Ajax-loader

'marketing' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Napoleon Hill - Gondolkodj ​és gazdagodj!
Több ​mint 30 millió példányban kelt el világszerte. Ez a világhírű sikerkönyv, az üzleti motivációról, a saját erőből történő vagyonszerzésről szóló művek etalonja, most XXI. századi ötletekkel és példákkal mutatja be, mi tesz valakit igazán sikeressé. Ezt a merész kérdést Napoleon Hill tette fel, és ma őt is nagy győztesként tartják számon, könyvének sikere egyedülálló a világon

Jack Foster - Az ​ötlet
"Minden ​reklám, sőt minden dolog egy ötlettel kezdődik. Az új ötlet a haladás motorja, a változás mozgatórugója, a változatosság forrása" - állítja Jack Foster. Minden pillanatban szükségünk van ötletekre - néha kisebbekre, máskor igazi nagy gondolatokra Azért, hogy ez ne okozzon gondot még a legreménytelenebbnek látszó helyzetben sem, Jack Foster tíz egyszerű technikát javasol. Ezek segítségével szinte maguktól jönnek majd az ötletek! Ha pedig nagyobb kihívással kell megbirkóznunk, sikerrel alkalmazhatjuk az ötletalkotás ötlépcsős módszerét!

G. M. - Tesco ​titok
Ez ​a könyv durva, Frankón. Nem azért mondom ezt, hogy maguk megvegyék, habár általában ez a cél egy ilyen ajánlóban. De ez most tényleg az. A srác vagy nagyon bátor, vagy nagyon hülye, hogy ezt így le merte írni. Ez a könyv arról szól ugyanis, hogy miként lopják szét az ország egyik legismertebb áruházát a dolgozók és a vásárlók. Ebből a könyvből kiderül az, hogyan működik, vagy nem működik az áruház biztonsági szolgálata, hogyan lehet eladni a romlott csirkét és átcímkézni a lejárt szalámit, miként lehet elpasszolni a fényre olvadó számítástechnikai termékeket, sőt az is, hogyan készül a Tesco top tízes könyvlistája, amelyen ez a kiadvány hétszentség, hogy nem fog szerepelni. A szerző - nem csodálom, hogy álnevet használt - elmeséli, hogyan kell viselkedni, ha lopáson kapják magukat, hogyan tudnak szert tenni plazmatévére egy cukrosbriós áráért, vagy mi a buli egy eltitkolt bombariadóban. Hogy igaz-e? Sokat agyaltam rajta, de a srác olyan őszinteséggel írja le, miben volt ő maga is benne, hogy kénytelen vagyok hinni neki. És hogy ugyanott fogják-e halálra röhögni magukat ahol én? Nem tudom.,. Hogy ugyanott fognak borzongani, rémüldözni, vagy csodálkozni, ahol én? Ezt sem tudom. De hogy hozzám hasonlóan, ugyanúgy nem fognak tudni bemenni egy Tesco üzletbe, mint azelőtt.... Na, azt garantálom! Árpa Attila

Nógrádi Bence - Mikor ​Leszel Milliomos? I.
Eleged ​van a mókuskerékből? Több pénzt akarsz keresni, de nem tudod, hogyan? Itt egy megoldás! Kezedben az első magyar kézikönyv, amely valóban bemutatja a "XXI. század vállalkozását". Minden, amit tudni akartál az üzletépítésről, de nem volt kitől megkérdezned! - Miért működik a multi-level marketing? - Hogyan éld túl az első évet? - Mi egy nagy üzlet felépítésének a titka? - Hol keress dolgozni akaró embereket? Kozmetikumokkal vagy táplálékkiegészítőkkel kereskedsz? Pénzügyi tanácsadóként építed a vállalkozásodat? Vagy még csak kacérkodsz az ötlettel, hogy belevágj a termékfogalmazásba és tudni akarod, mi ez a sokat vitatott, de Magyarországon is több tízezer embernek jövedelmet jelentő üzlet? Ez a könyv neked szól! Tegyél a jövődnek egy szívességet: vedd meg, olvasd el, használd! "Sok-sok évvel ezelőtt részt vettem a szerző legelső termékbemutatóján, amikor tizenhét évesen edényeket árult! Ha valaki aznap este azt mondja nekem, hogy Nógrádi Bence egyszer még vállalkozókat fog tanítani az üzletépítésre - nos, ebben egy percig sem kételkedtem volna!" Dr. Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke

Edward Ludbrook - Áttörés!
Egy ​iparág életciklusának Áttörés szakasza jelenti azt az időszakot, amikor a nagy vagyonok születnek. Ez közvetlenül az erős vállalkozói szellemet igénylő, pionírok által fémjelzett Növekedési szakasz után következik. Ebben a szakaszban vált híressé a Nokia, a Microsoft, a Vodafone, a Dell, a Body Shop és a Google. Ekkor jutottak a vezető cégek alkalmazottai extra jövedelmekhez. Ekkor gazdagodtak meg ezeknek a cégeknek a tulajdonosai és kulcsemberei. Edward korábbi, Big Picture (A Nagy Kép) című könyvében már 10 évvel ezelőtt megmagyarázta, mi a Network Marketing konjunktúra oka. Tényeket és stratégiai elemzést mutatott be, egyszerű, logikus módon. Érvelését soha senki nem kérdőjelezte meg, és a könyv 20 nyelven, több mint egymillió példányban kelt el. Egy globális fellendülés után, amelynek során a pionírok 100 országban 100 milliárd USD forgalmat értek el, a Network Marketing mára alapjaiban megváltozott, és belépett az Áttörés szakaszba. Ez a tény ennek a dinamikus, ám gyakorta félreértett iparágnak a legnagyobb vagyonokat létrehozó periódusát jelzi előre. Friss stratégiai vizsgálatokkal, amelyek elemzései és tényszámai alkalmasak lehetnek még a legkeményebb szkeptikusok meggyőzésére is, Edward bemutatja, hogy miért tekinthető a Network Marketing a Megfelelő Helynek és a Megfelelő Időnek bárki számára, aki szeretné megcsinálni a szerencséjét. Újabb áttekintésében megmagyarázza, a siker szabályai hogyan változtak, és hogy miért csak azok lesznek sikeresek ebben a globális fellendülésben, akik a Megfelelő Cégeket választották. Ez a könyv kötelező olvasmány mindenkinek, aki Network Marketinggel foglalkozik.

Daniel H. Pink - Eladni ​emberi dolog
Daniel ​H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz. Mind értékesítők vagyunk. Ez az elsőre sokkoló felismerés akkor érte, miután kétheti tevékenységét, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, hogy ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban? Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása. Ha az összegyűjtött ötleteket és módszereket magunk is bevetjük, érezni fogjuk, hogy eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.

Timothy Ferriss - 4 ​órás munkahét
Figyelmeztetés: ​ha nem akarod otthagyni az állásodat, ne olvasd el ezt a könyvet! Mivel foglalkozol? Tim Ferrisnek gondot jelent a kérdés megválaszolása. Attól függően, hogy mikor kérdezed meg a Princeton Egyetem vitatkozókedvű vendégelőadóját, a következő válaszokat kaphatod: "Motorversenyen veszek részt Európában.", "Síelek az Andokban.", "Könnyűbúvárkodom Panamában.", "Tangózok Buenos Airesben.". Több mint öt évet töltött azzal, hogy ellesse az Újgazdagok gyorsan növekvő szubkultúra titkait, amely elvetette "az elnapolt élet tervezetét" (robotolás > spórolás > nyugdíjba vonulás), és inkább megtanult mesterien bánni az új pénznemekkel - az idővel és a mobilitással -, hogy haladéktalanul fényűző életstílust teremtsen magának. Ez a gyakorlati útmutató megmutatja: - Mi a döntő különbség az abszolút és a relatív jövedelem között? - Hogyan idomítsd be a főnöködet, hogy a teljesítményt jobban értékelje a jelenlétnél, ha pedig az állásod (vagy vállalatod) menthetetlen, hogyan szabadulj meg tőle? - Mik az automatizált készpénzáramlás "múzsái", és hogyan találhatsz rá egyre 2-4 hét alatt? - Hogyan gyakorolod a szelektív tudatlanságot - és spórolj magadnak időt - alacsony információtartalmú diétával? - Melyek a távirányító vezérigazgatók menedzsment-titkai? - Hogyan töltsd be az űrt és alakíts ki tartalmas életet, miután hátat fordítottál a robotolásnak és az irodának? Mindez a tiéd lehet - de komolyan.

Telkes József - Ki ​mer gazdag lenni?
Kinek, ​miben és hogyan segít a network marketing?

Covers_289043
elérhető
0

Józsa László - Marketing
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Richard Poe - A ​harmadik hullám
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Melissa Müller - Az ​áruvilág kicsi királyai
Az ​osztrák közgazdász könyve igen érdekes, nemcsak a reklámszakembereket, hanem a szülőket és a pedagógusokat is foglalkoztató témával foglalkozik: nevezetesen, hogy milyen hatással vannak a reklámok a gyerekekre és a fiatalokra. A piackutatók és reklámkészítők már régóta tudják, hogy a gyerekek és a fiatalok szüleiken keresztül igen nagy és értékes vásárlóerőt képviselnek, éppen ezért a reklámok jelentős hányada őket célozza meg. A szerző egyfelől a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét mutatja be könyvében, másfelől - éppen a szülők, nevelők szemszögéből vizsgálja a kérdést, vagyis abban igyekszik segíteni, hogy a szülő hogyan reagáljon gyermeke reklám gerjesztette igényeire, hogyan érje el, hogy a 'felnövekvő fogyasztónemzedék megtanulja befogadni és hasznosítani, azaz a helyükön kezelni a reklámokat'. Mindeközben olyan fontos kérdések tárgyalására is kitér, mint a családi televíziózás szokásai, és ez ügyben a csecsemő és a kisgyermek kiszolgáltatottsága, a tévéreklámok hatása a gyerekek nyelvhasználatára, anyanyelvi kultúrájára, a pénzzel és az adóssággal kapcsolatos értékítéletükre. Melissa Müller azt is vizsgálja, melyek azok a család helyzetéből, az életmódból fakadó körülmények, amelyek 'kezére játszanak' a reklámszakmának, hogy a gyerekeket mind jobban befolyásuk alá tudják vonni, végül a szerző szót ejt a reklám jövőjéről is. A hazai olvasók számára különösen értékes az a tanulmány, amellyel a magyar kiadást kiegészítették: Ragó Anettnek és Lukács Ágnesnek A magyarországi gyermekközönség vizsgálatairól szóló munkája. - A könyv a szülők és a pedagógusok, valamint a reklámszakemberek figyelmére egyaránt érdemes.

Jani Dániel - Marketing ​stratégia
Miután ​azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak. „Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.”Vida Ági,pszichológus, online marketing szakértőwww.gazdagmami.hu

Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A ​rábeszélőgép
Hogyan ​hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.

Kozák Ákos - Kisváradi György - Piackutatás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

David Jobber - Európai ​Marketing
David ​Jobber munkája azon kevés nyugat-európai szakkönyvek egyike, amely a marketingelmélet közérthető feldolgozását ötvözi az európai üzleti gyakorlatban való alkalmazással. Ismerteti azokat a legújabb fejleményeket, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a marketingre. Ez az európai szemlélet az elérhető közelségbe került magyar csatlakozás okán vállalati szakembereink számára olyan kihívás, amit nem lehet megkerülni. Jobber könyve jól alkalmazkodik a nem marketing területen dolgozó vállalati szakemberek igényeihez is.

David Barber - Vagyonteremtők
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Gaál Béla - Közösségi ​marketing az agrárgazdaságban
A ​régebbi idők alapkérdése volt az agrárkereskedelemben a három "m": a mit, mennyit, mennyiért. A piaci verseny erősödése tovább bővítette a megválaszolandókat, így előtérbe kerültek: a hogyan, a hol és a milyen kérdések is. Az Európai Unióhoz történő kapcsolódásunk egyik kulcsfontosságú követelménye az élelmiszergazdasági harmonizáció megteremtése, ezzel összefüggésben a piaci tevékenység színvonalának emelése, a közösségi marketing adaptálása. Dr. Gaál Béla ebben a könyvében - nemzeti és nemzetközi kapcsolatok tapasztalataira alapozva - új válaszokat keres az időszerű agrármarketing problémákra.

Marketing_rekl%c3%a1m
Marketing ​reklám Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Marketing ​reklám
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hoffmann Istvánné - Reklámmérték ​'88
A ​könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek segítségével választ kívánt kapni arra, hogy 1. a felnőtt lakosság, 2. az ifjúság (15-24 évesek), 3. a gyermekek (6-14 évesek), 4. a gazdasági vezetők és 5. a tömegkommunikátorok hogyan vélekednek a reklámról, milyen beállítódások (attitűdök) jellemzik magatartásukat és annak változását. A kutatások tehát az alkotók kivételével minden érdekelt vagy érintett társadalmi csoportot átfogtak, olyan ismereteket hozva felszínre, amilyeneket mindeddig Magyarországon összefüggésükben nem tártak fel. Hasonlóan átfogó kutatási eredményeket még a tőkésországokban is csak elvétve találunk, sokkal inkább jellemzőek a rétegvizsgálatok: például a gyermekek, az ifjúság vagy egyes jelentős társadalmi-gazdasági rétegek reklámmal szembeni attitűdjeiről számot adó munkák. A gazdaság minden szférájában, így a rekláméletben is elengedhetetlen az ismeret, az információ a ráfordítások hatékonyabbá tételéhez. Bízunk abban, hogy a közreadott ismeret jó kezekbe kerül és hasznosul a napi munkában, előbbre viszi a piaci feladatok megoldását s felhívja a figyelmet az azonosságokra és az eltérésekre egyaránt. A szerző köszönetet mond Dr. Takács Ildikónak és Dr. Décsi Gyulának, akik nemcsak ösztönözték, de támogatták is a kutatásokat.

Peter Clothier - Kulcs ​a kezedben
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Burke Hedges - Tanmese ​a csővezetékről
Egy ​csővezeték többet ér, mint ezer fizetési csekk! Mi, amerikaiak évtizedek óta nem láttunk ilyen bővelkedő gazdaságot, mint a mostani. Mégis, milliók élnek egyik fizetéstől a másikig és dolgoznak egyre többet, csak hogy a felszínen maradjanak. Miért? Mert rossz sémát tettek magukévá! Beleestek az "időt pénzért" csapdájába. Azaz egynapi munkát adnak egynapi fizetségért. Egyhavi munkát egyhavi fizetségért. Ismerősen hangzik? Akár mosogat valaki évi tízezer dollárért, akár orvos évi százezerért, ugyanúgy egységnyi időt ad egységnyi pénzért. Ugyanúgy fizetéstől fizetésig él. Ami pedig a foglalkoztatási biztonságot illeti, ha, betegség, sérülés, leépítés vagy nyugalomba vonulás miatt nem tud többé dolgozni, akkor bizony nincs tovább fizetés! Hol itt a biztonság? Hogyan kerülhetjük el az "időt pénzért" csapdáját? Ha csővezetéket építünk a folytonos kiegészítő jövedelemnek. Egyszer végezzük el a munkát, amiért újra és újra fizetnek. Ezért ér fel egy csővezeték ezer fizetési csekkel. Nap nap után, esztendőről esztendőre működik, akár dolgozunk, akár nem. Nos, ez a biztonság, ez az igazi anyagi biztonság! A Tanmese a csővezetékről megtanít bennünket arra, hogyan építsünk csővezetéket annak érdekében, hogy megtehessük a nagy lépést a pénzkeresés mai módjaitól a gondtalan jövő élvezetéig!

Végné Faddi Andrea - Marketing ​12. osztály
A ​marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A _Marketingkommunikáció_ című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR-tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is. Az író, a lentebb ajánlott külön kötetben tárja elénk az alapvető marketingeszközök elméleti és gyakorlati ismeretanyagát _A marketing alapjai_ címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását. _Marczell Viktória, a főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora.

Susanne Walter - Christine M. Huber - Üzleti ​etikett vagány nőknek
Az ​"Üzleti etikett vagány nőknek" a biznisz szabályairól szóló könyv, amit mindenkinek ismernie kell, mielőtt belép ebbe a világba. Ugyanakkor ez a könyv tökéletesen kidolgozott ötletek, fortélyok és trükkök ismertetője, amelybe az olvasó bármikor bekapcsolódhat. Tarkabarka és csillogóan szellemes üzleti világba kalauzoljuk, amely többet képes nyújtani, mint csupán egy unalmas, rég kiérdemesült, sötétkék alapon fehér csíkos együttesben, jellegtelen egyenkosztümben elköltött üzleti vacsorán való részvételt. Ami vár ránk a lapokon: -a tökéletes külső és a halk egyéni változatok aranyszabályai -a nőies stílus: hogy jól és szépnek érezzem magam -a siker sugárzása és élvezete -bepillantás a nemzetközi üzleti etikettbe - eltérő kultúrákba.

Robert C. Camp - Üzleti ​folyamat - Benchmarking
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

James Champy - A ​vezetés újjáalakítása
Hammer ​és Champy több millió példányban elkelt és magyarul is megjelent könyve, A vállalat újjászervezése világmozgalmat indított el: vállalatok ezrei fogtak bele a termelés, a termékfejlesztés, az értékesítés folyamatának gyökeres átalakításába. És többnyire sikerrel. A magasra tett lécet - 40%-os költségcsökkenés, 40%-os minőségemelkedés, 25%-os piaci részesedés növekedés - azonban kevés cég érte el. Champynek ez a könyve a megoldást kínálja: a munka mellett a vezetést is meg kell újítani. Bízunk abban, hogy sok-sok magyar vezetőhöz eljut majd a könyv üzenete: a szabad piacnak szabad emberekre van szüksége, hogy megalkothassák a jövőt.

Hárs István - Kuczogi Tamás - Mindennapi ​marketing
A ​90-es évek elejétől - a magyarországi gazdasági átalakulás kezdetétől - jelentős kihívást jelent a piacgazdaság kialakulása a gazdaság szereplőinek. Az egyre erősödő konkureciaharc megköveteli a profitorientált piaci munkát, a marketing magas színvonalú gyakorlati alkalmazását. A gazdasági átalakulsát legjobban, a hiánygazdaság megszűnése és a versenygazdaságra jellemző kínálati piac kialakulása jellemzi, ahol állandó verseny van a piaci szereplők között. E küzdelemnek természetesen vannak vesztesei és nyertesei is. Minden embernek a munkájában és a magánéletében is szüksége van a sikerre, eredményességre, elismerésre, Életünkben akár tudatosan, akár ösztönösen alkalmazzuk tapasztalatainkat, eszközeinket, azért küzdünk, hogy ezeket elérjük, megszerezzük. Ha munkát keresünk, ismerkedünk, párt választunk, eladunk, vagy vásárolunk magunk nemvében, vagy mások képviseletében cselekszünk, minden alkalommal, akarva-akaratlan a marketing eszköztár nyújtotta lehetőségekekl élünk. Eredményességünk attól is függ, mennyire vagyunk ennek tudatában.

Covers_124726
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Murphy ​menedzser törvénykönyve
Dr. ​Sain védelemtörvénye: Amikor kezd fellendülni a vendéglőd, megjelennek az öltönyös jóakaróid, akik "csekély" pénzért megvédenek önmaguktól. Calron relativitás-törvénye: Az ügyfél és a hivatalnok számára nem egyformán múlik az idő. Worand Prof. pulzustörvénye: A munkatársak akkor a legfürgébbek, amikor haza lehet menni. Zaweirs posztulátuma: A rádiótelefon végtelen távlatokat nyit előtted. Az antennájával lehet piszkálni az eldugult lefolyót, és papírnehezéknek sem utolsó. Zsuzsika meglátása a csúcstechnikáról: A nagyteljesítményű számítógépen akár szeretkezni is lehet.

Covers_198824
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Üzleti ​gazdaságtan II. - 3. modul
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Csörghe Ádám - A ​Nagy Ötlet
“Izgalmas, ​érdekes és olvasmányos gyűjteménye David Ogilvy időtálló gondolatainak és zseniális kampányainak. Ajánlom mindenkinek, aki a marketing, avagy a kommunikáció világában dolgozik, dolgozni tervez, avagy egyszerűen érdeklődik a kreatív szakma iránt.” Sályi Réka, Managing Director, Ogilvy & Mather, Budapest David Ogilvy, a „Reklámszakma Atyja”, közel öt évtizedes pályafutása alatt átformálta az amerikai, és ezen keresztül a nemzetközi reklámszakma arculatát. 1949-ben alapított ügynöksége, az Ogilvy & Mather, néhány év leforgása alatt a világ egyik legsikeresebb ügynöksége lett, kampányaival olyan márkák nem ritkán több évtizedes sikerét megalapozva, mint a Shell, a Dove, a Guinness, a Rolls-Royce, a Mercedes-Benz, a Schweppes, vagy az American Express. Ogilvy megtestesítette mindazt, ami sikeressé tesz valakit ezen a területen: zseniális kreativitás, határtalan ambíció, kemény munka, a szakma szenvedélyes szeretete, és jövőformáló víziók. Nem csoda hát, hogy marketingesek, reklámszakemberek, értékesítők, cégvezetők, vagy akár fundraising szakemberek tömegei tekintik legfontosabb inspirációforrásuknak világszerte, az Ogilvy & Mather pedig továbbra is a világ egyik legsikeresebb reklámügynöksége. Abban hitt, hogy egy-egy „nagy ötlet” tette kampányait legendássá, így ebben a könyvben 21 olyan Ogilvy mantrát tárunk most Ön elé, amelyek segítenek abban, hogy az Ön kampányai is kiemelkedőek legyenek, egy-egy "nagy ötlet"-re alapozva! Ennek során Ogilvy olyan aktuális marketing koncepciókról és azok gyakorlati alkalmazásáról beszél, mint a piackutatás fontossága, a márka imázs építése, a reklámszövegírás alapjai, a sikeres meggyőzés titka, a pozicionálás művészete, a sztorit mesélő kép hatalma és még sok más. Garantált, hogy Ogilvy mantrái életre szóló tanulságokkal szolgálnak majd Önnek is!

Marc-Uwe Kling - QualityLand
Isten ​hozott, kedves olvasó, a nem túl távoli jövőben, QualityLand országában - Európa legjobb, legszuperebb, legminőségibb államában! Ez a felsőfokú jelzők birodalma, ahol már szinte kizárólag robotok és mesterséges intelligenciák dolgoznak (bár a munkával járó stresszt sokuk nehezen viseli), a reklámcégek és híroldalak kínálatukat előzékenyen a fogyasztók ízléséhez igazítják, a szerelmi élet pedig a randialkalmazások mindentudó algoritmusai által előre kijelölt mederben csordogál... Ugyan mi váratlan történhetne egy ilyen precízen kiszámított, boldogságra automatizált világban? Így gondolja a regény főszereplője, Munkanélküli Peter is, egészen addig, míg egy személyre szóló ajándékot nem kap az ország legnépszerűbb csomagküldő szolgálatától: egy rózsaszínű, delfin alakú vibrátort. A kéretlen segédeszköz hatására hősünk egyszemélyes hadjáratba kezd QualityLand teljhatalmú mamutvállalatai ellen, mígnem végül egy széles körű tiltakozó mozgalom élén találja magát. Ezzel párhuzamosan QualiyLand mindaddig megnyugtatóan egyhangú politikai játszmái is meglepő fordulatot vesznek. Mivel az ország aktuális elnöke haldoklik, előrehozott választást kell kiírni, melyen a bevándorlókkal riogató szélsőjobb jelöltjével szemben az ellenzék Miénk Johnt indítja. Kampányuk azonban korántsem alakul zökkenőmentesen: John ugyanis képtelen hazudni... és nem mellesleg egy android. A _QualityLand_ őrült ötletekkel és abszurd fordulatokkal tűzdelt, fergeteges humorú szatíra, egyszersmind nagyon is megfontolandó figyelmeztetés a napról napra fejlettebb technológia és a vele szemben egyre kiszolgáltatottabb ember kapcsolatáról.

John Milton Fogg - Beszélgetések ​a világ legnagyobb hálózatszervezőjével
A ​network marketing klasszikus folytatása megérkezett! A világ legnagyobb hálózatszervezője hatására milliók váltak sikeressé az Egyesült Államok legdinamikusabban növekvő iparágában. A folytatás főhőse a network marketing titkait megismerve jut el életcéljának megfogalmazásáig, önmagába és álmaiba vetett mély hite pedig a megvalósításban is segítségére lesz. John Milton Fogg ezúttal ismét utazásra invitálja az olvasót. Olyan képzeletbeli utazásra, amely már eddig is sok ezer ember életét változtatta meg.

Philip Kotler - Gary Armstrong - John Saunders - Veronica Wong - Principles ​of Marketing
The ​11th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined, "Principles of Marketing" tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field. Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace. An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.

Kollekciók