Ajax-loader

'animáció' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Kelly L. Murdock - 3ds ​Max 7 Biblia I-II.
Ha ​a 3ds Max 7 képes rá, mi is képesek vagyunk... "Max" a lehetőségek lenyűgöző tárházát kínálja, a 7-es változatot pedig mind a sokat próbált profik, mind a kezdők izgalmasnak és szórakoztatóan találják majd. Ebben a könyvben minden megtalálható, ami ahhoz szükséges, hogy a Maxben profi kinézetű animációkat készítsünk. A kötet e sokoldalú program valamennyi szolgáltatását bemutatja, különös tekintettel az újdonságokra, de ami a legjobb benne, az az, hogy mindezt oly módon teszi, hogy közben serkenti a kreativitást, a színesben mellékelt alkotások pedig csak tovább fokozzák az Olvasó alkotókedvét. A kötet minden részletre kiterjedően bemutatja a 3ds max 7-et - A Györstalpalót elolvasva azonnal elkészíthetünk egy térbeli animációt. - Felfedezhetjük az olyan új modellezési szolgáltatásokat, mint ez Edit Poly, vagy az új Skin Wrap és a Skin Morph módosító - Megtanulhatjuk, hogyan tehetjük részletesebbé s kisfelbontású modelleket a Max új térképezési szolgáltatásaival. - Felfedezhetjük hogy miként lehet az új torzító ecset segítségével finom részletekkel kiegészíteni az objektumhálókat. - Megtanulunk karaktereket és tömegeket animálni az immár a programba épített Character Studio segítségével. - Szemléletes gyakorlatok mutatják be tíz vagy még kevesebb lépésben a legfontosabb fogalmakat és segítenek a tanulásban.

Féjja Sándor - Walt ​Disney
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Borito
Zsánerben Ismeretlen szerző
2

Ismeretlen szerző - Zsánerben
Jelen ​tanulmánykötet cikkeit a Mozinet Magazin Zsánerben című rovatának anyagai adják. Tizenegy műfajtörténeti és -elméleti esszét tart kezében az olvasó, mindegyik egy kortárs filmalkotáson keresztül mutatja be a reprezentált zsáner jellegzetességeit, szabályait. A rovat két évvel indulása után átalakult, 2008 szeptemberétől a szerzőiség és a műfajiság ütközését vizsgáljuk - könyvünk összegzése a 2006 szeptember és 2008 áprilisa között megjelent anyagoknak, válogatás az általunk legjobbnak legérdekesebbnek tartott cikkekből. Egyúttal jó alapul szolgálhat az azóta megjelent tanulmányokhoz is, amelyek a korábbiakra épülnek, hiszen az új koncepciót követve a Mozinetben most olyan rendezők életművét mutatjuk be, akik a műfaji kereteket feszegetik, szabályokat hágnak át, személyes témáikat dolgozzák ki újra és újra, esetleg megújítják valamelyik zsánert. Az eddig megjelent esszék listája a könyv végén található. (a Szerkesztők)

Dr. Szirmay-Kalos László - Antal György - Csonka Ferenc - Háromdimenziós ​grafika, animáció és játékfejlesztés
Ez ​a könyv a háromdimenziós számítógépes grafikával, animációval, virtuális valósággal és a számítógépes játékokkal foglalkozik, ismerteti azokat az elméleti alapokat és algoritmusokat, amelyekkel magunk is grafikus, illetve animációs rendszereket hozhatunk létre.

Föld S. Péter - Jó ​játék a rajzfilm
A ​világon évente több tízezer hosszabb-rövidebb rajzfilm készül. Ma, amikor már számítógép is tud rajzfilmet csinálni, valóban mindennapi élményünkké vált. Különösen a gyerekek között óriási rajongóinak tábora. Persze miközben nézitek a Tom és Jerryt, a Donald kacsát, Vukot és Mátyás királyt, nem is gondoljátok talán, hogy ti magatok is tudnátok rajzfilmet (vagyis animációs filmet) csinálni. Nemcsak a felnőttek kiváltsága ez. Könyvünk megismertet benneteket a rajzfilmkészítés csínjával-bínjával, meg arra is megtanít, hogy készíthettek magatoknak, saját fantáziával, kedvetek szerint ilyen filmet. Egyszerűt, bonyolultat, mindenfélét. De ügyesek legyetek ám!

