Ajax-loader

'gépjárműipar' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Hans-Joachim Heinze - Moszkvics
E ​könyv, immár az ötödik, átdolgozott kiadás. A megelőző kiadásoknál még hatékonyabban igyekszik a Moszkvics-vezetők segítségére lenni. Elsősorban a Moszkvics szerkezeti sajátosságaival ismertet meg, amely a forgalombiztonság növelése érdekében feltétlenül hasznos. Másodsorban bemutatja, hogyan kell a Moszkvicsot ésszerűen gondozni. Harmadsorban megismertet azzal, hogy észlelhetjük a hibákat, hogyan találjuk meg azok okait és hogyan tudjuk saját erőből elhárítani azokat.

Almássy Tibor - Autóversenyzők, ​versenyautók
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Marty Ashton - 101 ​dolog, amit jó lett volna tudni az autókról
S ​a sokadik napon az Úr megteremté az Autót. S ettől kezdve mind, ki emberfia, vezetni vágyott. S mióta ezen vágy létezik, megszaporodtak az embernek gondjai. Az autó után való ácsingózás, vagy a KRESZ-vizsga, vagy akár az autó, mint olyan beszerzése , no és persze a közlekedés mint olyan dolog, ami bizonyos esetekben problémák forrása lehet. Mivel az okos ember más kárából is tanul, kijelenthetjük, hogy a gondok egy részét elkerülhetjük, ha meghallgatjuk azokat, akik nálunk valamivel tapasztaltabbak ebben a témában. A kötet szerzője olyan észrevételeket gyűjtött csokorba, amelyek segíthetnek elkerülni az Autózásnak nevezett istenadta tevékenység buktatóit.

Lee Iacocca - Egy ​menedzser élete
Lee ​Iacocca, az amerikai autóipar nagymenője, a Ford egykori vezérigazgatója és a Chrysler jelenlegi elnöke ma Amerika első számú nemzeti hőse. Államok szerte csak "szuper Iacoccának" hívják, úgy emlegetik, mint a "válságmenedzsert", "csodamenedzsert", népszerűsége a leghíresebb mozicsillagokét és tévékommentátorokét is felülmúlja. És ezen nincs mit csodálkozni, hiszen sztár ő is, mégpedig a javából, és amúgy igazi amerikai módra. Miután Henry Ford puszta féltékenységből elbocsátotta a Fordtól és a Chryslerhez került, talpra állította, sőt még a Fordnál is nyereségesebbé tette a csőd szélén tántorgó vállalatot. És ezzel Iacocca nemcsak a Chrysleren belül lett élő legendává, hanem Detroit határain messze túl is, az egész amerikai nép szemében. Vajon mi az oka ennek a féktelen Iacocca-imádatnak? Az, hogy Iacocca az amerikai embereszmény mindmáig érvényes modelljének, a "self-made man"-nek a megtestesítője, a "dolgozó gazdagok" rétegének képviselője, aki a rátermettségével és a szorgalmával jutott fel a csúcsra. Önéletrajza, e korántsem szokványos bestseller, nem kis mértékben járult hozzá páratlan népszerűségéhez. Iacocca a könyvében is, akárcsak az életben, ellenállhatatlan lendülettel és eredményesen küzd meg a sikerért: mindvégig fogva tartja az olvasót egyrészt a sztori érdekességével, másrészt személyisége szuggesztivitásával és sokoldalúságával. A könyv is olyan sokszínű, mint szerzője és hőse: számos különféle műfaj és stílus ötvözete, mégsem heterogén, csak színes: hol gyöngéden érzelmes, hol pimaszul szabad szájú, hol ihletetten szárnyaló, hol tömören szakszerű: a hagyományos önéletrajzi elemek egy lenyűgöző karrier lépcsőfokai, buktatói és újra felívelése - ízes anekdotákkal és rosszmájú pletykákkal váltakoznak benne, a "képzeljétek, mi történt, de aztán senkinek egy szót se" összekacsintós intimitás után az autógyártás menetéről, az autóipar helyzetéről és a Chrysler talpra állításáról szóló beszámoló bámulatos szakmai jártasságával, hatékony vezetés elveinek briliáns logikájú fejtegetésével vagy a reagani gazdaságpolitika kemény hangú bírálatával kínál új- és újfajta szellemi izgalmakat az olvasónak.

