Ajax-loader

'reklám' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Jack Foster - Az ​ötlet
"Minden ​reklám, sőt minden dolog egy ötlettel kezdődik. Az új ötlet a haladás motorja, a változás mozgatórugója, a változatosság forrása" - állítja Jack Foster. Minden pillanatban szükségünk van ötletekre - néha kisebbekre, máskor igazi nagy gondolatokra Azért, hogy ez ne okozzon gondot még a legreménytelenebbnek látszó helyzetben sem, Jack Foster tíz egyszerű technikát javasol. Ezek segítségével szinte maguktól jönnek majd az ötletek! Ha pedig nagyobb kihívással kell megbirkóznunk, sikerrel alkalmazhatjuk az ötletalkotás ötlépcsős módszerét!

Melissa Müller - Az ​áruvilág kicsi királyai
Az ​osztrák közgazdász könyve igen érdekes, nemcsak a reklámszakembereket, hanem a szülőket és a pedagógusokat is foglalkoztató témával foglalkozik: nevezetesen, hogy milyen hatással vannak a reklámok a gyerekekre és a fiatalokra. A piackutatók és reklámkészítők már régóta tudják, hogy a gyerekek és a fiatalok szüleiken keresztül igen nagy és értékes vásárlóerőt képviselnek, éppen ezért a reklámok jelentős hányada őket célozza meg. A szerző egyfelől a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét mutatja be könyvében, másfelől - éppen a szülők, nevelők szemszögéből vizsgálja a kérdést, vagyis abban igyekszik segíteni, hogy a szülő hogyan reagáljon gyermeke reklám gerjesztette igényeire, hogyan érje el, hogy a 'felnövekvő fogyasztónemzedék megtanulja befogadni és hasznosítani, azaz a helyükön kezelni a reklámokat'. Mindeközben olyan fontos kérdések tárgyalására is kitér, mint a családi televíziózás szokásai, és ez ügyben a csecsemő és a kisgyermek kiszolgáltatottsága, a tévéreklámok hatása a gyerekek nyelvhasználatára, anyanyelvi kultúrájára, a pénzzel és az adóssággal kapcsolatos értékítéletükre. Melissa Müller azt is vizsgálja, melyek azok a család helyzetéből, az életmódból fakadó körülmények, amelyek 'kezére játszanak' a reklámszakmának, hogy a gyerekeket mind jobban befolyásuk alá tudják vonni, végül a szerző szót ejt a reklám jövőjéről is. A hazai olvasók számára különösen értékes az a tanulmány, amellyel a magyar kiadást kiegészítették: Ragó Anettnek és Lukács Ágnesnek A magyarországi gyermekközönség vizsgálatairól szóló munkája. - A könyv a szülők és a pedagógusok, valamint a reklámszakemberek figyelmére egyaránt érdemes.

Seth Godin - Mi ​a bőgés?
Az ​vagy, amit megteszel” – állítja az a 33 kreatív szerző, aki arra szövetkezett, hogy meggyőzze az olvasót, hogy munkánkban vagy vállalkozásunkban bátor, kiugró és félelmetes tetteket végrehajtani fontos és csodálatos dolog. A kötet frappáns és inspiráló egypercesek sorozata. Játékosságra buzdít, ötlettel és számos példával támasztja alá, hogy a merészség zseniális, hatalma van – és csodákra képes…

Frédéric Beigbeder - 2999 ​Ft
„A ​keresztnevem Octave, és A.P.C.-cuccokban járok. A reklámszakmában dolgozom: hát igen, szennyezem a világegyetemet.” „Én vagyok az, aki eladja nektek a szart. Aki miatt olyan dolgokról álmodtok, amiket sosem kaphattok meg. Örökké kék ég, sosem randa lányok, tökéletes boldogság Photoshopban retusálva. Dögös képek, menő zenék. Amikor végre összespóroltál annyit, hogy megvehesd álmaid autóját, amit az égig magasztaltam a legutóbbi kampányomban, nálam már rég kiment a divatból. Három hullámmal előrébb tartok, és mindig gondoskodom róla, hogy kielégületlenek maradjatok.” Frédéric Beigbeder író, filmrendező és népszerű televíziós személyiség, a párizsi éjszakai élet krónikása. Celebritás. Sokan szeretik, sokan utálják. A társasági alkoholizmus, a házasságtörés, a beszélgetés és a magányos olvasgatás a hobbija – mint mondja. Tíz évig az egyik legnagyobb reklámügynökség „kreatívjaként” dolgozott, hogy regényt írjon erről a szédült és hazug világról, ahol annyit kereshet az ember mások hülyítésén, hogy futja belőle akármennyi jó csajra és kokainra. Szántszándékkal ki akarta rúgatni magát, és bódultan írt, írt, írt... S aztán ki is rúgták, amikor a reklámügynökség főnökei elolvasták a regényt, amely bombasiker lett: „A XXI. század első botránykönyve. „Magyarul is megjelent annak idején 1999 Ft címmel. 2007-ben Jan Kounen filmet forgatott belőle – a regénynek is, a filmnek is töretlen a népszerűsége.

Robin Williams - Tervezz ​bátran!
Az ​oldaltervezés és a tipográfia szabályait néhány egyszerű alapelvre visszavezető könyv anyaga Robin Williams évtizedes oktatói és tervezőgrafikusi tapasztalatait összegzi közérthető módon. A bárki által megjegyezhető, világos tervezési alapelvek működését életszerű példák sora teszi szemléletesebbé. A megszerzett tudás birtokában kiadványainkat tipográfiai előképzettség nélkül is könnyedén rendezettebbé, áttekinthetőbbé és figyelemfelkeltőbbé, kommunikációnkat hatékonyabbá tehetjük. A szerző a témát minden eddiginél gyakorlatiasabban közelíti meg, a lexikális ismeretek helyett a hangsúlyt a tervezői látás- és szemléletmód kialakítására helyezi. A könyv nemcsak a grafikai tervezéssel, tipográfiával foglalkozók számára jelent segítséget, hanem bárkinek, aki írásbeli kommunikációját érthetőbbé, hatékonyabbá szeretné tenni. Haszonnal forgathatja a könyvet, ha szeretné a kezéből kikerülő oldalakat szebb formába önteni, de nem tudja, hogyan tegye. Szeretne többet megtudni a grafikai tervezésről, de nincs ideje és energiája többéves tanfolyam elvégzésére. Szeretne egy oldalon több betűtípust is használni, de nem ismeri a hatásos betűkeverés szabályait. Mozgalmas, de rendezett oldalakat szeretne tervezni. Szeretné, hogy valóban el is olvassák, amit készített. Hírlevél, brosúra, szórólap vagy egyéb tervezési feladatai megoldásához konkrét tanácsokat, ötleteket szeretne kapni.

Oliviero Toscani - Reklám, ​te mosolygó hulla
Világszerte ​jól emlékeznek azokra a 4x3 méteres óriásplakátokra, melyeken egy meztelen fenékre tetoválva állt a felirat: "H. I. V. positive". És emlékeznek a szívbe markoló, drámai riportfelvételekre, sarkukban a közismert emblémával: "United Colors of Benetton". E reklámkampányok mindenütt szenvedélyes vitákat robbantottak ki, plakátjaikat több országban betiltották, másutt múzeumokban őrzik. A Benetton művészeti vezetője és reklámfotósa, Oliviero Toscani - e botrányt kavaró reklámhadjáratok szellemi atyja - ebben a könyvében válaszol az őt ért kritikákra, és kifejti nézeteit a reklám céljáról. Szerinte a "rózsaszín", szexi és butyuta tucatreklámok kora végérvényesen a múlté. Olyanok kellenek, melyek gondolatokat ébresztenek, vitára késztetnek, felkavarják a reklámvilág állóvizét. Mai korunk égető kérdéseire irányítják a figyelmet, kíméletlenül és kendőzetlenül. Elolvashatjuk első, római kampányának történetét, ahol Jézus-farmernadrágokat hirdetett "Ne légyen néked farmered énelőttem" felirattal; találkozását Fioruccival, Benettonnal, Claudia Schifferrel, Fidel Castróval; kalandját a Gáza utcáin készült katalógusfelvételekkel, párbeszédét az act Up-mozgalommal. Toscani könyve nemcsak a reklámszakembereknek szól. Élvezetes olvasmány mindazoknak, akiket izgat a reklám különös, ellentmondásokkal teli világa.

Frédéric Beigbeder - 1999 ​Ft
Octave ​Parango rutinos és cinikus reklámszakember. Készülő könyvében a globalizált világ marketingmanipulációiról akarja lerántani a leplet. Igyekszik botránykönyvet írni, amelynek megjelenése után majd kirúgják állásából. Világcégek termékeit reklámozza annyi pénzért, hogy bármit és bárkit megvehet: méregdrága ruhákat, luxusautókat, egzotikus utazásokat, prostituáltakat, kábítószert. De hova lehet még lépni a fogyasztói piramis csúcsáról? Erre nincs válasz, következik a csömör és a véres erőszak... Az ára a címe; ez szép új világunk lényege. A XXI. század első botránykönyvének titulált kötet Franciaországban zajos sikert aratott, komolyan felmerült, hogy a legmagasabb francia irodalmi díjra, a Goncourt-ra jelöljék.

Aldous Huxley - Visszatérés ​a szép új világhoz
Vissza, ​de nem a jövőbe, hanem a se nem tetszetős se nem fiatalos huszadik-huszonegyedik századba. Hogy a szerző negyedszázaddal korábbi jóslatainak némelyike 1959-re, a Visszatérés megírásának korára valóra vált, vagy jó úton haladt - és persze halad ma is - a megvalósulás felé, az inkább aggodalomra, mint bizakodásra ad és adott okot.

Vance Packard - Tékozlók
A ​dolgos és általában rendkívül takarékos "átlag amerikai" a gazdaságosságot, a hatékonyságot mindennél fontosabbnak tartja, és rendkívül szégyelli, ha valakinek sikerül becsapnia őt. A háziasszony, aki kénytelen a szupermarketben előre csomagolt cikkekből háromszor annyit vásárolni, mint amennyit családja egyszerre elfogyaszt, tudja, hogy pazarol amikor a maradék ételt kénytelen-kelletlen kidobja. A televíziókészülékek szervizállomásának vezetője, akihez garancia lejárta után egy hónappal tömegesen hozzák vissza az elnémult készülékeket, jobb meggyőződése ellenére védi a gyártó vállalatokat. Az egyének nem egykönnyen, nem minden lázadozás nélkül törődnek bele, hogy egyre inkább életformájukká, életmódjuk szerves részesévé vált a tékozlás.

Gál Kristóf - A ​Google Adwords nagykönyve
Ha ​szeretne többet tudni a Google Adwords hirdetési rendszerről, annak működéséről, az alapvető "játékszabályokról", az eredményes hirdetés különféle "titkairól", akkor jó helyen jár! A tartalomból A teljesség igénye nélkül, néhány jellemző címsor a könyvből: Mi a Google Adwords Hogyan lehet megnyitni egy Adwords fiókot Hol jelennek meg a hirdetések Mi a minőségi pontszám és miért fontos Mi az az Adwords aukció és hogyan működik A kulcsszóillesztési típusok Miért fontos az Adwords fiók struktúrája A display hálózat használata Mi micsoda az Adwords kezelőfelületén A megfelelő licitek megállapítása A kulcsszavak helye az Adwords aukcióban A kampánybeállítások Hatásos szöveges hirdetések készítése A hirdetésbővítmények használata Dinamikus kulcsszóbeillesztés Az Adwords licitálási módjai Képes és egyéb hirdetési formátumok Fizetés, számlázás A landing oldalak szerepe az Adwordsben Az Adwords konverziómérésFontos dolgok egy landing oldalon A célok fontossága az Adwordsben Gyakori problémák és azok megoldása A hirdetések kezelésének módjai A könyv tartalmát úgy állítottuk össze, hogy a teljesen kezdők is megértsék (azok is, akik még nem is láttak Adwords hirdetést), de a rutinosabb hirdetők is találjanak benne jó néhány csemegét. Összességében csak néhány olyan ember lehet Magyarországon, aki semmi újat nem találna a könyvben...

Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A ​rábeszélőgép
Hogyan ​hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.

Hans Weiss - Klaus Werner - Márkacégek ​feketekönyve
Adidas, ​Bayer, Donna Kara, Nike, Siemens, Shell... melyik kedvenc márkánk alapul az emberek kizsákmányolásán, a gyerekmunkán, a környezetszennyezésen vagy az állatkínzáson? A márkák feketekönyve egy Németországban, Ausztriában és Svájcban indult sikeres program kezdete. Fellebbenti a fátylat a nagy konszernek mesterkedéseiről, eladási praktikáiról. Részletesen bemutat ötven céget, és azok terméklistáit. Konkrét ötleteket ad a vásárlóknak: mit tehetnek, hol és mit vásároljanak

Naomi Klein - No ​logo
A ​No Logo elsősorban a mai globális fogyasztói világ társadalmi, kulturális és gazdasági problémáival foglalkozik. Elindul a leginkább láthatótól: a reklámoktól, bemutatja a reklámbiznisz szédítő felfutását, az életünket behálózó marketingpraktikákat, majd elemzi azt, ami e mögött van: a foglalkoztatottság csökkenését, a munkavállalók kiszolgáltatottságának növekedését a fejlett államokban, a szegény országok munkásainak kizsákmányolását, a közterek (iskolák) vállalatok általi kisajátítását, az élet- és választási lehetőségek szűkülését. Végül, ami igen érdekes, kitér azokra a civil és ellen-kulturális mozgalmakra is, amelyek a fogyasztói világgal, a konzumerizmussal szemben igyekeznek üzeneteket megfogalmazni, alkotásokat létrehozni, vagy alternatív életlehetőségeket kialakítani. A No Logo elemző, adatokra támaszkodik ugyanakkor élvezetes, „történetmesélő" stílusban megírt mű. Olyan könyvről van szó, amely számottevő sikert aratott a tengerentúlon, és európai kiadásai is nagy visszhangot keltettek. A No Logo egyik erőssége közérthető nyelvezetében, és (a szó jó értelmében vett) újságírói stílusában rejlik. Naomi Klein, a szerző kanadai újságíró, aki elsősorban az alternatív, független sajtónak dolgozik. Könyvének nagy része személyes élményekre, riportszerű beszámolókra alapul. Klein elment egy fülöp-szigeteki „vámszabad területre" és beszélgetett a multinacionális cégeknek fillérekért dolgozó munkáslányokkal; bemutatja a Montreal-ban tevékenykedő „adbuster"-eket, akik az óriásplakátok átfestésével üzennek a nagy cégeknek; a McDonald's által beperelt angol környezetvédőket; és így tovább. Még azokat a fejezeteket is konkrét vállalatokról, esetekről szóló „sztorikkal" teszi érthetővé és - ne tagadjuk - szórakoztatóvá, amelyekben egyébként statisztikai adatok alapján fest képet a reklámipar felfutásáról vagy a munkaerő-piac drámai átalakulásáról. Magyarországon napjainkban kezdenek kibontakozni a multinacionális vállalatok magatartását élesen bíráló társadalmi vélemények. Éppen ezért fontos egy olyan mű megjelenése, amelyik megalapozott adatokkal, és egyben szemléletesen, sok példával, konkrétumokon keresztül mutatja be és érteti meg a globalizáció és a nemzetközi márkák mögött álló mamutvállalatok társadalmi valóságát. A No Logo vitákat vált ki, és mozgalmakat képes elindítani. Ránk is vonatkozik, itt, Magyarországon, mivel a globalizáció már bennünket is elért. Ha más nem, a korszellem diktálja, hogy foglalkozzunk vele, gondolkodjunk róla, alkalmazkodjunk hozzá, ellenezzük, vagy alternatíváit keressük. Egy internetes keresés a No Logo hívószóra több mint 10 millió találatot eredményez. Kétszer annyit, mint Marx, Mao és Marcuse együttvéve. Itt az ideje elolvasni.

Sas István - Reklám ​a jóért
Talán ​ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is. A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak. Jókor. Jó helyen. Azoknak, akiknek fontos, hogy „Jók” legyenek. Dr. Pócsik Ilona a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke

Jamie Reidy - Kemény ​üzlet - Szerelem és más drogok
Jamie ​Reidy 1995 és 2000 között a Pfizer, a világ egyik legnagyobb gyógyszergyártó cégének ügynöke volt. Feladata leginkább abból állt, hogy urológusokat győzködött a Viagra jótékony hatásairól. Sok bíztatásra nem volt szükség: a kis kék tablettáért már a piacra dobása előtt rengetegen vágytak. A Kemény üzlet bennfentes beszámoló a gyógyszeripar sötét bugyraiból, hiszen Jamie Reidy belülről figyelhette meg az orvosi rendelők, nővérek és orvoslátogatók mindennapi munkáját, nem is olyan önzetlen és tisztességes módszereit. Aki kemény odamondogatásra vágyik, annak nem ajánljuk ezt a könyvet, hiszen Reidy leginkább saját magából űz gúnyt, és nem tesz úgy, mint aki változtatni tudna a világon. A SZERELEM ÉS MÁS DROGOK c. film forgatókönyve ebből a memoárból született.

Philip Kotler - Kotler ​a marketingről
Jönni, ​látni, győzni a piacon Philip Kotler neve a marketing szinonimája. Világszerte nagy sikert aratott előadásain alapuló új könyve az ezredforduló marketingjének régóta várt, lényegre törő összefoglalása. Kötetünk a legújabb problémakörök - adatbázis-marketing, csúcstechnikai, piac-, kapcsolatmarketing, globálmarketing, internet-marketing - tömör összefoglalását tartalmazza. És persze Kotler megszívlelendő tanácsait, amelyeket az elmúlt évek tapasztalataiból sikeres világcégek tanácsadójaként szűrt le.

Kiss Mariann - Marketing
Számos ​komoly és komolytalan könyv jelenik meg a magyarul még mindig 'idegenül' hangzó marketingről. Pedig mindenki 'marketingel', a sarki fűszerestől a Boeing-kereskedőkig. A komoly könyvek közül alig van olyan, amelyet egyetemistától a multinacionális cégnél dolgozó kereskedőn át a kis rőfösig mindenki megért. Ez a könyv éppen ilyen: érthetően, élvezetesen és szemléletesen tanítja a szatócsot, kezdő sales-est és marketingest, és ötleteket ad a már gyakorlott szakembernek is. Kiss műve áttekintést ad a piac, a kereskedő és vevő magatartásától a termék-, ár- és eladási politikán át a reklámig. Bemutatja, hogyan változott a kereskedelmi magatartás az elmúlt évtizedekben, miben rejlik a modern szemlélet lényege. Ábrákkal, diagramokkal mutatja be a folyamatokat, továbbá azt, hogyan lehet eladási tevékenységünk sikeres. A marketing és eladás folyamatait, lehetőségeit, előtervezését is ki lehet fejezni logikai, matematikai képletekkel. A kötet által felhozott képletek megmozgatják a kereskedő fantáziáját; van, amelyik például megmutatja, mennyit lehet nyerni azzal, ha a vevők sokasága nem áll sorba időtlen időkig 10 dkg parizerért (hiszen annak egyéb forintban kifejezhető konzekvenciái is vannak), milyen marketing fogások hasznosak, és melyek az eleve veszteségesek. KISS Mariann a Budapesti Műszaki Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán oktat. Eddig több hasznos műve jelent meg a marketing és sales különböző ágazatairól.

Faith Popcorn - Lys Marigold - Éva-marketing
Faith ​Popcorn neve egyet jelent az első látásra meglepő, ám idővel szinte kivétel nélkül pontosnak bizonyuló fogyasztói előrejelzésekkel. Már két évtizeddel ezelőtt megjósolta azokat az alapvető üzleti és életmódbeli trendeket, amelyek a 80-as, 90-es években meghatározták életünket. A The Popcorn Report és a Clicking című bestsellerei révén méltán világhírű marketinges szaktekintély legújabb könyvében egy napról napra jelentősebbé váló piaci szegmensre, a női fogyasztókra irányítja figyelmét.Napjainkban a vásárlói döntések 80%-át közvetlenül vagy közvetve a nők hozzák. Éppen ezért a jövőorientált üzleti vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a női fogyasztók igényeit. A nők és férfiak nemcsak biológiai felépítésükben, hanem vásárlási szokásaikban („shopológiailag”) is eltérnek egymástól - állítja Popcorn.

David Ogilvy - Ogilvy ​a reklámról
David ​Ogilvy, „az amerikai reklámipar mágusa” (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója könyv­ében elárulja nekünk: • hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, • hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, • hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, • a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, • hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást… Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.

Dorothy L. Sayers - Murder ​Must Advertise
Pym’s ​Publicity is an Advertising Agency with a secret. Victor Dean broke his neck falling down the stairs, and it could have been an accident. But a harassed Managing-Director thinks otherwise, and calls in Lord Peter Wimsey to investigate. Before Wimsey uncovers the truth however, five people die – for the secret of Pym’s is a deadly one, involving ruthless men who will kill – and kill again – to protect themselves.

Robbin Zeff - Brad Aronson - Reklám ​az interneten
A ​gazdagon illusztrált gyakorlati kézikönyv a szerzők kiterjedt kutatásai alapján részletesen bemutatja az internetes marketingben rejlő különleges lehetőségeket és a rohamléptekben fejlődő online reklámozás alapvető kérdéseit. Külön fejezet foglalkozik többek között az internetes direkt marketinggel, a reklámok mérési módszereivel, pozicionálásával, árképzésével, az online piackutatással, a reklámvásárlás folyamatával, a reklámok értékesítésével, ezenkívül részletes mintát találunk médiaajánlat készítésére. A kötet végére illesztett kiegészítésben megtalálhatók a legfontosabb online marketing szakkifejezések, az ingyenes levelezést kínáló magyar szolgáltatók. Ez a kézikönyv nem hiányozhat egyetlen internetes reklámmal foglalkozó szakember, ügynökségi munkatárs vagy hirdető könyvespolcáról sem. A kezdők lépésről lépésre ismerkedhetnek meg az új médium kínálta egyedülálló lehetőségekkel, a gyakorlott marketingszakemberek pedig tovább bővíthetik a témával kapcsolatos ismereteiket.

Peter Coughter - Pitch
Egy ​jó pitch mindent visz Ma az nyer, aki elsajátítja a pitchelés művészetét: jókor, jó helyen, jól adja elő az ötleteit. De hogyan juthatunk el idáig? Mi kell ahhoz, hogy akár két perc alatt lenyűgözzük és meggyőzzük hallgatóságunkat? Miként érhetjük el, hogy az egyre erősödő versenyben minket válasszanak, és vevők legyenek ötleteinkre? Peter Coughter a reklámszakmában eltöltött több évtizedes szakmai tapasztalata alapján konkrét példákon keresztül mutatja be, mi minden kell egy sikeres prezentációhoz - hogyan készüljünk fel, milyen technikákat alkalmazzunk, hogy egy unalmas, hosszúra nyúló előadás helyett nyerő helyzetbe kerüljünk egy ütős, magával ragadó pitchcsel.

Ravasz Károly - Kaminski György - A ​reklám kézikönyve
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Marketing_rekl%c3%a1m
Marketing ​reklám Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Marketing ​reklám
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hoffmann Istvánné - Reklámmérték ​'88
A ​könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek segítségével választ kívánt kapni arra, hogy 1. a felnőtt lakosság, 2. az ifjúság (15-24 évesek), 3. a gyermekek (6-14 évesek), 4. a gazdasági vezetők és 5. a tömegkommunikátorok hogyan vélekednek a reklámról, milyen beállítódások (attitűdök) jellemzik magatartásukat és annak változását. A kutatások tehát az alkotók kivételével minden érdekelt vagy érintett társadalmi csoportot átfogtak, olyan ismereteket hozva felszínre, amilyeneket mindeddig Magyarországon összefüggésükben nem tártak fel. Hasonlóan átfogó kutatási eredményeket még a tőkésországokban is csak elvétve találunk, sokkal inkább jellemzőek a rétegvizsgálatok: például a gyermekek, az ifjúság vagy egyes jelentős társadalmi-gazdasági rétegek reklámmal szembeni attitűdjeiről számot adó munkák. A gazdaság minden szférájában, így a rekláméletben is elengedhetetlen az ismeret, az információ a ráfordítások hatékonyabbá tételéhez. Bízunk abban, hogy a közreadott ismeret jó kezekbe kerül és hasznosul a napi munkában, előbbre viszi a piaci feladatok megoldását s felhívja a figyelmet az azonosságokra és az eltérésekre egyaránt. A szerző köszönetet mond Dr. Takács Ildikónak és Dr. Décsi Gyulának, akik nemcsak ösztönözték, de támogatták is a kutatásokat.

Földi Katalin - A ​reklám lélektana
Könyvünk ​három szférában(gazdasági, társadalmi, kulturális) a kreativitás általános és specifikus szabályszerűségeivel összefüggésben taglalja a hatékony reklám pszichológiai törvényszerűségeit, a koncepcióalkotás módozatait, a reklámötlet és reklámgondolat sajátosságait, a különféle hatáshelyzeteket. A kritikusan szemlélt meggyőzési, illetve befolyásolási modellek részletes, gyakorlati példákkal illusztrált bemutatásának kiindulópontja és meghatározója a gondolkodásnak cselekvésben betöltött szerepe és mértéke.

Szabó D. Tamás - Médiatervezés ​a reklámban
A ​tananyag négy részre tagolódik. Az első rész a média jellemzőit, és a médiakutatási módszereket mutatja be. A második rész tartalmazza a médiatervezésben leggyakrabban használt mutatószámokat, bemutatja azok gyakorlati értelmezését. A harmadik rész a médiatervezés stratégiai kérdéseit, taktikai lépéseit magyarázza. A negyedik rész két médiaterv kialakítását ismerteti. Az egyes fejezeteket rövid összefoglaló és ellenörző kérdések zárják, illetve a kiadvány végén hasznos információkból (adatok, szótár) összeállított melléklet található.

Sylvie Girard-Lagorce - 100 ​legendás parfüm
Azon ​a napon, amikor a tüzet csiholó ősember rájött, hogy bizonyos fák égő gyantája megízesíti ételeit, és kellemesen csiklandozza az orrát, kezdetét vette a parfümök története. A világon kb. 350 parfümkészítő nagymester fáradozik újabb és újabb illatkompozíciók összeállításán. Mai világunkban minden egyes parfümnek megvan a saját image-e. Nem véletlen, hanem tudatos és sokat sejtető a névválasztás, a szín, a formadizájn, és nem utolsósorban maga az image-kampány, melyet sok esetben egy divatdiktátor, vagy híres színésznők, színészek neve fémjelez. A 100 LEGENDÁS PARFÜM című album igazi könyvritkaság – érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be az legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva.

Oltványi Tamás - A ​milliós játék
Mennyi ​juhot kell legeltetni ahhoz, hogy Ivan Lendl megnyerje a Mesterek Tornáját? Miért nem kedvelte Björn Borg a diszkókat, de miért ragaszkodott kocsijában az autórádióhoz? Meddig tartott a világ leghosszabb teniszmérkőzése? Haltak-e meg mérkőzés közben teniszbírók? Miért építettek teniszpályát a Fehér Házban? Hol lehet a világon a legdrágábban pályát bérelni? Miféle leszbikus botrány rázta meg a női teniszt a nyolcvanas évek elején? S végül, de nem utolsósorban: vajon mennyit keresnek a világsztárok, közöttük a magyarok? Kérdések, amelyekre e könyv válaszol. Egy könyv, nem csak teniszjátékosoknak...

Rek%c3%a1m
Reklám, ​vagy amit akartok Ismeretlen szerző
elérhető
14

Ismeretlen szerző - Reklám, ​vagy amit akartok
Reklám. ​Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető. Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet szerzői: Berényi Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli, Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta, Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László, Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi Ferenc.

Csörghe Ádám - A ​Nagy Ötlet
“Izgalmas, ​érdekes és olvasmányos gyűjteménye David Ogilvy időtálló gondolatainak és zseniális kampányainak. Ajánlom mindenkinek, aki a marketing, avagy a kommunikáció világában dolgozik, dolgozni tervez, avagy egyszerűen érdeklődik a kreatív szakma iránt.” Sályi Réka, Managing Director, Ogilvy & Mather, Budapest David Ogilvy, a „Reklámszakma Atyja”, közel öt évtizedes pályafutása alatt átformálta az amerikai, és ezen keresztül a nemzetközi reklámszakma arculatát. 1949-ben alapított ügynöksége, az Ogilvy & Mather, néhány év leforgása alatt a világ egyik legsikeresebb ügynöksége lett, kampányaival olyan márkák nem ritkán több évtizedes sikerét megalapozva, mint a Shell, a Dove, a Guinness, a Rolls-Royce, a Mercedes-Benz, a Schweppes, vagy az American Express. Ogilvy megtestesítette mindazt, ami sikeressé tesz valakit ezen a területen: zseniális kreativitás, határtalan ambíció, kemény munka, a szakma szenvedélyes szeretete, és jövőformáló víziók. Nem csoda hát, hogy marketingesek, reklámszakemberek, értékesítők, cégvezetők, vagy akár fundraising szakemberek tömegei tekintik legfontosabb inspirációforrásuknak világszerte, az Ogilvy & Mather pedig továbbra is a világ egyik legsikeresebb reklámügynöksége. Abban hitt, hogy egy-egy „nagy ötlet” tette kampányait legendássá, így ebben a könyvben 21 olyan Ogilvy mantrát tárunk most Ön elé, amelyek segítenek abban, hogy az Ön kampányai is kiemelkedőek legyenek, egy-egy "nagy ötlet"-re alapozva! Ennek során Ogilvy olyan aktuális marketing koncepciókról és azok gyakorlati alkalmazásáról beszél, mint a piackutatás fontossága, a márka imázs építése, a reklámszövegírás alapjai, a sikeres meggyőzés titka, a pozicionálás művészete, a sztorit mesélő kép hatalma és még sok más. Garantált, hogy Ogilvy mantrái életre szóló tanulságokkal szolgálnak majd Önnek is!

Virányi Péter - Nem ​igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!
Ez ​a könyv azoknak és azokhoz szól, akiket érdekel a reklám, és szeretnének többet tudni róla. Akik érdeklődnek a szakma avagy a téma iránt. Akik még néha- néha beleolvasnak a szórólapokba, akik szükség esetén megnézik az állás- vagy lakáshirdetéseket. Akik nem mindig halkítják le tévékészüléküket, ha reklám jön, akik felpillantanak egy-egy építkezési palánkot, állványzatot elfedő molinóra. Akik megválogatják, hogy milyen márkájú autót, telefont, ruhát vegyenek, akik ésszerűen vásárolnak, akik tudomásul veszik, hogy az árudömpingben választaniuk kell. Akik szitokszóként használják a reklámot, befogják fülüket, ha reklámszignált hallanak. És azoknak is, akik lesimult hajjal, kitágult orrlyukkal, kidülledt szemmel cikáznak fel s alá egy-egy bevásárlóközpontban az aktuális leértékeléseket keresve. Azoknak, akik a lakás legkisebb helységében azon bosszankodnak, hogy nem tudják rendesen kinyitni egy-egy áruházlánc aktuális prospektusát...

Kollekciók