Ajax-loader

'tanulás' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


J. K. Rowling - Harry ​Potter és az azkabani fogoly
Harry ​Potter szokásos rémes vakációját tölti Dursley-éknél, ám a helyzet úgy elfajul, hogy Harry elviharzik a Privet Drive-ról. Így köt ki a Kóbor Grimbuszon, ami elviszi őt abba a világba, ahová egész nyáron vágyott. Az Abszol úton ijesztő hírek járják: az Azkabanból, a gonosz varázslókat őrző rettegett börtönből megszökött egy fogoly. A Mágiaügyi Minisztériumban tudják, hogy a veszélyes szökevény a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába tart. Harry pedig egy véletlen folytán tudomást szerez róla, hogy az illető az ő nyomát követi.

Geoffrey A. Dudley - Gyorsolvasás
Ez ​a könyv hozzásegíti, hogy saját erejéből megduplázza az olvasási sebességét, mégpedig úgy, hogy semmit sem veszít el a szöveg értelméből. A könyvben találhatóak koncentrációs gyakorlatok, tesztek és gyakorlatok az olvasási sebesség növeléséhez, módszerek szókincsünk bővítésére, és gyakorlatok az olvasás ritmusának javítására.

Hessky Regina - Tálasi Istvánné - Német ​nyelvkönyv VI.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Lantos Mihály - Villámolvasás ​a gyakorlatban
Egy ​marketinges barátom kérdezte egyszer: - Ha egy lyukat szeretnél fúrni a falba, de nincs fúrógéped, akkor mit teszel? - Akkor kérek egyet kölcsön vagy vásárolok egyet a barkácsáruházban. - Aha. De minek veszel fúrógépet? - Hogyhogy minek? Szükségem van rá, hogy lyukat fúrjak a falba. - Nagy tévedés! Neked nem fúrógépre van szükséged, hanem lyukra. A fúrógép csak egy eszköz ennek megvalósításához. Ha önnek szüksége van arra, hogy - néhány órás tanulás után egy vaskos könyvből sikeresen levizsgázzon... - nagy mennyiségű anyagot rövid idő alatt elolvasson... - magasabb megértési szintet érjen el... - megszerzett tudása maradandóbb legyen... - könnyebben tanuljon nyelveket... - az elolvasottakat könnyen felidézze... Akkor önnek a fúrógépre van szüksége! Akarom mondani... a Villámolvasásra!

Hevesi Katalin - Pusztai Balázs - Angol ​szóbeli gyakorlatok - Emelt szint
A ​kötet az angol emelt szintű szóbeli érettségi előtt álló diákoknak és tanáraiknak készült, és bőséges gyakorlóanyagot tartalmaz a vizsga mindhárom feladatához (társalgás, vita, önálló témakifejtés). - Témakörönkénti kérdéslisták - Vitaindító állítások - 'For and against' szerepkártyák - A diákokat segítő kérdések, szempontok - Kidolgozott mintafeladatok

Elena Ferrante - Briliáns ​barátnőm
Lila ​Cerullo és Elena Greco tűz és víz. Lila fiús, robbanékony, erőszakos, parancsolásra született, Elena lágy, odaadó, szorgalmas, figyelmes és önfeláldozó. Jobban nem is különbözhetnének, sorsuk mégis egy életre összefonódik az 1950-es évek poros nápolyi udvarain. Hol elválaszthatatlan barátnők, hol fékezhetetlen szellemi riválisok. Nem tudnak se egymással, se egymás nélkül élni, kiegészítik, inspirálják egymást; egyikük sem lenne a másik nélkül az, aki. Mindketten egy szegénységgel küszködő, büszke, erőszakos férfitársadalomban próbálnak a maguk módján boldogulni, előrébb jutni, a lehető legnagyobb függetlenséget kivívni. A _Briliáns barátnőm_, melyben Lila és Elena gyermek- és kamaszkorát ismerjük meg, egy négykötetes regényfolyam, a _Nápolyi regények_ első része. Elena Ferrante gazdag érzelmekkel és lenyűgöző intelligenciával ábrázolja két főszereplője személyiségfejlődését, és a mindent felülíró szeretetet és csodálatot, mely évtizedeken át táplálta és mélyítette barátságukat.

