Ajax-loader

kollekció: Pénz, gazdaság, üzleti élet

“Pénzzel mindent lehet. Csak szégyent vallani nem.”
(Rejtő Jenő)


Joshua Ferris - Aztán ​eljött a vég
Senki ​nem ismer úgy bennünket, mint azok a kollégáink, akik mellettünk kucorognak egy megbeszélésen, és teletömik az iroda hűtőszekrényét a felcímkézett joghurtjaikkal. Minden munkahely egy kicsit hasonlít egy családra - és ez alól Ferris reklámügynöksége sem kivétel, amelynek alkalmazottai a maguk bölcs módján: pletykák, rafinált csínytevések és egyre sűrűbben ismétlődő kávészünetek segítségével birkóznak meg a recesszió démonával.

Don Failla - A ​45 másodperces prezentáció, amely megváltoztatja az életedet
Don ​Failla legendás könyve, az MLM SikerABC, amely eddig 23 nyelven, 4 millió példányban kelt el, immár átdolgozva olvasható, kibővítve egy lényeges tudnivalóval: "A 45 másodperces Prezentáció, amely megváltoztatja az életedet" Ma mire számíthatsz? - Egy újabb napra, amely az ébresztőóra csörgésével kezdődik? - Egy újabb napra, amikor egész nap nem láthatod a gyermekeidet? - Egy újabb napra, amikor valaki más számára dolgozol? - Egy újabb napra, amit nem tölthetsz együtt a családoddal? - Egy újabb évre, amely nyaralás nélkül telik el? - Egy újabb napra, amelyet megmérgez a jövotol való félelem? Milyen jövőt TUDSZ elérni? - Egy új világszemlélettel ébredsz! - Figyelemmel kísérheted gyermekeidet, ahogy felnőnek! - Kiemelkedsz a környezetedből, és saját magadnak dolgozol! - Sok időt tölthetsz együtt a családoddal! - Van időd és pénzed a nyaralásra! - Reális terveid vannak a jövődről!

Dr. Lelkes Zoltán - Singer Magdolna - Pénzről ​nőknek
„Amivel ​itt foglalkozunk, semmi másról nem szól, mint elérni azt, hogy az élet különböző területein semmi ne kényszerítsen arra, hogy ha úgy érzem, valahol nem szabad maradnom, akkor is tovább kelljen vesztegelnem.” Vajon miért vannak gyakran gátlások a nőkben a pénzzel kapcsolatban? Miért próbálja sok nő kerülni a pénzzel való kapcsolatot? Egyáltalán: milyen a nők pénzhez való viszonya? Ezekre és még egy sor elgondolkoztató és aktuális kérdésre nyújt válaszokat ebben a kötetben dr. Lelkes Zoltán pénzügyi tanácsadó és Singer Magdolna újságíró. A könyvből megtudhatjuk, melyek egy nő elengedhetetlen tennivalói a pénzügyi egyensúly megtartásához, mi szükséges ahhoz, hogy a nők is sikeresek lehessenek a vállalkozások és befektetések terén – s így végül elérhetővé váljon, hogy soha ne kelljen választanunk a boldogság vagy a pénz között! Ahogy a szerzők fogalmaznak: „Egyetlen nő sem engedheti meg magának, hogy ne valósítsa meg önmagát!”

Bauer András - Berács József - Marketing
Marketing ​- egyszerre izgalmas és unalomig emlegetett terület; csodafegyver és az egyik legnyilvánvalóbb tevékenység; tudományág és napi gyakorlat. Mindenki mást és mást lát a marketingben, egy dologban azonban egyet kell érteni: komoly elméleti alapok nélkül nem képzelhető el sikeres marketing munka. A szerzők új könyve minden szakember számára nélkülözhetetlen alapmű. - Mezriczky László

