Ajax-loader

'alvás' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Arianna Huffington - Az ​alvás forradalma
A ​világszerte több millió példányban elkelt sikerkönyvet az "Alvás bibiliájaként" tartják számon. A világon milliókat érintő egyre súlyosabb probléma az álmatlanság. Egyre többen küszködnek vele, gyógyszerekkel, esetleg terápiás kezelésekkel próbálnak enyhíteni a helyzeten. A legtöbbször eredménytelenül. Mindenki tudja, hogy a kialvatlanságnak súlyos következményei lehetnek, nemcsak rányomja rosszkedvű bélyegét mindennapjainkra de számtalan betegség kiinduló forrása is. Arianna Huffington a világhírű amerikai médiaszemélyiség, az egészséges élet hírvivője. Könyvében tudományos alapossággal de közérthető, olvasmányos formában foglalkozik az alvás problematikájával. Forradalmi javaslatait kiáltványként közli és arra biztat bennünket: kövessük útmutatásait és higgyük el, hogy sokkal könnyebb megvalósítani azt, amire már annyira várunk. Röviden: a pihentető, testet lelket erősítő alvást.

Dr. William Sears - Éjszakai ​gondoskodás
Szülőnek ​lenni több, mint bármilyen főálllású munkavégzés: a nap huszonnégy óráját öleli fel. Dr. William Sears amerikai gyermekgyógyász, nyolcszoros édesapa és többszörös nagypapa azért írta az Éjszakai gondoskodást, hogy megkönnyítse a szülők dolgát, segítsen megtalálni a módszert, mellyel a család minden tagja a lehető legjobban tud aludni.

Elizabeth Pantley - Békés ​álom - könnyek nélkül
Kialvatlanságtól ​szenvedő szülők vagyunk? Kétségbeesetten próbálkozunk elzárkózni az afféle könyörtelen tanácsok elől, hogy hagyjuk sírni a kisbabánkat? Ez a könyv bebizonyítja, hogy igenis lehetséges szeretetteljesen altatni gyermekünket, továbbá megtanítani őt arra, hogy egész éjjel aludjon.

Ismeretlen szerző - Stressz, ​pánik és alvászavar kezelése homeopátiával
Kis ​zsebkönyv a stressz, pánik és az alvászavar homeopátiás kezeléséről.

Mélanie Watt - Scaredy ​Squirrel at Night
Scaredy ​never sleeps — sleep might mean bad dreams about dragons, ghosts, vampire bats and polka-dot monsters. Our wide-eyed hero has a plan: stay awake all night, every night. Between counting stars, playing cymbals and making scrapbooks, he does a good job of avoiding dreamland. With exhaustion taking its toll, Scaredy comes face-to-face with an alarming horoscope prediction: All his dreams are about to come true! He must prepare for the worst and his Bad Dream Action Plan includes a fire extinguisher to snuff out dragons and a fan to blast away ghosts. But when disaster strikes, will Scaredy survive this ordeal? Will he thank his lucky stars? Will he find sweet dreams? Scaredy Squirrel at Night tackles a fear everyone — and especially the young — can relate to. It's a bedtime story to make light of kids' fear of the dark and a fable for our sleep-deprived society.

Kelemen Attila - Extra ​szabadidő többfázisú alvással
Mit ​tenne, hogyan élne, ha minden nap három-négy órával több szabadideje lenne. Igen, minden egyes nap. Ez a könyv részletesen mutat be egy technikát, amellyel időmilliomossá válhat annak alkalmazásával gyakorlatilag azonnal. Ez a módszer, a többfázisú alvás szinte bárki által megvalósítható mindenféle előképzettség nélkül. Az olvasó abban a szerencsés helyzetben van, hogy neki már egy kitaposott úton kell csak végighaladnia, mert a rendszert az író, Kelemen Attila több, mint négy év áldozatos munkájával teljes mértékben feltérképezte. A tudás mindenki számára elérhető ebben a műben, mely a technika leírása mellett a valós életből vett helyzeteket is tartalmaz.

Dénes Ivett - Békés ​éjszakák, vidám nappalok
A ​jó alvás ugyanolyan fontos része a babák és kisgyermekek egészséges fejlődésének, mint a megfelelő táplálás vagy a friss levegő. A szülők rengeteget tudnak tenni azért, hogy a gyermekük jobban aludhasson. Hogy hogyan? Megmutatom a könyvben. :-)

Marc Weissbluth - Egészséges ​alvás, boldog gyerek
Mindnyájan ​tapasztaltuk már, milyen keserves tud lenni, amikor éjjelente nem sikerül kialudnunk magunkat. A nyugodt, pihentető alvás mindenki számára nagyon fontos - de még inkább az a csecsemőknek, hiszen egészséges testi-lelki fejlődésük nagymértékben függ tőle. De hogyan altassunk el egy nyűgös, síró kisbabát, amikor sokszor fogalmunk sincs, mi baja? Éhes, szomjas, fázik? Melege van? A hasa fáj? Marc Weissbluth, az Egyesült Államok egyik vezető gyerekorvosa négy kiadást megért, tizenkét nyelven megjelent, több mint egymillió példányban eladott könyvében mindent elárul a pici babák alvási problémáiról és megoldásukról. A szerző sok évtizedes szakmai tapasztalatára és a legújabb tudományos kutatások eredményeire támaszkodva dolgozta ki módszerét a kisbabakori alvási zavarok megelőzésére, illetve megoldására. Az Egészséges alvás, boldog gyerek ma már alapműnek számít, amelyben Weissbluth számtalan nézőpontból vizsgálja a következő témákat: - Az alvási problémák megelőzése és kezelése - Az altatás során leggyakrabban elkövetett szülői hibák - A baba belső órájának megfelelő alvási szokások kialakítása természetes úton - A nehezen elalvó gyerek, az alvásra nevelés - Az éjszakai és nappali alvás fontossága - Az apa szerepe a gyerek nyugtatása során - A közös ágyban alvás előnyei és hátrányai A világszerte kipróbált és elterjedt módszert lépésről lépésre alkalmazhatják a szülők, és így egészséges alvási szokásokat alakíthatnak ki az újszülöttkortól az egyéves korig tartó, alapvető fontosságú időszakban. Weissbluth minden szülőt megtanít arra, hogyan altassa el a gyerekét! MARC WEISSBLUTH 1973 óta dolgozik gyerekorvosként. Az alvás és a gyerekkor kutatójaként ő alapította a chicagói Memorial Gyerekkórház első Alvási Rendellenesség Központját. A nevéhez fűződik az alvás és az alaptermészet, valamint az alvási nehézségek és a korai hasfájás összefüggésének a feltárása, az "alvásra szoktatás" módszerének a kidolgozása. Weissbluth feleségével, Lindával Chicagóban él. Négy fiuk és nyolc unokájuk van - és mindannyian jól alszanak!

Kollekciók