Filla István - Régen ​volt, hogy is volt
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kaposi József - Szabó Márta - Száray Miklós - Feladatgyűjtemény az új történelem érettségihez 9-10. évfolyam (írásbeli)
A Nemzeti Tankönyvkiadó új történelem érettségi feladatgyűjtemény-sorozatával eredményesen felkészülhetünk a 2005-től bevezetendő történelem érettségi vizsgára. E kötet a 9. és a 10. évfolyamos tananyaghoz ad több mint 300 feladatot: tartalmukban, megfogalmazásukban és értékelésükben is olyanokat, amilyenek az érettségi vizsgán lesznek majd. A feladatgyűjtemény szerzői aktívan részt vettek az új történelem érettségi koncepciójának megtervezésében, a vizsgakövetelmények és a feladattípusok kidolgozásában, a próbaérettségik lebonyolításában és értékelésében. Mivel az új érettségin főként a tudásalkalmazásáról, a történelmi látásmódról, az elemzőkészségről kell számot adni, kötetünk feladatai is ezek gyakorlására adnak módot sok-sok forrással, ábrával, térképpel, képpel, diagrammal.

Covers_201646
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Egyetemes ​történelem - Sulizsebkönyvek
A ​sulizsebkönyvek-sorozatban több témakört is érintettünk, a hagyományokat követve elsősorban ez is a felső tagozatos diákoknak szól, de természetesen a középiskolások számára is hasznos segédeszköz lehet, hisz ők újra találkoznak a benne foglaltakkal. Elég néhány perc, akár óraközi szünet is, és máris kikereshető az adott fogalom magyarázata, a szabály, a rövid életrajz, az időpont és esemény, ami az órai munka közben, feleltetéskor vagy dolgozatírásnál szóba kerülhet. Nem árt tehát ha a sulizsebkönyv az iskolában is ott lapul a táskádban.

Covers_377643
Idegen ​szavak szótára Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Idegen ​szavak szótára
Az ​Idegen szavak szótára - ami a Black & White kiadó gondozásában készült - könnyen áttekinthető, a vastagított kifejezések pedig a könnyebb kezelhetőséget teszik lehetővé.

Siórétiné Gyepes Judit - Zoltán Erika - A ​Companion to Hungary
If ​you come to Hungary you should have a companion lke this. _- The list of words_ _- the short sentences_ _- the most frequent questions and answers_ _- the notices to be seen everywhere_ _- the useful addresess_ are all collected here _- to find your way_ _- to give you a helping hand_ _- to make your staying in Hungary easier._ We wish you a pleasant journey.

Dr. Bíró Tibor - Pucsek József - Sztanó Imre - Vállalkozások ​tevékenységének komplex elemzése
A ​vállalati működés sikerességéhez hozzátartozik a gazdálkodási folyamatok alapos ismerete. Az ismeretszerzés - a vállalkozások szintjén is - bevált módszere az elemzés, a gazdasági jelenségek, összefüggések megismerése, minősítése és értékelése. Kiadványunk elsősorban a vállalati gazdálkodás átfogó (komplex) elemzésének módszertanát dolgozza fel. Alapvetően az éves beszámoló információbázisára épít, és részletesen tárgyalja a mérleg átfogó és részletes elemzésére alkalmas mutatószámok kialakításának lehetőségét, a cash flow-kimutatás összeállításának és elemzésének alkalmazható technikáit, valamint a tevékenység jövedelmezőségének és hatékonyságának átfogó elemzési módszertanát. Mindezeken túlmenően részletesen foglalkozik a vállalati eredmény alakulásának elemzésével is. A kézikönyv egyaránt felhasználható tankönyvként a felsőoktatásban és a szakmai képzéseken, valamint szakkönyvként a vállalati gyakorlatban. A bemutatott módszerek elsajátítását, gyakorlati alkalmazását a kötethez kapcsolódó "Példatár és feladatgyűjtemény a vállalkozások tevékenységének komplex elemzéséhez" című kiadvány segíti.

