Ajax-loader

'szerepjáték' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


R. A. Salvatore - Két ​Kard
DROW-K ​OSONNAK AZ ÁRNYÉKOK KÖZT, TROLLOK LEPIK EL A MOCSARAKAT, ORKOK URALJÁK A HEGYEKET, ÉS AZ IDŐ EGYRE FOGY. Mithrill Csarnok ostrom alatt áll, Nesmét lerohanták, és még a hatalmas Ezüsthold is háborúra készül. Drizzt eddig egyedül küzdött, de ahogy az összecsapás a véres végkifejlet felé tart, meg kell találnia régi szövetségeseit, és újakat szereznie, mert ha nem, együtt pusztul a civilizált Északkal. A trilógia utolsó részében Drizzt Do'Urden sorsa eldől.

Allen Sharp - Sherlock ​Holmes megoldatlan esete
Mi ​ez? Játék? Könyv? Játékkönyv! Angol? Magyar? Angol-magyar! Kiről szól? Rólad! Játszhatsz, tanulhatsz - játszva tanulhatsz! A történetet Te alakítod Bejutsz Sherlock Holmes lakásába, bár a zseniális detektívvel nem találkozol. Csak körül akarsz nézni - de az eseményeket nem lehet megállítani, így máris nyakig benne vagy egy bűnügyben! Ellenfelei gyilkosságot akarnak Holmes nyakába varrni! Ha ügyes vagy, kihúzhatod a csávából...

John Caldwell - A ​Káosz Szava
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér, a Káosz istenének harcos-papja fogadalmat tesz, hogy kiirtja az összes embert a világról, legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltár nagy hatalmú varázslóvá vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgó imádkozással és áldozással kéri istene segítségét a bosszújához, azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor segít, ha előbb ő megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott, ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből két lábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret. _John Caldwell sodró lendületű, egyéni hangvételű műve mostanra klasszikussá vált, és folytatásaival együtt hazánkban a legnépszerűbb fantasy regények közé tartozik._

Mark Evans - Sziklatorony
Könyv, ​amely egy játék, játék amely egy könyv! Bámulatos szerepjáték, amiből már csak Te hiányzol! Teljesen új rendszerű, kizárólag a logikára épül. Te döntesz mindenről, itt nincs szerepe a véletlennek. Angusnak - azaz Neked - nem csak végig kell küzdeni a játékot, hanem meg kell keresni a legésszerűbb utat és meg kell fejteni a legbonyolultabb rejtélyt is a győzelem érdekében. A homály egyre sűrűbb körülöttem, szinte vakon botorkálok a törmelékek között. Omlás állja utamat! Hátam mögött újra meghallom az ismeretlen, fenyegető neszeket. Villámként vág belém a felismerés: csak a csáklya segíthet. Határozott mozdulattal fölhajítom az omlás tetejére. Óvatosan próbálgatom a pányvát, megrántom, úgy tűnik megakadt. A lépcső szélére lépek, ahogy lenézek a feneketlen mélybe, elfog a kétség és egy pillanatra megszédülök. De nincs más megoldás. Indulnom kell. Egyetlen rugaszkodással lendülök a mélység fölé...

Steve Jackson - A ​Káosz Fellegvára
Hazádat, ​a békés Fűzfaligetet óriási veszély fenyegeti. A Káosz Fellegvárában élő gonosz varázsló, Rettegett Balthus le akarja igázni népedet. Te vagy az egyetlen, aki szembeszállhat vele és meghiúsíthatja gyilkos terveit, hiszen magad is kitűnő varázsló vagy, eddig még minden csatában diadalmaskodtál erőd, ügyességed és szerencséd segítségével. Most se hátrálj meg!

Ian Livingstone - A ​rémület útvesztője
A ​gonosz Malbordus hatalmának már szinte senki és semmi nem tud ellenállni. Nevelői, a Fekete Elfek utolsó próbatételre a Koponyák Sivatagába küldik: Vatos városában meg kell találnia öt Sárkányszobrot, hogy ezek szörnyű erejét a gonosz hatalmak szolgálatába állítva elpusztíthassa a békés Allansiát. Csak TE állíthatod meg! Előbb kell Vatosba érned Malbordusnál, és meg kell semmisítened a Sárkányszobrokat. TE vagy az egyetlen, aki megakadályozhatja a szörnyű pusztítást. De vigyázz! A küldetés veszélyes. Ha nem vagy elég erős, ügyes és szerencsés, könnyen ott hagyhatod a fogadat...

Ian Livingstone - A ​Gyíkkirály Szigete
Történet: A ​Tűz-sziget kegyetlen Gyíkemberei által elrabolt Osztriga-öbölbeli fiatalemberekre zord rabszolgasors, éhezés és halál vár. Új főnökük a veszedelmes, őrült Gyíkkirály feketemágiával és gonosz varázslattal tartja fogva őket birodalmában. TE vagy az egyetlen, aki megmentheti a szenvedéstől a foglyokat, csak az a kérdés, van-e hozzá elég bátorságod.

Wayne Chapman - Észak ​lángjai
A ​Quiron-tenger mellékén hatalmas seregek gyülekeznek: a Vörös és Fekete Hadurak e korban tizennegyedszer szólítják bűverejű lobogóik alá Észak népeit. A sötét erőkkel paktáló toroni boszorkánymesterek végső leszámolásra készülnek. Doran mágusai közé áruló férkőzött, az ifjabb civilizációk bajnokait orgyilkos tor fenyegeti, a vérszín selyemzászlóknak sorra nyomuk vész. E válságos órán tűnik fel ismét a kontinens legveszedelmesebb bárdja, Tier Nan Gorduin... A ciklus első trilógiájának harmadik kötete tizedik születésnapján új köntösben, kibővült tartalommal keresi az olvasók kegyét - azokét, akik csak hírből ismerik, és azokét, akik sosem feledték a Chapman teremtette világ lidérces álmait.

Wayne Chapman - A ​Halál havában
A ​mára klasszikusnak számító regényben Tier Nan Gorduin, az ilanori bárd olyan feladatra vállalkozik, amelynek feltételeit nem ő szabta meg, s várható jutalma puszta élete. Bár az istenekkel dacoló vándorénekes rendszerint magányosan jár, az Elátkozott Vidékre olyanok kísérik el útján – egy titokzatos mágus, egy pimasz shadoni vadmacska és egy a jámborság álcáját magára öltött pap –, akiknek hatalmát és titkait még ő sem fürkészheti ki. Csak amikor már nincs visszaút.

Peter McSky - A ​Tizedik
A ​Riegoy-öböl partján, Up-Umbar városának életét elképesztő kegyetlenséggel végrehajtott gyilkosságok borzolják fel, melyek az elf Nemes Házak tagjai közül szedik áldozataikat. Hőseink - shadoninak hazudott gorviki família - pontos tervvel érkeznek, ám már az első éjszakájukon a városi tanács elé citálják őket. Ha élni akarnak, nyomozniuk kell - ha nyomoznak, könnyen belehalhatnak! Lassacskán olyan összeesküvésre derül fény, amely megváltoztathatja Északfölde, de talán egész Ynev sorsát is...

Cthulhuh%c3%adv%c3%a1sa
Cthulhu ​hívása Ismeretlen szerző
45

Ismeretlen szerző - Cthulhu ​hívása
Cthulhu ​hívása szerepjáték Horror szerepjáték H. P. Lovecraft művei nyomán A halott Cthulhu szunnyadva vár Eónokkal az emberfaj felbukkanása előtt a Mérhetetlen Vének uralták a Földet. Gigászi városaik romjai ma is megtalálhatók az óceánok távoli szigetein, a sivatagok homoktengerében, a jeges sarkvidékek eldugott szegleteiben. A Vének egykor az űrből érkeztek erre a bolygóra. Ma szunynadnak - néhányan a föld mélyén, mások az örökkévaló óceánok fenekén, R'lyeh elsüllyedt városában. Óvja őket a víz és a hatalmas Cthulhu mágiája. Mikor a csillagok állása megfelelő lesz, felemelkednek majd és újra tombolni kezdenek a világban. A Cthulhu hívása szerepjáték H. P. Lovecraft amerikai horroríró klasszikus művein alapul, melyekben mindennapi emberek kerülnek szembe a Cthulhu-mítosz borzalmas erőivel és teremtményeivel. A játékosok nyomozókat alakítanak, akik ismeretlen és istentelen hatalmak után kutatnak. A könyv mindent tartalmaz, ami a játékhoz szükséges, kivéve a dobókockát.

Robert N. Charrette - Sose ​bízz a tündékben
UGYAN ​KI ÉRTI A TÜNDÉKET ÉS A MÁGIÁT? Sokak szerint a sárkányok a leghatalmasabb lények a Földön. Azonban egyes tündék a leghatározottabban és leghevesebben szembeszállnak ezzel az állásponttal. Kham, a seattle-i gettóban felnőtt ork általában ennél sokkal világibb problémák miatt aggódik. 2053 immár mágikusan aktív világában a napi megélhetés is épp elég kemény dolognak számít. Minden megváltozni készül. Kham életveszélyes politikai és mágikus összetűzésekbe kerül, és közben a saját kárán tanulja meg nemcsak azt, hogy sose kezdjen sárkánnyal, hanem arrai is rádöbben, hogy akkor is könnyen fűbe haraphat, ha megbízik a tündékben...

Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - M.A.G.U.S. ​- Kézikönyv kalandozóknak és útmutató kalandmestereknek
Valahol, ​túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melyen ott élnek a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók. Jöjj! Lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a fantázia birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked! Íme egy vadonatúj fantasy játék első kézikönyve, mely olyan szabadságot nyújt fantáziádnak, melyre még sosem volt példa.

Monte Cook - Jonathan Tweet - Skip Williams - Dungeons ​& Dragons Kalandmesterek könyve
Ismered ​a Dungeons & Dragons Játékosok könyvét, és mégis többre vágysz - te vagy a Kalandmester, és te alkotod meg a kalandokat és a világot, amelyet a barátaid felfedezhetnek, megtapasztalhatnak és meghódíthatnak. Ebben a könyvben mindent megtalálsz, amire szükséged lehet - a különleges magas szintű kasztoktól kezdve a varázstárgyakig, ereklyékig, sőt, még sok minden mást! Te vagy a Kalandmester, és most birtokba veheted a Dungeons & Dragons minden titkát!

Helena S. Paige - Egy ​lány belép a bárba
Interaktív ​erotikus regény A legjobb barátnőd az utolsó utáni pillanatban mondja le a bulit, amikor te már ott állsz egy zsúfolt bár kellős közepén talpig díszben – egyedül. Pedig nem volt egyszerű menet, amíg megalkottad a tökéletes frizurát, a sminket, és kiválasztottad a megfelelő ruhát. Kár lenne veszni hagyni ezt az ígéretes estét... Akkor, mi legyen? Vagy inkább: ki legyen? Nekiállsz tequilázni a híres rocksztárral? A stílusosan elegáns, sármos milliárdossal ütöd el az időt? Vagy inkább az angyalarcú pultosfiú az eseted, akinek minden porcikája bűnre csábít? És mi van az izmos testőrrel, aki felajánlott egy fuvart a főnöke mesés sportkocsijával? Ha egyik lehetőség sem jön be, hazaérve még mindig becsöngethetsz a szexi új szomszédhoz... Egy biztos: akárhogy is döntesz, feledhetetlen éjszakában lesz részed! Ha pedig mohón belevetnéd magad mindegyik kalandba, nincs más dolgod, mint visszalapozni a könyv elejére. Csak rajtad múlik, mi történik. A te vágyaid. A te törvényeid. A te történeted. A Helena S. Paige írói álnév mögött valójában három barátnő rejtőzik. Paige Nick elismert reklámszövegíró, aki saját rovatot vezet a dél-afrikai The Sunday Timesban; szexről, pasikról, mindenféle hétköznapi elmebajról. Helen Moffett szabadúszó újságíró, költő, szerkesztő, aktivista és akadémikus, Trinidadtól Alaszkáig számtalan helyen tart előadásokat - és rajong a flamencóért. Sarah Lotz forgatókönyvíró, regényíró. Számos álnéven publikál: S. L. Grey-ként horrorregények szerzője, Lily Herne néven pedig ifjúsági könyveket ír. Hármójuk stílusa, nőként és szerzőként szerzett tapasztalata egyesül Helena S. Paige karakterében, aki olyasmit is papírra mer vetni, amit más kimondani sem volna képes pironkodás nélkül.

Carl Sargent - Marc Gascoigne - Thérai ​vér
A ​hatalmas Thérai Birodalom megmentette a világot a teljes pusztulástól. A Rémek nagy része távozott ugyan, de a félelem és a rettegés nem múlik el ilyen könnyen... Vérfagyasztó gyilkosságok, titokzatos téboly és megmagyarázhatatlan öngyilkosságok szedik áldozataikat Vivane-nek, a Birodalom egyik városának nemesei között. Théra végül megelégeli a dolgot, és elküldi Cassiant, az elf harcos-varázslót, hogy derítse ki, mi áll a borzalmas események hátterében. Cassian sötét fondorlatok rejtélyes hálójába keveredik, mely Vivane nyomornegyedétől egészen a Birodalom legfelső köreiig nyúlik... Őrült mágusokkal, rothadó élőholtakkal és vérszomjas orkokkal kell megküzdenie veszedelmes nyomozása során.

Margaret Weis - Tracy Hickman - Ikrek ​hatalma
Az ​idő törvénye valahová a múlt és a jelen közé sodorja a három utazóit: Crysanitá, Caramont és Raistlint, abba a korba, ahol a megcsonkított Krynnen éhínség, járvány és háború pusztít. Ám Krynn istenektől elhagyott népei megtagadva mindent, ami a múlttal összefügg, Crysania gyógyító erejét boszorkányságnak, míg Raistlin sötét hatalmát csodának tartják. S amikor Caramon hadat gyűjt, hogy Thorbardin törpekirálysága ellen vonuljon, özönlenek zászlaja alá, hogy elpusztítsák az utolsó dolgot is, ami az Összeomlás után még megmaradt...

Helena S. Paige - Egy ​lány beállít az esküvőre
Egy ​volt sulitársadnak végre bekötik a fejét, és te kerülsz a koszorúslányok népes csapatának élére. Neked már nem tudnak újat mutatni, annyiszor csináltad ezt végig. De mi van, ha ez az esküvő más lesz, mint a többi? Ha ügyesen kevered a szálakat, talán nem csak a menyasszony számára tartogat meglepetéseket a nászéjszaka... Forró szenvedély, kéjes izgalom és döntések hosszú sora vár rád minden csak rajtad múlik! Ne feledd, bármelyik utat választod, fantasztikus éjszakában lesz részed. Ha pedig mohón belevetnéd magad az összes élménybe, csak lapozz vissza a könyv elejére, és válassz másik végzetet. A te vágyaid a te törvényeid! Szeretnél közelebbről megismerkedni a jóképű vőféllyel, aki épp az esküvői sátor mögött gyakorolja a beszédét, és szüksége lenne egy kis segítségre? Vagy elénekelnél egy duettet az ifjú DJ-vel, akitől a közös produkció után sem kellene elszakadnod? És mi lenne, ha az esküvőszervező karjaiban kötnél ki, akinek nem csak az ültetési rend és a virágdíszek járnak ma este a fejében? Csak rajtad múlik A Helena S. Paige írói álnév, amely három barátnőt takar. Hármójuk stílusa, tapasztalatai nőként és szerzőként egyesülnek Helena S. Paige karakterében, aki olyasmit is papírra mer vetni, amit más kimondani sem volna képes pironkodás nélkül. Első könyvük, az Egy lány belép a bárba fergeteges sikernek bizonyult hazánkban és világszerte és már itt is a folytatás! A sorozat kötetei zavarba ejtően szórakoztató és izgalmas, interaktív olvasmányok, amelyekben a történetet az olvasó döntései alakítják. Ám akármilyen irányt vesz a sztori, a happy end mindig garantált...

Novák Csanád - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Lakatos Péter - Dacher Richárd - Nyulászi Zsolt - M.A.G.U.S. ​- Bestiárium
A ​világnyi kontinens, Ynev különös lényei, a magasságok és mélységek lakói kerülnek bemutatásra e kötet lapjain. Bestiák, melyeket mestereik történeteiből, legendákból, rémmesékből ismernek a kalandozók - ám egy-egy találkozás után aligha fognak elfelejteni... Íme a népszerű fantasy szerepjáték nélkülözhetetlen kiegészítője, több száz ynevi szerzet leírásával, képekkel, statisztikákkal - hogy a M.A.G.U.S. világába tett utazások még veszedelmesebbek, a veszteségek még fájóbbak, a győzelmek még édesebbek legyenek!

M.a.g.u.s._%e2%80%8b-_summarium_-_a_teremt%c3%a9s_k%c3%b6nyvei
elérhető
35

Ismeretlen szerző - M.A.G.U.S. ​- Summarium - A Teremtés Könyvei
Valahol, ​túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek múltja és jövője határtalan, melyen ott élnek még a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acélllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók. Jöjj, lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a képzelet birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, részese a kalandnak, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked! A SUMMARIUM több a rég várt negyedik utánnyomásnál: oldalain temérdek új információ, játékos kaszt, kidolgozott varázslat és kalandötlet várja a vállalkozó kedvűeket, akik - a rendszer születése óta első ízben - a teremtett világ sötétebb titkaiba, az aquir mágia fortélyaiba is beavatást nyernek...

Covers_420473
elérhető
2

Orosz Mihály - Egyiptom
Az ​Egyiptom szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják, akár kedvenc római korban zajlódó filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Római Birodalom légióival. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Csirkék ​vs. Kacsák
A ​Csirkék vs. Kacsák egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. Valahol egy messzi - messzi baromfiudvaron… Ádáz háború dúl a kacsák és a csirkék között a baromfiudvar birtoklásáért. Hosszú ideje nem bírnak egymással. Most jött el az idő mind a két frakció számára, hogy végső csapást mérjen az ellenségre. A kacsák vezetője a gonosz Mekháp tábornok. A csirkék parancsnoka Fő Taraj tábornok megbízza legjobb harcosait, hogy vessenek véget a háborúnak.(ők a játékosok) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Arszon ​Világa Mint Szerepjáték
A ​füzetben található rendszer alapján lehet az Arszon Világát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok az alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Városok, hegyek, folyók, fajok leírása. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - 65 ​Millió évvel ezelőtt
A ​65 Millió évvel ezelőtt szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják kedvenc dinoszauruszos filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik egy időgép segítségével visszautazni a múltba és felfedezni a dinoszauruszok csodás világát. Vegyél részt egy különleges vadászaton a dinoszauruszok világában! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - 6. ​Kiegészítő Füzet
A ​füzetben található szabály rendszer alapján lehet a Hunniát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok a Hunnia 2 alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Haszonállatok és Haszonnövények lista, önálló hatalmi centrumok Magyarországon, idegen fajok listája és a többi leírás. Vagy az 5. kiegészítőben található leírásokkal. Példa: a 3. világháború leírása. A három könyvet használjátok együtt, mivel kiegészítik egymást. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420471
elérhető
1

Orosz Mihály - Sellők
A ​Sellők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban a tengerek mélyére utazhatunk egy sellő bőrében. Megismerkedhetünk Attínával a varázslónővel, aki rettegésben tartja a tengerek mélyét és a felszínen hajózó embereket. A sellők egy kis csapata úgy dönt, hogy véget vet a zsarnok uralmának.(Ezek a játékosok.) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - A ​Nár Invázió
A ​Nár Invázió szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például a játékosok akár kedvenc sci-fi filmjüket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Nár Birodalom hadigépezetével. Véd meg a Földet az idegen támadóktól! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420352
elérhető
1

Orosz Mihály - 1956
Az ​1956 szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben 1956 történelmi csatáit újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Szovjetunió hadigépezetével. Írd át a történelmet! Vezesd győzelemre Magyarországot! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Miklós - Démoni ​Erők
A ​Démoni Erők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc túlvilágról szóló filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a pokol teremtményivel. Tagja lehetsz a Beavatottak Rendjének, akik védik az emberiséget a gonosztól. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Vámpírok ​és Vérfarkasok
A ​Vámpírok és Vérfarkasok szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc vámpíros filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban egy vámpír harcos bőrébe bújhatunk. Harcba szállhatunk a vérfarkasok hordáival, akik a vámpírok legfőbb ellenségei. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420348
elérhető
2

Orosz Mihály - Amazonok
Az ​Amazonok szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc amazonos filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban egy amazon harcos bőrébe bújhatunk. Harcba szállhatunk a vérengző barbár törzsekkel, akik az amazonok legfőbb ellenségei. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420461
elérhető
1

Orosz Mihály - Hangyák
A ​Hangyák szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a hangyászokkal, akik minden áron ebédre hangyát akarnak. A szorgos kis hangyák mindet megtesznek, hogy a hangyabolyt megvédjék tőlük. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Kollekciók