Farkas Ferenc - Karoliny Mártonné - László Gyula - Poór József - Emberi ​erőforrás menedzsment kézikönyv
E ​kiadvány az emberi erőforrás menedzsment oktatásában évek óta jelentős szerepet betöltő könyv új, átdolgozott kiadása.A kézikönyv használói bevezetést nyernek többek közt az emberi erőforrás menedzsment történetébe, az EEM tervezésébe, auditálásába, a munkakörelemzésbe és tervezésbe. Továbbá az ösztönzés, az erőforrás-biztosítás és a teljesítménymenedzsment módszereibe. Az információ technológia, a fejlesztés, a munkaügyi kapcsolatok, a változás menedzsment legújabb tendenciáit is ismertetik a neves szerzők. A hatalmas ismeretanyagot pedig a könyv negyedik részének esettanulmányai teszik még érthetőbbé.

Malcolm Gladwell - Ösztönösen
Lehet-e ​ösztönösen, a pillanat tört része alatt jól dönteni? Sikerre vihet-e, ha olyan döntés alapján cselekszünk, amit nehezünkre esne tudatosan megmagyarázni? Malcolm Gladwell kirobbanó sikerű könyve a gondolkodás nélküli gondolkodásról szól, az "isteni szikráról", az intuícióról. Számos példán keresztül magyarázza el, hogyan dönt az agyunk, hallgathatunk-e sugallatainkra, megérzéseinkre. Lehet-e az "első blikkre" meghozott döntés ugyanolyan jó, mint a tervezés, hosszas gondolkodás utáni? Gladwell szerint ez nagyon is lehetséges. Példáiban megosztja velünk elgondolkodtató tapasztalatait, és a gyakorlati életben könnyen használható eszköztárat mutat be, amellyel rengeteg időt takaríthatunk meg — a könyv elolvasása után garantáltan más szemmel fogunk nézni a világra és benne döntéseinkre!

Covers_21143
elérhető
38

Mario Puzo - A ​keresztapa
A ​Maffia napi aktualitásként él az emberek tudatában, hiszen lépten-nyomon hallat magáról. Az olvasó bizonyára érdeklődéssel és izgalommal olvassa majd regényalakban is a filmvászonról jól ismert, Francis Ford Coppola és Marlon Brando jóvoltából halhatatlanná és világhírűvé vált, Amerikában letelepedett Keresztapa, Don Corleone fordulatos, elképesztő epizódokban gazdag történetét. Módunkban áll végigkísérni a Szicíliából Amerikába vándorolt Corleone família idősebb és ifjabb nemzedékeinek, barátainak, ellenségeinek sorsát, életét - és természetesen halálát, hiszen a szereplők legfontosabb jellemvonása az, hogy tetteiket az Amerikában is virágzó Maffia parancsai határozzák meg, amelyek között a legfontosabb a szinte közhelynek számító, ám a szervezet tagjai által mindig halálosan komolyan vett vendetta, vagyis a vérbosszú.

Almássy Lászlóné - Üzleti ​gazdaságtan I. - 4. modul
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kopányi Mihály - Petró Katalin - Vági Márton - Közgazdaságtan ​I. – Mikroökonómia
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Img_0004
Vállalkozás alapfokon I. Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Vállalkozás alapfokon I.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Trevor Clawson - Üzlet ​Jamie Oliver módra
Jamie ​Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves médiasztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Népszerű show-műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a "jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt. Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot. Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.

David Barber - Vagyonteremtők
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

M. R. Kopmeyer - Hogyan ​gazdagodjunk meg?
Az ​amerikai szerzőnek ez a Magyarországon első ízben megjelenő kötete valójában az önmenedzselés kézikönyve. A mű segítségével - s ezt számos példán bizonyítja a szerző - fiatal és öreg, képzett és képzetlen, szegény és gazdag, alkalmazott és vállalkozó elérheti célját, ha a sikerhez vezető módszereket következetesen alkalmazza. A kötet 101 fejezetben sorolja fel, a bebizonyítottan sikeres módszereket, hogyan vált multinacionális világhatalommá a General Motors, hogyan lehetett vasútkirály a 70 éves korában vállalkozásba kezdő Vanderbilt, milyen foglalkozási ágakból került ki a legtöbb milliomos az utóbbi öt évben az Egyesült Államokban. - Mi a szerepe az önképzésnek a boldogulásban, hogyan kövessük, mérlegeljük a céljainkhoz vezető legkézenfekvőbb utakat, hogyan győzzük le az akadályokat? - Mindezekben eligazít a szerző. Csak követni kell az egyik leggazdagabb amerikai tanácsát, aki szerint ha valami nem sikerül, "Try harder" - próbáld keményebben. A szerző 102 amerikai nagyvállalatnak volt a tanácsadója, ez a műve szinte minden világnyelven megjelent sokmillió példányszámban. A kötet a lektornak felkért legjobb magyar közgazdászok ajánlják.

Mérő László - Mit ​gondol a golyó?
"Most, ​hogy ismét összegyűlt egy könyvnyi írásom, meg kellett nézni, mit vállalok ma is és mit nem. A nem politikai témájú írások kevésbé romlandóak, azokat nyugodtan vállalom most is, legfeljebb kisebb korrekciókkal. Politikai nézeteim azonban akarvaakaratlanul is változtak, így ezek az írások alapvető újragondolást igényeltek. Bármennyire érdekesnek is találom mostanában a politikát, valójában azt szeretném, ha a közbeszédnek ugyanúgy legfeljebb a negyedét tenné ki ez a téma, mint ennek a könyvnek. Annyi minden van, ami ennél sokkal érdekesebb. A másik háromnegyed akármi lehet, kit mi érdekel – engem például mostanában elsősorban az élet egyszerű dolgai, emellett a gazdaság és persze továbbra is a pszichológia. Így alakultak ki e könyv többi részei." A szerző az ELTE Pszichológiai Intézetének egyetemi tanára, jelenleg fő kutatási területe a gazdaság-pszi­cho­lógia.

Paul A. Samuelson - William D. Nordhaus - Közgazdaságtan
Paul ​Samuelson Közgazdaságtana immár több mint hatvan éve alapmű a bevezető közgazdaságtan oktatásában szerte a világon. Első kiadása 1948-ban látott napvilágot, s azóta háromévente jelennek meg frissített és aktualizált újabb kiadásai az Amerikai Egyesült Államokban. A könyvet 17 nyelvre fordították le, így vált minden idők egyik legnagyobb példányszámú, népszerű tudományos munkájává. Samuelson professzor 1985-ben vonta be a munkába William Nordhaust szerzőtársként. Kötetünk a Közgazdaságtan tizenkilencedik kiadásának magyar fordítása. Samuelson professzor e könyv befejezése után 2009. december 13-án hunyt el. A szerzők a vegyes gazdaság előnyeit emelik ki művükben, mert középutas alapállásuk szerint ennek segítségével lehet elkerülni a szélsőséges libertarianizmus és a bürokratikus állami gazdálkodás túlzásait. A vegyes gazdaság ötvözi a piaci verseny ösztönző erejét az állami szabályozással és újraelosztással, s ezáltal a mikro- és makroszintű piaci kudarcokat hivatott korrigálni. Ebben a kiadásban is szerepelnek természetesen a közgazdaságtan időtálló elméleti megállapításai, de mégis itt végezték el a szerzők - saját megítélésük szerint - a legjelentősebb átdolgozást a mű eddigi története során. Erre leginkább a 2007-ben kezdődő pénzügyi válság inspirálta őket, mely utóbb általános gazdasági válsággá terebélyesedett. A korszerűség és az aktuális kérdések vizsgálata mellett a kötet megtartja Samuelson-Nordhaus Közgazdaságtanának immár hagyományossá vált erényeit. Ezek közé tartozik a közérthetőség, amely befogadhatóvá teszi a közgazdaságtan megállapításait a szakirányú tanulmányokat végzők és a szélesebb olvasóközönség számára is. Ki kell emelni továbbá a mű átfogó jellegét, mert ez teszi lehetővé, hogy szinte közgazdasági lexikonként használhassák az érdeklődők. Végül erényei közé sorolható az egyes kérdések lényegre törő és praktikus megközelítése, amely a gyakorlatban is hasznos olvasmánnyá teszi a Közgazdaságtant.

Szénási Lászlóné - Piacgazdasági ​fogalomtár
Az ​elmúlt évtizedben végigkísérhettük azokat a vállalkozási formákat, gazdasági és pénzügyi konstrukcióknak, intézményrendszereknek a fejlődését, amelyek végérvényesen megalapozták a valódi piacgazdaság kereteit. Napi ügyeink, fontosabb vásárlásaink, tanulmányaink, munkahelyi pénzügyeink intézése során számtalan új fogalommal találkoz(t)unk. A fogalmakat pontos jelentésük ismerete nélkül is sokan és sokszor használjuk. Elképzeléseink szerint ez a kis könyv útbaigazítást ad a középiskolai tanulóknak, a főiskolai hallgatóknak, a kezdő szakembereknek és mindazoknak, akik a mindennapi életben foglalkoznak a gazdasági élet fogalomrendszerével, illetve tájékozódni kívánnak ezen a területen. A könyv általános ismereteket tartalmaz és jellegénél fogva az egyes részterületek speciális fogalmait nem tárgyalja teljes részleteséggel. Reméljük, hogy a könyv használatával megkönnyítjük a napi gazdasági események közötti eligazodást.

Kozák Ákos - Kincskeresők
A ​XX. század elejétől kezdve a fogyasztás kiterjedésének vagy - e könyv szavával élve - demokratizálódásának lehetünk a tanúi. Az elemzések általában az áruk termelése vagy az elosztás területével foglalkoznak. Könyvünk szerzője, Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója azonban a lánc eddig kevésbé ismert résztvevőjére: a fogyasztóra helyezi a fő hangsúlyt. Kozák Ákos így foglalja össze könyve témáját: "Minden korszaknak megvannak a hajtóerői. A II. világháború utáni éra fejlődéstörténetében nyilvánvalóan kitüntetett szerepet játszik az információtechnológia fejlődése. Társadalmi szinten is, és az egyének által átlátható és értelmezhető dimenziók közül is a fogyasztás az, ami leginkább leírja az elmúlt és a jelen korszakot. A tömegtermelés egyszerűen olcsóbbá teszi a hozzáférhető javak nagy részét." Szerzőnket külföldi kollégái és partnerei, illetve újságírók gyakran kérték arra, hogy írásban foglalja össze a magyar fogyasztókról a munkája során szerzett kivételesen gazdag ismereteit. A Kincskeresőkben végre megszületett az a mű, amely a magyar fogyasztói szokások jellegzetességeinek és ellentmondásainak szakszerű, ám még a laikus érdeklődők számára is érthető és élvezetes elemzése.

Oliviero Toscani - Reklám, ​te mosolygó hulla
Világszerte ​jól emlékeznek azokra a 4x3 méteres óriásplakátokra, melyeken egy meztelen fenékre tetoválva állt a felirat: "H. I. V. positive". És emlékeznek a szívbe markoló, drámai riportfelvételekre, sarkukban a közismert emblémával: "United Colors of Benetton". E reklámkampányok mindenütt szenvedélyes vitákat robbantottak ki, plakátjaikat több országban betiltották, másutt múzeumokban őrzik. A Benetton művészeti vezetője és reklámfotósa, Oliviero Toscani - e botrányt kavaró reklámhadjáratok szellemi atyja - ebben a könyvében válaszol az őt ért kritikákra, és kifejti nézeteit a reklám céljáról. Szerinte a "rózsaszín", szexi és butyuta tucatreklámok kora végérvényesen a múlté. Olyanok kellenek, melyek gondolatokat ébresztenek, vitára késztetnek, felkavarják a reklámvilág állóvizét. Mai korunk égető kérdéseire irányítják a figyelmet, kíméletlenül és kendőzetlenül. Elolvashatjuk első, római kampányának történetét, ahol Jézus-farmernadrágokat hirdetett "Ne légyen néked farmered énelőttem" felirattal; találkozását Fioruccival, Benettonnal, Claudia Schifferrel, Fidel Castróval; kalandját a Gáza utcáin készült katalógusfelvételekkel, párbeszédét az act Up-mozgalommal. Toscani könyve nemcsak a reklámszakembereknek szól. Élvezetes olvasmány mindazoknak, akiket izgat a reklám különös, ellentmondásokkal teli világa.

Szun-ce - A ​háború művészete
Az ​ókori Kína legendás hadvezér-filozófusainak műveit mind a mai napig élvezettel és - ami még fontosabb - haszonnal forgatják mindazok, akiknek életében komoly szerepet játszik a stratégia és a taktika. Legyen szó akár hadtudományokról, harcművészetekről, politikáról, vagy az üzleti élet legkülönbözőbb területeiről, ezen írások komoly előnyökhöz juttathatják mindazokat, akik megértik, mit üzennek a hajdanvolt hősök, akik bölcs tanácsaikat gyakorlati lépésekké változtatva beépítik mindennapjaikba.

Saskia Sassen - Elveszített ​kontroll?
Állami ​szuverenitás, területi kizárólagosság, állampolgári és emberi jogok, bevándorlás, óriásvállalatok, nemzetközi szervezetek - mit is jelentenek ezek a fogalmak az új évezred küszöbén, amikor a globalizáció hatásai egyre nyilvánvalóbbá válnak a világ gazdasági és politikai vezetői, de az egyszerű emberek számára is? Ezt a kérdéskört boncolgatja Saskia Sassen egyetemi előadásai nyomán összeállított kötetében, s bár nem ad végérvényes válaszokat, felvetései mindenképpen elgondolkodtatók. Saskia Sassen a chicagói egyetem szociológiaprofeszszora, a New York-i Columbia Egyetemen várostervezést ad elő. Politikai- közgazdaságtani elemzései az élet számos területén vizsgálják a globalizáció, illetve a bevándorlás hatásait.

Covers_61209
elérhető
1

Paul-Loup Sulitzer - Money
A ​"Money" a mai világ regénye: azokról a nagyokról szól, akik a háttérben a szálakat mozgatják. Igaz regény a hatalomról. De ugyanakkor egy lehetetlen bosszúállás és egy őrült szerelem regénye is. (La Depeche du Midi, Toulouse) A szex és az erőszak sem hiányzik ebből a könyörtelen bosszúállási történetből, amely során Franz Cimballi a mocskos Mombasa-i cellából, emírek útjait keresztezve és a maffia útjához közelítve, a New York-i pénzügyi körök titkos világába kerül. (Meridional Dimanche) Egy igazi regény. Nemcsak azért, mert valódi tények inspirálták, hanem azért is, mert valós pénzügyi mechanizmusokon alapul, és így a kaland minden mozzanata tökéletesen hiteles. (Le Soir, Marseille)

Covers_201351
Közgazdasági ​kislexikon Ismeretlen szerző
elérhető
3

Ismeretlen szerző - Közgazdasági ​kislexikon
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

N. Gregory Mankiw - Makroökonómia
A ​könyv a legújabb szemléletű, jelenleg az egyik legsikeresebb makroökonómia-tankönyv, amely a magyar fordítással együtt már tizenegy nyelven jelent meg. Lényegében három részre tagolódik: tárgyalja a hosszú távon érvényes összefüggéseket, a rövid távú kutatásokat és a makroökonómia mikrogazdasági alapjait, világossá téve, hogy a különféle elméletek milyen feltételek mellett igazak, és ezeknek a feltevéseknek mi a gyakorlati alkalmazhatósága.