Monspart Éva - Főzni ​jó!
Jó ​lenne, ha a gyerekek - és nemcsak a lányok! - mihamarabb megtanulnának főzni. S nem sanyarú szükségből, kelletlen végzett robotként, hanem olyan vidáman, a cselekvés örömét érezve, ahogy a könyv szerzője szeretné. Ehhez ébresztenek kedvet a hangulatos ételtörténeti bevezetők, a változatos ízeket szinte a szöveggel is érzékeltető leírások, a munkafolyamatokat részletező receptek. S aki a főzés hagyományos helyszínét, a konyhát szívesebben cseréli fel a természettel, az válogathat tábortűznél süthető, kirándulásra csomagolható ínyencségek közt. Egycsillagos ételeink elkészítéséhez bízvást foghat az is, aki először vesz fakanalat a kezébe, a háromcsillagos recepteket a tapasztaltabb ifjú szakácsoknak ajánljuk.

Ismeretlen szerző - Felsőoktatási felvételi tájékoztató 2011 - szeptemberben induló képzések - érettségizetteknek
(1 db Jelentkezési lap melléklettel) - alapképzések - egységes, osztatlan képzések - felsőfokú szakképzések

Covers_219183
Filozófia Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Filozófia
A ​DIÁK-KISKÖNYVTÁR a tudomány és a művészetek területén való ismeretszerzést segíti. A középiskolai tananyagra és a legfontosabb lexikonokra építve egy olyan összeállítást készítettünk, melyből könnyen és gyorsan lehet tájékozódni. Hasznos segítség lehet nemcsak feleletek és dolgozatok előtt, hanem minden olyan helyzetben, amikor nem áll rendelkezésre több kötetes lexikon, vagy kevés az idő a bővebb információ megszerzéséhez. Sok sikert és jó tanulást!

Devecz Ferenc - Jónás Katalin - Juhász Tibor - Kévés Rita - Reményi Zoltán - Seigler Gábor - Takács Barnabás - Irány ​az ECDL! / a középszintű érettségi!
Az ​elmúlt fél évszázad során a számítógépek hatalmas monstrumokból emberközeli, akár a tenyerünkben elférő eszközzé váltak. Míg első példányainkat matematikusok és mérnökök programozták, a mai alkalmazások legtöbbjét laikusok is tudják kezelni. A mechanikus írógép szinte kihalt, a különböző adatok nyilvántartását általában elektronikusan végezzük, a zsebszámológépet szintén mikroprocesszor vezérli. Az interneten nemcsak információt keresünk, hanem csevegünk, zenét hallgatunk, filmet nézünk. Bárhová tekintünk, a számítógépek felhasználásának nyomait látjuk. Nem véletlen, hogy újabban informatikai műveltségről, informatikai írástudásról beszélünk. Ezt az alapműveltséget célozza meg az Európai Számítógép-használói Jogosítvány (ECDL) vizsgaanyaga és a középszintű informatikai érettségi. Könyvünk mindkét vizsgára való felkészüléshez segítséget nyújt. Az ECDL moduljainak megfelelően áttekinti az informatikai alapismereteket, kiegészítve az érettségi követelményeivel. Egy kötetben tartalmazza a Syllabus 4.0 és a középszintű érettségi anyagát. Különösen ajánljuk a középiskolai előkészítő évfolyamok számára. A megnövekedett óraszám lehetővé teszi, hogy akár egy tanév alatt megszerezzék a diákok az ECDL-bizonyítványt. Az ECDL-en túlmutató részek pedig a sikeres informatikai érettségit alapozzák meg.

