Ajax-loader

'e-kereskedelem' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Chris Anderson - Ingyen!
Chris ​Anderson forradalmian új szemléletű könyvében, a Hosszú farokban megmutatta, hogy az on-line piacok hogyan hoznak létre piaci réseket, és hogyan változtatják meg a gazdasági viszonyokat. Az Ingyen! az üzleti világ jövőjét vetíti elénk. A szerző elméleti igényességgel, meggyőző példákon keresztül mutatja be, hogy az ingyenesség, ami eddig inkább csak marketingfogás volt, a jövőben radikális, új üzleti stratégia lesz, amely nélkül a cégek hosszú távon nem tudnak talpon maradni. A könyv rengeteg ötletet ad ahhoz, hogyan alakítsuk ki saját üzleti modellünket, amellyel kiszabadíthatjuk az ingyenesség profitot hozó szellemét a palackból. * Hogyan lehet ingyenes a légi közlekedés? Hogyan lehet ingyenes a DVR? * Hogy lehet drága egy zártkörű konferencia, ha on-line ingyenes? * Hogyan lehetnek ingyenesek a zenei CD-k? * Hogyan lehetnek ingyenesek a tankönyvek? * Hogyan lehet ingyenes az egyetemi oktatás? * Miért jól menő üzlet az ingyen kerékpár az egyik városban, de a másikban nem? * Hogyan lehet ingyenes egy egészségügyi szoftver? * Hogyan lehet ingyenes a részvénykereskedés?

Gary Smith - How ​I Trade for a Living
Master ​the Markets by Trading from Home! how I trade for a living "Gary Smith deals in reality. If you want to really learn to trade for real profits, not hypothetical, mumbo-back-tested programs, this book is a must. I seldom read market books anymore, but I read every word of this important book. Get it." -Larry Williams, author of Long-Term Secrets to Short-Term Trading "How I Trade for a Living is a remarkable book; truly a treasure trove of market information. Highly recommended." -Humphrey E. D. Lloyd, MD, author of Trading S&P Futures & Options: A Survival Manual and Study Guide "Straight talk from an accomplished veteran on how to succeed as a full-time trader. Gary Smith recounts the obstacles he overcame on the road to trading mastery and describes the strategies, indicators, and insights he used to reach his goals." -Nelson Freeburg, Editor, Formula Research "It is always valuable to get inside the mind of a successful trader. Gary Smith does a good job taking you there in a book loaded with useful tips and helpful hints. A worthy addition to any trader's library!" -Gary B. Smith, Contributing Editor, The Street.com "In How I Trade for a Living Gary Smith dispenses a healthy dose of that rarest of all commodities, vicarious experience from a consistently winning trader. New traders will find great benefit from looking over Smith's shoulder as he generously shares with the reader the valuable knowledge he has gained over three decades of trading." -Edward D. Dobson, President, Traders Press, Inc.

Talyigás Judit - Mojzes Imre - Az ​új gazdaság útikönyve: Az elektronikus kereskedelem
Az ​elektronikus kereskedelem, az elektronikus gazdaság egyik legdinamikusabban fejlődő területe. Ez technikai, technológiai megoldásaira, az egyre újabb szakterületeken történő megjelenésére, valamint az alkalmazható üzletpolitikákra is igaz. Jelen könyv az e-kereskedelem helyét, szerepét, típusait és lehetőségeit kívánja bemutatni, a hazai és nemzetközi tendenciákon, a konkrét műszaki megoldásokon és lehetőségeken, valamint az üzleti megfontolásokon, jogi vonatkozásokon keresztül. A könyv alapgondolata, hogy az e-kereskedelem ma már gazdasági, társadalmi életünk szerves részévé vált, így a folyamatok megértése és megismerése mellett fontos átlátni az érdekviszonyokat, amelyek a folyamatokat mozgatják, mind a beruházók, mind a szolgáltatók és alkalmazók esetében. A könyv hasznos ismereteket tartalmaz az egyetemi oktatásban részt vevők és az e-kereskedelmet alkalmazók részére, illetve az e területen fejleszteni kívánó szervezetek közép- és felsővezetői számára, döntéseik megalapozásához.

Leonard S. Hawkins - Hogyan ​legyünk sikeresek a NetWork Marketingben
A ​szerző sikeres vállalkozók százainak tapasztalataira támaszkodva mutatja be, hogyan indítsunk új üzletet, hogyan bővítsük és tegyük hatékonyabbá vállalkozásunkat.

