Ajax-loader

'kommunikáció' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Img_0007
elérhető
18

Robert Merle - Madrapur
„Elkésett ​utas már nem is reméli, hogy útra kelhet. Kihalt repülőtér - éppúgy lehetne irdatlan vidámpark vagy melegház is. Sztrájk? Sehol senki: se légiszemélyzet, se utasok. Aztán a semmiből mégis egy bájosan személytelen stewardess. A formaságokat mellőzve, ugyanakkor ellentmondást nem tűrően kalauzol a fedélzetre. Türelmetlen utastársak: mindkét nembeliek, nációk tarkasága tart a rejtelmes Madrapur felé. Miféle új ígéret földje? A hétköznapi szituáció egyre nyomasztóbb. Aztán mintha kibújna a szög a zsákból: terroristák fognak fegyvert a többi utasra. Kiderül, hogy a pilótafülke üres, a távolból, ismeretlen központból vezérlik a gépet, amely időnként kietlen, fagyos tájakon landol: ilyenkor mindig kiszáll néhány utas. Önszántából vajon? A majomszerű alsó arctáját restellő, a felsőbbik emberszabására bezzeg rátarti utas úgy írja le percről percre a kalandos röpülést, ahogyan megéli: élénken észleli környezetét és a történéseket, de megfejteni őket képtelen... Robert Merle hosszú pályáján kivívta a magyar olvasók szeretetét. Ez az 1981-ben kelt regénye már nem sci-fi ízű, baljós előérzetei sajnos igazolódtak: világterrorizmus, klímaváltozás... Találó jellemzései, szellemessége annál nagyobb hálára köteleznek.”

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció tankönyv a 9-10. évfolyam számára
A ​Magyar nyelv és kommunikáció című tankönyvcsalád az 5. osztálytól a 12. évfolyamig szolgálja a gyerekek anyanyelvi nevelését. A teljes tankönyvcsomag két évfolyamra szóló tankönyveket és tanári kézikönyveket, évfolyamonként munkafüzeteket és feladatgyűjteményeket tartalmaz. A tankönyvcsalád a jövőben egy CD-ROM-mal, óravázlatokkal, írásvetítő-fóliákkal, és magyar nyelvi falitablókkal gazdagodik. A könyvek - az életkori sajátosságokat és az iskolánként eltérő heti óraszámokat is figyelembe véve - nemcsak a mindenki számára kötelező törzsanyagot tartalmazzák, hanem a kiegészítő ismereteket is. A tankönyvszerzők fontosnak találják a megújuló klasszikus grammatika alapjaira épülő szilárd nyelvtani ismereteket, de hangsúlyos szerepet tulajdonítanak a szóbeli és az írásbeli kommunikációs készségek fejlesztésére is. Ezért a tankönyvek a nyelvi ismereteken kívül az érettségiig tanítanak helyesírást és fogalmazást. A tankönyveket használni lehet az általános iskolák megfelelő évfolyamain, illetve a nyolc-, a hat- és a négyosztályos középiskolákban egyaránt. A szerzők arra törekednek, hogy a tankönyvcsaládból ne csak hatékonyan, hanem örömmel is lehessen tanulni és tanítani.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció munkafüzet a 9. évfolyam számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Karl Erik Rosengren - Kommunikáció
Rosengren ​könyve világos és árnyalt bevezetést nyújt a kommunikáció egyre fontosabbá váló tudományába. Áttekinthető, jól kereshető szerkezetével és tiszta, világos szövegezésével méltán népszerű tankönyv az észak-európai főiskolák és egyetemek mellett immár a magyar felsőoktatásban is. A Társadalmi kommunikáció sorozat szerkesztői olyan könyveket kívánnak az olvasó kezébe adni, amelyek egyszerű stílusukkal, világos szerkezetükkel és gazdag tartalmukkal hasznosan forgathatók középiskolában és egyetemen egyaránt. Ugyanakkor haszonnal forgathatja mindenki – az iskolán kívül is –, akit érdekelnek az emberi és így szükségképpen a társadalmi kommunikáció kérdései.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció tankönyv a 7-8. évfolyam számára
A _Magyar ​nyelv és kommunikáció_ című tankönyvcsalád tagjai - melyek a 11-18 éves diákoknak készülnek - a korábbi anyanyelvi tankönyvek nemes hagyományait megőrző, korszerű szemléletű, új tankönyvek. A nyelvi ismeretanyag minden évfolyamon kommunikációs témakörökkel bővül. A gyakorlatokban érvényesül a nyelvhasználat-központúság és a szövegszemlélet. A tankönyvek részletes helyesírási és nyelvhelyességi tudnivalókat tanítanak. Az elméleti leckék és a munkafüzeti gyakorlatok bevezetnek a különféle szövegtípusok megismerésébe és szerkesztésébe. Az önálló tanulást összefoglalások, ellenőrző kérdéssorok és felelettervek segítik. A változatos forrású szemléltető szövegek, a színes rajzok, ábrák is azt a célt szolgálják, hogy a diákok szívesen és minél hatékonyabban tanuljanak ezekből a tankönyvektől. A tankönyvcsomag 2-2 évfolyamonként _tankönyv_et, _tanári kézikönyv_et, _tanári feladatgyűjtemény_t és évfolyamonként _munkafüzet_et, _feladatlapok_at kínál.

Covers_168197
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Nézz, ​láss, kérdezz I-III.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Allan Pease - Alan Garner - Szó-beszéd
Hogyan ​használjuk helyesen a nyelvet? Hogyan értsük helyesen partnereink beszédét? Hogyan indítsuk és hogyan tartsuk fenn a beszélgetést? Hogyan hallgassunk másokat, hogy népszerűek és sikeresek legyünk? Hogyan mondjunk őszinte bókokat és hogyan alakítsunk ki beszédünk segítségével hiteles képet magunkról? A könyv­ választ ad a fenti kérdésekre és megtanít a beszéd hatékony használatára.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció a nyelvi előkészítő évfolyam számára
Újszerű ​feladatok elé állítja a középiskolákat a „nulladik évfolyamos" csoportok és képzési módok megjelenése, elterjedése. A nyelvi előkészítő évfolyamokon fontos feladat hárul a magyartanárokra, hiszen nem csupán a szinten tartás, a készség- és képességfejlesztés a feladatuk, hanem olyan magyar nyelvi és kommunikációs képzést kell kínálniuk diákjaik számára, amely segíti az idegen nyelvek tanítását-tanulását is. E célok megvalósításához kíván segítséget nyújtani a Magyar nyelv és kommunikáció című tankönyvcsalád ismert szerzőinek új kötete. A tankönyvet visszafogott ismeretközlés és a fejlesztő gyakorlatok bősége jellemzi, nem hiányzik a taneszközből a könnyedség, a játékosság sem. Fejezetei jól segítik a korábban megszerzett tudás megőrzését és a későbbi évfolyamok elmélyült munkájának előkészítését.

Dr. Dárdai Árpád - Mobil ​távközlés, mobil internet
A ​könyv a mindennapok mobil kommunikációs technikáját és a mobil rendszerek szerkezetét, működését, szolgáltatásait ismerteti, a mai rendszerektől a jövő távközlő technológiákig, figyelemmel a fejlődési trendekre. A könyv összefoglalja a mobil távközlés és a mobil Internet alapjait, fontosabb ismereteit, a hozzáférési eljárásokat, a korszerű rádiótelefon rendszerek és eszközök modulációs és jelfeldolgozási eljárásait, fontosabb protokolljait. A könyvben hangsúlyt kap az Internet, a Mobil Internet, mint napjaink és a jövő egyre fontosabb távközlési protokollja és kommunikációs technológiája.

Kardos Tamás - Szűts László - Diáksóder
A ​fiatalok, elsősorban a diákok beszédjét figyelve gyakran felkapjuk a fejünket egy-egy számunkra ismeretlen szó, kifejezés hallatán. Vajon mit jelent a macskabenzin, a szőrdízel, a betondudor? Kire mondják azt, hogy dilikokárda, mucsasziti, s milyen lány a mozdonyszőke? Néha a szövegkörnyezet, a mondat se igazít el bennünket. Az ilyen nyelvi, nyelvhasználati gondok késztették arra az Anyanyelvápolók Szövetségét, hogy 1992-ben meghirdesse ifjúsági nyelvi pályázatát. A felhívásra majdnem kétszázan küldték el pályázatukat; tanulmányokat és szógyűjtéseket, főként diákok és pedagógusok. A legsikeresebb pályázatok anyagából válogatta össze a két szerkesztő e szótár anyagát. Mintegy 3000 diáknyelvi szó, kifejezés pontos jelentését, használati körét találja meg benne az érdeklődő, a szótári rész második felében pedig a köznyelvi szavak diáknyelvi szinonimái olvashatók.

Ferenczy Pál - Kommunikációs ​eszközök
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_218561
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Vége ​a Gutenberg-galaxisnak?
Van-e ​még jövője a nyomtatott betűnek, a könyvnek, az Írásbeli kultúrának televízió-faló korunkban? A tömegkommunikációs eszközök dömpingje nem nyeli-e el végképp magát a kommunikációt? Hadat üzen-e egymásnak a humán műveltség és az elektronikus közlési ipar? Felbomlik-e tehát a Gutenberg-galaxis? Ezeket a kérdéseket tette fel frappánsan, vitára ingerlően életművében (leghatásosabban alapkönyvében, A Gutenberg-galaxisban) a kanadai Marshall McLuhan. Neki köszönhető, hogy napjainkban másként látjuk az olvasó, a televíziónéző, a szórakozó-művelődő embert, magát az Embert, mint korábban. A magyar olvasók eddig csak McLuhan műveinek töredékeihez juthattak hozzá. Rendkívül fontos, hogy alapvető hipotéziseit az egyetlen autentikus forrásból, tőle magától ismerjük meg, és ugyanakkor folyamatosan szembesítsük a legjelentősebb kritikai reflexiókkal. Kötetünk válogatója és szerkesztője Halász László pszichológus, akinek korábbi munkái (a többi között A képernyő tekintete, Vizsgálatok az irodalmi mű pszichológiai közvetítéséről, Az olvasás: nyomozás és felfedezés) általános érdeklődést és elismerést váltottak ki. A pro és kontra sorozatban megjelenő kötetünket az új észlelési modellre építő, maga McLuhan által tipografizált illusztrációk teszik színesebbé.

Antalné Szabó Ágnes - Raátz Judit - Magyar ​nyelv és kommunikáció Munkafüzet a 8. évfolyam számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_467354
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Kommunikáció ​- nyelv - művészet 2002
Az ​igekötős igék és a helyesírás rejtelmei, az írásrendszerek kommunikációs szempontú vizsgálata, a szöveghiány útvesztői, hanti irodalmi szöveg és magyar olvasó, egy angol nyelvű magyar költészeti antológia nyomában, új konstruktív szövegfeldolgozási eljárások, feszültségoldás zenével, Molnár Ferenc dialógustechnikája - a változatos tartalmú tanulmánykötet izgalmas olvasmányokat kínál a szakemberek mellett az érdeklődő nagyközönségnek is.

Raátz Judit - Kommunikáció
A ​tankönyvet elsősorban a kereskedői pályára készülőknek, az ilyen irányú szakképzésben részt vevőknek ajánljuk. A szerző az ebben a munkakörben használatos alapvető kommunikációs, illetve viselkedési szabályok bemutatására törekedett. Így a tanulók az általános és alapvető kommunikációs és viselkedési szabályok mellett megismerkedhetnek a kereskedelem sajátos kommunikációjával, a kereskedő és a vevő jellemzőivel, típusaival, az eladás folyamatával, lezárásával, illetve az előforduló különböző konfliktusok kezelésével. Külön fejezetben ismerhetjük meg a kereskedelemre jellemző kapcsolatfelvétel általánosabb formáit (hirdetés, reklám, vevőszolgálat stb.). A könyv elméleti anyagát sok idézet, a témához kapcsolódó érdekes adat, kultúrtörténeti szemelvény teszi még vonzóbbá. A leckéket bőséges feladat- és gyakorlatsor egészíti ki, melyek megoldása segíti az elmélet minél pontosabb megértését.

Szilágyi N. Sándor - Ne ​lógasd a nyelvedet hiába!
Szilágyi ​N. Sándor nyelvtani kiskalauza nem nyelvtankönyv. Legjobb esetben is nem szokványos, hanem rendhagyó nyelvtankönyvnek lehetne csak nevezni. Címe is ezt hivatott sugallni. Azért is fontos ezt hangsúlyozni, mert szokványos nyelvtanokkal lépten-nyomon találkozhatunk. Ha pedig a Szilágyi N. Sándor magyarázatai és megközelítési módja nem térnének el ezekétől, akkor nem is lett volna érdemes kiadni ezt a kis könyvet. Csak az amúgy is népes kiadványok számát szaporítottuk volna. A tankönyvekben található nyelvtanhoz szokott diákok és tanárok is először felkapják a fejüket, talán furcsállják ezt a megközelítési módot, és lehet, hogy "Mi köze ennek az egésznek a nyelvtanhoz?" típusú kérdéseket tesznek fel. Nem nyelvtan ez, hanem a nyelvtanról, helyesebben a nyelvről való gondolkodás.

Hoffmann Istvánné - Reklámmérték ​'88
A ​könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek segítségével választ kívánt kapni arra, hogy 1. a felnőtt lakosság, 2. az ifjúság (15-24 évesek), 3. a gyermekek (6-14 évesek), 4. a gazdasági vezetők és 5. a tömegkommunikátorok hogyan vélekednek a reklámról, milyen beállítódások (attitűdök) jellemzik magatartásukat és annak változását. A kutatások tehát az alkotók kivételével minden érdekelt vagy érintett társadalmi csoportot átfogtak, olyan ismereteket hozva felszínre, amilyeneket mindeddig Magyarországon összefüggésükben nem tártak fel. Hasonlóan átfogó kutatási eredményeket még a tőkésországokban is csak elvétve találunk, sokkal inkább jellemzőek a rétegvizsgálatok: például a gyermekek, az ifjúság vagy egyes jelentős társadalmi-gazdasági rétegek reklámmal szembeni attitűdjeiről számot adó munkák. A gazdaság minden szférájában, így a rekláméletben is elengedhetetlen az ismeret, az információ a ráfordítások hatékonyabbá tételéhez. Bízunk abban, hogy a közreadott ismeret jó kezekbe kerül és hasznosul a napi munkában, előbbre viszi a piaci feladatok megoldását s felhívja a figyelmet az azonosságokra és az eltérésekre egyaránt. A szerző köszönetet mond Dr. Takács Ildikónak és Dr. Décsi Gyulának, akik nemcsak ösztönözték, de támogatták is a kutatásokat.

Végné Faddi Andrea - Marketing ​12. osztály
A ​marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A _Marketingkommunikáció_ című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR-tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is. Az író, a lentebb ajánlott külön kötetben tárja elénk az alapvető marketingeszközök elméleti és gyakorlati ismeretanyagát _A marketing alapjai_ címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását. _Marczell Viktória, a főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora.

Oliviero Toscani - Reklám, ​te mosolygó hulla
Világszerte ​jól emlékeznek azokra a 4x3 méteres óriásplakátokra, melyeken egy meztelen fenékre tetoválva állt a felirat: "H. I. V. positive". És emlékeznek a szívbe markoló, drámai riportfelvételekre, sarkukban a közismert emblémával: "United Colors of Benetton". E reklámkampányok mindenütt szenvedélyes vitákat robbantottak ki, plakátjaikat több országban betiltották, másutt múzeumokban őrzik. A Benetton művészeti vezetője és reklámfotósa, Oliviero Toscani - e botrányt kavaró reklámhadjáratok szellemi atyja - ebben a könyvében válaszol az őt ért kritikákra, és kifejti nézeteit a reklám céljáról. Szerinte a "rózsaszín", szexi és butyuta tucatreklámok kora végérvényesen a múlté. Olyanok kellenek, melyek gondolatokat ébresztenek, vitára késztetnek, felkavarják a reklámvilág állóvizét. Mai korunk égető kérdéseire irányítják a figyelmet, kíméletlenül és kendőzetlenül. Elolvashatjuk első, római kampányának történetét, ahol Jézus-farmernadrágokat hirdetett "Ne légyen néked farmered énelőttem" felirattal; találkozását Fioruccival, Benettonnal, Claudia Schifferrel, Fidel Castróval; kalandját a Gáza utcáin készült katalógusfelvételekkel, párbeszédét az act Up-mozgalommal. Toscani könyve nemcsak a reklámszakembereknek szól. Élvezetes olvasmány mindazoknak, akiket izgat a reklám különös, ellentmondásokkal teli világa.

Erdős Tamás - Schlosser Tamás - Seres Iván - Ír6sz!
A ​szöveges üzenet (legyen az sms vagy e-mail), a XXI. század legújabb és legkedveltebb kommunikációs "közlekedési eszköze", szinte észrevétlenül az élet nélkülözhetetlen részévé vált. Férfiak és nők, idősek és fiatalok kreativitásának köszönhetően a "netnyelv" sok praktikus újítással, szellemes ötlettel egyszerűsíti a levelezés módját. A nyelvi lelemény, a kép-ábra-szöveg alkalmazásának szinte végtelen variációs lehetősége - miközben alaposan felborzolja a "nyelvőrök" és helyesírásvédők kedélyét - naprakész dokumentumként tükrözi a felhasználók életvitelét, gondolkodás- és kifejezésmódját. A világhálózat mint anyanyelvtől független, szövegszerkesztési Ki Mit Tud? naponta hirdet új győzteseket, akik akarva-akaratlanul nyelvújítókká is válnak. A feladat világos és egyszerű: a legszigorúbb racionalitás mellett (vagy inkább ellenére?) minél színesebb, mindamellett árnyalt és szellemes üzenetet komponálni a címzett tájékoztatása és szórakoztatása érdekében - minimális számú karakterrel továbbítva maximális információmennyiséget.

Bagdy Emőke - Bishop Beáta - Böjte Csaba - Rambala Éva - Hidak ​egymáshoz
"A ​béke nem a konfliktus hiánya, hanem a konfliktus kezelésének képessége" - írta Dan Millman, a "Békés harcos útja" című könyv világhírű szerzője. Ez a kötet éppen erről szól: miként kezeljük életünk kikerülhetetlen konfliktusait, hogy azok ne robbantsák szét kapcsolatainkat, hanem épülhessünk, erősödhessünk általuk - külön-külön és együtt is? Minden egyes konfliktus lehetőség arra, hogy átmenetileg vagy akár végleg eltávolodjunk egymástól - ám fejlett empátiás készséggel és megfelelő kommunikációval egészen más eredményre is juthatunk. Ráadásul így nemcsak a kapcsolat, de a vitás helyzet kimenetele is jóval kedvezőbb lehet. Érdemes megtanulni ennek a mikéntjét, mert e képesség sokszorosan meghálálja az elsajátítására fordított erőfeszítéseket. A Nyitott Akadémia-sorozat új kötetében gyakorlatias kommunikációs és konfliktuskezelési technikákat, inspiráló gondolatokat és szívmelengető történeteket egyaránt találhat az olvasó. A szerzők olyan hiteles személyiségek, akiknek egész élete és munkássága alátámasztja leírt mondataik érvényességét.

Murvai Olga - Szöveg ​és jelentés
A ​közlésformák közül az egyenes és a függő beszéd pontosan kijelölhető mondattani szabályai, beszédhelyzethez kötött törvényszerű alkalmazása miatt nem szolgáltatott alapot vitás kérdésekre. A harmadik közlésforma, az egyenes és függő beszéd keveredéséből létrejött szabad függő beszéd annál inkább magára vonta a kutatók figyelmét. A jelen tanulmány címének megfelelően kétirányú vizsgálódási szempontot követ, egy általános leírót és egy tüzetesen elemzőt.

Halmai Gábor - Kommunikációs ​jogok
Mind ​a köznyelv, mind a jogi szaknyelv, sőt ez utóbbin belül a különböző országok joga és a nemzetközi jog dokumentumai eltérő elnevezésekkel illetik azokat a jogokat, amelyekről ebben a könyvben szó lesz. A magyar jogi terminológiában sajtó alatt a hagyományos nyomtatott, valamint a rádiót és televíziót magában foglaló elektronikus sajtót egyaránt értjük. Ugyanakkor a hazai köznyelv a sajtót inkább csak az írott sajtótermékekkel (újságokkal) azonosítja, míg a média kifejezést főként a rádióra és a tévére használja. Az angol és a német szóhasználatban éppen ellentétesen a média (media, Medien) az írott és az elektronikus sajtót átfogó kategória. Ezeknek a félreértéseknek az elkerülésére választották a szerzők a könyv címéül a magyar jogi nyelvben nem szokványos kommunikációs jogok megjelölést, s amelyben a vélemények szabad közlésének azon eseteire koncentrálnak, amikor a közlő úgy él alkotmányos jogával, hogy az írott vagy az elektronikus sajtót használja a kommunikáció eszközéül.

Martos Tamás - Pillanatfelvételek
Bármennyire ​is szeretnénk, nincs recept. Se a gyereknevelésben, se két felnőtt ember kapcsolatában, se a házasságban nincsenek a konfliktusokra alkalmazható receptek. Martos Tamás pszichológus meg sem kísérli, hogy bármiféle üdvözítő megoldást adjon. Rövid írásai egy-egy jellemző, életszerű pillanatot villantanak fel. Hol a hálószobában, hol munkába menet a kocsiban, hol vacsoránál vagy éppen tévénézés közben folyik a "harc", férjek, feleségek pengeváltása zajlik, miközben a narrátor, a pszichológus nem tesz mást, kommentálja a történteket. A jelenetek mindannyiunk számára ismerősek. Martos Tamás nem ítélkezik, nem ígéri, hogy nála a bölcsek köve, helyette szembesít. És megértő humorba ágyazott, higgadt értelmezései segítenek, hogy kikecmeregjünk a saját magunk állította csapdákból és ráismerjünk kapcsolatunk finom szövevényében önnönmagunkra. - (Schäffer Erzsébet)

William Cane - A ​csókolózás művészete
Egy ​csók csak egy csók... vagy mégsem? Valamennyi hozzáértő egyetért abban, hogy a csók nagyszerűségéhez a csücsörítésnél többre van szükség... A csókolózás művészete 28 féle csók kézikönyve. Ebből a műből minden érdeklődő kiolvashatja azokat a mesterfogásokat, amelyekkel valamennyi csókját egyénivé varázsolhatja, a röptében odavetett évődő puszitól a nagy felkészültséget igénylő francia csókig. Megtudja, mivel érdemes próbálkozni és mitől óvakodjon, ha a tettek mezejére lép. Lélegzetelállító tanácsokat kap a víz alatti csókolózáshoz, útbaigazítást arra, hogy mit kezdjen a kezeivel csókolózás közben, és biztos tippeket a moziban, színházban és az autóban lopott és visszalopott csókokról. A csókolózás művészetében lekerül a lakat a szájról, megoldódnak a nyelvek, kiteljesednek az új és újjászületnek a régi szerelmek. Próbáld ki Te is, és meglátod, minden csókod olyan lesz, mintha az első volna... Szinte biztos, hogy ez a könyv kézről kézre, szórakoztató, néha meghökkentő, de mindig izgalmas és új, a régieket friss ízekkel fűszerező ötletei pedig SZÁJRÓL SZÁJRA járnak majd.

Leah Shifrin Averick - Após, ​anyós, vő, meny...
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Raátz Judit - Kommunikáció ​a vendéglátó- és az idegenforgalmi szakképzés számára
A ​tankönyv a vendéglátó-, a pincér-, illetve az idegenforgalmi technikusi és ügyintéző-szakképzésben részt vevők kommunikációi tantárgyához készült. A kommunikáció általános fogalma mellett a szerző részletesen bemutatja a verbális és a nem verbális csatorna általános és a fenti szakmákhoz szorosabban fűződő jellemzőit. Az olvasó betekintést nyer a kommunikációt segítő technikai eszközök (telefon, fax, számítógép stb.) világába, megismerheti azok helyes használatát. Külön fejezet foglalkozik az etikett fogalmával, a nyelvi illemmel, a vendéglátás és az idegenforgalom sajátos viselkedési szavályaival. Az általános protokoll fogalmának megismerése után a vendéglátás és az idegenforgalom protokollszabályairól olvashatunk. A könyv leckéinek elméleti anyagát számos, a tárgyalt témákhoz és a szakmához szorosan kapcsolódó gyakorlat és feladat teszi színesebbé, érdekesebbé.

Horváth Zsuzsanna - Felvégi Emese - Még ​mindig tudok olvasni!
Szövegértési ​segédkönyv diákoknak, pedagógusoknak, felnőtteknek A magyar nyelv és irodalom érettségi vizsgán önálló feladat a szövegértés, ennek ellenére a diákok jelentős része problémákkal küszködik ezen a téren. Pedig korunkban mind a szövegértés, mind a szövegek létrehozásának képessége az egyén és a társadalom életminőségét és perspektíváit befolyásoló tényező, a szövegek megértése olyan alapvető kulturális kompetencia, amely az önálló tájékozódás, a kritikus gondolkodás és bármely tanulás feltétele. Ez a segédkönyv az elméleti háttér rövid tisztázása után feladatsorokkal és megoldókulccsal, valamint szakirodalom-jegyzékkel segíti mind a diákok, mind a tanárok munkáját.

Covers_268738
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Információ ​és kommunikáció
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hidas György - Raffai Jenő - Vollner Judit - Lelki ​köldökzsinór
Napjainkra ​tényszerűen bebizonyosodott, hogy az ember lelki élete nem a születés, hanem a fogantatás pillanatával kezdődik. Létezik olyan módszer, az anya-magzat kapcsolatanalízis, amelynek segítségével az édesanyák és méhükben növekedő babájuk között egyfajta láthatatlan kötelék, lelki köldökzsinór jön létre. Mértékadó nemzetközi tudományos körök az eljárást a pszichológia területén a pszichoanalízis bevezetése óta a legnagyobb jelentőséggel bíró "találmányként" tartják számon. A legújabb kutatások szerint alkalmazásával a születés előtt a babák optimális fejlődési pályára állíthatók, és tökéletesen felkészíthetők a születés fájdalmasan szép élményére...

Fred P. Piercy - Norman M. Lobsenz - Ne ​nyissunk vitát!
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Deme László - Nyelvünkről, ​használatáról, használóiról
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók