Ajax-loader

'tankönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Kutiné Vidonyi Ida - Halmazok, ​vektorok, komplex számok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Karl Erik Rosengren - Kommunikáció
Rosengren ​könyve világos és árnyalt bevezetést nyújt a kommunikáció egyre fontosabbá váló tudományába. Áttekinthető, jól kereshető szerkezetével és tiszta, világos szövegezésével méltán népszerű tankönyv az észak-európai főiskolák és egyetemek mellett immár a magyar felsőoktatásban is. A Társadalmi kommunikáció sorozat szerkesztői olyan könyveket kívánnak az olvasó kezébe adni, amelyek egyszerű stílusukkal, világos szerkezetükkel és gazdag tartalmukkal hasznosan forgathatók középiskolában és egyetemen egyaránt. Ugyanakkor haszonnal forgathatja mindenki – az iskolán kívül is –, akit érdekelnek az emberi és így szükségképpen a társadalmi kommunikáció kérdései.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​8.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Forrai Sándor - FORRAI SÁNDORNÉ - S. FORRAI REGE - Gépírás ​számítógépen I.
A ​tankönyv egyrészt a kerettantervi képzés gazdasági és szolgáltatási szakterület számára készült, az „Információkezelés” c. tantárgyhoz a 9–10. osztály számára, másrészt minden ügyviteli szakképzésben alkalmas a „Gépírás” tantárgy oktatásához. A tankönyv tartalmilag 3 részre bontható: először a gépírástanulás megkezdéséhez szükséges szövegszerkesztési alapismeretekkel foglalkozik, majd a tízujjas vakírás elsajátíttatása következik, részletes módszertani útmutatás segítségével, végül ügyvitel-technikai ismeretek következnek.

Forrai Sándor - FORRAI SÁNDORNÉ - S. FORRAI REGE - Irodai gépírás számítógépen II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jónás Ilona - Pál Viktor - Vízvári Albertné - Szöllősy László - Földrajz ​10
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jónás Ilona - Kovács Lászlóné - Vízvári Albertné - Földrajz ​9.
A ​kozmikus és természetföldrajzi környezetünk témakörét feldolgozó kilencedikes könyv legfőbb célja tudatosítani a tanulókban, hogy a Föld egységes rendszer, amelyben az ember természeti és társadalmi lényként él, s ennek következtében átalakítja környezetét. A könyv ezért az általános természetföldrajzi és a társadalmi-gazdasági folyamatok összefüggéseit, az időbeli és térbeli változások vizsgálatát helyezi a középpontba. A természetföldrajzi jelenségeket, folyamatokat, törvényszerűségeket nemcsak a szaktudomány nézőpontjából, hanem belső egymásra hatásukban vizsgálja és vizsgáltatja: ezzel elsajátíttatja a földrajzi-környezeti gondolkodás lényegét. A tizedikes könyv a 21. század elején jellemző gazdasági, társadalmi folyamatok és a Földet fenyegető globális problémák megismeréséhez és megértéséhez nyújt segítséget a tanulóknak. A könyv a gazdasági élet alapfogalmait bemutató fejezettel kezdődik, majd a régiók, országcsoportok és a környezeti problémák tárgyalása során is a társadalmi-gazdasági folyamatok összefüggéseit és azok következményeinek feltárását helyezi a középpontba. A sokszínű és változatos feladatanyag célja a tanulók gondolkodási képességeinek fejlesztése és a sokoldalú ismeretszerzés gyakorlattá emelése. A leckék elején fogalomtár segíti az ismeretek felelevenítését, rendszerezését. A rendkívül gazdag, színes ábra- és képanyag jól segítheti a jelenségek értelmezését, megértését.

Jónás Ilona - Kovács Lászlóné - Vízvári Albertné - Földrajz ​8. munkafüzet
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jónás Ilona - Kovács Lászlóné - Vízvári Albertné - Földrajz ​8.
A ​kompetenciafejlesztő feladatokkal bővült tankönyvcsalád 8. osztályban a Közép-Európa és Magyarország témakört dolgozza fel. Célja a tanulók földrajzi-környezeti gondolkodásának fejlesztése, a környezet és az emberiség kulturális örökségének védelmére nevelése. A tankönyvek az ismereteket részletezés helyett – megtartva életközeli és gyakorlatorientált voltukat – problémakörök, vezérfonalak köré rendezik. Az egyszerűsítések, általánosítások mellett ezért nagyobb szerepet kaptak a tipikus tájak, amelyek a modellekben való gondolkodás példáit kínálják. Az önálló tanulás különböző szintjeinek elérését teszik lehetővé a tankönyvek és munkafüzetek képességfejlesztő feladatai.

Jónás Ilona - Kovács Lászlóné - Mészáros Rezsőné - Vízvári Albertné - Földrajz ​7. osztály
A ​kompetenciafejlesztő feladatokkal bővült tankönyvcsalád 7. osztályban a Kontinensek földrajza témakört dolgozza fel. Célja a tanulók földrajzi-környezeti gondolkodásának fejlesztése, a környezet és az emberiség kulturális örökségének védelmére nevelése. A tankönyvek az ismereteket részletezés helyett – megtartva életközeli és gyakorlatorientált voltukat – problémakörök, vezérfonalak köré rendezik. Az egyszerűsítések, általánosítások mellett ezért nagyobb szerepet kaptak a tipikus tájak, amelyek a modellekben való gondolkodás példáit kínálják.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció tankönyv a 11-12. évfolyam számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció tankönyv a 7-8. évfolyam számára
A _Magyar ​nyelv és kommunikáció_ című tankönyvcsalád tagjai - melyek a 11-18 éves diákoknak készülnek - a korábbi anyanyelvi tankönyvek nemes hagyományait megőrző, korszerű szemléletű, új tankönyvek. A nyelvi ismeretanyag minden évfolyamon kommunikációs témakörökkel bővül. A gyakorlatokban érvényesül a nyelvhasználat-központúság és a szövegszemlélet. A tankönyvek részletes helyesírási és nyelvhelyességi tudnivalókat tanítanak. Az elméleti leckék és a munkafüzeti gyakorlatok bevezetnek a különféle szövegtípusok megismerésébe és szerkesztésébe. Az önálló tanulást összefoglalások, ellenőrző kérdéssorok és felelettervek segítik. A változatos forrású szemléltető szövegek, a színes rajzok, ábrák is azt a célt szolgálják, hogy a diákok szívesen és minél hatékonyabban tanuljanak ezekből a tankönyvektől. A tankönyvcsomag 2-2 évfolyamonként _tankönyv_et, _tanári kézikönyv_et, _tanári feladatgyűjtemény_t és évfolyamonként _munkafüzet_et, _feladatlapok_at kínál.

Bora Gyula - Nemerkényi Antal - Magyarország ​földrajza a középiskolák számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bernek Ágnes - Nemerkényi Antal - Sárfalvi Béla - Bora Gyula - Társadalomföldrajz ​a szakközépiskolák számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kosztolányi József - Kovács István - Pintér Klára - Urbán János - Vincze István - Sokszínű ​Matematika 11
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Reiman István - Fejezetek ​az elemi geometriából
Speciális ​matematika-tankönyv középiskolásoknak, amely főiskolások számára is igen alkalmas a geometria témakör megtanulásához.

Czapáry Endre - Gyapjas Ferenc - Matematika ​a középiskolák 11-12. évfolyama számára
Az ​emelt szintű érettségire készülők a tananyag egy részét a "normál" tankönyvben apró betűvel szedve, másik részét, ebben a kiegészítő tankönyvben találhatják meg. A tankönyv felépítése hasonló a "normál" tankönyv felépítéséhez. A kidolgozott, bevezető feladatokat a tananyag követi. A tankönyvhöz példatár is készült, raktári száma NT-14311/FGY/1. A tankönyv történeti érdekességeket és irodalomjegyzéket is tartalmaz.

Covers_194426
Themen ​1 Kursbuch Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Themen ​1 Kursbuch
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Filoz
Bevezetés ​a filozófiába Ismeretlen szerző
elérhető
5

Ismeretlen szerző - Bevezetés ​a filozófiába
A ​hazugság, a diadalra jutott félműveltség légkörében kivált a filozófia oktatása vált lehetetlenné, nem utolsósorban az ezt megtestesítő tankönyvek miatt. Új és újszerű, a mai igényeket minden tekintetben kielégítő, középiskolások számára készült, a filozófiatörténet korszakait, a problémaköreit ismertető bevezetőkkel, remek portrékkal kísért szöveggyűjteményünk éppen ezt a hiányt hivatott pótolni. A kötet tizenhárom fejezete, mintegy hetven szöveget tartalmaz, s ez a hetven szöveg átfogja a gondolkodás egész történetét, az ókortól napjainkig. Az ókor és középkor filozófiáját bemutató részben szemelvényeket olvashatunk Platon, Arisztotelész, Epikurosz, Diogenész, Szent Ágoston, Aquinói Szent Tamás és más szerzők műveiből. A reneszánsz és felvilágosodás korát olyan személyiségek képviselik, mint Bacon, Descartes, Spinoza, Locke, Berkeley, Hume, Rousseau, stb.; a klasszikus német filozófia kialakulásától napjainkig terjedő időszak reprezentánsai pedig: Kant, Fichte, Schelling, Hegel, Kierkegaard, Marx, Nietzsche, Comte, Husserl, Jaspers, Rahner. Az idézett szövegek lehetőség szerint logikailag teljes, önmagukban értelmezhető gondolatmeneteket mutatnak be szükség esetén szerkesztői kommentárral kiegészítve. A kommentár visszahelyezi a részletet a teljes mű kontextusába, értelmezi, magyarázza az újonnan felmerült filozófiai fogalmakat. A kötet szerkezetét áttekinthetőség, tartalmát szakmai korrektség és ideológiai semlegesség jellemzi. Ilyen könyv Magyarországon még sosem készült.

Hevesi György - Hodvogner László - Autóvillamosság
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​9.
A ​természetről tizenéveseknek tankönyvcsalád sikere jelentős részben a tananyag egységes koncepció alapján történő feldolgozásában és megjelenésében rejlik. A természettudományos tantárgyakat az általános iskola felső tagozatától egészen az érettségiig tárgyaló 35 kötetes tankönyvcsalád egyedülálló a magyar tankönyvpiacon. A sorozat elsődleges célja, hogy a természettudományok oktatása tartalmilag és módszertanilag is korszerű legyen, alkalmazkodjon a tanulók igényeihez és hatékonyan segítse a tanulás-tanítás folyamatát. A tananyag a természet megfigyelésére alapul, megtanítja a gyermekeknek felfedezni, megérteni a világukat és védeni a környezetet. A könyvek világos szerkezete, a jól szerkesztett illusztrációk, a gondosan válogatott fotók felkeltik a tanulók érdeklődését és segítik a megértést. Az anyagot a szövegértés fejlesztését is segítő olvasmányok teszik érdekesebbé.

Dr. Boksay Zoltán - Török Ferenc - Pintér Imréné - Balázs Lórántné - Kémia ​I. osztály
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Boksay Zoltán - Dr. Csákvári Béla - Kónya Józsefné - Kémia ​III. osztály
A ​rendszeres tanulás egyik fontos eszköze a tankönyv. A kémia tankönyv a többi társához hasonlóan tartalmazza azokat az ismereteket, amelyeket mindenkinek tudnia kell, ez a törzsanyag. A törzsanyagot normál betűmérettel nyomtatták és benne a különösen fontos fogalmakat vagy összefüggéseket dőlt, illetve vastag betűs szedés jelzi. Vannak a tankönyvben olyan részletek, amelyek az anyag megértésére vonatkozó mélyebb ismereteket tartalmazzák, vagy tudománytörténeti szempontból érdekesek. Ezek képezik a kiegészítő anyagot, amelyet megkülönböztetésül a törzsanyagtól, apró betűvel nyomtattak. Hasonló funkciót töltenek be azok a fejezetek is, amelyeket olvasmánynak szántunk. Minden tudományterületen, így a kémiában is, a rohamos fejlődés megnövelte az ismeretek körét. Természetesen nem férhet minden a törzsanyagba, ezért szükséges, hogy a tankönyv olvasmányokkal bővüljön. Mind a kiegészítő anyag, mind az olvasmány önszorgalomból való megismerését azért ajánljuk, mert fejlesztik a szemléletet és tágítják a látókört.

Turcsányi Márta - Irodalom ​5.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Alföldy Jenő - Irodalom ​8.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_255721
Irodalomtörténeti ​atlasz Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Irodalomtörténeti ​atlasz
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Széplaki György - Vilcsek Béla - Világjáró ​7.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hack Frigyes - Kugler Sándorné - Tóth Géza - Négyjegyű ​függvénytáblázatok / Matematikai, fizikai, kémiai összefüggések
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kaposi József - Szabó Márta - Száray Miklós - Feladatgyűjtemény ​az új történelem érettségihez - 12. évfolyam - Írásbeli
E ​kötet a 12. évfolyamos tananyaghoz ad több mint 300 feladatot: tartalmukban, megfogalmazásukban és értékelésükben is olyanokat, amilyenek az érettségi vizsgán lesznek majd. A feladatgyűjtemény szerzői aktívan részt vettek az új történelem érettségi koncepciójának megtervezésében, a vizsgakövetelmények és a feladattípusok kidolgozásában, a próbaérettségik lebonyolításában és értékelésében. Mivel az új érettségin főnként a tudás alkalmazásáról, a történelmi látásmódról, az elemzőkészségről kell számot adni, kötetünk feladatai is ezek gyakorlására adnak módot, sok-sok forrással, ábrával, térképpel, képpel, grafikonnal, statisztikai táblázattal. Az Oktatási Minisztérium által jóváhagyott részletes érettségi vizsgakövetelmények témaköreinek mindegyikéhez közép- és emelt szinten egyaránt vannak rövid választ igénylő tesztfeladatok és elemző, problémamegoldó esszéfeladatok.

Karácsonyi Rezső - Egy ​a valóság s ezer a ruhája I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ki_kicsoda_a_vil%c3%a1girodalomban
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Ki ​kicsoda a világirodalomban?
A ​könyvben európai és amerikai írókról, költőkről lehet olvasni - igazodva a "műveltségeszményhez" és a középiskolás tananyaghoz -, és elenyésző számban találhatók adatok máshonnan származó szerzőkről. Európán belül is elsősorban nyugati és orosz alkotók kerültek be a könyvbe, legfőképpen nagy egyéniségek. Terjedelmi okokból szinte kizárólag szépírók szerepelnek.

Meyer Dietmar - Solt Katalin - Makroökonómia
Tankönyvünk ​tartalmazza mindazokat az alapfogalmakat, amelyeket a közgazdaságtudomány a makroökonómia területén használ. A fogalmakat azonban úgy mutatjuk be, hogy egyúttal igyekszünk bemutatni a tudományban meglévő sokféleséget is. A makromodellek ugyanis egymástól alapvetően eltérő kapcsolatokat és eredményeket mutatnak ki a nemzetgazdaság folyamataira vonatkozóan, attól függően, milyen feltevéseken alapulnak. A sokféle lehetőség közül könyvünkben két alapmodell bemutatására vállalkoztunk: a piacok tökéletességét hangsúlyozó neoklasszikus és az éppen ezt tagadó keynesiánus modellt. A két modell segítségével követjük végig az egyes részpiacok működését, a részpiacokat összekapcsoló aggregált piac törvényszerűségeit, majd ennek alapján tárjuk fel a nemzetgazdasági folyamatokba való kormányzati beavatkozás lehetőségeit és hatékonyságát. Az egyes fejezetek végén egyszerű feladatokat talál az olvasó, amelynek segítségével gyakorolhatja az elméleti modellek számszerű alkalmazását.

Kollekciók