Ajax-loader

'vezetéselmélet' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


A ​világon a legjobb dolog vállalkozást vezetni. Az ember szabad, saját főnöke lehet, szabadon megvalósíthatja minden ötletét és rengeteg pénzt kereshet. A világon a legszörnyűbb dolog vállalkozást vezetni. Hatalmas felelősség, folyamatos 12-14 óra munka, gyakran a hétvégéken is, ugráltatnak a vevők, beszállítók és a dolgozóink, rengeteg őrült szabályt kell betartani, hatalmasak a költségek és bármelyik pillanatban teljesen csődbe mehetünk a család összes pénzével. A dologban a legrosszabb, hogy mindkettő igaz. És csak egy hajszálon múlik a kettő. A vállalkozást nem lehet az iskolában tanulni. Az élet iskolájában viszont a tandíj elképesztően magas. Össze sem számoltam hány tízmilliómba kerültek csak azok a tapasztalatok, amit ebben a könyvben leírtam. 18 éve kezdtem el ezt a könyvet írni, de már akkor is túl voltam az első vállalkozásom kudarcán, aztán még további négy vállalkozást kellet befejeznem. Én megfizettem az árát, annak amit leírtam. De megérte. Mit tudhat meg például ebből a könyvből? - Hogyan menjünk fejben csődbe? Sokkal-sokkal olcsóbb, mint a valóságban. - Hogyan kell a gyakorlatban megszervezni egy céget, hogy ne bolonduljunk bele? - Sőt pénzt termeljen kevés munkával, és ha akarjuk, el lehessen jó áron adni? - Hogyan kell tartósan meggazdagodni egy cégből? - Hogyan kell az embereket vezetni a vállalkozásomban, hogy valóban dolgozzanak? - Hogyan kell olcsón és hatékonyan marketinget folytatni? Dr. Tóth András (tothandras.hu) hírhedten laza stílusban ír pénzügyekről.A TV2-ben pénzügyi problémamegoldó sorozatot vezet, díjnyertes blogger és két gazdasági újságban van rovata. Közben gyakorló pénzügyi tanácsadó és oktatja a következő generáció tanácsadóit.Mellékesen 23 éve vezet vállalkozásokat, és számtalan cégvezető tanácsadója. Jómódúak könyvtára 2. kötete

Az ​emberek ősidők óta törzsekbe tömörültek - vallási, etnikai, politikai, vagy akár a zenei ízlésük szerinti csoportokba, amelyek egy vezető és egy eszme köré gyűlve alakultak ki. Az emberi természet már csak ilyen. Mára ráadásul az internet elsöpörte a törzsek kialakulásának földrajzi, anyagi és időbeli korlátait. A blogok, közösségi hálózatok és portálok segítségével tízmilliók szerveződhetnek törzsekbe érdeklődésük szerint, például mert iPhone-imádók vagy elkötelezett szavazói egy pártnak, vagy mert új módon küzdenek a globális felmelegedés ellen. Na de ki fogja vezetni ezeket a törzseket? Ez még mindig az egyén feladata - olyan emberé, mint te vagy én. Olyan emberé, aki szenvedélyesen érdeklődik valami iránt. Ha valaki változtatni szeretne, ma már van ehhez egy remek eszköz. Ráadásul karnyújtásnyira. Ha elszalasztod a lehetőséget, hogy vezető legyél, az a veszély fenyeget, hogy örökké a "birkalétrán" kell másznod - azaz olyasvalakivé válsz, aki sose kérdez rá, hogy tényleg jó-e a feltétel nélküli szófogadás! Aki azt hiszi, hogy a vezetés másoknak való, az gondolja át újra - a vezetők a legelképesztőbb helyekről kerülnek elő. Álljon erre illusztrációként e könyv minden egyes szereplője, a maga elgondolkodtatóan egyedi példájával! Godin könyve éppen ezt célozza: gondolkodj el, van-e neked is egyedi lehetőséged arra, hogy vezesd a munkatársaidat, ügyfeleidet - vagy épp egy egészen újonnan összetoborzott embercsoportot: befektetőket, hívőket, a hobbijuknak élőket - vagy az ilyesfajta könyvek olvasóit... Törzsfőnökké válni ugyan nem könnyű - de aki ezt a könyvet elolvassa, ráébredhet, hogy sokkal könnyebb, mint képzelte. Seth Godin tíz nemzetközi sikerkönyv, köztük a The New York Times bestsellere, a The Dip szerzője. Könyveit több mint huszonöt nyelvre fordították le eddig, és olyan sikeres műveket jegyez, mint a Permission Marketing, a Purple Cow (Mi a bőgés? HVG Könyvek) és a Meatball Sundae (Hab a tortillán, HVG Könyvek). Seth Godin az egyik alapítója és vezérigazgatója a Squidoo.com-nak (egy hatalmas és intenzíven növekvő törzsnek), és ő a világ egyik legnépszerűbb üzleti bloggere is.

