Ajax-loader

kollekció: Thriller

“– Uram! A késemért jöttem!
– Hol hagyta?
– Valami matrózban.”
(Rejtő Jenő)


A ​történelem nem szűkölködött tragikus eseményekben: mindent elsöprő árvizek, pusztító tűzvészek, határokat nem ismerő járványok tizedelték az emberiséget. Ám minden elemi csapásnál nagyobb fenyegetést jelent önmaga számára az ember. A tudomány és a technika fejlődésével már-már tökélyre fejlesztette a pusztítás eszközeit, s szinte törvényszerű, hogy előbb-utóbb kicsúszik a kezéből az ellenőrzés. Visszaélt tudásával és hatalmával, megérett a bűnhődésre... ...valahol a kaliforniai sivatag mélyén, egy titkos katonai laboratóriumban üzemzavar támad, s elszabadul egy gyilkos vírus. Iszonyatos sebességgel tarol végig az országon, tömegesen hullanak az emberek. Ám ismeretlen okból néhányuk szervezete ellenáll a szörnyű kórnak, épségben vészelik át a járványt. Egyetlen közös van bennük: hasonló álmokat látnak, melyekben vagy egy idős néger asszony, vagy egy baljós sötét ember hívja őket. Felkerekednek hát a túlélők, hogy eleget tegyenek a Gondviselés, illetve a Gonosz hívásának. Természetesen közben meg kell szervezni az életet. Vajon elég erősen munkálkodnak bennük a régi erkölcsi normák ahhoz, hogy újra felépítsék a társadalmat, mielőtt teljesen eluralkodik a káosz? Közösséggé tudnak-e kovácsolódni az elszórt csoportocskák, meg tudják-e őrizni emberségüket, vagy végképp széthullik a civilizáció? Mindeközben a Gonosz sem tétlenkedik, s hamarosan elkerülhetetlenné válik az összecsapás...

A ​chamberlaini gimnáziumban közeleg az érettségi. A tizenhat éves, esetlen Carrie White-ot nemcsak bigottan vallásos anyja terrorizálja, hanem diáktársai – főként a lányok – gúnyolódásának is állandó céltáblája. Egy különösen megrázó esemény után a főkolomposokat megbüntetik, Carrie-ben pedig nőttön nő az indulat, elégtételt akar venni az őt ért sérelmekért. Egyre inkább tudatosul benne, hogy félelmetes telekinetikus képessége micsoda hatalom! Elérkezik a nagy nap, az érettségizők bálja. Csodák csodája, a rút kiskacsa Carrie-t bálkirálynővé választják a csinos és népszerű Tommy oldalán. Ám néhány diák nem bír magával, a végsőkig meg akarja alázni a lányt, s szörnyű tervet eszel ki. Válaszként Carrie szabadjára engedi pusztító erejét, melynek nyomán kő kövön nem marad...

Reykjavík ​egyik legjobb nevű szállodájának alagsorában összeszurkált holttestre bukkannak. Az áldozat ugyan a szállodában dolgozott, ám úgy tűnik, senki nem ismeri. Legalábbis annyira nem, hogy oka lett volna meggyilkolni... Erlendur felügyelőnek az az ötlete támad, hogy a nyomozás idejére beköltözik a szállodába. Mialatt fokozatosan felderíti a meggyilkolt férfi elképesztő múltját és segít igazságot szolgáltatni egy brutálisan bántalmazott kisfiú édesapjának, bepillantást nyer a hotelszakma kulisszái mögé is, ahol bizony akad rejtegetnivaló. Mindeközben pedig azon igyekszik, hogy rendbe tegye saját életét, és lányával való kapcsolatát...

San ​Juan szigetén, a tengerparti csapszékekben csak suttogni mernek a rossz hírű, vámpírok lakta kastélyról, amely a város fölé magaslik. Ide tart Leslie L. Lawrence is, zsebében pipájával, és legendás .38‑as Smith and Wessonjával, hogy eleget tegyen a titokzatos Francis T. Drake meghívásának. A kastélyba temetőn át vezet az út: a sírokon gyertyák égnek, s megölt állatok tetemei teszik még barátságosabbá az örök béke helyét… Hamarosan megtörténik az első gyilkosság, amelyet újabb és újabb követ… Aztán előkerül a pipa és a .38‑as - no és a gyönyörű Viorica -, hogy segítségükkel hősünk összemérhesse erejét a Gonosszal.

A ​híres művészeti ügynök Svájcba utazik, hogy megvásárolja egy titokzatos műgyűjtő gazdag gyűjteményét. Ám mielőtt megkötné az üzletet, belekeveredik egy több ezer éves összeesküvés hálójába. A gyilkosságok és intrikák sora egy titokzatos női Messiás rejtélyével kezdődik - és végződik. Ha kiderül, hogy a fiatal lány valóban élt, meghalt és feltámadt, akkor alapjaiban rendül meg a nyugati kultúra... A hátborzongató misztikus krimi végkifejlete meglepő és döbbenetes - ezért igazi "kötelező olvasmány" a műfaj kedvelőinek.

Az ​Umbrella vállalat hibájából kiszabadult T-vírus tovább folytatja pusztítását a Földön, a lakosságot húsevő zombik légióivá alakítva. Az emberi faj utolsó és egyetlen reménye, Alice (Milla Jovovich) a cég egyik titkos bázisán ébred fel, és ahogy elkezdi felderíteni az épületet, egyre többet tud meg titokzatos múltjáról. Alice tovább folytatja a vírus kitöréséért felelős emberek után megkezdett vadászatot - a hajszát, amely Tokiótól New York-on át egészen Moszkváig visz, végül pedig egy olyan felfedezéshez vezet, ami miatt mindent meg kell kérdőjelezne, amit eddig igaznak hitt. Régi és új szövetségesei társaságában Alice a túlélésért vív harcot, aminek tétje a lassan teljesen feledésbe merülő emberiség... A visszaszámolás elkezdődött.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

A ​történelem egyik leghátborzongatóbb irodalmi klasszikusa, a Pokol ihletésére született, és díszletei között játszódó mű Dan Brown eddigi legellenállhatatlanabb és leggondolatébresztőbb regénye; lélegzetelállító versenyfutás az idővel...

The ​war that has torn the human race apart is finally nearing its end. With most towns and cities now uninhabitable, and with the country in the grip of a savage nuclear winter, both Hater and Unchanged alike struggle to survive. Hundreds of Hater fighters have settled on the East Coast in the abandoned remains of a relatively undamaged town under the command of Hinchcliffe---who'll stop at nothing to eradicate the last few Unchanged and consolidate his position at the top of this new world order. This fledgling society is harsh and unforgiving---your place in the ranks is decided by how long and how hard you're prepared to fight. Danny McCoyne is the exception to the rule. His ability to hold the Hate and to use it to hunt out the remaining Unchanged has given him a unique position in Hinchcliffe's army of fighters. As the enemy's numbers reduce, so the pressure on McCoyne increases, until he finds himself at the very center of a pivotal confrontation, the outcome of which will have repercussions on the future of everyone who is left alive.

A ​serial murderer is terrorizing Seattle, hunting and scalping white men. And the crimes of the so-called Indian Killer have triggered a wave of violence and racial hatred. Seattle's Native Americans are shaken and confused, none more so than John Smith. Born Indian, raised white, Smith desperately yearns for his lost heritage and seeks his elusive true identity. He meets Marie, a stormy Indian activist particularly outraged by people like Jack Wilson, the mystery writer who passes himself as part Indian. As a bigoted radio personality incites whites to seek revenge, tensions mount, Smith fights to slake the anger that engulfs him...and the Indian Killer claims yet another life.

Kísért ​a múlt... Egy telefonhívás és egy rejtélyes, a perverz sorozatgyilkos visszatérésére utaló e-mail hatására Martin Servaz belekezd élete legveszedelmesebb és egyúttal legszemélyesebb nyomozásába. Egy latintanárnőt meggyilkolnak, egy harci kutyákkal foglalkozó férfival pedig a saját állatai végeznek... Ezek az események felkavarják az aprócska délnyugat-franciaországi egyetemi városka és az ott tanuló válogatott diákok közösségének nyugalmát. A téboly, a perverzitás sötét mélységeibe pillantva Servazban felszakadnak a múlt sebei, és lépésről lépésre hatalmába keríti a rettegés önmagáért és azokért, akiket a legjobban szeret. A számos nyelvre lefordított A fagy sikere után a sötét és nyomasztó univerzumát mesteri kézzel irányító, a műfaj szabályait folyamatosan felforgató, újraértelmező Bernard Minier ismét egy lélegzetelállító történettel nyűgöz le minket. Bernard Minier 1960-ban született Béziers-ben, és Délnyugat-Franciaországban nőtt fel. Nyolcéves korában döntötte el, hogy író lesz, majd huszonnégy évesen Párizsba költözött, és a rock, a könyvek, az utazás bűvöletében eltelt dühöngő ifjúság évei után, 1984-ben a francia vámhivatalnál helyezkedett el... A szürke köztisztviselő álruháját magára öltve hosszú-hosszú éveken át kettős életet élt: idejét, energiáját a hivatalnoki munka és az írás között osztotta meg, mígnem A fagy című művével elnyerte a 2011-es Cognaci Könyvfesztivál legjobb francia nyelvű krimijének járó díját. Azóta kizárólag az írásnak szenteli magát. A Testvériség a második regénye.

Laurel ​Fields, perfect wife of Dr Warren Fields, living in a perfect house in a beautiful town, is pregnant. But is the baby her husband's - or her lover's? One morning she returns home and finds Warren waiting for her. When she looks down from his unshaven face, she recognises the piece of paper lying on the coffee table - a letter from her lover Danny that she'd hidden inside a book. Then she sees the gun in her husband's hand. It's going to be a long day: for the Fields family, for Danny, for the police. Because this is not the only secret in town.

,,Mérgező ​barátságok, egy világtól elzárt ház, egy sötét, hófödte erdő... Mindannyiunk legrosszabb rémálmát és a tökéletes hozzávalókat ötvözi ez a feszültséget keltő, hátborzongató regény." Clare Mackintosh Nora tíz éve nem találkozott Clare-rel. Egy nap otthagyta az iskolát, és többet vissza sem nézett. Aztán váratlanul meghívják Clare lánybúcsújára. Ezzel lehetőséget kap arra, hogy végre lezárja a múltat... De a dolgok rosszul alakulnak. Nagyon rosszul. Van, ami nem maradhat örökké titokban. Ruth Ware Lewes városában, Sussexben nőtt fel. A Manchesteri Egyetemen szerzett diplomát, azután Párizsba költözött, majd Észak-Londonban telepedett le. Férjezett, két kisgyermek édesanyja. Volt már pincérnő, könyvesbolti eladó, angolnyelv-tanár és sajtóreferens. A Sötét erdő közepén az első krimije.

1985-ben ​Kurt Schaltzmannt, Markus Baumgartnert és a húgát, Evit, meggyilkolják a Bletterbach-szurdokban, egy óriási völgytorokban, amelynek őskövületei a világ születésének rettenetes titkait rejtik magukban. A három fiatalt valósággal lemészárolják egy szörnyű vihar során. Holttestüket oly mértékben megcsonkítják, hogy felmerül a gyanú, talán nem is emberi lény végzett velük. Harminc évvel később Jeremiah Salinger amerikai dokumentumfilm rendező, aki egy helybéli, dél-tiroli lányt vett feleségül, tudomást szerez a bűntényről, amelynek felderítetlen volta nem hagyja nyugodni. Feleségével, Annelisével és kislányával, Clarával, egy időre Siebenhochba költözik, de a Dolomitok szívében megbújó kis település lakói nem veszik jó néven a múltjukban való vájkálást, és nem segítenek a kutatásban. Jeremiah apósa, Werner Mair, a hegyimentő szolgálat volt vezetője is óva inti a vejét attól, hogy az elátkozott szurdok közelébe merészkedjen. Az események sodrásában minden jel arra mutat, hogy a Bletterbachban kiöntött vér ősi, a Földdel egyidős, rég eltűntnek hitt baljós erőket hívott életre, és az öldöklésnek még nincs vége.

In ​this powerful psychological suspense debut, when a woman’s life is shattered, she is faced with a devastating question: What if everything she thought was normal and good and true . . . wasn’t? Clara Lawson is torn from her life in an instant. Without warning, her home is invaded by armed men, and she finds herself separated from her beloved husband and daughters. The last thing her husband yells to her is to say _nothing._ In chapters that alternate between past and present, the novel slowly unpeels the layers of Clara’s fractured life. We see her growing up, raised with her sisters by the stern Mama and Papa G, becoming a poised and educated young woman, falling desperately in love with the forbidden son of her adoptive parents. We see her now, sequestered in an institution, questioned by men and women who call her a different name—Diana—and who accuse her husband of unspeakable crimes. As recollections of her past collide with new revelations, Clara must question everything she thought she knew, to come to terms with the truth of her history and to summon the strength to navigate her future.

Azt ​hiszed, tudod, kiben bízhatsz? Azt hiszed, tudod, mi a különbség jó és rossz között? Tévedsz... Egy exkluzív devoni fiúiskola igazgatóját holtan találják az iskola aulájában; felakasztotta magát. Néhány órával korábban egy csomagot talál az íróasztalán, és azonnal tudta, ki és miért üzent neki ily módon. És azt is, hogy mi az üzenet: elérkezett a vég. És ez csak az első a furcsa halálesetek vagy éppen különös kegyetlenséggel elkövetett gyilkosságok sorában, amelyeknek az exeteri rendőrség két nyomozója: a zaklatott múltú Imogen Grey őrmester és a társa, Adrian Miles próbálnak a végére járni. Ahogy egyre jobban belegabalyodnak a korrupció, a hazugságok és a kizsákmányolás hálójába, minden egyes lépéssel közelebb kerülnek egy félelmetes titkokhoz, amelyet évtizedek óta őriznek a közösség legbefolyásosabb tagjai. És amikor a két rendőr végül rájön, valójában mi is motiválja a gyilkost, vajon tényleg meg akarják majd állítani? Katerina Diamond Angliában hatalmas sikert aratott regénye letehetetlenül izgalmas, feszültséggel teli olvasmány az erőszakról, a bűnről és a bosszúról.

James ​Patterson’s BookShots. Short, fast-paced, high-impact entertainment. Make believe I love you… Both survivors of the divorce wars, Christy and Martin don’t believe in love at first sight and certainly not on a first date. But from the instant they lock eyes, life becomes a sexy, romantic dream come true. That is, until they start playing a strangely intense game of make-believe – a game that’s about to go too far.

_Miriam ​Black tudja, hogyan fognak meghalni. Csak azt nem tudja, ki öli meg őket._ Egyszerűen nem mennek jól a dolgok: Miriam és Louis kapcsolata ugyanúgy ki van téve a nő hangulatváltozásainak, mint minden más az életében. Miriam igyekszik. Tényleg. De ez az egész „letelepedés-dolog” egyszerűen nem neki való. Próbálja kordában tartani médiumi képességét – azt, hogy egy puszta érintéstől is látja, mikor és hogyan fog valaki meghalni – de még ez is rossz érzéssel tölti el. Mintha egy tornádót akarna bezárni egy apró palackba. Csak idő kérdése, mikor fog kitörni a mindent elsöprő vihar. Amikor egy ártatlan megbízás egy lányiskolába szólítja, véletlenül egy kegyetlen, jövőbeli sorozatgyilkos nyomára bukkan. Már nem csak rengeteg lány élete múlik rajta: a vadászból is hamar préda lesz.

Tíz ​éve azt mondták róla: ő lehet a következő Jay Leno. Később azt mondták rá: gyilkos. Shawn Graham, a fiatal televíziós showman, ígéretes karrierje elején tragikus kimenetelű autóbalesetet okoz, amelyben három ember életét veszti, egy pedig - Martha Tyler - örökre lebénul. Shawn összeroppan a szerencsétlenség súlya alatt, és öngyilkos akar lenni. Börtönbüntetésének letöltése után megtudja, hogy Martha Tyler létrehozott egy alapítványt, amivel nehéz sorsú, széthullott családokat támogat. Az extévésztár titokban összegyűjt egymillió dollárt, és elhatározza: mielőtt végez magával, személyesen viszi el a pénzt Martha Tylernek, hogy bocsánatot kérjen tőle. Los Angelesből New Yorkba utazva olyan emberekkel kerül kapcsolatba, akikkel más körülmények között sosem találkozott volna. Így ismerkedik meg egy fiatal pincérnővel, aki titokban könyvet ír, egy tizenöt éves lánnyal, aki megpróbál felkészülni gyógyíthatatlan betegségben szenvedő barátnője halálára, és egy bűnözővel, aki az orosz maffia szorításában egy újabb, minden eddiginél komolyabb bűncselekményre készül. Útjaik egy ponton keresztezik egymást, és bár csak néhány órát töltenek együtt, hatalmas fordulatot vesz a sorsuk.

Az ​önfejű újságíró, Anna Rothman felismeri az öngyilkosságot - a férje öt évvel azelőtt megölte magát. Mikor a vonaton a mellette ülő lány egy medált dug a táskájába, majd a sínekre veti magát, Anna kínos kérdéseket tesz fel. Minden öngyilkosságra utal, a rendőrség lezárja az ügyet. A lány, Elly azonban egy sor rejtett üzenetet hagyott hátra, Anna pedig veszélyes küzdelembe fog, hogy felkutassa a lány fél éve elrabolt unokaöccsét, megtalálja útitársa gyilkosát, és megválaszolja azokat a kérdéseket is, melyeket saját múltjával kapcsolatban merültek fel. A pszichológiai thriller, ami vezette az Amazon sikerlistáját.

Tíz ​évvel azután, hogy a nagy port kavaró emberrablási ügyben két hatéves kisfiú eltűnt, egyikőjük váratlanul előkerül – így kezdődik Harlan Coben új thrillere, a Hazatérsz. Egy évtizeddel korábban Rhys-t és Patrickot, két jómódú család gyermekét elragadták az emberrablók, óriási váltságdíjat követeltek értük, majd hirtelen nyomuk veszett. Tíz évig hánykódnak kétségek között az eltűnt gyerekek családtagjai, lassan minden reményüket elveszítve, mikor egyszer csak bekövetkezik a csoda: Rhys egyik rokona, Win Lockwood egy e-mail segítségével az egyik fiú nyomára bukkan. Win Myron Bolitar segítségét kéri, akivel, úgy tűnik, megtalálják az egyik, mára kamasszá serdült áldozatot, Patrickot. Hol rejtegették el ilyen hosszú ideig, és mi mindenre emlékszik abból a végzetes napból? Valóban ő az, akinek hiszik? Miért zárják el a szülei a külvilágtól? És persze legfőképp: mit tud a mai napig másik áldozatról? Harlan Coben lenyűgöző, lélegzetelállítóan izgalmas új kötete egyszerre rejtélyekkel, váratlan fordulatokkal átszőtt krimi és megható mese barátságról, családról és arról, mit is jelent hazatérni. „Sok mindent el lehet mondani Coben írásművészetéről, de a legjobb benne a következetessége. Nem csak hogy jó minden regénye, hanem egyenesen tökéletes. A Home is erről tanúskodik.” – The Huffington Post „Harlan Coben tökéletesen tisztában van vele, hogyan feleljen meg az olvasók elvárásainak, most is felcsigázó és kanyargós történettel állt elő. Mind a régi rajongóit, mind az új olvasókat magával fogja ragadni.” – NewsOK Harlan Coben napjaink egyik legnépszerűbb krimiírója. Eddig megjelent több mint húsz regényét, köztük a méltán népszerű Myron Bolitar-sorozatot a műfaj gyöngyszemeiként tartják számon: könyveit eddig negyven különböző nyelvre fordították le, és közel ötvenmillió példányt adtak el belőlük világszerte.

Amy ​Stevensonból vezető hír lett 1995-ben. Az akkor még csak tizenöt éves lánynak nyoma veszett, miközben az iskolából tartott hazafelé. Három nap múlva eszméletlenül találták meg. A támadóját nem sikerült kézre keríteni, pedig az újságok és az esti híradók is tele voltak a történettel. Tizenöt évvel később Amy a kórházban fekszik a ’90-es évek poszterei között. A világ már rég elfeledkezett róla – egészen addig, amíg az újságíró, Alex Dale bele nem botlik, miközben vegetatív állapotú páciensekről ír. Alexben olyan élénken él Amy kálváriája, mintha csak tegnap történt volna. Kísértést érez, hogy megoldja a rég lezárt ügyet. A baj csak az, hogy Alex is éppolyan elveszett teremtés, mint Amy: mindent kockára tett az alkoholizmusa miatt, beleértve a házasságát és a hírnevét is. Így hát belevág a nyomozásba abban a reményben, hogy Amy támadójának előkerítése az ő karrierjének megváltása is lehet egyben.

Érezted ​már elveszve magad egy ismeretlen helyen, ami baljóslatúan rossz érzést keltett benned? Volt a tulajdonodban elátkozott tárgy, amitől alig vártad, hogy megszabadulj? Üldözött már a balszerencse szinte egyfolytában? Féltél már annyira a sötétben éjszaka, hogy ki sem mertél menni a szobádból? Talán nem alaptalanul… Hiszen nem tudhatod, mi rejtőzik az otthonod falai között. Huszonnégy borzongatóan izgalmas, fordulatos történet vár rád e könyv oldalain. Szellemek, démonok és gyilkosok szedik áldozataikat különféle módszerekkel térben és időben. És nincs, amit megállítaná őket? Vagy mégis? Szeretsz rettegni? Meghökkenni? Borzongani? Akkor a HORROR MESÉKBEN nem fogsz csalódni! Éld át vagy éld túl! Violet C. Landers

Rena ​Olsen nagysikerű pszichológiai thrillerében, melyet a BookPage a 2016-os év regényének jelölt mystery kategóriában, egy fiatal nőnek szembe kell néznie a kétségbeejtő kérdéssel: mi van, ha mindaz, amit életében normálisnak és igaznak gondolt - nem volt az? Clara Lawsont egy pillanat alatt szakítják ki megszokott életéből, fegyveresek rohanják le az otthonát, ahol férjével lakik. Az utolsó, amit - miközben elhurcolják - férje szájából hallhat: ne mondj nekik semmit! A fiatal írónő első regénye, mely a nemzetközi gyermekkereskedelem és a prostitúció világát mutatja be, pontosan olyan dühös kiáltás a nők alávetettsége ellen, mint A lány a vonaton vagy Fiona Barton Az özvegy című regénye. Letehetetlen, rabul ejtő thriller, egy ismeretlen és fékezhetetlenül vad világból.

Rena ​Olsen nagysikerű pszichológiai thrillerében, melyet a BookPage a 2016-os év regényének jelölt mystery kategóriában, egy fiatal nőnek szembe kell néznie a kétségbeejtő kérdéssel: mi van, ha mindaz, amit életében normálisnak és igaznak gondolt - nem volt az? Clara Lawsont egy pillanat alatt szakítják ki megszokott életéből, fegyveresek rohanják le az otthonát, ahol férjével lakik. Az utolsó, amit - miközben elhurcolják - férje szájából hallhat: ne mondj nekik semmit! A fiatal írónő első regénye, mely a nemzetközi gyermekkereskedelem és a prostitúció világát mutatja be, pontosan olyan dühös kiáltás a nők alávetettsége ellen, mint A lány a vonaton vagy Fiona Barton Az özvegy című regénye. Letehetetlen, rabul ejtő thriller, egy ismeretlen és fékezhetetlenül vad világból.

A ​várost átszelő folyóból holtan húznak ki egy fiatal nőt. Néhány hónappal korábban egy sérülékeny tinédzser lány végezte ugyanott, ugyanígy. Előttük évszázadokon át asszonyok és lányok hosszú sora lelte halálát a sötét vízben, így a két friss tragédia régen eltemetett titkokat bolygat meg – és hoz felszínre. Az utolsó áldozat árván maradt, tizenöt éves lányának szembe kell néznie azzal, hogy félelmetes nagynénje lett a gondviselője, aki most kényszeredetten tér vissza oda, ahonnan annak idején elmenekült, és ahová szíve szerint soha nem tette volna be újra a lábát. A folyóparti ház eresztékei éjjelente hangosabban nyikorognak, a fal tövében susogó víz kísérteties neszekkel tölti meg az egyébként zavartalan csendet. A lány a vonaton című regényhez hasonlóan PAULA HAWKINS újabb története is megállíthatatlanul sodorja az olvasót a végkifejlet felé, bizonyítva, hogy az írónő nagy ismerője a női léleknek és az emberi ösztönöknek. A lány a vonaton az elmúlt évek legnagyobb sikere volt a magyar és a nemzetközi könyvpiacon. A szerző második thrillerére két évet kellett várni. De – ahogy az első olvasók egybehangzóan állítják – megérte.

A ​fordulatos pszichithriller hamisítatlan Sophie Hannah-i módon az emberi lélek legmélyére ás. A modern thriller mestere ezúttal a családon belüli erőszak, a bántalmazás mozgatórugóit tárja fel, minden oldalon egy-egy újabb mozaikkockát illesztve a történetbe, amíg teljes nem lesz a kép. Egyik este ismeretlen nő állít be Simon Waterhouse nyomozó otthonába. Azt állítja, hogy ő Proust felügyelő lánya, és az apja bizonyítékot hamisított, minek következtében egy ártatlan embert vádolnak azzal, hogy meggyilkolta magatehetetlen, szélütött feleségét. A vidéki Angliában játszódó történet szálai összekapcsolódnak a düsseldorfi repülőtéren ragadt okos, sikeres üzletasszony, Gaby Struthers történetével, valamint egy 20 év körüli ápolónőével. A két nő kénytelen egy hotelszobában tölteni az éjszakát Németországban, amíg jobbra fordul az időjárás és felszállhat a gépük. Az ápolónő is azt állítja, hogy Gaby régi szerelmét, Timet ártatlanul fogják elítélni felesége meggyilkolásáért. A pénz lett volna az indítóok? Vagy az engesztelhetetlen gyűlölet, amit a férj magatehetetlen felesége miatt érez? A bonyolult rejtély megoldása Simon Waterhouse-ra Sophie Hannah csavaros eszű nyomozójára és csapatára vár

A ​spy and action thriller featuring a teenage girl who kicks butt and outsmarts with the best of them. To accomplish her mission, though, she'll need to team up with those she trusts the least in this latest Raven File case. Jocelyn Steely (code name: Raven) may have escaped the clutches of KATO and won the trust of the IDA, but she isn’t out of danger yet. Her cover is blown and KATO agents are after her, but that won’t stop Jocelyn. After all, her goal was never merely to escape KATO. She wants revenge. Dead set on rescuing the one girl that she - and the IDA - failed to save, Jocelyn is forced to recruit other KATO agents to her side. She must hand over just enough intelligence to gain their trust, while still preventing her plans from getting back to her former tormentors. Is she out of her league in this battle? Or does she have what it takes to derail KATO once and for all? This high-stakes spy thriller will have readers on the edge of their seats until the final mind-blowing revelation.

Helen ​Grace felügyelő sohasem látott még ilyen pusztítást. Hat tűzeset huszonnégy órán belül. Két ember meghalt... Többen megsebesültek. Mintha valaki porig akarná égetni a várost... Helennek és csapatának át kell rostálnia a törmeléket, hogy megtalálják a gyújtogatót, aki tüzet - és hatalmat - akar, miközben emberéletek válnak hamuvá. Elég egyetlen rossz lépés, és még több élet kerülhet veszélybe. Ahogy fokozódik a nyomás, és újabb épületek égnek ki, Helen sötét késztetései is önpusztítással fenyegetnek... M. J. Arlidge tizenöt éve dolgozik a televíziós dráma műfajában. Az utóbbi öt évben olyan bűnügyi sorozatok gyártásában vett részt az ITV számára, mint a Torn vagy a The Little House, legújabban pedig az Undeniable, amelyet 2014 tavaszán sugároztak. Jelenleg A néma szemtanú epizódjait írja, de eredeti bűnügyi sorozatokon is dolgozik angol és amerikai tévécsatornáknak. Bemutatkozó thrillere, az Ecc, pecc, amelyben bevezeti Helen Grace felügyelő alakját, világsikert hozott. A két folytatás (Üsd, vágd; A babaház) szintén bestseller lett. A Hazudsz, hazudsz a Helen Grace-thrillersorozat negyedik darabja.

Helen ​Grace felügyelő sohasem látott még ilyen pusztítást. Hat tűzeset huszonnégy órán belül. Két ember meghalt... Többen megsebesültek. Mintha valaki porig akarná égetni a várost... Helennek és csapatának át kell rostálnia a törmeléket, hogy megtalálják a gyújtogatót, aki tüzet - és hatalmat - akar, miközben emberéletek válnak hamuvá. Elég egyetlen rossz lépés, és még több élet kerülhet veszélybe. Ahogy fokozódik a nyomás, és újabb épületek égnek ki, Helen sötét késztetései is önpusztítással fenyegetnek... M. J. Arlidge tizenöt éve dolgozik a televíziós dráma műfajában. Az utóbbi öt évben olyan bűnügyi sorozatok gyártásában vett részt az ITV számára, mint a Torn vagy a The Little House, legújabban pedig az Undeniable, amelyet 2014 tavaszán sugároztak. Jelenleg A néma szemtanú epizódjait írja, de eredeti bűnügyi sorozatokon is dolgozik angol és amerikai tévécsatornáknak. Bemutatkozó thrillere, az Ecc, pecc, amelyben bevezeti Helen Grace felügyelő alakját, világsikert hozott. A két folytatás (Üsd, vágd; A babaház) szintén bestseller lett. A Hazudsz, hazudsz a Helen Grace-thrillersorozat negyedik darabja.

Ha ​azt hiszed, biztonságban vagy... nem árt, ha újragondolod Los Angeles egyik használaton kívüli hentesboltjában ismeretlen nő holttestére bukkannak. A helyszínen nem tudják megállapítani a halál okát. Nincs sem vérfolt, sem lövedék vagy kés okozta seb, a fején és a felsőtestén sem éktelenkedik dudor vagy horzsolás, sem fojtogatásra utaló vérömleny a nyakán. A testén egyetlen sérülés sem látszik, a száját leszámítva: azt ugyanis a gyilkos összevarrta. Pontosabban szólva: nem csak azt varrta össze... Amikor a testet a Los Angeles Megyei Halottkémi Hivatalba szállítják, hogy elvégezzék rajta a boncolást, az ügyeletes patológus elszörnyedve szembesül a borzalommal. A felfedezés és az azt követő tragédia olyannyira sokkolja a rendőrséget, hogy a különösen kegyetlen esetekre specializálódott Robert Hunter nyomozóra bízzák az ügyet. Kisvártatva kiderül, hogy nem egyszeri gyilkossággal van dolguk - úgy tűnik, valaki sorra szedi az áldozatait a harmincas éveik elején járó, hosszú, fekete hajú, fehér bőrű nők köréből. Megfigyeli őket, megvárja a kínálkozó alkalmat, majd kegyetlenül lecsap rájuk. Hunter a társával, Carlos Garciával karöltve kíméletlen hajszát indít a megszállott gyilkos ellen, és csak remélhetik, hogy sikerül becserkészniük a fenevadat, mielőtt ő venné célba őket...

Amikor ​Peter Katz, a nagymenő irodalmi ügynök Tükrök könyve címmel egy befejezetlen kéziratot kap, kíváncsivá lesz. Szerzője, Richard Flynn arról az időről készít memoárt, amelyet a Princetonon töltött a 80-as évek végén, és ebben dokumentálja a híres Joseph Wiederhez fűződő kapcsolatát. 1987-ben egy este Wiedert brutálisan meggyilkolják otthonában, és az ügy örökre megoldatlan marad. Peter Katz tűzön-vízen át a végére akar járni annak, hogy mi történt azon a huszonöt évvel azelőtti estén, és meggyőződése, hogy a teljes kézirat majd fényt derít arra, hogy ki követhette el az erőszakos bűntényt. Csakhogy veszélyes dolog mások visszaemlékezéseivel játszadozni, ez pedig talán egy olyan emlék, amit legjobb lenne nem előásni.

Kollekciók