Ajax-loader

'tankönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Steiger Kornél - Filozófia ​tankönyv a középiskolák számára
Könyvünk ​középiskolai tankönyvnek készült, amely válogatott filozófiai tételek és problémák bemutatása révén vezeti be olvasóját a filozófiai gondolkodásba. A tárgyalt tételek és problémák elemi jellegűek a szónak abban az értelmében, hogy megértésükhöz nincs szükség előzetes filozófiai ismeretekre. Az olvasó megismerkedhet a metafizika, az ismeretelmélet, az etika, valamint két, a huszadik században kialakult filozófiai irányzat, az analitikus filozófia és a fenomenológia alapfogalmaival. A tankönyv nagyrészt a Holnap Kiadónál már korábban megjelent, Bevezetés a filozófiába című szöveggyűjteményre épül, s a legeredményesebben ezzel a kiadvánnyal együtt használható. A függelékben közölt és az egész anyagot átfogó 192 ellenőrző kérdés mellett zárójelben föltüntettük, hogy az adott kérdésre a tankönyvben és a szöveggyűjteményben hol található meg a válasz. Így az olvasó maga ellenőrizheti és könnyen kiegészítheti tudását.

Jámbor Gyuláné - Csókási Andrásné - Fehér Andrea - Horváth Andrásné - Kissné Gera Ágnes - Biológia ​8. osztály
Biológia ​8. - Az ember szervezete és egészsége tankönyv Kerettantervi tankönyv az általános iskola nyolcadik osztályos tanulói számára.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​7. munkafüzet
A ​kompetenciaalapú oktatás igényeinek megfelelően megújult munkafüzeteink változatos tanulói cselekvés alkalmazását teszik lehetővé. Ezek között vannak egyéni megismerési formák; környezeti problémák és azok megoldásainak megismerése; tanári kísérletek és azok elemzése, valamint csoportmunkát igénylő projektek. A sokszínű feladatok segítik a mindennapi életet befolyásoló kémiai természetű jelenségek helyes értelmezését, fejlesztik a tanulók természettudományos gondolkodását.

Bozsik Gabriella - Helyesírási ​feladat- és mondatgyűjtemény
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Pethőné Nagy Csilla - Irodalomkönyv ​10.
A ​Korona Kiadó új irodalomkönyv-sorozata korszerű, tanulható, sőt élvezhető ismeretanyagot nyújt, egyben hatékonyan készít fel az _új, készségeket és képességeket mérő érettségire_. A művészi kifejezésmódok, a stíluseszközök funkcióinak értelmezése, a toposzok és a művekben megjelenő mögöttes stílusokhoz készült bevezető részek egységben láttatják a legfontosabb irodalmi, történelmi, filozófiai és társművészeti folyamatokat. A tankönyvsorozat fő célja, hogy a kreatív gondolkodás, az önálló véleménynyilvánítás képességét, a kulturált vitatechnikát a _kérdések-feladatok_ segítségével is fejlessze. Már az elsős könyv esszéírási gyakorlatai is az érettségi dolgozat nívós elkészítésére készítik fel a tanulókat. A tankönyv szerzője, Pethőné Nagy Csilla a Pécsi Tudományegyetem Babits Mihály Gyakorló Gimnáziumának vezető tanára. A 9., 10. és 12. évfolyamosoknak szóló tankönyv és szöveggyűjtemény már kapható, 2004-ban megjelenik egy, a négy évfolyam szakmódszertanát magába foglaló _Tanári kézikönyv_.

Dürr Béla - Nagy Erzsébet - Történetek ​a legújabb korból
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_202964
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Múltunk, ​jelenünk, jövőnk
A ​Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés 4. osztályos tankönyvcsaládjának tagja a Múltunk, jelenünk, jövőnk című olvasókönyv. A tankönyv elsődlegesen a szövegértő olvasási képességet fejleszti a tanulókban, a szövegből tanulást készíti elő a későbbi évfolyamokon folyó képességfejlesztés alapozása érdekében. A szerzők célja nem politikai eseménytörténetet feldolgozó könyv készítése volt. A szemelvények válogatásakor az életmódtörténet, a tudomány- és technikatörténet, a művelődés- és művészettörténet, a hadtörténet legfontosabb, legérdekesebb eseményeit, történéseit kívánták bemutatni. Az olvasmányok felkeltik a tanulók érdeklődését a múlt, a jelen és a jövő embert alakító, embert próbáló kérdései iránt. A tankönyv három nagy tartalmi egységét a cím is mutatja. A Múltunk részben az egyetemes és hazai történések legfontosabbnak vélt eseményeit villantják fel a szerzők a XVII. század közepétől a második világháború végéig. A Jelenünk című fejezetben a ma élő emberek mindennapjait befolyásoló események, tudományos és technikai találmányok, az élet minden területén tapasztalható újítások és jelenségek sorakoznak fel. A Jövőnk legizgalmasabb kérdéseit feszegeti, boncolgatja a tankönyv utolsó fejezete.

Siórétiné Gyepes Judit - Zoltán Erika - A ​Companion to Hungary
If ​you come to Hungary you should have a companion lke this. _- The list of words_ _- the short sentences_ _- the most frequent questions and answers_ _- the notices to be seen everywhere_ _- the useful addresess_ are all collected here _- to find your way_ _- to give you a helping hand_ _- to make your staying in Hungary easier._ We wish you a pleasant journey.

Maria Fürst - Bevezetés ​a filozófiába
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bíró György - Lenkovics Barnabás - Általános ​tanok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Grüll Tibor - Korsós Bálint - Turgonyi Zoltán - Valaczka András - Líra, ​dráma, epika
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Paál Éva - Számvitelszervezés ​a vállalkozásoknál
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Végné Faddi Andrea - Marketing ​12. osztály
A ​marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A _Marketingkommunikáció_ című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR-tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is. Az író, a lentebb ajánlott külön kötetben tárja elénk az alapvető marketingeszközök elméleti és gyakorlati ismeretanyagát _A marketing alapjai_ címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását. _Marczell Viktória, a főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora.

Sipos Péter - Jóvérné Szirtes Ágota - A ​világ eseményei a II. világháború után
___ ​Semmit nem lehet megérteni abból, ami Magyarországon a legutóbbi évtizedekben történt, ha figyelmen kívül hagyjuk, mi zajlott le egyidejűleg a nagyvilágban. Ezért vázoljuk a legfontosabb nemzetközi folyamatokat a második világháború befejeződésétől szinte napjainkig. ___ A történeti anyagot négy fő korszakra tagoltuk, a jelentősnek ítélt eseményeket szinte napjainkig külön kronológiában csoportosítottuk. Tekintettel arra, hogy a szöveges tárgyalás csak 1985-ig követi az eseményeket, ezért a következő évek eseménytára részletezőbb jellegű. ___ Az időbeli határként megjelölt évek persze nem merev válaszfalakat képeznek, hanem inkább az új tendenciák megjelenését érzékeltetik. A tények és az alapvető összefüggések bemutatására törekedtünk, tudatában annak, hogy szó férhet minden értékeléshez és újraértékeléshez, s egyetlen szálat sem lehet "elvarrni", lezárni a véglegesség igényével.

Szabó Kálmán - Helyesírási ​szöveggyűjtemény
Az ​általános iskola felső tagozata számára: általános és speciális szövegek gyűjteménye.

Borosné Jakab Edit - Schlettné Sebő Ildikó - Irodalom ​írásbeli érettségi
Az ​érettségizőknek, egyetemi felvételire készülőknek szóló kézikönyv arra vállalkozik, hogy megtanítsa jövendő olvasóját: hogyan kell szép és jó írásbeli dolgozatot, felvételi tanulmányt írni magyar irodalomból. A szerzők, nagy tapasztalatú középiskolai tanárok, könyvükben ismertetik a magyar írásbeli dolgozat általános követelményeit, fomai kritériumait és az értékelés szempontjait, végigkísérik a dolgozat megszületésének gondolati és technikai folyamatát; felidézik a szükséges retorikai, szövegtani, stilisztikai, nyelvhelyességi és helyesírási tudnivalókat, és állításaikat példák segítségével - régebbi érettségi dolgozatok egészének vagy részleteinek felidézésével - teszik világossá.

