Ajax-loader

'üzlet' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Tóth Imre Zoltán - Gazdasági-üzleti ​kisszótár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Hegedűs József - Anwar Mustafa - Az ​értékelemzés minőségszemléletű gyakorlata
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A ​rábeszélőgép
Hogyan ​hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.

Dévényi László - Mi ​az MLM?
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Harvey Mackay - Cápák ​közt sértetlen avagy a kapitalizmus iskolája
A ​"Cápák közt sértetlen, avagy a kapitalizmus iskolája" első kiadása nagy siker volt hazánkban is. Mackay könyve üzleti húzásainak története, a talpon maradás trükkjeinek tárháza, amelyeket a szerző három évtized alatt gyűjtötte össze, és amelyeknek mai sikereit köszönheti.

Covers_124726
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Murphy ​menedzser törvénykönyve
Dr. ​Sain védelemtörvénye: Amikor kezd fellendülni a vendéglőd, megjelennek az öltönyös jóakaróid, akik "csekély" pénzért megvédenek önmaguktól. Calron relativitás-törvénye: Az ügyfél és a hivatalnok számára nem egyformán múlik az idő. Worand Prof. pulzustörvénye: A munkatársak akkor a legfürgébbek, amikor haza lehet menni. Zaweirs posztulátuma: A rádiótelefon végtelen távlatokat nyit előtted. Az antennájával lehet piszkálni az eldugult lefolyót, és papírnehezéknek sem utolsó. Zsuzsika meglátása a csúcstechnikáról: A nagyteljesítményű számítógépen akár szeretkezni is lehet.

Bőgel György - Nyereségközpont, ​üzletág, divízió
"Navigare ​necesse est" - mozogni, tevékenykedni, "hajózni" kell - mondták az ókorban, de igaz ez napjainkban is, hiszen a változásokkal csak akkor lehet lépést tartani, ha gyorsabban változunk a világnál, amelyben élünk. A napjainkban érzékelhető éles versenyben csak azok a cégek tudnak talpon maradni, amelyek képesek állandóan megújulni, és amelyeknek vezetői mindig készek akár radikálisan is átalakítani a vállalati gondolkodást és a szervezetet. A V.I.P.-könyvek azoknak a menedzsereknek szólnak, akiknek fontos a változásokkal való lépéstartás, mert csak így tudják megőrizni és megerősíteni piaci pozíciójukat, valamint időben érzékelni és kihasználni a fejlődési lehetőségeket. Ezek a kötetek segítik a felső vezetőket abban, hogy tudásukat korszerű ismeretekkel bővítsék, a vezetői eszköztárukat folyamatosan felfrissítsék. Nem minden körülmények között követendő mintákat adnak, hanem minél több megoldást mutatnak be, minél több összefüggésre hívják fel a figyelmet, hogy a menedzserek a veszélyek mellett meglássák a kitörési pontokat, a nagy lehetőségeket is.

David Barber - Vagyonteremtők
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Darida Benedek - Zsidai Roy - Spíler
A ​Spíler című kötet szerzője, Zsidai Zoltán Roy sikeres, a magyar gasztronómiában étteremtulajdonosként alkotó üzletember, aki markáns életfilozófiáját kívánja megosztani az olvasókkal. Zsidai formabontó, olykor provokatív gondolatai olyan rendszerré állnak össze, amely egyszerre próbálja megfogalmazni az élet, az ételek és italok élvezete, az üzleti és szociális eredményesség, egyszóval a boldogulás receptjét. egyformán érdekes lehet a kulináris élmények tudatos átélésére törekvőknek, valamint a sikeres, boldog életre vágyóknak. A Spíler tehát érdekes és hasznos olvasmány lehet a kulináris élmények tudatos átélésére törekvők mellett bárkinek, aki sikeres, boldog életre vágyik.

Mark H. McCormack - Ha ​vinni akarod valamire...
"Vajon ​szükség van-e minden szituációban üzleti fortélyokra? Mindig makacsul keresem-e a dolgok nyitját, hogy előnyre tegyek szert? Maximálisan hasznot kell-e húznom minden kapcsolatból? Valóban olyan könyörtelen vagyok-e, mint amilyennek mondom magam? Igen is, meg nem is. Igen, hiszek a leírt tanácsaimban. Nem, nem alkalmazom őket mindig a gyakorlatban - mert legtöbbször nincs rá szükségem". - vallja Mark H. McCormack, a világhírű amerikai üzletember. A világ leghíresebb sportolóit - köztük Ivan Lendlt, Arnold Palmert, Alain Prostot - menedzselő ügynökségi hálózat vezetője legendás munkabírású, célratörő, fegyelmezett, újításra és megújulásra mindig kész, sikeres üzletember. Van-e, és ha igen, mi a titka a fényes karrierútnak? Kedves Érdeklődő, Ha vinni akarod valaimre... feltétlenül olvasd el ezt a könyvet! A párizsi Michel Lafon kiadóval szinte egyidőben kerül sor a magyarországi kiadásra. E neves szerző harmadik könyve méltán tarthat számot ugyanolyan sikerre a magyar könyvpiacon, mint az első kettő. Nemcsak a management iránt érdeklődőknek érdekes olvasmány, hanem a sportrajongók számára is.

Tallós György - A ​Magyar Általános Hitelbank
A ​Magyar Általános Hitelbank a bécsi Rotchild-ház érdekeltségi körébe tartozó Österreichische Creditanstalttal mint gazdasági háttérrel és üzlettárssal Budapesten bejegyzett magyar üzleti bankként jött létre 1867-ben. Ez volt az első "Crédit mobilier" típusú, ipari, mezőgazdasági és infrastrukturális vállalatokat is finanszírozó bank hazánkban. A MÁH egy időben állambankári szerepet is betöltött, s mind a belföldi, mind a nemzetközi kapcsolatokban az ország legnagyobb üzleti bankjává fejlődött. A bécsi Rothschild-házat követően a párizsi Rothschild- és Schneider-házak érdekeltségi körébe tartozó francia nagybankok, majd a londoni Rothschild-ház is a bank részvénytőkéje jelentős hányadának tulajdonosaivá lettek. A MÁH részvénytöbbsége azonban kezdettől fogva magyarországi természetes és jogi személyek tulajdonában volt és maradt. A MÁH "redőnyzárására" 1948-ban került sor, amikor a nagybankok magyar tulajdonban levő részvényeinek állami tulajdonba vétele, majd a nagyvállalatok államosítása a bank további tevékenységének feltételeit rövid idő alatt alapvetően megváltoztatta. A kötet a Magyar Általános Hitelbanknak a magyarországi banktörténeti szakirodalomból eddig hiányzó monográfiája. Mind ilyen, intézménytörténeti jellegű. A nyolc évtizedig fennálló pénzintézet története azonban sok olyan gazdaságtörténeti, sőt politikatörténeti részeket is tartalmaz, amelyek túllépnek egy bankmonográifa feszes keretein. A könyv szerzője Tallós György közgazdász-banktörténész, 1970-1983 között a Magyar Nemzeti Bank elnökhelyettese, címzetes egyetemi tanár, s mint nyugalmazott elnökhelyettes az MNB elnöki tanácsadója. Elsősorban a magyar banktörténet kutatásával foglalkozik és A MAGYYAR NEMZETI BANK TÖRTÉNETÉT szerkeszti. A mű A MAGYARORSZÁGI PÉNZINTÉZETEK TÖRTÉNETE című sorozatban jelenik meg.

Nógrádi Bence - Mikor ​leszel milliomos? II.
Aggódsz ​az üzleted fejlődése miatt? Itt az ideje, hogy magadhoz ragadd az irányítást! Az embereid tőled várják, hogy megmutasd, mit kell tenniük. Ha ebben nem számíthatnak rád, előbb vagy utóbb más munka után néznek. Csak semmi pánik! A segítség kéznél van - most épp a te kezedben! A Milliomos sorozat első része az új munkatársak megtalálásáról szól. A folytatásban megtanulhatod, hogyan indíts el másokat gyorsan és hatékonyan. Néhány csemege a "svédasztalról": - Hogyan növeljük bátortalan munkatársaink önbizalmát? - RhinoStart® elindítási program - Az üzletépítés öt pénzügyi törvénye - Amit az eladás alapjairól minden kezdőnek tudnia kell Két oka lehet, ha a hálózatépítésben dolgozva az üzlet nem úgy megy, ahogy azt szeretnéd: vagy veled van gond, vagy amit csinálsz, az nem multi-level marketing. Ebből a könyvből megtudhatod, melyik az igaz! Nógrádi Bence a magyar felnőttoktatás és előadói szakma (public speaking) népszerű személyisége. Az első magyar eladástechnikai kézikönyv, a rekord példányszámban elfogyott Rinocérosz üzletkötés szerzője huszonöt éves kora óta tart üzleti tanfolyamokat itthon és külföldön. Könyvei folyamatosan jelennek meg orosz, román, angol és német nyelven. Bence Dél-Afrikában és Magyarországon él.

Dunder Krisztián - Digitális ​sikertörténetek
Ön ​most minden bizonnyal az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyvet tartja a kezében, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról -mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott - akár ma is használja -, s most belülről is megismerheti történeteiket. Dunder Krisztián-a könyv szerzője „Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el őket és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a következő Steve Jobs." Bőgel György Professor of Management - CEU Business School „Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy netán ilyesmin törik a fejüket.” Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó, a SzEK.org elnöke

Robert C. Camp - Üzleti ​folyamat - Benchmarking
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Wess Roberts - Attila ​győzelmi titkai
"Nagyon ​bölcs, nagyon fontos könyv a nyerésről és a nyerőkről... Nem csak olvasni, hanem széles körben idézni fogják az üzleti szemináriumokon, konferenciákon, New York-tól Frankfurton át, egészen Tokióig." James Patterson a J. Walter Thomson Co. elnöke "Minden vezetőnek el kell olvasnia: minden vezérigazgatónak, minden menedzsernek, minden családfőnek. Ha a titkokat széles körben megismerik és alkalmazni is fogják, az eredmény az üzleti verseny élénkülése, jobb kormányzati munka és erősebb, boldogabb család lesz." M. Kent Burgon a Shearson Lehman Brothers első elnökhelyettese

Leveleki Magdolna - Kisvállalkozások ​iparosodott térségekben a kilencvenes években
A ​kötet a kisvállalkozások szerveződésének területi különbségeit elemzi, különös tekintettel az iparosodás és a nagyipar jelenlétének hatására. Kedvezően befolyásolja-e a kisvállalkozásokat a nagyipar letelepedése a piaci folyamatok révén? Vagy éppen ellenkezőleg: hátráltatja sikeres működésüket a nagyüzemi termelés által kialakított sajátos értékrend, az alkalmazotti beállítódás, a tömegtermelésre jellemző túlzottan speciális szakismeret, valamint az externális tényezők, ingatlan- és munkaerőpiaci feltételek változása? A szerző külön foglalkozik a kis- és nagyvállalkozások közötti kapcsolatokat befolyásoló tényezőkkel Székesfehérvár és vonzáskörzete példáján. A kötetet azoknak az olvasóknak a figyelmébe ajánljuk, akik érdeklődnek az államszocialista gazdaság lebomlását kísérő társadalmi-gazdasági folyamatok iránt, és többet szeretnének tudni a változások mechanizmusairól.

Jack Nadel - Az ​üzleti élet etikája
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Janet Cook - Koloszár Olga - Bevezetés ​az üzlet világába
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Rudolf Ehrenpfordt - Lutz Heller - Egészen ​nagy üzletek
A ​kötet témáját a nagy vagyonok keletkezése, híres-hírhedt vagyonos családok élete, feltörése és olykor látványos tönkremenetele szolgáltatja. A szerzőpáros ma is ismert személyekkel, cégekkel foglalkozik, akik közük egyesek (pl. a Fuggerek) története hazánk történelmével is összefonódik. Sokat sejtet a szerzők stílusából már a könyv alcíme is: "Történetek repülő istenekről, patkányfogókról, tigrisekről és más profitvadászokról". A szerzők a korunkban is szerepet játszó nagytőkés mammutcégek és a hozzájuk kapcsolódó politikusok világának rejtelmeibe is beavatják az olvasót. A könyv utolsó fejezete kimondottan időszerű: a reagani politikát és gazdaságpolitikát tárgyalja.

Gellért Andor - Banküzletek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kerékgyártó Györgyné - Mundruczó György - Sugár András - Statisztikai ​módszerek és alkalmazásuk a gazdasági, üzleti elemzésekben
Útmutató ​a statisztika általánossá vált módszereinek alkalmazásához, a kapott eredmények értelmezéséhez és felhasználásához. A szerzők célja az volt, hogy a gyakorló közgazdászok kezébe olyan kézikönyvet adjanak, amely a mindennapi munkához leggyakrabban igényelt statisztikai módszereket tartalmazza, s amely alkalmas statisztikai ismereteik felfrissítésére, esetenként bővítésére is. A fontosabb statisztikai alapelvek, összefüggések, tételek megértését számítógépes szimulációk alapján is próbálják könnyíteni.

Theo Bungarten - Konzepte ​zur Unternehmenskommunikation, -kultur & -identität / Concepts of Business Communication, Corporate Culture & Identity
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_198824
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Üzleti ​gazdaságtan II. - 3. modul
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Bokor József - Vállalkozásgazdálkodási ​ismeretek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Varga Zsuzsa - A ​pénz dicsérete
Beszélgetések ​vállalkozókkal Széles Gábor Sebestyén Jenő Tálas János Aubel Ervin Gellért Mara Petrenkó János Lupis József

Robert G. Allen - Vagyonteremtés
"Sajátos, ​könnyen érthető stílusával Allen részletesen kifejti gyakorlati tanácsait, és bemutatja, hogyan - meríts előnyt a jelenlegi adótörvényekből, - használd a hatástöbbszörözést, a kockázatok csökkentése mellett, vagyonod megtartására, - húzz hasznot magas hozamú diszkont jelzálogokból, - szerezz hosszú távú profitot arany és ezüst érmékből, - hozz létre cégeket és trösztöket eszközeid védelmére, - találd meg a legmagasabb megtérülést, a legnagyobb likviditás mellett."

Csíkszentmihályi Mihály - Jó ​üzlet
A ​Jó üzletben a szerző feltárja azokat az értékeket, amelyek segítik a jövőképpel bíró vezetőket vállalkozásuk sikeres és humánus vezetésében. Ezek a vezetők az anyagi és szellemi lét határán egyensúlyozva egyaránt elkötelezettek három alapelv iránt: • a társadalom javát szolgáló, és a munkaerőt a legjobb teljesítményre sarkalló célok nyújtása; • a munkában való fejlődés elősegítése révén a dolgozók bizalmának és tiszteletének elnyerése; és • olyan termék létrehozása, amely az emberiség javát szolgálja, nem pusztán jövedelmet termel. Bármely pozícióban legyen is az olvasó - kezdő munkavállalótól a vezetőig -, lényegbevágó tanulságokat szűrhet le és tökéletesítheti munkáját. A Jó üzlet bizonyára klasszikussá válik mindazok számára, akik az üzleti élet változó világában értéket tulajdonítanak az egyén szerepének.

Brian Tracy - Milliókat ​érő szokások
Változtasd ​meg a szokásaidat... Változtasd meg az életedet! A Milliókat érő szokások Brian Tracy sok ezer olyan emberrel folytatott közös munkájának eredménye, akik egyetlen generáció alatt jutottak el a nincstelenségből a gazdagságba. Könyvében a szerző azokat a kritikus szokásokat és magatartásokat határozza meg, amelyek garantálják a szabadságot és a boldogságot mindenki számára, az élet bármely területén. A könyv megmutatja, hogyan tudod gyorsabban és könnyebben kitűzni és megvalósítani a céljaidat, mint bármikor gondoltad volna; hatékonyan megszervezni az életedet és beosztani az idődet, a maximális teljesítmény érdekében; megnövelni a jövedelmedet, lecsökkenteni a kiadásaidat és elérni az anyagi függetlenséget; kiengedni a belső fékjeidet, hogy megvalósíthasd mindazt, amire születtél; eloszlatni azokat a félelmeket, kétségeket és negatív érzelmeket, amelyek visszafognak; szabadjára engedni a tudatalatti és tudatfeletti erejét céljaid elérésére; növelni önbizalmadat, és megállíthatatlanná válni. A Milliókat érő szokások egy bevált, gyakorlatias útitervet ad, amelynek követésével bárki elérheti minden célját, amelyet csak el tud képzelni magának, miközben rendkívül értékes emberré válik.

Domján Gábor - MLM ​okosan
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szabó Márta - Piramis ​vagy Mindenkinek? Lehetőség?! Most?!
Miben ​lehet ez a könyv a segítségedre? - Ha te még kívülről, némi ellenérzéssel szemléled hálózatépítő barátaidat, ismerőseidet, akkor abban, hogy másképp nézz rájuk, jobban értsd őket. - Ha alternatívát látsz a hálózatépítésben, segít teljesebb képet kapni erről a fantasztikus iparágról. - Ha már a hálózatépítők mindennapjait éled, akkor olyan eszközt tartasz a kezedben, ami megkönnyíti számodra, hogy az üzletről könnyedén tudj beszélni.

Donald J. Trump - Meredith McIver - Gondolkodj ​győztesként!
"Lehet, ​hogy már sikeres vagyok, de mégis minden nap tanulok valami újat." Donald Trump Donald Trump a legsikeresebb amerikai üzletemberek közé tartozik. A milliárdos számos könyvben foglalta össze pályafutása legfontosabb állomásait. Immár negyven éve, újra és újra folyamatosan felkerül az újságok címlapjára, és állandóan a televíziók hírműsoraiban szerepel. Ha valakit érdekel, milyen eszközökkel lehet a lehető leghatékonyabb módon irányítani saját vállalkozását, vagy éppen egy hatalmas vállalatot, akkor a Gondolkozz győztesként! című könyvben megismerkedhet Trump legalapvetőbb módszereivel, vezérelveivel. Könyvének előszavát a híres Robert Kiyosaki, a Gazdag papa, szegény papa szerzője írta. Mi is sikerének a záloga? Donald Trump nevét ma mindenki ismeri a világon, neve Amerikában egyfajta fogalom. Ha valakire azt mondják, egy adott terület Trumpja, akkor ez azt jelenti, hogy az illető azon a területen kimagasló teljesítményt nyújt, és tevékenységét általános siker övezi. Trump évtizedek óta folyamatosan bizonyítja rátermettségét, leleményesen és határozottan irányítja egyre hatalmasabb cégbirodalmát saját erejéből lett milliárdos. A könyv betekintést nyújt a világ talán legsikeresebb üzletemberének lelkébe, világosan és közérthetően foglalja össze legfontosabb gondolatait. Trump rövid, lényegre törő írásaiban, tanulságosan foglalja össze, hogy miként lehet folyamatos tanulással nagyszerű sikereket elérni. Olyan témákat választott ki, melyek egyaránt számot tarthatnak a sikeres, aktív vagy kezdő üzletember érdeklődésére, azaz hasznos lehet a pályakezdő fiatalok és a dörzsölt vén rókák számára is. A politikusok, politológusok is haszonnal forgathatják, de leginkább tankönyv lehet mindenkinek, aki jól akar szerepelni az élet iskolájában.

Máté Krisztina - Az ​első millióm
Csak ​az első milliómról ne kérdezz, szokták mondani gazdag emberek, jelezve, hogy meggazdagodni azért mégiscsak nehezebb, mint gazdagnak maradni. Pedig Máté Krisztina pontosan ezt teszi. Az első millióra kérdez rá, képletesen és valójában is, az első sikerekre, az üzleti élet sikerének titkára. Ezt tette sikeres, sokszor ismételt tévéműsorában és ezt teszi most, a könyvváltozatban is. És mindezt egy országban, ahol a gazdagság gyanús, a boldogság ellenszenves, a siker pedig sokszor - szégyen. Holott a könyv szereplői is magyarok és jobbára Magyarországon élnek. Nagyjából egy generáció tagjai, sokuk a start up világból emelkedett ki, felvilágosultak, tehetségesek, pontosan tudják, mit akarnak. És - őszinték. Mert, aki vállalta a szereplést, tudta, mire vállalkozik. Aki ebben a könyvben szerepel, nem a rövidebb úton, sajátos privatizációból, gigantikus állami megrendelésekből vagy éppen maffia módszerekkel gazdagodott meg. Ők a maguk feje után mentek, hittek a céljaikban és a módszereikben, kitartóak voltak. Most sikeresek és többnyire gazdagok. És nem szégyellik annak a bizonyos első milliónak a történetét.

Kollekciók