Covers_266339
Opel ​Kadett Ismeretlen szerző
0

Ismeretlen szerző - Opel ​Kadett
A ​Kiméra könyvek autótípusokat ismertető sorozatának célja, hogy mindenki számára érthetően, tömören nyújtson információkat az adott típus megismeréséhez, üzemeltetéséhez, karbantartásához, gyakoribb hibáinak felismeréséhez. A kiadvány azoknak is segít, akik a jövőben szeretnének Opel Kadettet vásárolni.

Covers_261709
Audi ​100 Ismeretlen szerző
0

Ismeretlen szerző - Audi ​100
Ha ​Ön valóban mindent tud autójáról, akkor feltehetően nincs szüksége a Kiméra-könyvek sorozat újabb darabjára, amely az Audi 100-ast mutatja be. De lehet-e mindent tudni egy autóról? Ezt mi magunk sem ígérjük, azt azonban igen, hogy a könyvben, amelyet a kezében tart, olyan hasznos információk gyűjteményét találja, amely hozzásegíti ahhoz, hogy átfogó képet kapjon erről a típusról. Aki tehát többet szeretne tudni arról a négykerekűről, amelynek a volánja mögött ül, illetve meg szeretne vásárolni, lapozzon bele könyvünkbe, melynek stílusa és nyelvezete eltér a műszaki szakkönyvek száraz, pusztán a tényekre és információkra szorítkozó jellegétől.

Ford_%e2%80%8bsierra
Ford ​Sierra Ismeretlen szerző
1

Ismeretlen szerző - Ford ​Sierra
A ​Ford Sierra különböző típusai előkelő számban találhatók meg a hazai gépjárműparkban. Népszerűségük oka minden bizonnyal a mai napig modernnek számító karosszéria és a kategóriájához képest meglepően tágas utastér. A Kiméra-könyvek sorozatának ez a kötete azoknak az autósoknak készült, akik szeretnének sok használható információt megtudni a típusról, felszereléseiről, és szívesen látnának hasznos tanácsokat gépkocsijuk kezelésére, állagmegőrzésére vonatkozóan. Mindezt megtalálhatják kiadványunkban, és persze, sok más tudnivalót is összegyűjtöttünk, nem csupán a Sierra-tulajdonosoknak, hanem azoknak is, akik éppen most gondolkoznak autóvásárláson. Olyan információkat is közlünk, amelynek a mindennapi autózásban veheti hasznát az olvasó, és amelyek segítségével időt és fáradtságot takaríthat meg.

Kalivoda Alajos - Seres János - Spitzer Ferenc - Közlekedési ​ismeretek
A ​XX. század második felében a közúti közlekedés biztonságának megteremtése az egész emberiséget érintő bonyolult feladat. Világszerte naponta százmilliók közlekednek - azaz céljuk elérése érdekében gyalogosan, utasként vagy járművezetőként közutat vesznek igénybe. Az a tény, hogy a közutak igénybevétele során a járművek egymással és a gyalogosokkal találkoznak, számos veszélyt rejt magában. A forgalom biztonsága megköveteli, hogy a közúti közlekedés rendjét mindenki számára világosan és egyértelműen rendszerbe foglalják és e szabályok megtartását megköveteljék. A közlekedési szabályok megismertetésével az a célunk, hogy Ön gépjárművezetőként képes legyen a közúti közlekedésben mások és önmaga veszélyeztetése nélkül részt venni. Könyvünk tehát a gépjárművezetőknek szól, de a függelékben a gyalogosokra vonatkozó közlekedési szabályokat és egyéb hasznos tudnivalókat is ismertetünk.