Covers_34473
elérhető
5

Ismeretlen szerző - Menedzsment ​és vállalkozás-gazdaságtan
McCafri ​szállóigévé vált mondása szerint: "Egy vállalat menedzselésének mechanizmusa valójában nem túl bonyolult, ha képesek vagyunk megérteni a lényeget: termékeket, szolgáltatásokat kell előállítani és eladni valakinek, drágábban, mint amibe került. Ennyi az egész, kivéve még néhány millió részletkérdést." Ez az a néhány millió részletkérdés, amivel a menedzseri posztra kerülő szakembereknek boldogulniuk kell(ene). Ezek teljesen más természetűek, mint a szakmai (legyenek azok akár műszaki, gazdasági, oktatási, egészségügyi, kereskedelmi, szállítási stb.) problémák, és teljesen másfajta tudás birtokában oldhatók csak meg. Könyvünk e tudás megszerzéséhez kíván segítséget nyújtani.

Covers_39313
Politikai ​kisszótár Ismeretlen szerző
elérhető
0

Ismeretlen szerző - Politikai ​kisszótár
A ​kötetben általános politikai, gazdaságpolitikai, munkásmozgalmi, nemzetközi politikai, diplomáciai és katonapolitikai fogalmak, kifejezések és elnevezések, valamint fontosabb nemzetközi és hazai politikai események szerepelnek - ezek rövid ismertetését és értelmezését adjuk. A címszavak kiválasztásában nem törekedtünk teljességre. Felhasználva az előző kiadások kapcsán tett javaslatokat is, szándékunk az volt, hogy azokról a fogalmakról, szervezetekről és eseményekről írjunk, amelyekkel szinte naponta találkozunk a sajtóban és a politikai irodalomban.

Covers_216681
Földünk ​országai Ismeretlen szerző
elérhető
1

Ismeretlen szerző - Földünk ​országai
Földrajz, ​történelem, államszervezet, gazdaság, politika, oktatás, egészségügy a legfontosabb, legfrissebb tények és adatok földünk országairól.

Dunder Krisztián - Digitális ​sikertörténetek
Ön ​most minden bizonnyal az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyvet tartja a kezében, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról -mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott - akár ma is használja -, s most belülről is megismerheti történeteiket. Dunder Krisztián-a könyv szerzője „Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el őket és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a következő Steve Jobs." Bőgel György Professor of Management - CEU Business School „Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy netán ilyesmin törik a fejüket.” Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó, a SzEK.org elnöke

Dr. Gacsályi István - Dietmar Meyer - Misz József - Dr. Simonits Zsuzsanna - Közgazdaságtan ​II. Makroökonómia
Mikor ​az előző, középiskolai Makroökonómia című tankönyv írásához készülődtünk, felmerült bennünk a kérdés: mennyi legyen a tananyag és milyen szinten kell azt a szakirányú középiskolában oktatni? Tapasztalatainkat csak az egyetemi oktatásból meríthettük, s ezek azt mutatták, hogy a makroökonómia a közgazdaságtan nehéz tárgyai közé tartozik. Az új tankönyv elkészítését már sok visszajelzés segítette, amelyeket az elmúlt évek során tanároktól és diákoktól kaptunk. A régi kiadáshoz képest néhány változtatást hajtottunk végre. A legfontosabb közülük az, hogy könyvünket kibővítettük a nemzetközi gazdasági kérdéseket tárgyaló fejezettel, amellyel a tárgykör teljessé vált. Ezenkívül módosult - főleg didaktikai megfontolások alapján - a makroökonómiai alapismereteket bemutató fejezet, amelynek egyszerűbb tárgyalási módja inkább a lényegesebb összefüggésekre irányítja az olvasó figyelmét. Az egyik legnehezebb témának, a pénznek a bemutatását most nem egy önálló fejezet keretében oldottuk meg, hanem az egész könyv gondolatmenetének megfelelően a piaci kategóriákba beágyazva. Reméljük, hogy ezekkel a változtatásokkal sikerült az időigényes és fáradságot követelő tanulási folyamatot megkönnyítenünk. Vitás kérdésekről lévén szó, távol áll tőlünk a döntőbíró szerepének eljátszása. Tananyagunk írásakor az a szándék vezérelt bennünket, hogy az olvasót meglévő mikroökonómiai ismeretei alapján a makroökonómia terén is önálló gondolkodásra késztessük, s megkönnyítsük egyéni véleményének kialakítását, határozottabb állásfoglalásának megfogalmazását. A szerzők

John Purkiss - David Royston-Lee - Énmárka ​- Tedd magad eladhatóvá!
Akkor ​járunk a legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkotott képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat. A legfontosabb, hogy tudjuk, miben vagyunk jók, mit is akarunk eladni - más szóval ismernünk kell önmagunkat. Legtöbbünk számára ez hosszú felfedezőutat jelent. A kötet izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve, lépésről lépésre vezet végig ezen az úton, válaszolva az énmárkaépítészet alapkérdéseire: -Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre? -Mi az énmárka szerepe karrierünkben? -Miért lényeges meghatároznunk életcélunkat? -Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel? -Hogyan határozzuk meg egyéni képességeink legjobb ötvözetét? -Hogyan tárgyaljunk? -Hogyan viselkedjünk? -Milyen legyen a megjelenésünk? -Miként hozhatunk létre kiterjedt és használható kapcsolati hálót? -Hogyan juthatunk újabb lehetőségekhez és akár magasabb jövedelemhez?

Covers_416927
elérhető
166

Frei Tamás - A ​bankár
Jamaicán ​a rendőrségi terepjárók már dübörögnek, hogy kézre kerítsék a Magyarországról óriási vagyont „kimenekítő” és a távoli karibi szigeten bujkáló, korrupt pesti bankárt. Az Országos Jelzáloghitelbank elnökének privát gépén irtózatos erejű pokolgépet rejtettek el, és csupán percek kérdése, hogy Magyarország egyik legbefolyásosabb milliárdosát a feleségével együtt a levegőbe repítsék. André, a leszerelt légiós és szerelme, Adrienn e pillanatban fordul rá a genovai főutcára, de a rövid mézesheteknek egy orosz bérgyilkos vet véget, aki már a nyomukban liheg. A Megmentőből megismert André sorsdöntő válaszút elé kerül; cserbenhagyja Adriennt, amint korábbi élete megkísérti? Megtalálja a bankárt, akinek kapzsi mohósága Magyarországot végveszélybe sodorja? És mindezek után vajon visszatalál önmagához, vagy a dühödt bosszú olyan helyekre hajtja, ahonnan már nincs visszaút? Frei Tamás első regénye, A Megmentő, hónapokig vezette a hazai sikerlistákat. A „konspirációs akcióthriller” meghonosítójaként Frei Tamás második sikerkönyvében ismét az „itt és most”-ot tárja fel olvasóinak, torokszorító izgalmak közepette. Fordulatos érzelmi hullámvasúton repít minket az amerikai ultragazdagok csillogó villáitól az Everglades bűzös mocsaráig, a lélektelen emberrablók világvégi rejtekhelyétől a tőzsdecápák konspirációinak fehér abroszos asztaláig, a politika és bűnözés, a bosszú és leszámolás, a hatalmi és szerelmi játszmák terepére, aminek értő és érző ismerője, és amelynek a világa, egy államcsőd árnyékában, sokkal közelebb van a mai Magyarországhoz, mint gondolnánk…

Veres Zoltán - Szilágyi Zoltán - A ​marketing alapjai
A ​kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja.

Dr. Csernyák László - Analízis
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Kollekciók