Ajax-loader

'tankönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Hit%c3%bcnk_%c3%a9s_%c3%a9let%c3%bcnk
Hitünk ​és életünk Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Hitünk ​és életünk
_Szeretettel ​ajánlom ezt a könyvet minden leánynak és fiúnak, aki meg akar ismerkedni azzal az örömhírrel, melyet Jézus jelent minden jóakaratú és igazságkereső ember számára._ _Egyházmegyétek püspöke_

Fazekas György - Biológiai ​feladatbank
A ​középiskolai biológia tananyagot teljes mértékben átfogó Biológiai feladatbank nélkülözhetetlen segítőtársa a rendszeres tanórákra, az érettségire, a felvételikre és a tanulmányi versenyekre való felkészülésnek. A 10000 feladat nagy segítség a pedagógusok számára is, hiszen az egyszerű gyakorló szinttől a versenyszintig bőségesen találnak az oktatáshoz jól felhasználható színes, érdekes példákat. A feladatgyűjtemény használatát jó tagoltsága, a szép és igényes rajzok, gondosan összeállított ellenőrző feladatsorok és megoldókulcs, a feladattípusok megoldási útmutatója és mintafeladatok segítik.

Miklósyné Ács Klára - Sisa Krisztina - Zatykó Zsuzsanna - Siklósi Ágnes - Kardos Barbara - Sztanó Imre - Veress Attila - Számvitel ​nem számvitel szakon
A ​„Számvitel nem számvitel szakon - Számvitel 2” alapvetően két dologra helyezi a hangsúlyt: a folyamat szemléletre és a gazdasági események mérleg és eredménykimutatás kapcsolatára. A könyvben a gazdasági társaság alapításától kezdve a leggyakrabban előforduló gazdasági események kerültek rendszerezésre, különös hangsúlyt helyezve a gazdasági események mérlegre és eredménykimutatásra gyakorolt hatására. A Számvitel nem számvitel szakon könyv második fele a beszámolóra koncentrál és a könyvviteli zárlat és a beszámoló összeállításának számviteli folyamatát, valamint a mérleg és az eredménykimutatás adatai alapján számolható leggyakoribb mutatószámokat mutatja be. Kiadvány alapvetően két részből áll: a könyv elsőfele a kapcsolódó elméleti ismereteket, a könyv második fele a tanórai megoldásra kijelölt feladatokat rendszerezi. A tanórai megoldásra kijelölt feladatok megoldásait kiadványunkban nem közöltük. A kiadványhoz kapcsolódó elektronikus példatárban teljeskörűen kidolgozott (megoldott) gyakorló feladatok találhatók, amelyek valószínűsíthetően az önálló „otthoni” gyakorlást segítik majd. Az elektronikus példatár alapvetősegítséget nyújt majd a felkészüléshez, mivel minden típus feladat kellőmélységben gyakorolható, ráadásul a rendszer lehetőséget ad a hibátlan megoldás megtekintésére, valamint az adott dolgozatban elért eredmény kiértékelésére is. A feladatokat minden témához kapcsolódóan úgy rendszereztük, hogy minden tanórai típusfeladatnak legyen egy „párja” az elektronikus példatárban megtalálható, megoldott gyakorló feladatok között. Mindezek alapján tehát az elektronikus példatárban megtalálható gyakorló feladatok alapján a példatárban közölt tanórai feladatok is kidolgozhatók.

Rainer M. János - Kozák Gyula - Bak M. János - Az ​1956-os magyar forradalom
Az ​1956-os Magyar Forradalom Történetének Dokumentációs és Kutató intézete, amely a Történelmi Igazságtétel Bizottsága és a Magyar Tudományos Akadémia együttműködéséből 1990-ben jött létre, azt tekint fő feladatának, hogy feltárja és kiadványaival megismertesse történelmünk oly sokat gyalázott és magasztalt eseményének valóságos, torzításoktól s legendáktól mentes történetét. Az Intézet szerzői munkaközössége ezúttal arra vállalkozott, hogy a hiányzó történelmi tankönyvek és tanári segédkönyvek pótlására olyan kézikönyvet készítsen, amely tömören összefoglalja 1956 előzményeit, a forradalom lefolyását és utóéletét, valamint bevezetést nyújt az ezzel kapcsolatos történeti és memoárirodalomba.

