Ajax-loader

'tankönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Dr. Lénárd Gábor - Biológia ​11.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Barta Ágnes - Dr. Barta Erika - 12 ​próbaérettségi földrajzból - Középszint - írásbeli
Sorozatunk ​kötetei a kétszintű érettségire való felkészülésben nyújtanak segítséget - emelt és középszinten - nemcsak a leendő vizsgázóknak, hanem a pedagógusoknak is. A gyakorlósorokkal és tételsorokkal modellezni lehet az érettségi vizsgát, mivel azokban minden pontosan úgy szerepel, ahogyan az érettségi napján is fog. Gyakorló, az érettségi rendszerét és követelményeit pontosan ismerő középiskolai tanárok, multiplikátorok állították össze a kipróbált feladatlapokat és tételsorokat angol nyelvből, biológiából, fizikából, földrajzból, informatikából, kémiából, matematikából, magyar nyelv és irodalomból, német nyelvből és történelemből. A biológia, a fizika és a nyelvi érettségire felkészítő kötetek az írásbeli feladatsorok mellett szóbeli vizsgafeladatokat is tartalmaznak, a nyelvi feladatsorok hanganyaga pedig a CD-mellékleten található meg.

Bodnár István Olivér - Kiss Csaba - Számítástechnikai ​alapismeretek "A"
A ​kötet tartalmazza a következő tananyagokat: a számítógép felépítése, szoftver és hardver alapismeretek, adatok tárolása és kezelése, operációsrendszer-alapismeretek, rendszer közeli programok, hálózati alapismeretek, a programozás alapjai, a számítástechnika története röviden.

Surányi Kálmánné - Könyvviteli ​alapismeretek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Maros Judit - Unterwegs ​neu Német III. Munkafüzet
Az ​Unterwegs Neu B munkafüzet a tankönyvhöz készült - szókincsében, tematikájában azt követi - és elősegíti a tankönyv leckéinek feldolgozását. A tankönyv és a munkafüzet a B1 szintű nyelvtudással rendelkező tanulóknak készült és B2 szintre juttatja el őket. A középszintű érettségire is...

Maros Judit - Unterwegs ​Neu B - Német III. tankönyv
Az ​Unterwegs Neu B felnőtteknek és középiskolásoknak szánt középhaladó nyelvkönyv, amely az Unterwegs Neu A (Nemzeti Tankönyvkiadó, 2003) folytatásaként jelent meg és a középfokú nyelvvizsgára, ill. a nyelvi érettségire készíti fel a nyelvtanulót. A B kötet felépítése követi az A kötetét: az egyes fejezetek több részre tagolódnak, lehetővé téve egy-egy téma több nézőpontból való megközelítését. A fejezetek gerincét egy-egy szöveg, ill. az ahhoz kapcsolódó, többnyire olvasásértési feladatok képezik. A fejezetek végén szórakoztatásra szánt szövegeket olvashatunk („Leseecke"). A fejezetzáró szólista („Unser Wortschatz") nem tér ki az illető fejezetben található összes ismeretlen szóra. Ennél teljesebb a könyv végén található összesített szólista. A könyv írásánál arra törekedtem, hogy a tanuló önállóságát fejlesszem (ezt célozzák például az internetes feladatok), ill. hogy elősegítsem kommunikatív kompetenciájának fejlődését. Ennek érdekében olyan - általam érdekesnek tartott - szövegeket kerestem, válogattam össze, amelyek valós kommunikatív helyzetet teremtenek és olyan kérdéseket tesznek fel, amelyek megválaszolásában motiváltak a nyelvtanulók. A tankönyvhöz két kazetta, ill. egy munkafüzet is tartozik. Ez utóbbi szókincsfejlesztő, nyelvtani, szövegértési, írásfejlesztő (levelek, fogalmazások stb.), ill. beszédkészséget fejlesztő (szituációk) feladatokat tartalmaz. A kötet tematikájának, lexikájának, nyelvtani anyagának összeállításánál figyelembe vettem a 2005-ben bevezetésre kerülő új nyelvi érettségi követelményeit. Az érettségire való felkészülést segíti még az Unterwegs Plus A, ill. Unterwegs Plus B c. gyakorló feladatokat tartalmazó feladatgyűjtemények.