Hargittai Péter - Kaszanyiczki László - Internet ​haladóknak
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kovács Dezsőné - Peti ​és Panni második osztályba jár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bánkuti Zsuzsa - Medgyes Sándor - Berkes József - Holics László - Egységes ​érettségi feladatgyűjtemény - Fizika II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Horváth Katalin - A ​képzelet világa 8. osztály
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Nyerges Ágnes - Mai ​fiatalok?
"Ami ​bennük végbemegy, heves vágyakozás, hogy kifejezzék magukat, megmutassák belső értékeiket. Ez párosul feltámadó testi vágyaikkal, a szerelmi örömök heves kívánásával. E téren nincs is önuralmuk. Egyébként is nagyon változékonyak, könnyen dühbe gurulnak, gyanakvóak, érzékenyek, ugyanakkor erőszakosak. Önérzetük nem bírja elviselni, hogy lekicsinylően bánjanak velük. becsvágyóak és kishitűek." Joggal hihetné az olvasó, hogy a fenti jellemzést napjainkban írta avatott pszichológus mai fiatalokról. Az idézet azonban több, mint kétezer éves, és Arisztotelésztől származik, ami rögtön érthetővé teszi, miért szerepel kérdőjel könyvünk címében. Nyerges Ágnes ugyanis azt dokumentálja sok-sok érdekes adalékkal, hogy az évezredek változásai közepette a fiatalok egy-egy adott kor felnőttjei szemében mindig "mai" fiatalok voltak, tehát nyughatatlanok, változékonyak, kirívóak, sokak szemében megbotránkoztatóak. De a legtöbb esetben cseppet sem rosszabbak a "régi" fiataloknál.

Beolvas%c3%a1s0003
Kötelezők ​röviden IV. Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Kötelezők ​röviden IV.
Sokszor, ​ha meghallunk egy ismerős címet, s hirtelen megpróbáljuk felidézni a szereplők nevét, a cselekményt (Miért nem tudott kibújni egy reggel az ágyából Gregor Samsa utazó ügynök? Milyen furcsa idegennel találkozott egy tikkasztó, meleg nyári délután Berlioz, a TÖMEGIR-nek a vezetője és fiatal költő? Hogyan vetett véget Tóth Lajos a dobozolásnak?), bizony korántsem biztos, hogy e kérdésekre rögtön tudjuk a választ. A kötelezők röviden segít memóriánk felfrissítésében, hiszen mindannyiunk közös, kedvenc élményei e művek. Jólesik néha szemelgetni köztük, s talán kedvet kapunk az újraolvasásra is. E kötetben a középiskola negyedik osztályának törzsanyagát képező műveit tárgyaljuk, a világ - és magyar irodalom klasszikus darabjainak tartalmi összefoglalását veheti kezébe az olvasó. A könnyebb eligazodás kedvéért nemcsak a drámai művek szereplőinek nevét gyűjtöttük ki az ismertetések elé, hanem minden epikus mű főbb szereplőit is. E kötetet nem lusta diákok kézikönyvének szántuk, hiszen a tartalom ismertetése nem adja vissza a mű varázsát, nem pótolhatja az olvasás által nyújtott élményeket, viszont segítséget nyújthat egy alaposabb, precízebb elemzéshez, áttekintéshez. Ezért ajánljuk vén diákoknak, szülőknek, s talán tanároknak is!

Covers_210902
Irodalom ​- Nyelvtan Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Irodalom ​- Nyelvtan
A ​sulizsebkönyvek-sorozatban több témakört is érintettünk, a hagyományokat követve elsősorban ez is a felső tagozatos diákoknak szól, de természetesen a középiskolások számára is hasznos segédeszköz lehet, hisz ők újra találkoznak a benne foglaltakkal. Elég néhány perc, akár óraközi szünet is, és máris kikereshető az adott fogalom magyarázata, a szabály, a rövid életrajz, az időpont és esemény, ami az órai munka közben, feleltetéskor vagy dolgozatírásnál szóba kerülhet. Nem árt tehát, ha a sulizsebkönyv az iskolában ott lapul a táskádban.

