Ajax-loader

'tárgyalástechnika' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Allan Pease - Alan Garner - Szó-beszéd
Hogyan ​használjuk helyesen a nyelvet? Hogyan értsük helyesen partnereink beszédét? Hogyan indítsuk és hogyan tartsuk fenn a beszélgetést? Hogyan hallgassunk másokat, hogy népszerűek és sikeresek legyünk? Hogyan mondjunk őszinte bókokat és hogyan alakítsunk ki beszédünk segítségével hiteles képet magunkról? A könyv­ választ ad a fenti kérdésekre és megtanít a beszéd hatékony használatára.

Neményiné Gyimesi Ilona - Hogyan ​kommunikáljunk tárgyalás közben?
A ​szerzőnő kereskedők és üzletemberek számára foglalta össze a kommunikációra vonatkozó ismeretanyagot. Elsősorban a szemléletmódot mutatja be, majd pedig az alapvető szabályszerűségek leírásán át vázolja fel a téma szerkezetét, összefüggésrendszerét , és mindenütt utal a gazdag és szerteágazó magyar nyelvű irodalomra, nem feledkezve meg a főbb külföldi szakmunkákról sem.

Gerard Nierenberg - Henry H. Calero - Testbeszéd-kalauz
A ​Testbeszéd-kalauz egyike a témában írt legsikeresebb könyveknek. Sok nyelvre lefordították. Széles körű tapasztalatokra épül, és rendszerbe foglalva, valós helyzetekbe ágyazva tárgyalja a nem verbális jeleket, üzenetüket és kapcsolataikat. Egyebek mellett bemutatja: hogyan ragadjuk magunkhoz az irányítást a viták és tárgyalások során, hogyan ismerjük fel a hazugságot, milyen jelek mutatják, hogy barátságosan vagy ellenségesen közelít hozzánk a másik, miből ismerhetjük fel a megtévesztésünket célzó jeleket, és mi ezek valódi üzenete.

Ken Lawson - Az ​eredményes tárgyalás
A ​kereskedelem rohanó dinamizmusával, erős személyiségekkel és intenzív versenyhelyzettel teli üzleti életben szinte minden egyes napon kompromisszumokat kell kötnünk. Mi teszi lehetővé tehát, hogy a motivált, tervekkel teli emberek inkább többet, mint kevesebbet érjenek el abból, amit akarnak? Kötetünk segít abban, hogy profihoz méltóan, időben oldjuk meg a tárgyalás során felmerülő problémákat. Megtudhatjuk, miként tárjuk fel, értsük meg, s használjuk fel a partner rejtett szándékait, hogy a számunkra kedvező végeredményt elérhessük. A könyv segítségével ügyes és gyakorlott tárgyalóként időt, pénzt és energiát takaríthatunk meg, s mind mi, mind pedig a cégünk jól jár.

Hofmeister-Tóth Ágnes - Mitev Ariel Zoltán - Üzleti ​kommunikáció és tárgyalástechnika
Volt ​egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant. A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk. A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait. A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus... Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.

Urszin Sándor - Logika ​a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben
A ​könyvben válaszokat kapunk az alábbiakra: - Mikor kell keményen tárgyalni, és mikor taktikusan? - Mit tegyek,ha kockázatos kérdésekben kell döntenem? - Hogyan döntsem el, hogy kinek mit és hogyan mondhatok? - Mit kell tudnom a tárgyalópartnereimről? - Hogyan hozzák meg döntéseiket az ügyfeleim? - Miként egyeztethető össze az etika és a siker? - Kit és hogyan kell befolyásolnom? - Hogyan tehetem jó partneremmé a dühös ügyfelet? Az egyes fejezeteket Szun-ce idézetek színesítik.

