Ajax-loader

'szerepjáték' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Ian Watson - Inkvizítor
A ​40. évezred hadban álló világegyetemének hőse, Jaq Draco Inkvizítor. A Földi Birodalom Császárának szolgálatában őrködik a mindenség biztonsága felett, kíméletlenül küzd a Káosz erőivel. Ám a Jó és Rossz szerepe itt korántsem olyan egyértelmű, mint más, szerencsésebb Univerzumokban... Watson műve a Dűne és a Csillagok háborúja hagyományainak folytatója, a Cybergót sci-fi klasszikusa!

Troy Denning - Fekete ​Látókő
Létezik ​egy legenda, melyről a legtöbbet tapasztalt bölcsek is csak rettegve beszélnek. Ez a mese a Fekete Látókőről szól, egy ősrégi, nagy hatalmú varázstárgyról, amit az utolsó törpe lovagok rejtettek el egykor, hogy megkíméljék tőle az új világot. Tithian azonban rájött: a kő segítségével máguskirállyá válhatna, és most bármire hajlandó, hogy megszerezze azt. Agis szintén a követ keresi, ám ő azért, hogy elpusztíthassa vele a Sárkányt. Bár céljaik ellentétesek, mégis vállvetve kell küzdeniuk, a puszta túlélésért.

Troy Denning - Arany ​Varázslónő
Egy ​évezrede már, hogy a Sárkány, a mágia szülte lény, amelyet a haldoklók szenvedése éltet, rémületben tartja az Athas sivatagvilágának lakóit. Egyik városból a másikba száll, hogy beszedje az adót: végezzen ezer rabszolgával. Ám akad valaki, aki szembe mer szállni vele: Sadira, a félelf varázslónő. Ahhoz, hogy sikerüljön a terve, el kell jutnia az elfeledett citadellába, amelybe még mindig ott lebeg a Sárkányt életre hívó mágia. Csupán egyvalaki segíthet neki: Faenaeyon, az apja, aki gyermekkorában magára hagyta, aki miatt rabszolga lett.

Troy Denning - Vörös ​légió
Tyr: ​A Szabad Város. Ezerévnyi szenvedés után lakói lerázták magukról a kegyetlen máguskirály igáját. Az új uralkodó, a Mericles-családból származó Tithian felszabadította a rabszolgákat - és ezzel káoszba taszította a várost. Egyedül az a mul gladiátor védheti meg Tyrt Urik máguskirályának hadaival szemben, aki részt vett a szabadságot eredményező felkelés kirobbantásában. Rikus egy nemesekből, templomosokból és egykori rabszolgákból összetoborzott légió élén szembeszáll Urik hatalmával. Ám rá kell jönnie: az erős kar nem elegendő ahhoz, hogy valakiből jó hadvezér váljon.

Margaret Weis - Tracy Hickman - Az ​ikrek háborúja
A ​világhírű Dragonlance Legendák második kötete. Az idő örvénye valahová a múlt és a jelen közé sodorja a három utazót: Crysaniát, Caramont és Raistlint, abba a korba, ahol a megcsonkított Krynnen éhínség, járvány és háború pusztít. Ám Krynn istenektől elhagyott népei megtagadva mindent, ami a múlttal összefügg, Crysania gyógyító erejét boszorkányságnak, míg Raistlin sötét hatalmát csodának tartják. S amikor Caramon hadat gyűjt, hogy Thorbardin törpekirálysága ellen vonuljon, özönlenek zászlaja alá, hogy elpusztítsák az utolsó dolgot is, ami az Összeomlás után még megmaradt...

Margaret Weis - Tracy Hickman - Az ​ikrek ideje
A ​Dárdaháború véget ért, az emberek, törpék és elfek szövetsége legyőzte a Sötétség Királynőjét és gonosz ármádiáját. Az ősi, igaz istenek visszatértek, hogy segítsék Krynn népeit a háború ütötte sebek begyógyításában. Béke köszöntött Ansalonra, a fenyegető árnyék örökre elvonult. Vagy mégsem? Raistlin Mejere, a fekete köpenyes mágus elátkozott tornya körül ismét sűrűsödik a homály, a varázsló készül valamire. Ha terve sikerül, hatalma oly nagy lesz, hogy senki sem állíthatja meg őt, a múlt és jövő urát...

Robert Thurston - A ​klán törvénye
A ​31. században a csatamech a tökéletes harci gép. Harminc méter magas, nagyjából emberszabású, félelmetes kinézetű gépezet, a pusztítás megállíthatatlan eszköze. A 31. században a klánok tagjai a tökéletes harcosok. Számtalan generáción át tartó tudatos tenyésztésnek köszönhetően a klánok katonáit senki sem múlhatja fölül a csatamechek pilótafülkéjében. A 31. században Aidan a Jádesólyom klán harcosa szeretne lenni. Hogy csatába indulhasson a törzsével, először számos próbatételt kell sikeresen teljesítenie, amelyek vagy a galaxis legjobb harcosainak egyikét kovácsolják belőle, vagy összezúzzák. A 31. században Aidan rájön, hogy a legkeményebb csatát nem a harcmezőn kell megvívnia, hanem a saját fejében - és ha vereséget szenved, elveszítheti a legfontosabbat - ember mivoltát.

R. A. Salvatore - A ​király felemelkedése
Együtt ​a harcban _A Csarnok Vándorai újra egyesülnek testben és lélekben, de eltérő gondolatok vezérlik őket. A világ ismét megváltozik Drizzt Do’Urden körül, régi tartozásokat kell leróni, régi tévedéseket helyrehozni. A törpék és az orkok ismét bizalmatlanul, gyűlölködve néznek egymásra._ _Tos’un Armgo és Tiago Baenre még tovább rontják a helyzetet – drow-hoz méltón: kivont pengével, az árnyékok takarásából._ _Sokvesszős Obould király testesíti meg a békét Északon, és ezért vesznie kell. Miután új ork király kerül a trónra, és maga Gruumsh szólít hadba, a vad hordák összegyűlnek._ _A több évtizedes békét követően ismét háborúk dúlnak Északon. Törpe fegyverek kaszabolják az ősi ellenséget, és miután vért ízlelnek, többé meg nem pihennek, addig nem, amíg vér nem patakzik a Világ Hátán._ _A nagy zűrzavarban a Vándorok harcra kényszerülnek, és Drizztnek meg kell védenie magát és választott otthonát, valamint újra meglelt barátait, méghozzá önnön álnok népével szemben._ _A Csarnok Vándorai visszatérnek, de a világ ismét darabjaira hullik, vagy tán csupán az erőszak és a gyűlölet végzetes körforgása ragadja el őket. A körforgás, amely arra kényszeríti a fantasy műfaj egyik legkedveltebb szereplőjét, hogy az életéért, a szerelméért és önnön lelkéért küzdjön._

Ian Livingstone - A ​Hóboszorkány Barlangjai
A ​távoli Jégtű-hegyekben, a Kristálybarlangok mélyén él a gyönyörű, ám végtelenül gonosz és félelmetes vérszívó vámpír, a Hóboszorkány, aki azon mesterkedik, hogy egy új jégkorszak rémületét hozza a világra, amelyen egyedül ő kíván uralkodni. Egy bátor prémvadász, a Hóboszorkány egyik áldozata, a karjaid közt hal meg, és óriási feladatot bíz rád: keresd meg a Kristálybarlangok mélyén a gonosz vámpírt, és végezz vele. Szerencse kísérjen utadon!

Ian Livingstone - A ​Gyíkkirály Szigete
Történet: A ​Tűz-sziget kegyetlen Gyíkemberei által elrabolt Osztriga-öbölbeli fiatalemberekre zord rabszolgasors, éhezés és halál vár. Új főnökük a veszedelmes, őrült Gyíkkirály feketemágiával és gonosz varázslattal tartja fogva őket birodalmában. TE vagy az egyetlen, aki megmentheti a szenvedéstől a foglyokat, csak az a kérdés, van-e hozzá elég bátorságod.

Ian Watson - Űrgárdista
A ​hűség mindenek felett... Ha egy kiválasztott magára ölti az űrgárdisták admantit páncélzatát, kezébe veszi a villámszórót, az energiakardot, megszűnik embernek lenni - attól a pillanattól fogva családot nem, csak Rendházat ismer, s nem is közönséges halandó többé, hanem az univerzum Császárának ökle, A Birodalom védelmezője, végsőkig elszánt harcos. Watson regénye néhány ifjú ember viszontagságainak története egy beláthatatlan és ellenséges világegyetemben - ahol a vitézség, a halál éppoly észrevétlen maradhat, mint a kóbor meteorok pora...

R. A. Salvatore - Kristályszilánk
Akar ​Kessel olyan események részesévé vált, melyek végeredményeképp előkerült a Kristályszilánk, ez a mágikus hatalmú tárgy, mely a Tíz Város elpusztításához is elegendő erővel bír. A barbárok ugyancsak a Tíz Város lerombolását tervezik. A falvak ellen indított támadások egyike azonban megpecsételi sorsukat, nemkülönben az ifjú Wulfgarét, aki arra rendeltetett, hogy népe vezére legyen. Ráadásul felbukkan Drizzt Do'Urden is, hogy megvívja saját csatáját...

Richard Awlinson - Árnyasvölgy
Az ​Elfeledett Birodalmak földjén három bukott és száműzött isten, Bane, Mystra és Helm bukkan fel. Céljuk - hogy a Sors Kőtábláinak megszerzésével helyreállítsák hatalmukat - a világ számára a pusztulást jelentheti. Egy titokzatos amulett birtokában e sötét időben kel útra négy kiválasztott, hogy a bölcs Elminster tanácsát kérje, majd megvívja harcát múltjával és végzetével. Az árnyasvölgyi küzdelem - halhatatlanok, halandók és szörnyek csatája - elkerülhetetlen, s félő, hogy idővel maga a lázadó természet dönti majd el...

R. A. Salvatore - Csillagtalan ​éj
Mélysötét. ​A komor homály birodalma, ahol nincsenek árnyak, s ahová Drizzt Do 'Urden soha többé nem akar visszatérni. Mégis elindul a Drow városba, ahol hamarosan rádöbben, milyen hihetetlen veszedelmek fenyegetik barátait... Napfényt sosem látott szörnyekkel kell megküzdenie, olyan ellenségekkel találkozik, akiket rég elveszettnek hitt, ám végül ott lel szövetségesre, ahol a legkevésbé várta...

Wayne Chapman - Észak ​lángjai
A ​Quiron-tenger mellékén hatalmas seregek gyülekeznek: a Vörös és Fekete Hadurak e korban tizennegyedszer szólítják bűverejű lobogóik alá Észak népeit. A sötét erőkkel paktáló toroni boszorkánymesterek végső leszámolásra készülnek. Doran mágusai közé áruló férkőzött, az ifjabb civilizációk bajnokait orgyilkos tor fenyegeti, a vérszín selyemzászlóknak sorra nyomuk vész. E válságos órán tűnik fel ismét a kontinens legveszedelmesebb bárdja, Tier Nan Gorduin... A ciklus első trilógiájának harmadik kötete tizedik születésnapján új köntösben, kibővült tartalommal keresi az olvasók kegyét - azokét, akik csak hírből ismerik, és azokét, akik sosem feledték a Chapman teremtette világ lidérces álmait.

John Caldwell - A ​Káosz Szava
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér, a Káosz istenének harcos-papja fogadalmat tesz, hogy kiirtja az összes embert a világról, legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltár nagy hatalmú varázslóvá vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgó imádkozással és áldozással kéri istene segítségét a bosszújához, azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor segít, ha előbb ő megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott, ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből két lábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret. _John Caldwell sodró lendületű, egyéni hangvételű műve mostanra klasszikussá vált, és folytatásaival együtt hazánkban a legnépszerűbb fantasy regények közé tartozik._

Wayne Chapman - A ​Halál havában
A ​mára klasszikusnak számító regényben Tier Nan Gorduin, az ilanori bárd olyan feladatra vállalkozik, amelynek feltételeit nem ő szabta meg, s várható jutalma puszta élete. Bár az istenekkel dacoló vándorénekes rendszerint magányosan jár, az Elátkozott Vidékre olyanok kísérik el útján – egy titokzatos mágus, egy pimasz shadoni vadmacska és egy a jámborság álcáját magára öltött pap –, akiknek hatalmát és titkait még ő sem fürkészheti ki. Csak amikor már nincs visszaút.

William King - Trollvadász
Felixet, ​a tanult fiatalembert a sors áramlatai a dicső halálra vágyó törpe harcos, Gotrek mellé sodorják: együtt járják az Óvilág zord, kegyetlen tájait, együtt irtják az elfajzott káoszfattyakat, együtt segítenek a bajba jutottakon. Gotreknek csupán egyetlen célja van: lemosni nevéről a gyalázatot, és hősi tettek emlékét hátrahagyva megtérni őseihez. Felix is csak egy dolgot akar: életben maradni, megúszni a kalandokat, melyeknek akaratlanul is egyik főszereplőjévé válik. Vándorlásuk során találkoznak orkokkal, goblinokkal, kísértetekkel és trollokkal, a Káosz teremtményeivel, és sokszor csak a szerencsének köszönhetik, hogy életben maradnak. Az összefüggő kalandot alkotó történetfüzérben William King mesteri bábjátékosként mozgatja a Warhammer-fantasy legsikeresebb, legnépszerűbb karakterpárosát.

Helena S. Paige - Egy ​lány belép a bárba
Interaktív ​erotikus regény A legjobb barátnőd az utolsó utáni pillanatban mondja le a bulit, amikor te már ott állsz egy zsúfolt bár kellős közepén talpig díszben – egyedül. Pedig nem volt egyszerű menet, amíg megalkottad a tökéletes frizurát, a sminket, és kiválasztottad a megfelelő ruhát. Kár lenne veszni hagyni ezt az ígéretes estét... Akkor, mi legyen? Vagy inkább: ki legyen? Nekiállsz tequilázni a híres rocksztárral? A stílusosan elegáns, sármos milliárdossal ütöd el az időt? Vagy inkább az angyalarcú pultosfiú az eseted, akinek minden porcikája bűnre csábít? És mi van az izmos testőrrel, aki felajánlott egy fuvart a főnöke mesés sportkocsijával? Ha egyik lehetőség sem jön be, hazaérve még mindig becsöngethetsz a szexi új szomszédhoz... Egy biztos: akárhogy is döntesz, feledhetetlen éjszakában lesz részed! Ha pedig mohón belevetnéd magad mindegyik kalandba, nincs más dolgod, mint visszalapozni a könyv elejére. Csak rajtad múlik, mi történik. A te vágyaid. A te törvényeid. A te történeted. A Helena S. Paige írói álnév mögött valójában három barátnő rejtőzik. Paige Nick elismert reklámszövegíró, aki saját rovatot vezet a dél-afrikai The Sunday Timesban; szexről, pasikról, mindenféle hétköznapi elmebajról. Helen Moffett szabadúszó újságíró, költő, szerkesztő, aktivista és akadémikus, Trinidadtól Alaszkáig számtalan helyen tart előadásokat - és rajong a flamencóért. Sarah Lotz forgatókönyvíró, regényíró. Számos álnéven publikál: S. L. Grey-ként horrorregények szerzője, Lily Herne néven pedig ifjúsági könyveket ír. Hármójuk stílusa, nőként és szerzőként szerzett tapasztalata egyesül Helena S. Paige karakterében, aki olyasmit is papírra mer vetni, amit más kimondani sem volna képes pironkodás nélkül.

Helena S. Paige - Egy ​lány beállít az esküvőre
Egy ​volt sulitársadnak végre bekötik a fejét, és te kerülsz a koszorúslányok népes csapatának élére. Neked már nem tudnak újat mutatni, annyiszor csináltad ezt végig. De mi van, ha ez az esküvő más lesz, mint a többi? Ha ügyesen kevered a szálakat, talán nem csak a menyasszony számára tartogat meglepetéseket a nászéjszaka... Forró szenvedély, kéjes izgalom és döntések hosszú sora vár rád minden csak rajtad múlik! Ne feledd, bármelyik utat választod, fantasztikus éjszakában lesz részed. Ha pedig mohón belevetnéd magad az összes élménybe, csak lapozz vissza a könyv elejére, és válassz másik végzetet. A te vágyaid a te törvényeid! Szeretnél közelebbről megismerkedni a jóképű vőféllyel, aki épp az esküvői sátor mögött gyakorolja a beszédét, és szüksége lenne egy kis segítségre? Vagy elénekelnél egy duettet az ifjú DJ-vel, akitől a közös produkció után sem kellene elszakadnod? És mi lenne, ha az esküvőszervező karjaiban kötnél ki, akinek nem csak az ültetési rend és a virágdíszek járnak ma este a fejében? Csak rajtad múlik A Helena S. Paige írói álnév, amely három barátnőt takar. Hármójuk stílusa, tapasztalatai nőként és szerzőként egyesülnek Helena S. Paige karakterében, aki olyasmit is papírra mer vetni, amit más kimondani sem volna képes pironkodás nélkül. Első könyvük, az Egy lány belép a bárba fergeteges sikernek bizonyult hazánkban és világszerte és már itt is a folytatás! A sorozat kötetei zavarba ejtően szórakoztató és izgalmas, interaktív olvasmányok, amelyekben a történetet az olvasó döntései alakítják. Ám akármilyen irányt vesz a sztori, a happy end mindig garantált...

Covers_420473
elérhető
2

Orosz Mihály - Egyiptom
Az ​Egyiptom szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják, akár kedvenc római korban zajlódó filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Római Birodalom légióival. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Csirkék ​vs. Kacsák
A ​Csirkék vs. Kacsák egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. Valahol egy messzi - messzi baromfiudvaron… Ádáz háború dúl a kacsák és a csirkék között a baromfiudvar birtoklásáért. Hosszú ideje nem bírnak egymással. Most jött el az idő mind a két frakció számára, hogy végső csapást mérjen az ellenségre. A kacsák vezetője a gonosz Mekháp tábornok. A csirkék parancsnoka Fő Taraj tábornok megbízza legjobb harcosait, hogy vessenek véget a háborúnak.(ők a játékosok) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Arszon ​Világa Mint Szerepjáték
A ​füzetben található rendszer alapján lehet az Arszon Világát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok az alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Városok, hegyek, folyók, fajok leírása. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - 65 ​Millió évvel ezelőtt
A ​65 Millió évvel ezelőtt szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják kedvenc dinoszauruszos filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik egy időgép segítségével visszautazni a múltba és felfedezni a dinoszauruszok csodás világát. Vegyél részt egy különleges vadászaton a dinoszauruszok világában! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - 6. ​Kiegészítő Füzet
A ​füzetben található szabály rendszer alapján lehet a Hunniát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok a Hunnia 2 alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Haszonállatok és Haszonnövények lista, önálló hatalmi centrumok Magyarországon, idegen fajok listája és a többi leírás. Vagy az 5. kiegészítőben található leírásokkal. Példa: a 3. világháború leírása. A három könyvet használjátok együtt, mivel kiegészítik egymást. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420471
elérhető
1

Orosz Mihály - Sellők
A ​Sellők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban a tengerek mélyére utazhatunk egy sellő bőrében. Megismerkedhetünk Attínával a varázslónővel, aki rettegésben tartja a tengerek mélyét és a felszínen hajózó embereket. A sellők egy kis csapata úgy dönt, hogy véget vet a zsarnok uralmának.(Ezek a játékosok.) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - A ​Nár Invázió
A ​Nár Invázió szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például a játékosok akár kedvenc sci-fi filmjüket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Nár Birodalom hadigépezetével. Véd meg a Földet az idegen támadóktól! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420352
elérhető
1

Orosz Mihály - 1956
Az ​1956 szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben 1956 történelmi csatáit újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Szovjetunió hadigépezetével. Írd át a történelmet! Vezesd győzelemre Magyarországot! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Miklós - Démoni ​Erők
A ​Démoni Erők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc túlvilágról szóló filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a pokol teremtményivel. Tagja lehetsz a Beavatottak Rendjének, akik védik az emberiséget a gonosztól. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Vámpírok ​és Vérfarkasok
A ​Vámpírok és Vérfarkasok szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc vámpíros filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban egy vámpír harcos bőrébe bújhatunk. Harcba szállhatunk a vérfarkasok hordáival, akik a vámpírok legfőbb ellenségei. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420348
elérhető
2

Orosz Mihály - Amazonok
Az ​Amazonok szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc amazonos filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban egy amazon harcos bőrébe bújhatunk. Harcba szállhatunk a vérengző barbár törzsekkel, akik az amazonok legfőbb ellenségei. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420461
elérhető
1

Orosz Mihály - Hangyák
A ​Hangyák szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a hangyászokkal, akik minden áron ebédre hangyát akarnak. A szorgos kis hangyák mindet megtesznek, hogy a hangyabolyt megvédjék tőlük. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Kollekciók