Bazsó Gábor - Winkler Róbert - The ​Best of TotalCar
A ​TotalCar eddig csak és kizárólag az interneten, a tévében és rádióban létezett, épp ideje volt hát, hogy azok is megismerkedhessenek az autós újságírás ámokfutóival, akiknek nincs tévéjük, rádiójuk és számítógépük. A Bazsó meg a Winkler tudnak valamit, amit mások nem, és most végre le is írták. Hogy készül a TotalCar? Mi a különbség egy kompakt egyterű és egy kombi Lada között? Lehet, hogy valójában semmi? Mi a közös Zaporozsecben és a Porschében? (A hátsókerék-hajtás, a farmotor és a léghűtés.) A Trabantban és a Corvette-ben? (Laprugó keresztben.) Mi az a léghűtés, a laprugó és a farmotor? És mi az, hogy keresztben? Ez is mind benne van. Meg ezek is: - a világ első verses autótesztje - hiánypótló, vidám szószedet rengeteg autós szakkifejezésből - Ferrari-, kombájn-, jégsimító-, markológépteszt és még sok más. A könyvben található 1000 színes kép és lényegesen több szó hozzásegít, hogy teljesebb embernek érezd magad autóvezetés közben. Érdemes tudnod, hogy a nem rendszeres nézők ötször gyakrabban ragadnak be a pirosnál, és kétszer annyi időt töltenek parkolóhely kereséssel, mint totalcaros társaik. A TotalCar nézőket nyolc esetből háromszor gyakrabban találták vonzóbbnak ellenkező neműek, a kontrollcsoportban szereplő - TotalCart soha nem néző - társaiknál. Elgondolkodtató számok, ugye? Ezentúl nem kell arra várnod, hogy eljöjjön a csütörtök vagy szombat, nem kell sem rádió, sem tévé. Ha hiányzik a TotalCar, itt ez a könyv!

Horváth Árpád - A ​gépkocsi regénye
Négy ​éve, hogy a könyv első kiadása megjelent, s azóta az autóiparban - mint a technika más területén is - jelentős változások történtek. A szerző ennek megfelelően egyes részeket átdolgozott, újabb adatokkal egészített ki, vagyis a fejlődésnek megfelelően a könyv is "korszerűsödött". Természetesen a téma lényege maradt változatlan: a gépkocsi útjának, fejlődésének Cugnot gőzkocsijától a legújabb luxuskocsikig való felvázolása egy valóban olvasmányos, színes leírás keretében. Az automobilizmus őskorától napjainkig terjedő csaknem egy évszázad autós úttörői, feltalálói, küzdelmeik; egy-egy világmárka sikere és bukása, napjaink katonai járműveinek elődei; a legdrágább autók: a holdjárművek - mindez témája Horváth Árpád lebilincselően érdekes művének.

Alfred Liebfeld - Henry ​Ford, az "isten"
A ​mű eredeti lengyel címe: Legenda és valóság. Az autókirály alakja körül valóban egész legendakör épült ki, hiszen Ford "sikeres" életével elbűvölte az amerikai kisemberek tömegét, az autógyártás tömegméretűvé fejlesztésével viszont "kerékre állította" az Egyesült Államokat, és az autógyártás jelentősége és profitja szempontjából az első iparágak közé emelte. Az amerikai nagytőke jól szervezett és jól fizetett "ipartörténészei" az alulról jött, "saját erejéből" magasra emelkedett vállalkozók sminkelt életrajzának tömegével árasztják el a könyvpiacot. Liebfeld e felemelkedés másik oldalát mutatja be, szemléletesen, könnyedén, olvasmányosan. Megmutatja mi húzódik meg a szédületes siker mögött, az ötdolláros napibér mögött, leleplezi Ford kiterjedt kémhálózatát, brutális módszereit, amellyel elfojtotta a munkásság minden kísérletét a szervezkedésre vagy érdekvédelemre. Alfred Liebfeld tehát részletesen bemutatja az amerikai nagyipar egyik legnagyobb "sikertörténetének" hátterét, ügyesen összekapcsolva az amerikai munkásmozgalom történetével, különös tekintettel az autógyáriak bérharcával.

Martin József - A ​Volkswagen-sztori
*Ha ​egyszer majd átfogó tablót festenek a XX. századról, nem hiányozhat a képről a Volkswagen sem: a népautó nem népi, hanem velejéig tőkés gyára nélkül nem teljes a második világháború és a nyugatnémet állam, valamint a tegnap, a ma és a holnap kapitalista világgazdaságának története sem." - ezzel a mondattal fejeződik be Martin József - bizton mondhatni - izgalmas írása. Megismertet bennünket a bogárhátú Volkswagen történetével, a Volkswagen-birodalom - e multinacionális nagyvállalat kialakulásával, műhelytitkaival, a gyár fejlődésének történelmi, gazdasági hátterével. Megmutatja, milyen úton járt a wolfsburgi nagyvállalat, hogyan árasztotta el bogárhátúak millióival az autópiacokat, miként szaladt bele az 1973-1974-es válság zsákutcájába, s miért pártolt el a csaknem húszmilliós szériát megért bogárhátútól. A sztori nemcsak a Volkswagené, a wolfsburgi szálak a világgazdaság jelenéhez és az autópiac jövőjéhez is vezetnek.