Babári Ernő - Babári Ernőné - 1000 ​Fragen 1000 Antworten - felsőfok
Könyvünk ​megírásánál messzemenőkig figyelembe vettük a Magyarországon jelenleg akkreditált nyelvvizsgaközpontok felsőfokú nyelvvizsgára vonatkozó kívánalmait. Ugyanezen témakörök tartalmuknál és nyelvi szintjüknél fogva alkalmasak az emelt szintű érettségi vizsgára történő felkészülésre is. A nyelvvizsga leírásokban található témakörök mindegyikét megtalálja könyvünkben, az általunk feltett 1171 kérdésre adott válaszként. A kisebb egységek, témakörök után megtalálja azok szószedetét, ami szerintünk lényegesen megkönnyíti a kisebb egységek kezelését és a szövegfeldolgozást.

Okor
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Történelmi ​olvasókönyv - Ókor
A ​Nemzeti Tankönyvkiadó új, négykötetes Történelmi olvasókönyv-sorozata igazodik a történelemtanítás megváltozott céljaihoz, új hangsúlyaihoz. A kötetek szerzői kevésbé ismert, színesebb, és a bemutatni akart korszakot hívebben tükröző forrásokat válogattak. A politikai események, társadalmi ellentétek helyett többet olvashatunk a mindennapokról, életmódról, a történelemformáló egyéniségekről, jogfejlődésről, eszmékről és a kultúra sokszínű világáról. A források megértését az összeállító rövid magyarázatai segítik. A történelemtanár az általános iskolai és a középiskolai tanórákhoz egyaránt talál megfelelő forrásokat. Borhy László Ókor című kötetéből nemcsak az ókori Kelet isteni uralkodóinak hiúságáról és emberi gyöngéiről, hanem az egyiptomi gyermekek sorsáról, gyilkossági ügyekről, kölcsönügyletekről olvashatunk. Eldönthetjük, hogy jó volt-e élni a távolról csodált athéni demokráciában. A római diktátorok példáján keresztül megérthetjük, milyen apróságokon múlhat a dicsőség, a torz egyéniségű császárok sorsa pedig arra int, hogy nincs az a hatalom, amely bármit megtehetne, de sokszor túl sok embernek kell elpusztulnia, amíg ez kiderül. Megtudhatjuk, hogy már Róma utcáin is bírságolták a szabálysértőket, s mosolyoghatunk a fürdő zajától nyugodni nem tudó római polgár panaszain.

Szűcs Sándorné - Zólyominé Székely Gyöngyi - Kocsis Sándorné - Négyjegyű ​függvénytáblázat - Matematika, fizika, kémia, informatika
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szende Aladár - A ​magyar nyelv tankönyve középiskolásoknak
A ​tankönyvjegyzéken szerepel. A magyar nyelv tudósa és a nyelvtantanítás doyenje olyan nyelvtankönyvet állított össze, amely egy kötetben tartalmazza a gimnáziumok és a szakközépiskolák négyévi tananyagát. E tankönyv és a hozzá tartozó kiegészítő tematikus füzetek, illetve a tudós szerző által készített, nívós gyakorlatokat tartalmazó tanulói segédlet annak az elgondolásnak az alapján születtek, hogy az alaptankönyv nem évfolyamokra bontottan, hanem tematikus elrendezésben, tömören összefoglalva, de magas szintű pedagógiai szervezettséggel és tudatos felépítéssel foglalja magában egyetlen kötetben az érettségire készülő diákok számára az alapismereteket. Az alaptankönyv a nyelvelmélet rövid áttekintését, a hangtan, a szótan, a mondattan, a szövegtan, a stilisztika, a retorika szükséges alapjait tárgyalja, s bepillantást enged nyelvünk életébe.