Bánkuti Zsuzsa - Medgyes Sándorné - Vida József - Egységes ​érettségi feladatgyűjtemény - Fizika I.
Ez ​a könyv elsősorban a fízikából érettségizőknek nyújt segítséget, de haszonnal forgathatják a tananyagot átismételni és rendszerezni szándékozó diákok, de azok is akik csak egy adott témakör iránt érdeklődnek. A könyv alapvető funkciója nem változott az írásbeli vizsgára vonatkozó feladatgyűjteményhez képest: specifikusan a középiskolai szóbeli érettségi vizsgára való felkészítést és felkészülést szolgálja a tankönyvi fejezeteknek megfelelő bontásban. A közoktatás új szemléletét tükrözi az, hogy a tételgyűjtemény az egyes témakörök ismeretanyagát sokféle pedagógiai módszerrel dolgozza fel, így lehetővé teszi a kialakult képességek komplex alkalmazását. Összeállításakor irányadó volt a Nemzeti Alaptanterv, valamint az arra épülő Kerettanterv koncepciója, az egységes készintű érettségi követelményrendszere.

Sztech
Számítástechnika Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Számítástechnika
A ​Sulizsebkönyvek-sorozatban több témát is érintettünk, a hagyományokat követve elsősorban ez is a felső tagozatos diákoknak szól, de természetesen a középiskolások számára is hasznos segédeszköz lehet, hisz ők újra találkoznak a benne foglaltakkal. Elég néhány perc, akár óraközi szünet is, és máris kikereshető az adott fogalom magyarázata, a szabály, a rövid életrajz, az időpont és esemény, ami az órai munka közben, feleltetéskor vagy dolgozatírásnál szóba kerülhet. Nem árt tehát ha a sulizsebkönyv az iskolában is ott lapul a táskádban.

Günther Kiessling - Wolfgang Körner - Hogyan ​oldjuk meg a fizikafeladatokat?
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

T%c3%b6ripuska2
Töripuska Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Töripuska
Érettségi ​vizsgákra és egyetemi felvételikre összpontosítottuk a figyelmünket. Olyan „esszéket”, témavázlatokat adunk közre, amelyek egyfelől tartalmazzák a vizsgakövetelmények törzsanyagát, s másfelől „megtanítanak” a szóbeli vizsgafeleletek, illetve esszédolgozatok megszerkesztésére, tárgyszerű és rövid kifejezésére.A kötet összeállításakor figyelmet fordítottunk arra is, hogy a történettudomány jegyében minden lényeges fejlemény, mozgalom, konfliktus és forradalom, a különféle rendszerek, magának a világfejlődésnek főbb jegyei megfogalmazódjanak és említést nyerjenek. Így arra serkentjük az olvasó és tanuló közösséget, hogy a politikai aktualizálás csapdáit elkerülve hiteles, összetett és árnyaltan átfogó képet alkosson a történelemről.

Peter Bednorz - Martin Schuster - Bevezetés ​a tanulás lélektanába
Könyvünk ​szemléletes áttekintést nyújt a tanulás pszichológiai elméleteiről. A szerzők különféle hagyományos és modern megközelítésmódokat tárgyalnak, empirikusan és kísérleti úton is igazolva őket. E bemutatás során a szomszédos tudományágakat, így a neuropszichológiát, az agykutatást, a kogniciós tudományokat, illetve a mesterséges intelligenciára irányuló kutatásokat sem hagyják figyelmen kívül. Megmutatják ezen felül, hogy az alapkutatás eredményei miképpen hasznosíthatók számos alkalmazási területen, ideértve az iskolát, a pszichiátriát, valamint a pszichoterápiát. Peter Bednorz pszichológus a Kölni Egyetem Pszichológiai Intézetének tudományos munkatársa és megbízott oktatója. Martin Schuster professzor, pszichológus, a Kölni Egyetem Neveléstudományi Tanszékén oktat.

Lawrence J. Andrews - Vizsgaidőszak ​könnyűszerrel
Unalmasak ​az órák? Kikészít a sok tanulnivaló? A vizsgaidőszak egyet jelent a kialvatlansággal és az állandó szorongással? Úgy érzed, túl sok energiát fektetsz olyasmibe, ami talán sosem fog megtérülni? Biztos, hogy jól van ez így? Itt az idő, hogy változtass! A közhiedelemmel ellentétben, a tanulás igenis lehet szórakozás, sőt, annak KELL lennie, hiszen másként nincs is értelme, ahogyan semmi másnak sem az életben. Nem kell mást tenned, mint kézbe venni az irányítást és olyan döntéseket hozni, melyek támogatják legfőbb céljaidat. Ez a könyv lépésről lépésre segít neked abban, hogy rálelj arra, mi motivál téged valójában, ezáltal pedig szabadjára engedd a benned lakozó zsenit. A követed e könyv tanácsait, nem csak hogy jobban fogod érezni magad az órákon, de kiegyensúlyozottabb is leszel, hatékonyabb, könnyebben veszed majd az utadba gördülő akadályokat és nagyobb sikereket fogsz elérni, mint valaha.

