'játék' címkével ellátott könyvek a rukkolán
James Frey - Endgame - Toborzás
Tizenkét fiatal játékos. Ősi nemzetségek leszármazottai. Évezredekkel ezelőtt választották ki őket. Életük minden egyes napján erre a megmérettetésre készültek. Erősek, kegyetlenek, szépek, kedvesek, hűségesek, okosak, lusták és gyávák. Olyanok, mint mi. Jók és rosszak. Ők a Föld örökösei, és rájuk vár a feladat, hogy megoldják a rejtélyt, különben mind elbukunk. A végjátékban egy szabály létezik: hogy nincs szabály.
OLVASD EL A KÖNYVET.
KÖVESD A NYOMOKAT.
OLDD MEG A REJTÉLYT.
A VÉGJÁTÉK ELKEZDŐDÖTT.
Amit a kezedben tartasz, az nem csak egy könyv. Te magad vagy a főszereplő, és ha jól teszed a dolgod, akár a győztese is lehetsz. A sorsunk a te kezedben van.
James Frey sikerkönyve több mint negyven országban jelenik meg egy időben, nagyszabású multiplatform játék társul mellé, és filmváltozat is készül belőle!
Lukács Ernőné - Tarján Rezsőné - Játékos matematika
E könyv azok számára készült,akik szeretnek tréfás feladatokat és elmés logikai feladványokat megoldani.Az itt tárgyalt játékok egy része már évszázadok óta szórakoztatja a matematikai játékok kedvelőit és pallérozza a velük foglalkozók gondolkodását.Az olyan feladatok,mint a "játék a számokkal","egy-és kétszemélyes játékok","geometriai játékok","logikai játékok" csiszolják ,élesítik az elmét.A mutatványok a kártyával,gyufával és dominóval,a titkosírás,a kártyatrükkök c. fejezetben leírt játékok pedig nemcsak fejlesztik a logikai készséget,hanem alkalmasak arra,hogy velük társaságban másokat is jól szórakoztathassunk.
Pauline Cockrill - Kis könyv a mackókról
A Kis könyv a mackókról klasszikus játék mackók kivételes minőségű, színes fényképportréit tartalmazza. Minden egyes mackónál részletes jegyzetek hívják fel a figyelmet a kitüntető jegyekre.
Belinda Levez - Kaszinókönyv
Még a tapasztaltabb játékos is elbizonytalanodhat, hogy játsszon-e Black Jacket, crapset vagy punto banco/baccarat-t, ha nincs teljesen tisztában a szabályokkal.
Egy játékos számára döntő tényező a játék céljának és menetének tökéletes ismerete. Jóllehet a legtöbb játék egyszerű elveken alapul, mégis a kaszinóba lépő újoncot gyakran elbizonytalanítják a tétekre vonatkozó, komplikált szabályok és a sajátos nyelvezet. A Kaszinókönyv ismerteti a játékokat és bevezeti az olvasót a kaszinók sajátos világába. Lépésről lépésre halad, s a magyarázatokat szemléltető ábrákkal, fotókkal illusztrálja. Ha a játékra fogékony olvasó alaposan áttanulmányozta a könyvet, a végére elég erőt és vakmerőséget érezhet, hogy élesben is kipróbálja tudását. Sok szerencsét!
Kun Erzsébet - A végén minden kiderül
Mi örömünk telik benne, hogy folyton kérdezünk? Hogy merő játékból vizsgázunk és vizsgáztatunk?
Ha az ember az érettségijére gondol, az egyetemi szigorlataira vagy más vizsgái izgalmára, még utólag is borsódzik a háta. Aztán itt áll felnőtten, érett ésszel, és újabb nehéz vizsgákra vállalkozik: képernyőn, mikrofon előtt, pódiumon - anélkül hogy bárki kényszerítené.
Aki helyt akar állnia versengők mind erősödő mezőnyében, annak nem csupán műveltnek, találékonynak is kell lennie. Edzenie kell a logikai készségét, a kombinációs képességét, fejlesztenie a humorérzékét.
Ami ezt a könyvet illeti, nagyrészt kipróbált játékokat tartalmaz, és a szerző ama igyekezetét tükrözi, hogy a kvíz minden lehetőségét kihasználja. A kérdések között vannak könnyűek, és vannak nehezek. Megtalálható benne minden kvíztípus: témakvíz, kvízteszt és játékos kvíz, találós kérdés, találós mese, kvízcikk, rajzos kvíz, krimikvíz és tréfás kvíz. S ha elakad az olvasó? Hátralapozhat a megfejtésekhez...
Jó szórakozást!
Widder Lajos - Ulti könyv
Az ultijáték köztudomásúan nagyon elterjedt és kedvelt kártyajáték Magyarországon.
Dr. Widder Lajos könyvének az a célja, hogy az idők folyamán kialakult sokféle játékmódot és szabályt egységesítse, logikus alapokra helyezze, és evvel sportszerűvé tegye a játékot. Amellett, hogy a kezdő játékos megismerheti a könyvből az alapvető szabályokat, a haladó, gyakorlott ultizó is hasznosan forgatja, mert a szerző érdekesen elemzi a szokásokat, konvenciókat, feltárja azok kialakulásának okait.
A szerző célul tűzi ki azt is, hogy előtérbe állítsa a játékhoz szükséges logikus gondolkodást, és a nyerészkedést háttérbe szorítsa.
Kereszty Kornél - Virágrendezés és játékok termésekkel
A virágokat mindenki szereti. Mert nemcsak a rózsa, a liliom vagy az árvácska szép, hanem szemünknek, szívünknek éppoly kedves a virágzó almafa vagy a nyári rét látványa. Szeretjük a virágot, és szívesen díszítjük vele szobánkat, kuckónkat is. De a virág nemcsak szép díszítőelem, hanem arra is alkalmas, hogy gondolatainkat, érzéseinket kifejezze - ehhez azonban meg kell tanulnunk bánni vele, fel kell ismernünk "egyéniségét". Kereszty Kornél könyve ebben lesz segítségünkre. Színes felvételek segítségével megmutatja, hogyan lehet szépen elrendezni a tavaszi, nyári, őszi és téli virágokat, lombokat. A könyv második részében azt ismerjük meg, milyen képeket, szobrokat alkothatunk érdekesen hajló gyökerekből, termésekből vagy akár pattogatott kukoricából is.
A kötetet Göbölyös László felvételei és a szerző rajzai illusztrálják.
Suzanne Collins - Futótűz
Katniss Everdeen túlélte Az éhezők viadalát. A Kapitólium bosszúra éhes.
Hiába szólt minden ellenük, Katniss Everdeen és Peeta Mellark életben maradtak. Nem nyugodhatnak azonban meg: lázadásról suttognak a Kapitóliumban, ami az ő hatásukra vette kezdetét.
A nemzet szeme Katnissra és Peetára szegeződik, a tétek még nagyobbak, mint korábban. Ha hibáznak, a következmények beláthatatlanok.
Suzanne Collins - Az éhezők viadala
A győztes jutalma hírnév. A vesztes büntetése halál.
A közeljövő egy sötét világában tizenkét fiú és tizenkét lány küzd egymással egy élő televíziós show-ban, aminek a címe Az éhezők viadala. Egyetlen szabály van: ölj vagy megölnek.
Amikor a tizenhat éves Katniss Everdeen a húgát mentve önként jelentkezik, hogy részt vegyen a viadalon, az felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem fél a haláltól. A túlélés a vérében van.
David Parlett - Pasziánszjátékok könyve
A pasziánsz, az egyszemélyes kártyajáték - e könyvből kiderül, hogy néha többen is játszhatják - igen közkedvelt Európa-szerte. A szerző a játéknak több mint 150 féle módját írja le, együvé csoportosítva a hasonló szerkezetű és játékmenetű játszmákat. Így mindenki kiválaszthatja a maga számára a legmegfelelőbbet. A klasszikus, már a 18-19. században ismert játszmák mellett újakat is találhatnak a könyvben a kezdő vagy gyakorlott játékosok. A leírások mellett ábrák is segítik a játékok - főleg a bonyolultabbak - elsajátítását. A szerző nemcsak a nyitó kirakást mutatja be, hanem sokszor a menet közbeni formációt is. A leggyakrabban használt fogalmakat a szakkifejezések jegyzéke foglalja össze.
Dennis R. Harrison - Hogyan nyerjünk a kaszinóban
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Ismeretlen szerző - Minecraft: Vöröskő kézikönyv
Volt már dolgod a vöröskővel? Tudod, hogy mi az, de sosem merted még egyedül elkezdeni? Esetleg belefogtál, de nem jöttek össze az áramköreid? Pedig milyen jól jönne egy csapda vagy egy nyílvető a creeperek elleni küzdelemben! Ebben a könyvben az alapvető ismereteken és áramkörökön túl lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan lehet egyszerűbb és komolyabb dolgokat építeni a Minecraftben. Mutatunk még néhány világszínvonalú alkotást is - és persze azt is, hogy hogyan működnek.
Ismeretlen szerző - Intelligencia teszt
Az intelliganciahányados (I.Q.) értelmi képességünk mérőeszköze!
Könyvünkben nyolc intelligencia tesztet talál a kedves Olvasó, melyek egyenként negyven megoldandó feladatot tartalmaznak.
A tesztek egyre nehezebbek, egyre komolyabb "agymunka" kifejtésére kényszerítik az Olvasót, miközben a kitöltésre szánt idő is egyre rövidül.
Az elért pontszámok egy táblázat segítségével könnyedén átszámíthatóak a megfelelő I.Q. értékre.
A kérdések segítségével így könnyen és gyorsan lemérhetjük intelligenciahányadosunk hiteles értékét!
Louisa May Alcott - Fiatalurak
A Plumfield kísérleti fiúiskolájában a kis nebulók lényegében azt csinálhatják, amihez kedvük van, akár a lépcsőkorláton is csúszkálhatnak. Jo Bhaer írónő, akit a Kisasszonyokban még Jo March-ként ismertünk, mindig is erről álmodott: egy olyan házról, amelyben "nyüzsögnek a fiúk...és pezseg az élet". A Kisasszonyok azzal zárult, hogy Jo megörökölte a Plumfield birtokot a házsártos, de aranyszívű March nénitől, ahol most már férjével, Bhaer professzorral vállvetve, a maguk elvei szerint, és rengeteg szeretettel nevelgetik a gondjaikba vett rakoncátlan csemetéket. Ahogy Jo maga mondja, "nem is tudom, mit szeretek jobban: az írást vagy a kölykeimet". Nat, a rongyos árva, az elkényeztetett Gömböc, a vadóc Dan és a Plumfield többi feledhetetlen lakója olvasók nemzedékeit bűvölte már el kalandjaival.
Páncél Róbert - Sims 2
Útmutató a The Sims 2-höz és az Egyetem valamint Éjszakák kiegészítőkhöz.
100%-os részletes útmutatók
Részletes stratégiai tippek
A sztorimód kifejtése
Csalások, trükkök mester fokozaton
Táblázatok, adatok, kimutatások
Az angol és magyar nyelvű játékokhoz is használható
Ajándék melléklet: teljes kalandjáték PC-re a Sims világában.
F. G. Rayer - Elektronikai játékok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Linor Goralik - Barbie
Ha Barbie körül minden olyan kétségbeejtő lenne, amilyennek sokan állítják, akkor életének bő fél évszázada alatt civilizációnkat már rég elnyelte volna a pokol; ha viszont minden olyan jó benne, mint ahogy mások állítják, az emberiség rég a mennybe ment volna. A magam részéről azt szeretném, hogy könyvem olvasója egy egyszerű premisszából induljon ki: Barbie dolgai nem jók, nem rosszak, hanem bonyolultak. S éppen ez a bonyolultság, üzenetének állandó kettőssége az, ami a babát oly roppant érdekes témává teszi.
Hársing Lajos - Játék - világ - irodalom
Kinek szól ez a könyv? - kérdezi, aki kezébe veszi a kötetet. Mindenkinek, aki szívesen tölti idejét irodalmi kérdések megválaszolásával. Szól ez a könyv tanároknak, akiknek munkájáról a hétköznapok szürkeségében eltűnt a játék, és nincs idejük arra, hogy az órák színesítéséhez maguk találjanak ki vagy állítsanak össze fejtörőket. Szól ez a könyv klubfoglalkozások, úttörőházi összejövetelek szervezőinek is.
Nem utolsó sorban pedig szól az egyéni olvasóknak, időseknek, fiataloknak egyaránt; mindazoknak, akik szeretik az irodalmat, és szeretnek játszani.
A szerző a kötet összeállításakor elsősorban az általános iskola felső tagozatának irodalomkönyveit, házi és ajánlott olvasmányait tartotta szem előtt, de hivatkozik más, klasszikusnak számító ifjúsági regényekre is.
Gabnai Katalin - Ünnepigéző
Régi és gyakran visszatérő igény az iskolás korú gyermekek és a pedagógusok számára készült ünnepi előadásokat tartalmazó gyűjtemény. Az Ünnepigéző című kötetben található összeállítások az évről évre rendszeresen visszatérő ünnepségekre készült műsorokon kívül (tanévnyitó ünnepségek, november 7-i, április 4-i műsorok, anyáknapi és gyermeknapi megemlékezések) a gyerekek fantáziavilágát fejlesztő helyzetgyakorlatokat, dramatizált játékokat, népmesei hagyományokat idéző és a tábori úttörőélet sokszor merev vonásait karikírozó játékokat egybegyűjti. A kötet újszerű, az eddigi hasonló jellegű kiadványokról eltérő szemléletét a szabadtéri irodalmi játékok, foglalkozástervek dramaturgiai vázlata is jelzi, mely ügyességi próbákkal, akadályversenyekkel tarkított vetélkedőre is lehetőséget nyújt.
Greg Farshtey - Hivatalos Bionicle kézikönyv
Lépj be a Bionicle világába, ahol Mata Nui sorsa dől el a hős Toa és a nagyhatalmú Makuta harcában. Ebben a hivatalos kézikönyvben a következőkről találsz útmutatót: Bionicle kedvenceidről, Toákról, Bohrokról, Rahksikról, Matoránokról, Turagákról és Makutáról; Mata Nui csodálatos szigetéről, Onu Koro barlangjaitól Kini Nui óriás templomáig; a Bionicle történetéről, amely tele van titokzatossággal, hőstettekkel, kalandokkal és győzelmekkel. Plusz: Új szereplők! Titkos Bionicle információk!
Mándy Stefánia - Játékzivatar
"Haj, nap, mint nap csak egy nóta - / és ez így megy már évek óta"! / Este: "Feküdj le!" - Reggel: "Kelj fel!" / Ébresztőóra hangja bong. Ám régi játék este-reggel, hogy bámulni kell a plafont."
Aki ismeri Mándy Stefánia gyermekverseit, tudja, hogy a 'színjáték a mennyezeten' az esti ábrándozás mekkora szerepet tölt be a gyermeklírájában, gyermek közeli gondolkodásában.
Hársing Lajos - Ismerd meg agyadat
Ugye szeret játszani? Ez a könyv éppen a játékos kedvét igyekszik kielégíteni rengeteg feladatával, rejtvényével. A kérdések nem tanulással, olvasással szerzett műveltségre épülnek, hanem az ember veleszületett képességeire.
Orosz Mihály - Egyiptom
Az Egyiptom szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak vagy gyerekeknek ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. A játékosok újra játszhatják, akár kedvenc római korban zajlódó filmjüket. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Római Birodalom légióival. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu
Orosz Mihály - Csirkék vs. Kacsák
A Csirkék vs. Kacsák egy egyszerű kis szerepjáték. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom. Akik most kezdtek érdeklődni a szerepjátékok iránt.
Valahol egy messzi - messzi baromfiudvaron…
Ádáz háború dúl a kacsák és a csirkék között a baromfiudvar birtoklásáért. Hosszú ideje nem bírnak egymással. Most jött el az idő mind a két frakció számára, hogy végső csapást mérjen az ellenségre. A kacsák vezetője a gonosz Mekháp tábornok. A csirkék parancsnoka Fő Taraj tábornok megbízza legjobb harcosait, hogy vessenek véget a háborúnak.(ők a játékosok)
Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu
Orosz Mihály - Arszon Világa Mint Szerepjáték
A füzetben található rendszer alapján lehet az Arszon Világát szerepjátékként is játszani. Az alapkönyvben található játékszabály első sorban a játék társasjáték részére vonatkozik. Ha valakinek a társasjáték nem tetszik, itt a lehetőség, hogy szerepjátékot csináljon belőle. Használjátok az alapkönyvben található táblázatokat és leírásokat a mostani szerepjáték rendszerrel együtt. Példa: Városok, hegyek, folyók, fajok leírása.
Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu
Orosz Mihály - Sellők
A Sellők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Ebben a játékban a tengerek mélyére utazhatunk egy sellő bőrében. Megismerkedhetünk Attínával a varázslónővel, aki rettegésben tartja a tengerek mélyét és a felszínen hajózó embereket. A sellők egy kis csapata úgy dönt, hogy véget vet a zsarnok uralmának.(Ezek a játékosok.)
Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu
Orosz Mihály - A Nár Invázió
A Nár Invázió szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például a játékosok akár kedvenc sci-fi filmjüket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a Nár Birodalom hadigépezetével. Véd meg a Földet az idegen támadóktól! Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu
Orosz Miklós - Démoni Erők
A Démoni Erők szerepjáték egy egyszerű rendszert használ. Első sorban kezdő játékosoknak ajánlom ezt a játékot. Vagy azoknak, akik szeretik az egyszerű nem túlbonyolított kis szerepjátékokat. Amiben például kedvenc túlvilágról szóló filműket újra tudják játszani. Ebben a játékban lehetőséged nyílik felvenni a harcot a pokol teremtményivel. Tagja lehetsz a Beavatottak Rendjének, akik védik az emberiséget a gonosztól. Játék weboldala: www.fermisjatek.gportal.hu
Tamáska Zoltán - Kockajátékok szabályai
Tétre játszható esély-játékok, gyors fejszámolást igénylő kockajátékok, tréfás „blöffölős” játékok, igazi pörgős party-játékok, vagy a dobókockás játékok közül személyes kedvenceim: más kultúrkörökben jól ismert játékokhoz saját átirataim közönséges pettyes kockákra…
Orosz Mihály - Társasjáték Szabálykönyv
Ez a könyv a Vadnyugat társasjáték ás az Androméda Galaxis társasjáték szabályait tartalmazza. Minden további szükséges dolog ( játék tábla, játékpénz ) letölthető mindkét játékhoz a www.fermisjatek.gportal.hu weboldalról. A játékokhoz folyamatosan készülnek majd kiegészítők. Ezeket is ingyenesen lelehet tölteni az oldalról.
Stephanie Garber - Finale
Egy szerelem, amelyért megéri küzdeni.
Egy álom, amelyért megéri meghalni.
Egy befejezés, amelyre megérte várni.
Két hónap telt el a legutóbbi Caraval befejezése óta. Két hónapja, hogy a Fátumok kiszabadultak egy elvarázsolt kártyapakliból, két hónapja, hogy Legend bejelentette igényét a trónra, és két hónapja, hogy Tella rájött: a fiú, akibe beleszeretett valójában nem létezik.
Amikor életek, birodalmak és szívek sorsa múlik rajta, Tellának el kell döntenie, hogy megbízik-e Legendben, vagy régi ellenségeként kezeli. Miután rábukkan egy titokra, amely fenekestül felforgatja az életét, Scarlettnek képessé kell válnia a lehetetlenre. Legendnek pedig meg kell hoznia egy döntést, amely örökre megváltoztathatja.
A Caraval véget ért, de minden idők legnagyobb játéka még csak most kezdődik. Ezúttal nincsenek nézők - csak nyertesek vagy vesztesek.
Tamáska Zoltán - Közösségi társasjátákok
Számháború-jellegű harci játékok, vetélkedők, igazi pörgős party-játékok, vagy személyes kedvenceim: az improvizációs, rögtönzős játékok… Minél pörgősebb, minél egyszerűbben megtanulható játék legyen, és minél feledhetetlenebb élményt nyújtson! Minimális eszközigénnyel!
Kollekciók
- Angol nyelvű könyvek 120703
- Egyéb idegennyelvű könyvek 13165
- Ezotéria 13450
- Fantasy 32577
- Felnőtt 18+ 12592
- Gyermek 23529
- Humor 13467
- Ifjúsági 37220
- Kortárs 47360
- Krimi 15740
- Kultúrtörténet, elemzések/tanulmányok 16361
- Képregény 21589
- Novellák 13168
- Romantikus 50618
- Sci-fi 14719
- Szórakoztató irodalom 45139
- Tudomány és Természet 28399
- Történelem 16250
- Vallás, mitológia 19677
- Életrajzok, visszaemlékezések 16723