Ajax-loader

'autó' címkével ellátott könyvek a rukkolán

 


A ​"Hasznos tanácsok a Zsigulihoz" című első könyvünk még 1972-ben íródott. Az eltelt 7 év alatt nemcsak a Ladák típusválasztéka bővült, de az alaptípusokon is számos változtatás történt. Könyvünk az alaptípusok részletes bemutatásán kívül tájékoztatót ad az egyes alkatrészek és beállítási értékek megváltoztatásáról, segíti a házi szervizt és javítást, azonkívül tanácsokat ad a Lada kényelmének és biztonságának növeléséhez. A könyv csak az 1978 december 31-ig érvényes adatokat közli, ezért számos azóta közismert új beállítási érték, alkatrész, típus nem kerül ismertetésre.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Amikor ​először jelent meg az "Autótípusok" című könyv, összesen 7687 magánautót jelzett a hazai statisztika. A későbbi kötetek kiadása idején a magánkocsikat, az egyéni tulajdonban lévő személyautókat a következő számokkal tüntette fel a magasba ívelő grafikon: 26254, majd 68871, később 167206 és az 1971-es esztendő végén már 262468. A mostani év első napján 600 ezer fölötti számokig jutott el ez a vonal, amelyekkel párhuzamosan sok más jel is mutatja, hogy korunk emberét továbbra is érdekli az autó, az autótechnika.

Idén ​is a könyvesboltok polcaira kerül Dávid Sándor legendás évösszefoglalója. Ennek a kötetnek a kézbevételével és elolvasásával is ugyanolyan szerencse éri az Olvasót, mint a korábbiakkal. A szerző utánozhatatlan stílusa és mesélőképessége a Forma-1 világát is úgy képes újraláttatni velünk, hogy szinte elfelejtjük, ezt az egészet egyszer a televízióban már mi magunk is végignéztük. A világ legnagyobb vándorcirkusza továbbra is milliók figyelmét köti le. A "varázslók", akik miatt odatapadunk a képernyőre: - a még mindig szemtelenül fiatal háromszoros világbajnok Vettel útban a negyedik világbajnoki győzelme felé - a kétszeres világbajnok spanyol Alonso, aki üldözi Vettelt - Räikkönen, aki még mindig zseniálisan vezet, és egyre okosabb - Webber, a Red Bullos csapattárs, aki ki van éhezve a világbajnoki címre - a világbajnok Hamilton, aki azt szeretné, hogy határozott, kemény versenyzőként emlékezzenek rá - és a feltörekvők, Rosberg, Grosjean, Di Resta, akik folyamatosan szorongatják a nagy öregeket.

A ​VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau "Trabant" típusú gépjárművei szakértelemmel és nagy gondossággal készülnek. Már a tervezést korszerű szerkesztési elvek alapján végzik. A TRABANT-ot évtizedes gyakorlatú és gazdag tapasztalatú szakemberek készítik a legújabb technológiai eljárások szerint. Ha a gépjárművet a kezelési útmutató alapján rendszeresen ápoljuk és karbantartjuk, akkor mindenkor üzemkész és üzembiztos lesz.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Verses-rajzos ​KRESZ-lexikon gyerekeknek. Mennyi jel van az utcákon, az épületekben, a strandon és a vonaton! Piros és kék, zöld és sárga, kerek és szögletes táblák, rajzok, feliratok! Mennyi figyelmeztetés, hogy mit csinálhatunk és mit nem! Mennyi baj leselkedik kicsikre, nagyokra, ha a közlekedési táblákat nem ismerik! Ez a könyv életünk legfontosabb ábráit magyarázza meg vidám versekkel és rajzokkal a legkisebbeknek, de szórakoztató olvasmány a jeleket már ismerő mamák, papák és nagyszülők számára is. (A kötet illusztrációit Cakó Ferenc a világhírű animációs filmrendező és grafikus rajzolta.)

Die ​Liebe zu Ferrari ist lebenslänglich: Wer einmal ins magische Dreieck von Kraft, Temp und Schönheit im Zeichen des tänzelnden Pferdes geraten ist, bleibt für immer darin gefangen. Die Faszination Ferrari - der Mann aus Modena, seine Autos - etwas davon zu transportieren ist Anliegen dieses Buches. A Ferrari love affair lasts a lifetime: whoever falls under the spell of the prancing horse's power, speed and beauty remains bewitched forever. The purpose of this book is to convey something of that Ferrari fascination - the man from Modena and his automobiles.