Herb Cohen - Bármit ​meg tud tárgyalni
Ha ​Önnek problémái vannak másokkal, BÁRMIT MEG TUD TÁRGYALNI ígéri Önnek Herb Cohen, a világ egyik legkiválóbb tárgyalója. Világunk egy óriási tárgyalóasztal, és akarjuk, nem akarjuk, mi is résztvevői vagyunk a tárgyalásnak. Ez a világos, gyakorlatias, egyenes beszédű könyv megtanít arra, hogyan alkalmazzuk a Nyer-Nyer tárgyalási stílust konfliktusaink megoldására. Ezek ugyanis elkerülhetetlenek. Ahhoz, hogy ne kerüljünk összeütközésbe másokkal - családtagjainkkal, barátainkkal, szerelmünkkel, beosztottainkkal, főnökünkkel, politikai híveinkkel és ellenfeleinkkel - csupán annyi kell tennünk, hogy nem mondunk semmit, nem teszünk semmit, hogy egyszerűen _senkik_ vagyunk. De aki él, annak vannak céljai, akinek pedig vannak céljai, az érvel, cselekszik, az _valaki_. Ez pedig olyan konfliktusok forrása, amelyeken "keresztül kell tárgyalnunk magunkat", mert a céljainkhoz nem vághatunk utat karddal. Ha ezzel próbálkozunk, a bukásunk elkerülhetetlen. Tárgyalnunk kell tehát nap mint nap - hozzáértően és eredményesen. Herb Cohen könyve ehhez nyújt nélkülözhetetlen segítséget. Könyvét mindenkinek el kell olvasnia, aki maga akarja irányítani a sorsát, és aki kölcsönösen gyümölcsöző kapcsolatokra törekszik embertársaival. "Amikor Herb Cohen beszél, az emberek odafigyelnek." _Baltimore Sun_

barát tamás - Public ​Relations
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

George Kohlrieser - Túszok ​a tárgyalóasztalnál
Átérezte-e ​már valaha az olvasó (legalább gondolatban), milyen élethelyzetbe kerül az, akit túszul ejtettek? Nagy valószínűséggel és szerencsére nem. Sokkal gyakrabban érezzük magunkat csapdában egy megoldatlan probléma miatt, ami bénulttá és tehetetlenné tesz, és megrekedünk annál a gondolatnál, hogy nincs kiút. Ilyenkor bizony tússzá válunk a szó metaforikus értelmében. E könyv tanúsága szerint igenis van kiút ebből az állapotból. A szerző harmincévnyi tárgyalói tapasztalatát osztja meg az olvasóval, azzal a céllal, hogy segítsen megoldani mindennapi "túszhelyzeteinket", legyen szó bármilyen szorult élethelyzetről, veszteség, fájdalom elszenvedéséről. A konfliktuskezelés mesterei, a túsztárgyalók csaknem száz százalékos sikerrel alkalmazott technikáinak segítségével úrrá lehetünk a kilátástalan élethelyzeteken és rátalálhatunk az élet örömeire.

Roger Fisher - William Ury - Bruce Patton - A ​sikeres tárgyalás alapjai
Lényegre ​törő, mindenütt alkalmazható módszer arra, hogyan rendezzük tárgyalásos úton magánéleti, munkahelyi és politikai vitáinkat anélkül, hogy indokolatlanul engednénk vagy manipulatív nyomást gyakorolnánk.

Roy Lilley - Nehéz ​emberek kezelése
Hogyan ​kezeljük a nehéz embereket? „Ma is borzasztó napom volt! - hallom Sárától, útban hazafelé. Reggel a bankban az ügyintéző lekezelően bánt velem. Aztán az értekezleten Péter megint majdnem elaludt, Béla pedig ma is belekötött a szavaimba. Na és a főnököm! Jól leszúrt egy csöppnyi hibáért. Később meg az egyik beosztottam siránkozását kellett végighallgatnom. Vajon mi vár rám otthon?" Ha ismerős a helyzet, olvassuk el ezt a könyvet!

William Ury - Tárgyalás ​nehéz emberekkel
A ​bonyolult tárgyalások és a nehéz emberekkel való tárgyalástechnika témakörében eddig megjelent legjobb könyv.

Robert Allen - Hogyan ​győzzünk a vitákban?
Robert ​Allen könyve tartalmas és nagyon szórakoztató. Vitatkozik velünk. Megtanít képviselni önmagunkat. Briliáns szellemességgel leplezi le vitapartnerünk taktikáját, a mondatai mögött rejlő - sokszor önkéntelen - hátsó szándékot. Magatartásformákkal találkozunk, amelyekkel eddig nem tudtunk mit kezdeni. A könyvet elolvasva ahelyett, hogy zavarba jönnénk az agresszív, körmönfont vagy egyszerűen csak buta megnyilvánulásoktól, válaszolni tudunk rájuk, mert megtanuljuk értelmezni partnerünk magatartását, és ami még fontosabb: a magunkét is. Tehát: "Harcra fel!" - annak, akinek a vita küzdelem, és "Munkára fel!" - annak, akinek alkotás.

Roger Dawson - Nyerő ​tárgyalási taktikák
Roger ​Dawson Nyerő tárgyalási taktikák című könyve megváltoztatta az üzletemberek tárgyalásokhoz való hozzáállását. A nyer/nyer gondolkodásmód – vagyis egy mágikus harmadik megoldás keresése, amelyben mindenki nyer, és senki sem veszít – könnyen naiv és sikertelen próbálkozásnak tűnhet a mai kemény üzleti környezetben. Ebből a könyvből azonban megtanulhatod, hogyan szerezz meg bármit, amit szeretnél, miközben meggyőzöd a másik felet arról, hogy ő is nyert. A harmadik kiadás teljesen megújult, tükrözve a mai üzleti világ változó dinamikáját. Az új, valamint a bővített fejezetekben például a következő témakörökről olvashatunk: Húsz bombabiztos tárgyalási „húzás”; Hogyan tárgyaljunk telefonon és e-mail segítségével; Hogyan olvassunk a testbeszédből; A rejtett üzenetek kihallása a beszélgetésekből; Tárgyalás más kultúrákból érkező emberekkel; Hogyan válhatunk szakértő mediátorokká. „Alig tudom elhinni! Végre egy könyv, amely ütős üzleti tanácsokat ad, mégis lebilincselő olvasmány. Elképesztő!” – Og Mandino, A világ legnagyobb üzletkötője szerzője „Olvasmányos és szórakozató könyv, amelynek ismeretét mindenkitől meg kellene követelni, aki emberekkel foglalkozik. Csak ajánlani tudom.” – Ken Blanchard, Az egyperces menedzser társszerzője „Roger Dawson nagyszerű könyve valódi segítséget jelent ahhoz, hogy megteremtsd és továbbfejleszd magadban az egyik legfontosabb készséget, ami az életre szóló sikerhez szükséges.” – Anthony Robbins, a Határtalan siker szerzője

Bill Scott - A ​tárgyalás fortélyai
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Frank M. Scheelen - Ismerjük ​meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket
A ​Success Insights módszer az értékesítési kompetenciák fejlesztésére. A vállalati szférában egyre elterjedtebbek a komoly személyiségtipológián alapuló felismerési és fejlesztési módszerek. Alkalmazásuk széleskörű: a kiválasztástól a teljesítményértékelésen át a karrierfejlesztésig és kompenzációig nagyon sok mindenre kiterjed. A Success Insights módszere átfogó kutatáson alapszik és kitűnően használható. A felmérés, az abból levont következtetések (személyiségjellemzők) és a fejlesztési módok Jung tipológiáján alapulnak, tehát nem a tréningipar legújabb divathóbortjáról van szó. A könyv egyik erőssége, hogy röviden és világosan elmagyarázza a módszer elméleti alapjait, utána viszont annál konkrétabb: jól felismerhető viselkedésmintákat ír le és erre építi a fejlesztést, a kerülendő és a javasolt magatartásokat. Az értékesítés nemcsak kulcsfontosságú tevékenység, hanem jól tanulható is, és egyre többen szeretnék megtanulni, ill. továbbfejlődni benne. Ebben a könyvben tehát a téma (az értékesítés) és a módszer (a személyiségalapú fejlesztés) nagyon szerencsés találkozásáról van szó. Ám az egyes személyiségtípusokban és viselkedésmintákban akkor is magunkra ismerhetünk, ha nem vagyunk értékesítők, s a hatékony viselkedésmódok alkalmazása az életünk bármely területén hasznos lesz.

Eric Ries - Lean ​startup
Eric ​Ries szerint a startup olyan vállalkozás, amelynek célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása szélsőségesen bizonytalan feltételek között. Ez ugyanúgy igaz a garázsában szerencsét próbáló egyéni vállalkozóra, mint a Fortune 500-as egyik vállalatának tárgyalótermében összegyűlő rutinos szakemberekre. Hiszen ugyanaz a küldetésük: át kell hatolniuk a bizonytalanság ködén, hogy megtalálják a fenntartható vállalkozáshoz vezető sikeres utat. A lean gyártás tapasztalataira építve a Lean Startup forradalmian új menedzsmentmódszert kínál. Arra biztatja az innovatív vállalkozókat – cégmérettől függetlenül –, hogy ne dőljenek be a hiúsági mutatóknak, inkább a tényleges előrehaladást mérjék, és mielőbb derítsék ki, mit is akarnak valójában az ügyfelek. Üzleti elképzeléseiket pedig folyamatosan teszteljék, és igazítsák a körülményekhez, mielőtt még túl késő lenne.

Bauer András - Mitev Ariel Zoltán - Eladásmenedzsment
A ​személyes eladás technikáiról, sikeres módszereiről számos kiadvány, könyv érhető el, és tréningek széles körű kínálata ígér üdvözítő megoldásokat. Ugyanakkor kevés az olyan igényes elemzés, mely az értékesítést szervező, irányító vezetőknek ad módszertani útmutatót a sajátos üzleti szituációkhoz, a többcsatornás értékesítési rendszerek menedzseléséhez, a szervezet működéséhez, illetve az értékesítők és üzletkötők támogatásához, motiválásához és ellenőrzéséhez. Bauer András és Mitev Ariel Zoltán könyve ilyen alkotás, ahol a vezetői döntésekről szóló fejezetek mellett megtaláljuk a személyes eladás, a tárgyalások sikeres lebonyolításának módszereit is. A könyv rendszerezettsége, szakmai, gyakorlati megalapozottsága jól szolgálja a felsőoktatás, s ezen belül különösen a marketing mesterképzés igényeit, valamint haszonnal olvashatják az értékesítés világában dolgozó szakemberek is. Dr. Piskóti István intézetvezető egyetemi docens Miskolci Egyetem Marketing Intézet Hiányt pótol az _Eladásmenedzsment_ mint szakkönyv: a személyes eladási folyamat irányítási rendszerét foglalja össze, ezen belül elsősorban a gazdaságban és az oktatásban meglevő igényekre épít. A közvetlen értékesítés, függetlenül attól, hogy a gazdálkodó szervezet jellege alapján, vagy a tevékenység evolúciója során milyen feladatokat lát el, stratégiai szereppel bír. A könyv átfogó ismeretet ad erről a területről. A felsőoktatás és a vállalati oktatás mellett az értékesítés szakterületén dolgozó vezetők, vállalkozók, a személyes értékesítési tevékenység átszervezésében, kialakításában résztvevők és gondolkodók számára kézikönyvként ajánlható munka. Kívánom minden olvasónak, hogy forgassa a könyvet haszonnal. Matus István Értékesítési és kereskedelmi marketingigazgató Unilever Magyarország Kft.

Robert Phipps - Beszélő ​testek
"Ha ​kíváncsi rá, miért nem veszik komolyan a többiek, honnan lehet tudni, hogy valaki éppen füllent, vagy egyszerűen csak szót szeretne érteni másokkal, mindenképpen olvassa el ezt a könyvet!" - (Tisha Goddard a Channel 5 reggeli műsorából). "Meggyőződésem, hogy Robert Phipps testbeszédről szóló könyvét mindenkinek el kell olvasnia, aki rendszeresen kommunikál emberekkel. Szórakoztató olvasmány, sokat lehet belőle tanulni - és könnyen. Nyugodt szívvel mondhatom, hogy ez a páratlan munka annyi titokkal és fogással ismeretet meg, hogy sokszor többet nyer vele az olvasó, mint amennyibea könyv kerül." - (Dr. Jonathan Royle, Hyperlink) "Ez a könyv egy kincsesbánya! Elmondja, valójában mit is takar ez a gyakran félreértett téma. Tudom, hogy újra és újra ki fogom nyitni, hogy utánanézzek, a többi emberrel folytatott kommunikációban miként tudok a legszerencsésebben eligazodni a rengeteg akadály közt, amelyekbe nap mint nap beleütközöm. Köszönöm, Robert! Régóta várunk erre a könyvre." - (Dr. Caryn Soloman, Investec Bank)

Sue Bishop - Asszertivitás
Miért ​tesszük fel a kérdést annyiszor: hogyan kommunikáljunk? Miért szeretnénk rajta változtatni? Hiszen ha csendben maradunk, nem mondjuk ki a véleményünket, az kényelmes és mentes minden felelősségtől. Miért és hogyan legyünk asszertívek, ha többnyire agresszív viselkedéssel is elérhetjük, amit akarunk? A szerző, Sue Bishop választ ad a fenti kérdésekre. Egyben arra biztat bennünket, ismerjük meg önmagunkat: erősségeinket és gyengeségeinket. Egyszerű technikákat ajánl, hétköznapi helyzeteket ír le. A könyv gyakorlatait és feladatait elvégezve, a dialógusokat gyakorolva képesek leszünk elérni céljainkat, növelni önbecsülésünket. Ha szükségét érezzük, merjünk kérni, vagy nemet mondani. Így még a "nehéz emberekkel" is szót érhetünk, és a nehéz helyzetekben sem sérülünk, miközben javulnak az emberi kapcsolataink, és "győztes- győztes" helyzeteket hozhatunk létre. Miatovics Márta - coach, senior tréner

Neményiné Gyimesi Ilona - Hogyan ​kommunikáljuk tárgyalás közben?
Az ​EU tagjaként egyre több multinacionális vállalat és külföldi szakember dolgozik és tárgyal hazánkban, egyre nagyobb szükség van a globalizált világ más részein tárgyaló magyar szakemberekre, akiknek a hatékonyságától mindnyájunk életminősége is függ. A személyes hatékonysághoz a tárgyi tudás mellett elengedhetetlen feltétel a kommunikációs készség. Miért feltétel a magánéleti és szakmai sikereinkhez a jó színvonalú kommunikáció? A személyiség belső értékeit (gondolat- és érzelemvilágunkat) a külvilág felé közvetítő kommunikációnk segítségével mutatjuk meg. Ez a megmutatás adja a lehetőséget magánéleti és szakmai sikereinkhez. Akinél az értékes belső tartalmak valamilyen okból gátoltak a felszínre kerülésben, a kommunikációban, az mindnyájunk veszteségére nem tudja megmutatni, értékesíteni a tudását, egyéni szakmai karrierje, magánéleti boldogulása kudarcos, nehézkes. Éppen ezért fontos, hogy felszínre kerüljenek ezek a mélyben rejtőző tudások, az önkifejezés változatos formáiban éppúgy, mint a mások megértésében való jártasságunk. Az önkifejezés és a mások megértése a kommunikáció elválaszthatatlan, egymással kölcsönhatásban lévő két összetevője, amely együttesen adja a kommunikációs készségünket. A szakmájukra készülő diákok vagy a már gyakorló szakemberek, menedzserek, művészek, oktatók ilyen készségekkel való felruházása más minőségű, sikeresebb életre képes, autonóm felnőtté, valamint eredményes vezetővé válást tesz lehetővé, amely megnöveli a munkaerőpiaci "ázsiójukat", bármely szakmában tevékenykedjenek. Mivel járulhatok hozzá mindehhez? Úgy gondoltam, hogy oktatóként, készségfejlesztő trénerként megszerzett tudásom és tapasztalataim alapján, az intenzív kommunikációs készség fejlesztés mellett szélesebb közönség számára elérhető olyan írásművet készítek, ami segít az önképzés elindításában, az intenzív kurzusokon már részt vetteknek pedig elméleti hátteret ad a megszerzett tapasztalatok stabilizálására. A több mint 25 év alatt elkelt példányok száma, valamint, hogy több állami és magánfőiskola, egyetem választotta a könyvet tananyagául, megerősít a könyv megírásakor kitűzött cél helyességében: "a tárgyalási kommunikáció jól áttekinthető összefüggésrendszerét a lehető legkisebb terjedelemben bemutatni, amely azonnal segít a gyakorló szakembernek, ösztönösen tárgyalónak éppúgy, mint a bármely pályára készülő kezdőnek..." A szerző

Garry Kranz - Communicating ​Effectively
In ​this age of digital communication, getting the right message across clearly is crucial to success. Communicating Effectively, a comprehensive and essential resource for any manager on the run, shows you how. Learn to: Build relationships through effective communication Get more done via e-mail Draft pitch perfect letters, memos, and reports Conduct productive conference calls Deliver hard-hitting presentations The Collins Best Practices guides offer new and seasoned managers the essential information they need to achieve more, both personally and professionally. Designed to provide tried-and-true advice from the world's most influential business minds, they feature practical strategies and tips to help you get ahead.

James E. Ryan - Biztos, ​hogy így van?
New ​York Times bestseller A „Biztos, hogy így van? egy kellemes és élvezetes emlékeztető mindannyiunk számára, hogy a bölcsesség a megfelelő kérdések feltevéséből fakad. Hogy el kellene-e olvasnod ezt a könyvet? Mindenképp.” - Clayton Christensen, a How Will You Measure Your Life? című könyv szerzője A rendkívül népszerű diplomaosztó-beszéd alapján, a jó kérdésfeltevés (és válaszadás) művészetéről a Harvard’s Graduate School of Education dékánjától. Legyünk akár a tárgyaló-, akár az osztályteremben, túlságosan is sok időt és energiát fecsérlünk el lényegtelen dolgokra. Az igazság az, hogy a kérdések legalább olyan fontosak, mint a válaszok, sőt, sokszor fontosabbak. Ha például rossz kérdést teszel fel, garantált, hogy rossz választ fogsz kapni. A jó kérdés azonban jó válaszra késztet, és ennek során mélyebb és jelentőségteljesebb kapcsolatra ösztönöz. A jó kérdésfeltevés arra inspirál, hogy túllépjünk azon, amit gondolni vélünk, és felfedezzük a bonyolultat, az ismeretlent, a kínosat, sőt, akár a kellemetlent. A Biztos, hogy így van? című könyvben James Ryan, a Harvard’s Graduate School of Education dékánja a jó kérdések – és válaszok – művészetét ismerteti. Egész pontosan öt kérdésről van szó: Hogy micsoda? Vajon…? Nem lehetne, hogy legalább…? Hogyan tudok segíteni? Mi az, ami igazán számít? A politikából, történelemből, popkultúrából és társadalmi mozgalmakból csakúgy, mint a saját életéből vett példák segítségével Ryan bemutatja, hogy ezek az alapkérdések miként teremtenek megértést, tesznek kíváncsivá, kezdeményeznek fejlődést, erősítenek meg kapcsolatokat, és hívják fel a figyelmet az élet fontos kérdéseire. Azáltal, hogy rendszeresen feltesszük az öt alapkérdést, végül közelebb kerülhetünk életünk értelmének megértéséhez is. Egyszerre vicces és kihívó, elevenbe vágó és meglepő, a Hogy micsoda? egy bölcsességre ösztönző könyv, amely örökre megváltoztatja a kérdésekről alkotott elképzeléseidet.

873096_5
Híres ​magyar perbeszédek Ismeretlen szerző
3

Ismeretlen szerző - Híres ​magyar perbeszédek
Különös, ​hogy vád- és védőbeszéd-gyűjtemény Magyarországon lassan több emberöltő óta nem jelent meg. Pedig nagy tanulságul szolgálhatnak a gyakorló szakembereknek, de a joghallgatóknak is szakmájuk jeles képviselőinek bírósági fellépései. Jelen kötetünkben ezért a közelmúlt néhány perbeszédét teszi közkinccsé a szerkesztő. Olvashatjuk a fogalommá (800 milliós mértékegységgé) vált tanácsadó-asszony és társai híres-hírhedt sikerdíjas ügyének néhány perbeszédét, aztán itt van a pártfinanszírozási (vagy annak álcázott?) ügy vádbeszéde, felelevenítjük a kecskeméti maffia-pert, a bankcsődök kezdeteit, megidézzük az akkoriban az évszázad bűntényének nevezett festménylopási ügyet, vagy az immár örök mementóvá változni kezdő móri mészárlás körülményeit. Tanulságosak egyes annak idején nagy visszhangot kiváltó rablási vagy ölési ügyekben elmondott záróbeszédek is.

Brian Tracy - Tárgyalás
A ​jó tárgyalókészség szinte valamennyi interakciónk alapvető eleme függetlenül attól, hogy hétköznapjaink során vagy az üzleti életben tárgyalunk valakivel. Könyörtelen őszinteséggel fel kell ismernünk, hogy azok, akik nem tudnak jól alkudozni, könnyen mások áldozatává válhatnak. Brian Tracy részletes és gyakorlati tanácsokkal teli útmutatója segítségével Ön is a tárgyalás és az alkudozás nagymesterévé válhat. Könyvéből kiderül: Hogyan kell használni a hat alapvető tárgyalási stílust? Miként alkalmazzuk az érzelmek erejét egy megegyezés elérésére? Miért hasznos a jó időzítés? Profi tárgyalóként felkészülve, hogyan kezdhetjük a megbeszéléseket az erő pozíciójából? Miként tisztázzuk, melyik területeken értünk egyet a másik féllel és hol feszül ellentmondás? Mikor és hogyan kell kivonulni a tárgyalásról? Brian Tracyt nem véletlenül tartják korszakunk egyik legkiválóbb tárgyaló partnerének. Új könyvében világosan és érthetően bemutatja a sikeres alkudozás legfontosabb módszereit. Tanácsait megfogadva Ön is újabb és újabb sikereket érhet el tárgyalásai során. Brian Tracy a világ egyik legkiválóbb motivációs trénere. Számos sikerkönyv szerzője, melyeket 42 nyelven a világ 60 országában használnak. Személyes és karrier-tanácsadóként több mint ezer nagyvállalatnak nyújtott segítséget többek között az IBM-nek, a McDonnell Douglasnak, és több mint kétmillió embert oktatott személyesen. Kiadónknál korábban megjelent kötetei: Az eladás pszichológiája; Beszélj győztesként!; Most építs nagy üzletet!

David Oliver - Sikeres ​tárgyalástechnika
Aki ​jól tárgyal, az előnyökhöz jut. Nem biztos, hogy azonnal forintosítani lehet ezeket az előnyöket, de a jó kapcsolat, az elégedett ügyfél mindig meghozza munkánk gyümölcsét. Ez a könyv nem arról szól, hogyan érvényesítsük saját érdekeinket minden körülmények között. Abban nyújt segítséget, miként érjünk el olyan eredményt, amely mindkét fél számára nyereséget jelent, hogyan derítsük ki, mi kell tárgyalópartnerünknek - mi az, amit nekünk módunkban áll biztosítani, és cserébe olyasmit kérhetünk, amire nekünk van szükségünk. Ez a feladat talán bonyolultabb, komplexebb, mint egyszerűen csak saját céljainkra koncentrálni - de a hosszú távú üzleti kapcsolatokhoz ez a járható út. Develor könyvespolc A sorozatban eddig megjelent: Asszertivitás Vezetői készségek Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák Nehéz emberek kezelése Hatékony időgazdálkodás

Herb Cohen - You ​Can Negotiate Anything
Every ​day, you negotiate for something: prestige, money, security, love. This straight-talking guide will show you how to get what you want by dealing successfully with your mate, your boss, MasterCard, your children, your best friends and even yourself. As Herb Cohen counsels, "Power is based upon perception-- if you think you've got it then you've got it. Be patient, be personal, be informed-- and you can bargain successfully for anything." Based on his book that spent over nine months on the New York Times bestseller list, the author presents specific guidelines, personal anecdotes and practical advice drawn from his three decades of successful negotiating experience. Here is a wealth of information and the motivation that you need to succeed.

James M. Heidema - A ​szenvedélyes ügynök
A ​könyv tartalmaz olyan üzeneteket a sikerről és a változásról, melyek megegyeznek a menedzsereknek adottakkal, de van benne egy nagy rész, mely abban segít az ügynököknek, hogy mit mondjanak, illetve hogy végezzék helyesen a dolgukat, hogy az értékesítésre sor kerüljön. A könyv különféle részekre tagolódik: segítség a biztosítás területére belépni kívánó jelöltnek a jó döntések meghozatalában, az új ügynöknek az elindulásban, valamint a már dolgozó ügynöknek az üzlet felvirágoztatásában. A szenvedélyes ügynök az életbiztosítással foglalkozó üzletkötők számára készült kézikönyv, de alapul szolgálhat az egyéb biztosítási ágazatok ügynökeinek, és mindazoknak, akiket érdekel az ügynöki gondolkodásmód. A szerző saját tapasztalataiból kiindulva nyújt segítséget a leendő ügynököknek a megfelelő biztosító kiválasztásában, az új üzletkötőknek az elindulásban, az aktívan dolgozóknak pedig az üzlet felvirágoztatásában. Részletesen kitér az üzleti élet és az üzleti gondolkodásmód megértésére, a helyes tárgyalástechnika elsajátítására. A kezdő üzletkötők hasznos tanácsokat kaphatnak arra vonatkozóan, hogyan indítsák el karrierjüket és irányítsák praxisukat. Őszintén bemutatja a szakma nehézségeit, hangsúlyozva az ügynököknél a kitartás, elkötelezettség és az alázat fontosságát. A kiadvány a mindennapok gyakorlatában kiválóan használható, hasznos segédanyag, többek között az alábbi témakörökkel foglalkozik: Az életbiztosítási pálya választása, A megfelelő társaság kiválasztása, Az üzleti szakemberek világának megértése, A biztosítási ügynöki karrier elindítása, Biztosítási praxisának irányítása, Miért legyen menedzser?, Minden fejezet végén kérdőív található, amely segíti az olvasót az adott, fejezetben leírtak értelmezésében és memorizálásában.

Csáky István - Tárgyalástechnika
A ​könyv kifizetése nem tesz automatikusan jó tárgyalóvá. Csak akkor várható a tárgyalókészség javulása, ha gondosan elolvassa a könyvet és saját tapasztalataival összeveti az olvasottakat. A tanulás és a tudás csak akkor ér valamit, ha cselekvő. Enélkül felesleges az ismeret. Ezért tűzzön maga elé tárgyalási célokat - a könyv segítségével - és ellenőrizze eredményeit. Ez a könyv a tárgyalástechnikai tréningek részvevőinek kérésére készült, mert a két-három napos tréningeken szerzett ismereteiket tovább akarták bővíteni. Azért, hogy az időigényes tréningnapok számát ne kelljen növelni mindaz amire a tréningen nem jut idő ebbe a könyvbe került. A logikával foglalkozó rész, amire része a tréningnek, azért került ebbe a könyvbe, mert elég nehéz egyetlen gyakorláson elsajátítani a logikus gondolkodás és érvelés módszereit. Lehet, hogy néhány olvasó ellenérzésekkel olvassa a könyv bizonyos részeit. Nekik arra kell gondolniuk, hogy a nyelvezet felületes hatása és a tartalom belső összefüggései elmélyült gondolkodással válnak érthetővé. Legyenek türelmesek és olvassák végig az egész könyvet, ami nem más mint egy rejtvény. A rejtvény megfejtése a tréning.

Ligeti György - Úristen, ​megint tréning!
-Miért ​rándul össze a gyomrod, ha azt a szót hallod, hogy "tréning"? -Hol van a hiba? -Mi a különbség a csapatépítés és a berúgás között, és ez utóbbi hogyan szolgálja a szervezet fejlesztését? -Milyen nehézségeket okozhat egy tréning helyszíne? -Mi a szervezet vezetőjének és mi a tréner felelőssége? -Miért ülünk körben a megbeszélés során? -Hogyan járul hozzá a tréning egy cég üzleti sikeréhez és hogyan nem? Ezekre a kérdésekre ad választ a könyv. A szerző tizenöt éve dolgozik a felnőttképzésben, illetve oktat különböző európai egyetemeken. Saját üzleti szervezetét a könyvben olvasható elvekre építi - egyelőre sikerrel.

John Harvey-Jones - Persuasion
Ever ​wondered what it’s like to get people to do whatever you want, whenever you want? We all know people who are incredibly persuasive. With effortless charm, they manage to somehow gain our trust, interest and support, time and time again. Is it a gift they are born with? Is it all an illusion? No, it’s the art of persuasion and you can learn it too. We all rely heavily on our persuasive powers every day - whether you are trying to get people to agree with you, influencing others to make a decision, asking for something, or attempting to bring about a change of behaviour or attitude in others, your success will depend on how persuasive you can be. Persuasion is key to personal and managerial success. Whether it's in your professional or your personal life, so much of your success in persuasion is down to a combination of self-assesment and situational assessment - being aware of what's going on inside you and being aware of what's happening around you. And the good news is that there are a set of golden behavioural rules that will boost your persuasive powers and get a positive result for you with increased regularity. Based on years of analysing the behaviours and mind-sets of the most persuasive people around, Persuasion gives you the magic formula to master the power of persuasion – the ultimate way to achieve success in work and life. "This book should be on every individuals bookshelf!" Sir John Harvey Jones A rare 'self-help' book - marvellously readable and fun. Hugely to be recommended. Jilly Cooper An indispensable handbook for all of us who need to get other people to do what we want. Sir Antony Jay, co-creator and writer of BBC's Yes Minister

Jonathan Herring - Érvelés
Jól ​vitázni művészet. Te is csinálhatnád még jobban. Rábeszélés, befolyásolás és meggyőzés – létfontosságú készségek a munkában és a magánéletben egyaránt. Sok ember mégsem rendelkezik velük, és csak homályos elképzeléseik vannak arról, hogyan kell helyesen érvelni. Általában megpróbálják elkerülni a vitákat, és ha mégis rákényszerülnek a konfrontációra, nem sikeresek. Ismerd meg a hatásos, meggyőző és konstruktív érvelés művészetét, amellyel óriási előnyre teszel szert, valahányszor azt szeretnéd elérni, hogy – sikeresen megértesd másokkal a véleményedet – meggyőzz valakit a nézeteid helyességéről – feszült helyzetekben is megőrizd a nyugalmadat – a magad oldalára állítsd a többieke – megkapd, amire szükséged van – megbirkózz a problémás emberekkel és helyzetekkel – meggyőzően és érthetően fejezd ki magad – magabiztosan add elő mondanivalódat. Jonathan Herring mind a munkájában, mind a magánéletében sokat köszönhet az érvelés művészetének: sikeres ügyvéd, boldog férj és családapa, mellesleg számos könyv és tudományos cikk szerzője. Eben a kötetében megismertet azokkal az apró titkokkal, amelyek segítenek sikerre vinni ügyeinket és megnyerni mások támogatását. Kezünkbe adja a szükséges eszközöket, hogy – akár otthon, akár a munkahelyünkön – mindig a kívánt hatást érjük el a szavainkkal.

Kollekciók