Szűcs Sándorné - Zólyominé Székely Gyöngyi - Kocsis Sándorné - Négyjegyű ​függvénytáblázat - Matematika, fizika, kémia, informatika
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Beke László - Műalkotások ​elemzése
A ​szerzőnek - saját tapasztalataira és számos nagy művész, tudós vagy pedagógus meggyőződésére támaszkodva - az a véleménye, hogy a művészet különös tulajdonságai miatt "nem megtanítható". Rengeteg ismeret és készség átadható és elsajátítható ugyan a művészettel kapcsolatban, elméletben és gyakorlatban egyaránt - csupa olyasmi, "amit minden művelt emberneknek illik tudnia" -, de éppen a legfontosabbhoz, ahhoz a bizonyos "kimondhatatlanhoz", amelynek megragadására minden művész és minden műértő törekszik, kizárólag személyes utak vezetnek. Ahány ember, annyiféle. Emiatt mondhatjuk: könyvünk ugyan sok olyan ismeretet tartalmaz, amit meg lehet tanulni és számon is lehet kérni, mégsem ez a lényeg. És megfordítva: az a célunk, hogy mindenkit a lényeg megismerése felé segítsünk, noha a végeredményt nem mindig tartjuk számonkérhetőnek.

Pap Zoltán - Közúti ​elsősegélynyújtás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Img089
Sulilexikon ​- Ki kicsoda? Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Sulilexikon ​- Ki kicsoda?
Mikor ​született Kossuth Lajos? Mit talált fel Torricelli? Melyik Rodin leghíresebb alkotása? Ki volt Cillei Ulrik? Nem tanultad még, vagy csak nem jut az eszedbe? Ezen könnyen segíthetsz. Lapozz a könyv megfelelő oldalára, és máris választ kapsz a kérdésedre! Könnyebben, gyorsabban tanulhatsz, fejlesztheted a műveltségedet, ha legújabb kiadványunkat a segítőtársadul választod!

Herman Anna - Villám ​kötelezők - Középiskolák 1. osztályosainak
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Lénárd Gábor - Biológia ​12.
A ​szerző biológia-tankönyvei Magyarországon 25 év óta ismertek és kedveltek. E tankönyvek tananyaga a szaktanárok szakmai és módszertani kultúrájára épül. Nagy értékük a pontos, didaktikailag kimunkált szövegalkotás, a jól meghatározott fogalomrendszer. A tankönyvek az ismeretanyagot tematikus egységek szerint tárgyalják. Az egyes fejezeteken belül - a tanórai egységeknek is megfelelő részek után - az értékes szakmai módszertani kultúrát meghagyva - az új érettségi közép- és emelt szintű követelményrendszerének megjelenítése, illetve a kiegészített tárgymutatón belül a megtanulandó fogalmak összegyűjtése. Az ismeretanyag tárgyalása megfelel a tantervi követelményeknek, és egyben megőrzi az előző kiadások értékeit.

Img_0030
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Irodalmi ​szöveggyűjtemény 12.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Mohácsy Károly - Vasy Géza - Irodalom ​12.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Img_0028
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Irodalmi ​szöveggyűjtemény 11.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hortobágyi István - Marosvári Péter - Pálmay Lóránt - Pósfai Péter - Siposs András - Vancsó Ödön - Egységes ​Érettségi Feladatgyűjtemény - Matematika II.
2005-ben ​új, kétszintű érettségivizsga-rendszer lép életbe, amely először a 2001-ben középiskolai tanulmányokat kezdett tanulókat érint. kétkötetes feladatgyűjteményünk a középszintű matematika érettségi vizsgára való felkészülés-felkészítés segítése céljából született. Összeállításakor a szerzők figyelembe vették a nemzeti alaptanterv és az erre épülő kerettanterv, valamint a Részletes érettségi vizsgakövetelmények előírásait. A korábbi feladatgyűjteményekhez képest sok újdonságot tartalmaz a két kiadvány. Megjelenik a statisztika és a valószínűségszámítás fejezete, nagyobb arányban szerepelnek alkalmazásorientált szemléletű feladatok, számos, a gyakorlati életből és a különböző tudományterületekről származó szöveges feladat is megtalálható a kötetekben. Mindezek jelzik, hogy a gyűjtemény alapvetően új feladatokból áll, de vannak benne a matematikai problémákat tisztán, elvontan megfogalmazó, hagyományos feladatok is. A feladatgyűjteményekhez tartozó megoldáskötetek egyaránt segítik tanárok és diákok munkáját.