A ​Forma 1 autóverseny a világ egyik legtöbbet vitatott, mégis évtizedek óta egyik legnépszerűbb sportja, ember és technika közös erőfeszítése. A Forma 1 Grand Prix olyan országban jelenik meg, ahol 1999. augusztusában immár 14. alkalommal rendeznek.

Mi ​a Forma-1? (Hetven válasz az Ön fel nem tett kérdéseire) Emberek a kulisszák mögött A sörösló szemellenzője, a sportoló Palik A Ferrari világbajnokai, és világbajnok autói Ha Enzo élne... /Ferrari/ In Memoriam Radnai János

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Az ​Ipari Szakkönyvtár könyvei mindenekelőtt a szakmunkásoknak készülnek. A gyakorlati szakembereknek szükséges ismeretet foglalják össze azzal a céllal, hogy megkönnyítsék a munkát, elősegítsék az ésszerű, gyors és jó minőségű termelést, a korszerű technika helyes alkalmazását, a munkaeszközök és munkamódszerek tökéletesítését, ezeken keresztül a szakmunkások magasabb szakmai felkészültségét. Az Ipari Szakkönyvtár kötetei tehát a lakatosok, esztergályosok, bádogosok, kovácsok, kohászok, kőművesek, villanyszerelők, asztalosok, víz-, gáz-, központifűtés- és felvonószerelők, ácsok, burkolók, hegesztők, híradástechnikai ipari, műszeripari stb. dolgozók részére készülnek. Ott óhajtanak lenni munkahelyeiken és otthonaikban, hogy segítségükre legyenek a gyakorlati, a szakmai problémák megoldásában. Hasznos és megbecsült, különösebb fáradtságot nem igénylő olvasmányok kívánnak lenni az otthoni időtöltés alkalmával. Munka közben pedig emlékeztetőként, „utánnéző”-ként kérnek helyet a polcon vagy a munkapad sarkán.

A ​személygépkocsivezető-jelöltek részére készült tankönyv három fő részből áll: - közlekedési ismeretek; - szerkezeti, üzemeltetési, ellenőrzési és karbantartási ismeretek; - a gépkocsivezetés elmélete. Olyan könyv került most az Olvasó kezébe, amely együttesen tartalmazza az elméleti tananyagot és a vizsgaanyagot. A személygépkocsi-vezetők tankönyve alaptankönyv, a magasabb járműkategóriák (C, D, E, F) vezetőinek kiegészítő tankönyve.

A ​mű eredeti lengyel címe: Legenda és valóság. Az autókirály alakja körül valóban egész legendakör épült ki, hiszen Ford "sikeres" életével elbűvölte az amerikai kisemberek tömegét, az autógyártás tömegméretűvé fejlesztésével viszont "kerékre állította" az Egyesült Államokat, és az autógyártás jelentősége és profitja szempontjából az első iparágak közé emelte. Az amerikai nagytőke jól szervezett és jól fizetett "ipartörténészei" az alulról jött, "saját erejéből" magasra emelkedett vállalkozók sminkelt életrajzának tömegével árasztják el a könyvpiacot. Liebfeld e felemelkedés másik oldalát mutatja be, szemléletesen, könnyedén, olvasmányosan. Megmutatja mi húzódik meg a szédületes siker mögött, az ötdolláros napibér mögött, leleplezi Ford kiterjedt kémhálózatát, brutális módszereit, amellyel elfojtotta a munkásság minden kísérletét a szervezkedésre vagy érdekvédelemre. Alfred Liebfeld tehát részletesen bemutatja az amerikai nagyipar egyik legnagyobb "sikertörténetének" hátterét, ügyesen összekapcsolva az amerikai munkásmozgalom történetével, különös tekintettel az autógyáriak bérharcával.

A ​szerelem öl, butít és nyomorba dönt - szokták mondani a sokat tapasztalt öregek, s ilyenkor általában egy bomba jó nőre gondolnak, aki tönkretett egy szerencsétlen, jobb sorsra érdemes férfiút. De mi van akkor, ha egy szerencsétlen, jobb sorsra érdemes férfiú - pontosabban kamasz fiú - szerelmének tárgya egy ócska, kimustrált, csupa rozsda autó? Egy húszéves, egykor ragyogó szépségű s még mindig elbűvölő alakú 1958-as Plymouth Fury, "akit" ráadásul Christine-nek hívnak? Nos, miután Arnie Cunningham libertyville-i középiskolás diák első látásra fülig beleszeret Christine-be, s őrülten, elvakultan, a végsőkre elszántan szembefordul szüleivel, egyetlen barátjával, sőt egyetlen barátnőjével is, hogy megszerezhesse, illetve megtarthassa "őt", a tétel minden kétséget kizáróan erre az esetre is igaz. Bonyolítja a helyzetet, hogy egy féltékeny, vérszomjas dög, aki mindenkit elüldöz a fiú mellől. S valóban, ahogy Arnie-nak sikerül üzemképes állapotba hoznia Christine-t, egyre-másra rejtélyes módon és bestiális kegyetlenséggel elkövetett gyilkosságok bolydítják fel a kisváros békés mindennapjait. Bizonyítékok hiányában tétován tapogatózik a nyomozótiszt. Bizonytalan sejtésekkel viaskodik a jó barát, Dennis Guilder és a barátnő, Eligh Cabot is, akiket az egyre megfoghatatlanabbá váló szörnyű események magától értetődő természetességgel sodornak egymás karjaiba. Érzéki csalódás, a képzelet játéka csupán vagy valóság az az oszladozó hulla szagára emlékeztető bűz, amely hol halványabban, hol orrfacsaró módon Christine-ből árad? S vajon mi okozza azt az ijesztő változást, ami Arnie megjelenésében és viselkedésében végbemegy, attól kezdve, hogy Christine-t magáénak tudhatja? Talány és meghatározhatatlan rettegés mesteri adagolásával tartja fogva az olvasót Stephen King, akinek már számtalan regényét izgulhattuk végig.

Az ​autó megszületése előtti időszak járműfajtái létrehozásában még nem működtek közre magyarok. Ennek okai a gazdasági, politikai, társadalmi, kulturális viszonyokban, iparunk elmaradott voltában keresendők. Nagy változást hozott az 1867. évi kiegyezés utáni első, 1881-ben elfogadott új ipartörvény. A kedvezmények vonzóvá tették az ipari vállalkozások - kezdetben a malmok, mezőgazdasági gépeket előállító, textilipari majd gépgyártó üzemek - létesítését. Lényegében ez a fellendülés teremtette meg a körülményeket ahhoz, hogy a külföldön már megszületett autó felnőtté válását a magunk eszközeivel még időben, mi is segíthessük.

A ​TotalCar eddig csak és kizárólag az interneten, a tévében és rádióban létezett, épp ideje volt hát, hogy azok is megismerkedhessenek az autós újságírás ámokfutóival, akiknek nincs tévéjük, rádiójuk és számítógépük. A Bazsó meg a Winkler tudnak valamit, amit mások nem, és most végre le is írták. Hogy készül a TotalCar? Mi a különbség egy kompakt egyterű és egy kombi Lada között? Lehet, hogy valójában semmi? Mi a közös Zaporozsecben és a Porschében? (A hátsókerék-hajtás, a farmotor és a léghűtés.) A Trabantban és a Corvette-ben? (Laprugó keresztben.) Mi az a léghűtés, a laprugó és a farmotor? És mi az, hogy keresztben? Ez is mind benne van. Meg ezek is: - a világ első verses autótesztje - hiánypótló, vidám szószedet rengeteg autós szakkifejezésből - Ferrari-, kombájn-, jégsimító-, markológépteszt és még sok más. A könyvben található 1000 színes kép és lényegesen több szó hozzásegít, hogy teljesebb embernek érezd magad autóvezetés közben. Érdemes tudnod, hogy a nem rendszeres nézők ötször gyakrabban ragadnak be a pirosnál, és kétszer annyi időt töltenek parkolóhely kereséssel, mint totalcaros társaik. A TotalCar nézőket nyolc esetből háromszor gyakrabban találták vonzóbbnak ellenkező neműek, a kontrollcsoportban szereplő - TotalCart soha nem néző - társaiknál. Elgondolkodtató számok, ugye? Ezentúl nem kell arra várnod, hogy eljöjjön a csütörtök vagy szombat, nem kell sem rádió, sem tévé. Ha hiányzik a TotalCar, itt ez a könyv!

Biztos, ​hogy tudod, mi az a leszorítóerő, vagy hogy az aktív felfüggesztésnek mi az előnye? Tisztában vagy az egyes szériák és szervezetek pontos angol és magyar megfelelőjével? Kíváncsi vagy rá, ki is az a Richard Petty? Esetleg arra, hogy mi a superspeedway? Ha választ szeretnél kapni a fenti kérdésekre, akkor ez a szótár Neked szól. De akkor is Neked szól, ha csak látni szeretnél néhány nagyon dögös rajtrács macát! Wéber Gábor szótára a világ első autóverseny szakszótára, amely - több mint 500 értelmező magyarázattal és 1500 példamondattal - szótár és értelmező szótár is egyben. Összefogja a Forma-1, a Rally Világbajnokság (WRC), a Túraautó Világbajnokság (WTCC), a NASCAR és az IndyCar szériák szakszavait is.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

1979 ​- Grafikus Mandel Tamás Tartalom: Benz, 1886; Daimler, 1886; Peugeot, 1892; Benz, 1894; Renault, 1898; Oldsmobile, 1899; Nesselsdorfer, 1900; Csonka, 1900; Mercedes, 1901; Benz, 1902; Phönix, 1905 Rolls-Royce, 1906; Itala, 1907; Fiat, 1907; Csonka, 1909; Győr, 1910; Marta, 1911; Renault, 1911; Laurin-Klement, 1913; Rába, 1914; Ford T, 1915 Lancia, 1922; Alfa Romeo, 1924; Magomobil, 1924; Fejes, 1925 Austin, 1927;Magosix, 1928; Weiss Manfréd, 1929; Hispano Suiza, 1935 Fiat Topolino, 1937; DKW F-7, 1938; Steyr 55, 1939; Bentley, 1941 ZISZ 110, 1946; Moszkvics 401, 1947; Skoda 1101, 1947; Tatra 87, 1948; Pobeda, 1948; Volga M-21, 1954; Citroen DS 19, 1955; P 70, 1955 Fiat 500, 1957; Moszkvics 407, 1958; Morris Mini Minor, 1959; Jaguar E, 1961; Renault 16, 1965 Ferrari Dino, 1966; Volkswagen, 1967; Moszkvics 412, 1967; NSU RO 80, 1967; Volga GAZ 24, 1968; Polski Fiat 125, 1968; Datsun Cherry, 1970; Skoda 100, 1970; Wartburg 353, 1970; Tatra 613, 1971; Lada, 1971; Trabant 601, 1971; Dacia 1300, 1972; Polski Fiat 126, 1974; Rover 3500, 1976; Buick Riviera, 1976; Mercedes 280C, 1977

A ​félelem körülbelül fél perc elteltével kerített hatalmába. Az Alfasud könnyed eleganciával vette a hosszú egyenes szakaszt követő "Hella S"-kanyart, majd közel 200 kilométeres sebességre gyorsulva közelítette meg az enyhe jobb-fordulót. Csúcssebességre váltott, s valósággal belefúrta magát a több mint 700 méteres egyenesbe. Mindezt fél perc leforgása alatt. Aztán csikorogtak a fékek, a vezető körül eddig nyugodtnak tetsző világ is megremegett. A Forma 1-es versenypályán soha nem utazott külföldit elfogta a félelem. Villanásnyi idő alatt elfutottak szemei előtt a B, O, S, C, H betűk - s csak a rendkívül éles jobbkanyarból kifordulva volt ideje arra gondolni, hogy a gyorsasági autós világbajnokság egyik legfélelmetesebb és legnehezebb szakaszán jutott túl: a zeltwegi "Österreichring" befelé döntött, lejtőn elhelyezkedő, ezért igen nehezen vehető "Bosch-kanyaron". Ott, ahol az Alfasud másodpercek töredéke alatt 60 kilométerre csökkentette a sebességét - ott, ahol a kehelyszerűen kiképzett ülésbe préselődött utasra, a normálisnál kétszer nagyobb nehézségi erő szakad rá. Ott, ahol eluralkodott a félelem...

Ebben ​a könyvben sportoldalról igyekeztünk megközelíteni a Forma-1 világát Rudolf Caracciolától, a második világháború előtti idők nagy egyéniségétől, Giuseppe Farinától, az első Forma-1-es győztestől Alain Prostig, a mai idők legnagyobb csillagáig elsősorban az embert, a sportolót mutatjuk be. Célunk, hogy az Olvasó a verseny nézése közben ne csak a nagyszerű, horribilis értékű autócsodákat lássa elsuhanni maga előtt, hanem választ kapjon sok olyan kérdésre, amelynek megismerésével szakmailag és sporttörténeti szempontból is többet tud meg a versenyekről: az nemcsak látványos show lesz a számára. Forma-1-es futam Magyarországon! Első hallásra szinte hihetetlennek tűnő hír. Hiszen a Forma-1-es autóversenyzés tőlünk távolinak tűnő, bizarr cirkusz benyomását keltette idáig az átlagos, az autóversenyzésben nemigen járatos érdeklődőben. A lázas előkészületek is inkább az üzlet, mint az igazi sportcsemege jegyében zajlanak, csak további gondos utánanézéskor látjuk, hogy ez a versenyzéstípus sport a javából! A versenyzők a látszat ellenére fizikailag, idegileg, szakmailag tökéletesen képzett, az autóversenyzést szupermagas színvonalon tudó sportemberek, akik – szinte biztosra vehető, hogy nem csak a jövedelemért – az emberben ösztönösen benne levő győzniakarástól fűtve róják a köröket.

Covers_299900
Mi ​az új a KRESZ-ben '84 Ismeretlen szerző
1
0

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Két ​szobor, egy autó és egy író a véletlen halálos játékában... A krimi főszereplője Pamela Taylor, a San Diegó-i Salk Intézet csinos, fiatal biológusa. Egész élete megváltozik, amikor egy gazdag család hagyatékából rendezett árverésen megvásárolja álmai autóját, egy 1960-as acélkék Pontiac Catalinát. Pamela nem is sejti, hogy a korábban egy föld alatti garázsban elrejtett autónak milyen sötét a múltja, miért temette el korábbi tulajdonosa, és arról sincs fogalma, hogy hamarosan ő is része lesz az egykori tragédia következményeinek. A háttérben pedig két titokzatos szobor, egymás tökéletes másai... A szobrok romba döntik az őket hajszolók életét, másokat viszont a végtelen szerencse erejével ruháznak fel. De senki sem tudja, hogy melyik szobor van a kezében. Még az utolsó pillanatban is fordulhat a kocka. Thomas Johnston, a világhírű szívsebész, az egyik szobor megérintésének köszönheti életét, de ugyanez a találkozás okozza néhány perc múlva édesapja halálát. Max Fibione sikeres műkereskedőként a véletlen szolgája, ő hajt végre minden ítéletet, amit a sors a kiszemelt ártatlanokra mér. A regénybeli Márai Sándor fiatalkorában, egy párizsi kiállításon kerül kapcsolatba az egyik szoborral, és ez a találkozás még élete végén, Kaliforniában is beavatkozik sorsába.

Tizenharmadszor ​kerül a könyvesboltok polcaira Lapaj már-már legendás évösszefoglalója, de biztosan kijelenthető: ennek a kötetnek a kézbevételével és elolvasásával is ugyanolyan szerencse éri az Olvasót, mint a korábbiakkal. A szerző utánozhatatlan stílusa és mesélőképessége mindannyiunk néha bizony egy kissé unalmas kedvencét, a száguldó cirkusz világát is úgy képes újraláttatni velünk, hogy szinte elfelejtjük, ezt az egészet egyszer a televízióban már mi magunk is végignéztük. A tavalyi magyar versenytől az idei német futamig terjedő történetet, Alonso trónra lépését és a hétszeres világbajnok Schumacher vereségét, a Renault diadalmenetet és az "isteni" Ferrari szenvedését, a Minardi el- és a Toro Rosso feltűnését, a Honda és a Toyota kínlódását, kis Roseberg berobbanását, a rutintalan ide és a tapasztalt Montoya kirúgásának sztoriját ezúttal is egy olyan szakértő szemüvegén keresztül idézhetjük fel, aki az elüzletiesedett F1-es show számtalan színpadias eleme mögül is képes kiemelni a lényeget, a sport szépségét.

"Ilyen ​pesszimizmus kell nekem is" - írja a "Sztorik" szerzője, mindenki Lapaja. Arra céloz, hogy idei könyve egyik főszereplője, a szemünk előtt hőssé váló Michael Schumacher is közismert pesszimizmusáról, de az a sztárversenyzőnél soha nem meghátráláshoz, hanem éppen ellenkezőleg, lehetőségei alapos felméréséhez és tökéletes összpontosításhoz vezetett. Valahogy így sikerül Dávid Sándornak is minden alkalommal jobbat és jobbat alkotnia, a tíz éve indult sorozat legújabb darabjával pedig már szinte egy tökéletes áttekintést tesz le olvasói elé. A könyv ezúttal is a tavalyi magyar és az idei német verseny között történteket foglalja össze, de ezen belül egy másik, kihagyhatatlan történetet, Baumgartner Zsolt, az első magyar F1-es versenyző sztoriját is beleszőtte.

DUPLA, ​VAGY SEMMI! Ezt játszotta az utóbbi évtized legjobb Forma-1-es világbajnoki sorozatában a Red Bull csapata, mindkét világklasszis versenyzőjét szabadjára engedve, mindkettőjük sikerét egyaránt támogatva. Ellentétében a Ferrarival, amely gárda a sorozat egy pontján, hagyományos módon egyik sztárját, Alonsót ugratta ki, "vörös posztóként", méltó ellenfelül a "bikáknak". Ezt, az egész világot körbejáró, az idén káprázatos versenyeket, és felhőszakadásba fúló dagonyázásokat felvonultató autóverseny sorozatot követi végig, és láttatja, mint eddig mindig, sajátos, egyéni szemszögéből Dávid Sándor, immár tizenharmadik éve ebben a könyvsorozatban. 2010-es év krónikái, beszámolói, 2011-es év változásai, programjai, szabálymódosításai.

Miért ​nem Kimi nyert? Vagy miért nem Alonso?... Meg különben is: ki ez a Massa és ki ez a Hamilton?... No meg merre tart az egész Forma-1?... Dávid Sándor közel negyven éve (éppen mióta Bernié Ecclestone irányítja) kíséri figyelemmel mint újságíró és tévékommentátor a Forma-1-et, és a tizenegyedik kötetet írta ebben a sorozatban. Minden könyvében tudott újat mondani. Mert azon túl, amit mindenki láthat a versenypályákon, őt a háttér, a „mögöttes dolgok", az érem másik, sőt a harmadik oldala is érdekli! Nyilván az Olvasót is!

Kimondani ​is sok, nem hogy megírni: a magyar nagydíj előtt idén már tizenkettedszer jelenik meg a Forma-1 Sztorik, melyben a száguldó cirkusz legérdekesebb történeteit most is utánozhatatlan stílusban foglalja össze Dávid Sándor. A kötet idén a múltról, a sportág harminc legjelentősebb alakjáról, a boldog világbajnokokról és nagy vesztesekről is megemlékezik, és kiilön fejezetet szentel a jubileumi, 20. Magyar Nagydijnak is. Ám még ennél is nagyobb teret kapnak a tavalyi hungaroringi és az idei silverstone-i futam között történtek, Baumgartner Zsolt szomorú búcsúja, a Ferrari tündöklése és bukása, a Renault feltámadása, a McLaren vesszőfutása és a Michelin indianapolisi gumibotránya. A kötetből az is kiderül, vajon megmaradhat-e az F1 az autóversenyzés királykategóriájának, vagy egy-ket esztendő múlva már csak Forma-0-nak emlegetjük az Ecclestone-Mosley-birodalmat.