Gábos Adél - Halmos Mária - Készüljünk ​az érettségire! - Matematika
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Korányi Erzsébet - Matematika ​9.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kaposi József - Szabó Márta - Száray Miklós - Feladatgyűjtemény az új történelem érettségihez 9-10. évfolyam (írásbeli)
A Nemzeti Tankönyvkiadó új történelem érettségi feladatgyűjtemény-sorozatával eredményesen felkészülhetünk a 2005-től bevezetendő történelem érettségi vizsgára. E kötet a 9. és a 10. évfolyamos tananyaghoz ad több mint 300 feladatot: tartalmukban, megfogalmazásukban és értékelésükben is olyanokat, amilyenek az érettségi vizsgán lesznek majd. A feladatgyűjtemény szerzői aktívan részt vettek az új történelem érettségi koncepciójának megtervezésében, a vizsgakövetelmények és a feladattípusok kidolgozásában, a próbaérettségik lebonyolításában és értékelésében. Mivel az új érettségin főként a tudásalkalmazásáról, a történelmi látásmódról, az elemzőkészségről kell számot adni, kötetünk feladatai is ezek gyakorlására adnak módot sok-sok forrással, ábrával, térképpel, képpel, diagrammal.

Bábosik István - A ​nevelés elmélete és gyakorlata
Könyvünk ​a legértékesebbnek bizonyult XX.századi neveléselméleti felismerések áttekintésével és egy általános neveléselméletté történő összegzésével kíván a korszerű gyakorlati nevelőmunkához segítséget nyújtani.

Sztanó Imre - A ​számvitel alapjai
A ​kötet a Budapesti Gazdasági Főiskola alaptankönyv-sorozatának tagja, de egyben szakkönyv is, amelyet sikerrel használhatnak számviteli ismereteik megalapozásához az OKJ-s szakképzések megszerzéséhez előírt számvitelvizsgára, a mérlegképes könyvelői szakvizsgára készülők és mindazok, akik az üzleti életben kívánnak boldogulni. A könyv a számvitel alapfogalmainak tisztázása után megismertet a könyvvezetés, a számlasoros és az idősoros elszámolás gyakorlatával, valamint a számviteli beszámolók felépítésével, tételeik tartalmával. Betekintést nyújt a számvitel nemzetközi és hazai szabályozásába, valamint a könyvviteli szolgáltatás, a könyvvizsgálat folyamatába is. A tankönyv anyagát egy feladatgyűjtemény, valamint egy példatár teszi teljessé.

Chikán Attila - Vállalatgazdaságtan
A ​könyv nemzetközi tapasztalatokra és a hazai helyzetre építve tárgyalja a vállalati működés elvi alapjait, magyarázatokat és összefüggéseket fogalmaz meg a vállalatok stratégiájának és konkrét tevékenységének alakulására nézve. Az új kiadás épít a korábbiakban lefektetett alapokra, megtartva a stratégiai, felsővezetői szemléletet, emellett tárgyalja az utóbbi években tapasztalt új jelenségeket. Így kitér arra, hogy a vezető vállalatok törekvése a termékek vagy szolgáltatások egyszerű eladása helyett egyre inkább a fogyasztók igényeinek mind teljesebb kielégítését szolgáló komplex megoldások nyújtása. A tárgyalás ötvözi a hagyományos funkcionális megközelítést (marketing, innováció, logisztika stb.) a korszerű folyamatszemlélettel, kiemelten tárgyalja az értékláncok és ellátási láncok szerepét. Nagy hangsúlyt helyez a könyv az információtechnológia fejlődésének szerepére, részletesen tárgyalja a globalizáció jelenségét, s új megvilágításba helyezi a vállalati stratégiaalkotás vállalati, üzletági és funkcionális szintjeinek kapcsolatát. A könyvet mind az egyetemek, főiskolák hallgatói, mind gyakorló vállalatvezetők számára ajánljuk.

Bonifert Domonkosné - Miskolczi Józsefné - Molnár Györgyné - Fizika ​példatár
Fizikai ​feladatok gyűjteménye 12-16 éveseknek.

Csákány Antalné - Károlyházy Frigyes - Fizika ​6.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hajnal Imre - Matematika ​III.
Az ​átdolgozott tankönyvsorozatnak ebben a kötetében a kerettantervben megfogalmazott témakörök kerültek feldolgozásra a 11. évfolyam számára. A könyv a középszintű érettségire készülő gimnáziumi és szakközépiskolai tanulóknak íródott, a matematikából továbbtanulni szándékozók részére nem elegendő a tankönyv anyagának elsajátítása. Az apró betűvel szedett részek matematikatörténeti érdekességeket és kitekintéseket adnak, melyek mélyebb szakmai ismereteket igényelnek. Ezek részletes leírását, feldolgozását mellőztük, de a kérdésfeltevéseket fontosnak éreztük. A tananyag feldolgozási módja hasonló az előző két tankönyvben megszokotthoz. A kidolgozott példákkal az elsajátított ismeretek alkalmazási lehetőségeire szeretnénk rámutatni, továbbá mintát adni a feladatok megoldásának leírására. A kiemelések azokra a részekre kívánják felhívni a figyelmet, melyek fontos gondolatokat tartalmaznak. A fejezetek végén található gyakorlófeladatok változatosak, különböző nehézségűek, ezek segítik a könyv használóit a tananyag megértésében, elsajátításában. A kitűzött feladatok mellé továbbra is ajánljuk a _Matematika feladatgyűjtemény a középiskolák tanulói számára_ és a _Geometriai feladatok gyűjteménye_ című köteteket.

Siklósi Ágnes - Veress Attila - Könyvvezetés ​és beszámolókészítés
A ​kötet – a Mérlegképes könyvelői képzés „Számvitel-elemzés”, – a Pénzügyi-számviteli ügyintéző „Könyvvezetés és beszámoló készítés”, valamint – a Vállalkozási ügyintéző „Könyvvezetési és pénzforgalmi nyilvántartások” című modulhoz kapcsolódó – kötelező tematika szerinti - ismeretanyag feldolgozását célozta meg. A tankönyv alapvetően a Mérlegképes könyvelői képzés „Számvitel-elemzés” tantárgyának tematikája alapján került megírásra, ebből következűen az alacsonyabb szinten lévő másik két képzés számvitelhez kapcsolódó tantárgyak készségszintű feldolgozását is lehetővé teszik. Mivel a tankönyv három OKJ-s képzéshez is kapcsolódik, a következőkben összefoglaltuk az egyes képzésekhez kapcsolódó tárgyak készségszintű feldolgozásához kapcsolódó fejezeteket. A Mérlegképes könyvelői képzés „Számvitel-elemzés” című tantárgya esetében a tankönyv teljes egészében feldolgozásra kell, hogy kerüljön. A Pénzügyi-számviteli ügyintéző „Könyvvezetés és beszámoló készítés” című tantárgyához kapcsolódó fejezetek a következők: 1. Bevezetés a számvitel rendszerébe 2. Pénzügyi számvitel I. (egyes mérlegcsoportok számvitele) 3. Pénzügyi számvitel II. (beszámoló összeállítása) A Vállalkozási ügyintéző „Könyvvezetési és pénzforgalmi nyilvántartások” című tantárgyához kapcsolódóan a következő fejezeteket kell feldolgozni: 1. Bevezetés a számvitel rendszerébe 2. Pénzügyi számvitel I. (egyes mérlegcsoportok számvitele) 3. Pénzügyi számvitel II. (beszámoló összeállítása) 4. Vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzet elemzése 5. Pénzforgalmi nyilvántartások Az „alacsonyabb” képzési szinten tanulóknak természetesen nem kell a tankönyv összes fejezetét elsajátítaniuk, de a későbbiekben történő bármely „magasabb” képzési szintre lépést követően jelen könyv – a „magasabb” szinthez kapcsolódó „új” fejezetek feldolgozásával – újra tankönyvként használható majd. A kiadvány hétköznapi nyelvezetével, részletes és körültekintő magyarázataival, kidolgozott példáival és esettanulmányaival, a szakmai igényesség mentén készített rendszerezéseivel és a jól átgondolt ábráival segít eligazodni a számvitel sokszor eltúlzottan szövevényesnek gondolt útvesztőjében. A gyakorlatorientált feldolgozás pedig lehetővé teszi, hogy az ismeretek elsajátítását követően Ön gyorsan képes lesz a mindennapi gyakorlati munka elvégzésére is.

Liksay Mária - Auf ​der Suche nach Axel / Axelt keressük
Német ​nyelvkönyv szakosított tantervű általános iskola 6. osztálya számára.

Covers_65083
elérhető
0

Ozsváth Miklós - Internet
Érdekel ​az informatika? Szeretnéd használni a számítógépet? Interneteznél? Leveleznél barátaiddal, ismerőseiddel? Letöltenéd kedvenc zenéidet, képeidet? Szívesen intéznéd hétköznapi ügyeidet a világhálón keresztül? Örömmel segítünk! Ezt a könyvet azok számára ajánljuk, akik szeretnék megismerni és felhasználói szinten használni a számítógépet. A könnyed hangvételű, kezdők számára készült kiadvány egy több kötetből álló sorozat első része, mely jól használható és közérthető kalauz az iskolai keretek között és az egyénileg tanulók számára is. Ez a könyv bebizonyítja, hogy a tanulás élvezhető és az informatika is tanulható örömmel. Észre sem veszed, és mire végigolvasod a sorozatot, biztos kézzel nyúlsz majd a billentyűzethez, az egérhez, a monitorhoz, a digitális fényképezőgéphez, a videokamerához, és minden ezekhez hasonló "ördöngös" szerkezethez.

Dégen Csaba - Simon Péter - Elblinger Ferenc - Fizika ​11.
A ​tankönyv célja a fizika tantárgy érdekessé és érthetővé tétele, valamint a fizika és mindennapjaink kapcsolatának bemutatása. A könyv szép kivitelű, gazdagon illusztrált. Tudományos érdekességeket, naprakész információkat is tartalmaz. A Fizika 11. tankönyvben számos olyan tartalmi és formai újdonság van, ami (jelenleg) egyetlen más fizikakönyvben sem található meg. A fejezeteket oldalpár nyitja: baloldalon a fejezet egy kísérletének videó-képkockái láthatók, jobboldalon a fejezet témájának rövid ismertetése szerepel. Minden lecke új oldalon kezdődik két nyitóképpel és egy nyitó kérdéssel, valamint egy mindennapi jelenségről szóló rövid szöveggel és kérdéssel. A leckéket alcímek tagolják, segítve a tananyag követését, a szövegben való tájékozódást. A leckékben szereplő tartalmi elemek: kísérletek leírása tapasztalattal és következtetéssel, kidolgozott feladat(ok), olvasmány(ok), kérdések és feladatok. A fejezetek végén rajzos összefoglalás található. A könyv végén a feladatok végeredményeit közöljük. A könyvet tárgymutató zárja.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Varga Antal - Fizika ​- Mechanika
Mai, ​gyorsan változó világunkban a természettudományos ismeretek bizonyos szinten az általános műveltség részévé váltak. Mindennapjaink elképzelhetetlenek már a gépek nélkül, sőt gyerekkortól kezdve játszunk velük, használjuk őket. Egyre több munkahelyen és a humán kutatásban is nélkülözhetetlenné váltak a számítógépek. A modern ember nyitott a világ és annak természeti érdekességei iránt. A tudósok kutatásai a mindennapi jelenségek megértésén túl egyaránt irányulnak a mikrovilág és az Univerzum, illetve az élet megismerése felé. Világunk és érdeklődésünk kitágult. A természeti környezet törvényeinek és gyakran csodálatra méltó jelenségeink felismeréséhez, megértéséhez azonban legtöbbször nem kellenek mély matematikai ismeretek. Miért csúszik meg az autó, hogyan könnyíthetjük meg fizikai munkánkat, milyen a zene fizikája, miért emeli le a háztetőt a szél, miért sokszínűek a növények és állatok, hogyan emelkedik fel a repülőgép, miért porlasztja el a legnagyobb követ is az időjárás, hogyan javítsuk meg a karácsonyfa égősorát, vagy miért rugalmas és miért kemény egy anyag - szinte nem lehet abbahagyni a kérdéseket! Mind-mind olyan probléma, amelyekkel nap mint nap találkozhatunk. Igazán illik tehát elismerni, legalább alapfokon, környezetünk és a természet meghatározó törvényeit. Több más tudományággal együtt a fizika is természeti környezetünk, és emellett, az ismeretek felhasználásának, alkalmazásának lehetőségeit kutatja. Ez a könyv igyekszik segítséget adni Neked a világ fizikai törvényeinek megismerését. Az ismeretek tárgyalása a kísérleti fizika szemszögéből történik. Központi helyet kapnak a jelenségek, megfigyelések, kísérletek, s csak ezeket követi a tartalmi magyarázat, a törvényszerűség. Az egyes témakörökkel kapcsolatban sok alkalmazás, hétköznapi jelenség és más érdekesség szerepel benne. Az írók törekedtek a kevés matematika, kevés absztrakció alkalmazására. A könyv igazodik a matematikai tantervekhez, igyekszik minél kevesebb matematikai eszközt használni, s csak fokozatosan veti be azokat. Célkitűzésünk elsősorban az volt, hogy a könyv a gimnáziumi fizikai ismereteket érdekesen, szemléletesen, a természetben rejlő szépségeket bemutatva, a tárgy iránt egyébként nem túlságosan érdeklődő diák számára is feldolgozhatóan tárgyalja. Ez a fizika tankönyv egy négy kötetes sorozat első tagja. A négy kötet feldolgozza a teljes gimnáziumi fizika tananyagot. A könyv szerkezete nem kötődik szorosan a tanítási órákhoz, de természetesen közvetít egyfajta logikai sorrendet, amely szükség esetén követhető. A tárgyalás egységes. Felépítése, szemlélete, az ismeretek szintje alkalmassá teszi a könyvet, mind a hat-, illetve nyolcosztályos gimnázium 13-17 éves korosztályában, mind a négyosztályos gimnázium 15-18 éves korosztályában a fizika tanulásának segítésére. Nem törekszik tehát a felsőfokú továbbtanulásra való előkészítésre, de elegendő az érettségire való felkészülésre. Az olvasás során találkozol megjegyzésekkel, kiegészítésekkel, olvasmányokkal. Ezek nem tartoznak a szorosan vett tananyaghoz, valóban megjegyzések, szakmai kiegészítések, esetleg kicsit magasabb szinten, illetve érdekességek. Ha van kedved, olvasd el őket! Minden nagyobb fejezet végén találsz összefoglalást, amely rendszerezi az ott tárgyalt megtanulandó fogalmakat, törvényeket.

Tom Hutchinson - Project ​3. - Munkafüzet
A ​népszerű Project sorozat harmadik, átdolgozott kiadása az általános iskolák felsőtagozata számára készült. Magyarországon évtizedek óta használják a Project sorozatot, és az új kiadás egyrészt figyelembe veszi mindazokat a tapasztalatokat, amelyeket a tanárok az évek során összegyűjtöttek, másrészt továbbra is céltudatosan fejleszti a tanulók idegen nyelvi kompetenciáját.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Tomcsányi Péter - Varga Antal - Fizika ​9.
Elsősorban ​a gimnáziumok igényei alapján készült, a kerettanterv szerinti felépítésű tankönyvcsalád. A középszintű érettségi eredményes letételéhez szükséges ismereteket tartalmazza, elsősorban a fizikából továbbtanulni nem szándékozó diákoknak ajánlható.

Pethőné Nagy Csilla - Irodalom ​9.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Mosoni Árpád - Környezetünk ​technikája 7-8. osztály
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dégen Csaba - Elblinger Ferenc - Simon Péter - Fizika ​11.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Molnár Katalin - Mándics Dezső - Biológia-egészségtan ​tankönyv 11.
"Az ​egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége. Azzá válunk, amit rendszeresen teszünk." -állapította meg Arisztotelész bő két évezreddel ezelőtt. Arisztotelész a mai értelemben véve nem végzett tudományos kutatásokat a kijelentése alátámasztására. Ma gigantikus adatbázisok, évszázados statisztikák állnak rendelkezésünkre, és akár molekulák szintjén is vizsgálni lehet, helyesen vélekedett-e. A modern tudomány igazolja az ókori bölcs meglátását! Ez a könyv az ember egészségével kapcsolatban abban segít eligazodni, minek mi az oka, és mi a következménye. Akár ma is, néhány év múlva pedig biztosan alapvető döntéseket kell hoznod nemcsak a sajt, de a körülötted élő emberek életét érintő szokásokkal kapcsolatban is. Mi alapján fogsz dönteni?

Freisinger Edéné - Irodai ​ügyvitel
A ​tankönyv bemutatja a hatékony ügyintézés elősegítéséhez szükséges legfontosabb irodatechnikai eszközöket, megismertet az üzleti levelezés és az ügyiratkezelés tartalmi és formai szabályaival. Tartalmazza a kommunikációs helyzetekhez kapcsolódó illem-, etikett- és protokollszabályokat, felhívja a figyelmet a hivatali nyelv stílusának és a nyelvhelyességi szabályok betartásának fontosságára.

Kodály Zoltán - Ádám Jenő - Énekes ​könyv - Általános iskola, 8. osztály
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók