Ajax-loader

'marketing' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


L. Ron Hubbard - A ​munka problémái
Életünk ​héttizedét munkával, egytizedét a családdal, egytizedét politikával, egytizedét pedig kikapcsolódással töltjük. Ezért ebben a könyvben azt találhatja meg, hogy hogyan alkalmazható a Szcientológia az élet e döntő fontosságú héttized része. A munka problémái tartalmazza azokat a meghatározó alapelveket és törvényeket, amelyek minden tevékenységre, a munka minden problémájára érvényesek. Mert itt találhatjuk meg azokat a felfedezéseket, amelyek napvilágra hozzák e problémák lényegét, és leírást adnak magának az életnek a felépítéséről. A könyvben részletesen kifejtett vívmányok közé tartoznak az alábbiak: - A zűrzavar anatómiája - és kezelése - A Stabil Adat Tétele - a munka és az élet legalapvetőbb törvénye - A Kontroll anatómiája, és annak módja, ahogyan a „rossz kontrollt” jóvá változtathatjuk - Az Élet mint Játszma anatómiája - és a szabályok, amelyek szerint játsszák - A Hatékonyság „titka” - Az élet legalapvetőbb elemei - az Affinitás, Realitás és Kommunikáció - Valamint a kimerültség legelemibb oka, azokkal az erőteljes Szcientológia eljárásokkal együtt, amelyek visszaadják a fiatalság energiáját Ebben a könyvben tehát nem csupán olyan technológiát találhat, amellyel stabilitást teremthet bármely munkahelyen, hanem azokat a varázslatos eljárásokat is, amelyekkel az élet egésze számára visszanyerhető az igazi öröm. Mert ez a Szcientológia.

Seth Godin - Mi ​a bőgés?
Az ​vagy, amit megteszel” – állítja az a 33 kreatív szerző, aki arra szövetkezett, hogy meggyőzze az olvasót, hogy munkánkban vagy vállalkozásunkban bátor, kiugró és félelmetes tetteket végrehajtani fontos és csodálatos dolog. A kötet frappáns és inspiráló egypercesek sorozata. Játékosságra buzdít, ötlettel és számos példával támasztja alá, hogy a merészség zseniális, hatalma van – és csodákra képes…

Morita Akio - Made ​in Japan
"Közvetlenül ​a második világháború után egy kis csapatnyi ember gyűlt össze a lerombolt Tokió egyik kiégett épületében. Új céget készültek alapítani olyan technológiák kifejlesztésére, amelyek segítségével helyre lehetne állítani a japán gazdaságot. Köztük volt egy fiatal, huszonötéves mérnök, Morita Akio is. Ma ez a cég - a Sony - az egyik leghatalmasabb multinacionális vállalat s az elnöke nem más mint Morita Akio. Nevüket kiválló minőségű áruk és fantázaidús marketingstragéiák sora fémjelzi - Morita ugyanis rájött hogy új, addig sosem látott termékeikhez például a Sony Walkmanhez nekik maguknak kell megteremteniük a piacot. És nem is csak Japánban, hanem szerte a világon."

Telkes József - Ki ​mer gazdag lenni?
Kinek, ​miben és hogyan segít a network marketing?

Malcolm Gladwell - The ​Tipping Point
Defining ​that precise moment when a trend becomes a trend, Malcolm Gladwell probes the surface of everyday occurrences to reveal some surprising dynamics behind explosive social changes. He examines the power of word-of-mouth and explores how very small changes can directly affect popularity. Perceptive and imaginative, The Tipping Point is a groundbreaking book destined to overturn conventional thinking in business, sociological, and policy-making arenas.

Nógrádi Bence - Mikor ​Leszel Milliomos? I.
Eleged ​van a mókuskerékből? Több pénzt akarsz keresni, de nem tudod, hogyan? Itt egy megoldás! Kezedben az első magyar kézikönyv, amely valóban bemutatja a "XXI. század vállalkozását". Minden, amit tudni akartál az üzletépítésről, de nem volt kitől megkérdezned! - Miért működik a multi-level marketing? - Hogyan éld túl az első évet? - Mi egy nagy üzlet felépítésének a titka? - Hol keress dolgozni akaró embereket? Kozmetikumokkal vagy táplálékkiegészítőkkel kereskedsz? Pénzügyi tanácsadóként építed a vállalkozásodat? Vagy még csak kacérkodsz az ötlettel, hogy belevágj a termékfogalmazásba és tudni akarod, mi ez a sokat vitatott, de Magyarországon is több tízezer embernek jövedelmet jelentő üzlet? Ez a könyv neked szól! Tegyél a jövődnek egy szívességet: vedd meg, olvasd el, használd! "Sok-sok évvel ezelőtt részt vettem a szerző legelső termékbemutatóján, amikor tizenhét évesen edényeket árult! Ha valaki aznap este azt mondja nekem, hogy Nógrádi Bence egyszer még vállalkozókat fog tanítani az üzletépítésre - nos, ebben egy percig sem kételkedtem volna!" Dr. Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke

Robin Williams - Tervezz ​bátran!
Az ​oldaltervezés és a tipográfia szabályait néhány egyszerű alapelvre visszavezető könyv anyaga Robin Williams évtizedes oktatói és tervezőgrafikusi tapasztalatait összegzi közérthető módon. A bárki által megjegyezhető, világos tervezési alapelvek működését életszerű példák sora teszi szemléletesebbé. A megszerzett tudás birtokában kiadványainkat tipográfiai előképzettség nélkül is könnyedén rendezettebbé, áttekinthetőbbé és figyelemfelkeltőbbé, kommunikációnkat hatékonyabbá tehetjük. A szerző a témát minden eddiginél gyakorlatiasabban közelíti meg, a lexikális ismeretek helyett a hangsúlyt a tervezői látás- és szemléletmód kialakítására helyezi. A könyv nemcsak a grafikai tervezéssel, tipográfiával foglalkozók számára jelent segítséget, hanem bárkinek, aki írásbeli kommunikációját érthetőbbé, hatékonyabbá szeretné tenni. Haszonnal forgathatja a könyvet, ha szeretné a kezéből kikerülő oldalakat szebb formába önteni, de nem tudja, hogyan tegye. Szeretne többet megtudni a grafikai tervezésről, de nincs ideje és energiája többéves tanfolyam elvégzésére. Szeretne egy oldalon több betűtípust is használni, de nem ismeri a hatásos betűkeverés szabályait. Mozgalmas, de rendezett oldalakat szeretne tervezni. Szeretné, hogy valóban el is olvassák, amit készített. Hírlevél, brosúra, szórólap vagy egyéb tervezési feladatai megoldásához konkrét tanácsokat, ötleteket szeretne kapni.

Covers_289043
elérhető
0

Józsa László - Marketing
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Philip Kotler - Kevin Lane Keller - Marketingmenedzsment
E ​kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.

Oliviero Toscani - Reklám, ​te mosolygó hulla
Világszerte ​jól emlékeznek azokra a 4x3 méteres óriásplakátokra, melyeken egy meztelen fenékre tetoválva állt a felirat: "H. I. V. positive". És emlékeznek a szívbe markoló, drámai riportfelvételekre, sarkukban a közismert emblémával: "United Colors of Benetton". E reklámkampányok mindenütt szenvedélyes vitákat robbantottak ki, plakátjaikat több országban betiltották, másutt múzeumokban őrzik. A Benetton művészeti vezetője és reklámfotósa, Oliviero Toscani - e botrányt kavaró reklámhadjáratok szellemi atyja - ebben a könyvében válaszol az őt ért kritikákra, és kifejti nézeteit a reklám céljáról. Szerinte a "rózsaszín", szexi és butyuta tucatreklámok kora végérvényesen a múlté. Olyanok kellenek, melyek gondolatokat ébresztenek, vitára késztetnek, felkavarják a reklámvilág állóvizét. Mai korunk égető kérdéseire irányítják a figyelmet, kíméletlenül és kendőzetlenül. Elolvashatjuk első, római kampányának történetét, ahol Jézus-farmernadrágokat hirdetett "Ne légyen néked farmered énelőttem" felirattal; találkozását Fioruccival, Benettonnal, Claudia Schifferrel, Fidel Castróval; kalandját a Gáza utcáin készült katalógusfelvételekkel, párbeszédét az act Up-mozgalommal. Toscani könyve nemcsak a reklámszakembereknek szól. Élvezetes olvasmány mindazoknak, akiket izgat a reklám különös, ellentmondásokkal teli világa.

Richard Poe - A ​harmadik hullám
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Melissa Müller - Az ​áruvilág kicsi királyai
Az ​osztrák közgazdász könyve igen érdekes, nemcsak a reklámszakembereket, hanem a szülőket és a pedagógusokat is foglalkoztató témával foglalkozik: nevezetesen, hogy milyen hatással vannak a reklámok a gyerekekre és a fiatalokra. A piackutatók és reklámkészítők már régóta tudják, hogy a gyerekek és a fiatalok szüleiken keresztül igen nagy és értékes vásárlóerőt képviselnek, éppen ezért a reklámok jelentős hányada őket célozza meg. A szerző egyfelől a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét mutatja be könyvében, másfelől - éppen a szülők, nevelők szemszögéből vizsgálja a kérdést, vagyis abban igyekszik segíteni, hogy a szülő hogyan reagáljon gyermeke reklám gerjesztette igényeire, hogyan érje el, hogy a 'felnövekvő fogyasztónemzedék megtanulja befogadni és hasznosítani, azaz a helyükön kezelni a reklámokat'. Mindeközben olyan fontos kérdések tárgyalására is kitér, mint a családi televíziózás szokásai, és ez ügyben a csecsemő és a kisgyermek kiszolgáltatottsága, a tévéreklámok hatása a gyerekek nyelvhasználatára, anyanyelvi kultúrájára, a pénzzel és az adóssággal kapcsolatos értékítéletükre. Melissa Müller azt is vizsgálja, melyek azok a család helyzetéből, az életmódból fakadó körülmények, amelyek 'kezére játszanak' a reklámszakmának, hogy a gyerekeket mind jobban befolyásuk alá tudják vonni, végül a szerző szót ejt a reklám jövőjéről is. A hazai olvasók számára különösen értékes az a tanulmány, amellyel a magyar kiadást kiegészítették: Ragó Anettnek és Lukács Ágnesnek A magyarországi gyermekközönség vizsgálatairól szóló munkája. - A könyv a szülők és a pedagógusok, valamint a reklámszakemberek figyelmére egyaránt érdemes.

Jani Dániel - Marketing ​stratégia
Miután ​azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak. „Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.”Vida Ági,pszichológus, online marketing szakértőwww.gazdagmami.hu

Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A ​rábeszélőgép
Hogyan ​hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.

Kozák Ákos - Kisváradi György - Piackutatás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

David Jobber - Európai ​Marketing
David ​Jobber munkája azon kevés nyugat-európai szakkönyvek egyike, amely a marketingelmélet közérthető feldolgozását ötvözi az európai üzleti gyakorlatban való alkalmazással. Ismerteti azokat a legújabb fejleményeket, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a marketingre. Ez az európai szemlélet az elérhető közelségbe került magyar csatlakozás okán vállalati szakembereink számára olyan kihívás, amit nem lehet megkerülni. Jobber könyve jól alkalmazkodik a nem marketing területen dolgozó vállalati szakemberek igényeihez is.

Don Failla - Nancy Failla - MLM ​K&V
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

David Barber - Vagyonteremtők
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Gaál Béla - Közösségi ​marketing az agrárgazdaságban
A ​régebbi idők alapkérdése volt az agrárkereskedelemben a három "m": a mit, mennyit, mennyiért. A piaci verseny erősödése tovább bővítette a megválaszolandókat, így előtérbe kerültek: a hogyan, a hol és a milyen kérdések is. Az Európai Unióhoz történő kapcsolódásunk egyik kulcsfontosságú követelménye az élelmiszergazdasági harmonizáció megteremtése, ezzel összefüggésben a piaci tevékenység színvonalának emelése, a közösségi marketing adaptálása. Dr. Gaál Béla ebben a könyvében - nemzeti és nemzetközi kapcsolatok tapasztalataira alapozva - új válaszokat keres az időszerű agrármarketing problémákra.

Marketing_rekl%c3%a1m
Marketing ​reklám Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Marketing ​reklám
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hoffmann Istvánné - Reklámmérték ​'88
A ​könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek segítségével választ kívánt kapni arra, hogy 1. a felnőtt lakosság, 2. az ifjúság (15-24 évesek), 3. a gyermekek (6-14 évesek), 4. a gazdasági vezetők és 5. a tömegkommunikátorok hogyan vélekednek a reklámról, milyen beállítódások (attitűdök) jellemzik magatartásukat és annak változását. A kutatások tehát az alkotók kivételével minden érdekelt vagy érintett társadalmi csoportot átfogtak, olyan ismereteket hozva felszínre, amilyeneket mindeddig Magyarországon összefüggésükben nem tártak fel. Hasonlóan átfogó kutatási eredményeket még a tőkésországokban is csak elvétve találunk, sokkal inkább jellemzőek a rétegvizsgálatok: például a gyermekek, az ifjúság vagy egyes jelentős társadalmi-gazdasági rétegek reklámmal szembeni attitűdjeiről számot adó munkák. A gazdaság minden szférájában, így a rekláméletben is elengedhetetlen az ismeret, az információ a ráfordítások hatékonyabbá tételéhez. Bízunk abban, hogy a közreadott ismeret jó kezekbe kerül és hasznosul a napi munkában, előbbre viszi a piaci feladatok megoldását s felhívja a figyelmet az azonosságokra és az eltérésekre egyaránt. A szerző köszönetet mond Dr. Takács Ildikónak és Dr. Décsi Gyulának, akik nemcsak ösztönözték, de támogatták is a kutatásokat.

Peter Clothier - Kulcs ​a kezedben
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Burke Hedges - Tanmese ​a csővezetékről
Egy ​csővezeték többet ér, mint ezer fizetési csekk! Mi, amerikaiak évtizedek óta nem láttunk ilyen bővelkedő gazdaságot, mint a mostani. Mégis, milliók élnek egyik fizetéstől a másikig és dolgoznak egyre többet, csak hogy a felszínen maradjanak. Miért? Mert rossz sémát tettek magukévá! Beleestek az "időt pénzért" csapdájába. Azaz egynapi munkát adnak egynapi fizetségért. Egyhavi munkát egyhavi fizetségért. Ismerősen hangzik? Akár mosogat valaki évi tízezer dollárért, akár orvos évi százezerért, ugyanúgy egységnyi időt ad egységnyi pénzért. Ugyanúgy fizetéstől fizetésig él. Ami pedig a foglalkoztatási biztonságot illeti, ha, betegség, sérülés, leépítés vagy nyugalomba vonulás miatt nem tud többé dolgozni, akkor bizony nincs tovább fizetés! Hol itt a biztonság? Hogyan kerülhetjük el az "időt pénzért" csapdáját? Ha csővezetéket építünk a folytonos kiegészítő jövedelemnek. Egyszer végezzük el a munkát, amiért újra és újra fizetnek. Ezért ér fel egy csővezeték ezer fizetési csekkel. Nap nap után, esztendőről esztendőre működik, akár dolgozunk, akár nem. Nos, ez a biztonság, ez az igazi anyagi biztonság! A Tanmese a csővezetékről megtanít bennünket arra, hogyan építsünk csővezetéket annak érdekében, hogy megtehessük a nagy lépést a pénzkeresés mai módjaitól a gondtalan jövő élvezetéig!

Végné Faddi Andrea - Marketing ​12. osztály
A ​marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A _Marketingkommunikáció_ című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR-tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is. Az író, a lentebb ajánlott külön kötetben tárja elénk az alapvető marketingeszközök elméleti és gyakorlati ismeretanyagát _A marketing alapjai_ címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását. _Marczell Viktória, a főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora.

Robert C. Camp - Üzleti ​folyamat - Benchmarking
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

James Champy - A ​vezetés újjáalakítása
Hammer ​és Champy több millió példányban elkelt és magyarul is megjelent könyve, A vállalat újjászervezése világmozgalmat indított el: vállalatok ezrei fogtak bele a termelés, a termékfejlesztés, az értékesítés folyamatának gyökeres átalakításába. És többnyire sikerrel. A magasra tett lécet - 40%-os költségcsökkenés, 40%-os minőségemelkedés, 25%-os piaci részesedés növekedés - azonban kevés cég érte el. Champynek ez a könyve a megoldást kínálja: a munka mellett a vezetést is meg kell újítani. Bízunk abban, hogy sok-sok magyar vezetőhöz eljut majd a könyv üzenete: a szabad piacnak szabad emberekre van szüksége, hogy megalkothassák a jövőt.

Hárs István - Kuczogi Tamás - Mindennapi ​marketing
A ​90-es évek elejétől - a magyarországi gazdasági átalakulás kezdetétől - jelentős kihívást jelent a piacgazdaság kialakulása a gazdaság szereplőinek. Az egyre erősödő konkureciaharc megköveteli a profitorientált piaci munkát, a marketing magas színvonalú gyakorlati alkalmazását. A gazdasági átalakulsát legjobban, a hiánygazdaság megszűnése és a versenygazdaságra jellemző kínálati piac kialakulása jellemzi, ahol állandó verseny van a piaci szereplők között. E küzdelemnek természetesen vannak vesztesei és nyertesei is. Minden embernek a munkájában és a magánéletében is szüksége van a sikerre, eredményességre, elismerésre, Életünkben akár tudatosan, akár ösztönösen alkalmazzuk tapasztalatainkat, eszközeinket, azért küzdünk, hogy ezeket elérjük, megszerezzük. Ha munkát keresünk, ismerkedünk, párt választunk, eladunk, vagy vásárolunk magunk nemvében, vagy mások képviseletében cselekszünk, minden alkalommal, akarva-akaratlan a marketing eszköztár nyújtotta lehetőségekekl élünk. Eredményességünk attól is függ, mennyire vagyunk ennek tudatában.

Covers_124726
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Murphy ​menedzser törvénykönyve
Dr. ​Sain védelemtörvénye: Amikor kezd fellendülni a vendéglőd, megjelennek az öltönyös jóakaróid, akik "csekély" pénzért megvédenek önmaguktól. Calron relativitás-törvénye: Az ügyfél és a hivatalnok számára nem egyformán múlik az idő. Worand Prof. pulzustörvénye: A munkatársak akkor a legfürgébbek, amikor haza lehet menni. Zaweirs posztulátuma: A rádiótelefon végtelen távlatokat nyit előtted. Az antennájával lehet piszkálni az eldugult lefolyót, és papírnehezéknek sem utolsó. Zsuzsika meglátása a csúcstechnikáról: A nagyteljesítményű számítógépen akár szeretkezni is lehet.

Covers_198824
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Üzleti ​gazdaságtan II. - 3. modul
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Csörghe Ádám - A ​Nagy Ötlet
“Izgalmas, ​érdekes és olvasmányos gyűjteménye David Ogilvy időtálló gondolatainak és zseniális kampányainak. Ajánlom mindenkinek, aki a marketing, avagy a kommunikáció világában dolgozik, dolgozni tervez, avagy egyszerűen érdeklődik a kreatív szakma iránt.” Sályi Réka, Managing Director, Ogilvy & Mather, Budapest David Ogilvy, a „Reklámszakma Atyja”, közel öt évtizedes pályafutása alatt átformálta az amerikai, és ezen keresztül a nemzetközi reklámszakma arculatát. 1949-ben alapított ügynöksége, az Ogilvy & Mather, néhány év leforgása alatt a világ egyik legsikeresebb ügynöksége lett, kampányaival olyan márkák nem ritkán több évtizedes sikerét megalapozva, mint a Shell, a Dove, a Guinness, a Rolls-Royce, a Mercedes-Benz, a Schweppes, vagy az American Express. Ogilvy megtestesítette mindazt, ami sikeressé tesz valakit ezen a területen: zseniális kreativitás, határtalan ambíció, kemény munka, a szakma szenvedélyes szeretete, és jövőformáló víziók. Nem csoda hát, hogy marketingesek, reklámszakemberek, értékesítők, cégvezetők, vagy akár fundraising szakemberek tömegei tekintik legfontosabb inspirációforrásuknak világszerte, az Ogilvy & Mather pedig továbbra is a világ egyik legsikeresebb reklámügynöksége. Abban hitt, hogy egy-egy „nagy ötlet” tette kampányait legendássá, így ebben a könyvben 21 olyan Ogilvy mantrát tárunk most Ön elé, amelyek segítenek abban, hogy az Ön kampányai is kiemelkedőek legyenek, egy-egy "nagy ötlet"-re alapozva! Ennek során Ogilvy olyan aktuális marketing koncepciókról és azok gyakorlati alkalmazásáról beszél, mint a piackutatás fontossága, a márka imázs építése, a reklámszövegírás alapjai, a sikeres meggyőzés titka, a pozicionálás művészete, a sztorit mesélő kép hatalma és még sok más. Garantált, hogy Ogilvy mantrái életre szóló tanulságokkal szolgálnak majd Önnek is!

John Milton Fogg - Beszélgetések ​a világ legnagyobb hálózatszervezőjével
A ​network marketing klasszikus folytatása megérkezett! A világ legnagyobb hálózatszervezője hatására milliók váltak sikeressé az Egyesült Államok legdinamikusabban növekvő iparágában. A folytatás főhőse a network marketing titkait megismerve jut el életcéljának megfogalmazásáig, önmagába és álmaiba vetett mély hite pedig a megvalósításban is segítségére lesz. John Milton Fogg ezúttal ismét utazásra invitálja az olvasót. Olyan képzeletbeli utazásra, amely már eddig is sok ezer ember életét változtatta meg.

Philip Kotler - Gary Armstrong - John Saunders - Veronica Wong - Principles ​of Marketing
The ​11th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined, "Principles of Marketing" tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field. Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace. An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.

Kollekciók