Ajax-loader

'üzlet' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


M%c3%a9hes_gina
elérhető
17

Méhes György - Gina
Méhes ​György a tőle már megszokott emberismerettel és érzékenységgel mesél a kolozsvári polgárság "hősi korszakáról", a hatalom és pénz befolyásáról, és a megismételhetetlen élet értékéről. A Kolozsvári milliomosok szerzője ezúttal "női szemmel", egy fiatal lány sorsán keresztül tárja elénk a múlt század erdélyi világának képét, ahol a család jó hírneve, vagy egy "megfelelő parti" többet ér az igaz érzelmeknél, és ahol egy fiatal lány, Gina, mégis szembeszáll a sorssal, és tűzön-vízen át kitart szerelme mellett. A Méhes-sorozat újabb regénye is tanúbizonyság arra, hogy a Nagy Mesélő "kiismerte már az emberi világot, már amennyire az a lélegzetvételnyien rövid élet alatt lehetséges".

Laszlo Bock - A ​Google titok
Tippek ​a világcég alelnökétől. Manapság nehezebb a Google munkatársává válni, mint felvételt nyerni a Harvardra. A világ egyik legsikeresebb vállalata kizárólag a legjobbakat keresi, és hogy megtalálja őket, képes akár új szabályokat is teremteni a munka világában. A kötet éppen ezért tanulságos olvasmány mindenkinek, aki céget vezet, munkát vállal, vagy csupán érdekli, hogyan lehetne hatékonyabb és sikeresebb a saját életében. Bock egyik aranyszabálya, hogy nem az életrajz, hanem a gyakorlat dönti el, ki a rátermett munkatárs, és hogy bizonyos kvalitások – rugalmasság, vezetői képesség, tudás, lelkiismeretesség, kitartás – minden munkakörben elengedhetetlenek. Miközben az olvasó a vállalat legfontosabb fejlesztéseivel is megismerkedhet, a Google műhelytitkainak leleplezésével, filozófiájának, kultúrájának bemutatásával Bock nem csupán a munkában, de az életben is iránymutatást nyújt. Laszlo Bock Romániában született 1972-ben, gyermekként a családjával az Egyesült Államokba emigrált. Mesterdiplomáját a Yale üzleti szakán vállalatvezetésből szerezte. Jelenleg a Google személyzeti ügyeit irányítja. Ő felel több tízezer munkatárs toborzásáért és egyéni fejlődéséért.

James W. Robinson - Az ​Amway sztori
Az ​Amway növekedési üteme hihetetlenül gyors volt. A vidéki kisvállalkozás 1959-ben született. Ma az egész földkerekségen jelen van, és mintegy 2,5 millió embert foglalkoztat. Amióta az úgynevezett hálózati kereskedelem (network marketing) forradalmát éljük, az Amway e metodika élharcosának számít. Az Amway gigantikus nemzetközi nagyüzem, így működése - érthető módon - sokak számára rejtély. Hogyan terjeszkedik? Mi a titka? Milyen dinamika mozgatja? Kötetünk a kíváncsi Olvasó minden kérdésére egyszerű, közérthető választ ad. Előlegképpen annyit: az Amway nagyszerű, kezdeményező, a kihívásoktól nem visszarettenő emberek nyitott közössége.

Nancy Failla - Te ​is szabad lehetsz!
Milyen ​lenne az életed, ha az idő és a pénz nem jelentenének problémát? Amikor ezt a kérdést felteszem embereknek, gyakran a következő választ kapom: "Nancy, az életem akkor teljes mértékben különbözne attól, amit ma élek!" A választás a tiéd. Emlékezz rá: az élet egy utazás, és az induláskor hozott döntés vezetett oda téged, ahol jelenleg vagy. Talán éppen most van itt az ideje annak, hogy változtass az életeden. Amit ma és holnap teszel, az fogja meghatározni az egész jövődet. Ha nem teszel semmit, semmi nem fog változni! Mindig azt tanítjuk: "Tartsd egyszerűen a dolgokat. Teremts vidámságot, és az emberek csatlakozni akarnak majd hozzád."

Edward Ludbrook - Áttörés!
Egy ​iparág életciklusának Áttörés szakasza jelenti azt az időszakot, amikor a nagy vagyonok születnek. Ez közvetlenül az erős vállalkozói szellemet igénylő, pionírok által fémjelzett Növekedési szakasz után következik. Ebben a szakaszban vált híressé a Nokia, a Microsoft, a Vodafone, a Dell, a Body Shop és a Google. Ekkor jutottak a vezető cégek alkalmazottai extra jövedelmekhez. Ekkor gazdagodtak meg ezeknek a cégeknek a tulajdonosai és kulcsemberei. Edward korábbi, Big Picture (A Nagy Kép) című könyvében már 10 évvel ezelőtt megmagyarázta, mi a Network Marketing konjunktúra oka. Tényeket és stratégiai elemzést mutatott be, egyszerű, logikus módon. Érvelését soha senki nem kérdőjelezte meg, és a könyv 20 nyelven, több mint egymillió példányban kelt el. Egy globális fellendülés után, amelynek során a pionírok 100 országban 100 milliárd USD forgalmat értek el, a Network Marketing mára alapjaiban megváltozott, és belépett az Áttörés szakaszba. Ez a tény ennek a dinamikus, ám gyakorta félreértett iparágnak a legnagyobb vagyonokat létrehozó periódusát jelzi előre. Friss stratégiai vizsgálatokkal, amelyek elemzései és tényszámai alkalmasak lehetnek még a legkeményebb szkeptikusok meggyőzésére is, Edward bemutatja, hogy miért tekinthető a Network Marketing a Megfelelő Helynek és a Megfelelő Időnek bárki számára, aki szeretné megcsinálni a szerencséjét. Újabb áttekintésében megmagyarázza, a siker szabályai hogyan változtak, és hogy miért csak azok lesznek sikeresek ebben a globális fellendülésben, akik a Megfelelő Cégeket választották. Ez a könyv kötelező olvasmány mindenkinek, aki Network Marketinggel foglalkozik.

Ismeretlen szerző - The ​Hungarian Businessmate - A magyar üzleti társ
A ​magyar üzleti társ legfontosabb célja, hogy segítséget nyújtson Önnek angol üzleti tárgyalásaihoz akár Magyarországon, akár angol nyelvterületen. A magyar üzleti társ egységes, egy rendszerbe sorolt szó- és kifejezésgyűjteményt ad A-tól Z-ig az alábbi témakörökben: - üzleti tárgyalások - szerződések, tervezetek megvitatása - számlák értékelése - ajánlattétel és tárgyalás. Ezen túlmenően kifejezéseket és kész mondatokat talál a szótárban, melyek segítséget nyújtanak - utazáshoz - szállodában - üzleti ügyek intézésekor.

Nemeslaki András - Duma László - Szántai Tamás - e-Business
Nemeslaki ​András, okleveles gépészmérnök, a műszaki tudomány kandidátusa, egyetemi docens, a Budapesti Corvinus Egyetem E-Business Kutatóközpontjának vezetője. Közel húsz éve az információrendszer menedzsment és projekt menedzsment területen oktat és végez szakmai munkát. A CEMS (Community of European Management Schools) információs és kommunikációs technológiák vállalati alkalmazásával foglalkozó együttműködésének társvezetője, ennek keretében a Bocconi University, a kölni egyetem, és a Univerity College Dublin vendégoktatója. Vendégtanárként tanított a Case Western Reserve Egyetemen, Clevelandban és a University of Delaware MBA programjában is. A hazai vezetőképzésben is aktívan részt vesz, az elmúlt években a Corvinus Egyetem Vezetőképző Intézetében. Duma László, a Budapesti Corvinus Egyetem E-Business Kutatóközpontjának oktatója, az ADVERSUM Tanácsadó és Szolgáltató Kft ügyvezetője, a Magyar Logisztikai Egyesülteet elnökségi tagja, tanúsított logisztikai szakértő. 1997-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett okleveles közlekedésmérnöki diplomát, majd PhD tanulmányokat folytatott ugyanitt. 1999-től 2001-ig a BME-n és a győri SZIF-en több menedzsment tárgyat oktatott, ezzel párhuzamosan vezető minőségügyi és logisztikai tanácsadóként is dolgozott. 2001-2002 között a Menedzsment Fórum Kft ügyvezető igazgatója volt, számos informatikai és logisztikai tanácsadó projektet vezetett. 2002-2003 között a Magyar Logisztikai Egyesület ügyvezetője. Az MLBKT és az MLE tanúsított logisztikai szakértő bírálóbizottsági tagja. Rendszeres Információ Technológiai lektora a Harvard Business Manager folyóiratnak. A Budapesti Vezetőképző Központ MBA oktatója 2001 óta. Az "e-Business stratégia felsővezetőknek" c. könyv társszerzője, több könyvrészlet, valamint 16 cikk szerzője. Szántai Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem E-Business Kutatóközpontjának oktatója. 1994-ben a Budapesti Közgazdasági Egyetemen (BKE) szerzett okleveles közgazdász diplomát. 1994-től 1998-ig a Közgázon oktatott sportgazdaságtant (és itt jegyzi meg, hogy BCE, BKE, és Közgáz egyazon egyetem), 1998 és 2002 között az üzleti életben tevékenykedett, könyvkiadókkal kezdte, majd 2000-ben rákattintott a világhálóra és azóta le se száll róla. Számos non-profit honlap gazdája, emellett komoly multinacionális cégek internetes projektmenedzsereként szerzett üzleti tapasztalatokat. 2002 óta tagja az E-business Kutatóközpontnak, valamint a Budapesti Vezetőképző Központ MBA oktatója 2001 óta. Fő kutatási tárgyai: e-Business, internetes kommunikáció, honlap építés üzleti szempontjai. Fő erőssége a tantermi oktatás, írásban a poétikus tömörség jellemzi.

Jordan Belfort - A ​Wall Street farkasa
1987-et ​írunk. A Wall Street a világtőzsde epicentruma, ahol a zabolátlan mohóság és az ócska csillogás közepette tucatjával bukkantak fel és tűntek el a milliomosok. Ebből a talmi yuppie közegből indult Jordán Belfort, aki a kilencvenes évek amerikai pénzügyi világának leghírhedtebb figurája lett. Belfort a válság hamvaiból építette fel saját brókercégét, amely egy atombomba hatékonyságával gyűrte maga alá egész Amerikát. A Stratton Oakmond maga volt a megtestesült hatalom, amelynek legtetején Jordan Belfort ült. Ő lett a Wall Street farkasa - annyi pénzt keresett és annyit költött luxusautókra, jachtokra, drogokra, nőkre, amennyit földi halandó elképzelni se tud. A fiatal tőzsdeügynökök istenítették, és vakon teljesítették utasításait. Jordán Belfort lentről indult - „lejjebb voltam a legalsó pocsolyaféregnél" -, és nagyon magasra jutott, ahonnan mélyre zuhant. Csalás és pénzmosás vádjával 20 hónap letöltendő börtönbüntetésre ítélték.

Richard Poe - A ​harmadik hullám
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Eric van Lustbader - Akiko ​bosszúja
Üzlet ​- szerelem - bosszú mozgatja a világot. Hétpecsétes titokként kezelt üzletre készül egy amerikai és egy japán óriáscég. A japán cég vezetője pedig egy időben esküvőjére is a szép Akikóval... A szép Akiko Ofuda azonban nem az, akinek hiszik... Testének intim részén bélyeget visel: a sárkány jelét, a Tensin Sóden Katori nindzsaiskola tetoválását! Akiko könyörtelen, tökéletesen színlelő gyilkos, akiben már alig élnek emberi érzések a bosszúvágyon kívül. Kicsoda valójában Akiko, miért és ki ellen irányul pusztító gyilkosságsorozata? Melyek azok az erők, amelyek ősi japán brutalitással csapnak össze a két cég körül? Mi ez az egész iszonyat?!... A kérdést Nicholas Linnearnak teszik fel, a félig angol, félig japán üzletembernek... Nicholasnak, aki már azt hitte, elfelejtheti a japán ősöket és hagyományokat... eljfelejtheti azt a tudást, amely nem boldogít... A Tensin Sóden Katori nindzsaiskolát, amelyből már annyi félelmetes gyilkos szabadult rá a világra... és amelynek ő is a tanítványa! A szerelem és a béke várná Nicholas Linneart, de vissza kell térnie a múltba. Saját kezében ismét a halálos fegyvert, szamurájkardjában leghűbb társát kell látnia... mert Ő maga a célpont.

Napoleon Hill - W. Clement Stone - A ​siker titka - PLB - Pozitív lelki beállítottság
A ​sikerhez vezető út senki előtt sincs zárva, akiben van elszántság, hogy változzék, nyitottság, hogy mások tapasztalataiból tanuljon és állhatatosság, hogy gyakorlással elsajátítsa a sikeres cselekvés technikáját. Ez a könyv nélkülözhetetlen útitárs ebben.

Hegedűs József - Anwar Mustafa - Az ​értékelemzés minőségszemléletű gyakorlata
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A ​rábeszélőgép
Hogyan ​hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.

John J. Murphy - Charting ​Made Easy
Here ​is a treasure trove of easy to use tools for mapping your course through today's market. Whether you're using online charts or a professional charting software program, these techniques from master technician John Murphy can increase your trading success."One of the greatest benefits of technical analysis is its applicability to any and all markets ... charts can be an extremely valuable tool-if you know how to use them. This booklet is a good place to start learning how."-from the foreword by John MurphyRenowned market technician John Murphy presents basic principals of technical analysis in easy-to-understand term.He covers...- All types of chart analysis- "Need to know" concepts, including trendlines, moving averages, price gaps, reversal patterns, volume & open interest spreads, and more!- Price forecasting and market timing applications - A full resource guide of technical analysis aide - How to use the industry's top tools to obtain a better understanding of what charts can do-and how they can help you grab your portion of today's trading profits.

David Barber - Vagyonteremtők
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Darida Benedek - Zsidai Roy - Spíler
A ​Spíler című kötet szerzője, Zsidai Zoltán Roy sikeres, a magyar gasztronómiában étteremtulajdonosként alkotó üzletember, aki markáns életfilozófiáját kívánja megosztani az olvasókkal. Zsidai formabontó, olykor provokatív gondolatai olyan rendszerré állnak össze, amely egyszerre próbálja megfogalmazni az élet, az ételek és italok élvezete, az üzleti és szociális eredményesség, egyszóval a boldogulás receptjét. egyformán érdekes lehet a kulináris élmények tudatos átélésére törekvőknek, valamint a sikeres, boldog életre vágyóknak. A Spíler tehát érdekes és hasznos olvasmány lehet a kulináris élmények tudatos átélésére törekvők mellett bárkinek, aki sikeres, boldog életre vágyik.

Dunder Krisztián - Digitális ​sikertörténetek
Ön ​most minden bizonnyal az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyvet tartja a kezében, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról -mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott - akár ma is használja -, s most belülről is megismerheti történeteiket. Dunder Krisztián-a könyv szerzője „Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el őket és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a következő Steve Jobs." Bőgel György Professor of Management - CEU Business School „Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy netán ilyesmin törik a fejüket.” Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó, a SzEK.org elnöke

Wess Roberts - Attila ​győzelmi titkai
"Nagyon ​bölcs, nagyon fontos könyv a nyerésről és a nyerőkről... Nem csak olvasni, hanem széles körben idézni fogják az üzleti szemináriumokon, konferenciákon, New York-tól Frankfurton át, egészen Tokióig." James Patterson a J. Walter Thomson Co. elnöke "Minden vezetőnek el kell olvasnia: minden vezérigazgatónak, minden menedzsernek, minden családfőnek. Ha a titkokat széles körben megismerik és alkalmazni is fogják, az eredmény az üzleti verseny élénkülése, jobb kormányzati munka és erősebb, boldogabb család lesz." M. Kent Burgon a Shearson Lehman Brothers első elnökhelyettese

Leveleki Magdolna - Kisvállalkozások ​iparosodott térségekben a kilencvenes években
A ​kötet a kisvállalkozások szerveződésének területi különbségeit elemzi, különös tekintettel az iparosodás és a nagyipar jelenlétének hatására. Kedvezően befolyásolja-e a kisvállalkozásokat a nagyipar letelepedése a piaci folyamatok révén? Vagy éppen ellenkezőleg: hátráltatja sikeres működésüket a nagyüzemi termelés által kialakított sajátos értékrend, az alkalmazotti beállítódás, a tömegtermelésre jellemző túlzottan speciális szakismeret, valamint az externális tényezők, ingatlan- és munkaerőpiaci feltételek változása? A szerző külön foglalkozik a kis- és nagyvállalkozások közötti kapcsolatokat befolyásoló tényezőkkel Székesfehérvár és vonzáskörzete példáján. A kötetet azoknak az olvasóknak a figyelmébe ajánljuk, akik érdeklődnek az államszocialista gazdaság lebomlását kísérő társadalmi-gazdasági folyamatok iránt, és többet szeretnének tudni a változások mechanizmusairól.

Jack Nadel - Az ​üzleti élet etikája
NEM ​HIÁNYOZHAT EGYETLEN DIPLOMATATÁSKÁBÓL SEM! Jach Nadel, aki negyven éve él és dolgozik a nemzetközi üzleti élet porondján, több sikeres könyv és még sikeresebb multi-válalat tulajdonosa, most kézikönyv-értékű kódexet tesz az új típusú üzleti mentalitásra fogékony szakemberek és közolvasók asztalára. _Az igazmondáshoz nem kell jó memória!_- mondja a szerző a kötet egyik fejezetében. Ízelítőül néhány alapgondolat a kötetből: -arányigaszságok -a tárgyalások során aratott sikerhez vezető út -a világpiacban való elért célok titka.

Covers_124726
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Murphy ​menedzser törvénykönyve
Dr. ​Sain védelemtörvénye: Amikor kezd fellendülni a vendéglőd, megjelennek az öltönyös jóakaróid, akik "csekély" pénzért megvédenek önmaguktól. Calron relativitás-törvénye: Az ügyfél és a hivatalnok számára nem egyformán múlik az idő. Worand Prof. pulzustörvénye: A munkatársak akkor a legfürgébbek, amikor haza lehet menni. Zaweirs posztulátuma: A rádiótelefon végtelen távlatokat nyit előtted. Az antennájával lehet piszkálni az eldugult lefolyót, és papírnehezéknek sem utolsó. Zsuzsika meglátása a csúcstechnikáról: A nagyteljesítményű számítógépen akár szeretkezni is lehet.

Gellért Andor - Banküzletek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Frederik Pohl - C. M. Kornbluth - Dr. ​Gladiátor
Amerikában ​öröknek tűnő kasztrendszert teremtett az új társadalmi rend. A kiváltságos gazdagok buborékházaikban élnek, van értelmes munkájuk és bankszámlájuk. De ha valaki elveszti állását, menten kipenderítik csodalakásából, letiltják bankszámláját, és egyik pillanatról a másikra Belly Rave putrilakó, bűnöző társadalma szippantja fel. Nem marad más öröme, csak az évente megtartott Nagy Verseny véres ünnepe, a Stadion iszonyatos cirkuszi műsora. Ebben az Arénában váratlanul bukkan fel dr. Mundin, a fiatal jogász, aki modern Spartacus módjára gladiátorként ugyan, de paragrafusokat és értékpapírokat forgatva vív meg hatalmas és mindvégig legyőzhetetlennek hitt ellenfeleivel. Az olvasmány izgalmait, a cselekmény feszültségét mulatságos epizódok oldják.

Theo Bungarten - Konzepte ​zur Unternehmenskommunikation, -kultur & -identität / Concepts of Business Communication, Corporate Culture & Identity
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kerékgyártó Györgyné - Mundruczó György - Sugár András - Statisztikai ​módszerek és alkalmazásuk a gazdasági, üzleti elemzésekben
Útmutató ​a statisztika általánossá vált módszereinek alkalmazásához, a kapott eredmények értelmezéséhez és felhasználásához. A szerzők célja az volt, hogy a gyakorló közgazdászok kezébe olyan kézikönyvet adjanak, amely a mindennapi munkához leggyakrabban igényelt statisztikai módszereket tartalmazza, s amely alkalmas statisztikai ismereteik felfrissítésére, esetenként bővítésére is. A fontosabb statisztikai alapelvek, összefüggések, tételek megértését számítógépes szimulációk alapján is próbálják könnyíteni.

John Rogers - Market ​Leader 3rd Edition Pre-Intermediate Practice File
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_198824
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Üzleti ​gazdaságtan II. - 3. modul
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Varga Zsuzsa - A ​pénz dicsérete
Beszélgetések ​vállalkozókkal Széles Gábor Sebestyén Jenő Tálas János Aubel Ervin Gellért Mara Petrenkó János Lupis József

Csíkszentmihályi Mihály - Jó ​üzlet
A ​Jó üzletben a szerző feltárja azokat az értékeket, amelyek segítik a jövőképpel bíró vezetőket vállalkozásuk sikeres és humánus vezetésében. Ezek a vezetők az anyagi és szellemi lét határán egyensúlyozva egyaránt elkötelezettek három alapelv iránt: • a társadalom javát szolgáló, és a munkaerőt a legjobb teljesítményre sarkalló célok nyújtása; • a munkában való fejlődés elősegítése révén a dolgozók bizalmának és tiszteletének elnyerése; és • olyan termék létrehozása, amely az emberiség javát szolgálja, nem pusztán jövedelmet termel. Bármely pozícióban legyen is az olvasó - kezdő munkavállalótól a vezetőig -, lényegbevágó tanulságokat szűrhet le és tökéletesítheti munkáját. A Jó üzlet bizonyára klasszikussá válik mindazok számára, akik az üzleti élet változó világában értéket tulajdonítanak az egyén szerepének.

Rek%c3%a1m
Reklám, ​vagy amit akartok Ismeretlen szerző
elérhető
13

Ismeretlen szerző - Reklám, ​vagy amit akartok
Reklám. ​Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető. Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet szerzői: Berényi Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli, Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta, Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László, Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi Ferenc.

Gary Colleran - Steven Martin - Elkelt!
"Az ​Elkelt! Rámutat arra, hogy milyen egyszerű és világos tud lenni az értékesítési munka - bárki, aki követi ezeket az elveket, az sikerre van ítélve." (Julian Richer)

András György - A ​lusta portfólió
A ​könyv körbejárja, mi az, ami működik a hosszú távú befektetések világában, és mi az, ami nem. A végeredmény egy meglepően egyszerű módszer, a lusta portfólió. Egy unortodox befektetési kisregény, tündérmesék nélkül. A szerző, 15 éves tőzsdei tapasztalattal a háta mögött tesz kirándulást a hosszú távú befektetések világában. Olyan információkat oszt meg velünk, amelyek kimaradtak a befektetési tájékoztatók apró betűs részének függelékéből is. A matematika általános iskolai alapjaira támaszkodva mutatja be, mi az, ami működik a hosszú távú befektetések világában, és mi az, ami nem. A végeredmény egy meglepően egyszerű módszer, a lusta portfólió.

Kollekciók