Ajax-loader

'fotóművészet' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Les Meehan - A ​digitális fényképezés alapjai
Les ​Meehan a digitális fényképezőgépek minden jellegzetes funkcióján végigvezeti, és tanáccsal is szolgál, hogyan hozhatja ki gépéből a legtöbbet különféle fényképezési helyzetekben. Képpontok és képminőség Expozíciós módok Automatikus villanófény-használat Képélesítés A fényképezőgép összekapcsolása a számítógéppel A képek kinyomtatása A képek elküldése elektronikus levélben. A könyv mindenki számára érthető nyelven és sok színes képpel kalauzolja végig az olvasót a mai fényképészet leggyorsabban fejlődő területén.

Szeretteink
Szeretteink Ismeretlen szerző
2

Ismeretlen szerző - Szeretteink
A ​M.I.L.K. kollekció az emberi élet felejthetetlen pillanatait örökíti meg a születéstől a halálig. A képek bizonyítják, hogy a családhoz, szeretteinkhez és barátainkhoz fűződő kötelékek ugyanolyan erősek mindenütt az egész világon. A sokféle kultúrát képviselő, a világ különböző pontjain élő emberek érzelmei megindító, máskor mulatságos vagy groteszk, de mindenképpen őszinte felvételeken tárulnak elénk, országhatárokon átlépve kontinenseket kötnek össze, feltárva és ünnepelve az emberi természet lényegét.

Marosi László - Budai ​Vár / Buda Castle / Château de Buda / Castello di Buda / Budaer Burg
A ​budai Várnegyed, Budapest I. kerületének egyik városrésze Vár néven. 1987 óta az UNESCO Világörökség listáján Budai várnegyed néven szerepel. Területén számos középkori eredetű műemlék, valamint 17-18. századbeli lakóházak és középületek találhatók. A Budai várnegyed része a Budavári Palota, a Szent György tér és a történelmi lakónegyed.

Covers_290246
3

Ismeretlen szerző - Kortárs ​művészet – Pécs
Egyedülálló ​kiadványunk elsőként kísérli meg Pécs kortárs művészetének valamennyi ágát egyetlen kötetben bemutatni. Az összegyűjtött gazdag anyag jelentős részét, közel 400 fotót és 300 zenei felvételt a könyvben elhelyezett két DVD tartalmazza.

Dékán István - Fantázia ​és fényképezés
A ​fotográfia a valóság megörökítésének művészete, de meggyőződésünk, hogy néha túl is szabad lépni az adott látvány naturális ábrázolásán - írja a könyv szerzője. Ebben a könyvben alkotói fantáziára épülő fényképezési technikák leírását találja az olvasó, a szokatlan fényviszonyok megfelelő kihasználásától az egyszerű segédeszközöket igénylő trükkökön át a reklámfotók számos műhelytitkáig. A szerző 12 alapvető felvételi műfogást, trükköt ismertet, de a gyakorlatban ezek számtalan módon kombinálhatók egymással, tág teret nyitva az alkotó fantáziának.

Andrew Shaylor - Hells ​Angels motoros klub
A ​Hells Angels (helz éndzsölz vagy éndzselz) Motorcycle Club titkos világát még soha nem sikerült úgy lencsevégre kapni, mint ebben a könyvben. Az elmúlt évek folyamán Andrew Shaylor fényképész minden korábbinál alaposabb bepillantást nyert a HAMC (écs, éj, em, szí) világába, és nekiláthatott, hogy hű képet adjon erről a meglehetősen félreértett csoportról. Munkájának eredménye egy figyelemreméltó fényképgyűjtemény lett, melyben a HAMC-nek és tagjainak változatos sokfélesége egyszerre tiszteletteljes és minden értékítélettől mentes módon tárul szemünk elé.

Baricz Kati - Szubjektív ​napló
Szubjektív, ​léleküdítő gondolatok és történetek emberekről, ünnepekről, a természetről, az alkotásról.

Richard Keating - Enczi Zoltán - Tájak ​és városok
Mi ​kell a szép fényképhez? Megfelelő téma, jó fényképezőgép és némi tudás a gép kezeléséhez. Ha ezek közül bármelyik is hiányzik, jóval kisebb lesz az esélyünk a gyönyörű felvételekre. Könyvünk ebben a kötetben ezeket a pontokat, ezt a bűvös hármast járja körül. A digitális fotózás műhelytitkai első kötetével ellentétben itt nem a digitális fényképezőgépek technikai bemutatása volt a fő célunk - bár a legújabb gépek, technikák természetesen szerepelnek a könyvben -, hanem a fényképezőgép kezelésére, a digitális jellegzetességek megismerésére helyeztünk nagyobb súlyt. Olyan témákon keresztül mutatjuk be a digitális világ titkait, mint a tájfotózás vagy az épületfényképezés. Reméljük a fotózással foglalkozó sorozatunk eme tagja is sokat segít majd a vizualitás eme látványos és közkedvelt világának megismerésében.

Peter Wells - Digitális ​videóiskola
A ​videófilmezés műfaja 1995-ben indult el világhódító útjára, amikor megszületett a nagyközönség számára is elérhető digitális videóformátum. A DV eszközei és az utómunkához kidolgozott számítógépes programok ma már sokkal olcsóbbak, a videóvágás technológiája pedig időközben eljutott arra a szintre, hogy DV-kamerával és számítógéppel fölszerelkezve akár otthon, az íróasztalánál is bárki jól működő videófilmet szerkeszthet. Könyvünk bemutatja a forgatás és a vágás menetét és trükkjeit, valamint tanácsokat ad arra nézve, hogy elkészült videófilmünknek miként toborozhatunk nézőtábort a világhálón.

Hefelle József - Gloetzer László - Megvilágításmérés ​- szenzitometria
A ​fényképezés lényegében a képátviteli technikák legrégebbi fajtája. Hogyan rögzítődik a szemünk elé táruló látvány egy bonyolult és soklépcsős folyamaton keresztül ezüstszemcsékből vagy színezékekből álló képpé és vetítéskor vagy a kép szemlélésekor a film vagy papírfelületen ezek az elszórt festék- és ezüstrészecskék hogyan hozzák létre, idézik fel bennünk a látvány élményét, ez átviteltechnikai kérdés, amellyel a szenziometria foglalkozik. Még az amatőr fotós is tudja, hogy a fotográfiai képátvitel egyik legkényesebb láncszeme a helyes expozíció, ill. az ennek megállapításár szolgáló különféle megvilágításmérési módszerek. Ezen a ponton függ össze a szenziometria a tudománnyal, a gyakorlati célú megvilágításméréssel. A szenziometria a képátvitel fizikája, amely mai fogalmaink szerint legalább olyan nagy jelentőségű a fényképezés szempontjából, mint a fotokémia. Szinte érthetetlen, hogy a hazai irodalomban erről az alapvetően fontos témáról önálló mű ez ideig nem jelent meg. A Műszaki Könyvkiadó a fotográfiai tudományok művelőinek, de gyakorlati szakembereinek is egy olyan monográfiát ad a kezébe, amely a legújabb kutatások és publikált irodalmi adatok alapján nyújt részletes, további elméleti vizsgálódásokhoz és a fényképezés gyakorlatához megfelelő magas színvonalú eligazítást.

Csengel-Plank Ibolya - Hajdú Virág - Ritoók Pál - Fény ​és forma / Light and Form
Luxusvillák, ​elegáns bérházak üvegcsőben mozgó liftekkel, egy erőmű őskori űrhajót idéző irányítóterme, divatos üzletbelsők, hangosfilmeket játszó áramvonalas mozik - mindezeket röviddel elkészülésük után lefényképezték a "Tér és Forma" folyóirat számára. Magyarországon első sorban ez a kiadvány terjesztette a modern mozgalom eszméit 1928 és 1948 között, amikor magyar építészek olyan műveket alkottak, amelyek a nemzetközi modernizmus legjobbjai közé tartoznak. Az ezekről készült fényképek ma nagy értékű források, amelyek nemcsak dokumentálják az épületeket, hanem azt is bizonyítják, hogy az építészeti fotó önmagában is lehet műalkotás. A könyvbe választott negatívok és archív nagyítások nagy része a Magyar Építészeti Múzeumban és a Kulturális Örökségvédelmi Hivatal Fényképtárában található. Csengel-Plank Ibolya fotótörténész, Hajdú Virág és Ritoók Pál építészettörténész tanulmányai azt vizsgálják, hogyan hatott a modern mozgalom a magyar építészekre és hogyan fényképezték épületeiket. A könyv fő része 63 épületet és belsőépítészeti alkotást mutat be 217 remek fotóval, amelyekhez rövid épületleírás és a képekre vonatkozó magyarázat társul. Ezt néhány jelentős építész és fotográfus portréja és az 1930-as évek Budapestjét ábrázoló városképek követik. A magyar származású építész és formatervező Breuer Marcel, Pierre Vago, Moholy-Nagy, vagy a fényképész André Kertész, Brassai és Lucien Hervé munkássága külföldön is jól ismert. Sokkal kevesebben hallották hazai kortársaik, az építész Molnár Farkas, Borbíró (Bierbauer) Virgil, Kozma Lajos vagy a fényképész Seidner Zoltán, Kozelka Tivadar és Bánó Ernő nevét. Ez a könyv az általuk és kollégáik által alkotott kitűnő épületek és lenyűgöző fotók előtt tiszteleg.

Hidegkuti Gergely - Vinnay Péter - Digitális ​képalkotás
A ​digitális technológia már életünk része - ezért ne is próbáljuk megkerülni - használjuk, merítsünk belőle ihletet.'.. S mindenekelőtt legyünk elég bátrak ahhoz, hogy valami nagyszerűt alkossunk!

Rob Sheppard - National ​Geographic fotóiskola - Digitális képek
A ​National Geographic Fotóiskola-sorozatának legfrissebb kötetében Rob Sheppard, a hírneves szakíró vezet el bennünket a digitális fotográfia végtelenül izgalmas, jószerével vadonatúj világába. A célnak megfelelő fényképezőgép kiválasztásától a különféle állományformátumokig, a képmódosítás elméletétől a digitális utómunka gyakorlatáig, a nyomtatás műhelytitkaitól a digitális fényképezés etikai hátteréig sok hasznos ismerettel szolgál a műkedvelő és a hivatalos fotós számára.

John Freeman - A ​tájkép
Az ​amatőr és a profi fotósok számára egyaránt hasznos tájképfotózási kézikönyv bemutatja a hagyományos és a digitális technikákat. Részletesen tárgyalja az eszközöket, kiegészítóket, többek között, az objektíveket, a szűrőket és a különböző beállításokat. A könyv témái között ott találjuk a perspektívát, a panoráma képek készítésének fortélyait, az időjárás és a fényképezés kapcsolatait, olvashatunk a légifelvételekről, az exponálásról, a különböző évszakok és a fotózás kapcsolatáról. John Freeman pompás, a világ minden tájáról származó felvételei és a magyarázó ábrák hatékonyan segítenek a szövegben kifejtett kérdések témák szemléltetésében.

Susan Sontag - A ​fényképezésről
"A ​fotó: a tér és az idő vékony szelete. A fényképek kormányozta világban minden határvonal ("kivágás") önkényesnek tetszik. Akármi elválasztható, elszakítható akármitől: csak más képkivágást kell alkalmaznunk." "Fényképet gyűjteni annyi, mint a világot gyűjteni. A film és a tévéműsor megvilágítja a falat, fölvillan és kialszik; az állókép viszont tárgy is, súlytalan, olcsón előállítható, könnyen hordozható, gyűjthető, tárolható. Godard Les Carabiniers (Karabélyosok) című 1963-ban készült filmjében két tunya lumpenparaszt azért csap fel katonának a királyi ármádiába, mert azzal kecsegtetik őket: kifoszthatják, megbecsteleníthetik, legyilkolhatják az ellenséget, tehetnek vele, ami csak kedvükre van, s meggazdagodhatnak. Hanem a hadizsákmánytól duzzadó bőröndről, amelyet Michelangelo és Ulysses évek múltán diadalmasan hazavisz feleségének, kiderül, hogy csak képeslappal van tele, százszámra lapulnak benne a műemlékek, az áruházak, az emlősök, a természeti szépségek, a közlekedési eszközök, a műalkotások és a földgolyó egyéb - téma szerint csoportosított - kincsei. Godard ötlete színesen figurázza ki a fénykép kétes értékű varázsát. Talán a fénykép a legtitokzatosabb mindazon tárgyak közül, melyekből összeáll és szövevénnyé sűrűsödik az a környezet, amelyet modernnek látunk. Minden fénykép valóban egy-egy rabul ejtett élmény, s a fényképezőgép eszményi fegyver a bírnivágyással teli tudat számára. Fényképezni annyi, mint birtokba venni a lefényképezett tárgyat. Azt jelenti, hogy bizonyos viszonyt létesítünk a világgal... A világ arányaival ügyeskedő fényképet magát is kicsinyítik, nagyítják, vágják, retusálják, utókezeléssel és trükkökkel átformálják. A fénykép megöregszik - megviselik a papírra leselkedő szokásos bajok; a fénykép elvész; a fényképből érték lesz, a fényképet adják-veszik; a fényképet reprodukálják." Forrás: http://www.sunbooks.hu

John Freeman - A ​fényképezés enciklopédiája
A ​fényképezés egyetlen valós célja jó képeket készíteni, és John Freeman, a világhírű hivatásos fotós éppen erre kívánja megtanítani Önt - bármilyen gyakorlattal, felszereléssel és művészi adottságokkal rendelkezzék is. Ha csupán az alapokat kívánja elsajátítani, hogy jó felvételeket készíthessen gyerekeiről, a nyaralásáról, a családi eseményekről; ha hibátlanul szeretne megörökíteni jelentős, személyes élményeket, mint a születés, vizsga, sportverseny megnyerése; ha szeretne alaposan megismerkedni a fotóművészet lehetőségeivel A FÉNYKÉPEZÉS ENCIKLOPÉDIÁJA tökéletes gyakorlati kézikönyv és ihlető forrásmunka. Részletesen ismerteti a fotós felszerelését a hagyományos gépektől a legfrissebb műszaki újdonságokig, külön ismerteti az olyan kiegészítőket, mint az objektívek, a szűrök és a vakuk. Ám a szerzőnek szilárd meggyőződése, hogy bármilyen is a felszerelés, a jó kép létrehozásában a fotós a döntő. Ezért igyekszik minél több jó tanácsot adni az olyan alapvető területeken, amilyen a világítás, a kompozíció és a színek, hogy minél jobb legyen a végeredmény. Ami azonban a leglényegesebb: példák segítségével tanít. A több mint 800 fénykép pompásan illusztrálja a technikákat, érhetővé teszi a tanácsokat. A jól megválasztott példák a legnépszerűbb témákat dolgozzák fel, azaz a segítségükkel ön is pontosan olyan képet készíthet, amilyen szándékában áll. A főbb témák a gyerekek, az utazás, a táj, az épületek, a vakáció, emberek és portrék, állatok, a test, az égbolt, a víz és az időjárás. Az utolsó fejezet még nagyobb kihívásokkal teli területre csábítja a merészebb fotósokat, amikor közérthetően ismerteti azokat az izgalmas lehetőségeket, amelyeket különleges felszereléssel, a fénnyel való kísérletezéssel, különféle filmekkel, a képek manipulálásával, kollázsok alkotásával, többszörös expozícióval és egyéb trükkökkel lehet elérni. A FÉNYKÉPEZÉS ENCIKLOPÉDIÁJA leleplezi a világ leghíresebb fotósainak titkait, és eloszlatja azt a tévhitet, hogy igazán minőségi képeket csak hivatásos fotósok tudnak készíteni, méregdrága felszereléssel. A könyvnek az a célja, hogy az 1990-es évek minden fotósának megbízható és segítőtársa legyen.

Szilágyi Gábor - A ​fotóművészet története
Szilágyi ​Gábor könyve - A fotóművészet története - első ízben tekinti át tudományos igénnyel magyar nyelven e művészeti ág fejlődését és eredményeit. Szilágyi eredeti munkája képet ad a fényképezés technikájának történetéről, s a művészetté válás folyamatáról. Kötete végén beszámol a legújabb eljárásokról, és az azok segítségével formált alkotásokról is. A Képzőművészeti Zsebkönyvtár következő darabaja XVI. század talán legjelentősebb építészének, Andre Palladionak traktátusát adja közre, magyarul - teljes terjedelmében - először.

Héjj Miklós - A ​visegrádi királyi palota
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ismeretlen szerző - A ​digitális fotózás műhelytitkai 2004 újdonságaival
A ​digitális fotótechnika ma a fotózás legdinamikusabban fejlődő ága, mely napról-napra számos új meglepetést tartogat. Könyvünk a 2004 év elején megjelenő technikai újdonságokat és új géptípusokat járja körül ebben a bővített, második kiadásban. A fotográfia azonban nem elsősorban technikai műfaj. Az alkotó látásmódja és kreativitása is elengedhetetlen a jó fotókhoz. Kiadványunk ezért számos digitális trükköt és technikai fogást mutat be, melyek sokat segíthetnek a remek digitális felvételek elkészítésében. Lépjünk be mi is a vizualitás mélyebb vizeibe, és sajátítsák el Önök is a digitális fényképezés alapfogásait!Kiadónk számára fontos, hogy a technikai információkat is közérthető nyelven juttassa el olvasóihoz. Épp ezért e könyv és a sorozat bármely tagja nem csupán a profik, hanem a laikus amatőrök számára is elérhető nyelven íródott. Reméljük kiadványunk ilyen szempontból is elnyeri tetszésüket.

Aimee Baldridge - Robert Clark - Mobilfotó ​- Tuti Tippek
- ​így válasszunk mobiltelefont és kamerát, - így fotózzunk nappal és éjjel, bel- és kültérben, műfényben és napsütésben, esőben, szélben, víz alatt, - így fotózzunk embert és tárgyat, tájat, mozgást, csendéletet, színházi előadást és koncertet, sport- és híranyagot, így keressünk mobilfotós termékeket, szoftvereket, bemutatkozási lehetőséget az interneten, - így indítsunk mobilblogot, webgalériát, - így tanuljunk a profi fotósoktól Tanácsok, információk, magyarázó ábrák és hasznos adatok azoknak, akik most ismerkednek a mobilkamerával, és azoknak a haladó fotósoknak, akik beleszerettek ebbe a vadonatúj műfajba.

Máté Bence - Láthatatlanul
A ​fotósnak, amennyiben egy gyors és érdekes akciójelenetet technikailag tökéletesen szeretne elcsípni, a legtöbb esetben előre tudnia, vagy legalábbis sejtenie kell, mi fog történni az objektív előtt. A természetet járva, távcsővel a kezünkben egyetlen nap alatt is rengeteg lélegzetelállító pillanatnak lehetünk szemtanúi, ezekben a momentumokban azonban a távolság, a fények, a háttér, a környezet és a meglepetés varázsának összjátéka nem teszi lehetővé, hogy a vizuális élményt később másoknak is átadhassuk. Munkám során én vállaltam a feladatot, hogy ezeket a pillanatokat fotózásra alkalmas helyen és időben, előre "megjósoljam". Első könyvem arról szól, milyen utak vezettek képeim elkészítéséig. Olvasását azoknak ajánlom, akik kíváncsiak, miért nem ajánlatos fémvázas sátrat jégre építeni, akik tudni szeretnék, hogyan lehet villámfénynél madarakat fényképezni, vagy miként örökíthetők meg az állatvilág legfélénkebb madarai a vadonban centiméterekről, kézben tartott fényképezővel anélkül, hogy tudomást szereznének a fotósról. Tizennégy fejezetben részletesen megosztom olvasóimmal, mi munka, ötlet, tervezés és türelem áll egy-egy jól sikerült kép mögött, miközben nem rejtem véka alá azt sem, a természetfotózásban milyen hatalmas szerep jut a szerencsének. Ám az sohasem a véletlennek köszönhető, hogy miért pont ott és akkor gubbasztottam napokat, heteket vagy akár hónapokat a szerencsére várva.... Máté Bence

Dietrich Bonhoeffer - Megcsináltam
A ​Hulton Getty Képgyűjtemény fotóválogatását híres emberek szellemes és bölcs mondásai egészítik ki. Tökéletes ajándék egy jó barát, egy kedves ismerős számára.

Dékán István - Fényképezés ​az alapoktól a szakmai ismeretekig
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bill Hatcher - Kaland ​és pillanat
Nos, ​az igazán jó kalandfotóknak ugyanezeket a szavakat kell eszünkbe juttatnia. Más műfajoktól eltérően a kalandfotózásban az sem marad külső szemlélő, aki megnyomja a fényképezőgép kioldógombját - ezért váltanak ki olyan erős érzelmeket a jó kalandfotók: bennfentessé tesznek, magukkal sodornak bennünket, már-már úgy érezzük, mintha mi is a helyszínen lennénk, a kaland részeseivel együtt élnénk át az eseményeket.

Covers_58724
42

Ismeretlen szerző - A ​20. század fotóművészete
Ez ​a kiadvány kitűnő, tömör szócikkeivel a modern fotóművészet jól forgatható kislexikona, a kölni Ludwig Múzeum Fotógyűjteményének legfőbb kincseit tartalmazza. Lapjain 1900-tól napjainkig követhetjük nyomon az európai (ide értve az orosz, illetve szovjet) és az amerikai fotóművészet nagyjainak alkotásait. Bemutatja a festészet és a fotóművészet állandóan változó, versengő viszonyát, megismertet a különböző új irányzatokkal és kísérletekkel, így például a szocio-dokumentarista fényképezéssel, a "tiszta fényképezéssel" és a "szerzői fotográfiával".

Bencze Pál - Rév Miklós - Vadas Ernő - Művészfotók
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Chris Greenhalgh - Ingrid ​Bergman megkísértése
A ​Casablanca sztárjának igaz, szívbe markoló, titkos románca a híres, magyar származású fotográfussal az 1940-es évek Párizsának és Hollywoodjának romantikus csillogásában. 1945. június A frissen felszabadított Párizsban az egyre ismertebbé váló haditudósító- fotós, Robert Capa alkoholba fojtja a bánatát. Miután tíz éven át örökítette meg a világban a borzalmat és az erőszakot, s közben elveszítette a szerelmét is, most kikapcsolódásra vágyik. Az ünnepelt dívát, Ingrid Bergmant Hollywoodból Európába küldik, hogy szórakoztassa az amerikai katonákat, és amikor elegánsan besétál a párizsi Ritz hotelba, azonnal elbűvöli Capát. Attól a perctől kezdve, hogy becsúsztatja a színésznő ajtaja alatt mókás vacsorameghívóját, ők ketten menthetetlenül egymásba habarodnak. Ingrid, aki belefáradt szenvedélyektől mentes házasságába és a filmstúdió hatalmaskodásába, kétségbeesetten vágyik szabadságra és izgalomra. És ezt Capa mellett átélheti. Vacsorák olyan éttermekben, amiket a férfi nem engedhetne meg magának. Éjszakai séták a Szajna partján. Mezítlábas táncolások éjszakai klubokban. Légyottok hotelszobákban. Az asszony úgy érzi, végre él, ő pedig kitölti a fotós lelkében tátongó űrt. Ám ez azt is jelenti, hogy minden, amit elértek, kockán forog. Így mindkettejüknek komoly döntésekkel kell szembenézniük.

Angela Serena Ildos - Apróságok
Színes ​fotókkal illusztrált könyvünk sok faj életéből, mindennapjaiból ad ízelítőt, felvillantja az állatkölykök fejlődésének kedves pillanatait, serdülőkoruk kalandjait, kínjait, viselkedésük jellegzetes vonásait. A rendkívül megkapó képek végigvezetnek bennünket az örök megpróbáltatásokkal terhes, ám a létezés önfeledt örömét kínáló úton - azon az évmilliárdos mezsgyén, amelyet be kellett járnia a természetnek, míg az élet virágzó színterévé varázsolhatta szülőbolygónkat, a Földet.

Török László - Módosulások
Nemzeni, ​szülni, születni könnyű; az ember, amióta szerepét tanulja - temetni is tanul. Feje fölé nőnek a tárgyak, megannyi díszlet; és nemcsak szeméthelyeivel nem tud mit kezdeni - halottaival sem. Itt alig látni valamit. Jelzéseit a brutálisan tárgyakká szervezett anyagnak, s köztük - nem csupán mezítlensége által - pőrén az embert. A halandóság s az elmúlásra való felkészülés privilégiuma a főszereplőé, a rendezés joga is - ám a kellékek létezése a visszavonhatatlan.

Michel Houellebecq - A ​térkép és a táj
A ​nagy sikerű Elemi részecskék szerzőjének új regénye a művészet, a pénz és az elérhetetlen szeretet meséje. A regény Jed Martin, a Franciaország turisztikai térképeiről készített fotóival egyszeriben világhíressé váló képzőművész életét meséli el: tétova szerelmi próbálkozásait, építész apjával való nehézkes kapcsolatát, küzdelmeit a művészettel és a művészeti iparral. Jed élete akkor vesz különös fordulatot, mikor találkozik az Írországban visszavonultan élő Michel Houellebecq-kel, majd akinek brutális meggyilkolása kapcsán egy rendőrségi nyomozásban is részt kell vennie. A könyv tavaly megkapta Franciaország legrangosabb irodalmi kitüntetésének számító Goncourt-díjat.

Bán András - Beke László - Fotóelméleti ​szöveggyűjtemény
Hiánypótló ​könyvet tart kezében a fotográfia és művészettörténet iránt érdeklődő olvasó. Az elmúlt másfél évszázadban számos elméleti igényű megfontolás fogalmazódott meg arról, mi is a fotográfia, milyen szálak fűzik a képzőművészethez, a fotó vajon milyen mértékben a gép vagy az emberi alkotóerő teremtménye, mennyiben a hiteles képi közlés szinonimája...

Ps
Adobe ​Photoshop CS6 Ismeretlen szerző
elérhető
31

Ismeretlen szerző - Adobe ​Photoshop CS6
Tanuljuk ​meg, hogyan javítsuk digitális fényképeink hibáit és miként tegyük őket tökéletesebbé, miként készítsünk fényképmontázsokat, hogyan alakítsuk át és torzítsuk képeinket, és miként készítsük elő azokat internetes vagy nyomdai felhasználásra. A Photoshop legújabb verziójában immár átmeneteket és mozgási hatásokat tartalmazó videókat is összeállíthatunk, illetve szerkeszthetünk. A tartalomérzékeny eszközökkel észrevétlenül cserélhetjük le vagy egészíthetjük ki képeink adott területeit. A Photoshop CS6 Extended verziójában 3D-s képeket hozhatunk létre, illetve alakíthatjuk azokat.

Kollekciók