Ajax-loader

'tankönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Morvai Edit - Farkas Evelyn - Tangram ​1B Glossar Deutsch-Ungarisch / német-magyar
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Pethőné Nagy Csilla - Irodalom ​10. Szöveggyűjtemény
A ​kétszintű érettségi követelményeinek megfelelő, képesség és készségfejlesztő tankönyvcsalád 10.évfolyamos tankönyvéhez tartozó szöveggyűjtemény.

Treit Sándor - Szülészet ​- Nőgyógyászat
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szegedy-Maszák Mihály - Veres András - Bojtár Endre - Horváth Iván - Szörényi László - Zemplényi Ferenc - Irodalom ​III.
Az ​átdolgozott régi-új gimnáziumi tankönyv - a magyar irodalmat világirodalmi összefüggéseiben vizsgálja - szakít az értelmezés és értékelés uniformizáló felfogásával - bemutatja, hogy a műveknek több érvényes értelmezése lehetséges - az értékelés legfontosabb szempontja a művészi ábrázolás igazsága - írói portrékat, életműveket történetiségükben mutatja be - nem hallgat az alkotó és a közösség között fennálló konfliktusokról sem - magából a műből fejti a "beletitkolt" eszméket - nagy súlyt helyez a formaproblémákra, a művek nyelvi, retorikai és poétikai jellemzésére

Kónya Józsefné - Kémia ​I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ujvári Pál - A ​befejezetlen múlt 2.
Mint ​ahogy a sorozat címe – A befejezetlen múlt – is sugallja, a kötetek szerzői arra törekedtek, hogy olyan szellemű tankönyveket írjanak, melyek felénk tartó, nyitott folyamatként, jelenünk előtörténeteként láttatják a múltat.

Árva László - Simon Ferenc - 100 ​tétel magyar nyelv és irodalomból
Sorozatunk ​kötetei a kétszintű érettségire való felkészülésben nyújtanak segítséget emelt és középszinten nemcsak a leendő vizsgázóknak, hanem a pedagógusoknak is. A gyakorlósorokkal és tételsorokkal modellezni lehet az érettségi vizsgát, mivel azokban minden pontosan úgy szerepel, ahogyan az érettségi napján is fog. Gyakorló, az érettségi rendszerét és követelményeit pontosan ismerő középiskolai tanárok, multiplikátorok állították össze a kipróbált feladatlapokat és tételsorokat angol nyelvből, biológiából, francia nyelvből, fizikából, földrajzból, informatikából, kémiából, közgazdaságtanból, matematikából, magyar nyelv és irodalomból, német nyelvből és történelemből. A biológia, a fizika és a nyelvi érettségire felkészítő kötetek az írásbeli feladatsorok mellett szóbeli vizsgafeladatokat is tartalmaznak, a nyelvi feladatsorok hanganyaga pedig a CD-mellékleten található meg. A feladatokat ajánljuk gyakorláshoz és ellenőrzéshez egyaránt, iskolai vagy otthoni felkészüléshez. A kötetek végén minden feladat megoldása megtalálható.

Covers_528840
elérhető
2

Ismeretlen szerző - Európai ​közjog és politika
Bár ​az Európai Unióval foglalkozó írások száma robbanásszerűen nő, a könyv amit az Olvasó kézbe vett, páratlan a hazai piacon. Az először 1995-ben kiadott és a felsőoktatásban, a kormányzati oktatásban, valamint az Európai Unióval foglalkozók legszélesebb köreiben használt kézikönyv teljesen új, a friss eseményekkel - például a 2001 szeptemberi terrortámadással is számot vető változata ez a tankönyv. A téma elismert kutatói (egyetemi oktatók Magyarországon és az Egyesült Királyságban, az EU-hoz akkreditált diplomaták) az európai integráció jogi, politikai és gazdasági fejlődésének folyamatát vizsgálják. Részletesen bemutatják és tárgyilagosan elemzik az Európai Unió intézményrendszerének valamennyi elemét, a közösségi jogrendet, valamint az unió kormányközi és külső dimenzióit egyaránt. A kötet kitüntetett figyelmet fordít az alapvető közösségi intézményekben érvényesülő hatásköri, eljárási és végrehajtási mechanizmusokra, és önálló fejezetben foglalkozik az Európai Unió és Magyarország között folyó csatlakozási tárgyalásokkal is. Számtalan ábra, táblázat teszi könnyűvé az eligazodást a hatalmas anyagban, amelynek rendszerezésénél és bemutatásánál a szerzők figyelembe vették a diákok és a könyv egyéb felhasználóinak tanácsait is, ezért joggal remélik, hogy a kézikönyv és a tankönyv előnyeit egyesítő munkájuk (melyet külön kötet egészít ki az Európai Unió szakpolitikáiról) továbbra is a hazai tudományos publikációk inspiráció szereplője lesz.

