Ajax-loader

'pilates' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Debbie Rosas - Carlos Rosas - A ​Nia-módszer
A ​dinamikus energiát adó mozgás, mely új testtel és új élettel ajándékoz meg Most a miénk lehet a Pilates ereje, a jóga hajlékonysága, a súlyzós edzések izomtömege és az aerobik kirobbanó fittsége – mindez egy olyan, forradalmian új, kellemes mozgásra épülő fitneszprogram segítségével, amely belülről kiindulva hozza formába a testet. Az elmét és testet egyaránt megmozgató, jó közérzetet teremtő edzésmódszer, a Nia – a Neuromuszkuláris Integráló Akció rövidítése – a fúziós fitnesz legfejlettebb változatát kínálja. Ötvözi a harcművészetek, a gyógyító tornák, a tánc és a spirituális öngyógyítás elemeit. Így jön létre az a hatékony, egymás hatását kölcsönösen erősítő forma, amellyel egyetlen különálló edzésmódszer sem ér fel. A Nia, melyet a fitnesz úttörői, Debbie és Carlos Rosas alkottak meg, merőben új filozófiát honosít meg a fitnesz világában. Ez a technika nem csupán arra alkalmas, hogy fantasztikus formába hozzon, de abban is a segítségünkre van, hogy újra felfedezzük a mozgás élvezetét, és végre igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. A Nia-technika az első és egyetlen könyv, amely összefoglalja az országszerte hatalmas népszerűségnek örvendő edzéseken alkalmazott gyakorlatokat. Részletesen bemutatja a Nia mozdulatait, amelyek otthon is könnyedén begyakorolhatók, és mindenki a saját edzettségi szintjéhez alakíthatja őket. A mozdulatok kilenc különböző irányzattól származnak, melyek között ott találjuk a taekwondót, a tajcsit, a jógát és a modern táncot is. A Nia révén úgy növelhetjük az erőnket és az izmaink kidolgozottságát, hogy nem kell súlyzókat emelgetnünk. Felszabadító, táncmozdulatokat tartalmazó gyakorlatsora kiváló alkalmat teremt az öngyógyításra. Testünk feszesebbé, tartásunk jobbá, izmaink erősebbé válnak, ráadásul kilókat és centiket adunk le – mindezt úgy, hogy közben remekül érezzük magunkat. Megtanuljuk, hogyan kell meghallanunk a test válaszát. Ez a megközelítés hatalmas áttörést jelent a fitnesz világában, hisz általa kiválaszthatjuk azt a mozgásformát, amely a leginkább megfelel saját testünk pillanatnyi állapotának. Megismerkedünk azokkal a vizuális és hangtechnikákkal, amelyekkel még tovább növelhetjük az egyes gyakorlatok jótékony hatását. A módszer elsősorban holisztikus szemléletének köszönheti elképesztő hatékonyságát. Egyesíti az elmét és a testet, ezáltal olyan utat mutat, amelyet bárki követhet, hogy egészséges, fitt fizikumot, tartós fogyást, valamint a testében rejlő lehetőségek határtalan kiterjesztését érje el. A könyv közérthetően, lépésről lépésre kalauzolja végig az olvasót az alapelveken, s emellett bemutatja olyan emberek inspiráló történeteit is, akiknek az életét a Nia mindörökre megváltoztatta. A Niával az új test csupán a kezdet – a végső cél az új élet. „Kalandos utazás a fitnesz és az érzelmek világába. A Nia egyszerűen lehengerlő.” (New York Times) „Ez a lírai tánchoz hasonló gyakorlatsor meglepően erőteljes. Olyan edzést jelent, ami erősebbé és sokkal összeszedettebbé teszi az embert.” (Health magazin)

Chrissie Gallagher-Mundy - Testszobrászat
A ​sikeres, színes kötet abban segít, hogy testünk formás és egészséges legyen diéta nélkül, mozgással! A könnyen követhető, hathetes edzésprogrammal igen hatékonyan alakíthatjuk testünket - támadást indítva zsírpárnáink ellen. A gyakorlatok a balett, a Callanetics, a Pilates és a súlyzós edzések elemeiből állnak össze.

Stella Weller - Hátfájósok ​könyve
Becslések ​szerint tíz emberből nyolcat előbb-utóbb utolér a hátfájás. E könyvsegítségével javíthatja testtartását, erősítheti izmait, és megszabadulhat a kellemetlen érzéstől. – Megismerheti a hátfájás különféle típusait és okait. – Biztonságosan kezelheti heveny vagy idült hátfájását. – Egyszerű, de hatásos, a Pilatesen, a jógán és az Alexander-technikán alapuló gyakorlatsorokat sajátíthat el. – Mindössze két hét elteltével máris a javulás jeleit észlelheti.

Lynne Robinson - Gordon Thomson - Testünk ​megújítása Pilates-módszerrel
A ​legnagyobb örömmel ajánlom a tisztelt Olvasó kezébe Lynne Robinson és Gordon Thomson nagy gonddal, kellő tudással megírt és könynyen használható könyvét, Joseph H. Pilates világhírű és szabadalmaztatott testépítő módszeréről. A könyv a legszélesebb rétegeknek íródott nemre, korra és egészségi állapotra való tekintet nélkül. A célja, hogy elterjesszen egy nagyon népszerű módszert, hogy bárki erősítse testének izmait, hajlékonnyá tegye ízületeit, kijavítsa testtartásbeli hibáit, megszabaduljon pár felesleges kilótól, természetes hosszúra nyújtsa izomrostjait és megtanuljon teljesen ellazulni anélkül, hogy zajos tornatermekben kellene izzadtan ugrálnia. Egyszóval ez a módszer a test és lélek egyensúlyát kívánja megteremteni, míg mindkettőt műveli és pallérozza.

Cathy Meeus - Sally Searle - Pilates
Fedezze ​fel, hogy a Pilates-módszer segítségével izmai tónusosabbak, testtartása szebb, általános közérzete pedig jobb lesz. A Titkok nélkül sorozatban egyedülálló módon egymás mellett megtalálható az elmélet és a gyakorlat. Az egyes témaköröket átfogó és világos magyarázatok teszik érthetővé. A módszerek alkalmazásának legjobb módját is megismerhetjük. A praktikus formátumú, színes kiadvány megismertet az alapelvekkel, a színes fényképekkel illusztrált gyakorlatokat részletes instrukciók egészítik ki, az egyszerű nyelvezet pedig megkönnyíti a megértést.

Trevor Blount - Eleanor McKenzie - Pilates-módszer
- ​legyünk fittebbek, vékonyabbak és hajlékonyabbak -tanítsuk meg izmainkat testfelépítésünkkel összhangban dolgozni -könnyítsünk hát-és nyakfájásunkon, izomfeszességünkön a megfelelő egyensúly és a helyes testtartás helyreállításával -könyvünk mindehhez világos magyarázatokat nyújt, részletesen ismerteti és jól követhető ábrákon bemutatja az egymás után következő lépéseket, így a gyakorlatok egyszerűen elsajátíthatóak

Alan Herdman - Pilates
A ​Joseph Pilates által a múlt század húszas éveiben létrehozott Pilates-rendszer gyakorlatainak célja az alakformálás, a mozgékonyság és a jó testtartás, valamint az általános jó közérzet, amit könnyen véghezvihető gyakorlatsorokkal és légzési technikákkal érünk el. A Pilates útmutató az egészen kezdőknek is megmutatja a helyes irányt, az instrukciók könnyen érthetők, s az öt fejezetben számos, a gyakorlatokat bemutató fénykép található.

Luigi Ceragioli - A ​Pilates-módszer
A ​Pilates-módszer célja helyes testtartásunk visszanyerése, izmaink erősítése, testünk feszesebbé tétele és ezáltal a jó közérzet elérése. A könyvből megismerjük Pilates alapelveit és edzésterveket is kapunk az otthoni gyakorlatokhoz.

Antje Korte - Pilates
Mindent ​megtudhatunk az alapokról, a nyolc pilates elvről, és arról, hogy miért olyan fontosak a hasgyakorlatok. Minden gyakorlatról részletes leírást találunk. Az erősségeink és a gyengéink felmérése után személyes edzéstervet állíthatunk össze.

Tia Stanmore - Pilates-gerinctorna
Az ​emberek több mint 80 százalékát kínozzák gerincbántalmak életük valamely szakaszában. Ezeket legtöbbször a rossz testtartás és az izomzat gyengesége okozza. A könyvben megismertetett Pilates-alapú gyakorlatsorok megerősítik az izmokat, javítják a tartást, és megszilárdítják az ízületeket, ezáltal jótékony hatást gyakorolnak a gerincre.

139411308
A ​második szív Ismeretlen szerző
6

Ismeretlen szerző - A ​második szív
Módszerek ​és praktikák gyűjteménye a világ minden tájáról a női medence egészségének helyreállítására és annak fenntartására - otthon végezhető torna gyakorlatok leírással és képekkel ábrázolva - Pilates, Callanetics, Aviva Módszer, Oszteopatia, Fizikoterápiás gyakorlatok, Kégel, PaulaMódszer, Etka Jóga, Hormon Jóga, Asszonytorna, Mazdaznan, Hastánc.

Uschi Moriabadi - Pilates ​- Gyakorlatok
Aktuális ​fitneszirányzat otthon. A Pilates-edzésmódszer, amelyet az 1920-as években fejlesztett ki Joseph Pilates, a stúdiók és sportegyesületek aktuális irányzata. Könyvünkben megtalálja az otthon végezhető legjobb gyakorlatokat, melyeket pontos edzésutasítások tesznek jól kivitelezhetővé. A gyakorlatok minden korosztály számára megfelelők, minden teljesítményszinten végezhetők, nyújtják és erősítik az izomzatot, javítják a testtartást, fejlesztik a testérzékelést, és fokozzák a teljesítőképességet.

Colleen Craig - Labdás ​Pilates-módszer
Colleen ​Craig okleveles Pilates-tréner a testkondicionáló Pilates-módszer és a svájci labda egy különleges és izgalmas szintézisét ajánlja számunkra; egy új és alacsony intenzitású módszert nyújt a fittebbé váláshoz. A fitball-labda használatával nincs már szükség más költséges felszerelésre vagy helyszínre. A XX. század elején kifejlesztett Pilates-módszer az elismert bokszolónak és tornásznak, Joseph Pilatesnek köszönhető. Az olimpiai edzők, táncosok és sportolók által is használt fitball-labda javítja a testtudatot, fokozza a teljesítményt, tökéletes alapot biztosít a könnyed végrehajtáshoz, az erőnövelő Pilates-mozgásokhoz.

Alycea Ungaro - Pilates-módszer
A ​megalkotójának nevét viselő PILATES különleges gyakorlatrendszer. A fényképeken szakszerűen bemutatott, kiegészítő mozgással bővített gyakorlatsorok instrukcióit követve lépésről lépésre, könnyen elsajátíthatjuk az eredeti Pilates-technikát. Magyarázatokkal ellátott képek hívják fel figyelmünket a leggyakoribb hibákra, és megmutatják, hogyan kerülhetjük el ezeket a gyakorlatok végrehajtása közben. Korra és edzettségi szintre való tekintet nélkül elvégezhetjük a programot. Vágjunk bele bátran!

Françoise Freedman - Bel Gibbs - Doriel Hall - Emily Kelly - Jonathan Monks - Judy Smith - Jóga ​és pilates mindenkinek
Holisztikus ​testgyakorlási programok a test erősítésére, tónusának javítására -több mint 1800 részletes fotóval

Surányi Nelly - A ​test és lélek fejlesztése Pilates gyakorlatokkal
A ​könyv sokkal több, mint egyszerűen követhető gyakorlatsorok bemutatása: szakszerű tanácsokat ad ahhoz, hogyan tehetjük életünket kiegyensúlyozottá. Megtalálják az útmutatást azok, akik csak egészségesebben szeretnének élni, és azok is segítséget kapnak, akik súlyfelesleggel vagy derékfájással küzdenek. A szerző, Surányi Kornélia (Nelly) gyógytestnevelő tanár, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező Pilates-oktató, rekreáció szervező, sportmenedzser könyve igazi kincs lehet azok számára, akik szeretnék harmonikussá formálni a testüket és életüket. Mivel a kötet részletesen és átfogóan taglalja a Pilates-módszert, nemcsak tanítványok számára nyújt segítséget, hanem oktatói kézikönyvként is használható. A szöveges leírások mellett színes képeken mutatja be a szerző a gyakorlatokat.

Caron Bosler - Jóga ​& Pilates
A ​jóga és a Pilates-testedzés elvei kiegészítik egymást. A képekkel illusztrált gyakorlatsorokat követve az olvasó a könnyebb feladatoktól eljuthat a haladó mozgásokig, melyek növelik a hajlékonyságot, a rugalmasságot, és segítenek a kisebb egészségügyi problémákon. A jóga és a Pilates-testedzés elvei kiegészítik egymást: mindkettő gondosan ellenőrzött légzéstechnikával indítja a mozgássort, és mindkettőnél az adott pillanatra kell koncentrálni, azért, hogy a lehető legtöbbet kihozzuk a mozdulatokból. A Pilates-gyakorlatok az egyensúlyra, a koordinációra, és a kontrollra való összpontosítással segítik a jóga némelyik nagyobb kihívást jelentő testtartását, míg a jógában rejlő szellemi összpontosítás megkönnyíti a Pilateshez szükséges koncentrálást. A kötet gyakorlatain keresztül javítható a fizikai és szellemi egészség. A befejező rész kizárólag légzési és meditációs technikákat tartalmaz - megmutatja miként nyerhetünk vele a legtöbbet, hogyan találjunk rá időt, és miben segíthet mindenkinek.

Brooke Siler - The ​Women's Health Big Book of Pilates
Celebrity ​trainer and Pilates guru Brooke Siler teams up with the editors of Women's Health to offer a comprehensive, authoritative manual on this proven fitness philosophy. Trained by Joseph Pilates' protégé, Romana Kryzanowska, Brooke is an unparalleled expert and one of the most sought after teachers for her signature body re-shaping techniques. Combining the best of flexibility and strength training, Pilates is the path to the lean fit body every woman craves--and the Women's Health Big Book of Pilates guides readers in every step (and leg lift … ) of the way. Using the body as the ultimate fitness vehicle, Pilates transforms bodies in record time. From moves targeting trouble zones to cardio circuits that blast fat all over, this go-to manual covers everything including: · How to incorporate Pilates at work, in travel, and in your daily routine · What props to use to best boost your workout · Pilates principles to help combat lower back pain, stress, low energy, and more ! From basic mat moves to the right foods that fuel a lean toned figure, the Women's Health Big Book of Pilates is the go-to guide for beginners and experts alike.

Joseph Pilates - Pilates ​Biblia
Joseph ​Pilates 1934-ben és 1945-ben megjelent munkáinak új kiadásában megtartottuk az eredeti fényképeket, az egymást követő testtartásokat és a kísérő utasításokat. Bár a fitness világának legújabb kutatásai óvatosságra intenek némelyik testtartás és gyakorlat végrehajtásakor, a 20. század fordulóján kifejlesztett, átfogó edzésprogram a 21. század fitness rajongói számára is meglepően hatékony és gyümölcsöző.

Kollekciók