Nancy Failla - Don Failla - A ​rendszer
A ​Rendszer jelenti a leggyorsabb módot arra, hogy kiépítsd otthonról irányított üzletedet a Network Marketingben! Ezzel a könyvvel arra szeretnénk megtanítani, hogyan készíts fel másokat otthonról irányított üzletük építésére – olyan tréninggel, amelynek időigénye tíz perc, vagy még annál is kevesebb. Új üzleted csak akkor indul el igazán, amikor szponzorálod első munkatársadat. Minél gyorsabban tudod ezt megtenni, annál jobb helyzetben vagy. Ha valaki egyszer a Rendszert megtanulta, nem sok egyebet kell elsajátítania ahhoz, hogy azt működtetni is tudja. Ha elolvasod ezt a könyvet, megérted majd, hogy bárki képes saját Network Marketing üzletének kiépítésére, ha valóban erősen el akar érni valamit. Don és Nancy Rendszere több mint 200 000 fős, azóta is folyamatosan fejlődő szervezetet hozott létre számukra, és segíteni tud neked is abban, hogy elérd ugyanezt.

Chris Anderson - Hosszú ​farok
"Az ​internetes hosszúfarok-jelenség a televízió 50 évvel ezelőtti elterjedése óta a legnagyobb változást hozza a média számára. Chris Anderson mesteri módon mutatja be a görbe csúcsán túl húzódó területet és jelentőségét. Mindenkinek ajánlom, akit érdekel a média - sőt akit érdekel a társadalmunk, és az, hogy merre tart." Rob Glaser, a RealNetworks vezérígazgatója "A technológia és az internet összezsugorítja a világot és összeköti egymással a részeit. A Hosszú farok az első olyan könyv, amely pontos magyarázattal szolgál arról, miért rejlik nagy üzleti lehetőség a piaci rések elérésében." Terry Semef, a Yahoo! vezérigazgatója "Anderson lenyűgözően térképezi fel a digitális technológiák hatására létrejött világ különleges és lényeges vonásait. Nem gazdaságról, hanem gazdaságokról van itt szó. Az ésszerű szabályalkotás és a sikeres üzlet kulcsa egyaránt ezen gazdaságok működésének megértésében rejlik. Az összes többi gazdasági könyvet elfelejthetjük: ez a kötet mindazt tartalmazza, amire szükségünk lehet." Lawrence Lessig, jogászprofesszor, Stanford Jogi Egyetem

Daniel S. Janal - Online ​marketing kézikönyv
Az ​információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket teremtett a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap. Daniel S. Janal könyve a legkíválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt.

Larry Weber - Marketing ​a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok
A ​marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw - a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak - így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez. A Marketing a hálón megmutatja, hogyan kapcsolódhat be ezekbe a virtuális szervezetekbe a marketinges gárda, és alkalmat nyújt arra, hogy az új eszközök és modellek alkalmazásával a marketing még korunk széttöredezett médiakörnyezetében is elérje az új piacokat.

Kerekes Pál - Kiszl Péter - Takács Dániel - E-könyvészet
A ​kötet a digitális kultúra markáns szegmensének, az elektronikus könyvnek aktuális jellemzőit, gazdasági és társadalmi hatásait mutatja be interdiszciplináris megközelítésben. A mű felvázolja az elektronikus könyv megjelenési formáinak kategorizálását, elérhetőségének módjait, az e-book jelenséget körülvevő kiadói és terjesztési konstrukciókat, a kibontakozó e-könyvészet szabályszerűségeit. A szerzők abban kívánnak segítséget nyújtani, hogy olvasóik közérthetően megfogalmazva, ugyanakkor tudományos alapokon ismerkedhessenek meg a digitális platformon létrejött – folyamatosan fejlődő – színes tartalomkínálattal.

Damjanovich Nebojsa - E-mail ​marketing
„Nebojsa ​könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az elektronikus levél üzleti erejében és azoknak is, akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerzõ néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett – ha sokszor nehezen is – de gyõzedelmeskedik a becsületes opt-in email.” Trentin Tamás, üzletág igazgató – Hírek Kft., Maxima „Végre megszületett az elsõ hazai kiadvány az e-mail marketingrõl. Nebojsa könyve alapmû, mely minden online marketinggel foglalkozó vagy azzal ismerkedõ szakember számára kötelezõ olvasmány.” Novák Péter, Kirowski „Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban mûvelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzõknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a könyvet minden jelenlegi és várhatóan egyre több új marketinges kollégámnak.” Szabó József, CID Cég-Info Kft. (DMSZ Etikai Bizottság tagja) „Nebojsa online marketing és kommunikációs megoldásokra irányuló ötletei kiválóak még az oly speciális területen is, mint a gyógyszeripar. Ez a könyv újabb bizonyíték szakmai hozzáértéséhez.” Szilágyi Mónika, GlaxoSmithKline Kft. „A Nebojsa megbízható szakmai tapasztalata mellett, barátságos személyisége mindig segítõkész. Az E-mail marketing c. könyve iránytû lesz minden, az online marketinggel foglalkozó szakember számára!” Nikolic Aleksandar, Office Depot

Cynthia D'Amour - Networking
A ​közhiedelem szerint a hálózatépítés kizárólag azoknak való, akik termékforgalmazással foglalkoznak. Akiknek nem ez a munkája, annak nem fontos tudni, mi fán terem. Semmi sem állhat távolabb az igazságtól! A hálózatépítés fontos képesség mindazok számára, akiknek terveik vannak az életben. A hálózatépítés emberi dolog: lényege a kölcsönösen előnyös kapcsolatok létrehozása. Már az ősembernek is voltak "hálózatai". Ma ezeket törzseknek hívjuk. az ősember számára az volt a legszigorúbb büntetés, ha kizárták a "hálózatból", a törzs védelme nélkül ugyanis kétségessé vált az életben maradás. Ugyanez igaz mai korunkra is. Szükségünk van egymásra a túléléshez. Akkor miért olyan nehéz a hálózatépítés? Azért tűnik nehéznek, mert sohasem tanították meg nekünk, hogyan kell csinálni. Cynthia D'Amour megismertet bennünket azokkal a megbízható, könnyen alkalmazható technikákkal, amelyek segítségével elsajátíthatjuk a hálózatépítéshez szükséges készségeket.

Kócsó László - Online ​aranybánya
Tisztában ​vagy az MLM előnyeivel, mégsem mered vállalni, hogy csatlakozz? Vajon miért? Utálod a házalást? Úgy érzed, nem tudsz eladni? A hátad borsódzik a nyomulós eladástechnikáktól? Nem akarod ismerőseidet, barátaidat, rokonaidat különböző trükkökkel termékbemutatókra meghívni, hogy utána talán még meg is haragudjanak rád? Nem szeretnéd szabadidőd nagy részét a családodtól távol, különféle rendezvényeken, bemutatókon és képzéseken tölteni? Szeretnél viszont szert tenni az MLM által elérhető jelentős passzív jövedelemre? Anyagi függetlenségre, szabad időbeosztásra vágysz, és ezért hajlandó vagy aktívan és kitartóan, de kényelmes körülmények között, otthonról dolgozni? Akkor az online hálózatépítést pont neked találták ki! Élvezd az MLM előnyeit, annak kényelmetlenségei nélkül! Erről szól ez a könyv.

Ravi Kalakota - Marcia M. Robinson - Az ​e-üzlet
Az ​e-üzlet és az e-kereskedelem nem egyszerűen árucikkek adásvétele a világhálón. Az elektronikus kereskedelemre való áttérés mérföldkő a cégek életében, a versenyképesség, sőt az életben maradás feltétele. A Ipari Kor régi gazdasági szabályai már nem megfelelőek, nem elegendőek; az új korban, az üzleti hálózatok korában új szabályokra van szükség, újfajta szervezői képességekre és elsősorban a cégek szerkezeti átalakítására.Könyvünk lépésről-lépésre mutatja be, hogyan válasszuk ki a legjobb stratégiát, hogyan hajtsuk végre egyes elemeit, hogyan jussunk túl a buktatókon és legyünk sikeresek. Felvázolja az ü-hálózat kialakításának lépcsőfokait, a szerkezeti átalakítás fő problémáit, s nagy hangsúlyt fektet a kritikus pontokra. Megszólítja a gazdaság számos résztvevőjét: a felső vezetőket, a stratégiai vezetőket, a tanácsadókat, az informatikai vezetőket, emellett a vállalkozókat és a közgazdaságtant hallgató diákokat is. Gyakorlati tanácsaival, részletes esettanulmányaival nagyszerű útmutató és nélkülözhetetlen társ az üzleti vállalkozások következő generációjának kialakításában.