Z. Orbán Erzsébet - Kémia ​II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Z. Orbán Erzsébet - Kémia ​III.
Részlet ​a könyvből: "Földünkön a természetben megismert és a mesterségesen előállított anyagok atomokból állnak. Az anyagoknak két nagy csoportját különböztetjük meg: a kémiai elemeket és a vegyületeket. A kémiai elemek közé tartoznak az azonos rendszámú atomokból felépülő anyagok, mint például a hidrogén, az oxigén, a vas, a réz, a szén, az alumínium. A vegyületeket különböző rendszámú atomok alkotják. Vegyület például a víz, a hidrogén-klorid, a metán. A természetben az anyagok egy része önállóan, úgymond elemi állapotban fordul elő. Így találhatóak meg például a nemesgázok, az oxigén, a nitrogén, az arany, a higany. Többnyire azonban az elemek vegyületeikben lelhetőek fel, mint például a vas a vas-oxidban, az alumínium az alumínium-oxidban vagy a réz a réz-szulfidban. Vegyületéből az elemi állapotú anyagot kémiai úton nyerik ki."

Horváthné Reményi Lívia - Betűk, ​szavak, mondatok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Img004
Matematika ​8. B Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Matematika ​8. B
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Horányi Özséb - Jel, ​jelentés, információ
A ​kötet címének: Jel, jelentés, információ, kép csak viszonylag pontos értelmezése is nagyobb terjedelmet igényelne, mint ez a kötet. Éppen ezért nem is vállalkozik erre a reménytelen feladatra. Csupán néhány vázlat lehet az ígéret, elmosódó határú foltok, amelyek természetesen tovább finomíthatók az olvasó igényének és tudásunk pillanatnyi állásának megfelelően. A kötet két része eredetileg külön-külön jelent meg 1975-ben, illetőleg 1991-ben. Mostani, ismételt közreadásukban csak minimálisan változtak az eredeti megjelenésekhez képest: magukban a szövegekben éppen csak az egységes szerkezet megkívánta módosítások történtek; a képeket illetően pedig: kétségtelen, van néhány újabb kép, néhány régit meg ki kellett cserélnünk.

Brian Abbs - Ingrid Freebairn - Opening ​Strategies - Workbook
Opening ​Strategies is a beginners' or false beginners' course for students aged 14 or over and is the first book in the Strategies series - a series which takes students from beginners' level to First Certificate level.

Brian Abbs - Ingrid Freebairn - Opening ​Strategies - Student's Book
Opening ​Strategies is a beginners' or false beginners' course for students aged 14 or over and is the first book in the Strategies series - a series which takes students from beginners' level to First Certificate level.

Balázs Géza - Magyar ​nyelv
Az ​1996 óta már hét kiadást megélt gyakorlókönyv mostani, átdolgozott bővített kiadása a Magyar nyelv – Új érettségi című tankönyvünkhöz (Corvina, Budapest, 2005) kapcsolódik. Minden könyv és értelemszerűen a nemzeti alaptanterv és a kerettantervek előírásaihoz igazodik. Miként korábban, úgy most is egy tankönyvben foglaltuk össze a kétszintű érettségihez, a felsőfokú (BA szintű) tanulmányokhoz szükséges magyar nyelvi ismereteket. Gyakorlókönyvünket elsősorban 12-18 éveseknek ajánljuk iskolai és egyéni tanulásra. A gyakorlókönyv – a tankönyv szerves kiegészítéseként – egyaránt felhasználható a nulladik éves, felzárkóztató évfolyamon, a négy középiskolai osztályban és az érettségire felkészítő tanfolyamokon. A kötetben közölt 555 gyakorlat 4-6 tanévre osztható el. A gyakorlókönyv felöleli a teljes középiskolai magyar nyelvi, nyelvtani anyagot, sorrendje pedig megegyezik a tankönyvével: I. Ember és nyelv; II. Kommunikáció; III. A magyar nyelv története; IV. Nyelv és társadalom; V. Nyelvi szintek: A)Hangtan, B) Szótan, C) Szókincs, frazeológia, D) Mondattan; VI. A szöveg; VII. A retorika alapjai; VIII. Stílus és jelentés; IX. Nyelv és kultúra: nyelvművelés, helyesírás; X. Könyv, könyvtár, internet. A könyv egyedülálló sajátossága, hogy a második részben a tanuló megtalálja a feladatok megoldását is, így egybevetheti őket saját megoldásaival

Domonkos Péter - Irodalmi ​szöveggyűjtemény III.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Tom Hutchinson - Project ​3
A ​Project a jól ismert Project English nyelvkönyvsorozat átdolgozott kiadása, mely a három kötet helyett most öt szinten biztosít szilárd alapokat a felsőtagozatos korosztály számára az angol nyelv elsajátításához. A Project minden szinten a következő részekből áll: tanulói könyv, ... Folytatás ›› munkafüzet, hangkazetták és tanári könyv. A tanári könyv kiegészítő feladatokat és teszteket is kínál. Főbb jellegzetességei: a tanulók nyelvtani tudatosságának kialakítása, mely világos rendszert, önálló elemző gondolkodást eredményez. Az életszerű, érdekes beszédhelyzetek, melyekben a tanulók angoltudásukat a valós élethez hasonló szituációkban gyakorolhatják. Az állandó és mind a négy alapkészségre kiterjedő készségfejlesztés. A brit és más angol nyelvű kultúrák bemutatása, melyből kiindulva a tanulók saját országuk kultúrájáról beszélhetnek. Az önálló tanulás stratégiájának kialakítása, melyet a tankönyv Progress diary és a munkafüzet Progress check elemei segítenek. A dalok, a fejtörők és a játékosok feladatok, melyek élvezetessé teszik a nyelvgyakorlást. A Project minden szinten a következő részekből áll: tanulói könyv, munkafüzet, hangkazetták és tanári könyv. A tanári könyv kiegészítő feladatokat és teszteket is kínál.

Tom Hutchinson - Project ​English 3. Student's Book
Tom ​Hutchinson is the Associate Director of the Institute for English Language Education at lancaster University, where he is mainly concerned with teacher training courses. Tom Hutchinson taught in schools for a number of years and has given teacher training seminars in many countries around the world. In 1986 he was awarded the Duke of Edinburgh's English Language prize for Project English and in 1992, for Project video.

Tom Hutchinson - Project ​English 2. (Workbook)
This ​Workbook accompanies Project English 2 and contains additional write-in activities related to the language syllabus of Student's Book 2. The teacher's book indicates when the Workbook exercises will be most appropriate.

Kathy Gude - Michael Duckworth - Matrix ​Pre-Intermediate Student's Book
The ​Matrix series prepares secondary students for school-leaving examinations in English. - Engaging texts provide authentic input for the development of students' reading and listening skills. - Grammar is presented and practised by contrasting structures and tenses which are commonly confused. - Extensive vocabulary development increases active and passive knowledge. Word focus pages provide vocabulary consolidation and extension. - Speaking is practised through a wide range of controlled and freer activities, encouraging students to take part in more structured discussions and to express their own ideas. - Listening texts are based on authentic materials and feature a variety of speakers and accents. - A comprehensive writing syllabus gives students step-by-step guidance in producing a wide variety of text types. - Culture focus pages in Matrix Pre-lntermediate provide opportunities for students to look at cross-cultural and cross-curricular themes. - Reading for pleasure pages expose students to authentic literary texts. - Revision focus pages review language and skills as students progress through the course. - A grammar reference and extensive wordlist with definitions and examples give extra support for students and teachers.

Kresz_tank%c3%b6nyv
KRESZ ​tankönyv Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - KRESZ ​tankönyv
A ​közúti közlekedési szabályok tankönyve

Liz Soars - John Soars - Headway ​Advanced - Student's Book
A ​multi-level course, supported by a broad range of supplementary material, which targets both accuracy and fluency in all four language skills.

Seres József - Szépprózai ​művek elemzése az általános iskolában
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók