Változatosan tájékoztat minden, az űrhajózás és űrkutatás körébe tartozó kérdésről: rakétatechnikáról, űreszközökről, űrorvostanról, asztrodinamikáról, irányítástechnikáról, az űrtechnika gyakorlati alkalmazásairól (meteorológia, távközlés, navigáció, erőforrás-kutatás, stb.), a kozmikus fizikáról, a bolygókutatás eredményeiről, az űrhajózás történetéről, űrcsillagászatról és a világűrjogról. A Függelék az 1957-1980 közötti űrkísérletek fontosabb adatait táblázatos formában tartalmazza. A mintegy 2500 címszót 1500 ábra, köztük számos színes űrfelvétel illusztrálja. A lexikont - a szovjet Űrhajózási Kisenciklopédia felhasználásával - az űrhajózás-űrkutatás legjobb magyar szakemberei írták és szerkesztették. Az Űrhajózási Lexikon mindazoknak szól, akiket érdekel korunk egyik legnagyobb tudományos-technikai vívmánya, a világűr birtokbavétele. Tudományos kutatóknak, oktatóknak, diákoknak és a tudomány eredményei iránt érdeklődő minden olvasónak ajánlja a könyvet az Akadémiai és a Zrínyi Katonai Kiadó.

Nagy Andrea - Kovács Ádám - Domsa István - Fizika
A ​DIÁK - KISKÖNYVTÁR a tudomány és a művészetek területén való ismeretszerzést segíti. A középiskolai tananyagra és a legfontosabb lexikonokra építve egy olyan összeállítást készítettünk, melyből könnyen és gyorsan lehet tájékozódni. Hasznos segítség lehet nemcsak feleletek és dolgozatok előtt, hanem minden olyan helyzetben, amikor nem áll rendelkezésre több kötetes lexikon, vagy kevés az idő a bővebb információ megszerzéséhez.

Kollekciók