Dr. Franyó István - Biológiai ​album I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jámbor Gyuláné - Csókási Andrásné - Horváth Andrásné - Kissné Gera Ágnes - Biológia ​7.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Eszterág Ildikó - Kojanitz László - Történelem ​II. - Középkor, kora újkor
A ​kötet készítői nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a tárgyalt korszak embereinek életmódját, hétköznapjait, tudását mutassák be, szakítva azzal a felfogással, mintha az emberiség története kizárólag diplomácia- és hadtörténet lenne. A kerettanterv szellemében készült forrásgyűjtemény a tanórai munka eszköze. Egy-egy téma feldolgozását források, térképek, képek és munkáltató feladatok segítik. A forrásgyűjtemény felépítésénél fogva kiválóan alkalmas tudásszintbeli differenciált oktatás keretében történő tananyag-feldolgozásra, segítséget nyújt a kerettantervben előírt, kötelezően választható témák kidolgozásához.

Bognár Lajos - Király Ernő - Jézussal ​az úton
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Raátz Judit - Kommunikáció
A ​tankönyvet elsősorban a kereskedői pályára készülőknek, az ilyen irányú szakképzésben részt vevőknek ajánljuk. A szerző az ebben a munkakörben használatos alapvető kommunikációs, illetve viselkedési szabályok bemutatására törekedett. Így a tanulók az általános és alapvető kommunikációs és viselkedési szabályok mellett megismerkedhetnek a kereskedelem sajátos kommunikációjával, a kereskedő és a vevő jellemzőivel, típusaival, az eladás folyamatával, lezárásával, illetve az előforduló különböző konfliktusok kezelésével. Külön fejezetben ismerhetjük meg a kereskedelemre jellemző kapcsolatfelvétel általánosabb formáit (hirdetés, reklám, vevőszolgálat stb.). A könyv elméleti anyagát sok idézet, a témához kapcsolódó érdekes adat, kultúrtörténeti szemelvény teszi még vonzóbbá. A leckéket bőséges feladat- és gyakorlatsor egészíti ki, melyek megoldása segíti az elmélet minél pontosabb megértését.

Michael Cole - Sheila R. Cole - Fejlődéslélektan
Ez ​a tankönyv a gyerekek lelki fejlődésére vonatkozó legkorszerűbb ismereteket fogja át a fogamzástól a csecsemő- és kisgyermekkoron át, az iskolás- és a serdülőkoron keresztül a felnőttkorig. Bemutatja a gyerekek fejlődésének legfőbb elméleti megközelítéseit, a téma legfontosabb kutatási eredményeit, és kitér a lehetséges gyakorlati alkalmazásokra is (például a bölcsődei gondozás, olvasástanulás nehézségeinek leküzdése). A szerzők megkísérlik megvilágítani, hogyan hatnak egymásra a felnőtt emberré válás évei folyamán az egyedfejlődés biológiai, viselkedéses és társas vonatkozásai. A könyv sajátossága, hogy a biológiai és mikrokörnyezeti tényezők mellett nagy hangsúlyt helyez a tágabb társadalmi és kulturális háttérre is, amely jelentősen befolyásolja, milyen embert nevel az újszülöttből a környezet. A könyvet magyarul először 1997-ben adtuk közre. Jelen kiadás a 2001-ben megjelent, legújabb kutatási adatokat és felfrissített bibliográfiát tartalmazó átdolgozás alapján készült.

Dr. Varga Ernő - Kajtár Márton - Kémia ​II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_205758
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Fizika ​és számítástechnika / Mechanika
A ​fizika a természetben lejátszódó jelenségek, folyamatok vizsgálatával foglalkozó tudományok (természettudományok) egyike. Erre utal az elnevezés, amely a görög physis (füzisz), természet szóból ered. A fizika a jelenségek leírásával és a jelenségekre jellemző törvények feltárásával foglalkozik. A fizikai törvényke általában matematikai formában is kifejezhetők. A fizikát egymással kölcsönös kapcsolatban levő két ágra szokták osztani: a kísérleti fizikára és az elméleti fizikára. A különbség a kettő között az alkalmazott módszerekben van.

Covers_73905
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Az ​Európán kívüli földrészek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Lakatos Ilona - Érettségi ​magyar nyelvből
A ​magyar nyelvi érettségihez nagy segítséget nyújt ez az új kiadvány. A tételvázlatok, megoldási útmutatók alapján könnyen fel lehet készülni mind az érettségi, mind a felvételi vizsgákra.

Bánfi Ferenc - Kihallgattam ​magam
E ​könyv szerzője rendőr. Minden ízében, tetőtől talpig rendőr, ez a foglalkozása, mestersége, hivatása. hobbija. Ez az élete. írása nem kandidátusi vagy nagydoktori értekezés - nem is akart az lenni - és főleg nem tankönyv, abból úgyis van elég. Nem röpköd filozófiai magasságokban, nem tetszeleg a tévedhetetlenség katedráján, ajánlásait nem tekinti az egyetlen járható útnak. Ez az írás egy felkiáltójel, felhívás mélyreható önvizsgálatra. Azt kéri. hogy minden parancsnok - ahogyan azt a szerző is megtette - tartson tükröt maga elé, és kritikusan vessen számot önmagával: mi az, amit vezetőként helyesen tett, és mi az, amin változtatnia kell. Áthatja a javító szándék, a töretlen tenni akarás a társadalomért és az annak védelmére felesküdött „kisrendőrök" iránt érzett felelősség. A könyv azt a címet is kaphatta volna, hogy „Félúton". Fiatal, tehetséges írója a másfél évtizedes rendőri pályafutása során szerzett tapasztalatait foglalja össze, és őszinte önvallomásként osztja meg velünk könnyed, olvasmányos, néhol adomázó stílusban. Az idősebb vezetők, parancsnokok talán úgy gondolják, hogy nekik „még csak 15 év" a szerzőnek „már 15 év" a hivatásos szolgálatban eltöltött ideje. Javaslom, s egyben kérem, hogy reflektáljanak, fejtsék ki véleményüket, vitatkozzanak, ha kell.

Img089
Sulilexikon ​- ki kicsoda? Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Sulilexikon ​- ki kicsoda?
Mikor ​született Kossuth Lajos? Mit talált fel Torricelli? Melyik Rodin leghíresebb alkotása? Ki volt Cillei Ulrik? Nem tanultad még, vagy csak nem jut az eszedbe? Ezen könnyen segíthetsz. Lapozz a könyv megfelelő oldalára, és máris választ kapsz a kérdésedre! Könnyebben, gyorsabban tanulhatsz, fejlesztheted a műveltségedet, ha legújabb kiadványunkat a segítőtársadul választod!

Sárközy Tamás - Gazdasági ​státusjog
A ​kötet alapvetően a közgazdászképzést szolgáló (vagy tágabban: nem a hivatásszerűen jogász szakemberek igényeinek kielégítését szolgáló) tankönyv-sorozat első kötete. A sorozat a gazdasági élet jogát tárgyalja, a magyar tételes jogra koncentrálva. Ez az első kötet a gazdasági státusjogot tartalmazza - lényegében az amerikai business law irodalom mintájára - a praktikus igényekhez igazítva.

Józsefné Orbán Ildikó - Szabóné Tóvári Éva - Magyar ​nyelv a 11-12. osztályok számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Józsefné Urbán Ildikó - Szabóné Tóvári Éva - Magyar ​nyelv a 9-10. osztályok számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bindes Ferenc - Válaszol ​az úr
A ​Magyar katolikus Katekizmus kérdéseivel a 4. osztály számára.

Roóz József - A ​menedzsment alapjai
A ​Budapesti Gazdasági Főiskola alaptankönyvcsaládjának e tagja a bolognai folyamat szellemében átalakuló képzés megindításához kíván hozzájárulni, biztosítva az első ciklusú felsőfokú képzés alapozó tantárgya, a menedzsment tananyagát. A kötet elsődleges célja az, hogy segítse a hallgatók eligazodását a vezetés módszertani és gyakorlati kérdéseiben, amelyekkel a munka világában szembesülhetnek – akár mint beosztottak, akár mint leendő vezetők. A mű ismerteti a menedzsment szerepét és feladatait, a különböző szervezeti rendszereket, a jellemző vezetési stílusokat és a vezető legfontosabb képességeit. Kifejti a stratégiai menedzsment és a vezetői kommunikáció lényegét, a problémamegoldás és a döntéshozatal folyamatát. Tárgyalja a menedzsment és a környezet egymásra hatását, külön fejezetet szentelve a globalizáció kihívásaira adható menedzsmentválaszoknak. A függelékben található feladatok és esettanulmányok elősegítik az ismeretanyagban való alaposabb elmélyülést.