Hortobágyi István - Marosvári Péter - Pálmay Lóránt - Pósfai Péter - Siposs András - Vancsó Ödön - Egységes ​Érettségi Feladatgyűjtemény - Matematika I.
2005-ben ​új, kétszintű érettségivizsga-rendszer lép életbe, amely először a 2001-ben középiskolai tanulmányokat kezdett tanulókat érinti. Kétkötetes feladatgyűjteményünk a középszintű matematika érettségi vizsgára való felkészülés-felkészítés segítése céljából született. Összeállításakor a szerzők figyelembe vették a Nemzeti alaptanterv és az erre épülő Kerettanterv, valamint a Részletes érettségi vizsgakövetelmények előírásait. A korábbi feladatgyűjteményekhez képest sok újdonságot tartalmaz a két kiadvány. Megjelenik a statisztika és a valószínűségszámítás fejezete, nagyobb arányban szerepelnek alkalmazásorientált szemléletű feladatok, számos, a gyakorlati életből és a különböző tudományterületekről származó szöveges feladat is megtalálható a kötetekben. Mindezek jelzik, hogy a gyűjtemény alapvetően új feladatokból áll, de vannak benne a matematikai problémákat tisztán, elvontan megfogalmazó, hagyományos feladatok is. A feladatgyűjteményekhez tartozó megoldáskötetek egyaránt segítik tanárok és diákok munkáját.

dr. Pfeiffer Ádám - Kémia ​10. a gimnáziumok számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Nemerkényi Antal - Általános ​természetföldrajz
A ​tankönyvjegyzéken szerepel. A korábbi, nagysikerű "Általános természetföldrajz" című tankönyvet dolgozta át a szerző, hogy megfeleljen a kerettanterv előírásainak. ("Az általános természetföldrajz" fejezeteit kiegészítettük dr. Sárfalvi Béla által írt, a "Természetföldrajzi övezetesség hatása a társadalom életére" című anyagrésszel). Az új tankönyv színes fotókkal, új, színes ábrákkal kiegészítve mutatja be a csillagászati, földtani, éghajlattani fejezeteken túl a földfelszín formakincsét, a vízburok földrajzát, a földrajzi övezetességet.

Hajnal Imre - Matematika ​III.
Az ​átdolgozott tankönyvsorozatnak ebben a kötetében a kerettantervben megfogalmazott témakörök kerültek feldolgozásra a 11. évfolyam számára. A könyv a középszintű érettségire készülő gimnáziumi és szakközépiskolai tanulóknak íródott, a matematikából továbbtanulni szándékozók részére nem elegendő a tankönyv anyagának elsajátítása. Az apró betűvel szedett részek matematikatörténeti érdekességeket és kitekintéseket adnak, melyek mélyebb szakmai ismereteket igényelnek. Ezek részletes leírását, feldolgozását mellőztük, de a kérdésfeltevéseket fontosnak éreztük. A tananyag feldolgozási módja hasonló az előző két tankönyvben megszokotthoz. A kidolgozott példákkal az elsajátított ismeretek alkalmazási lehetőségeire szeretnénk rámutatni, továbbá mintát adni a feladatok megoldásának leírására. A kiemelések azokra a részekre kívánják felhívni a figyelmet, melyek fontos gondolatokat tartalmaznak. A fejezetek végén található gyakorlófeladatok változatosak, különböző nehézségűek, ezek segítik a könyv használóit a tananyag megértésében, elsajátításában. A kitűzött feladatok mellé továbbra is ajánljuk a _Matematika feladatgyűjtemény a középiskolák tanulói számára_ és a _Geometriai feladatok gyűjteménye_ című köteteket.

Dr. Mohácsy Károly - Vasy Géza - Kiegészítő ​füzet az irodalom tankönyvhöz IV.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_323609
Matematika ​8. - Emelt szint Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Matematika ​8. - Emelt szint
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Matek__5
Matematika ​5. Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Matematika ​5.
Kedves ​Gyerekek! A matematikához nincs királyi út, mondta a legenda szerint egy görög matematikus uralkodójának, aki erőfeszítés nélkül akarta megtanulni a matematikát. Nincs királyi út, ám mégsem mindegy, hogy milyen úton próbálsz bejutni a matematika birodalmába. Vannak olyan utak, amelyek nagyon fáradságosak és mégis reménytelenek. Más utakon a munkádban örömet is találhatsz, és fáradságodat siker koronázhatja. Ezt a könyvet úgy szerkesztettük meg, hogy lépésről lépésre egyre nehezebb feladatokkal birkózol majd meg, miközben mindjobban megismered, és reméljük, meg is szereted a matematikát.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Varga Antal - Fizika ​- Optika, hőtan
A ​tankönyvsorozat kötetei a fizika tudományának klasszikus felépítését követik. Az első kötet a mechanikai ismereteket foglalja össze, a másodikban részben a hőtani és fénytani jelenségek szerepelnek. A harmadik kötetben találhatjuk az elektromosság és mágnesség körébe eső ismereteket, míg a negyedik kötetet a modern fizikai eredmények leírásának szentelték a szerzők. Témakörök: geometriai optika; fizikai optika; hőmérséklet, hőtágulás, hőközlés; gáztörvények, halmazállapot-változások, kalorimetria; hőterjedés.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Varga Antal - Fizika ​- Mechanika
Mai, ​gyorsan változó világunkban a természettudományos ismeretek bizonyos szinten az általános műveltség részévé váltak. Mindennapjaink elképzelhetetlenek már a gépek nélkül, sőt gyerekkortól kezdve játszunk velük, használjuk őket. Egyre több munkahelyen és a humán kutatásban is nélkülözhetetlenné váltak a számítógépek. A modern ember nyitott a világ és annak természeti érdekességei iránt. A tudósok kutatásai a mindennapi jelenségek megértésén túl egyaránt irányulnak a mikrovilág és az Univerzum, illetve az élet megismerése felé. Világunk és érdeklődésünk kitágult. A természeti környezet törvényeinek és gyakran csodálatra méltó jelenségeink felismeréséhez, megértéséhez azonban legtöbbször nem kellenek mély matematikai ismeretek. Miért csúszik meg az autó, hogyan könnyíthetjük meg fizikai munkánkat, milyen a zene fizikája, miért emeli le a háztetőt a szél, miért sokszínűek a növények és állatok, hogyan emelkedik fel a repülőgép, miért porlasztja el a legnagyobb követ is az időjárás, hogyan javítsuk meg a karácsonyfa égősorát, vagy miért rugalmas és miért kemény egy anyag - szinte nem lehet abbahagyni a kérdéseket! Mind-mind olyan probléma, amelyekkel nap mint nap találkozhatunk. Igazán illik tehát elismerni, legalább alapfokon, környezetünk és a természet meghatározó törvényeit. Több más tudományággal együtt a fizika is természeti környezetünk, és emellett, az ismeretek felhasználásának, alkalmazásának lehetőségeit kutatja. Ez a könyv igyekszik segítséget adni Neked a világ fizikai törvényeinek megismerését. Az ismeretek tárgyalása a kísérleti fizika szemszögéből történik. Központi helyet kapnak a jelenségek, megfigyelések, kísérletek, s csak ezeket követi a tartalmi magyarázat, a törvényszerűség. Az egyes témakörökkel kapcsolatban sok alkalmazás, hétköznapi jelenség és más érdekesség szerepel benne. Az írók törekedtek a kevés matematika, kevés absztrakció alkalmazására. A könyv igazodik a matematikai tantervekhez, igyekszik minél kevesebb matematikai eszközt használni, s csak fokozatosan veti be azokat. Célkitűzésünk elsősorban az volt, hogy a könyv a gimnáziumi fizikai ismereteket érdekesen, szemléletesen, a természetben rejlő szépségeket bemutatva, a tárgy iránt egyébként nem túlságosan érdeklődő diák számára is feldolgozhatóan tárgyalja. Ez a fizika tankönyv egy négy kötetes sorozat első tagja. A négy kötet feldolgozza a teljes gimnáziumi fizika tananyagot. A könyv szerkezete nem kötődik szorosan a tanítási órákhoz, de természetesen közvetít egyfajta logikai sorrendet, amely szükség esetén követhető. A tárgyalás egységes. Felépítése, szemlélete, az ismeretek szintje alkalmassá teszi a könyvet, mind a hat-, illetve nyolcosztályos gimnázium 13-17 éves korosztályában, mind a négyosztályos gimnázium 15-18 éves korosztályában a fizika tanulásának segítésére. Nem törekszik tehát a felsőfokú továbbtanulásra való előkészítésre, de elegendő az érettségire való felkészülésre. Az olvasás során találkozol megjegyzésekkel, kiegészítésekkel, olvasmányokkal. Ezek nem tartoznak a szorosan vett tananyaghoz, valóban megjegyzések, szakmai kiegészítések, esetleg kicsit magasabb szinten, illetve érdekességek. Ha van kedved, olvasd el őket! Minden nagyobb fejezet végén találsz összefoglalást, amely rendszerezi az ott tárgyalt megtanulandó fogalmakat, törvényeket.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​9
A ​természetről tizenéveseknek tankönyvcsalád sikere jelentős részben a tananyag egységes koncepció alapján történő feldolgozásában és megjelenésében rejlik. A természettudományos tantárgyakat az általános iskola felső tagozatától egészen az érettségiig tárgyaló 35 kötetes tankönyvcsalád egyedülálló a magyar tankönyvpiacon. A sorozat elsődleges célja, hogy a természettudományok oktatása tartalmilag és módszertanilag is korszerű legyen, alkalmazkodjon a tanulók igényeihez és hatékonyan segítse a tanulás-tanítás folyamatát. A tananyag a természet megfigyelésére alapul, megtanítja a gyermekeknek felfedezni, megérteni a világukat és védeni a környezetet. A könyvek világos szerkezete, a jól szerkesztett illusztrációk, a gondosan válogatott fotók felkeltik a tanulók érdeklődését és segítik a megértést. Az anyagot a szövegértés fejlesztését is segítő olvasmányok teszik érdekesebbé.

