Ajax-loader

'játék' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


James Frey - Endgame ​- Toborzás
Tizenkét ​fiatal játékos. Ősi nemzetségek leszármazottai. Évezredekkel ezelőtt választották ki őket. Életük minden egyes napján erre a megmérettetésre készültek. Erősek, kegyetlenek, szépek, kedvesek, hűségesek, okosak, lusták és gyávák. Olyanok, mint mi. Jók és rosszak. Ők a Föld örökösei, és rájuk vár a feladat, hogy megoldják a rejtélyt, különben mind elbukunk. A végjátékban egy szabály létezik: hogy nincs szabály. OLVASD EL A KÖNYVET. KÖVESD A NYOMOKAT. OLDD MEG A REJTÉLYT. A VÉGJÁTÉK ELKEZDŐDÖTT. Amit a kezedben tartasz, az nem csak egy könyv. Te magad vagy a főszereplő, és ha jól teszed a dolgod, akár a győztese is lehetsz. A sorsunk a te kezedben van. James Frey sikerkönyve több mint negyven országban jelenik meg egy időben, nagyszabású multiplatform játék társul mellé, és filmváltozat is készül belőle!

Lukács Ernőné - Tarján Rezsőné - Játékos ​matematika
E ​könyv azok számára készült,akik szeretnek tréfás feladatokat és elmés logikai feladványokat megoldani.Az itt tárgyalt játékok egy része már évszázadok óta szórakoztatja a matematikai játékok kedvelőit és pallérozza a velük foglalkozók gondolkodását.Az olyan feladatok,mint a "játék a számokkal","egy-és kétszemélyes játékok","geometriai játékok","logikai játékok" csiszolják ,élesítik az elmét.A mutatványok a kártyával,gyufával és dominóval,a titkosírás,a kártyatrükkök c. fejezetben leírt játékok pedig nemcsak fejlesztik a logikai készséget,hanem alkalmasak arra,hogy velük társaságban másokat is jól szórakoztathassunk.

Pauline Cockrill - Kis ​könyv a mackókról
A ​Kis könyv a mackókról klasszikus játék mackók kivételes minőségű, színes fényképportréit tartalmazza. Minden egyes mackónál részletes jegyzetek hívják fel a figyelmet a kitüntető jegyekre.

Belinda Levez - Kaszinókönyv
Még ​a tapasztaltabb játékos is elbizonytalanodhat, hogy játsszon-e Black Jacket, crapset vagy punto banco/baccarat-t, ha nincs teljesen tisztában a szabályokkal. Egy játékos számára döntő tényező a játék céljának és menetének tökéletes ismerete. Jóllehet a legtöbb játék egyszerű elveken alapul, mégis a kaszinóba lépő újoncot gyakran elbizonytalanítják a tétekre vonatkozó, komplikált szabályok és a sajátos nyelvezet. A Kaszinókönyv ismerteti a játékokat és bevezeti az olvasót a kaszinók sajátos világába. Lépésről lépésre halad, s a magyarázatokat szemléltető ábrákkal, fotókkal illusztrálja. Ha a játékra fogékony olvasó alaposan áttanulmányozta a könyvet, a végére elég erőt és vakmerőséget érezhet, hogy élesben is kipróbálja tudását. Sok szerencsét!

Kun Erzsébet - A ​végén minden kiderül
Mi ​örömünk telik benne, hogy folyton kérdezünk? Hogy merő játékból vizsgázunk és vizsgáztatunk? Ha az ember az érettségijére gondol, az egyetemi szigorlataira vagy más vizsgái izgalmára, még utólag is borsódzik a háta. Aztán itt áll felnőtten, érett ésszel, és újabb nehéz vizsgákra vállalkozik: képernyőn, mikrofon előtt, pódiumon - anélkül hogy bárki kényszerítené. Aki helyt akar állnia versengők mind erősödő mezőnyében, annak nem csupán műveltnek, találékonynak is kell lennie. Edzenie kell a logikai készségét, a kombinációs képességét, fejlesztenie a humorérzékét. Ami ezt a könyvet illeti, nagyrészt kipróbált játékokat tartalmaz, és a szerző ama igyekezetét tükrözi, hogy a kvíz minden lehetőségét kihasználja. A kérdések között vannak könnyűek, és vannak nehezek. Megtalálható benne minden kvíztípus: témakvíz, kvízteszt és játékos kvíz, találós kérdés, találós mese, kvízcikk, rajzos kvíz, krimikvíz és tréfás kvíz. S ha elakad az olvasó? Hátralapozhat a megfejtésekhez... Jó szórakozást!

Widder Lajos - Ulti ​könyv
Az ​ultijáték köztudomásúan nagyon elterjedt és kedvelt kártyajáték Magyarországon. Dr. Widder Lajos könyvének az a célja, hogy az idők folyamán kialakult sokféle játékmódot és szabályt egységesítse, logikus alapokra helyezze, és evvel sportszerűvé tegye a játékot. Amellett, hogy a kezdő játékos megismerheti a könyvből az alapvető szabályokat, a haladó, gyakorlott ultizó is hasznosan forgatja, mert a szerző érdekesen elemzi a szokásokat, konvenciókat, feltárja azok kialakulásának okait. A szerző célul tűzi ki azt is, hogy előtérbe állítsa a játékhoz szükséges logikus gondolkodást, és a nyerészkedést háttérbe szorítsa.

Kereszty Kornél - Virágrendezés ​és játékok termésekkel
A ​virágokat mindenki szereti. Mert nemcsak a rózsa, a liliom vagy az árvácska szép, hanem szemünknek, szívünknek éppoly kedves a virágzó almafa vagy a nyári rét látványa. Szeretjük a virágot, és szívesen díszítjük vele szobánkat, kuckónkat is. De a virág nemcsak szép díszítőelem, hanem arra is alkalmas, hogy gondolatainkat, érzéseinket kifejezze - ehhez azonban meg kell tanulnunk bánni vele, fel kell ismernünk "egyéniségét". Kereszty Kornél könyve ebben lesz segítségünkre. Színes felvételek segítségével megmutatja, hogyan lehet szépen elrendezni a tavaszi, nyári, őszi és téli virágokat, lombokat. A könyv második részében azt ismerjük meg, milyen képeket, szobrokat alkothatunk érdekesen hajló gyökerekből, termésekből vagy akár pattogatott kukoricából is. A kötetet Göbölyös László felvételei és a szerző rajzai illusztrálják.

Futo
elérhető
332

Suzanne Collins - Futótűz
Katniss ​Everdeen túlélte Az éhezők viadalát. A Kapitólium bosszúra éhes. Hiába szólt minden ellenük, Katniss Everdeen és Peeta Mellark életben maradtak. Nem nyugodhatnak azonban meg: lázadásról suttognak a Kapitóliumban, ami az ő hatásukra vette kezdetét. A nemzet szeme Katnissra és Peetára szegeződik, a tétek még nagyobbak, mint korábban. Ha hibáznak, a következmények beláthatatlanok.

Suzanne Collins - Az ​éhezők viadala
A ​győztes jutalma hírnév. A vesztes büntetése halál. A közeljövő egy sötét világában tizenkét fiú és tizenkét lány küzd egymással egy élő televíziós show-ban, aminek a címe Az éhezők viadala. Egyetlen szabály van: ölj vagy megölnek. Amikor a tizenhat éves Katniss Everdeen a húgát mentve önként jelentkezik, hogy részt vegyen a viadalon, az felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem fél a haláltól. A túlélés a vérében van.

David Parlett - Pasziánszjátékok ​könyve
A ​pasziánsz, az egyszemélyes kártyajáték - e könyvből kiderül, hogy néha többen is játszhatják - igen közkedvelt Európa-szerte. A szerző a játéknak több mint 150 féle módját írja le, együvé csoportosítva a hasonló szerkezetű és játékmenetű játszmákat. Így mindenki kiválaszthatja a maga számára a legmegfelelőbbet. A klasszikus, már a 18-19. században ismert játszmák mellett újakat is találhatnak a könyvben a kezdő vagy gyakorlott játékosok. A leírások mellett ábrák is segítik a játékok - főleg a bonyolultabbak - elsajátítását. A szerző nemcsak a nyitó kirakást mutatja be, hanem sokszor a menet közbeni formációt is. A leggyakrabban használt fogalmakat a szakkifejezések jegyzéke foglalja össze.

Dennis R. Harrison - Hogyan ​nyerjünk a kaszinóban
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Minecraft_v%c3%b6r%c3%b6sk%c5%91_k%c3%a9zik%c3%b6nyv
elérhető
10

Ismeretlen szerző - Minecraft: ​Vöröskő kézikönyv
Volt ​már dolgod a vöröskővel? Tudod, hogy mi az, de sosem merted még egyedül elkezdeni? Esetleg belefogtál, de nem jöttek össze az áramköreid? Pedig milyen jól jönne egy csapda vagy egy nyílvető a creeperek elleni küzdelemben! Ebben a könyvben az alapvető ismereteken és áramkörökön túl lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan lehet egyszerűbb és komolyabb dolgokat építeni a Minecraftben. Mutatunk még néhány világszínvonalú alkotást is - és persze azt is, hogy hogyan működnek.

Img_0003
Intelligencia ​teszt Ismeretlen szerző
elérhető
5

Ismeretlen szerző - Intelligencia ​teszt
Az ​intelliganciahányados (I.Q.) értelmi képességünk mérőeszköze! Könyvünkben nyolc intelligencia tesztet talál a kedves Olvasó, melyek egyenként negyven megoldandó feladatot tartalmaznak. A tesztek egyre nehezebbek, egyre komolyabb "agymunka" kifejtésére kényszerítik az Olvasót, miközben a kitöltésre szánt idő is egyre rövidül. Az elért pontszámok egy táblázat segítségével könnyedén átszámíthatóak a megfelelő I.Q. értékre. A kérdések segítségével így könnyen és gyorsan lemérhetjük intelligenciahányadosunk hiteles értékét!

Louisa May Alcott - Fiatalurak
A ​Plumfield kísérleti fiúiskolájában a kis nebulók lényegében azt csinálhatják, amihez kedvük van, akár a lépcsőkorláton is csúszkálhatnak. Jo Bhaer írónő, akit a Kisasszonyokban még Jo March-ként ismertünk, mindig is erről álmodott: egy olyan házról, amelyben "nyüzsögnek a fiúk...és pezseg az élet". A Kisasszonyok azzal zárult, hogy Jo megörökölte a Plumfield birtokot a házsártos, de aranyszívű March nénitől, ahol most már férjével, Bhaer professzorral vállvetve, a maguk elvei szerint, és rengeteg szeretettel nevelgetik a gondjaikba vett rakoncátlan csemetéket. Ahogy Jo maga mondja, "nem is tudom, mit szeretek jobban: az írást vagy a kölykeimet". Nat, a rongyos árva, az elkényeztetett Gömböc, a vadóc Dan és a Plumfield többi feledhetetlen lakója olvasók nemzedékeit bűvölte már el kalandjaival.

Páncél Róbert - Sims ​2
Útmutató ​a The Sims 2-höz és az Egyetem valamint Éjszakák kiegészítőkhöz. 100%-os részletes útmutatók Részletes stratégiai tippek A sztorimód kifejtése Csalások, trükkök mester fokozaton Táblázatok, adatok, kimutatások Az angol és magyar nyelvű játékokhoz is használható Ajándék melléklet: teljes kalandjáték PC-re a Sims világában.

F. G. Rayer - Elektronikai ​játékok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Barbie
elérhető
11

Linor Goralik - Barbie
Ha ​Barbie körül minden olyan kétségbeejtő lenne, amilyennek sokan állítják, akkor életének bő fél évszázada alatt civilizációnkat már rég elnyelte volna a pokol; ha viszont minden olyan jó benne, mint ahogy mások állítják, az emberiség rég a mennybe ment volna. A magam részéről azt szeretném, hogy könyvem olvasója egy egyszerű premisszából induljon ki: Barbie dolgai nem jók, nem rosszak, hanem bonyolultak. S éppen ez a bonyolultság, üzenetének állandó kettőssége az, ami a babát oly roppant érdekes témává teszi.

Hársing Lajos - Játék ​- világ - irodalom
Kinek ​szól ez a könyv? - kérdezi, aki kezébe veszi a kötetet. Mindenkinek, aki szívesen tölti idejét irodalmi kérdések megválaszolásával. Szól ez a könyv tanároknak, akiknek munkájáról a hétköznapok szürkeségében eltűnt a játék, és nincs idejük arra, hogy az órák színesítéséhez maguk találjanak ki vagy állítsanak össze fejtörőket. Szól ez a könyv klubfoglalkozások, úttörőházi összejövetelek szervezőinek is. Nem utolsó sorban pedig szól az egyéni olvasóknak, időseknek, fiataloknak egyaránt; mindazoknak, akik szeretik az irodalmat, és szeretnek játszani. A szerző a kötet összeállításakor elsősorban az általános iskola felső tagozatának irodalomkönyveit, házi és ajánlott olvasmányait tartotta szem előtt, de hivatkozik más, klasszikusnak számító ifjúsági regényekre is.

Gabnai Katalin - Ünnepigéző
Régi ​és gyakran visszatérő igény az iskolás korú gyermekek és a pedagógusok számára készült ünnepi előadásokat tartalmazó gyűjtemény. Az Ünnepigéző című kötetben található összeállítások az évről évre rendszeresen visszatérő ünnepségekre készült műsorokon kívül (tanévnyitó ünnepségek, november 7-i, április 4-i műsorok, anyáknapi és gyermeknapi megemlékezések) a gyerekek fantáziavilágát fejlesztő helyzetgyakorlatokat, dramatizált játékokat, népmesei hagyományokat idéző és a tábori úttörőélet sokszor merev vonásait karikírozó játékokat egybegyűjti. A kötet újszerű, az eddigi hasonló jellegű kiadványokról eltérő szemléletét a szabadtéri irodalmi játékok, foglalkozástervek dramaturgiai vázlata is jelzi, mely ügyességi próbákkal, akadályversenyekkel tarkított vetélkedőre is lehetőséget nyújt.

Greg Farshtey - Hivatalos ​Bionicle kézikönyv
Lépj ​be a Bionicle világába, ahol Mata Nui sorsa dől el a hős Toa és a nagyhatalmú Makuta harcában. Ebben a hivatalos kézikönyvben a következőkről találsz útmutatót: Bionicle kedvenceidről, Toákról, Bohrokról, Rahksikról, Matoránokról, Turagákról és Makutáról; Mata Nui csodálatos szigetéről, Onu Koro barlangjaitól Kini Nui óriás templomáig; a Bionicle történetéről, amely tele van titokzatossággal, hőstettekkel, kalandokkal és győzelmekkel. Plusz: Új szereplők! Titkos Bionicle információk!

Mándy Stefánia - Játékzivatar
"Haj, ​nap, mint nap csak egy nóta - / és ez így megy már évek óta"! / Este: "Feküdj le!" - Reggel: "Kelj fel!" / Ébresztőóra hangja bong. Ám régi játék este-reggel, hogy bámulni kell a plafont." Aki ismeri Mándy Stefánia gyermekverseit, tudja, hogy a 'színjáték a mennyezeten' az esti ábrándozás mekkora szerepet tölt be a gyermeklírájában, gyermek közeli gondolkodásában.

Hársing Lajos - Ismerd ​meg agyadat
Ugye ​szeret játszani? Ez a könyv éppen a játékos kedvét igyekszik kielégíteni rengeteg feladatával, rejtvényével. A kérdések nem tanulással, olvasással szerzett műveltségre épülnek, hanem az ember veleszületett képességeire.

Covers_420473
elérhető
2

Orosz Mihály - Egyiptom
Az ​Egyiptom szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják, akár kedvenc római korban zajlódó filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Római Birodalom légióival. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Csirkék ​vs. Kacsák
A ​Csirkék vs. Kacsák egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. Valahol egy messzi - messzi baromfiudvaron… Ádáz háború dúl a kacsák és a csirkék között a baromfiudvar birtoklásáért. Hosszú ideje nem bírnak egymással. Most jött el az idő mind a két frakció számára, hogy végső csapást mérjen az ellenségre. A kacsák vezetője a gonosz Mekháp tábornok. A csirkék parancsnoka Fő Taraj tábornok megbízza legjobb harcosait, hogy vessenek véget a háborúnak.(ők a játékosok) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Arszon ​Világa Mint Szerepjáték
A ​füzetben található rendszer alapján lehet az Arszon Világát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok az alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Városok, hegyek, folyók, fajok leírása. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420471
elérhető
1

Orosz Mihály - Sellők
A ​Sellők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban a tengerek mélyére utazhatunk egy sellő bőrében. Megismerkedhetünk Attínával a varázslónővel, aki rettegésben tartja a tengerek mélyét és a felszínen hajózó embereket. A sellők egy kis csapata úgy dönt, hogy véget vet a zsarnok uralmának.(Ezek a játékosok.) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - A ​Nár Invázió
A ​Nár Invázió szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például a játékosok akár kedvenc sci-fi filmjüket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Nár Birodalom hadigépezetével. Véd meg a Földet az idegen támadóktól! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Miklós - Démoni ​Erők
A ​Démoni Erők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc túlvilágról szóló filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a pokol teremtményivel. Tagja lehetsz a Beavatottak Rendjének, akik védik az emberiséget a gonosztól. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Tamáska Zoltán - Kockajátékok ​szabályai
Tétre ​játszható esély-játékok, gyors fejszámolást igénylő kockajátékok, tréfás „blöffölős” játékok, igazi pörgős party-játékok, vagy a dobókockás játékok közül személyes kedvenceim: más kultúrkörökben jól ismert játékokhoz saját átirataim közönséges pettyes kockákra…

Orosz Mihály - Társasjáték ​Szabálykönyv
Ez ​a könyv a Vadnyugat társasjáték ás az Androméda Galaxis társasjáték szabályait tartalmazza. Minden további szükséges dolog ( játék tábla, játékpénz ) letölthető mindkét játékhoz a www.fermisjatek.gportal.hu weboldalról. A játékokhoz folyamatosan készülnek majd kiegészítők. Ezeket is ingyenesen lelehet tölteni az oldalról.

Statements_1472956
elérhető
8

Stephanie Garber - Finale
Egy ​szerelem, amelyért megéri küzdeni. Egy álom, amelyért megéri meghalni. Egy befejezés, amelyre megérte várni. Két hónap telt el a legutóbbi Caraval befejezése óta. Két hónapja, hogy a Fátumok kiszabadultak egy elvarázsolt kártyapakliból, két hónapja, hogy Legend bejelentette igényét a trónra, és két hónapja, hogy Tella rájött: a fiú, akibe beleszeretett valójában nem létezik. Amikor életek, birodalmak és szívek sorsa múlik rajta, Tellának el kell döntenie, hogy megbízik-e Legendben, vagy régi ellenségeként kezeli. Miután rábukkan egy titokra, amely fenekestül felforgatja az életét, Scarlettnek képessé kell válnia a lehetetlenre. Legendnek pedig meg kell hoznia egy döntést, amely örökre megváltoztathatja. A Caraval véget ért, de minden idők legnagyobb játéka még csak most kezdődik. Ezúttal nincsenek nézők - csak nyertesek vagy vesztesek.

Tamáska Zoltán - Közösségi ​társasjátákok
Számháború-jellegű ​harci játékok, vetélkedők, igazi pörgős party-játékok, vagy személyes kedvenceim: az improvizációs, rögtönzős játékok… Minél pörgősebb, minél egyszerűbben megtanulható játék legyen, és minél feledhetetlenebb élményt nyújtson! Minimális eszközigénnyel!

Kollekciók