Ajax-loader

'játék' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


David Parlett - Pasziánszjátékok ​könyve
A ​pasziánsz, az egyszemélyes kártyajáték - e könyvből kiderül, hogy néha többen is játszhatják - igen közkedvelt Európa-szerte. A szerző a játéknak több mint 150 féle módját írja le, együvé csoportosítva a hasonló szerkezetű és játékmenetű játszmákat. Így mindenki kiválaszthatja a maga számára a legmegfelelőbbet. A klasszikus, már a 18-19. században ismert játszmák mellett újakat is találhatnak a könyvben a kezdő vagy gyakorlott játékosok. A leírások mellett ábrák is segítik a játékok - főleg a bonyolultabbak - elsajátítását. A szerző nemcsak a nyitó kirakást mutatja be, hanem sokszor a menet közbeni formációt is. A leggyakrabban használt fogalmakat a szakkifejezések jegyzéke foglalja össze.

Mirejla Boglaar - Tollászkodás
Ahogy ​a scrable nevű társasjátékban 7 betűt kell húzni és szavakat alkotni, úgy a kötetben is 7 a keretszám. 7 fejezet 7 lehetőségként akadt a játékra, csakhogy itt a pályát könnyítendő 7-nél több betűből álltak össze a szavak, sokszor rímekbe szedve. A műfajuk – a versét meghagyva a költőknek – legyen mondjuk tollászkodás, mert papíron, tollból születtek, csak később merészkedtek számítógépre és még később a nagyvilágba. Ha tetszik valamelyik, azt magadnak s a szavaknak köszönd és ha van kedved, akkor gondold, érezd vagy tollászkodd immár a saját szavaid tovább.

Héjjas Endre - Váczy László - 100 ​játék az orosz nyelv oktatásához
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dennis R. Harrison - Hogyan ​nyerjünk a kaszinóban
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Img_0003
Intelligencia ​teszt Ismeretlen szerző
elérhető
3

Ismeretlen szerző - Intelligencia ​teszt
Az ​intelliganciahányados (I.Q.) értelmi képességünk mérőeszköze! Könyvünkben nyolc intelligencia tesztet talál a kedves Olvasó, melyek egyenként negyven megoldandó feladatot tartalmaznak. A tesztek egyre nehezebbek, egyre komolyabb "agymunka" kifejtésére kényszerítik az Olvasót, miközben a kitöltésre szánt idő is egyre rövidül. Az elért pontszámok egy táblázat segítségével könnyedén átszámíthatóak a megfelelő I.Q. értékre. A kérdések segítségével így könnyen és gyorsan lemérhetjük intelligenciahányadosunk hiteles értékét!

Toj%c3%a1st%c3%a1nc
elérhető
0

Kun Erzsébet - Tojástánc
Kun ​Erzsébet a Füles című népszerű rejtvénylap egyik szerkesztője. Alaptermészete a humor és a játékosság. Magyarországon elsőként dolgozta fel kötetben a fejtörők több évezredes történetét (A rejtvény), írt átfogó igényű magyar kvizológiát (A végén minden kiderül); de jelent meg orvosi anekdotakönyve is (Mosolygó Medicina). Harmadik rejtvénykönyvét az első kettőhöz hasonló ritmus: tarka ötletek sokasága jellemzi. Humorban ezúttal is bővelkedő játékai nemegyszer meghökentően újszerűek. Nemcsak az olvasó tudását, de találékonyságát is próbára teszik, bizonyságul annak, hogy játszva tanulni valóban élvezet. A szerző - mint könyve előszavában írja - tojástáncot járt az adatok között. És nyilvánvaló szándéka az olvasót is táncba vinni, azaz új adatok kutatására ösztönözni. A Tojástánchoz játékos illusztrációk szolgáltatják az "aláfestő zenét", hasznos mulatságul mindazoknak, akik megukévá tudják tenni az intellektuális játékok és a rejtvényfejtés örömeit.

Heinz Machatschek - Zug ​um Zug
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ulti
elérhető
2

Kovács Endre - Ultikódex
A ​kötet kétféle célt tűzött maga elé. Egyrészt részletesen ismertetni kívánja a rabló ulti és a vele rokon, egyszerűbb játékok (a máriás, a négyes máriás, valamint a talonmáriás, azaz az egyszerű, nem rabló ulti) szabályait, figuráit, játékmenetét, a játék technikáját és taktikáját, másrészt arra törekszik, hogy egységesítse a játék részlet- kérdésekben még igen sokféleképpen értelmezett szabályait. Itt főleg olyan kérdésekről van szó, mint a betli és a durchmars értéke, a durchmarsban a figurák viszonylagos ütőereje, valamint a játékban elkövetett, nem szándékos szabálytalanságok (renonszok) büntetése. A nagyszámú leosztási és lejátszási példával illusztrált, jól használható, bár nem mindig a legvilágosabban fogalmazott kötetet etikai "parancsolatok" és ulti-kislexikon zárja. - Minden érdeklődőnek ajánlható.

Kereszty Kornél - Virágrendezés ​és játékok termésekkel
A ​virágokat mindenki szereti. Mert nemcsak a rózsa, a liliom vagy az árvácska szép, hanem szemünknek, szívünknek éppoly kedves a virágzó almafa vagy a nyári rét látványa. Szeretjük a virágot, és szívesen díszítjük vele szobánkat, kuckónkat is. De a virág nemcsak szép díszítőelem, hanem arra is alkalmas, hogy gondolatainkat, érzéseinket kifejezze - ehhez azonban meg kell tanulnunk bánni vele, fel kell ismernünk "egyéniségét". Kereszty Kornél könyve ebben lesz segítségünkre. Színes felvételek segítségével megmutatja, hogyan lehet szépen elrendezni a tavaszi, nyári, őszi és téli virágokat, lombokat. A könyv második részében azt ismerjük meg, milyen képeket, szobrokat alkothatunk érdekesen hajló gyökerekből, termésekből vagy akár pattogatott kukoricából is. A kötetet Göbölyös László felvételei és a szerző rajzai illusztrálják.

Páncél Róbert - Sims ​2
Útmutató ​a The Sims 2-höz és az Egyetem valamint Éjszakák kiegészítőkhöz. 100%-os részletes útmutatók Részletes stratégiai tippek A sztorimód kifejtése Csalások, trükkök mester fokozaton Táblázatok, adatok, kimutatások Az angol és magyar nyelvű játékokhoz is használható Ajándék melléklet: teljes kalandjáték PC-re a Sims világában.

F. G. Rayer - Elektronikai ​játékok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Barbie
elérhető
11

Linor Goralik - Barbie
Ha ​Barbie körül minden olyan kétségbeejtő lenne, amilyennek sokan állítják, akkor életének bő fél évszázada alatt civilizációnkat már rég elnyelte volna a pokol; ha viszont minden olyan jó benne, mint ahogy mások állítják, az emberiség rég a mennybe ment volna. A magam részéről azt szeretném, hogy könyvem olvasója egy egyszerű premisszából induljon ki: Barbie dolgai nem jók, nem rosszak, hanem bonyolultak. S éppen ez a bonyolultság, üzenetének állandó kettőssége az, ami a babát oly roppant érdekes témává teszi.

Lawrence J. Cohen - Anthony T. Debenedet - Hancúrozni ​jó!
A ​hancúrozás: - fejleszti az érzelmi és értelmi intelligenciát - növeli az önbizalmat - megoldja a viselkedési problémákat - örömet okoz gyereknek és felnőttnek egyaránt. Miért jó birkózni a gyerekekkel? Miért szeretik, ha dobáljuk őket? Miért fontos a párnacsata? A Hancúrozni jó! a régi jó játékok védelmében született. Gyakran veszélyesnek vagy túl vadnak minősítjük őket és inkább leszokunk róluk. Pedig nemcsak az élet, a kutatás is rávilágít, hogy a közös játék közelebb hozza a felnőtteket és gyerekeket, megerősíti a kapcsolatukat és emellett értelmi és érzelmi intelligenciájukat is fejleszti, nem beszélve testi egészségükről, erejükről, rugalmasságukról. A Hancúrozni jó! a rövid elméleti fejezeteken túl számos kicsikkel és nagyobbakkal játszható játékot ismertet: régi kedvenceket és újakat. A könnyen követhető leírások és kedvcsináló ábrákúj ötleteket adhatnak, különösen, ha nagyobb gyerekekkel támad kedvünk összemérni az erőnket.

Hársing Lajos - Játék ​- világ - irodalom
Kinek ​szól ez a könyv? - kérdezi, aki kezébe veszi a kötetet. Mindenkinek, aki szívesen tölti idejét irodalmi kérdések megválaszolásával. Szól ez a könyv tanároknak, akiknek munkájáról a hétköznapok szürkeségében eltűnt a játék, és nincs idejük arra, hogy az órák színesítéséhez maguk találjanak ki vagy állítsanak össze fejtörőket. Szól ez a könyv klubfoglalkozások, úttörőházi összejövetelek szervezőinek is. Nem utolsó sorban pedig szól az egyéni olvasóknak, időseknek, fiataloknak egyaránt; mindazoknak, akik szeretik az irodalmat, és szeretnek játszani. A szerző a kötet összeállításakor elsősorban az általános iskola felső tagozatának irodalomkönyveit, házi és ajánlott olvasmányait tartotta szem előtt, de hivatkozik más, klasszikusnak számító ifjúsági regényekre is.

Gabnai Katalin - Ünnepigéző
Régi ​és gyakran visszatérő igény az iskolás korú gyermekek és a pedagógusok számára készült ünnepi előadásokat tartalmazó gyűjtemény. Az Ünnepigéző című kötetben található összeállítások az évről évre rendszeresen visszatérő ünnepségekre készült műsorokon kívül (tanévnyitó ünnepségek, november 7-i, április 4-i műsorok, anyáknapi és gyermeknapi megemlékezések) a gyerekek fantáziavilágát fejlesztő helyzetgyakorlatokat, dramatizált játékokat, népmesei hagyományokat idéző és a tábori úttörőélet sokszor merev vonásait karikírozó játékokat egybegyűjti. A kötet újszerű, az eddigi hasonló jellegű kiadványokról eltérő szemléletét a szabadtéri irodalmi játékok, foglalkozástervek dramaturgiai vázlata is jelzi, mely ügyességi próbákkal, akadályversenyekkel tarkított vetélkedőre is lehetőséget nyújt.

Covers_194174
elérhető
0

Nikolaus Dobay - Rulett
Avagy ​az ördög golyója. Szabályok, szisztémák, történetek a kaszinó világából.

Balogh Beatrix - Várépítés, ​várjátékok
A ​várépítés ősi gyermekjáték, népszerűsége ma sem vesztett erejéből egyik korosztálynál sem. Vonzereje abban rejlik, hogy a gyerekek átélhetik az együttalkotás örömét, ugyanakkor mindegyikük kibontakoztathatja egyéni képzelőerejét is. Jó szervezéssel, felkészüléssel, a játékkal egyidőben sok információt adhatunk át, különféle összefüggések felismerésére vezethetjük rá a játszó gyermekcsoportot. A mai gyerekek racionális világlátása, az egyre riasztóbb fantáziahiány és konformizálódás rossz irányba billenő lelki egyensúlyt alakíthat ki, ami az emocionális személyiségjegyek felébresztésével korrigálható. Többek között ez a játékcsoport ilyen típusú problémák feloldására is alkalmas. A várépítés erősen komplex lehetőségekkel teszi próbára a játékvezető szerkesztő- és szervezőképességét, ezért szeretnék az alábbiakban minél több részletre kitérni, és sok ötletet adni, amit ki-ki saját lehetőségéhez mérten alkalmaz vagy továbbfejleszt.

Mándy Stefánia - Játékzivatar
"Haj, ​nap, mint nap csak egy nóta - / és ez így megy már évek óta"! / Este: "Feküdj le!" - Reggel: "Kelj fel!" / Ébresztőóra hangja bong. Ám régi játék este-reggel, hogy bámulni kell a plafont." Aki ismeri Mándy Stefánia gyermekverseit, tudja, hogy a 'színjáték a mennyezeten' az esti ábrándozás mekkora szerepet tölt be a gyermeklírájában, gyermek közeli gondolkodásában.

Hársing Lajos - Ismerd ​meg agyadat
Ugye ​szeret játszani? Ez a könyv éppen a játékos kedvét igyekszik kielégíteni rengeteg feladatával, rejtvényével. A kérdések nem tanulással, olvasással szerzett műveltségre épülnek, hanem az ember veleszületett képességeire.

Covers_610626
Mi ​lett volna ha...? Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Mi ​lett volna ha...?
MI ​LETT VOLNA, HA…? - A SORSFORDÍTÓ TÖRTÉNETEK NOVELLAPÁLYÁZAT NYERTES SZÖVEGEI - ELEKTRONIKUS KÖNYV Mi lett volna, ha...? Herkulest Hádész neveli fel? Hamupipőke és a herceg nem szeretnek egymásba? Ha a Pál utcai fiúk Nemecsek Ernője helyett valaki más merül a Füvészkert tavába? Ha Esmeralda és Frollo egymásba szeretnek? Ha Frodó nem az, akinek hisszük? A Sorsfordító történetek novellaíró pályázat nyertes alkotásait gyűjtöttük össze ebben a kötetben, mindegyik történet meglepő fordulatokat, sosem ismert csattanót tartogat.

Covers_420473
elérhető
2

Orosz Mihály - Egyiptom
Az ​Egyiptom szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják, akár kedvenc római korban zajlódó filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Római Birodalom légióival. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Csirkék ​vs. Kacsák
A ​Csirkék vs. Kacsák egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt. Valahol egy messzi - messzi baromfiudvaron… Ádáz háború dúl a kacsák és a csirkék között a baromfiudvar birtoklásáért. Hosszú ideje nem bírnak egymással. Most jött el az idő mind a két frakció számára, hogy végső csapást mérjen az ellenségre. A kacsák vezetője a gonosz Mekháp tábornok. A csirkék parancsnoka Fő Taraj tábornok megbízza legjobb harcosait, hogy vessenek véget a háborúnak.(ők a játékosok) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Arszon ​Világa Mint Szerepjáték
A ​füzetben található rendszer alapján lehet az Arszon Világát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok az alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Városok, hegyek, folyók, fajok leírása. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - 65 ​Millió évvel ezelőtt
A ​65 Millió évvel ezelőtt szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják kedvenc dinoszauruszos filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik egy időgép segítségével visszautazni a múltba és felfedezni a dinoszauruszok csodás világát. Vegyél részt egy különleges vadászaton a dinoszauruszok világában! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - 6. ​Kiegészítő Füzet
A ​füzetben található szabály rendszer alapján lehet a Hunniát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok a Hunnia 2 alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Haszonállatok és Haszonnövények lista, önálló hatalmi centrumok Magyarországon, idegen fajok listája és a többi leírás. Vagy az 5. kiegészítőben található leírásokkal. Példa: a 3. világháború leírása. A három könyvet használjátok együtt, mivel kiegészítik egymást. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420471
elérhető
1

Orosz Mihály - Sellők
A ​Sellők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban a tengerek mélyére utazhatunk egy sellő bőrében. Megismerkedhetünk Attínával a varázslónővel, aki rettegésben tartja a tengerek mélyét és a felszínen hajózó embereket. A sellők egy kis csapata úgy dönt, hogy véget vet a zsarnok uralmának.(Ezek a játékosok.) Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - A ​Nár Invázió
A ​Nár Invázió szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például a játékosok akár kedvenc sci-fi filmjüket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Nár Birodalom hadigépezetével. Véd meg a Földet az idegen támadóktól! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Orosz Mihály - Vámpírok ​és Vérfarkasok
A ​Vámpírok és Vérfarkasok szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc vámpíros filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban egy vámpír harcos bőrébe bújhatunk. Harcba szállhatunk a vérfarkasok hordáival, akik a vámpírok legfőbb ellenségei. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Covers_420348
elérhető
2

Orosz Mihály - Amazonok
Az ​Amazonok szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc amazonos filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban egy amazon harcos bőrébe bújhatunk. Harcba szállhatunk a vérengző barbár törzsekkel, akik az amazonok legfőbb ellenségei. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu

Tamáska Zoltán - Kockajátékok ​szabályai
Tétre ​játszható esély-játékok, gyors fejszámolást igénylő kockajátékok, tréfás „blöffölős” játékok, igazi pörgős party-játékok, vagy a dobókockás játékok közül személyes kedvenceim: más kultúrkörökben jól ismert játékokhoz saját átirataim közönséges pettyes kockákra…

Orosz Mihály - Társasjáték ​Szabálykönyv
Ez ​a könyv a Vadnyugat társasjáték ás az Androméda Galaxis társasjáték szabályait tartalmazza. Minden további szükséges dolog ( játék tábla, játékpénz ) letölthető mindkét játékhoz a www.fermisjatek.gportal.hu weboldalról. A játékokhoz folyamatosan készülnek majd kiegészítők. Ezeket is ingyenesen lelehet tölteni az oldalról.

Mark Cheverton - Szörnyek ​inváziója
Gameknight999 ​imádta a Minecraftot, de mindenekfelett imádta szándékosan tönkretenni játékostársai szórakozását. Mikor apja egyik találmánya teleportálja őt a játékba, Gameknight999 arra kényszerül, hogy valós kalandokat éljen át a virtuális világban. Mi történik, ha megölik? Vajon halhatatlan? Vagy meghal a valóságban is? Gameknight999, aki bennragad a játék világában, felfedezi a Minecraft legféltettebb titkát, azt, amit még a játék készítői, a programozók sem tudnak: a Minecraftban felbukkanó teremtmények nagyon is valóságosak! A könyvhöz dr. Parti Katalin kriminológus és cyberbullying-kutató írt utószót. Míg a regény a gyerekekkel ismerteti meg az internetes bántalmazás problematikáját, a szakértő kifejezetten a szülőknek igyekszik támpontokat adni a számítógépes játékok veszélyeivel kapcsolatban.

Kollekciók