Jámbor Gyuláné - Csókási Andrásné - Fehér Andrea - Horváth Andrásné - Kissné Gera Ágnes - Biológia ​8. osztály
Biológia ​8. - Az ember szervezete és egészsége tankönyv Kerettantervi tankönyv az általános iskola nyolcadik osztályos tanulói számára.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Tomcsányi Péter - Varga Antal - Fizika ​- Elektromosság, mágnesség
Ez ​a tankönyv a gimnáziumok teljes fizikatananyagát szemléletesen, érdekesen és könnyen érthető módon feldolgozó négykötetes fizika-tankönyvcsalád tagja. A tankönyvcsalád kötetei következetes logikát követnek, de lehetővé teszik az egyes fejezetek sorrendjének megváltoztatását is. A tananyag pillérei a kísérletek: a szerzők a jelenségek megfigyeléséből indulnak ki, ezt tartalmi magyarázat, a törvényszerűségek észrevétele és kimondása, majd a tanultak gyakorlati alkalmazásának bemutatása követi. Kiegészítésül kidolgozott mintafeladatok és érdekes olvasmányok fűszerezik a tárgyalást. Ez a kötet az elektromos áram és a mágnesség legalapvetőbb törvényszerűségeit és gyakorlati alkalmazását tartalmazza.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Szalóki Dezső - Tomcsányi Péter - Varga Antal - Fizika ​10.
Elsősorban ​a gimnáziumok számára készült, a kerettantervnek megfelelő tankönyvcsalád, amely a középszintű érettségi eredményes letételéhez szükséges ismereteket tartalmazza.

Gulyás János - Honyek Gyula - Markovits Tibor - Rácz Mihály - Szalóki Dezső - Varga Antal - Fizika ​- Modern fizika
Ez ​a tankönyv a gimnáziumok teljes fizikatananyagát szemléletesen, érdekesen, könnyen érthető módon feldolgozó négykötetes fizika-tankönyvcsalád tagja.

Gábos Adél - Halmos Mária - Matematika
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Czapáry Endre - Matematika ​II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció munkafüzet a 12. évfolyam számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció munkafüzet a 11. évfolyam számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók