Ajax-loader

'oktatás' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Kardos Barbara - Miklósyné Ács Klára - Némethné Gergics Márta - Sisa Krisztina - Zelenka Józsefné - Számvitel ​alapjai példatár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Héjjas Endre - Váczy László - 100 ​játék az orosz nyelv oktatásához
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Matheidesz Mária - The ​Name of the Game...
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jani Dániel - Marketing ​stratégia
Miután ​azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak. „Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.”Vida Ági,pszichológus, online marketing szakértőwww.gazdagmami.hu

Józsefné Orbán Ildikó - Szabóné Tóvári Éva - Magyar ​nyelv a 11-12. osztályok számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Németh László - Pedagógiai ​írások
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_299899
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Közösségfejlesztés ​a felső tagozatban
A ​kötetben foglalt tanulmányok sora több éve tartó kutatómunka eredménye. Előzménye a Közösségfejlesztés az alsó tagozatban című, 1981-ben megjelent kötet, mely az alsó tagozatos tanulók iskolai közösségi beilleszkedését, közösségi tapasztalatait és a kisiskoláskor közösségi normáinak tudati elemeit taglalja. A kutatómunka folytatódott, s ennek összegzése a felső tagozatos közösség fejlesztésének alapos, ugyanakkor mértéktartó módszertani eszköztárat .fölvonultató vizsgálata. A szerzők érdeme, hogy a helyenként közhellyé koptatott témát tudományos alapossággal dolgozzák föl az intézményközi együttműködés szép példájaként. A könyv a közösséggé szerveződés objektív és .szubjektív feltételrendszerét nem szólamokként, hanem az ok ok ismeretében megfogalmazott járható útként mutatja be; az adatok, a felsorakoztatott érvek az olvasó számára is érthető, elfogadható magyarázatként válnak nyilvánvalóvá. Külön emeli a könyv értékét a benne helyet kapó tartalmas szakirodalmi bibliográfia.

Balogh László - Feladatrendszerek ​és gondolkodásfejlesztés
A ​szerző a Kelemen László nevével fémjelzett padagógiai pszichológiai hagyományt folytatja kutatómunkájában. E könyvében - elsősorban a gyakorló tanárok igényeit tartva szem előtt - olyan eredményeket tesz közzé, amelyek az oktatás hatékonyságának növekedését igazolják az ún. feladatrenszeres anyagfeldolgozás során.

Seres József - Szépprózai ​művek elemzése az általános iskolában
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Margaret Stephens - Rebecca Treays - A ​számítógépről kezdőknek
Mi ​az a virtuális valóság? Mire jó a Cd-Rom? Tudod, miként kell bánni az egyes alkatrészekkel? Ezekre és még sok más kérdésre is választ kapsz ebben a vidám könyvben, amely a számítógéptechnológia gyorsan változó világát tárja fel előtted. A szöveg közérthető szavakkal határozza meg a szakkifejezések jelentését, egyszerűen magyarázza el a számítógépek müködését, és megismertet a legeslegújabb technológiai vívmányokkal.

Csáki Béla - Dr. Iványi Károly - Szalay Dezső - Szellemi ​foglalkozások
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Katsányi Sándor - Könyves-Tóth Lilla - Fölfedezem ​a könyvtárat
Van-e ​élet a Marson? - ebből a kérdésből indul ki a könyv írója. A szerző úgy vezeti be az olvasóját a könyvtár szakszerű használatába, hogy a fenti izgalmas kérdésre keresi a választ. Számtalan könyvet kell kézbe vennünk és tanulmányoznunk ahhoz, hogy segítségükkel önállóan tudjunk tájékozódni a tudományok eredményeit feldolgozó irodalom rengetegében. Tudnunk kell, hogy milyen könyvekre, milyen kiadványokra van ehhez szükségünk. Hol juthatunk hozzájuk? Hogyan találjuk meg őket? Milyen segítséget adnak ehhez a bibliográfiák, katalógusok, kézikönyvek? A Tankönyvkiadó kiadványa-miközben választ ad ezekre a kérdésekre -e egyben az önálló ismeretszerzés technikáját is bemutatja. A könyvet feladatgyűjtemény, kislexikon, tárgymutató teszi könnyen kezelhetővé, Kaján Tibor illusztrációi pedig szórakoztatóvá. A szakirodalom kutatásnak, majd feldolgozásának lépésről-lépésre történő bemutatása hozzásegíti az olvasót az önálló tájékozódáshoz.

Covers_442798
elérhető
0

Ismeretlen szerző - IV. ​Oktatás-Informatikai Konferencia
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szende Aladár - Anyanyelvünk ​a középiskolában
"Sokféleség ​az egységben: ez teszi nehézzé, de egyben színessé is anyanyelvi nevelésünket. Ez a könyvecske nem a nehézségeket kívánja szaporítani, hanem a színeket igyekszik láthatóvá tenni."

Józsefné Urbán Ildikó - Szabóné Tóvári Éva - Magyar ​nyelv a 11-12. osztályok számára
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Nagy Sándor - Az ​oktatáselmélet alapkérdései
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ismeretlen szerző - Feladatgyűjtemény ​a nyolc- és hatosztályos gimnáziumba jelentkezőknek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Siposs András - Matematika ​tankönyv 9.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Réthy Endréné - Szabolcs Éva - Franz Schaffhauser - Iskolák ​és iskolareformok Magyarországon és Svájcban
Egy ​magyar és egy svájci kutatócsoport 1996-ban fejezte be azt az összehasonlító vizsgálatot, amelynek során áttekintették a két ország iskolapolitikájának történetét és empirikus elemzésekkel mérték fel jelenkori állapotát. A kötetben - takarékossági megfontolások miatt - a Svájcra vonatkozó rész csak magyarul, a magyarországi eredmények pedig csak németül olvashatók. Svájc kantonok szerint szervezett iskolarendszere napjainkban nagyjából hasonló problémákkal küzd, mint a rendszerváltozás utáni magyar iskolapolitika. Mindkét helyen megingott a bizalom az állami iskolák iránt, és előtérbe kerültek a magán, az alapítványi és az egyházi iskolák. A vizsgálatok három területre koncentrálódtak: szakirodalmi elemzések, törvényi rendelkezések és iskolai rendtartások vizsgálatával a két ország iskolatörténetének elemzése; pedagógiai programok és szervezeti modellek tükrében annak bemutatása, hogy milyen reformelképzelések léteznek az állami és a magániskolákban; végül empirikus vizsgálatok arra vonatkozóan, hogy "milyen didaktikai jellemzőik vannak az állami és a magániskoláknak". ; A kétnyelvű kötetben előbb a magyar iskola történeti áttekintése olvasható németül, majd Svájc iskolatörténete magyarul.

Covers_265481
Prezentáció Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Prezentáció
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Asztalos Gyuláné - Biológia ​6. osztály
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Adamcsik János - Irodaautomatizálás
Workflow ​Management Ügyvitelszervezés Folyamatmodellezés Iratkezelés Elektronikus adatcsere(EDI) Digitális aláírás

Szabó Levente - Soros ​György elméletei és kritikai elemzésük
Soros ​Györgyről mindenkinek van véleménye: ilyen vagy olyan, de senkit nem hagy hidegen. A laikus véleményvezérek viszont a legtöbb esetben gondban lennének, ha a kritika mellé konkrét eseményt, indokot vagy elemzést kellene állítaniuk. Soros könyvei megjelennek ugyan nálunk is, de az elméleteinek, azaz 50 év munkásságának összefoglalására magyarul nem látunk vállalkozást. Ez tehát a célja annak a munkának, melynek jelen elektronikus kiadvány az első része kíván lenni. A későbbi folytatás pedig magát a “Soros jelenség” kutatását célozza majd, azaz azt, hogy Soros nevének kiejtése miért és milyen reakciókat vált ki Magyarországon és a világban.

Covers_207577
elérhető
0

Ismeretlen szerző - „Mit ​tartogat számomra?”
Az ​Európai Unió az oktatási, képzési, kulturális, kutatási és az ifjúság számára szóló tevékenységek széles skáláját támogatja. Ez a füzet az Oktatásügyi és Kulturális Főigazgatóság által működtetett programok egy részéről nyújt rövid tájékoztatást. A jobb érthetőség érdekében nem minden esetben alkalmazza a hivatalos európai uniós terminológiát, és nem tartalmazza az összes EU-s programot, eszközt és tevékenységet. Az egyes részek azonban tájékoztatnak arról, hol találhatók további információk. Ezenfelül megtalálható benne a nemzeti ügynökségek és más olyan fontos szervezetek listája, amelyeken keresztül csatlakozni lehet a programokhoz.Elképzelhető, hogy az Ön számára is tartogat valamit!

Ismeretlen szerző - Történelmi ​olvasókönyv 3. - Forrásszemelvények az egyetemes történelem (1640-1849) és Magyarország története (1526-1849) tanításához
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Szabolcs Ottó - Domokos Zsuzsa - Babina Edit - Kálnai Zsolt - Mátraházi Ferenc - Pósch László - Biztonságpolitika
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_200734
Matematika ​7. - Emelt szint Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Matematika ​7. - Emelt szint
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Nagy Péter Tibor - A ​magyar oktatás második államosítása
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Farkas Katalin - Dr. Lajkó Lajosné - Gyermeki ​jog a boldogsághoz
Ismerjük-e ​igazán a gyermekek jogait? - ötlik fel a kérdés abban, aki kézbeveszi ezt a tanulmányt, melyet a "Gyermeki jog a boldogsághoz" címmel összegzett dr. Farkas Katalin és dr. Lajkó Lajosné. Igen aktuális a mindennapi élet adta téma, melynek a szerzők által választott kérdőíves feldolgozása igen hasznos lehet minden nevelő számára. A gyermekek jogait nemzetközi szinten először az 1924-es Genfi Nyilatkozatban ismerték fel. A genfi deklaráció öt alapelve képezte az alapját az ENSZ-közgyűlés által 1959. november 20-án egyhangúlag elfogadott Gyermeki Jog Deklarációjának. A gyermekek jogai szerves részei az emberi jogoknak, alapelemeik az 1948-ban elfogadott Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatában is jelen vannak. Az ENSZ-közgyűlés 1979-ben felkérte az Emberi Jogok Bizottságának Genfben megalakult munkacsoportját, hogy a lengyel kormány által előterjesztett egyezménytervezetet vizsgálja meg, melynek bevezetését és 35 cikkelyét - mely a tanulmány mellékletében olvasható - 1987. márciusában fogadták el.

Filla István - Vaczulik Margit - Történelmi ​olvasókönyv 1. - Forrásszemelvények az ókori történelem tanításához
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_248680
Magyar ​tükör Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Magyar ​tükör
Az ​Amszterdami Egyetem Kelet-Európa Intézetében létrejött és mindmáig eredményesen működő hungarológiai programhoz segédletnek szánt mű középpontjába - az általános érdeklődésnek megfelelően - a rendszerváltás periódusa került, ami kiegészült a magyar irodalom reprezentatív alkotásainak válogatásával. ; A kötet a Történeti előzményekkel kezdődik, e címen Kiss Gy. Csabának 1993-ban először német nyelven megjelent tömör tárgyszerű írása került a kötetbe. A közel 30 szakirodalmi szemelvény gondos, körültekintő válogatást tükröz, Camus 1956-os írását kivéve (A magyarok vére) valamennyi magyar alkotóktól való. A könyv harmadik része - újságcikkekből, interjúkból, folyóiratokban publikált dolgozatokból összeállított válogatás - széles körű áttekintést nyújt a rendszerváltozást megelőző, azt kísérő átmenet publicisztikájából. A válogatás módja ez esetben is dicsérnivaló, hiszen felvázolja a hatalomátadás körüli huzavonát. Az ezt követő időszak szemelvényei azonban némi egyoldalúságot tükröznek. A múlt feldolgozása című fejezetben, ahol a magyarság fájdalmas veszteségeiről is szó esik, szívesen láttuk volna Für Lajos összefoglalóját a magyarság világháborús veszteségeiről, és legalábbis illő lett volna megemlékezni a magyar holocaust áldozatairól, a németek kitelepítésének nem éppen dicsőséges folyamatáról. A Nemzetiség, kisebbség, diaszpóra című fejezetben örömmel olvashatjuk Tabajdi Csaba - Szokai Imre a Kádár-korszakban megjelent figyelemfelhívó írását és a határon túli magyarok vesszőfutását illusztráló szemelvények mellett - Kiss Gy. Csaba bölcs szavait, valamint Gereben Ferenc elemzését a kisebbségi magyarok identitástudatáról. A Magyarország és Közép-Európa kapcsolatát tárgyaló fejezet kissé soványra sikerült. Ezt követően a kereszténység, a kereszténydemokrácia lehetőségeit elemző írások fejezik be a könyvet. - A rendszerváltó Magyarország képét alaposabban tanulmányozni kívánók olvasmánya.

%c3%93vodai_nevel%c3%a9s
elérhető
2

Ismeretlen szerző - Óvodai ​nevelés játékkal, mesével - Nyár
Ez ​a könyv azoknak készült, akik a tiszta egyszerűségig kidolgozott nevelési eljárásokban bíznak, nem a mindenáron „új", hanem a jó megoldásokat keresik. Olyan óvodai nevelési modellt ajánl, amely a lélektani alapozású kisgyermeknevelés hazai irányzatához kíván illeszkedni. Tudatosan vállalja a magyar neveléstörténet nagyjainak és a gyermekvilág iránt érdeklődő íróknak, muzsikusoknak, néprajzkutatóknak a szemléletét: Gáspár János, Kiss Áron, Benedek Elek; Nagy László, Karácsony Sándor, Mérei Ferenc, Ádám Jenő, Hermann Alice, Burchardt Erzsébet és követőik szellemi örökségét. Ez a modell kitágítja és szélesen értelmezi a kisgyermekkori tanulás fogalmát. A racionalizmus korai, tárgyi és logikai erőltetésével szemben más nyelven akar közvetíteni a nevelő és a gyermek, valamint az utóbbi külső és belső világa között. A gyermekvilágban kiemelkedően fontos érzelmi és hangulati élményegyütteseket, a szó, a kép, a gesztus, a viselkedés utalásos jelrendszerét helyezi előtérbe. A vágy- és indulattelített gyermeki gondolkodás és képzelet táplálásához ad mintákat, anyagát egész évre szóló kerettervekbe foglalva bele. A négy kötetből álló szöveggyűjtemény a testi-lelki fejlesztés eszközéül használható mozgásos, vizuális és érdekes játékokat, verseket, dalokat, meséket tartalmaz a 3-7 éves korosztály szórakoztatására. A természetes élet- és beszédhelyzetek mellett a játék és mese nyelvét kínálja, amelyet az óvodáskorú gyermek valóban megért, mint a valóság és az illúzió között lebegtetett jelrendszert. Az elméleti és módszertani kötet főként az óvónőknek készült, de a négy évszak köré építkező szöveggyűjteményt a szülők, tanítók, gyógypedagógusok is haszonnal forgathatják

Kollekciók