Féjja Sándor - Holnap ​nyolcéves leszek
A ​maga nemében egyedülálló feladatra vállalkozott Féjja Sándor. Játékos című könyvében – Holnap nyolcéves leszek – az egész estés animációs film történetét, művészeti és gyakorlati kérdéseit vizsgálja. A “műfaj” úttörőiről megtudhatjuk, hogy az első egész estés film minden valószínűség szerint az 1917-ben Argentínában készült néma szatíra, az Apostol volt. Az európai elsőbbség L. Reininger 1926-ban Németországban született, kartonból kivágott árnyképes animációjáé. Átütő nemzetközi sikert első ízben Walt Disney műve, az 1937-ben bemutatott, négyéves munkával létrehozott Hófehérke és a hét törpe aratott. (Az animáció egyébként E. Reynaud 1888-as vetítésétől, tehát korábbról datálható, mint Lumière mozgóképének megjelenése. ) Féjja megvizsgálja az egész estés filmmel, és általában az animációval kapcsolatos legfontosabb elméleti, esztétikai, technikai kérdéseket. Elemzi, hogyan hatott a comics, a képregény a hosszú rajzfilm képi világára, dramaturgiai építkezésére. Áttekinti az egész estés animáció fejlődését a világ különböző részein, nagyító alá veszi az egész estés magyar animációt s a szellemi bázisul szolgáló rövid animáció fejlődési stációit. Megkérdez honi alkotókat is munkájuk nehézségeiről, lehetőségeiről, filmjeik születésének körülményeiről. Féjja kísérletet tesz az egész estés magyar rajzfilmek tipizálására is. Az újító filmek közé kilenc művet sorol, a populáris filmeket pedig öt alcsoportra osztja: a comics, illetve natúrfilm ihletésűekre, a sorozat egyes darabjaiból utólag összegyúrtakra, a “pirruszi” bábfilmekre és portréanimációkra. Esztétikai, dramaturgiai, technikai szempontból néhány hazai produkciót elemez is. A rengeteg adatot, tényt közlő, fontos szakmai ismereteket továbbadó mű élvezhetőségét és használhatóságát jelentősen csökkenti sajnálatosan széteső szerkezete, szerkesztetlensége. Mindamellett a szerző nem győzött meg a bevezetőben kifejtett tételről, miszerint az idő igazolta, a társadalmilag fontos dolgokat közvetítő egész estés filmek “elsők az egyenlők között”. Ezek azonban szerintem – néhány kivételt leszámítva – inkább csak az üzleti sikert, a szórakoztatást célozzák meg. Ez nem bűn, sőt! Az ár azonban legtöbbször komoly művészi kompromisszum. Gervai András

Richard Schickel - Walt ​Disney története
A ​gyermekkor és Kansas City Walter Elias Disney 1901. december 5-én született Chicagóban, gyermekkorát azonban Kansasben töltötte a családi farmon, ahol a keménykezű apa, Elias Disney szigorral nevelte gyermekeit (Herbert, Raymond, Roy, Walt és Ruth) fegyelemre és kemény munkára. A felnőtté válás évei éppen ezért nem is teltek felhőtlenül a Disney-házban, a gyerekeknek meg kellett küzdeniük azért, hogy vágyaik szerint élhessenek, azonban ahelyett, hogy a szigorú légkör megtörte volna őket, inkább megedzette a kicsi Disneyket, különösen Waltot, aki hamar megtanulta, hogy elsősorban saját magában kell bíznia, ha vinni akarja valamire. A későbbiekben Disney nem is osztogatta könnyen a bizalmát, sem fiatalként, sem felnőttként nem volt túl sok barátja, és üzleti partnereiben is csalódott annyiszor, hogy ne akarja a véletlenre, vagy másokra bízni a szerencséjét. ..... „Mindig volt valami megszállottság Walt Disney egyéniségében. Az, hogy csakis a karrierjével törődött, hogy az üzleti életben egyeduralomra tört, és nem volt hajlandó másokat is bevonni a vezetésbe, hogy azonosította magát Miki egérrel, gyámkodása és fukarkodása alkalmazottaival - mindez egyre jellemzőbbé vált, ahogy a vállalat fejlődött, és Disney szükségszerűleg eltávolodott a kezdettől. Afféle settenkedő alak lett a saját stúdiójában, a folyosókat rótta éjszaka és hétvégeken, igyekezvén ellesni valamit a sztoriötletek és vázaltok titkaiból, mielőtt az írók és a szerkesztők kész állapotban bemutatták neki.” (Richard Schickel)

Bob Thomas - Walt ​Disney
Disneyland ​nemncsak a gyerekeké lesz. Mikor is szűnik meg az ember gyereknek lenni? Mondhatjuk, hogy a felnőttből valaha is teljesen eltűnik a gyerek? Hiszem, hogy a megfelelő szórakozás mindenkit, fiatalt és időset egyaránt vonz. Azt akarom, hogy Disneyland olyan hely legyen, ahova a szülők elhozhatják gyerekeiket - vagy még akkor is jól szórakozzanak, ha csak ők maguk jönnek el.\" Ezeket mondta nekem Walt Disney, miközben sportkocsiját vezette az illatos narancsfaligetekkel szegélyezett széles sugárúton. Az autó teteje nyitva volt, de láthatóan nem zavarta őt a hűvös áprilisi reggel. Úgy tűnt, hogy a burbanki stúdiójától Los Angeles belvárosán és Orange County nagy kiterjedésű gyümölcsösein át vezető általa választott útvonal sem kötötte le figyelmét, már egy éve rendszeresen rótta ezt az utat. Minden igyekezetével azon volt, hogy lefesse Anaheimben épülő vidámparkját. \"Az egész akkor kezdődött, amikor a lányaim még nagyon kicsik voltak, és szombatonként vidám parkokba vittem őket\" - mondta. \"Földimogyorót rágcsálva és ide-oda nézegetve üldögéltem egy padon, és ott fogalmazódott meg bennem, hogy a fene egye meg, miért nincs egy jobb hely, ahova az ember elviheti a gyerekeit és velük együtt szórakozhat. Nos, körülbelül tizenöt évembe került az ötlet megvalósítása.\"

Bognár Géza - Illusztráció ​és animáció 3D studio-val
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jon Warren Lentz - Robert Reinhardt - Flash ​5 Biblia I-II.
Ha ​a Flash 5 képes rá, Ön is képes rá... Ez a sikeres könyv a kezdő webfejlesztők és a Flash régi motorosai számára egyaránt, lépésről lépésre megmutatja, hogyan hozhatják ki a Flash 5-ből a legtöbbet - és miként emelhetik jóval magasabb minőségi szintre a weboldalak készítését. A példákkal, rengeteg képpel (köztük nyolc színes táblával) és a Flash mesterei által összeállított gyakorlatokkal gazdagon tűzdelt szakmunka a gyors indulást megkönnyítő bevezetéstől a vadonatúj ActionScript programozásig mindent bemutat. A Flash 5 hatékony használatához, valamint az újszerű webes grafikák és animációk készítéséhez nincs is másra szükség, csupán erre a könyvre! Az első kötet tartalma: - I. rész: A Flash környezet használata - II. rész: Flash grafikák készítése - III. rész: Hangtervezés - IV. rész: Interaktivitás a Flashben A második kötet tartalma: - V. rész: Flash filmek programozása - VI. rész: A Generator és más kiszolgáló programok - VII. rész A Flash használata más programokkal - VIII. rész: Flash filmek bemutatása

Covers_78153
F. ​I. L. M. Ismeretlen szerző
3

Ismeretlen szerző - F. ​I. L. M.
"Ma ​a filmek tömegében nem ér rá az ember azzal foglalkozni, hogy egy-egy film-négyzet képét vizsgálja, s ott nézze meg a szereplő egyén arckifejezését, hiszen nem is érne vele sokat, mert ott mindenki úgy mosolyog, sír, néz, ahogyan azt a mozidráma írója, rendezője előírja, még ha valaki egyenkint, a legrégibb filmektől kezdve, a mezítelen athléta mozgófényképétől kezdve figyeli a szereplőket a mai művészi filmekig, valami olyasmit lát, amit más nem láthat, aminek a tudása mindig, mindenütt igazi gyönyört okoz. Az utolsó falu kocsmájában mozielőadást rendező vándorkomédiás kopott filmje, mozgó, rezgő képe, táncoló magnézium kréta fénye mellett vetített képei előttem éppoly értékesek, mint a pazar fényű színház hamvas pozitívjai, amelyeknek perforációján még egyetlen horog sem szaladt keresztül. Mert én csak a filmet, annak a lelkét látom, aki a filmen ott préselődik, mert én magát a mozgó életet látom, a technika ragyogó tudását bámulom, amely megteremtette a való élet élettelen tárgyon mozgó élő mását." (Boross Mihály: A film lelke)

Szoboszlay Péter - A ​rajzfilm
Értelmes, ​modern fiatalnak lenni és megpróbálkozni a művészet valamelyik ágával - csaknem egyet jelent. Van, aki verset ír, van, aki zenél - Bachot vagy beatet -, és van, aki képző- és iparművészet egy-egy ágában kísérletezik. Ez a sorozat - a MŰHELYTITKOK - az útóbbiakhoz szól. Minden kötetünk szerzője fiatal művész: festő, építész, textiltervező, grafikus, keramikus, bábkészítő és így tovább. Írásaikban nemcsak az adott művészeti ág történetét és esztétikáját foglalják össze, hanem saját érzésekről, terveikről is vallanak, s - nem utolsó sorban - hasznos, sehol másutt nem található tanácsokat adnak: hogyan fejlesztheti ki az olvasó a benne szunnyadó képességeket?

Covers_69642
20

Ismeretlen szerző - Nonverbális ​pszichoterápiák
Nélkülözhetetlen ​alapmunka, amely egy kötetbe gyűjti a legfontosabb ismereteket - az egyes módszerekben avatott hazai szerzők tollából - a mozgás- és gesztusterápiák, az improvizáció, a rituális innovatív terápia, a játékterápia és a különféle művészetterápiák területéről. A könyv eredeti formájában már nem kapható, csak elektronikus könyvként, cd-n

Anna Milbourne - Rajzoljunk ​képregényt!
Ez ​a leleményes ötleteket felsorakoztató kötet képregények, sőt, akár rajzfilmek rajzolására inspirál. Az egyszerű, lépésről lépésre követhető utasítások segítségével megtanulhatjuk, hogyan készíthetünk különféle képregényeket, képsorokat, a furcsa arcoktól kezdve a vidám állatjeleneteken át egészen a pörgetős könyv-animációig. Képeinket szinte életre kelthetjük a bemutatott technikák alkalmazásával, többek közt a filctollal vagy vízfestékkel való színezéssel; számítógéppel képsorozatokat is könnyedén készíthetünk.

Vásárhelyi Péter - Szegő Tamás - Flash ​5 kézikönyv
Amikor ​a Flash-t létrehozták, még a Macromedia fejlesztőcsapata sem gondolt arra, milyen nagyszerű eszközt adnak a webfejlesztők kezébe, és hogy ezzel kisebb szökőárt indítanak el az információ tengerén. A folyamat már elkezdődött, programozók, web-grafikusok, kreatív szakemberek hada használja a vektorgrafika és az ActionScript adta lehetőségeket egy merőben más, dinamikusabb, élettel teli Internet kialakításához. A szerzők, Vásárhelyi Péter és Szegő Tamás alkotta páros eddigi sikeres oktatói és írói munkássága a biztosíték arra, hogy a magyar nyelvű Flash 5 Kézikönyv megbízható referencia anyagot, tanulási segédletet nyújtson, minden, e nagyszerű alkalmazással megismerkedni vágyó részére.

Paul Martz - OpenGL ​röviden
Az ​OpenGL-t, a 3D alkalmazások fejlesztésének egyik legkedveltebb programozási felületeként, széles körben használják számítógéps játékok, modellező és szimulációs programok, CAD-, virtuális valóság- és animációs alkalmazások készítésére. Az OpenGL röviden könyv mindazokat az alapvető ismereteket tartalmazza, amelyekre szükségünk van ahhoz, hogy térgrafikai programokat kezdjünk fejleszteni, az OpenGL-fejlesztőkörnyezet beállításától a valósághű anyagmintázatok és árnyékok létrehozásáig. A könyv közérthető, gördülékeny stílusban íródott, így könnyen megtalálhatjuk benne a keresett információt, és gyorsan elsajátíthatjuk belőle az OpenGL 2.0 legfontosabb, leggyakrabban igénybe vett szolgáltatásainak használatát. A kötetet az alapvető kódolási irányelvek bemutatása, valamint hibaelhárítási tanácsok teszik teljessé. A kötet tartalmából: - Mértani alakzatok, pontok, vonalak, sokszögek rajzolása és leképezése - A szín és a megvilágítás szabályozása elegáns grafikai hatások létrehozásához - Nézetek létrehozása és tájolása - A kép valószerűségének fokozása anyagmintázatokkal és árnyékolással - A leképezési sebesség növelése - A grafika rendszerfüggetlenségének megőrzése

Gwr2005
Guinness ​World Records 2005 Ismeretlen szerző
2

Ismeretlen szerző - Guinness ​World Records 2005
A ​Guinness World Records idén ünnepli 50. születésnapját! Jubileumi kiadás a legizgalmasabb rekordokkal és a legmegdöbbentőbb képekkel a világ minden tájáról. Ezenfelül exkluzív interjúkat olvashatnak a rekorderekkel, továbbá külön fejezeteket szentelünk minden idők legnagyobb hatású teljesítményeinek. Többek között megtudhatjuk: melyik a világ leggyorsabb autója, mekkora a valaha élt legmagasabb ember, melyik a világ legnagyobb pókja, melyik minden idők legsikeresebb popegyüttese stb.

Dancsó Tünde - Comenius ​Logo - Játék és animáció
A ​játék és animáció című kötetben a Comenius Logo 3.0 program demoprogramjainak részletes bemutatása mellett az animációkészítés témaköre kapott kiemelt szerepet. Elsősorban azokat a technikai tudnivalókat ismerheti meg az olvasó, amelyek egyszerű kép és szöveganimációk készítéséhez, majd lejátszásához szükségesek. A kötetben szereplő animációrészletek ízelítőt adnak a felhasználás sokszínűségéről és a téma kimeríthetetlenségéről. A Teknőcanimációk című fejezetből játszva sajátíthatják el a gyerekek az algoritmus készítésének és kódolásának technikáját. És ez már a gyakorlatban mutatja meg, hogy valamennyi számítógépes művelet véges számú lépésből áll, minden lépés megtervezhető, a számítógép számára érthető formában megírható és a számítógéppel végrehajtatható.

Richard Williams - The ​Animator's Survival Kit
The ​definitive book on animation, from the Academy Award-winning animator behind Who Framed Roger Rabbit? Animation is one of the hottest areas of filmmaking today--and the master animator who bridges the old generation and the new is Richard Williams. During his more than forty years in the business, Williams has been one of the true innovators, winning three Academy Awards and serving as the link between Disney's golden age of animation by hand and the new computer animation exemplified by Toy Story. Perhaps even more important, though, has been his dedication in passing along his knowledge to a new generation of animators so that they in turn could push the medium in new directions. In this book, based on his sold-out master classes in the United States and across Europe, Williams provides the underlying principles of animation that every animator--from beginner to expert, classic animator to computer animation whiz --needs. Urging his readers to "invent but be believable," he illustrates his points with hundreds of drawings, distilling the secrets of the masters into a working system in order to create a book that will become the standard work on all forms of animation for professionals, students, and fans.

Bartók István - Bleier Edit - Mozgás
„Az ​animációs filmkészítés gyakorlati munkálataival ismerteti meg olvasóit ez a könyv, mely hazai szakirodalmunkban újdonság" - írta 1976-ban Féjja Sándor Az animációs film című kiadvány előszavában. Az egykori újdonságot szakmai körökben ma már becses ritkaságként tartják számon. Ez a legendássá vált „narancssárga könyv" szolgált jelen átdolgozott és bővített kiadásunk alapjául. Az új változatra nemcsak azért van szükség, mert az utánnyomással együtt is mindössze pár száz példány hamar gazdára talált, és a kézről kézre adogatott kötetecskék foszladozó papírkötése egyre nehezebben állja a megpróbáltatásokat. Közel két évtized a technikai művészetekben igen nagy idő. A hajdan korszerű eljárások közül ma már sok feledésbe merült, ugyanakkor újabb és újabb módszerek válnak mindennapossá. A felfrissítés egyik célja, hogy a filmkészítés ma időszerű tudnivalói váljanak hozzáférhetővé. Ezen összeállítás szerkesztői az animációs film iránt érdeklődőknek szeretnének többet nyújtani a „gyakorlati munkálatok" megismertetésénél.

Leah Gallo - Holly C. Kempf - The ​Art of Tim Burton
An ​amazing career overview of his art and movie pre-production drawings, this beautiful edition showcases Tim Burton's film genius. Measuring 11" x 12", this 434 page book comes with over 1,000 illustrations and over 10 multi-page gatefolds. With a die cut hard-cover, and book marker included, it opens a wonderful door into the magical world of Tim Burton for collectors and fans alike.

Dizseri Eszter - És ​mégis mozog...
1999-ben ​jelent meg Dizseri Eszter: Kockáról kockára. A magyar animáció kezdetei című kötete, amelyben az államosított magyar animációs filmgyártás 1948–1998 közötti történetét dolgozta fel.A könyv kedvező fogadtatása és az animációs filmek iránti érdeklődés újjáéledése arra biztatta a szerzőt, hogy mélyebbre ásson az időben, és felkutassa, megmentse az utókor számára azokat a ma még szórványosan fellelhető tárgyi és szellemi emlékeket, amelyek a kezdeti időszakból a magyar vagy magyar származású művészektől-művészekről fennmaradtak. „Azt kutattam, honnan, mely műhelyekből indult el a XX. század legelején a magyar animációs filmművészet, ez a magának utat törő, sajátos kifejezési forma, kik voltak, akik kísérleteikkel, majd később művészi produkcióikkal először igazolták a rajz-, báb-, tárgymozgatásos, papírkivágásos, árnyjátékkal kombináló rövidfilmek létezésének jogosultságát” – írja bevezetőjében a szerző. 33 részben elfeledett, részben sikeres, s több világhírűvé vált művész portréja rajzolódik ki a könyv oldalain, dokumentumokból, visszaemlékezésekből, fennmaradt műveikből.

Dizseri Eszter - Kockáról ​kockára
A ​trükkfilm - mai szóval animációs film - 1888 óta ismert, régebben, mint a mozgókép. A celluloidszalagra vagy más, korszerű technikával kockáról kockára rögzített látvány vetített képsoraival több nemzetközi sikert értek el a műfaj magyar mesterei, mint bármely más művészeti ág művelői a maguk területén. A magyar animáció történetéről, alkotóiról mégsem jelent meg eddig összefoglaló munka. A Pannónia Filmstúdió halódik, új műhelyek alakulnak, s átalakulóban van a műfaj is. Dizseri Eszter az utolsó pillanatban gyűjtötte össze és mentette meg a szétszórt anyagokat, fotókat, szólaltatta meg a még élő művészeket, munkatársakat, s állította össze a teljes filmográfiát. Megismerhetjük az animációs filmműfajok kialakulásának, a reklámfilmek, sorozatok, művész rövidfilmek, egész estés filmek születésének történetét. Munkája egyszerre riportkötet és album, amelyből öregek és gyerekek kedvencei, rajzfilm-, gyurma- és homokfigurák, klasszikus reklámok köszönnek ránk; filmográfiája révén ugyanakkor a szakemberek nélkülözhetetlen kézikönyve is.

Covers_285032
Az ​animációs film Ismeretlen szerző
5

Ismeretlen szerző - Az ​animációs film
Filmamatőrök ​Kiskönyvtára 12. kötet

Don Bluth - Gary Goldman - The ​Art of Storyboard
From ​Don Bluth - master animator, artist and director of such cartoon classics as The Secret of N.I.M.H., An American Tail, The Land Before Time, All Dogs Go to Heaven, Anastasia and Titan A.E. - comes Don Bluth's The Art of Storyboard, a one-of-a-kind textbook that describes in detail the technical and artistic processes involved in crafting storyboards for animated films, the visual blueprints that lay the foundation for the animators magic. Don Bluth takes readers on a journey as only an artist of such vast skills and filmmaking experience can, going from the breakdown of a script, through story conferences with Don Bluth Films collaborators Gary Goldman and John Pomeroy, and onto the finished boards. Loaded with technical tips and insights into the tapping of the creative imagination, The Art of Storyboard also features page after page of Bluth's beautiful storyboard illustrations, many in full color. Whether used as an inspiring tool for professional and aspiring animators or just for the sheer joy of seeing how the written word is channeled through the animator's mindscape on its way to the screen, Don Bluth's The Art of Storyboard is a fascinating peek behind the curtain of film's most creative storytelling medium.

Ismeretlen szerző - Walt ​Disney Animation Studios - Animation
With ​an introduction by John Lasseter—and very little else in the way of words—this second book in The Artist Series lavishly showcases the most brilliant animation created by such luminaries as Ub Iwerks, Norm Ferguson, Ben Sharpsteen, Hamilton Luske, Dick Huemer, Grim Natwick, Art Babbitt, Fred Moore, Bill Tytla, Frank Thomas, Ollie Johnston, Milt Kahl, Marc Davis, John Lounsbery, Ward Kimball, Eric Larson, Les Clark, Wolfgang Reitherman, John Sibley, Bill Justice, Clyde Geronimi, Ted Berman, Glen Keane, Andreas Deja, Eric Goldberg, Mark Henn and Tony Bancroft. The artwork—much of which has never before been published—offers the opportunity to marvel at the those magical lines of pencil that brought life to so many unforgettable Disney characters. Animation represents a rare opportunity to enjoy a glimpse into the truly spectacular trove of treasures from the Walt Disney Animation Research Library.

Ismeretlen szerző - Walt ​Disney Animation Studios - Design
Whether ​it consists of quick sketches on a lunch counter napkin, elaborate paintings in oils or watercolors, or dazzling computer renderings, the unparalleled creative process of Disney artists is lavishly showcased in Design, the third volume of The Walt Disney Animation Studios - The Archive Series. Among the incredible talents featured in this volume are Albert Hurter, Ferdinand Horvath, Joe Grant, Maurice Noble, Gustaf Tenggren, Tyrus Wong, Kay Nielsen, David Hall, Mel Shaw, Mary Blair, Bianca Majolie, Yale Gracey, Eyvind Earle, Walt Peregoy, Ken Anderson, James Coleman, Jean Gillmore, Rowland Wilson, Glen Keane, Chris Sanders, Andreas Deja, Mike Gabriel, Mike Giaimo, Hans Bacher, Chen Yi Chang, Paul Felix, Aaron Blaise, Ian Gooding, and John Musker. Design represents a rare opportunity to again enjoy a glimpse into the truly spectacular trove of treasures from the Walt Disney Animation Research Library.

Leonard Maltin - Of ​Mice and Magic
In ​this revised and updated edition of Of Mice and Magic, Leonard Maltin not only recreates this whole glorious era from the silent days through the Hollywood golden age to Spielberg's An American Tail, he traces the evolution of the art of animation and vividly portrays the key creative talents and their sutdios. This definitive history of American animated cartoons also brings Maltin's many fans up to date on the work being done today at the Walt Disney and Warner Bros. studios, and other developments in the world of animation. Drawing on colorful interviews with many of the American cartoon industry's principals, Maltin has come up with a gold mine of anecdotes and film history. Behind the scenes were genius animators and entrepreneurs such as Walt Disney, Chuck Jones, Tex Avery, Mel Blanc, and a legion of others, In all, Malitn has put together a glorious celebration of a universally loved segment of Americana.

Frank Thompson - Tim ​Burton's The Nightmare Before Christmas
The ​"Making Of" book for Tim Burton's Nightmare Before Christmas is getting a new cover treatment - with a bright shiny Halloween glow and eye-catching title treatment. On screen, Jack Skellington leaps with joy, singing with wonder at his discovery of Christmas Town. He seems so real, so alive, that we believe both and his fantastical world must somehow exist. But in reality it is not Jack who is the star of the show; it is the over 140 artists and technicians who spent more than two years bringing Jack and all his cohorts to life on the screen. Every gesture Jack makes was created by a human hand, by an animator who moved the puppet in tiny increments from frame to frame. Every character, every set, every prop—even the candy canes—had to be designed and then actually fabricated by someone. This book tells the true story of the film, highlighting the art and the vision that make the movie so memorable. Also included are the complete lyrics to the film.

Patrick W. Galbraith - The ​Otaku Encyclopedia
Otaku: ​Nerd; geek or fanboy. Originates from a polite second-person pronoun meaning "your home" in Japanese. Since the 1980s it's been used to refer to people who are really into Japanese pop-culture, such as anime, manga, and videogames. A whole generation, previously marginalized with labels such as geek and nerd, are now calling themselves otaku with pride. Are you an otaku? Do you have otaku friends you can'trelate to? Then let The Otaku Encyclopedia expandyour knowledge of the ascinating subculrure of Cool Japan. This definitive guide introduces the world of Japan's anime nerds, game geeks, and pop-idol fanboys, with over 600 terms that any fan of Japanese pop culture simply must know. Moe, doujinshi, cosplay, and most importantly otaku itself, are clearly explained in a fun yet informative way by a self-confessed otaku who has spent years researching the otaku heartland. Scattered among the encyclopedic entries are interviews with key otaku like artist Takashi Murakami, otaku expert Okada Toshio, J-pop idol Shoko Nakagawa, and many others entrenched in the world of maid cafes, street-idols, and figure collecting. An essential A-to-Z of otaku culture not to be missed. - See more at:

Brigitte Koyama-Richard - Japanese ​Animation
A ​sweeping journey through the history of Japanese animation, tracing this cultural phenomenon from its origins in traditional art to the present day. A dominant force in its home country since the 1970s, Japanese animation has become a global phenomenon in recent years. But far from being a contemporary invention, anime draws on the same centuries-old artistic traditions that form the basis of manga. Widely disparaged when it first appeared in the West, today the real value of Japanese animation is recognized, and it has inspired international film directors. Fairy tale, romance, adventure, fantasy, science-fiction: anime encompasses many genres and its creativity knows no bounds. Brigitte Koyama-Richard studies the evolution of Japanese animation through the centuries, retracing its history from painted scrolls to woodblock prints, to animated films, first in black and white, and then in color. A number of prominent artists are showcased, including Tezuka Osamu, the "godfather of anime," and Hayao Miyazaki, founder of the world-renowned Studio Ghibli and creator of films such as _Spirited Away_—the first anime film to win an Academy Award. Illustrated with over 500 images, many rarely seen in the West, this book bridges the gap between art history and pop culture.

Féjja Sándor - A ​Lúdas Matyi című animációs és élőszereplős film konfrontációs hatásvizsgálata
Film ​és Közönség 5. kötet

Kollekciók