Ajax-loader

A ​könyv nemzetközi tapasztalatokra és a hazai helyzetre építve tárgyalja a vállalati működés elvi alapjait, magyarázatokat és összefüggéseket fogalmaz meg a vállalatok stratégiájának és konkrét tevékenységének alakulására nézve. Az új kiadás épít a korábbiakban lefektetett alapokra, megtartva a stratégiai, felsővezetői szemléletet, emellett tárgyalja az utóbbi években tapasztalt új jelenségeket. Így kitér arra, hogy a vezető vállalatok törekvése a termékek vagy szolgáltatások egyszerű eladása helyett egyre inkább a fogyasztók igényeinek mind teljesebb kielégítését szolgáló komplex megoldások nyújtása. A tárgyalás ötvözi a hagyományos funkcionális megközelítést (marketing, innováció, logisztika stb.) a korszerű folyamatszemlélettel, kiemelten tárgyalja az értékláncok és ellátási láncok szerepét. Nagy hangsúlyt helyez a könyv az információtechnológia fejlődésének szerepére, részletesen tárgyalja a globalizáció jelenségét, s új megvilágításba helyezi a vállalati stratégiaalkotás vállalati, üzletági és funkcionális szintjeinek kapcsolatát. A könyvet mind az egyetemek, főiskolák hallgatói, mind gyakorló vállalatvezetők számára ajánljuk.

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

6.7
átlagos pontszám i
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás

Címkék

Kollekciók