Covers_237267
Menedzsment ​műszakiaknak Ismeretlen szerző
1
2

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Himalája ​magasságú papírhalmok az asztalon. Állandóan csörgő telefon. Döntésre váró beosztottak szövege. Tolódó határidők. Elégedetlen ügyfelek. Összeránduló gyomor. Pillanatképek egy átlagvezető életéből. Vajon hol ronthatta el a dolgot? A biológiaórán még az általános iskolában? Könnyen lehet, ha nem tanulta meg, mi a különbség a fejőstehén és a döglött kutya között. Talán a történelemórán valamivel később? Elképzelhető, ha nem figyelt oda, mondjuk a demokratikus Athénről, az autokratikus Perzsiáról, vagy a laissez faire, laissez passer elvet valló francia államról szóló leckékre. Bizony, bizony, ezek mind a vezetés tudományának fontos kérdései. A szerző szórakoztatóan, mégis tudományos megalapozottsággal kalauzolja át olvasóit a vezetés fedőnevű akadályversenyen. Megszokott hibák, tipikus csapdahelyzetek, ügyes trükkök, hasznos praktikák. Ne felejtse el, ezek az életben maradás eszközei a vezetésnek nevezett dzsungelben! Önnek is szüksége lehet rá!

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ez ​a könyv a vezetés klasszikus hibáit mutatja be, és azt, hogyan kerüljük el őket. Ugyanis a hibákból sokkal többet lehet tanulni, mint a sikerekből. Ez a könyv a legszélesebb értelemben menedzsereknek szól, - akik emberekkel foglalkoznak és vezetik őket. Nagyon sokan ezt tartják a kezdő vezetők legjobb tankönyvének, és nem véletlenül.

Felkészült ​arra, hogy elismert, nagy formátumú és hatékony vezetővé váljon? Az Irányítsa főnökét! ehhez a szerepváltáshoz ad útmutatót és nélkülözhetetlen vezérfonalat. Akkor lehet sikeres irányító, ha az olyan képességeit, mint a közösségteremtés, az energikusság, az empátia, a rugalmasság és a perspektivikus gondolkodás tökélyre fejleszti - ezek ugyanis azok a klasszikus vezetői vonások, amelyekkel a szervezet bármely szintjén dolgozó embereket a leghatékonyabb és legjobb munkára lehet serkenteni. A 3K (koordináció, kooperáció, kollaboráció) keretei között ugyanis a felső vezetők, a középvezetők és a beosztottak nem egymás ellenfelei, hanem egy olyan játék résztvevői, amellyel mindenki csak nyer. Ez a módszer a középvezetők munkájában a legfontosabb, ugyanis ők azok, akik főnökeikre, azonos szinten dolgozó munkatársaikra és beosztottjaikra egyaránt hatással vannak: elköteleződésük és viselkedésük mindhárom csoportnak példát nyújthat. John Baldoni nemzetközileg elismert vezetési tanácsadó (coach). Számos, vezetéssel kapcsolatos könyv szerzője, és szerepel a 2007-ben összeállított, „A világ harminc legbefolyásosabb vezetőguruja” sikerlistán. Ő írja a Harvard Business Publishing szakfolyóirat és a Bloomberg.com üzleti hírportál „Vezetés a munkában” című közös rovatát. Vezetéstudományi tanulmányai megjelentek a BusinessWeek.com és a FastCompany.com oldalakon. Rendszeresen hivatkoznak rá a New York Times, a USA Today és az Investor's Business Daily cikkeiben.

Sokan ​hiszik, hogy az e-kor nem más, mint hogy jobb, új eszközökkel dolgozhatunk. Ez igaz, de a legfontosabb különbség bennünk van! Az új eszközökhöz nekünk is változni kell. Másképp vezetni, vezetés közben másképp gondolkodni, gondolatainkban gyorsabban dönteni. Az új eszközök más képességű és nagyobb tudású alkalmazót is igényelnek. Olvasta, hogy választásokat nyertek a Facebookkal? Ön is alkalmazza már az üzleti életben? Hallotta, hogy vállalatok tevékenységüket a számítástechnika segítségével irányítják, hogy minimalizálják a tévedéseket? És Ön alkalmazza már a számítástechnikát? Tudta, hogy a reklámköltségek hatékonysága ma már jól mérhető? Ön méri? Lehet-e hagyományosan céget vezetni a korszerű eszközökkel, a tegnapi tudással eredményesen alkalmazni a holnap eszközeit? Kötetünket a kkv – szektor tulajdonosainak, vezetőinek, vezető beosztású dolgozóinak ajánljuk. Olyanoknak, akik elég bátrak, hogy kérdezzenek, elég kíváncsiak a válaszokra, elég nyitottak, hogy az új ismereteket befogadják, és elég nagy az elszántságuk, hogy az új ismereteik alapján változtassanak. Nekik tudunk segíteni!

Új ​korosztály népesíti be a cégek vezetését: itt a 80-as évek óta született Y generáció, a mai harmincasok nemzedéke! Lendületesek, okosak, tele vannak energiával csakhogy egészen másképp működnek, mint a náluk idősebbek. Mindenáron sikerre törekednek, és ennek érdekében nyíltan vetélkednek egymással, sőt vezetőikkel is. Hogyan fordítsuk ezt az energiát jó irányba? Hogyan ösztönözzük őket, és hogyan hozzuk felszínre értékeiket, hogy azok az egész szervezet hasznára váljanak? Erre és még sok más fontos kérdésre ad választ az Ifjú titánok, értékes segítséget nyújtva a helyzettel mind gyakrabban szembesülő HR vezetőknek és vállalati mentoroknak sőt magának az Y generáció tagjainak is.

Hogyan ​légy sikeres anélkül, hogy a nőiességedet elveszítenéd?

Jobb ​kérdések – jobb válaszok – jobb eredmények A kérdezés művészete a sikeres vezetés alapja. Sokszor megszokásból, előítéletekkel kérdezünk, vagy túl bonyolult kérdéseket teszünk fel, amelyek legtöbbször magukban foglalják a válaszokat is. A szerző szórakoztató példákon keresztül mutatja be, hogyan sajátítsuk el a kérdezés művészetét, és kiváló ötleteket ad arra, hogyan fejlesszük kérdezési képességeinket. Többek között megtudhatjuk: -Melyek azok az alapvető kérdések, amelyeknek minden vezető eszköztárában szerepelniük kell? -Melyek a kérdezés alapszabályai? -Hogyan válasszuk ki a megfelelő kérdéseket? -Hogyan kérdezzünk célirányosan? -Hogyan kerülhetjük el az üzleti életben leggyakrabban elkövetett kérdezési hibákat? -Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket? -Hogyan késztessünk másokat ellenvéleményük kimondására? -Miként állítsuk testbeszédünket a kérdezés szolgálatába? -Hogyan tegyünk fel olyan kérdéseket, amelyek új problémákat és megoldásokat hoznak felszínre? -Hogyan reagáljunk a meglepetésekre? -Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?

A ​Mein Kampf (Harcom) Adolf Hitler nemzetiszocialista vezető egyetlen, még az életében kiadott könyve, melyet landsbergi fogsága idején kezdett el írni, miután 1923-ban az ún. sörpuccsban való részvételéért börtönbe zárták. A könyvben áttekintette addigi pályafutását és megfogalmazta világnézetét, valamint politikai programját. A mű a nácizmus ideológiai alapvetése lett. Hitler magát a könyvben nem politikusnak, hanem programadónak (Programmatiker) ábrázolta. Eszerint „a programadó feladata nem az, hogy az ügy teljesíthetőségének különböző fokait megállapítsa, hanem, hogy az ügyet mint olyan megvilágítsa: másként szólva: kevésbé kell törődnie az úttal, mint a céllal.” Továbbá: „[a programadó] jelentősége csaknem mindig csupán a jövőben mutatkozik meg, mivel ő nemritkán az, akit „világidegen” szóval illetnek. Mert ha a politikus művészete valóban megfelel a lehetséges művészetének, a programadó azokhoz tartozik, akikre áll, hogy az isteneknek csak úgy tetszenek, ha a lehetetlent követelik és akarják.” Hitler ezzel az írással egy átfogó elméletet kívánt a nép elé állítani a marxizmus ellenében. Emellett úgy kívánta bemutatni addigi pályáját, mint ami pártja és az egész nép ideális vezetőjévé teszi őt a zsidóság, mint közös ellenség elleni összefogásban. Megerősítette az NSDAP 25 pontos programjának érvényességét. Megállapította, hogy a nemzeti szocializmus egyik elődjének számító Völkisch mozgalom sikertelen maradt és ideje lejárt; ezzel szemben az NSDAP modern, céltudatos gyűjtőmozgalommá vált, amely sikerrel tömörítheti a weimari köztársaság nacionalista és antidemokratikus erőit.

"Nagyon ​bölcs, nagyon fontos könyv a nyerésről és a nyerőkről... Nem csak olvasni, hanem széles körben idézni fogják az üzleti szemináriumokon, konferenciákon, New York-tól Frankfurton át, egészen Tokióig." James Patterson a J. Walter Thomson Co. elnöke "Minden vezetőnek el kell olvasnia: minden vezérigazgatónak, minden menedzsernek, minden családfőnek. Ha a titkokat széles körben megismerik és alkalmazni is fogják, az eredmény az üzleti verseny élénkülése, jobb kormányzati munka és erősebb, boldogabb család lesz." M. Kent Burgon a Shearson Lehman Brothers első elnökhelyettese

Fiatal ​vállalatvezetők a rendszerváltás utáni Magyarországon: jókor voltak jó helyen? Miként látják életútjukat, mit jelent nekik a siker, mit kellett feláldozniuk érte, hogyan látják saját jövőjüket és a körülöttük lévő világgal kapcsolatos felelősségeiket? A kötet szerzői – maguk is e generáció tagjai – ötven 30 és 36 év közötti sikeres vállalati felsővezetővel készítettek mélyinterjút. Tapasztalataikat olvasmányos, gondolatébresztő módon tárják elénk. Az aranykalitkát lehet szeretni és nem szeretni. Ez mindenkinek a saját érzése, döntése. Csak nem árt tisztában lenni vele, hogy mennyire arany és mennyire kalitka. És hogy ezt akarjuk-e? Az ezen való elmélkedéshez nyújt érdekes olvasmányt a fiatal szerzőpáros könyve azoknak a vállalatvezetőknek, akik benne vannak, társbérlőiknek (család, barátok), akik "befelé készülnek" és azon keveseknek is, akik talán "kirepültek" belőle. A könyv egyedülálló Magyarországon a tekintetben, hogy nemcsak szubjektív érzések, saját tapasztalatok és baráti csevegések szolgálnak alapul a leírtaknak, megállapításoknak, hanem a menedzserkönyvek körében ritkán alkalmazott tudományos igényességgel közelítve, saját kutatásukra alapozva járják körbe a témát. Mielőtt a felgyorsult életet élő, állandó időhiányban szenvedők megijednének a kutatás szó komolyságától, a könyv vastagságától és félretennék azt, közlöm a jó hírt: emészthető, olvasmányos irodalmat tartanak a kezükben. A könyv végére kicsit teljesebb lesz a kép és eldöntheti az olvasó, hogy akarja-e a kalitkát.

A ​jó menedzser tud valamit, ami nélkül alkalmasint csődbe jutna vállalata: irányítani. Az irányítás: művészet. A jó vezetőnek az a feladata, hogy elvégeztesse a mnkát beosztottaival, az ő érdekükben, a vállalat hasznára, a maga javára. Könnyen, gyorsan olvasható könyvünk Önnek is segítségére lesz, hogy magabiztosan és hozzáértően irányítsa embereit. Könyvünkből megtanulhatja, hogy: hogyan vegye fel, hogyan tanítsa be új munkatársait; hogyan alakítson ki termékeny munkahelyi légkört; hogyan bánjon sértett, nehéz emberekkel; hogyan ellenőrizze és értékelje beosztottai munkáját; hogyan keresse meg, hogan javíttassa ki a hibáikat; hogyan döntsön helyesen, gyorsan. Mindenki tudja, hogy a mai versenyhelyzetben csak megfelelő képességekkel lehet előbbre jutni. Az Amerikai menedzser Társaság (American Management Association) sorozata segít kialakítani azokat a készségeket, amelyekkel Ön is kitűnhet a szürke tömegből.

Segítesz ​másoknak a következő szintre emelkedni? Kérdezd meg a legkiválóbb vezetőket bármely szervezetben, hogyan fedez ték fel a sikerhez vezető utat, és gyak ran ugyanazt a választ fogod hallani tőlük: volt egy jó mentoruk. A nemzetközi vezetési szakértő, John Maxwell most a mentori tevékenység lényegét összegzi egy rövid, olvasmá nyos kötetben. A Mentorálás 101-ben a szerző bemutatja a szükséges lépése ket, amelyekkel eredményesen átörö kítheted saját sikeredet valaki másra. Elmagyarázza, hogyan választhatod ki mentori tevékenységed megfelelő alanyát, hogyan teremtheted meg a megfelelő környezetet a leendő veze tők gyarapodásához és fejlődéséhez, és hogyan indíthatod el őket a siker útján. Mitévő légy, ha egész életedben hal moztad az eredményeket, de soha nem osztottad meg a bölcsességedet senki mással? Ne hagyd, hogy a sikered tovatűnjön veled!

A ​Vezetés 101-ben azt összegeztem, amire a vezetés alapszintű ismeretéhez szükséged lehet. E könyv több, mint harmincévnyi vezetői tapasztalat sűrítményét foglalja magában. Meghatározza, mi a vezetés, körvonalaz néhány olyan jellemvonást, melyre minden vezetőnek érdemes szert tennie, s megmutatja, milyen hatása van a vezetésnek a saját életedre, s azokéra, akiknek a vezetője vagy. Tudtad, hogy életünk során legalább tízezer emberre szoktunk befolyást gyakorolni? A kérdés tehát nem az, hogy gyakoroljunk-e befolyást valakire, hanem az, hogy e befolyást miként alkalmazzuk. E könyv tehát arra való, hogy segítsen vezetői készségeid továbbfejlesztésében, személyes és szervezeti sikereid gyarapításában. Akár üzleti vállalkozást kívánsz építeni, akár gyermekeidet óhajtod felvértezni, akár világhódításra törsz, az első lépés mindig vezetői teljesítményed színvonalának emelése kell, hogy legyen.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Egészítsd ​ki vezetéssel kapcsolatos könyvtáradat John C. Maxwell alapvető klasszikusnak számító, Holnapra vezető lehetsz című bestsellerével, amely több mint egy millió példányban kelt el. Időtlen alapelvek, amelyek az életedben és a szervezeted életében alkalmazva pozitív változásokat fognak előidézni az integritás és az önfegyelem területén. Összetéveszthetetlen stílusában Dr. Maxwell a következő főbb témákat járja körül: A VEZETÉS IGAZI DEFINÍCIÓJA - A vezetés nem egyéb, mint másokra gyakorolt hatás. Ennyi. Se több, se kevesebb Aki azt gondolja magáról, hogy vezet, ám senki sem követi őt, az csak sétál. A VEZETÉS JELLEMZŐI - A vezetés nem jelent exkluzív klubot, ahová csak azok tartozhatnak, akik vezetőnek születtek. A vezetés alapjait képező tudás elsajátítható. Ha valaki igazán akarja, menthetetlenül vezető válik belőle. KÜLÖNBSÉG A MENEDZSER ÉS A VEZETŐ KÖZÖTT - Aki gondoskodik róla, hogy mások elvégezzék a munkát, az jó menedzser. Aki jobb munkára sarkall másokat, az jó vezető. Függetlenül attól, hol állsz a vezetés létráján, a Holnapra vezető lehetsz arra inspirál téged, hogy elkötelezett, jövőképpel bíró vezetéssel te is inspirálj másokat.

Hammer ​és Champy több millió példányban elkelt és magyarul is megjelent könyve, A vállalat újjászervezése világmozgalmat indított el: vállalatok ezrei fogtak bele a termelés, a termékfejlesztés, az értékesítés folyamatának gyökeres átalakításába. És többnyire sikerrel. A magasra tett lécet - 40%-os költségcsökkenés, 40%-os minőségemelkedés, 25%-os piaci részesedés növekedés - azonban kevés cég érte el. Champynek ez a könyve a megoldást kínálja: a munka mellett a vezetést is meg kell újítani. Bízunk abban, hogy sok-sok magyar vezetőhöz eljut majd a könyv üzenete: a szabad piacnak szabad emberekre van szüksége, hogy megalkothassák a jövőt.

Tisztelt ​Olvasó! Megpróbálok válaszolni a témával kapcsolatos, Önben is felmerülő kérdésekre. Először is: mi az a controlling? A controlling a felső vezetés szintjén érvényesülő koordinációs funkció, amely a vagyont, a likviditást és az eredmény tervezést helyezi a középpontba. A controlling szervezet és funkció sohasem szakítható el a reálfolyamatoktól. A controlling gondolkodásmód, amely nem azonosítható a költségszámítással. A számvitel hagyományos szemléletű információkkal foglalkozik, számára például a rendelés állomány alakulása - mivel számlákon nem jelenik meg - nem elsődleges információ. A controlling eszközeivel terv-tény eltérést vizsgál. A rendelés alakulása, árbevételt és költségeket befolyásoló hatása kiemelt információ, különösen ma, Magyarországon. A controller a menedzser partnere, az eltéréseket mutatja ki, és javaslatot tesz a menedzsmentnek a megfelelő döntések meghozatalára. A controller leggyakrabban a vállalaton belüli vezetői tanácsadó. A szakirodalomban gyakran találkozunk azzal a hasonlattal, hogy a menedzser a felelősséget viselő kapitány, a controller pedig a vállalat kormányosa, akinek feladata: a „SIKER" (likviditás, profit, hatékonyság) nevű kikötőbe a hajót befuttatni. A hasonlatnál maradva: a zátonyok, az útiránytól való eltérés korai felismerése és a kapitány tájékoztatása a controller feladata.

A ​megfelelő vezetői tulajdonságok az üzleti siker zálogai. A szervezetek, alkotóközösségek, munkacsoportok eredményessége döntő módon a vezetők adottságain múlik. A gépek, berendezések, szerkezetek, épületek ugyanis avulnak, elromolhatnak, megkopnak. Az emberi képességek zavartalanul fejlődhetnek, hatékonyságuk szinte töretlenül növekedhet. John C. Maxwell - az Egyesült Államok első számú vezetéstani szakértője - új könyvében bemutatja, hogyan ismerhető fel a szunnyadó tehetség, és hogyan mozgósítható az alkotó csoportszellem. Jelen mű - kiegészítve a Holnapra vezető lehetsz című másik világhírű Maxwell-kötettel - immár nem csupán önmagunk, hanem mások vezetői tudásának elmélyítésére is képessé teszi az Olvasót. A cégek növekedése kíméletlenül megköveteli a vezetők folyamatos szakmai fejlődését. Ehhez nyújt hasznos és könnyedén elsajátítható ismereteket John Maxwell legújabb munkája.

Átérezte-e ​már valaha az olvasó (legalább gondolatban), milyen élethelyzetbe kerül az, akit túszul ejtettek? Nagy valószínűséggel és szerencsére nem. Sokkal gyakrabban érezzük magunkat csapdában egy megoldatlan probléma miatt, ami bénulttá és tehetetlenné tesz, és megrekedünk annál a gondolatnál, hogy nincs kiút. Ilyenkor bizony tússzá válunk a szó metaforikus értelmében. E könyv tanúsága szerint igenis van kiút ebből az állapotból. A szerző harmincévnyi tárgyalói tapasztalatát osztja meg az olvasóval, azzal a céllal, hogy segítsen megoldani mindennapi "túszhelyzeteinket", legyen szó bármilyen szorult élethelyzetről, veszteség, fájdalom elszenvedéséről. A konfliktuskezelés mesterei, a túsztárgyalók csaknem száz százalékos sikerrel alkalmazott technikáinak segítségével úrrá lehetünk a kilátástalan élethelyzeteken és rátalálhatunk az élet örömeire.