Bálint Sándor - Autók ​2.
Az ​ismeretterjesztő könyv a népszerű "Kolibri könyvek" sorozatban jelent meg. Az egyes autótípusok igen részletes leírását olvashatjuk és ismerhetünk meg, a több érdekességet is tartalmazó könyvben. "E kis könyvecske olvasói bekalandozhatják a modern autók világát, bepillanthatnak a gyártó cégek módszereibe, törekvéseibe, melyeknek célja az embert kiszolgáló autó szerkezetének finomítása, a vele való "együttélés" feltételeinek javítása. A hangulatos, színes rajzok jól szemléltetik századunk legnépszerűbb járművének az utóbbi tíz évben kialakult formaválasztékát, típusgazdagságát. " _(részlet az Előszóból)_ Az 1977-től megjelenő autók áttekinthető és élethű illusztrációját Dudás Gábor készítette.

Bálint Sándor - Versenyautók
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bálint Sándor - Autók
1979 ​- Grafikus Mandel Tamás Tartalom: Benz, 1886; Daimler, 1886; Peugeot, 1892; Benz, 1894; Renault, 1898; Oldsmobile, 1899; Nesselsdorfer, 1900; Csonka, 1900; Mercedes, 1901; Benz, 1902; Phönix, 1905 Rolls-Royce, 1906; Itala, 1907; Fiat, 1907; Csonka, 1909; Győr, 1910; Marta, 1911; Renault, 1911; Laurin-Klement, 1913; Rába, 1914; Ford T, 1915 Lancia, 1922; Alfa Romeo, 1924; Magomobil, 1924; Fejes, 1925 Austin, 1927;Magosix, 1928; Weiss Manfréd, 1929; Hispano Suiza, 1935 Fiat Topolino, 1937; DKW F-7, 1938; Steyr 55, 1939; Bentley, 1941 ZISZ 110, 1946; Moszkvics 401, 1947; Skoda 1101, 1947; Tatra 87, 1948; Pobeda, 1948; Volga M-21, 1954; Citroen DS 19, 1955; P 70, 1955 Fiat 500, 1957; Moszkvics 407, 1958; Morris Mini Minor, 1959; Jaguar E, 1961; Renault 16, 1965 Ferrari Dino, 1966; Volkswagen, 1967; Moszkvics 412, 1967; NSU RO 80, 1967; Volga GAZ 24, 1968; Polski Fiat 125, 1968; Datsun Cherry, 1970; Skoda 100, 1970; Wartburg 353, 1970; Tatra 613, 1971; Lada, 1971; Trabant 601, 1971; Dacia 1300, 1972; Polski Fiat 126, 1974; Rover 3500, 1976; Buick Riviera, 1976; Mercedes 280C, 1977

Richard Sutton - Autók
Az ​autók világának, múltjának és jelenének áttekintése új, érdekfeszítő megközelítésben. Csupa megkapóan élethű és részletes fénykép az autóősökről, a veterán autókról s az autót működtető valamennyi szerkezetről. Legyünk hát általuk az autó szemtanúi! Figyeljük meg, hogyan festettek a világ legelső autói • hogyan készült a Ford-T - milyen belülről a sirályszárnyas Mercedes • a kettévágott autót és motorját Ismerjük meg a sebességfokozatok szerepét • a motor működését • a régi autósok ruhadarabjait • a motort még nagyobb teljesítményre sarkalló turbófeltöltőt Fedezzük fel a veterán autókban használt furcsa, de annál érdekesebb figyelmeztető jelzéseket • az autógumik fejlődését • a mai autók tervezésének és építésének részleteit • a felfüggesztés működését és az autók számtalan más titkát.

Surányi Endre - Az ​autó... és én
Az ​autósok, a motorosok. a gépszerető emberek - a kezdők és a sok százezer kilométert megtett veteránok - számára a gépjárművel szinte együtt felnőtt szerző műve ínyenc csemegének ígérkezik. Nem autó-fejlődéstörténet, nem hibaelhárítási tanácsadó vagy vizsgakönyv az. amit az eddigiekben csak erről az oldalról ismert meg Surányi Endre nyújt az olvasónak. A mesélő, anekdotázó Surányival együtt leszünk olajosak turkálunk könyékig a motorban, s töprengünk a megoldáson, és közben jókat nevetünk az autós ember balgaságán vagy talpraesettségén. A szerelmi kalandok. a turpisságok. a szakmai bonyodalmak. a megélhetési gondok és a társadalmi vívódások, a megrázkódtatások fél évszázadra visszanyúló krónikája ez a különös vállalkozása Motort és motorost, autót és embert ismerünk meg a Laurin et Klementtöl a Wankeligv a kisinastól a nyugdíjas katonatisztig, Surányi szókimondása, stílusának kendőzetlensége, autószerelőt zsargonja meg akkor sem bántó. ha "nagyokat" - írót és autógyárost - állít a szerelőakna fölé. s mond róluk ítéletet. Háborús megpróbáltatásairól, katonasorban töltött eveiröl olyan valósághü epizódokat villant fel amelyeknek hitelét minden obsitos tanúslthatná. s a ma katonája izgalmas történelmet tanulhat tőle. A sok vihart kiállt ember élete a bölcsebb jogát adja fegyverül az igazabbén való hadakozáshoz. és Surányi Endre ezt a fegyvertjól forgatja,

Franz_meissner_trabant
elérhető
2

Franz Meissner - Trabant
A ​növekvő mértékű motorizáció a lakosság életszínvonal-emelkedésének mindenképpen pozitív következménye. Ezzel egyidejűleg azonban a javítóhálózattal szemben támasztott követelmények is nőnek. A javítóüzemek egyre fokozódó terhelése a korlátozott munkáslétszám miatt alig csökkenthető. Emiatt inkább ésszerűsítő intézkedések szükségesek, amelyeknek már a gépjárművek tervezése és szerkezeti kialakítása során el kell kezdődniük. Szükséges a típusválaszték csökkentése, és a javítóüzemekben nagy termelékenységű munkamódszereket kell alkalmazni. Miután ezek a feladatok nyilvánvalóan nem oldhatók meg rövid idő alatt, a javításra várakozás ideje pedig már most is gyakran bosszantó mértékben megnövekedett, ezért ezzel a javítási segédkönyvvel szeretnénk a Trabant-tulajdonosok egy részének segítséget nyújtani. Mindenekelőtt azon Trabant-tulajdonosokhoz fordulunk, akiknek kedvük van ahhoz, hogy a javításokat maguk végezzék el.

Kovács László - Gépipari ​anyagtáblázatok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_145742
Autós ​mindentudó 1980 Ismeretlen szerző
0

Ismeretlen szerző - Autós ​mindentudó 1980
A ​MERKUR tervei - Vásárlási feltételek, árak, jótállás, használt autók adása, vétele A Magyar Autóklub szolgáltatásai Hol, hogyan lehet autó-motorvezetést tanulni? Biztosítás, adó illeték Az utakról Jó tudni! Szervizhálózat, benzinkutak Aj, de gavallérok vagyunk! Vezetéstechnika Jogi tanácsok

Surányi Endre - Rejtett ​hibák
A ​tapasztalatcsere jelentőségét azt hiszem, nem kell bizonygatni. Különösen fontos ez az autózás területén, ahol bizonyos ismeretek birtoklása nagymértékben segítheti a zavartalan közlekedést. E könyvecske az útközben előforduló üzemzavarok ismertetésével, elhárításuk módjával foglalkozik megtörtént esetek alapján. A hibáknak egy része valóban olyan rejtett volt, hogy még a szakembereknek is komoly fejtörést és munkát jelentett. E hibák megismerése a szakmabeliek számára is érdekes. A könyvben bemutatott hibák azonban egyáltalán nem rejtelmesek, ha tudjuk a felkutatásuk módját. Elhárításuk sem ördöngösség, ha tudjuk, mit kell tennünk. A hibák egy részét a játékosság kedvéért én teszem rejtetté, hogy az olvasónak legyen mit megtalálnia.

Dr. Flamisch Ottó - Gépjármű-diagnosztika
A ​hazai gépjárműállomány rohamos növekedése, a közlekedésbiztonság és a környezetvédelem követelményei - a külföldi példákhoz hasonlóan - megkövetelik a diagnosztikai eljárások általános bevezetését. A gépjármű-diagnosztika széles körű alkalmazását az is indokolja, hogy műszaki felülvizsgálatkor mérésekkel ellenőrzött gépjárműelemzőket csak hasonló vagy az alkalmazottnál részletesebb mérésekkel lehet elérni. Az elmúlt időben döntő változást hozott, hogy a gépjárműfenntartással foglalkozók létszáma nem követheti az ugrásszerűen növekvő igényeket, ezért a meglepő kapacitás célszerű hasznosításával el kell kerülni a felesleges vagy bizonytalan eredményt hozó beavatkozásokat. Ez csak akkor lehetséges, ha a szubjektív megítélés helyett korszerű hibafeltárásra, beszabályozásra és végellenőrzésre alapozzuk a tevékenységünket.

Wiesław Jeżewski - Volkswagen
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Tamás György - Virágh Iván - Zsiguli ​/ Lada
A ​"Hasznos tanácsok a Zsigulihoz" című első könyvünk még 1972-ben íródott. Az eltelt 7 év alatt nemcsak a Ladák típusválasztéka bővült, de az alaptípusokon is számos változtatás történt. Könyvünk az alaptípusok részletes bemutatásán kívül tájékoztatót ad az egyes alkatrészek és beállítási értékek megváltoztatásáról, segíti a házi szervizt és javítást, azonkívül tanácsokat ad a Lada kényelmének és biztonságának növeléséhez. A könyv csak az 1978 december 31-ig érvényes adatokat közli, ezért számos azóta közismert új beállítási érték, alkatrész, típus nem kerül ismertetésre.

Liener György - Autótípusok ​1977
Amikor ​először jelent meg az "Autótípusok" című könyv, összesen 7687 magánautót jelzett a hazai statisztika. A későbbi kötetek kiadása idején a magánkocsikat, az egyéni tulajdonban lévő személyautókat a következő számokkal tüntette fel a magasba ívelő grafikon: 26254, majd 68871, később 167206 és az 1971-es esztendő végén már 262468. A mostani év első napján 600 ezer fölötti számokig jutott el ez a vonal, amelyekkel párhuzamosan sok más jel is mutatja, hogy korunk emberét továbbra is érdekli az autó, az autótechnika.

Ismeretlen szerző - Trabant ​601 javítási segédkönyv
A ​VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau "Trabant" típusú gépjárművei szakértelemmel és nagy gondossággal készülnek. Már a tervezést korszerű szerkesztési elvek alapján végzik. A TRABANT-ot évtizedes gyakorlatú és gazdag tapasztalatú szakemberek készítik a legújabb technológiai eljárások szerint. Ha a gépjárművet a kezelési útmutató alapján rendszeresen ápoljuk és karbantartjuk, akkor mindenkor üzemkész és üzembiztos lesz.

Zsuppán István - A ​magyar autó
Az ​autó megszületése előtti időszak járműfajtái létrehozásában még nem működtek közre magyarok. Ennek okai a gazdasági, politikai, társadalmi, kulturális viszonyokban, iparunk elmaradott voltában keresendők. Nagy változást hozott az 1867. évi kiegyezés utáni első, 1881-ben elfogadott új ipartörvény. A kedvezmények vonzóvá tették az ipari vállalkozások - kezdetben a malmok, mezőgazdasági gépeket előállító, textilipari majd gépgyártó üzemek - létesítését. Lényegében ez a fellendülés teremtette meg a körülményeket ahhoz, hogy a külföldön már megszületett autó felnőtté válását a magunk eszközeivel még időben, mi is segíthessük.

Pollák László - Autókarosszériák ​javítása
Ezt ​a könyvet a gyakorló karosszérialakatosoknak, technológusoknak és termelésirányítóknak ajánlom, mint szakmai ismeretbővítőt. A könyv szakmai alapismerettel keveset foglalkozik, mert azok az ipari tanulói iskolakönyvekben megtalálhatók. Egyes helyeken azonban a folyamatosság biztosítása végett a régebbi ismeretanyagot felelevenítettem. Lexikonok, folyóiratok és tanulmányok felhasználásával a gépkocsik, és annak szoros kapcsolataként a karosszériák fejlődéséről igyekeztem a könyv első részében olyan átfogó képet adni, amelyből kitűnik, hogy a karosszériajavítás a szakmák között előkelő helyet foglal el. A személygépkocsik számának igen gyors növekedése és ebből eredően a karambolok számának abszolút emelkedése, valamint a korszerű személygépkocsikhoz alkalmazott vékony lemezek korróziója a karosszérialakatos szakmára egyre nagyobb feladatokat ró.

Dr. Mészáros Árpád - Vizsgára ​készítjük az autót
Ez ​a könyv azoknak az autósoknak szól, akik nem autószerelők, de szeretik az autójukat, szívesen foglalkoznak vele, és ezért hozzá mernek és hozzá akarnak nyúlni a részükre kissé ismeretlen szerkezethez, mert érdekli őket az autó, mert az autóval bíbelődni jó szórakozás, és még hasznos is, ha egy-egy, időszakonként komoly költséget jelentő vizsgára való felkészülés nagyobb részét saját maguk végezhetik el. Általában nem karbantartásról és nem javításról van itt szó. E könyv a vizsga követelményeit ismerteti, a felkészülést általában és a 11 fő típuscsalád felkészítését konkrétan, a hozzá szükséges szerszámok rajzaival együtt.

Gyökér István - Tar András - Jó ​utat
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kapitány Zsuzsa - Fogyasztói ​magatartás az autópiacon
"Mit ​is jelent a magyar háztartások számára az autó? Státusszimbólum? Nélkülözhetetlen munka- és közlekedési eszköz? Vagy talán egyfajta életstílus régóta vágyott és pótolhatatlan kelléke?" "Mi a magyarázata annak a jelenségnek, hogy a gazdasági és politikai átmenettel együtt járó nagyfokú bizonytalanság egyes fogyasztókat a vásárlás helyett megtakarításra ösztönöz? Csökken vagy nő a fizetőképes kereslet az autópiacon? Vagy csak átrendeződik és polarizálódik? A tartós fogyasztási cikkek vásárlására fordított kiadások növekedése vajon e cikkek túlkínálatával magyarázható, vagy sokkal inkább a háztartások inflációs várakozásaival, illetve azzal az erős fogyasztói igénnyel, hogy a háztartások megtartsák eddig elért fogyasztói színvonalukat és fogyasztási struktúrájukhoz kötődő életstílusukat?" "Vajon akkor örömtelibb egy közösség élete, ha tagjai egyre több, gyorsabb, kényelmesebb és megbízhatóbb autócsodához jutnak? Az autóhasználat vagy éppen az arról való lemondás révén tudják a fogyasztók magasabb rendű szükségleteiket egyre jobban kielégíteni?" A szerző ezekre és hasonló kérdésekre keresi a választ könyvében, melyet nemcsak tankönyvként, de érdekfeszítő olvasmányként ajánlunk mindenkinek.

Brock Yates - Enzo ​Ferrari
Zsarnok? ​Zseni? Vagy csak zseniális üzletember? Végre kezünkben tarthatjuk az első minden részletre kiterjedő és valóban alapos kutatómunka nyomán készült életrajzot a 20. század egyik legbefolyásosabb, legtitokzatosabb szereplőjéről - Enzo Ferrariról. Brock Yates bebocsátást nyert Ferrari legbelső köreibe, és mindent felfed előttünk: törvénytelen fiával ápolt furcsa kapcsolatától egészen a briliáns marketingfogásokig, melyek világszerte híressé tették a nevét. Ez a fordulatos, élvezetes, botrányos és informatív olvasmány minden tekintetben felér figyelemre méltó alanyához, Enzo Ferrarihoz. A kötet alapján készülő film Michael Mann rendezésében Hugh Jackman és Noomi Rapace főszereplésével 2019-től látható a mozikban.

Kollekciók