Ajax-loader

'szabálykönyv' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


A_magyar_helyes%c3%adr%c3%a1s_szab%c3%a1lyai
elérhető
12

Ismeretlen szerző - A ​magyar helyesírás szabályai
Mivel ​ebben a tudományos és a nemzeti egységet illető kérdésben a Magyar Tudományos Akadémia, mint a magyar tudomány legfőbb művelője és őre, a legilletékesebb tényező, minden olyan irányzatnak, amely a magyar helyesírás kérdésében elért egység bomlasztására alkalmas, útját kell állani. - Ezért nyomatékosan figyelmeztetem a Címet, hogy az 1922. évi 4250. elnöki szám alatt kelt körrendeletem értelmében csupán a Magyar Tudományos Akadémia által megállapított Helyesírási Szabályok érvényesek; minden más, bármely címet viselő helyesírási szótár és szabályzat használata és tanítása tilos. A vallás- és közoktatásügyi miniszter 005-3/1930. sz. rendelete.

Barney Stinson - Matt Kuhn - Tesókódex ​szülőknek
Csak ​nem gyereked lesz? Ideje feltenned magadnak pár fontos kérdést: Jó szülő leszek? - Bírom én ezt anyagilag? - Fogok még valaha szexelni? Nos, a válasz ezekre a kérdésekre egy-egy betonkemény "nem"! De csak azért, mert a te létezésed immár nem több mint egy kis odaszáradt takony az élet vásznán, nem kell mindjárt a gyerekednek is olyan bénának lennie, mint amilyen te vagy. Ezért írtam ezt a könyvet - hogy tutimuttit vagy fatergetes aput neveljek belőled! EZEKET KÍNÁLJA A TESÓ KÓDEX SZÜLŐKNEK: Segít olyan nevet választani a csemetédnek, ami miatt nem fogják a szekrénybe zárni a gimiben Segít beújítani egy irtó dögös bébiszittert Olyan örökzöld mondókákat tanít a gyerekednek, mint A vén McDugnald vagy A két csöcs a buszban Színpompás ábráival, interaktív feladataival, és arra vonatkozó javaslataival, hogy hogyan tedd a babakocsid baba kocsivá, a Tesó Kódex Szülőknek minden olyan eszközt megad neked, ami ahhoz kellhet, hogy a gyerekedből majdnem olyan király arcot nevelj, mint én. Majdnem.

Kartyasok
Kártyások ​könyve Ismeretlen szerző
3

Ismeretlen szerző - Kártyások ​könyve
1888-ban ​nagy sikert aratott Parlaghy Kálmán szerkesztésében a "Kártyajátékok könyve", amely az akkor közkedvelt kártyajátékokat, paszianszokat és kártyatrükköket ismertette, Parlaghy szerkesztő úr közel száz évvel ezelőtt így fogalmazta meg az első magyar kártyakódex célját: "A kártyázásból az elszegényedésen kívül igen sok más baj is származott már s ezek között első helyen kell megemlítenünk azt a gyűlölködést, civakodást, ellenségeskedést, sőt komolyabb következményű összekoczanásokat és párbajokat, a melyek mindattól származtak, hogy játék közben vagy a játék után a kártyázás különböző szokásai és szabályai fölött gyakran igen jó barátok is komolyan összevesztek.

Cthulhuh%c3%adv%c3%a1sa
Cthulhu ​hívása Ismeretlen szerző
43

Ismeretlen szerző - Cthulhu ​hívása
Cthulhu ​hívása szerepjáték Horror szerepjáték H. P. Lovecraft művei nyomán A halott Cthulhu szunnyadva vár Eónokkal az emberfaj felbukkanása előtt a Mérhetetlen Vének uralták a Földet. Gigászi városaik romjai ma is megtalálhatók az óceánok távoli szigetein, a sivatagok homoktengerében, a jeges sarkvidékek eldugott szegleteiben. A Vének egykor az űrből érkeztek erre a bolygóra. Ma szunynadnak - néhányan a föld mélyén, mások az örökkévaló óceánok fenekén, R'lyeh elsüllyedt városában. Óvja őket a víz és a hatalmas Cthulhu mágiája. Mikor a csillagok állása megfelelő lesz, felemelkednek majd és újra tombolni kezdenek a világban. A Cthulhu hívása szerepjáték H. P. Lovecraft amerikai horroríró klasszikus művein alapul, melyekben mindennapi emberek kerülnek szembe a Cthulhu-mítosz borzalmas erőivel és teremtményeivel. A játékosok nyomozókat alakítanak, akik ismeretlen és istentelen hatalmak után kutatnak. A könyv mindent tartalmaz, ami a játékhoz szükséges, kivéve a dobókockát.

Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Kézikönyv ​kalandozóknak és útmutató kalandmestereknek
Valahol, ​túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melyen ott élnek a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók. Jöjj! Lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a fantázia birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked! Íme egy vadonatúj fantasy játék első kézikönyve, mely olyan szabadságot nyújt fantáziádnak, melyre még sosem volt példa.

Monte Cook - Jonathan Tweet - Skip Williams - Dungeons ​& Dragons Kalandmesterek könyve
Ismered ​a Dungeons & Dragons Játékosok könyvét, és mégis többre vágysz - te vagy a Kalandmester, és te alkotod meg a kalandokat és a világot, amelyet a barátaid felfedezhetnek, megtapasztalhatnak és meghódíthatnak. Ebben a könyvben mindent megtalálsz, amire szükséged lehet - a különleges magas szintű kasztoktól kezdve a varázstárgyakig, ereklyékig, sőt, még sok minden mást! Te vagy a Kalandmester, és most birtokba veheted a Dungeons & Dragons minden titkát!

Kalivoda Alajos - Seres János - Spitzer Ferenc - Közlekedési ​ismeretek
A ​XX. század második felében a közúti közlekedés biztonságának megteremtése az egész emberiséget érintő bonyolult feladat. Világszerte naponta százmilliók közlekednek - azaz céljuk elérése érdekében gyalogosan, utasként vagy járművezetőként közutat vesznek igénybe. Az a tény, hogy a közutak igénybevétele során a járművek egymással és a gyalogosokkal találkoznak, számos veszélyt rejt magában. A forgalom biztonsága megköveteli, hogy a közúti közlekedés rendjét mindenki számára világosan és egyértelműen rendszerbe foglalják és e szabályok megtartását megköveteljék. A közlekedési szabályok megismertetésével az a célunk, hogy Ön gépjárművezetőként képes legyen a közúti közlekedésben mások és önmaga veszélyeztetése nélkül részt venni. Könyvünk tehát a gépjárművezetőknek szól, de a függelékben a gyalogosokra vonatkozó közlekedési szabályokat és egyéb hasznos tudnivalókat is ismertetünk.

Kotra Károly - KRESZ ​könyv személygépkocsi-vezetők részére
A ​kötet a legkorszerűbb oktatási módszernek, a számítógépes KRESZ oktatásnak a könyve. A "KRESZ oktató-CD autósiskolák részére" c. program teljes szöveganyagával, tematikai felépítésével, fotó és ábraanyagának egy részével egyezik meg ez a könyv. A könyv tartalmazza mindazt az ismeretanyagot, amelyet az eredményes számítógépes KRESZ vizsga eléréséhez a tanulóknak meg kell tanulni. Főbb tartalmi elemei: - közlekedési ismeretek, - vezetéselmélet, - szerkezeti és ellenőrzési ismeretek.

Covers_197357
Játéklexikon Ismeretlen szerző
1

Ismeretlen szerző - Játéklexikon
A ​következő típusú játékleírásokat találhatjuk a könyvben: Kártya-, kocka-, terem-, táblás-, szellemi-, nyelvi-, szabadtéri-, labda- és sportjátékok.

Barney Stinson - Matt Kuhn - A ​Tesó Kódex
Mindannyian ​valamilyen belső viselkedési szabályzat szerint éljük életünket. Vannak, akik ezt erkölcsnek nevezik. Mások vallásnak. De azok a Tesók, akik nem ötölnek-hatolnak, hanem behatolnak, úgy hívják: a Tesó Kódex. Ami a történelem folyamán eddig csupán egy szájhagyomány útján terjedő, elnyelvelt elvrendszer volt, most először írott formában is a világ Tesóinak kezébe kerülhet. Sőt, a világtörténelemben először magyarul, hogy a magyarok is megtudhassák, mitől dagad a sok pannon halma, és megismerhessék a Tesó-trikolort: a piros lámpás fehérnép mindig zöld utat ad! E szabatos szabályrendszer betartásával bárkiből igazi Tesóbálvány válhat. BARNEY-RÓL, BARNEY-TÓL Az egyedülálló Barney Stinson egyedülálló, de sohasem egyedül álló, jóvágású polihisztor, akinek a legnagyobb húzása (prózai értelemben) az volt, mikor a blogszférát a feje tetejére állítva a www.barneysblog.com-mal. Barney 83 különböző hangszeren játszik, de sohasem lóg a szeren: rekorddöntő súlyemelő, bekötött szemmel körberepülte a világot egy vadászrepülőben, világelső lézerharcban és férfias arcban, ő találta fel azt a kerekes cuccot nyomorék kutyáknak és a Fortune 500 egyik cégének társigazgatója, és valószínűleg ezért nem fog soha visszahívni.

Michael Mulvihill - Rob Boyle - Randall Bills - Diane Piron-Gelman - Steve Kenson - John Szeto - Shadowrun: ​Harmadik kiadás
Shadowrun ​szerepjáték alapkönyv 2060-at írunk. A mágia ugyanolyan létező dolog, mint az agglomerációk kegyetlen utcái. A feltételeket a cégek diktálják, miközben a tomboló konkurenciaharcban titkos műveletekkel próbálják egymást is sarokba szorítani. Az emberi test egybeolvadt a gépekkel - az utcai szamurájok fegyverkapcsolattal és emberfelettien gyors reflexekkel rendelkeznek, a dekások saját agyukkal kapcsolódnak a világot átfogó számítógépes hálózatra, a rigók egybeolvadnak járművükkel, és elképesztő sebességgel veszik be a hajtűkanyarokat. Te pedig része vagy ennek az elgépiesedett világnak, ahol a társasági felhőkarcolók a saját maguk vetette árnyékok fölé tornyosulnak. Ott élsz, azokban az árnyakban. Árnyvadász vagy - az utca ügynöke. Lehetsz humán vagy troll, törpe vagy tünde. Dobálózhatsz tűzlabdákkal, vagy előránthatod megbízható Uzidat, vagy egy program segítségével olyan elegánsan és halálosan suhanhatsz át a számítógépes védelmeken, akár egy karcsú tőr. Nem számít milyen áron, de elvégzed a munkát. Árnyvadász vagy - vérbeli profi. Nem csak hogy képes vagy túlélni az árnyakban, de egyre erősebbé válsz... legalábbis egy ideig. A Shadowrun Harmadik Kiadása egy komplett szabálykönyv a játékmesterek és játékosok számára. Tartalmaz minden olyan szabályt és információt, amely a karakterek megalkotásához és a játékhoz szükséges a Shadowrun népszerű univerzumában. A Harmadik Kiadás felülírja, kijavítja, kibővíti és tisztázza az előző Shadowrun kiadványok szabályait, ugyanakkor teljes mértékben kompatibilis marad a többi Shadowrun könyvvel és az eddig publikált kiegészítőkkel.

Covers_299900
Mi ​az új a KRESZ-ben '84 Ismeretlen szerző
0

Ismeretlen szerző - Mi ​az új a KRESZ-ben '84
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kovács Endre - Ultikódex
A ​kötet kétféle célt tűzött maga elé. Egyrészt részletesen ismertetni kívánja a rabló ulti és a vele rokon, egyszerűbb játékok (a máriás, a négyes máriás, valamint a talonmáriás, azaz az egyszerű, nem rabló ulti) szabályait, figuráit, játékmenetét, a játék technikáját és taktikáját, másrészt arra törekszik, hogy egységesítse a játék részlet- kérdésekben még igen sokféleképpen értelmezett szabályait. Itt főleg olyan kérdésekről van szó, mint a betli és a durchmars értéke, a durchmarsban a figurák viszonylagos ütőereje, valamint a játékban elkövetett, nem szándékos szabálytalanságok (renonszok) büntetése. A nagyszámú leosztási és lejátszási példával illusztrált, jól használható, bár nem mindig a legvilágosabban fogalmazott kötetet etikai "parancsolatok" és ulti-kislexikon zárja. - Minden érdeklődőnek ajánlható.

Bakai László - Keller Ervin - Takács Ferenc - A ​járművezetői vizsga tankönyve
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Justin Achilli - Phil Brucato - Andrew Bates - Vampire
THE ​MIDNIGHT DANCE CONTINUES... They stalk in the shadows, moving gracefully and unseen among their prey. They are the blood-drinking fiends of whispered legends –Kindred, Cainites, the Damned. Above all, they are vampires. Their eternal struggle, waged sicne the nights of Jericho and Babylon, plays itself out among the vampires' grand Masquerade is imperiled, and the night of Gehenna draws ever closer. UNTIL THE END OF ALL THINGS This new edition of Vampire: The Masquerade is an updated, revised version of the popular classic. In this mammoth volume can be found all 13 Clans, all major Disciplines, and a host of brand-new infomation on both the Kindred and the...things...that hunt them. This book compiles everything that a Vampire player or Storyteller needs to know about the Kindred and the World of Darkness for the new millenium. Plus, the new edition provides all-new information on the changes that affect the Clans, and on the beginning of the end of the Camarilla. Finally, the first of the Storyteller rulebooks is the best again!

Dalmáth Lajos - Frank Csilla - Nagy ​játékkönyv
A ​Nagy Játékkönyvben gyermek és felnőtt egyaránt kedvét lelheti. Érdekes, izgalmas fantáziavilágba léphet. Utazást tehet a játékok földjén, s közben mesésen szórakozhat. E könyv szerkesztésekor ügyeltünk arra, hogy a legegyszerűbbtől a legtöbb ügyességet kívánó játéktípusig mindenki találjon számára megfelelőt a közel félezer játékból. Kicsik és Nagyok, jó mulatást, kellemes időtöltést kívánunk.

K%c3%b6z%c3%a9pkorv%c3%a1mp%c3%adr
Középkor: ​Vámpír Ismeretlen szerző
11

Ismeretlen szerző - Középkor: ​Vámpír
Magam ​formálom a sorsom Nódtól keletre És száműzetésben építem fel a birodalmamat. Aranytrónusokra emelem gyermekeim, És együtt uralkodunk Szeth utódai felett. Mert jobb a sötétben úrnak lenni, Mint hamis alázat köntösét viselni a fényben. Káin, a harmadik erciyesi töredékben. ,,Kísértések"

Kotra Károly - Interaktív ​KRESZ könyv személygépkocsi-vezetők részére
"1929-ben ​a Magyar Királyi Belügyminisztérium kiadta az első közlekedési szabályzatokat tartalmazó könyvet, melynek címe "A közúti Közlekedési Rend és közrend Egységes Szabályzata". E címből keletkezett a "KRESZ" mint mozaikszó, és vált a közúti közlekedés jogszabályának megnevezésévé. Az Ön által most kézben tartott KRESZ-könyv a jelen kor kihívásának és technikai színvonalának megfelelően állítottuk össze és töltöttük meg tartalommal. Ma már ez a könyv nemcsak olvasásra, tanulásra alkalmas tárgy, sokkal több annál. A könyvhöz közvetlenül kapcsolódó internetes honlap olyan filmeket, animációkat tartalmaz, amellyel folyamatában, mozgásában válik láthatóvá mindaz, amit eddig fotók, ábrák segítségével mutattunk be. A könyvben található 113 QR kód. Ezek segítségével közvetlenül tekinthetők meg a szövegtartalomhoz kapcsolódó filmek. A filmek megjelenítése lehetséges QR kódolvasóval ellátott okos telefonnal vagy tablet PC-vel (amihez internetkapcsolat is szükséges). Aki ezen eszközök valamelyikével nem rendelkezik, az számítógép vagy okos TV segítségével is megjelenítheti a könyvhöz tartozó filmeket. Ez esetben a QR kód sorozatszámával azonosítható be, mely szövegtartalomhoz melyik film kapcsolódik. Így a könyv és a honlapon lévő filmek együttes alkalmazásával az otthoni KRESZ-tanulás eddig nem tapasztalt hatékonyságot eredményez a vizsgára való felkészülésben és a közúton való biztonságos közlekedés elsajátításában. Több fejezet végén, összesen hét helyen, olyan QR kódokat is elhelyeztünk, amely tesztelési lehetőséget nyújt az adott fejezethez kapcsolódóan. Ezáltal a tanulás hatékonysága ellenőrizhető." (részlet a Bevezetőből)

Dr. Szentiványi Ágnes - Nyelvvizsga-tájékoztató
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jonathan Tweet - Dungeons ​& Dragons Játékosok könyve
Kulcs ​a határtalan kalandokhoz! Ez egy kihagyhatatlan útmutató minden fantasy szerepjátékos számára. A játékos könyvében megtalálsz mindent, ami egy ideális Dungeons and Dragons karakter létrehozásához, és a játékhoz szükséges. Fedezd fel a könyvet és csatlakozz te is a világ legnépszerûbb szerepjátékának, a Dungeons and Dragons játékosainak több milliós táborához.

Meg Cabot - A ​költözés napja
Amikor ​a kilencéves Allie megtudja, hogy költöznek, biztosra veszi, hogy itt a világ vége! Meg kell válnia szép rózsaszín szobájától, értékes ásványgyűjteményétől és a legjobb barátnőjétől. Azonban speciális szabálygyűjteménye segítségével Allie minden helyzetben feltalálja magát a maga vidám és vagány módján

Lovas Dániel - Magyar ​sakklexikon A-Z
Lexikonunk ​szócikkeit a hazai sakk kultúrába beágyazott látásmóddal írtuk, tartalmának összeállításánál pedig kiemelt hangsúlyt helyeztünk a magyar sakk múltjának és jelenének mebutatására. Természetesen a választott cím nem azt jelenti, hogy csupán a magyarországi sakkélet ismertetésére szorítkoztunk. Szándékunk szerint lexikonunk átfogó ismereteket nyújt a királyi játék szabályairól, történetéről, legnagyobb hazai és nemzetközi alakjairól. A több mint ezer szócikk 12 nagy témakört ölel fel.

Csigás Gábor - Fehér László - Nádori Gergely - Serflek Szabolcs - Varga A. Csaba - Shadowrun ​- Árnyékmagyarország
...Mindezek ​mellett igaz, hogy az ország a korlátlan lehetőségek hazája. Nem sok különbség van az árnyvadászok és az egyszeri emberek között. Mindenki fegyverrel, lehetőleg páncélozott autókban jár. A megvesztegetés nem különlegesség, az élet része. A hirtelen meggazdagodás könnyű, de nagyon veszélyes. ..." - Részlet egy Magyarországról szóló dekás tájékoztatóból - Shadowland, 2056. Kell egy hely, ahol a cégek nem lépnek folyton a nyakadra? Kell egy hely, ahol virágzik az árnyvadász szakma? Ahol el lehet tűnni a balhé után, és ahol nem kérik a RASSZ-odat? Nos, cimbora, ez esetben azt tanácsoljuk, tedd át a székhelyed Magyarországra. Persze, ha idejössz, nem árt, ha néhány dolgot észben tartasz. Tudd, hogy itt csak magadra számíthatsz. Magyarországon tiéd ugyan a pálya - de ugyanez igaz nálad sokkal nagyobb halakra is, akik nem tétováznak, ha félre kell tenni valakit az útból. Ha életben akarsz maradni, tartsd be az utca íratlan játékszabályait. Ja, és még valami: ügyelj rá, hogy ne menj a Fertőzött zónák közelébe. A Shadowrun szerepjáték a közeli jövőben játszódik, amikor a világot óriási mamutcégek, mindenhová elérő számítógépes hálózat, és mágikusan aktív, "felébredt" teremtmények uralják. Ennek az amerikai játéktervezők által megálmodott világnak a mintájára képzeltük el, milyen lenne Magyarország a Shadowrun fantasztikus utópiája szerint. Az ÁrnyékMagyarország önállóan is élvezhető olvasmány, ha azonban ismered a magyarul is kiadott Shadowrun szerepjátékot, akkor az ÁrnyékMagyarország egyben egy szerepjáték kiegészítő is, amely lehetővé teszi, hogy árnyvadászaitok a jövő Magyarországán kalandozzanak.

Covers_18384
Ynevi ​kalandozások Ismeretlen szerző
12

Ismeretlen szerző - Ynevi ​kalandozások
A ​M.A.G.U.S. történetének második kalandmodul gyűjteményét tartod a kezedben Tisztelt Olvasó. Ezúttal azonban nem a kiadó "már bevált" munkatársai vállalkoztak Ynev világán játszódó történetek megírására, hanem Ti magatok küldtétek el a legjobbnak ítélt kalandjaitokat. Komoly problémával szembesültünk, amikor a Rúna magazinban meghirdetett Kalandmodul-bajnokságra beérkezett pályamunkánkat rangsorolnunk kellett: akadt ugyanis közöttük öt olyan, amely magasan a többi fölé emelkedett. Ezek a kiváló modulok kaptak helyet - igaz, némiképp megszerkesztve, kicsit átdolgozva - e kötetben. A vállalkozó kedvű játékosok bejárhatják Ynev majd minden szegletét: a Quiron tenger partjaitól egészen Shadonig juthatnak. Izgalmas, eredeti ötletek, gonddal kidolgozott helyszínek, aprólékosan bemutatott NJK szereplők - úgy, ahogyan Ti játékosok és Kalandmesterek szeretitek a M.A.G.U.S.-t.

Lakatos Péter - Kovács Adrián - Láplidérc
A ​LÁPLIDÉRC, ez a gyilkos kedvű szerzet a legenda szerint maga a testetöltött pusztítás - a nyomába eredő, sárt dagasztó kalandozóknak azonban számos csúf meglepetésre kell felkészülniük. És Eulália, a mocsári amazon csak az első a sorban... Az ÚRNŐ BAJNOKAI Erionból, a Városok Városából indulnak a hosszú útjukra, melynek viszontagságai a csábos megbízó szépségét is felülmúlják... Ami az Elátkozott Vidék vadonjában fénylik, az vagy arany, vagy acél - vagy a legnagyobb titok a világon! Két új modul egy kötetben!

Bayer Tibor - Kriston Dávid - Új ​Törvénykönyv
"...létezik ​egy világ, melyet istenek teremtettek, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók..." A mind a mai napig legnépszerűbb szerepjáték legújabb kiadású alapkönyve, kaput nyit Satralis világára, hogy azok is szereplői lehessenek eme téren és képzeleten túli világ történelmének, akik eddig csupán szemlélői voltak a kalandozók kontinensén játszódó eseményeknek. A kötet a régi hagyományokra épülő, újragondolt, átalakított szabályrendszerrel, kiegyensúlyozott karakteralkotással, és új varázslatokkal keresi a játékosok kegyét - azokét, akik 1993 óta ismerik, azokét, akik évek óta hiába keresték, s azokét is, akik most ismerkednek a szerepjáték örömeivel.

Király Tibor - Coyote
Könyv ​és társasjáték egyben! Baráti társaságok, családok, ismerősök ülnek időről időre össze, hogy a szürke hétköznapok után izgalmas kalandokat megélve eltöltsenek néhány órát. Egy könyv olvasása vagy egy film nézése közben számtalanszor merülhet fel bennünk a gondolat: A főszereplő helyében vajon én is így cselekedtem volna? Ebben a szerepjátékban egy meglehetősen sivár és kiégett korszakba kaphatunk betekintést, ám a történelem formálása rajtad múlik! Ehhez mindössze egy karakterlapra, ceruzákra és egy hatoldalú dobókockára van szükség. A szabályok valósághűek, a lehetőségek végtelenek... Ismerd meg a szerepjátékot, amihez fogható játékformát nem ismer az emberiség. Talán az élethez lehetne hasonlítani, hiszen itt is bármi megtörténhet!

Guy Kawasaki - Szabályok ​forradalmároknak
Guy ​Kawasaki, a garage.com vezérigazgatója és az Apple Computer egykori fő-evangélistája tapasztalataival és tanácsaival segíti az üzleti világ forradalmárait, hogy látnokokká válhassanak. -Teremts, miként egy isten! Állítsd a feje tetejére a hagyományos bölcsességet - alkoss forradalmi termékeket és szolgáltatásokat az aktuális problémák elemzése révén! -Parancsolj, mint egy király! Vedd kezedbe az irányítást és hozz kemény, éleslátó és stratégiai döntéseket - döntsd le a korlátokat, amelyek a termék elfogadásának útjában állnak, és kerüld el a "halálmágneseket" (azokat az ostoba tévedéseket, amelyeknek majd mindenki áldozatul esik)! -Dolgozz, mint egy rabszolga! Készülj fel a kemény munkára, mégpedig látástól-vakulásig! Ha forradalmárból látnokká akarsz előlépni, úgy kell csipegetned, mint egy madár - lankadatlanul szívva magadba az ismereteket az üzletágadról, a vevőkről és a konkurenciáról - és úgy kell ürítened, mint egy elefánt, szétterítve a hatalmas információ- és tudásmennyiséget, amire szert tettél.

Szili László - Vizsga ​után
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kresz_tank%c3%b6nyv
KRESZ ​tankönyv Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - KRESZ ​tankönyv
A ​közúti közlekedési szabályok tankönyve

Hack Emil - Kresz ​- A közúti közlekedés szabályai és értelmezésük
E ​könyv tartalmazza a közúti közlekedés szabályairól szóló, többször módosított 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeleteinek a módosításokat magába építő, egységes szerkezetbe foglalt, hatályos szövegét, ami kiterjed a legújabb, 2010. január 1-jétől hatályos KRESZ-módosításokra is. Mellékletként megtalálhatóak a KRESZ hivatkozásaiban megemlített jogszabályok ide vonatkozó kivonatai is, amelyek szükségesek a téma átlátásához. A kiegészítő rendelkezésekre utaló helyeket kék csillagokkal jelöltük a szövegsorok szélén, valamint a lap alján, a lábjegyzetek mellett. A kapcsolódó jogszabályok idézetei kivonatos és tájékoztató jellegűek, ill. üzemben tartók számára legfontosabb részletek kigyűjtésével.

Orosz Mihály - Társasjáték ​Szabálykönyv
Ez ​a könyv a Vadnyugat társasjáték ás az Androméda Galaxis társasjáték szabályait tartalmazza. Minden további szükséges dolog ( játék tábla, játékpénz ) letölthető mindkét játékhoz a www.fermisjatek.gportal.hu weboldalról. A játékokhoz folyamatosan készülnek majd kiegészítők. Ezeket is ingyenesen lelehet tölteni az oldalról.

Kollekciók