Ajax-loader

Carmine Gallo könyvei a rukkolán


Lerántjuk ​a leplet! Steve Jobs előadásainak titka: egy olyan három részből álló keretrendszer, amely elkápráztatja a közönséget Akár éppen az új iPhone-t mutatja be, akár egy konferencia nyitóbeszédét tartja, Steve Jobs lehengerli közönségét mesteri előadásainak stílusával és lendületével. Nem csak egyszerűen információt ad át: elmesél egy történetet, lendületesen felfest egy képet, megosztja vízióját. Hallgatóságát egy egyedi, inspiráló és felejthetetlen utazás részeseivé teszi. Ön is képes erre, ha a könyv segítségével elsajátítja Jobs azon technikáit, amelyeket őt az előadások művészévé tették. Carmine Gallo, a kommunikációs technikákat oktató coach ebben a könyvben Jobs prezentációin keresztül, egy olyan azonnal elsajátítható keretrendszert mutat be, amelynek segítségével Ön is élete legjobb prezentációit tervezheti meg, és adhatja elő. A következőkről lesz szó: Készítsünk egy inspiráló márkatörténetet! Válaszoljuk meg a legfontosabb kérdést! Vázoljunk fel egy pontos, emlékezetes és konzisztens víziót! Tegyük érthetővé a számokat! Szerezzünk felejthetetlen pillanatokat! Készítsünk megragadó diákat! Legyünk a színpadi előadás mesterei! Csináljuk könnyedén! Próbáljunk hatékonyan! Érezzük jól magunkat! Minden egyes fejezetben olyan eszközöket és stratégiákat találunk, amelyekkel már a következő előadásunkban is felhasználhatunk. Steve Jobs ténylegesen elhangzott előadásait felhasználva, a szerző segít felismerni és alkalmazni Jobs technikáit, amelyekkel aztán minket is tátott szájjal fogak hallgatni vevőink, ügyfeleink vagy éppen kollégáink. A Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók könyv segítségével a szinte a kezünkben tarthatunk bármely hallgatóságot, tömören és egyértelműen átadhatjuk a nekik szánt üzenetet, meggyőzhetjük őket termékünk, szolgáltatásunk értékeiről, vagy ötleteink mellé állíthatjuk őket – egyszerűbben és hatásosabban, mint az valaha gondoltuk volna. Sőt, leseperhetjük a konkurenciát, a lehetséges vevőket tényleges vevőkké tehetjük, a tényleges vevőket pedig rajongókká változtathatjuk. Nem könnyű Jobs nyomába lépni, de ha egyszer elkezdjük használni a technikáit, előadásaink biztosan nem fognak egykönnyen feledésbe merülni. Carmine Gallo a világ legjobban csodált márkaival rendelkező cégeknek ad előadásokkal, kommunikációs technikákkal és a médiával kapcsolatos tanácsokat. A Businesweek.com állandó szerzője, valamint rendszeres olyan előadások nyitóbeszédeit tartja, amelyeket a legnagyobb amerikai televíziós és online csatornák is közvetítenek. Többek között szerepelt már a New York Times-ban, a Wall Street Journalban és az Investor’s Business Daily napilapban is. Gallo a san-francisco-i öbölben lakik, és alelnöke volt egy, a világ tíz legnagyobbja közé tartozó PR cégnek.

Mit ​tudnánk elérni az üzleti életben megfelelő rálátással és inspirációval? Milyen magasságokba repülne a karrierünk, ha Steve Jobs segítené a döntéseinket? Mit tenne helyünkben Steve? A szerző legújabb könyvében hiteles források alapján, rendkívül meggyőző erővel taglalja azt a hét irányelvet, amelyek Steve Jobsot egész életén át vezérelték és az innováció mesterévé tették: „Azt csináljuk, amit szeretünk!” „Hagyjunk nyomot a világegyetemben!”

TED ​talks have redefined the elements of a successful presentation and become the gold standard for public speaking around the world. TED and associated Tedx conferences are held in more than 130 countries and are being viewed at a rate of 1.5 million times a day. These are presentations that set the world on fire, and the techniques that top TED speakers use are the same ones that will make any presentation more dynamic, fire up any team, and give anyone the confidence to overcome their fear of public speaking. Communications coach and bestselling author of The Presentation Secrets of Steve Jobs, Carmine Gallo has broken down the top TED talks and interviewed the most popular TED presenters as well as the top researchers in the fields of psychology communications to get their cutting-edge insights and to reveal the 9 secrets of all successful TED presentations. From 'Unleashing the Master Within' and 'Delivering Jaw Dropping Moments' to 'Sticking to the 18-minute Rule' Gallo provides a step-by-step method that makes it possible for anyone to create, design, and deliver a TED-style presentation that is engaging, persuasive, and memorable. Ideas are the true currency of the 21st century, and Carmine Gallo's Talk Like TED gives readers a way to create presentations around the ideas that matter most to them, presentations that will energize their audiences to spread those ideas, launch new initiatives, and reach their highest goals.

The ​"Wall Street Journal" Bestseller! Updated to include Steve Jobs's iPad and iPad2 launch presentations ""The Presentation Secrets of Steve Jobs" reveals the operating system behind any great presentation and provides you with a quick-start guide to design your own passionate interfaces with your audiences." --Cliff Atkinson, author of "Beyond Bullet Points" and "The Activist Audience" Former Apple CEO Steve Jobs's wildly popular presentations have set a new global gold standard--and now this step-by-step guide shows you exactly how to use his crowd-pleasing techniques in your own presentations. "The Presentation Secrets of Steve Jobs" is as close as you'll ever get to having the master presenter himself speak directly in your ear. Communications expert Carmine Gallo has studied and analyzed the very best of Jobs's performances, offering point-by-point examples, tried-and-true techniques, and proven presentation secrets in 18 "scenes," including: Develop a messianic sense of purpose Reveal the Conquering hero Channel your inner Zen Stage your presentation with props Make it look effortless With this revolutionary approach, you'll be surprised at how easy it is to sell your ideas, share your enthusiasm, and wow your audience the Steve Jobs way.

Mitől ​ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik? Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani? Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán jó történet? A hatékony kommunikáció alapját az üzleti életben is a történetek képezik. Akár konferencián tartunk előadást, akár befektetők előtt prezentáljuk az ötletünket, vagy épp az ügyfeleinket szólítjuk meg – hallgatóságunkat elsősorban nem adathalmazokkal, hanem hiteles és érzelmeket kiváltó történetekkel tudjuk meggyőzni. A storytelling elismert szakértője, Carmine Gallo legújabb könyvében ehhez nyújt segítséget mintegy ötven kiváló történetmesélő, többek között Steve Jobs, Richard Branson, Sheryl Sandberg és Oprah Winfrey példáján keresztül. Az inspiráló előadóktól megtanulhatjuk a storytelling alapelveit és technikáit, továbbá praktikus tippeket kapunk, hogy minél jobb történetmesélőkké váljunk. „Az ötlet a 21. század valutája. Az információs korban, a tudásgazdaságban mindenki annyit ér, amennyit az ötletei. A történet pedig az az eszköz, amellyel ezeket az ötleteket átadjuk egymásnak.” Carmine Gallo kommunikációs coachként kiemelkedően sikeres vállalatok felső vezetőinek segít a kifinomult storytelling-technikák elsajátításában. Ügyfelei közé tartozik a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft és a Walmart. Keresett előadó és népszerű publicista, a Gallo Communications Group alapítója. Számos bestseller, köztük A TED-előadások, a Steve Jobs a prezentáció mestere és a Steve Jobs az innováció mestere szerzője. Feleségével, Vanessa Gallóval és két lányukkal a Kalifornia állambeli Pleasantonban élnek.

A ​TED-előadások lenyűgözőek, okosak és meggyőzőek. Ki ne vágyna hasonló hatásra, akár üzleti prezentációt, akár nyilvános előadást kell tartania? Legtöbben azonban félünk a nyilvános fellépéstől. Leginkább azért, mert nem tudjuk elképzelni, hogy mondanivalónk bárki számára izgalmassá tehető, személyünk pedig ugyanolyan magával ragadó lehet, mint egy TED-előadóé. Senki sem született vérbeli előadónak, viszont bárki azzá válhat, ha kellő odafigyeléssel, bátorsággal és motivációval rendelkezik. Carmine Gallo kommunikációs tréner lépésről lépésre végigvezet bennünket a folyamaton, amelynek eredményeképpen lebilincselő, meggyőző és emlékezetes előadást tarthatunk. Tanácsai segítségével a megfelelő formába önthetjük mondanivalónkat, képesek leszünk észérvekkel, és érzelmekkel is hatni a közönségünkre. Egyszerű, könnyen alkalmazható tippjeivel már a következő alkalommal lenyűgözhetjük hallgatóságunkat..

Az ​Apple Store üzletei minden más kereskedő cégnél nagyobb bevételt realizálnak négyzetméterenként. Csakhogy az Apple sikerének és az ügyfelek kitartó márkahűségének nem kizárólag a „hihetetlenül nagyszerű" termékkínálat a titka: kiváló, profi, tettre kész, céltudatos munkatársak dolgoznak azon, hogy az ügyfeleknek olyan vásárlási élményben legyen részük, ami párját ritkítja. Carmine Gallo, akinek a könyvei a világon mindenütt bestsellerek, ebben a művében részletesen ismerteti, milyen elveken és üzleti gyakorlaton nyugszik a stratégia, amely mindenben az ügyfél érdekeit tartja szem előtt, és azt is elárulja, hogy ha ugyanilyen magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk, saját márkánkkal miként érhetünk el kiemelkedő eredményeket.