Ajax-loader

kollekció: Krimi

“A másik detektív felhívta a figyelmet arra a körülményre, hogy fájdalmas következményekkel jár, ha valakit szájon vágnak, és minek gyűjteni a pofonokat, amikor öreg napjaira e takarékosságának tőkéje aligha jelentheti életének nyugalmas alkonyát.”
(Rejtő Jenő)


Megtörtént ​eseményeket, az 1977. január 17-én Utahban kivégzett kétszeres rablógyilkos Gary Gilmore történetét dolgozza fel Norman Mailer regénye, amely egyik percről a másikra az elmúlt évtizedek legnagyobb amerikai könyvsikere lett, és meghódította Európát is. Egy olyan ember története - mondja egy interjúban a szerző -, aki felnőtt éveit egyvégtében börtönben tölti, aztán kiszabadul, megismerkedik egy szép lánnyal, szenvedélyes szerelem szövődik közöttük; a kapcsolat szinte tökéletesnek indul, de aztán kudarcba fullad. Szakítanak. A férfi annyira elviselhetetlennek érzi a szakítást, hogy egy hétre rá két embert gyilkol meg két egymást követő éjszakán. Amikor visszakerül a börtönbe, újra egymásba szeretnek. Nos, úgy éreztem, ez a tragikus szerelmi történet annyira végletes, hogy a mai lélek számára már-már hihetetlen - hacsak nem rögzítünk minden apró részletet. A valóság - ha tüzetes vizsgálódásnak vetjük alá - titokzatos és megfoghatatlan. Azt hiszem, ez az, amihez a festészet már eljutott... úgy ahogy van, lefesti a realisztikus jelentet, hiszen már azáltal, hogy megmutatja, aláhúzza, benne a titokzatosságot. Ezért kell a fesztelen, kommentár nélküli bemutatás - csakis ezért. Az esztétikai parancs, ha létezett egyáltalán, arra korlátozódott: legyen életszerű a könyv. Hasonlítson jobban az amerikai életre, mint bármi, amit valaha létrehoztak. Nem hiszem, hogy jó író számára gyakran kínálkozik ilyen alkalom. Az efféle jó nyersanyag rendszerint az újságírók martaléka lesz. Szerencsém volt, mert egy velejéig amerikai és emellett Dosztojevszkij tollára kívánkozó figurával volt dolgom. S ha mindez nem lett volna elég, ez a férfi olyan lányba volt szerelmes, aki - nem félek kimondani - vérbeli amerikai hősnő, Ezért hát egy csöppet sem akartam regényesíteni. Az ilyen könyvtől rendszerint nem elsősorban a kínos precizitást várják el, de itt ez írói életösztön kérdése lett. Azt akartam, hogy az olvasó higgyen nekem. Tudtam, aranyat tartok a kezemben, de csak, ha van annyi eszem, hogy be nem aranyozzam,"

Alex ​Dél-Franciaországban piheni ki utolsó bevetésének fáradalmait a csinos Sabina társaságában, távol a titkosszolgálatoktól és a világuralomra törő őrültektől. Ám az idillt szörnyű esemény zavarja meg. Sabináék nyaralóját felrobbantják, a lány édesapja megsérül. Alex biztos benne, hogy ő volt a célpont, s ezért nyomozásba fog. Ám hiába kéri az angol titkosszolgálat segítségét, akiket ő annyiszor kisegített, azok hallani sem akarnak róla. Ugyanis az ember, akit Alex a merénylettel gyanúsít, egy érinthetetlennek számító híres popénekes.

Alex ​úgy tudja, nevelője, egyben nagybátyja üzleti ügyekben járja a világot. Ian bácsi hirtelen meghal, s a 14 éves Alex körül elegáns és titokzatos urak tűnnek fel. Vállalják az iskoláztatását, maradhat jól megszokott otthonában, cserében csak egy kis szívességet kérnek a sportos, jó kiállású sráctól. Sok töprengésre nincs módja. Hamarosan egy gyorsított kommandós kiképzésen találja magát, majd bevetik egy sötét ügy felderítése érdekében. Megbízói ugyanis úgy gondolják, hogy a férfi titkait, aki egy őrült terv megvalósításán munkálkodik, csak egy minden gyanú felett álló gyerek fürkészheti ki. A tét óriási, a vállalkozás enyhén szólva kockázatos. Alexre hajmeresztő kalandok várnak...

Alex ​egy elegáns kórházban lábadozik súlyos sebesülése után. Alig várja, hogy hazamehessen, és elfelejthesse az egész titkosügynökösdit. Ám a terveit ezúttal is keresztülhúzzák. A szomszéd kórteremben fekvő fiút – egy orosz milliárdos gyerekét – megpróbálják elrabolni, Alex pedig gondolkodás nélkül a segítségére siet, aminek következtében hamarosan a Harmadik Erő nevű terroristacsoport fogságában találja magát. S hogy mindehhez mi köze van a világ első űrhotelének, az Arkangyalnak? Alex egy hihetetlenül veszélyes akció során, a CIA közreműködésével kideríti…

Öt ​hónapja annak, hogy Alex Rider hazatért a legutóbbi küldetéséről, s azóta hírét sem hallotta az MI6-nek. Lassan kezdi elhinni, hogy a kémkedés világát mindörökre maga mögött hagyhatja, és élheti az átlagos tinédzserek életét. Az öröm azonban még korai. Miközben a fiú tanácstalanul görnyed egy matekpélda fölé az iskolapadban, egy orvlövész veszi célba. Volt titkosszolgálati főnökeinek elképzelése sincs róla, ki lehetett a támadó, s úgy vélik, a fiúnak a világ valamely távoli zugában kellene elrejtőznie. Ráadásul nagyon is kapóra jön nekik, hogy Alex veszedelembe került. Egy kairói gimnáziumban ugyanis valami nagy dolog készül, aminek nem árt, ha a fiú utána néz. Alex tehát Egyiptomba repül. Vajon ismét a Skorpia áll a háttérben? Valaki tőrbe akarja csalni Alexet? Ez a bevetés is kis híján a fiú életébe kerül, és minden találékonyságára szüksége van, hogy ép bőrrel megússza a halálos kalandot.

Alexnek, ​úgy tűnik, egy perc nyugta sincs. Épp hogy visszatért az Arkangyal űrállomáson lezajlott kalandja után, máris a dolgok sűrűjébe kerül. Ezúttal az ausztrál titkosszolgálat tart igényt a szolgálataira. Egy új bűnszövetkezettel, a maffia ázsiai megfelelőjének számító kígyófejjel kell szembeszállnia, de mint kiderül, régi ellensége a Skorpia is feni rá a fogát. Alex vállalja a megbízatást, ugyanis azzal kecsegtetik, hogy annak során sok mindent megtudhat rég halott szüleiről, mégpedig egy igen illetékes személytől: keresztapjától, akinek létezéséről eddig nem is tudott.

Hogyan ​élhet valaki azzal a tudattal, hogy az egész családját kiirtották? Meddig kísért a múlt, meddig kell újra szembesülni vele? Anton Steenwijk tizenkét esztendős volt, amikor szüleit és bátyját a németek "mint az állatokat" leterítették. Mindez Hollandiában, a háború utolsó hónapjaiban történt. Harry Mulisch, az egyik legismertebb és legelismertebb kortárs holland író nem a szó szoros értelemben vett háborús regényt írt. Őt inkább az érdekli, meddig és hogyan játszhat még szerepet a háború a túlélők életében. Érdekfeszítő szellemi izgalmat is nyújtó és elgondolkodtató könyvéből, melyet már majdnem minden európai nyelvre lefordítottak, Hollandiában tizenöt hónap leforgása alatt több mint kétszázezer példány fogyott el.

Alex ​Rider úgy érzi, ezúttal valóban sikerült visszatérnie az átlagos fiatalok világába. Sabinával és a lány szüleivel Skóciába utazik szilveszterezni, ám a sors most sem engedi, hogy ezt túl sokáig élvezze. Találkozik egy nemzetközi segélyszervezet rámenős főnökével, s ez a kezdetben ártatlannak tűnő kapcsolat hamarosan élet-halál küzdelembe torkollik. Alex nagyobb veszélybe sodródik, mint eddig bármikor, ráadásul azt sem tudja igazán, miért. És a helyzet ha lehet, csak rosszabbodik, amikor konfliktusa támad egy újságíróval, aki megfenyegeti: nyilvánosságra hozza titkosügynöki múltját. Régi megbízóihoz fordul segítségért, de ezzel csak még jobban belebonyolódik egy ördögi játszmába, amely akár egy kelet-afrikai ország teljes pusztulásához is vezethet.

Minél ​magasabbra jutsz, annál nagyobbat bukhatsz. "72 órád van, hogy megállítsd a zuhanást. Az óra már ketyeg..." Az ország vezető számítástechnikai cégének Cessna kisrepülőgépe titokzatos körülmények között lezuhan. Majd felröppen a megdöbbentő hír: a cég nem kapja meg a százmilliárdos állami megrendelést. Meg lehet-e állítani 72 óra alatt a céget csődbe juttató árfolyamzuhanást? Mi a szerepe a cég sikerében és bukásában a népszerű miniszter asszonynak és a kormányfőnek? Baleset történt, vagy merénylet okozta a szerencsétlenséget? A szálak kormánykörökbe vezetnek. A véletlen műve, ha a politikai krimi olvasása során a valóság ismert eseményei és személyei jutnak az eszébe? Döntse el Ön! "Kétségtelenül az első számú könyv Peter Hauser politikai krimijei közül."

Látszatra ​szabályos krimi Polgár András újabb regénye. Mihalik Bélát 1957-ben gyilkosság, erőszakos nemi közösülés vádjával halálra ítélik, majd az ítéletet életfogytiglani börtönbüntetésre változtatják. Gácson azonban - ahol e gyilkosság történt - hamarosan újabb, később még két holttestre bukkannak. Ennyiben izgalmas, feszült cselekményű, kitűnően megírt krimi a regény. Polgár András azonban továbbmegy: a kihallgatási jegyzőkönyvek, a tanúvallomások, magnófelvételek - egyszóval a dokumentumok - mögött azt kutatja, hogy vajon ki, hogyan és miért juttatott a bitófa közelébe egy ártatlan embert. Ezen a ponton a bűnügyi történet vádirattá válik, amelyben a valódi bűnös mellett csak a közvetve felelős közösséget is a vádlottak padjára ülteti a szerző. Elhamarkodott ítéletek, gyávaság, butaság és végső soron a társadalmi közöny ellen kér perújrafelvételt, amely gyakran ártalmasabb a taktikus rosszindulatnál is

The ​London season is in full fling at the end of the 1920s, but the Honourable Phryne Fisher-she of the green-gray eyes, diamant garters, and outfits that should not be sprung suddenly on those of nervous dispositions-is rapidly tiring of the tedium of arranging flowers, making polite conversations with retired colonels, and dancing with weak-chinned men. Instead, Phryne decides it might be rather amusing to try her hand at being a lady detective in Melbourne, Australia. Almost immediately after she books into the Windsor Hotel, Phryne is embroiled in mystery: poisoned wives, cocaine smuggling rings, corrupt cops, and communism-not to mention erotic encounters with the beautiful Russian dancer, Sasha de Lisse. Will Phryne meet her steamy end in the Turkish baths of Little Lonsdale Street?

Phryne ​Fisher is bored. Life appears to be too easy, too perfect. Her household is ordered, her love life is pleasant, the weather is fine. And then a man from her past arrives at the door. It is Alan Lee from the carnival. Alan and his friends want her to investigate strange happenings at Farrells Circus, where animals have been poisoned and ropes sabotaged. Mr. Christopher has been found with his throat cut in Mrs. Witherspoons irreproachable boarding house and Miss Parkes, an ex-performer, is charged with his murder. Phryne must go undercover deeper than ever to solve the circus malaise. She must abandon her name, her title, her protection, her comforteven her clothes. She must fall off a horse twice a day until she can stay on. She must sleep in a girls tent and dine on mutton stew. And she must find some allies. Meanwhile, in Melbourne, the young and fresh-faced policeman Tommy Harris has to solve his own mysteries with the help of the foul-spoken harridan Lizard Elsie, or Miss Parkes will certainly hang. Can Phyrne uncover the truth without losing her life?

The ​glorious Phryne Fisher returns to the spotlight in her seventh adventure. Running late to the Hinkler gala performance of Gilbert and Sullivan's Ruddigore, Phryne Fisher meets some thugs in dark alley and handles them convincingly before they can ruin her silver dress. Phryne then finds that she has rescued a gorgeous Chinese, Lin Chung, and his grandmother, and is briefly mistaken for a deity. Denying divinity but accepting cognac, she later continues safely to the theatre. But it's an unexpected evening as her night is again interrupted by a most bizarre death onstage. What links can Phryne possibly find between the ridiculously entertaining plot of Ruddigore, the Chinese community of Little Bourke St or the actors treading the boards of His Majesty's Theatre? Drawn backstage and onstage, Phryne must solve an old murder and find a new murderer - and, of course, banish the theatre's ghost, who seems likely to kill again.

Driving ​home late one night, Phryne Fisher is surprised when someone shoots out her windscreen. When she alights she finds a pretty young man with an anarchist tattoo dying on the tarmac just outside the dock gates. He bleeds to death in her arms, and all over her silk shirt. Enraged by the loss of the clothing, the damage to her car, and this senseless waste of human life, Phryne promises to find out who is responsible. But she doesn't yet know how deeply into the mire she'll have to go: bank robbery, tattoo parlours, pubs, spiritualist halls, and anarchists. Along this path, Phryne meets Peter, a scarred but delectable wharfie who begins to unfold the mystery of who would need a machine gun in Melbourne. But when someone kidnaps her cherished companion, Dot, Phryne will stop at nothing to retrieve her.

In ​Phryne Fisher's third adventure, Phryne is off to Ballarat for a week of fabulousness, but the sedate journey by train turns out to be far from the restful trip she was planning. For the elegant Phryne Fisher, travelling sedately is not at all what it seems. 'Lie still, Dot dear, we've had a strange experience.' But neither the resourceful Honourable Miss Phryne Fisher nor her loyal maid, Dot Williams, are strangers to odd events. When the glamorous Phryne Fisher, accompanied by Dot, decides to leave her delightfully fast, red Hispano-Suiza at home and travel to the country in the train, the last thing she expects is to have to use her trusty Beretta .32 to save their lives. What was planned as a restful country sojourn turns into the stuff of nightmares: a young girl who can't remember anything, rumours of vile white slavery and the body of an old woman missing her emerald rings. And Phryne is at the centre, working through the clues to arrive at the incredible truth before another murder is committed. Fortunately, Phryne can still find a little time for a discreet dalliance and the delicious diversion of that rowing team of young men.

Phryne ​Fisher is doing one of her favorite things --dancing at the Green Mill (Melbourne's premier dance hall) to the music of Tintagel Stone's Jazzmakers, the band who taught St Vitus how to dance. And she's wearing a sparkling lobelia-coloured georgette dress. Nothing can flap the unflappable Phryne--especially on a dance floor with so many delectable partners. Nothing except death, that is. The dance competition is trailing into its last hours when suddenly, in the middle of "Bye Bye Blackbird" a figure slumps to the ground. No shot was heard. Phryne, conscious of how narrowly the missile missed her own bare shoulder, back, and dress, investigates. This leads her into the dark smoky jazz clubs of Fitzroy, into the arms of eloquent strangers, and finally into the the sky, as she follows a complicated family tragedy of the great War and the damaged men who came back from ANZAC cove. Phryne flies her Gypsy Moth Rigel into the Autralian Alps, where she meets a hermit with a dog called Lucky and a wombat living under his bunk....and risks her life on the love between brothers.

Karnevál ​van, a velencei swinger klubban senki sem figyel föl a tollas álarcot viselő, vékony lányalakra, amint zsákot húznak a fejére. Senki sem látja a sötétre színezett ablakú furgont, amely elrobog vele a hegyekbe. Mia Elston a Velence közelében állomásozó amerikai haderő egyik főtisztjének a lánya. De ki akarná elrabolni, és miért? A Carnivia.com netes portáljára valakik egy videót töltenek föl: rémült kamaszlány lóg összebilincselt csuklójánál fogva a mennyezetről. Amerika szerint ez nem kínzás, fut végig a kép alján az üzenet, tehát este hétkor nem kínozzuk meg... Az ügyben ezúttal is Piola ezredes és kolléganője, Kat Tapo nyomoz, évtizedes bűnökre is fényt derítve.

Miss ​Lilly Pretty híres manöken és ruhatervező haciendát vásárol Mexikóban, majd rövidesen hősünk segítségét kéri. A haciendát övező óriási kukoricásban megrázó gyilkosságok történnek. Vajon egy eltűnt expedíció halottainak lelkei gyilkolnak? Vagy a rejtélyes olmék fej? Vagy a hagyományőrzők? Az haciendán vendégeskedő, furcsa látogatók, esetleg a tanyaház régi gazdái? Vagy az óriásfejet védő Kukorica Istennő? Leslie L. Lawrence nyomozni kezd, a kukoricásban pedig elszabadul a pokol...

To ​the accompaniment of heavenly choirs singing, the fearless Miss Phryne Fisher returns in her 20th adventure with musical score in hand. An orchestral conductor has been found dead and Detective Inspector Jack Robinson needs the delightfully incisive and sophisticated Miss Fisher's assistance to enter a world in which he is at sea. Hugh Tregennis, not much liked by anyone, has been murdered in a most flamboyant mode by a killer with a point to prove. But how many killers is Phryne really stalking? At the same time, the dark curls, disdainful air and the lavender eyes of mathematician and code-breaker Rupert Sheffield are taking Melbourne by storm. They've certainly taken the heart of Phryne's old friend from the trenches of WW1, John Wilson. Phryne recognises Sheffield as a man who attracts danger and is determined to protect John from harm. Even with the faithful Dot, Mr and Mrs Butler, and all in her household ready to pull their weight, Phryne's task is complex. While Mendelssohn's Elijah, memories of the Great War, and the science of deduction ring in her head, Phryne's past must also play its part as MI6 become involved in the tangled web of murders. A vastly entertaining tale of murder, spies, mathematics and music.

Egy ​japán cég titkos szolgáltatást nyújt gazdag emberek számára: képesek lemásolni bármelyik hírességet, hogy ügyfelük eltölthessen velük egy-két hetet valamelyik egzotikus nyaralóhelyen. Robert Turner amerikai multimilliomos a feltörekvő színésznőt, a csodálatos szépségű Liliant rendeli meg. A másolat tökéletes, és mesterségesen elfojtott emlékekkel, boldog tudatlanságban élvezi a nyaralást a megrendelővel, mit sem sejtve arról, ki is ő valójában. A projekt azonban félresiklik. A másolat emlékei kezdenek előjönni… Ronil Caine lenyűgöző első regénye új színt hoz a science fiction zsánerébe egy friss, feszes és félelmetesen aktuális történettel.

MIT ​HIGGYEN EL? KIT ÁRULJON EL? MIKOR MENEKÜLJÖN? Dr. Maria Martinez plasztikai sebész, aki Asperger-szindrómában szenved. Miután elítélik egy katolikus pap meggyilkolásáért, börtönbe kerül, ahol teljesen magára marad, de ami a legszörnyűbb számára, hogy semmilyen emléke nincs a gyilkosságról. A bűntett helyszínén talált DNS azt mutatja, hogy Maria ott járt, ám ő határozottan állítja: ártatlan. Majd egyszer csak emlékezni kezd... Egy különös szoba. Különös emberek. Állandóan figyelik. Ahogy Maria egyre közelebb kerül az igazsághoz, egy titkos nemzetbiztonsági cselszövés hálójában találja magát, és már nemcsak azért kell küzdenie, hogy tisztára mossa a nevét, hanem hogy életben maradjon. Az olvasót ugyanúgy rabul ejti, mint a Bourne- regények, a hősnő pedig éppolyan eredeti, mint a Híd (Bridge) Saga Norénja. A TERV TRILÓGIA ELSŐ KÖTETE

Milyen ​rejtélyes kutatások folynak az algériai Musztafa Kórházban? Összefüggnek-e a kutatások a kórházban váratlanul megszaporodó halálesetekkel, vagy netán az orvosok közötti szenvedélyek és heves nézeteltérések végzetes következményei lennének csupán? Hogyan kapcsolódnak ezekhez a hagyományos Párizs-Dakar-rali tragikus szerencsétlenségei? És mi köze van az egészhez az egykori idegenlégiónak? A fenti kérdésekre a neves írónő több cselekményszálon futó, érdekfeszítő krimije adja meg a választ. A Tisztelt Olvasó egyben betekinthet egy részben ma is elzárt, a muzulmán és a régi törzsi hagyományokat is őrző titokzatos világba.

Debby ​O'Hara hazatér a családi fészekbe, és ijesztő felfedezést tesz a pincében: ismeretlenek széfet építettek a falba, benne emberi koponyával és egy levéllel. A nyomok az O'Hara család korábbi házvezetőnőjéhez és annak fiához vezetnek - sejthetően közel sem azok voltak, akiknek Debby hitte őket. Eközben Robert McKinley egy Debby származását érintő naplót talál, amelyben egy Magyarországról menekült lány, Nádasdy Orsolya beszéli el hányattatásai történetét. Végül a széf rejtélyére is fény derül, Debby pedig közelebb kerül a titok megfejtéséhez: ki is az a túlvilági nő, aki álmaiban - és gyakran a valóságban is - meglátogatja, hogy ha nehéz helyzetbe kerül, segítsen rajta.

Sie ​nennen ihn das Krokodil. Er ist die perfekte Mordmaschine. Aber warum weint er, wenn er tötet? Ein junger Mensch wird tot aufgefunden, kaltgemacht durch einen Schuss aus nächster Nähe. Den Täter nennt die Presse nur «das Krokodil». Weil er am Tatort ein Taschentuch mit Tränenflüssigkeit hinterlässt. Weint er Krokodilstränen um sein Opfer? Und weil er, wie das gleichnamige Raubtier, eine perfekte Mordmaschine ist. Inspektor Lojacono wurde von Sizilien nach Neapel strafversetzt. Jetzt sitzt er in einem tristen Polizeibüro und dreht Däumchen. Bis die schöne Staatsanwältin Laura Piras sein Talent erkennt und ihn mit dem Fall betraut. Und so treffen sie in einem morbiden Neapel aufeinander: Der Inspektor und der Killer. Ein neues Kapitel des ewigen Kampfes zwischen Gut und Böse hat begonnen.

Érezted ​már elveszve magad egy ismeretlen helyen, ami baljóslatúan rossz érzést keltett benned? Volt a tulajdonodban elátkozott tárgy, amitől alig vártad, hogy megszabadulj? Üldözött már a balszerencse szinte egyfolytában? Féltél már annyira a sötétben éjszaka, hogy ki sem mertél menni a szobádból? Talán nem alaptalanul… Hiszen nem tudhatod, mi rejtőzik az otthonod falai között. Huszonnégy borzongatóan izgalmas, fordulatos történet vár rád e könyv oldalain. Szellemek, démonok és gyilkosok szedik áldozataikat különféle módszerekkel térben és időben. És nincs, amit megállítaná őket? Vagy mégis? Szeretsz rettegni? Meghökkenni? Borzongani? Akkor a HORROR MESÉKBEN nem fogsz csalódni! Éld át vagy éld túl! Violet C. Landers

Húsz ​évvel ezelőtt... A huszonegy éves Sophie egyik éjszaka eltűnik. Semmi nyom nem marad utána, csak egy edzőcipő a roskatag régi mólón és kongó űr legjobb barátnője, Frankie szívében. Húsz év múlva... A tenger partra dob egy holttestet. Sophie bátyjának unszolására Frankie visszamegy a tengerparti kisvárosba. Elárasztják az emlékek, melyeket a tragikus eset óta próbál elfelejteni. Vajon mi történt pontosan Sophie-val azon az éjszakán? És vajon tudja-e valaki, hogy korábban mit követtek el ők ketten Sophie-val ugyanazon a mólón? Frankie hátborzongató leveleket kap, és mindenütt Sophie kísértetét véli felfedezni. A régi ismerősök ellenségesek vele szemben, mintha mindenki elhallgatna előle valamit. Pedig valaki tudja az igazságot...

Húsz ​évvel ezelőtt... A huszonegy éves Sophie egyik éjszaka eltűnik. Semmi nyom nem marad utána, csak egy edzőcipő a roskatag régi mólón és kongó űr legjobb barátnője, Frankie szívében. Húsz év múlva... A tenger partra dob egy holttestet. Sophie bátyjának unszolására Frankie visszamegy a tengerparti kisvárosba. Elárasztják az emlékek, melyeket a tragikus eset óta próbál elfelejteni. Vajon mi történt pontosan Sophie-val azon az éjszakán? És vajon tudja-e valaki, hogy korábban mit követtek el ők ketten Sophie-val ugyanazon a mólón? Frankie hátborzongató leveleket kap, és mindenütt Sophie kísértetét véli felfedezni. A régi ismerősök ellenségesek vele szemben, mintha mindenki elhallgatna előle valamit. Pedig valaki tudja az igazságot...

A ​fordulatos pszichithriller hamisítatlan Sophie Hannah-i módon az emberi lélek legmélyére ás. A modern thriller mestere ezúttal a családon belüli erőszak, a bántalmazás mozgatórugóit tárja fel, minden oldalon egy-egy újabb mozaikkockát illesztve a történetbe, amíg teljes nem lesz a kép. Egyik este ismeretlen nő állít be Simon Waterhouse nyomozó otthonába. Azt állítja, hogy ő Proust felügyelő lánya, és az apja bizonyítékot hamisított, minek következtében egy ártatlan embert vádolnak azzal, hogy meggyilkolta magatehetetlen, szélütött feleségét. A vidéki Angliában játszódó történet szálai összekapcsolódnak a düsseldorfi repülőtéren ragadt okos, sikeres üzletasszony, Gaby Struthers történetével, valamint egy 20 év körüli ápolónőével. A két nő kénytelen egy hotelszobában tölteni az éjszakát Németországban, amíg jobbra fordul az időjárás és felszállhat a gépük. Az ápolónő is azt állítja, hogy Gaby régi szerelmét, Timet ártatlanul fogják elítélni felesége meggyilkolásáért. A pénz lett volna az indítóok? Vagy az engesztelhetetlen gyűlölet, amit a férj magatehetetlen felesége miatt érez? A bonyolult rejtély megoldása Simon Waterhouse-ra Sophie Hannah csavaros eszű nyomozójára és csapatára vár

Helen ​Grace felügyelő sohasem látott még ilyen pusztítást. Hat tűzeset huszonnégy órán belül. Két ember meghalt... Többen megsebesültek. Mintha valaki porig akarná égetni a várost... Helennek és csapatának át kell rostálnia a törmeléket, hogy megtalálják a gyújtogatót, aki tüzet - és hatalmat - akar, miközben emberéletek válnak hamuvá. Elég egyetlen rossz lépés, és még több élet kerülhet veszélybe. Ahogy fokozódik a nyomás, és újabb épületek égnek ki, Helen sötét késztetései is önpusztítással fenyegetnek... M. J. Arlidge tizenöt éve dolgozik a televíziós dráma műfajában. Az utóbbi öt évben olyan bűnügyi sorozatok gyártásában vett részt az ITV számára, mint a Torn vagy a The Little House, legújabban pedig az Undeniable, amelyet 2014 tavaszán sugároztak. Jelenleg A néma szemtanú epizódjait írja, de eredeti bűnügyi sorozatokon is dolgozik angol és amerikai tévécsatornáknak. Bemutatkozó thrillere, az Ecc, pecc, amelyben bevezeti Helen Grace felügyelő alakját, világsikert hozott. A két folytatás (Üsd, vágd; A babaház) szintén bestseller lett. A Hazudsz, hazudsz a Helen Grace-thrillersorozat negyedik darabja.

Helen ​Grace felügyelő sohasem látott még ilyen pusztítást. Hat tűzeset huszonnégy órán belül. Két ember meghalt... Többen megsebesültek. Mintha valaki porig akarná égetni a várost... Helennek és csapatának át kell rostálnia a törmeléket, hogy megtalálják a gyújtogatót, aki tüzet - és hatalmat - akar, miközben emberéletek válnak hamuvá. Elég egyetlen rossz lépés, és még több élet kerülhet veszélybe. Ahogy fokozódik a nyomás, és újabb épületek égnek ki, Helen sötét késztetései is önpusztítással fenyegetnek... M. J. Arlidge tizenöt éve dolgozik a televíziós dráma műfajában. Az utóbbi öt évben olyan bűnügyi sorozatok gyártásában vett részt az ITV számára, mint a Torn vagy a The Little House, legújabban pedig az Undeniable, amelyet 2014 tavaszán sugároztak. Jelenleg A néma szemtanú epizódjait írja, de eredeti bűnügyi sorozatokon is dolgozik angol és amerikai tévécsatornáknak. Bemutatkozó thrillere, az Ecc, pecc, amelyben bevezeti Helen Grace felügyelő alakját, világsikert hozott. A két folytatás (Üsd, vágd; A babaház) szintén bestseller lett. A Hazudsz, hazudsz a Helen Grace-thrillersorozat negyedik darabja.

Ha ​azt hiszed, biztonságban vagy... nem árt, ha újragondolod Los Angeles egyik használaton kívüli hentesboltjában ismeretlen nő holttestére bukkannak. A helyszínen nem tudják megállapítani a halál okát. Nincs sem vérfolt, sem lövedék vagy kés okozta seb, a fején és a felsőtestén sem éktelenkedik dudor vagy horzsolás, sem fojtogatásra utaló vérömleny a nyakán. A testén egyetlen sérülés sem látszik, a száját leszámítva: azt ugyanis a gyilkos összevarrta. Pontosabban szólva: nem csak azt varrta össze... Amikor a testet a Los Angeles Megyei Halottkémi Hivatalba szállítják, hogy elvégezzék rajta a boncolást, az ügyeletes patológus elszörnyedve szembesül a borzalommal. A felfedezés és az azt követő tragédia olyannyira sokkolja a rendőrséget, hogy a különösen kegyetlen esetekre specializálódott Robert Hunter nyomozóra bízzák az ügyet. Kisvártatva kiderül, hogy nem egyszeri gyilkossággal van dolguk - úgy tűnik, valaki sorra szedi az áldozatait a harmincas éveik elején járó, hosszú, fekete hajú, fehér bőrű nők köréből. Megfigyeli őket, megvárja a kínálkozó alkalmat, majd kegyetlenül lecsap rájuk. Hunter a társával, Carlos Garciával karöltve kíméletlen hajszát indít a megszállott gyilkos ellen, és csak remélhetik, hogy sikerül becserkészniük a fenevadat, mielőtt ő venné célba őket...

Mi ​van, ha az egész életed hazugságra épült? Amikor Lily, a fiatal ügyvéd férjhez megy Edhez, elhatározza, hogy elölről kezd mindent, a múlt titkait pedig maga mögött hagyja. De amikor első ügyébe belekezd, valahogy furcsa vonzódást érez ügyfeléhez. A férfihoz, akit gyilkossággal vádolnak. A férfihoz, akiért hamarosan mindent kockára tesz majd… De valóban ártatlan? És ki ő, hogy megítélje? Jane Corry ismert angol újságíró, az Oxford University kreatív írás tanára. Bemutatkozó regényének megírásakor hosszú időt töltött egy nagy biztonságú fegyházban, hogy tanulmányozza a foglyok viselkedését. A férjem felesége fordulatos pszichológiai thriller, amely gyorsan nemzetközi bestseller lett.

Kollekciók