Steiger Kornél - Filozófia ​tankönyv a középiskolák számára
Könyvünk ​középiskolai tankönyvnek készült, amely válogatott filozófiai tételek és problémák bemutatása révén vezeti be olvasóját a filozófiai gondolkodásba. A tárgyalt tételek és problémák elemi jellegűek a szónak abban az értelmében, hogy megértésükhöz nincs szükség előzetes filozófiai ismeretekre. Az olvasó megismerkedhet a metafizika, az ismeretelmélet, az etika, valamint két, a huszadik században kialakult filozófiai irányzat, az analitikus filozófia és a fenomenológia alapfogalmaival. A tankönyv nagyrészt a Holnap Kiadónál már korábban megjelent, Bevezetés a filozófiába című szöveggyűjteményre épül, s a legeredményesebben ezzel a kiadvánnyal együtt használható. A függelékben közölt és az egész anyagot átfogó 192 ellenőrző kérdés mellett zárójelben föltüntettük, hogy az adott kérdésre a tankönyvben és a szöveggyűjteményben hol található meg a válasz. Így az olvasó maga ellenőrizheti és könnyen kiegészítheti tudását.

Jámbor Gyuláné - Csókási Andrásné - Fehér Andrea - Horváth Andrásné - Kissné Gera Ágnes - Biológia ​8. osztály
Biológia ​8. - Az ember szervezete és egészsége tankönyv Kerettantervi tankönyv az általános iskola nyolcadik osztályos tanulói számára.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​7. munkafüzet
A ​kompetenciaalapú oktatás igényeinek megfelelően megújult munkafüzeteink változatos tanulói cselekvés alkalmazását teszik lehetővé. Ezek között vannak egyéni megismerési formák; környezeti problémák és azok megoldásainak megismerése; tanári kísérletek és azok elemzése, valamint csoportmunkát igénylő projektek. A sokszínű feladatok segítik a mindennapi életet befolyásoló kémiai természetű jelenségek helyes értelmezését, fejlesztik a tanulók természettudományos gondolkodását.

Bozsik Gabriella - Helyesírási ​feladat- és mondatgyűjtemény
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Pethőné Nagy Csilla - Irodalomkönyv ​10.
A ​Korona Kiadó új irodalomkönyv-sorozata korszerű, tanulható, sőt élvezhető ismeretanyagot nyújt, egyben hatékonyan készít fel az _új, készségeket és képességeket mérő érettségire_. A művészi kifejezésmódok, a stíluseszközök funkcióinak értelmezése, a toposzok és a művekben megjelenő mögöttes stílusokhoz készült bevezető részek egységben láttatják a legfontosabb irodalmi, történelmi, filozófiai és társművészeti folyamatokat. A tankönyvsorozat fő célja, hogy a kreatív gondolkodás, az önálló véleménynyilvánítás képességét, a kulturált vitatechnikát a _kérdések-feladatok_ segítségével is fejlessze. Már az elsős könyv esszéírási gyakorlatai is az érettségi dolgozat nívós elkészítésére készítik fel a tanulókat. A tankönyv szerzője, Pethőné Nagy Csilla a Pécsi Tudományegyetem Babits Mihály Gyakorló Gimnáziumának vezető tanára. A 9., 10. és 12. évfolyamosoknak szóló tankönyv és szöveggyűjtemény már kapható, 2004-ban megjelenik egy, a négy évfolyam szakmódszertanát magába foglaló _Tanári kézikönyv_.

Dürr Béla - Nagy Erzsébet - Történetek ​a legújabb korból
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_202964
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Múltunk, ​jelenünk, jövőnk
A ​Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés 4. osztályos tankönyvcsaládjának tagja a Múltunk, jelenünk, jövőnk című olvasókönyv. A tankönyv elsődlegesen a szövegértő olvasási képességet fejleszti a tanulókban, a szövegből tanulást készíti elő a későbbi évfolyamokon folyó képességfejlesztés alapozása érdekében. A szerzők célja nem politikai eseménytörténetet feldolgozó könyv készítése volt. A szemelvények válogatásakor az életmódtörténet, a tudomány- és technikatörténet, a művelődés- és művészettörténet, a hadtörténet legfontosabb, legérdekesebb eseményeit, történéseit kívánták bemutatni. Az olvasmányok felkeltik a tanulók érdeklődését a múlt, a jelen és a jövő embert alakító, embert próbáló kérdései iránt. A tankönyv három nagy tartalmi egységét a cím is mutatja. A Múltunk részben az egyetemes és hazai történések legfontosabbnak vélt eseményeit villantják fel a szerzők a XVII. század közepétől a második világháború végéig. A Jelenünk című fejezetben a ma élő emberek mindennapjait befolyásoló események, tudományos és technikai találmányok, az élet minden területén tapasztalható újítások és jelenségek sorakoznak fel. A Jövőnk legizgalmasabb kérdéseit feszegeti, boncolgatja a tankönyv utolsó fejezete.

Kollekciók