Anders Ericsson - Robert Pool - Csúcsteljesítmény
Vajon ​a velünk született adottságaink döntik el, miben lehetünk tehetségesek? Valóban 10 ezer órát kell gyakorolnunk ahhoz, hogy szakértővé váljunk valamiben? Hogyan segíthetjük hozzá a gyerekeinket, hogy csúcsteljesítményt érjenek el? Anders Ericsson egész pályafutása során sakkbajnokokat, hegedűvirtuózokat, élsportolókat és memóriaművészeket tanulmányozott. A _Csúcsteljesítmény_ben három évtized mítoszromboló kutatásait egyesíti hatékony tanulási stratégiává, amely alapvetően különbözik mindattól, amit hagyományosan gondolunk az új képességek megszerzéséről. Akár a munkahelyünkön szeretnénk kitűnni, akár sportolói vagy zenészi teljesítményünkön javítanánk, akár gyermekünk tanulmányi előmenetelében kívánunk segítséget nyújtani, Ericsson forradalmian új módszerei megmutatják, hogyan fejlődhetünk szinte bármilyen, számunkra fontos készség terén.

Meghan March - Véletlen ​szeretők
***USA ​Today bestseller szerző*** "Konfliktusok és titkok, imádtam!" nightowlreader.com "Csak a füllesztő erotika... " bffbookblog.com Milyen a férfi? Arrogáns. Milyen a nő? Önelégült. Gyűlölöm a férfit. Vágyom a nőre. Két éve folyamatosan elutasítom a pasast. Engem pedig minden elutasítás megerősít. Nem vagyok egy egyéjszakás csaj. Nem érted, hogy nem kalandra vágyom? Teljesen megőrjít, nekem erre az emberre nincs szükségem! Végül úgyis beleegyezel, nem adom fel. A nemzetközi bestsellerszerző, Meghan March a hatalmas sikerű Vágy-trilógia után újabb romantikus-erotikus könyvekkel örvendezteti meg a műfaj kedvelőit.

Ritz Andrea - Az ​Élet iskolája
Üdv. ​az Élet Iskolájában! Örülök, hogy Te is ezt a kort választottad tanulásod színhelyéül. Mivel születésünk után már nem emlékszünk arra a tantervre, ami miatt itt vagyunk, én szeretnék segíteni a tananyag „kategorizálásában”, és ha nem bánod, akkor egy kicsit korrepetállak is. Ez a kor nagyon jó a tanulásra. Ez a tanulás nem elméleti, itt a gyakorlat számít. Az, hogy amit elméletben megtanultál, tudod-e alkalmazni a mindennapi életedben. Tehát a megszerzett tudást használni kell. Ha már kinőttél a hétköznapi (anyagi) világ iskolapadjából, emlékezz vissza: - szerettél iskolába járni? - volt kedvenc tantárgyad? - mindenben azonos szinten teljesítettél, vagy volt, amiben igazán kiváló voltál? - és olyan, ami gyengébb en sikerült? - voltak nehezebb és könnyebb napok? - miért szeretted vagy nem szeretted az iskolát? - ugye azok a tantárgyak, amiket szívesen tanultál sokkal könnyebben mentek? Én egy újfajta iskolával és egy újfajta tanulási módszerrel szeretnélek megismertetni. Bocsánat,(nem akarok beképzeltnek tűnni,) ugyanis már ismered az iskolát és a módszert is. De igazán ismered? Könyvemben ezt az ismeretséget szeretném egy kicsit jobban elmélyíteni.

Kollekciók