Ajax-loader

'kémia' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


Hack Frigyes - Kugler Sándorné - Tóth Géza - Négyjegyű ​függvénytáblázatok / Matematikai, fizikai, kémiai összefüggések
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​10
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Boruzs János - Jacsmenik Erika - Tudod-e, ​hogy...
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kecskés Andrásné - Rozgonyi Jánosné - Kémia ​7.
Kémia ​tankönyv az általános iskolák 7. évfolyama számára

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​9
A ​természetről tizenéveseknek tankönyvcsalád sikere jelentős részben a tananyag egységes koncepció alapján történő feldolgozásában és megjelenésében rejlik. A természettudományos tantárgyakat az általános iskola felső tagozatától egészen az érettségiig tárgyaló 35 kötetes tankönyvcsalád egyedülálló a magyar tankönyvpiacon. A sorozat elsődleges célja, hogy a természettudományok oktatása tartalmilag és módszertanilag is korszerű legyen, alkalmazkodjon a tanulók igényeihez és hatékonyan segítse a tanulás-tanítás folyamatát. A tananyag a természet megfigyelésére alapul, megtanítja a gyermekeknek felfedezni, megérteni a világukat és védeni a környezetet. A könyvek világos szerkezete, a jól szerkesztett illusztrációk, a gondosan válogatott fotók felkeltik a tanulók érdeklődését és segítik a megértést. Az anyagot a szövegértés fejlesztését is segítő olvasmányok teszik érdekesebbé.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​8.
A ​Nat 2007-es kerettantervnek megfelelő, a Nat 2012-es kerettantervnek is megfeleltethető, MS-2612 tankönyvhöz kapcsolódó munkafüzet. Jól használható mind az együttes csoportmunka, mind a differenciált foglalkoztatás, mind pedig az egyéni tanulási módszerek alkalmazása esetén. Célja az alapvető ismeretek elmélyítése, alkalmazása, az elemi készségek, kompetenciák kialakítása, valamint a tanulói önállóság fejlesztése.

Torkos Kornél - Az ​általános kémia alapjai
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Maróthy Miklósné - Kémia ​12-14 éveseknek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Boksay Zoltán - Török Ferenc - Pintér Imréné - Balázs Lórántné - Kémia ​I. osztály
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Boksay Zoltán - Dr. Csákvári Béla - Kónya Józsefné - Kémia ​III. osztály
A ​rendszeres tanulás egyik fontos eszköze a tankönyv. A kémia tankönyv a többi társához hasonlóan tartalmazza azokat az ismereteket, amelyeket mindenkinek tudnia kell, ez a törzsanyag. A törzsanyagot normál betűmérettel nyomtatták és benne a különösen fontos fogalmakat vagy összefüggéseket dőlt, illetve vastag betűs szedés jelzi. Vannak a tankönyvben olyan részletek, amelyek az anyag megértésére vonatkozó mélyebb ismereteket tartalmazzák, vagy tudománytörténeti szempontból érdekesek. Ezek képezik a kiegészítő anyagot, amelyet megkülönböztetésül a törzsanyagtól, apró betűvel nyomtattak. Hasonló funkciót töltenek be azok a fejezetek is, amelyeket olvasmánynak szántunk. Minden tudományterületen, így a kémiában is, a rohamos fejlődés megnövelte az ismeretek körét. Természetesen nem férhet minden a törzsanyagba, ezért szükséges, hogy a tankönyv olvasmányokkal bővüljön. Mind a kiegészítő anyag, mind az olvasmány önszorgalomból való megismerését azért ajánljuk, mert fejlesztik a szemléletet és tágítják a látókört.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​9. - Munkafüzet
Az ​MS-2616U tankönyvhöz készült munkafüzet. Jól használható mind az együttes csoportmunka, mind a differenciált foglalkoztatás, mind pedig az egyéni tanulási módszerek alkalmazása esetén. Célja az alapvető ismeretek elmélyítése, alkalmazása, az elemi készségek, kompetenciák kialakítása, valamint a tanulói önállóság fejlesztése.

Péntek Lászlóné - Horváth Balázs - Jól ​felkészültem-e? Kémiai feladatsorozatok 7. osztály - Kémiai alapismeretek
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Z. Orbán Erzsébet - Atomok, ​ionok, molekulák
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kisfaludi Andrea - Kémia ​a szakiskolák számára
Ez ​a tankönyv a szakiskolák 9. és 10. évfolyama számára készült. Tartalmában és módszertani feldolgozásában megfelel a 2001-ben bevezetett kerettantervnek. Különbözik a hagyományos kémiakönyvektől - könnyebb tanítani és könnyebb tanulni. Érdekes, mert a mindennapi élet tevékenységeiből kiindulva tárgyalja az alapvető kémiai ismereteket. Témakörei: - Vásároljunk a háztartási boltban - Amit a konyhában használunk - Ha felépül végül a házunk - Az egyik így, a másik úgy - Kell egy kis energia - Mit vegyek vacsorára? - Mi marad utánunk? Diákkísérletei és megfigyelései is lehetőséget teremtenek arra, hogy mindig a tapasztalásból kiindulva igyekezzünk megmagyarázni a minket körülvevő világot. A mindennapi élettel való kapcsolat a környezetvédelemre is ráirányítja a figyelmet. A könyvből nemcsak rendszerezett ismereteket, hanem olyan tanácsokat, javaslatokat is kaphatunk, amelyek mindennapi életvezetésünkben segítenek.

Atanasz Nikolaev - Todor Dimcsev - A ​megszelídített atom
Aligha ​akad olyan átlagműveltségű fiatal, aki ne hallott volna róla, vagy legalábbis nagy vonalakban ne ismerné az atombomba és a hidrogénbomba működési elvét. Annál kevesebben tudják viszont, hogy milyen hatalmas az a terület, ahol az atomenergiát békés célokra használják fel: az iparban, a mezőgazdaságban, az orvostudományban, kémiában, stb. Az atomenergia pótolhatatlan segítőtársunk immár, de hogy mire használjuk fel - pusztításra vagy a természet elleni nemes küzdelemre-, az tőlünk is függ. A bolgár tudós szerzőpáros könyve közérthető formában ismerteti az atomenergia békés célú felhasználásának megvalósult és a jövőben elérhető számtalan lehetőségét.

Covers_206093
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Természettudományi ​összefoglaló
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Boksay Zoltán - Kémia ​9.
A ​tankönyvjegyzéken szerepel. Ez a könyv a kerettantervnek megfelelő új, kétkötetes gimnáziumi kémiakönyvek első tagja, amelyben az általános kémiai ismeretek mellett megjelenik a szervetlen kémia ismétlése is.

Kónya Józsefné - Kémia ​I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Varga Ernő - Kajtár Márton - Kémia ​II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Dr. Siposné Dr. Kedves Éva - Horváth Balázs - Péntek Lászlóné - Kémia ​7. munkafüzet
A ​kompetenciaalapú oktatás igényeinek megfelelően megújult munkafüzeteink változatos tanulói cselekvés alkalmazását teszik lehetővé. Ezek között vannak egyéni megismerési formák; környezeti problémák és azok megoldásainak megismerése; tanári kísérletek és azok elemzése, valamint csoportmunkát igénylő projektek. A sokszínű feladatok segítik a mindennapi életet befolyásoló kémiai természetű jelenségek helyes értelmezését, fejlesztik a tanulók természettudományos gondolkodását.

Z. Orbán Erzsébet - Kémia ​II.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Z. Orbán Erzsébet - Kémia ​III.
Részlet ​a könyvből: "Földünkön a természetben megismert és a mesterségesen előállított anyagok atomokból állnak. Az anyagoknak két nagy csoportját különböztetjük meg: a kémiai elemeket és a vegyületeket. A kémiai elemek közé tartoznak az azonos rendszámú atomokból felépülő anyagok, mint például a hidrogén, az oxigén, a vas, a réz, a szén, az alumínium. A vegyületeket különböző rendszámú atomok alkotják. Vegyület például a víz, a hidrogén-klorid, a metán. A természetben az anyagok egy része önállóan, úgymond elemi állapotban fordul elő. Így találhatóak meg például a nemesgázok, az oxigén, a nitrogén, az arany, a higany. Többnyire azonban az elemek vegyületeikben lelhetőek fel, mint például a vas a vas-oxidban, az alumínium az alumínium-oxidban vagy a réz a réz-szulfidban. Vegyületéből az elemi állapotú anyagot kémiai úton nyerik ki."

Z. Orbán Erzsébet - Kémia ​- a szakközépiskolák számára 9-10
A ​munkafüzet a szakgimnáziumok számára készült tankönyv (MS-2691) kapcsolódó kiadványa. Változatos feladattípusaival segíti a tananyag megértését, begyakorlását.

Balázs Tünde - Nyakóné Nagy Ildikó - Göőz István - Agárdy Sándor - Ember ​és természet 10.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Covers_363375
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Kérdezz! ​Felelek! - Technika
Szórakoztató ​és hasznos könyvecskét tart kezében a kedves olvasó. Az új sorozat minden darabja 300 kérdést és 300 választ tartalmaz különböző témakörökből.

Covers_615555
Függvénytáblázatok Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Függvénytáblázatok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Herczegné Varga Ilona - Holzgethán Katalin - Kémia ​9. munkafüzet a középiskolák számára
A ​Prizma-könyvek fizikából, kémiából és biológiából a 9. és 10. évfolyam számára készülnek. Amint a prizma az egységes, fehér fényt színeire bontja, úgy ezek a könyvek a természet egységének különböző színeit igyekeznek bemutatni. A könyvek a középszintű érettségire való felkészülést segítik. Mindegyik könyv mellé képességfejlesztő munkafüzet készül, amely nagy segítséget ad a tananyag feldolgozásához, ezért használatát feltétlenül ajánljuk. A Prizma-könyvek közé tartozó kémiakönyvek az előírásoknak megfelelően a 9. évfolyamon az általános kémiát, a 10. évfolyamon pedig a szerves kémiát tárgyalják. A Kémia 9. az általános kémia lényegén kívül rövid, rendszerezett szervetlen kémiai áttekintést is tartalmaz, mert az elméleti ismereteket csak a konkrét szervetlen anyagok tulajdonságain keresztül lehet igazán megérteni, begyakorolni. A középszintű érettségi követelményei között is szerepel a szervetlen kémia. A rövid, tömör leckék, a magyarázó rajzok könnyítik a tanulást, a szép, színes képek pedig a mindennapi élet jelenségeihez kapcsolják a tananyagot.

Covers_194588
elérhető
1

Tóth Zsuzsa - Kémia
Ez ​a tankönyv egy lineáris tanterv szerint haladó kémia-tankönyvcsaládnak a fémek és a fémvegyületek tulajdonságait tárgyaló kötete.

Kónya Józsefné - Kocsisné Zalán Judit - Kémia ​10.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

K%c3%a9mia
elérhető
2

Ismeretlen szerző - Összefoglaló ​feladatgyűjtemény kémiából
Ez ​a feladatgyűjtemény - a matematika és a fizika összefoglaló feladatgyűjteményhez hasonlóan - tartalmazza az írásbeli kémia érettségi feladatait, tehát felöleli a teljes gimnáziumi tananyagot. Minden évben e feladatgyűjteményből jelölik ki az iskolai írásbeli érettségi vizsga kérdéseit. A könyv három fő részre tagolódik: általános, szervetlen és szerves kémia. Minden egységhez négy feladattípus tartozik: elméleti kérdések, tesztkérdések, rendszerező-elemző feladatok és számítási feladatok. Az elméleti kérdések a címben megjelölt témáról írható esszé vázlatpontjait tartalmazzák. A tesztkérdések között egyszerű választás és relációanalízis szerepel. A rendszerező-elemző feladatokban diagramokat, táblázatokat kell értelmezni a diákoknak. A számítási feladatok között különböző nehézségűeket találunk: a felvételi vizsgának megfelelő szintűek csillaggal jelöltek. Az összefoglaló feladatgyűjtemény kémiából című könyv az iskolai könyvtárak nélkülözhetetlen alapkönyvei közé tartozik. A tanároknak számonkéréskor nagy segítséget jelent: a dolgozathoz elegendő a különböző csoportok feladatainak számát felírni a táblára és mindenkinek kiosztani egy feladatgyűjteményt. Erre azért is nagyon alkalmas, mert a feladatok megoldása külön könyvben kapható. Fakultáción érettségi és felvételi előkészítőként is jól alkalmazhatjuk, sőt a megoldási kötettel önálló tanulásra is használható.

Lesny Juraj - Simon Gábor - Végh Dániel - Általános ​kémia
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

M. Iljin - Százezer ​miért
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók