Ajax-loader

'szabálykönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Cthulhuh%c3%adv%c3%a1sa
Cthulhu ​hívása Ismeretlen szerző
44

Ismeretlen szerző - Cthulhu ​hívása
Cthulhu ​hívása szerepjáték Horror szerepjáték H. P. Lovecraft művei nyomán A halott Cthulhu szunnyadva vár Eónokkal az emberfaj felbukkanása előtt a Mérhetetlen Vének uralták a Földet. Gigászi városaik romjai ma is megtalálhatók az óceánok távoli szigetein, a sivatagok homoktengerében, a jeges sarkvidékek eldugott szegleteiben. A Vének egykor az űrből érkeztek erre a bolygóra. Ma szunynadnak - néhányan a föld mélyén, mások az örökkévaló óceánok fenekén, R'lyeh elsüllyedt városában. Óvja őket a víz és a hatalmas Cthulhu mágiája. Mikor a csillagok állása megfelelő lesz, felemelkednek majd és újra tombolni kezdenek a világban. A Cthulhu hívása szerepjáték H. P. Lovecraft amerikai horroríró klasszikus művein alapul, melyekben mindennapi emberek kerülnek szembe a Cthulhu-mítosz borzalmas erőivel és teremtményeivel. A játékosok nyomozókat alakítanak, akik ismeretlen és istentelen hatalmak után kutatnak. A könyv mindent tartalmaz, ami a játékhoz szükséges, kivéve a dobókockát.

Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Kézikönyv ​kalandozóknak és útmutató kalandmestereknek
Valahol, ​túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melyen ott élnek a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók. Jöjj! Lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a fantázia birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked! Íme egy vadonatúj fantasy játék első kézikönyve, mely olyan szabadságot nyújt fantáziádnak, melyre még sosem volt példa.

Monte Cook - Jonathan Tweet - Skip Williams - Dungeons ​& Dragons Kalandmesterek könyve
Ismered ​a Dungeons & Dragons Játékosok könyvét, és mégis többre vágysz - te vagy a Kalandmester, és te alkotod meg a kalandokat és a világot, amelyet a barátaid felfedezhetnek, megtapasztalhatnak és meghódíthatnak. Ebben a könyvben mindent megtalálsz, amire szükséged lehet - a különleges magas szintű kasztoktól kezdve a varázstárgyakig, ereklyékig, sőt, még sok minden mást! Te vagy a Kalandmester, és most birtokba veheted a Dungeons & Dragons minden titkát!

Fodor Endre - Rázsó Pál - Schmitt Éva - Makrai Béla - Tollaslabdázás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Michael Mulvihill - Rob Boyle - Randall Bills - Diane Piron-Gelman - Steve Kenson - John Szeto - Shadowrun: ​Harmadik kiadás
Shadowrun ​szerepjáték alapkönyv 2060-at írunk. A mágia ugyanolyan létező dolog, mint az agglomerációk kegyetlen utcái. A feltételeket a cégek diktálják, miközben a tomboló konkurenciaharcban titkos műveletekkel próbálják egymást is sarokba szorítani. Az emberi test egybeolvadt a gépekkel - az utcai szamurájok fegyverkapcsolattal és emberfelettien gyors reflexekkel rendelkeznek, a dekások saját agyukkal kapcsolódnak a világot átfogó számítógépes hálózatra, a rigók egybeolvadnak járművükkel, és elképesztő sebességgel veszik be a hajtűkanyarokat. Te pedig része vagy ennek az elgépiesedett világnak, ahol a társasági felhőkarcolók a saját maguk vetette árnyékok fölé tornyosulnak. Ott élsz, azokban az árnyakban. Árnyvadász vagy - az utca ügynöke. Lehetsz humán vagy troll, törpe vagy tünde. Dobálózhatsz tűzlabdákkal, vagy előránthatod megbízható Uzidat, vagy egy program segítségével olyan elegánsan és halálosan suhanhatsz át a számítógépes védelmeken, akár egy karcsú tőr. Nem számít milyen áron, de elvégzed a munkát. Árnyvadász vagy - vérbeli profi. Nem csak hogy képes vagy túlélni az árnyakban, de egyre erősebbé válsz... legalábbis egy ideig. A Shadowrun Harmadik Kiadása egy komplett szabálykönyv a játékmesterek és játékosok számára. Tartalmaz minden olyan szabályt és információt, amely a karakterek megalkotásához és a játékhoz szükséges a Shadowrun népszerű univerzumában. A Harmadik Kiadás felülírja, kijavítja, kibővíti és tisztázza az előző Shadowrun kiadványok szabályait, ugyanakkor teljes mértékben kompatibilis marad a többi Shadowrun könyvvel és az eddig publikált kiegészítőkkel.

Justin Achilli - Phil Brucato - Andrew Bates - Vampire
THE ​MIDNIGHT DANCE CONTINUES... They stalk in the shadows, moving gracefully and unseen among their prey. They are the blood-drinking fiends of whispered legends –Kindred, Cainites, the Damned. Above all, they are vampires. Their eternal struggle, waged sicne the nights of Jericho and Babylon, plays itself out among the vampires' grand Masquerade is imperiled, and the night of Gehenna draws ever closer. UNTIL THE END OF ALL THINGS This new edition of Vampire: The Masquerade is an updated, revised version of the popular classic. In this mammoth volume can be found all 13 Clans, all major Disciplines, and a host of brand-new infomation on both the Kindred and the...things...that hunt them. This book compiles everything that a Vampire player or Storyteller needs to know about the Kindred and the World of Darkness for the new millenium. Plus, the new edition provides all-new information on the changes that affect the Clans, and on the beginning of the end of the Camarilla. Finally, the first of the Storyteller rulebooks is the best again!

K%c3%b6z%c3%a9pkorv%c3%a1mp%c3%adr
Középkor: ​Vámpír Ismeretlen szerző
9

Ismeretlen szerző - Középkor: ​Vámpír
Magam ​formálom a sorsom Nódtól keletre És száműzetésben építem fel a birodalmamat. Aranytrónusokra emelem gyermekeim, És együtt uralkodunk Szeth utódai felett. Mert jobb a sötétben úrnak lenni, Mint hamis alázat köntösét viselni a fényben. Káin, a harmadik erciyesi töredékben. ,,Kísértések"

Jonathan Tweet - Dungeons ​& Dragons Játékosok könyve
Kulcs ​a határtalan kalandokhoz! Ez egy kihagyhatatlan útmutató minden fantasy szerepjátékos számára. A játékos könyvében megtalálsz mindent, ami egy ideális Dungeons and Dragons karakter létrehozásához, és a játékhoz szükséges. Fedezd fel a könyvet és csatlakozz te is a világ legnépszerûbb szerepjátékának, a Dungeons and Dragons játékosainak több milliós táborához.

Csigás Gábor - Fehér László - Nádori Gergely - Serflek Szabolcs - Varga A. Csaba - Shadowrun ​- Árnyékmagyarország
...Mindezek ​mellett igaz, hogy az ország a korlátlan lehetőségek hazája. Nem sok különbség van az árnyvadászok és az egyszeri emberek között. Mindenki fegyverrel, lehetőleg páncélozott autókban jár. A megvesztegetés nem különlegesség, az élet része. A hirtelen meggazdagodás könnyű, de nagyon veszélyes. ..." - Részlet egy Magyarországról szóló dekás tájékoztatóból - Shadowland, 2056. Kell egy hely, ahol a cégek nem lépnek folyton a nyakadra? Kell egy hely, ahol virágzik az árnyvadász szakma? Ahol el lehet tűnni a balhé után, és ahol nem kérik a RASSZ-odat? Nos, cimbora, ez esetben azt tanácsoljuk, tedd át a székhelyed Magyarországra. Persze, ha idejössz, nem árt, ha néhány dolgot észben tartasz. Tudd, hogy itt csak magadra számíthatsz. Magyarországon tiéd ugyan a pálya - de ugyanez igaz nálad sokkal nagyobb halakra is, akik nem tétováznak, ha félre kell tenni valakit az útból. Ha életben akarsz maradni, tartsd be az utca íratlan játékszabályait. Ja, és még valami: ügyelj rá, hogy ne menj a Fertőzött zónák közelébe. A Shadowrun szerepjáték a közeli jövőben játszódik, amikor a világot óriási mamutcégek, mindenhová elérő számítógépes hálózat, és mágikusan aktív, "felébredt" teremtmények uralják. Ennek az amerikai játéktervezők által megálmodott világnak a mintájára képzeltük el, milyen lenne Magyarország a Shadowrun fantasztikus utópiája szerint. Az ÁrnyékMagyarország önállóan is élvezhető olvasmány, ha azonban ismered a magyarul is kiadott Shadowrun szerepjátékot, akkor az ÁrnyékMagyarország egyben egy szerepjáték kiegészítő is, amely lehetővé teszi, hogy árnyvadászaitok a jövő Magyarországán kalandozzanak.

Covers_18384
Ynevi ​kalandozások Ismeretlen szerző
12

Ismeretlen szerző - Ynevi ​kalandozások
A ​M.A.G.U.S. történetének második kalandmodul gyűjteményét tartod a kezedben Tisztelt Olvasó. Ezúttal azonban nem a kiadó "már bevált" munkatársai vállalkoztak Ynev világán játszódó történetek megírására, hanem Ti magatok küldtétek el a legjobbnak ítélt kalandjaitokat. Komoly problémával szembesültünk, amikor a Rúna magazinban meghirdetett Kalandmodul-bajnokságra beérkezett pályamunkánkat rangsorolnunk kellett: akadt ugyanis közöttük öt olyan, amely magasan a többi fölé emelkedett. Ezek a kiváló modulok kaptak helyet - igaz, némiképp megszerkesztve, kicsit átdolgozva - e kötetben. A vállalkozó kedvű játékosok bejárhatják Ynev majd minden szegletét: a Quiron tenger partjaitól egészen Shadonig juthatnak. Izgalmas, eredeti ötletek, gonddal kidolgozott helyszínek, aprólékosan bemutatott NJK szereplők - úgy, ahogyan Ti játékosok és Kalandmesterek szeretitek a M.A.G.U.S.-t.

Lakatos Péter - Kovács Adrián - Láplidérc
A ​LÁPLIDÉRC, ez a gyilkos kedvű szerzet a legenda szerint maga a testetöltött pusztítás - a nyomába eredő, sárt dagasztó kalandozóknak azonban számos csúf meglepetésre kell felkészülniük. És Eulália, a mocsári amazon csak az első a sorban... Az ÚRNŐ BAJNOKAI Erionból, a Városok Városából indulnak a hosszú útjukra, melynek viszontagságai a csábos megbízó szépségét is felülmúlják... Ami az Elátkozott Vidék vadonjában fénylik, az vagy arany, vagy acél - vagy a legnagyobb titok a világon! Két új modul egy kötetben!

Bayer Tibor - Kriston Dávid - Új ​Törvénykönyv
"...létezik ​egy világ, melyet istenek teremtettek, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók..." A mind a mai napig legnépszerűbb szerepjáték legújabb kiadású alapkönyve, kaput nyit Satralis világára, hogy azok is szereplői lehessenek eme téren és képzeleten túli világ történelmének, akik eddig csupán szemlélői voltak a kalandozók kontinensén játszódó eseményeknek. A kötet a régi hagyományokra épülő, újragondolt, átalakított szabályrendszerrel, kiegyensúlyozott karakteralkotással, és új varázslatokkal keresi a játékosok kegyét - azokét, akik 1993 óta ismerik, azokét, akik évek óta hiába keresték, s azokét is, akik most ismerkednek a szerepjáték örömeivel.

Király Tibor - Coyote
Könyv ​és társasjáték egyben! Baráti társaságok, családok, ismerősök ülnek időről időre össze, hogy a szürke hétköznapok után izgalmas kalandokat megélve eltöltsenek néhány órát. Egy könyv olvasása vagy egy film nézése közben számtalanszor merülhet fel bennünk a gondolat: A főszereplő helyében vajon én is így cselekedtem volna? Ebben a szerepjátékban egy meglehetősen sivár és kiégett korszakba kaphatunk betekintést, ám a történelem formálása rajtad múlik! Ehhez mindössze egy karakterlapra, ceruzákra és egy hatoldalú dobókockára van szükség. A szabályok valósághűek, a lehetőségek végtelenek... Ismerd meg a szerepjátékot, amihez fogható játékformát nem ismer az emberiség. Talán az élethez lehetne hasonlítani, hiszen itt is bármi megtörténhet!

Nyulászi Zsolt - P. Salamon Anikó - Tóth János - Hauck Ferenc - Csigás Gábor - Requiem
Requiem. ​Egy új, magyar fejlesztésű szerepjáték alapkönyv, mely a Beneficium gondozásában lát napvilágot. Alkotói között éppúgy megtalálni a honi szerepjátszás nagyjait, mint a következő nemzedék tehetséges íróit és fejlesztőit. A kötet közel 340 oldalán egy teljes alapkönyvet talál az olvasó - kidolgozott, részletes háttérvilágot éppúgy, mint könnyen kezelhető játékrendszert. Könnyeden siklik az ecset. Az olaj síkos sávokban és nyúlós foltokban fedi el a vászon mintáját. Ismerős formákká állnak össze idegen vonalak... Olaj nehéz szaga hatja át a függönyöket. Fény ömlik a toronyszoba ablakain. Ég kékje, Nap sárgája, fellegek fehérje ismer magára a vásznakon. Vásznak és vásznak: vásznak a falakon, vásznak az állványokon. Rabul ejtett idő és megalázott távolság. A herceg ma sem pihen: határozottan siklik az ecset. A herceg bolond... vagy művész? Mindenhol vásznak és vásznak: tájak, korok, emberek. Messzi földekről érkeznek orvosok, hogy dolguk végezetlen, megbabonázva lépjenek ki a toronyból. "A hegy kevésbé meredek, a tenger ott zöldebb, mifelénk nem nőnek ilyen fajta fák..." "Én ilyennek látom!" Pedig a herceggel felbukott a ló, alá került. Gyermekkora óta a torony rabja. A lába nem mozog, csak a keze és a képzelete... ...Nehéz olajszag a toronyszobában. Csosszanó léptek a herceg háta mögött: ismerős, öreg, csosszanó léptek. Az ecset búcsúzik a vászontól - új kép kerülhet a falra. "Elkészültél, uram?" "Balga kérdés. Sosem készülök el!" Nyulászi Zsolt

Novák Csanád - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Lakatos Péter - Dacher Richárd - Nyulászi Zsolt - Bestiárium
A ​világnyi kontinens, Ynev különös lényei, a magasságok és mélységek lakói kerülnek bemutatásra e kötet lapjain. Bestiák, melyeket mestereik történeteiből, legendákból, rémmesékből ismernek a kalandozók - ám egy-egy találkozás után aligha fognak elfelejteni... Íme a népszerű fantasy szerepjáték nélkülözhetetlen kiegészítője, több száz ynevi szerzet leírásával, képekkel, statisztikákkal - hogy a M.A.G.U.S. világába tett utazások még veszedelmesebbek, a veszteségek még fájóbbak, a győzelmek még édesebbek legyenek!

Borbás István - Gáspár Péter - Kornya Zsolt - Novák Csanád - Új ​tekercsek
A ​megújult M.A.G.U.S. egyik legfontosabb alapszabálykönyvét tartja a kezében a Tisztelt Olvasó: az átgondolt karakterépítés friss regulái mellett, számtalan régen várt ínyencséget is közreadunk lapjain. A teljes, ötfokozatú képzettségrendszer közel száz új képzettséget tartalmaz, alkalmazásuk szabályaival kiegészítve. Két új játszható fajként a goblint és a gnómot vezettük be, míg a kasztok közül a csatamágusok, pszi-mesterek és illúzionisták titkairól is fellebben a fátyol.

Covers_48203
Az ​Északi Szövetség Ismeretlen szerző
16

Ismeretlen szerző - Az ​Északi Szövetség
Ynev ​földjét korok óta háborúk dúlják; határokat törölnek el és rajzolnak újra, tüzükben legendás harcosok és koronás fők emelkednek az örökkévalóság magaslataiba, lángeszű bölcsek lelnek új eszmékre. Tizenháromszor csaptak össze eleddig a fekete és vörös lobogók, egyaránt hozva kínt és dicsőséget az alájuk sereglett országoknak, tizenháromszor feszült egymásnak Ynev két legnagyobb hatalma: Toron és az Északi Szövetség. A Népek és birodalmak könyvsorozat második kötete Észak vörös hadurainak birodalmaiba nyújt bepillantást, az emberek mindennapi életétől kezdve a legmagasabb hercegi körökig és legféltettebb titkokig. Mert a Szövetség a szikla, amely a Pyarroni Eszme tornyát tartja, az üllő, amelyen számtalan dicső harcos és korszakalkotó gondolkodó lelke kovácsolódott. Birodalmainak hol vad, hol emberek kezéhez szelídített vidékein régvolt korok visszhangjai festik meg az ott lakók álmait, melyek csatákról, varázslatokról, de hétköznapi örömökről is szólnak. Nincsen hősiesség, ha nincs otthon, amiért küzdeni érdemes – ismerd hát meg a Kettős Hold országait igaz valójukban: a háztáji örömöket, a tűzhely erejét és a veszedelmeket, kalandra csábító kihívásokat egyaránt! Kötetünket ajánljuk mindazoknak, akik akár olvasóként, akár játékosként szívesen barangolnak Ynev tájain, és azoknak is, akik csupán meg szeretnék ismerni ezt a varázslatos világot.

Arsmagica
Ars ​Magica szerepjáték Ismeretlen szerző
12

Ismeretlen szerző - Ars ​Magica szerepjáték
Ismerd ​meg a fény és sötétség birodalmát... ...ahol nagytudású bölcsek őrzik letűnt korok tudását, míg mások a sötétség erőivel szövetkeznek a nagyobb hatalom reményében. ...ahol a nemes földbirtokosok udvarait zene, vers és románc járja át, míg mások véres háborúkat vívnak távoli országokban. ...ahol a szerencsés jobbágyok vidám és bőséges ünepségeket tartanak, míg mások járványoktól és éhínségtől pusztulnak el. Az élet és gazdagság, halál és nélkülözés felett pedig ott állnak a legendá hatalmú varázslók. Légy te is egy közülük. Ismerd meg a Legendák Európáját. A méltán világhírű Ars Magica szerepjáték első magyar nyelvű kiadása!

Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Borbás István - Gáspár Péter - Kornya Zsolt - Dacher Richárd - Kovács Adrián - Első ​Törvénykönyv
"...létezik ​egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók..." A hősi fantasztikum birodalmára nyit kaput az első igazi magyar szerepjáték új kiadása, mely természetesen több egyszerű utánnyomásnál. Újragondolt, finomított szabályrendszerrel, helyreállított kasztegyensúllyal és új varázslatokkal keresi a játékosok kegyét - azokét, akik 1993 óta ismerik, azokét, akik esztendőkön át hiába keresték, s azokét, akik eddig - Wayne Chapman és mások regényeit olvasva - szemlélődők voltak csupán ama téren és képzeleten túli világban. Ynev kalandokkal és veszedelmekkel teli kontinensén.

Nikolaus Dobay - Rulett
Avagy ​az ördög golyója. Szabályok, szisztémák, történetek a kaszinó világából.

Wayne Chapman - Geoframia
"A ​honunkat, Ynevet hordozó planéta - a legősibb iratokban Satralinak neveztetik - nem az egyetlen világ: más planétákkal együtt, sorukban negyedikként rója útját aranyfényű napja körül. Születése után védtelenül és gazdátlanul úszott az idő tengerén, míg rá nem leltek a nagyok, a mindenség titokzatos vándorai, kiket szépsége úgy megragadott, hogy otthonukul választották, s kristályszférák csodásan bonyolult együttesével vették körül..." Wayne Chapman, az idén tízesztendős M.A.G.U.S. szerepjáték alapjául szolgáló regények szerzője különleges kiadvánnyal ünnepli a kerek évfordulót. Korábbról ismert (mára jószerével hozzáférhetetlen), az alkalomra átdolgozott, és új anyagokból összeállított Geofrámiája a valaha készült legátfogóbb irodalmi kalauz Ynev világához. A kezdetektől a Nyolcadkor hajnaláig követi nyomon a kontinens történetének alakulását, a múlt és a jövő legvitatottabb titkairól lebbenti fel a fátylat - és ezúton ajánlja régi és új olvasói figyelmébe a M.A.G.U.S. második kiadásának 2004 elején érkező alapkönyvét.

David Eckelberry - Mike Selinker - A ​vadon mesterei
A ​természet eme erői hatalmasabbak a viharoknál A barbárok, s druidák és a vándorok sokszor csapzott, ám mindig nemes bajnokai a vad vidékeknek. Eme könyv őket mutatja be; segít egyénibbé tenni a barbár, druida vagy vándor karakteredet. -Új képességeket, fegyvereket, varázslatokat és varázstárgyakat ír le. -Fejlesztett, részletesebb szabályokat kínál a vadalak képesség használatához. -Információkat tartalmaz olyan kiemelt kasztokról, mint például az őrjöngő harcos, a széllovas és az ooze-mester. -Bemutatja a varázstárgyak egy újabb típusát - az oltóanyagot. Elengedhetetlen segédeszköz minden Kalandmester és játékos számára. A könyv bármely kampányban izgalmasabbá teszi a természet gyermekeit.

Shadowrun3rd
Shadowrun ​- Harmadik kiadás Ismeretlen szerző
12

Ismeretlen szerző - Shadowrun ​- Harmadik kiadás
Shadowrun ​szerepjáték alapkönyv 2060-at írunk. A mágia ugyanolyan létező dolog, mint az agglomerációk kegyetlen utcái. A feltételeket a cégek diktálják, miközben a tomboló konkurenciaharcban titkos műveletekkel próbálják egymást is sarokba szorítani. Az emberi test egybeolvadt a gépekkel - az utcai szamurájok fegyverkapcsolattal és emberfelettien gyors reflexekkel rendelkeznek, a dekások saját agyukkal kapcsolódnak a világot átfogó számítógépes hálózatra, a rigók egybeolvadnak járművükkel, és elképesztő sebességgel veszik be a hajtűkanyarokat. Te pedig része vagy ennek az elgépiesedett világnak, ahol a társasági felhőkarcolók a saját maguk vetette árnyékok fölé tornyosulnak. Ott élsz, azokban az árnyakban. Árnyvadász vagy - az utca ügynöke. Lehetsz humán vagy troll, törpe vagy tünde. Dobálózhatsz tűzlabdákkal, vagy előránthatod megbízható Uzidat, vagy egy program segítségével olyan elegánsan és halálosan suhanhatsz át a számítógépes védelmeken, akár egy karcsú tőr. Nem számít milyen áron, de elvégzed a munkát. Árnyvadász vagy - vérbeli profi. Nem csak hogy képes vagy túlélni az árnyakban, de egyre erősebbé válsz... legalábbis egy ideig. A Shadowrun Harmadik Kiadása egy komplett szabálykönyv a játékmesterek és játékosok számára. Tartalmaz minden olyan szabályt és információt, amely a karakterek megalkotásához és a játékhoz szükséges a Shadowrun népszerű univerzumában. A Harmadik Kiadás felülírja, kijavítja, kibővíti és tisztázza az előző Shadowrun kiadványok szabályait, ugyanakkor teljes mértékben kompatibilis marad a többi Shadowrun könyvvel és az eddig publikált kiegészítőkkel.

Covers_7996
Vámpír: ​A Maszkabál Ismeretlen szerző
10

Ismeretlen szerző - Vámpír: ​A Maszkabál
S ​eljő majd az idő, mikoron a Mindenekfölötti Átka tovább meg nem tűretik, mikoron Káin vérvonala véget ér, mikoron Káin vére gyenge lesz, s nem ismerik majd e Gyermekek az Ölelést, mert vérük vízként fog folyni akkor, s elapad ereje is. Ezen időkben ti pedig tudni fogjátok majd, hogy a Gyehenna hamarosan utolér benneteket. Nód könyve

Kornya Zsolt - Gáspár Péter - Gáspár András - Summarium ​- A Teremtés Könyvei
Valahol, ​túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek múltja és jövője határtalan, melyen ott élnek még a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acélllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók. Jöjj, lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a képzelet birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, részese a kalandnak, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked! A SUMMARIUM több a rég várt negyedik utánnyomásnál: oldalain temérdek új információ, játékos kaszt, kidolgozott varázslat és kalandötlet várja a vállalkozó kedvűeket, akik - a rendszer születése óta első ízben - a teremtett világ sötétebb titkaiba, az aquir mágia fortélyaiba is beavatást nyernek...

Ed Greenwood - Sean K. Reynolds - Skip Williams - Rob Heinsoo - Forgotten ​Realms: Világleírás
Sötét ​veszélyek és nagy tettek várnak Üdvözlünk Faerûnön, a nemes mágia, az õsi romok és az elrejtett csodák földjén. A kontinens az Ezüstmocsarak tiltott erdõségeitõl a Bensõ-tenger partjain fekvõ, zsúfolt városokig csillogó királyságokat, szörnyek-járta pusztákat, végtelen barlangrendszereket és gonosz erõdítmények sokaságát tárja eléd. A Forgotten Realms világleírás átfogó leírást ad egy egész fantáziavilágról. Ebben a könyvben mindent megtalálsz, ami egy Dungeons Dragons kalandhoz a Forgotten Realms környezetben szükséges: - Faerûn színes poszter-térképe. - Tucatnyi új faj, képesség és kiemelt karakterosztály. - A faerûni panteonok, benne száznál is több istenséggel és hatalmi sémával. - Részletes területi leírások, új szörnyek, rejtélyes helyek és két rövid kaland, amelyekkel elkezdheted küldetésedet. A Forgotten Realms kampánykészletet felfejlesztettük és újradátumoztuk, igazodván a D&D játék legújabb kiadásához. Ezen könyv teljes körû értelmezéséhez és felhasználásához szükséged lehet a D&D Játékosok könyvére, a Kalandmesterek könyvére és a Szörnyek könyvére is.

Borbás István - Gáspár Péter - Jeles Attila - Kornya Zsolt - Kun József - Molnár Ákos - Sipos József - Papok, ​paplovagok kézikönyve II.
A ​M.A.G.U.S. szerepjáték egyik legfontosabb kézikönyvét tartja kezében az olvasó. Sokak kérésének engedve, még az Első Törvénykönyv szabályrendszeréhez igazítva taglalja a témát. Mindent megtudhatnak az elszánt játékosok, amit Ynev embernépeinek isteneiről és azok hű szolgáiról csak tudni lehet. A papok és paplovagok szerepe Yneven, egyházak és istencsaládok egymáshoz való viszonya, fegyverek és áldozatok, előnyök és hátrányok, történelem és mitológia. Új varázslatok, ereklyék, bestiák és számtalan pap és paplovag alkaszt. Minden, amit egy hithű kalandozó csak kívánhat.

Enoszuke
Enoszuke Ismeretlen szerző
17

Ismeretlen szerző - Enoszuke
Az ​Ynev képzeletszülte kontinensének birodalmait és országait bemutató sorozat nyitó darabját, a Geofrámia Kivonatok első kötetét tartod kezeid között, Tisztelt Olvasó. E könyv Enoszuke távoli, rejtelmes szigetére kalauzol; a kifinomult intrikák, roppant hatalmú császári hivatalnokok, évszázadok óta egymással rivalizáló Családok, fanatikus hűbéres-nemesek, sárkánnyal tetovált koponyájú papok, sötétben lopakodó orgyilkosok, vad harcos szerzetesek, színpompás pagodák, baljós, elhagyott romok, titkos tanítások, különleges ételek, mérgek és fegyverek földjére - ahol a Taidzsukiin hegység gerincétől nyugatra minden szárazulaton és tengervízen az iszonyatos, néven nevezhetetlen démoni jelenléttel terhes Köd az úr...

Bihon Tibor - Hűse Lajos - Nemes István - Káosz ​szerepjáték
_A ​ködös múlt..._ Csaknem tizenöt éve már, hogy baráti társaságban játszani kezdtük azt a történetet, amely a későbbi Káosz-ciklus alapját alkotta, s az első regény, _A Káosz Szava_ tizenegy éve megjelent. Aztán pár évvel ezelőtt határozottan körvonalazódni kezdett bennünk egy majdani szerepjáték váza, és a Káosz Világa szinte azonnal formát öltött. Célunk az volt, hogy akik szeretik ezt a világot, minél részletesebben megismerhessék, játszhassanak benne, s remekül szórakozzanak. Amikor a fejlesztést megkezdtük, még mi sem gondoltuk, mekkora fába vágjuk a láncos buzogányunkat... és elképzelni sem tudtuk, hogy a végeredmény ennyire összetett és sokszínű lesz, mint amilyen lett. _A napfényes jelen..._ És íme, elkészült! Többszöri határidő-módosítást és csúszást követően büszkén nyújtjuk át ezt a vadonatúj szerepjátékot, melyben reményeink szerint mindenki talál majd ínycsiklandozó falatokat. Mi található ebben a könyvben? Először is, egy máshol nem publikált Káosz-kisregény, amely megadja az alaphangulatot. Tovább: jártasságokra alapuló szabályrendszer, kasztnélküliség, folyamatos kezdeményezés, sorspróba, új és különleges játszható fajok, varázslatok, varázstárgyak, világleírás, térképek, ritka szörnyek, istenek, félistenek, érdekességek... Minden, ami a jó játékhoz szükséges. _A sejtelmes jövő..._ A világ szinte hónapról hónapra színesedik. Eddig több mint félszáz Káosz Világán játszódó írást publikáltunk, s ezek száma folyamatosan szaporodik. Félévente két-három regényt tervezünk a Káosz Világában, s az antológiákban is mindig akadnak majd ide kapcsolódó írások. Lassan, fokozatosan "kiszínezzük" a térképen a fehér foltokat; a világ egyre gazdagabb, egyre élőbb lesz - kiváló háttér a játékhoz. Ezt az alapkönyvet terveink szerint részletesebb világleírások követik majd; szisztematikusan végigmegyünk az egyes világrészeken, mindegyikhez mellékelve csatlakozó modulokat, modulötleteket, ott található speciális fajok és szörnyek, lovagi rendek, céhek stb. És mindeközben az internetre folyamatosan helyezünk fel ingyenesen letölthető anyagokat...

Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Lakatos Péter - Novák Csanád - Harcosok, ​gladiátorok, barbárok
Az ​Ynev sorsát formáló két erő, a mágia és az acél használói közül az utóbbiakat, a harcosokat, gladiátorokat és barbárokat mutatjuk be e kötet lapjain. A játékosok negyven új alkasztból választhatnak, a fegyverek megismeréséhez több tucat ábra visz közelebb - hogy a M.A.G.U.S rendszerében vívott küzdelmek még életszerűbbek, az ellenfelek még halandóbbak a győzelmek még örömtelibbek lehessenek! Kötetünk tartalmazza az észak lángjai levelezős szerepjáték teljes leírását is!

Bill Smith - Star ​Wars - A szerepjáték
Réges ​rég, egy messzi-messzi galaxisban... Éld át minden idők leghíresebb űroperájának drámai hangulatát! Kalandozz a mesés hősök, rémületes elvetemültek, különös idegenek technikai csodákkal zsúfolt univerzumában! Harcolj X-szárnyúdban az ellened kirajzó TIE-vadászokkal! Keveredj tűzpárbajba kíméletlen fejvadászokkal! Csempéssz betiltott árukat a birodalmi blokádon át! Tanuld ki a fénykardot forgató Jedi-lovagok praktikáit, tanuld meg használni az Erőt!

Bayer Tibor - Új ​Bestiárium
„…létezik ​egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók…” Új kor jön, új világ, azonban a bölcsek által megjósolt srófra járó gépezetek, és a mindent rőfre-lábra mérő tudósfők rendkorszaka helyett a mítoszok elfeledett Fekete Holdjának ideje köszönt be. Az ómágia újjáéled, az ófajok ismét hatalmuk teljében tündökölnek, s az új kor népeinek meg kell ismerniük a régmúlt idők titkait, hogy túlélhessék a Nyolcadkor káoszát. A mind a mai napig legnépszerűbb magyar szerepjáték Új Törvénykönyvéhez készült első kiegészítője új játszható fajokkal, lényalkotó-rendszerrel, egységesített mágikus világképpel és az ómágia titkaival igyekszik új kalandokra csábítani régi és új játékosokat egyaránt. Kiadó: Tuan Kiadás éve: 2008 Borító grafika: Nóthof Ferenc

Kollekciók