Marc Friedfertig - George West - Az ​elektronikus napon belüli kereskedés
A ​könyv egyesíti a spekuláció ősi művészetét napjaink legfejlettebb technikájával, hogy az olvasó mint „day trader” a 21. században is eredményes legyen. A szerzők bemutatnak mindent, amit tudni kell a részvénykereskedés elkezdéséhez, továbbá megfelelő információval szolgálnak ahhoz, hogy sikereket érhessünk el üzleti tranzakcióink során.

Francis W. Scott - Távol ​mindentől
Gyilkosok, ​drogosok, rendőrök, politikusok, betörők, válogatott szociopaták a főszereplői Francis W. Scott novelláskötetének. A szerző a nagyvárosok szmogbűzös, alkoholgőzös vagy épp hatalomtól megrészegült elmebaját vetette papírra, majd fűzte egy csokorba a Távol mindentől című kötetben. Abszurd csavarok és bizarr csattanók várják az olvasót tizennyolc novellán keresztül, krimi és sci-fi elemekkel tarkítva. Utazzon együtt Ön is a szerzővel a bűn, a mocsok és az őrület legmélyebb bugyraiba!

Brandon Eley - Shayne Tilley - Online ​Marketing Inside Out
Online ​Marketing Inside Out is an invaluable resource for anyone wanting to market products or services on the Web. With so many potential customers online, this book will show you how to reach them through podcasting, blogs, social networks, video, email, contextual advertising, and much more.

Nádasi Krisz - Könyvkiadók ​kíméljenek!
E-könyv ​írása, formázása, borítótervezés, könyvkiadás - azt hisszük, ez sok pénzbe kerül, és speciális szakértelem kell hozzá. De Nádasi Krisz forradalmian új kézikönyve megmutatja, hogy mindezt a szerző is képes megoldani. Az útmutató lépésről lépésre végigvezet minket azon az úton, hogy ingyen, maximális jutalékért, írói jogaink megtartása mellett publikáljuk regényünket, verseskötetünket, szakkönyvünket vagy legjobb receptjeinket.Készíthetünk e-könyvet a saját örömünkre, de ha a szerző ajánlásait követjük, feltölthetjük köteteinket a nagyobb nemzetközi és hazai internetes könyvesboltokba, és még pénzt is kereshetünk vele.Az igazi bestseller könyvek még a fiókok és winchesterek rejtekében vannak. Ennek a kalauznak a segítségével megszülethet az a könyv, ami felülmúlja ,,A szürke 50 árnyalata" sikerét! Hajrá, kerüljenek elő a romantikus könyvek a fiókokból, jöjjenek a fantasy könyvek, szülessenek újabb ifjúsági könyvek!Mától fogva nincs mentség: minden jó történet megjelenhet! Jelenleg a kötet csak előrendelhető, megvásárlásával egy rövid részlet letöltésére van lehetőség, amely az ekönyv megjelenésekor a vásárlói fiókban a teljes regényre frissül.

Rob Booker - Adventures ​of a Currency Trader
"A ​truly easy, unique, and enjoyable read! Rob has done it once again to teach us in the funniest way possible how not to make the most common trading mistakes. If you are tired of reading how-to books, this is perfect for you. I highly recommend this book to all traders. Everyone will learn something about themselves by reading this book." -Kathy Lien, author, Day Trading the Currency Market, and Chief Strategist, www.dailyfx.com "Adventures of a Currency Trader is a must read for anyone who has ever traded or is thinking about trading in the Forex markets. Rob Booker has a unique way of taking years of market knowledge and transforming it into an educational and entertaining experience. It has quickly become a cult classic in my trading library!" -H. Jack Bouroudjian, Principal, Brewer Investment Group "Brilliant! Rob's humor and humanity shine through in this parable about trading and life. Filled with wisdom and wit, it's an exhilarating rollercoaster ride through the peaks and valleys of the learning curve, with many valuable lessons learned along the way." -Ed Ponsi, President, FXEducator.com "Rob's fable of everyman 'Harry Banes' is destined to become a trading classic. This is both the missing piece and the foundation that comes before the strategies and methodologies. The search for the Holy Grail begins and ends in the heart and mind. The journey is authentic and real and if you're willing to take it with Rob, you will be rewarded in the end. Seldom has psychology and wisdom been so entertaining!" -Raghee Horner, trader and author of Forex Trading for Maximum Profit and Days of Forex Trading "In a series of insightful and entertaining vignettes, Rob Booker teaches both the novice and the experienced trader some hard won truths about the currency market. It's a must read book written by a guy who survived the trenches and went on to prosper in the biggest and most competitive financial market in the world." -Boris Schlossberg, Senior Currency Strategist, Forex Capital Markets LLC, and author of Technical Analysis of the Currency Market

Curtis Faith - Way ​of the Turtle
“We're ​going to raise traders just like they raise turtles in Singapore.” So trading guru Richard Dennis reportedly said to his long-time friend William Eckhardt nearly 25 years ago. What started as a bet about whether great traders were born or made became a legendary trading experiment that, until now, has never been told in its entirety. Way of the Turtle reveals, for the first time, the reasons for the success of the secretive trading system used by the group known as the “Turtles.” Top-earning Turtle Curtis Faith lays bare the entire experiment, explaining how it was possible for Dennis and Eckhardt to recruit 23 ordinary people from all walks of life and train them to be extraordinary traders in just two weeks. Only nineteen years old at the time-the youngest Turtle by far-Faith traded the largest account, making more than $30 million in just over four years. He takes you behind the scenes of the Turtle selection process and behind closed doors where the Turtles learned the lucrative trading strategies that enabled them to earn an average return of over 80 percent per year and profits of more than $100 million. You'll discover How the Turtles made money-the principles that guided their trading and the step-by-step methods they followed Why, even though they used the same approach, some Turtles were more successful than others How to look beyond the rules as the Turtles implemented them to find core strategies that work for any tradable market How to apply the Turtle Way to your own trades-and in your own life Ways to diversify your trading and limit your exposure to risk Offering his unique perspective on the experience, Faith explains why the Turtle Way works in modern markets, and shares hard-earned wisdom on taking risks, choosing your own path, and learning from your mistakes.

Varien - Magento ​User Guide
The ​Magento User Guide provides the site administrator with detailed instructions addressing the platform’s innumerable functions. From setting up your store to managing your products, pages and promotions to generating detailed reports, our User Guide empowers our ever-widening customer to utilize the platform for all of its vast capacity. Serving as a handy problem solving solution as well as a practical step by step guide, our User Guide is sure to become a cost-effective partner in your Magento store implementation.

Rob Booker - The ​Currency Trader's Handbook
The ​Currency Trader's Handbook is the first published form of Rob Booker's ebooks on currency trading. Included are money management strategies, trading systems, and a focus on how to develop the mental toughness to profit in the world's most volatile trading environment.

Brad Stone - Minden ​eladó
Az ​Amazon.com nagyszabású álmokat dédelgető alapítója, Jeff Bezos nem elégedett meg az online könyvkereskedő szerepével: kíméletlenül felforgatja a kiskereskedelmet és elkötelezett az első osztályú vásárlói élmény iránt. Alacsony árakon korlátlan méretű választékot és csábító kényelmi szolgáltatásokat kínál a vevőinek, ráadásul a titokzatosságra és töretlen ambícióra épülő vállalati kultúrát épített ki. A megszállott, briliáns, sok szempontból megosztó Bezos a technológiai ipar sok más innovátorához - Steve Jobshoz és Elon Muskhoz - hasonlóan fáradhatatlanul keresi az új piacokat: forradalmasította az e-könyv-olvasókat, a felhő alapú számítástechnikát és a magánűrhajózást. A Minden eladó az Amazon jelenlegi és korábbi alkalmazottaival, valamint a Bezos család tagjaival készített interjúk alapján mutatja be korunk meghatározó vállalkozásának történetét és vezérigazgatójának gondolkodásmódját.

Ujvári Mária - A ​gerillamarketingtől az énmárka építésig
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Eszes István - Digitális ​gazdaság
A ​könyv rövid tartalmi ismertetője: Az e-kereskedelem jelentősége napjainkban vitathatatlan. A szerző könyvében azt vizsgálja, hogy milyen lehetőségeket nyit az online üzleti világ számára a digitális gazdaság rohamos terjeszkedése, és hogyan segítheti az internet a kis- és középvállalatok piacszerzési és piacmegtartó munkáját, e kérdések gazdasági és marketingelemeit fejti ki. Úgy strukturálta a művet, hogy használható, gyakorlati ismereteket nyújtson az e-kereskedelemben és online marketingben dolgozó szakemberek számára, és egyben a magyar üzleti felsőoktatásban is alkalmazható legyen. A kiadvány megjelenésével egy időben nyílik meg az interneten – www.digitalisgazdasag.hu címen – a könyvet támogató honlap. Ennek egyik része, amely nyitott, betekintést enged a könyvbe, marketing- és kereskedelmi webhelyeket ajánl, és széles körű linkgyűjteményt mutat. A webhely zárt része a könyvet az oktatói munkájukhoz adaptáló tanároknak nyújt – egy regisztrációs eljárást követően – hasznos segítséget jelentő anyagokat.

Jerold Roth - Technical ​Trading Online
The ​four golden rules of trading in one invaluable book Here is the first online trading book to present a detailed approach to using technical analysis online in the real world of stock trading for any trader, regardless of his or her strategy. Using a comprehensive trading model that can be modified to meet the individual trader's needs, this professionally crafted advice will make a pro out of anyone. Also included is a reference to the next online resources for charting.

Landy Chase - Kevin Knebl - The ​Social Media Sales Revolution
Cold-calling ​is history—your future is in social media! The growth of LinkedIn, Twitter, and Facebook have revolutionized how business is done. Professionals of every type-including your prospective buyers-are migrating in droves to social media to find solutions. If you want their business, you have to be there, too. Traditional sales methods like cold calling are no longer effective. Social media platforms are now your best tools. The Social Media Sales Revolution reveals the enormous opportunities now available for developing relationships and gaining new customers by leveraging the power of social media marketing. It provides a groundbreaking method for dominating markets by using the Internet to reverse the client acquisition process: instead of outbound marketing to generate leads, the entire process will “flip” to one of inbound attraction. You'll Learn how to: Present yourself to the business community online Build a significant online footprint Approach “e-prospects” Generate qualified leads through e-referrals Close more sales in the new world of social networking Providing you with an early edge on the competition The Social Media Sales Revolution offers the techniques you need today to dominate the marketplace tomorrow.

Kerekes Pál - Az ​elektronikus könyv
Kindle, ​Nook, iPad, Irex – kezd felpörögni az e-könyvolvasók piaca és nem csak külföldön, hanem itthon is. Az ár a csúcskategóriában már bekúszott a kétszáz dollár alá, az egyszerűbb készülékek már száz dollárért is elérhetők. Az e-Reader sikertörténet itthon is elkezdődött, kezd kialakulni az e-könyv komplexum: elektronikus kiadók digitális könyvcsemegéket kínálnak az elektronikus olvasó-szerkezetekre; magyar nyelvű tartalmat, magyar menüvel. Az elektronikus könyv új kultúr-technikai komplexumokra téríti, kényszeríti az olvasókat. Az Internet és a különböző hozzáférési eszközök – mint az iPad, a mobiltelefon, a note-book, az asztali számítógép, és természetesen maga az e-reader – összetett virtuális térbe helyezik a tudás és a műélvezet logisztikáját. A könyvespolcok ritkán érintett tárlókká válnak, hiszen a digitális készletek – azonnal elérhetően – kimeríthetetlen rezervoárban rendelkezésre állnak. A Gutenberghez köthető korszakjelzést új fogalom jelzi: a „Google”tenberg-galaxis. A könyv a tartalom virtualizációjának hatásait kísérli meg bemutatni. Felvázolja az e-könyv technikai, kereskedelmi struktúráját. A e-book határterületeit is számba veszi: a hangos- és videokönyvet, a POD konstrukciót. A digitális könyvet a nyomtatott könyv folytatásaként, nem pedig megszüntetőjeként elemzi. A könyv szerzője informatikus könyvtáros végzettségű. Doktori értekezését az elektronikus kultúra és az online közszolgálat összefüggéseiről írta. Dolgozott nagy informatikai multik partnereként, kommunikációs tanácsadója volt a hazai internet vállalkozások legnagyobbjainak. Rendszeresen publikál szaklapokban, elméleti folyóiratokban. Egyetemi oktató.

Miltiadis D. Lytras - Ernesto Damiani - Patricia Ordóñez de Pablos - Web ​2.0 - The Business Model
Web ​2.0 is one of the most prominent business models for information systems available today. It brings together technology and social networks, and the interactivity that creates business value. Web 2.0: The Business Model, an edited volume, is the first reference that integrates the business implications of Web 2.0/3.0, along with its linkage to business. The editorsa (TM) discussions emphasize three major components of Web 2.0: social networks analysis, recommendation systems and community building. This volume also includes a number of successful business models for business exploitation using Web 2.0 and Web 3.0 with various case studies. Web 2.0: The Business Model is designed for professionals working as policy makers, corporate quality managers, and government officers in IT, as well as for researchers, professors and advance-level students in computer science and business management.

Réz Tamás - Online ​aukció
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók